Російський капітал у Словаччині заступив дорогу нафті з України.
02/23/2004 | Майдан-ІНФОРМ
Єдиним вузьким місцем на шляху запуску в роботу нафтопроводу "Одеса-Броди" є позиція словацької компанії "Транспетрол", яка сьогодні не виявляє активності в цьому проекті. Так охарактеризував хід реалізації проекту Міністр палива і енергетики України Сергій Ермілов.
Зі слів Міністра, це пояснюється досить просто: 49% акцій "Транспетрола" належать російській компанії ЮКОС, - повідомляє інформаційний сервер Міністерства палива і енергетики України.
"Ми розуміємо, що за цим стоїть, і зараз починається активна обробка цієї ланки", - сказав С.Ермілов.
Він також додав, що всі інші питання - необхідних для прокачування нафтопроводом об'ємів нафти, джерел фінансування для її купівлі, місць і умов збуту, наповнення технологічною нафтою - практично вирішені.
Зі слів Міністра, це пояснюється досить просто: 49% акцій "Транспетрола" належать російській компанії ЮКОС, - повідомляє інформаційний сервер Міністерства палива і енергетики України.
"Ми розуміємо, що за цим стоїть, і зараз починається активна обробка цієї ланки", - сказав С.Ермілов.
Він також додав, що всі інші питання - необхідних для прокачування нафтопроводом об'ємів нафти, джерел фінансування для її купівлі, місць і умов збуту, наповнення технологічною нафтою - практично вирішені.
Відповіді
2004.02.23 | Navigator
От схема дії Росії - від сліз про братство - до бризок слюни "не
руш мої інтереси, бо убью!"Таким чином базікання про братство корелюється ділами по опутуванню сусідів нерівноправними договорами.
2004.02.23 | Нафта-Газ
Кран в Україні заступить дорогу нафті з Росії в Центр Європи.
Майдан-ІНФОРМ пише:> Єдиним вузьким місцем на шляху запуску в роботу нафтопроводу "Одеса-Броди" є позиція словацької компанії "Транспетрол", яка сьогодні не виявляє активності в цьому проекті. Так охарактеризував хід реалізації проекту Міністр палива і енергетики України Сергій Ермілов. Зі слів Міністра, це пояснюється досить просто: 49% акцій "Транспетрола" належать російській компанії ЮКОС, - повідомляє інформаційний сервер Міністерства палива і енергетики України. "Ми розуміємо, що за цим стоїть, і зараз починається активна обробка цієї ланки", - сказав С.Ермілов.
Одним з вузьких місць прокачування росіянської нафти будь-якими компаніями через "Дружбу" є позиція Білоруської і Української нафтотранспортної державної компанії. Відсутність ентузіазму росіянських акціонерів європейських компаній, при бажанні і протребі, стимулюється з найвищою ефективністю кранами на території України чи Білорусі. Результати стимуляції з'являються менше ніж через декілька годин.