На Західній Україні продовжують блокувати колії
02/25/2004 | Майдан-ІНФОРМ
15 лютого частина робітників дрогобицького заводу мастил і і паливних присадок “ГалОл” (Галицькі оливи) перекрила залізничну колію, внаслідок чого був на дві години затриманий пасажирський потяг “Трускавець-Москва”. Акцію протесту підтримали також працівники заводів “Галлак” і ЗАТ “Фарфор” із сусіднього Борислава, а її причиною стала довготривала невиплата багаторічної заборгованості по зарплаті і неефективність попередніх попереджувальних заходів.
Влада теж готувалася до цієї події. З самісінького ранку біля вокзалу тусувалася сотня міліціонерів на чолі аж з генералом. Був присутній і один із співвласників “Галолу” Є. Пущак, який, намагаючись нейтралізувати акцію, став зачитувати списки тих, кому 10-11 лютого було перераховано кошти в рахунок виплати заборгованості. Всього було виплачено близько 60 тис. грн, що в порівнянні з сумою боргу – 1,2 млн грн – є краплею в морі. Тому, коли голова страйккому “Галолу” В.Хащівський оголосив про початок акції, біля співвласника (а завод придбали мешканці російського Санкт-Петербургу) залишилося всього 6 чоловік, які – дізнавшись, що їм повернуть хіба що по 200 грн. – приєдналися до мітингуючих.
Акція була організована за сприяння голови Всеукраїнського союзу робітників, нардепа О.Бондарчука та місцевих (Дрогобич, Борислав, Стебник, Стрий) комуністів. Перед мітингуючими виступили представники страйккомів, місцевої влади, прокуратури, шахтарі Червонограду. Від облради виступив депутат-нашоукраїнець М.Ваврин. Ще один виступаючий – голова профкому автокранового заводу (член СНПУ) заявив, що наступного разу кранівники підтримають акцію своїх земляків.
А продовження не за горами. Якщо вимоги робітників не будуть виконані, страйкком перекриє колію 7 березня.
Показово, що акція була організована й відбулася під червоним прапором. Це вкотре засвідчило, що соціальні вимоги для більшості українців є важливішими за ідейні розбіжності.
Точку зору комуністів на цю подію і фотографії можна подивитися http://www.communist.ru/lenta/index.php?2758"> тут , звідки, власне, і взято інформацію.
Влада теж готувалася до цієї події. З самісінького ранку біля вокзалу тусувалася сотня міліціонерів на чолі аж з генералом. Був присутній і один із співвласників “Галолу” Є. Пущак, який, намагаючись нейтралізувати акцію, став зачитувати списки тих, кому 10-11 лютого було перераховано кошти в рахунок виплати заборгованості. Всього було виплачено близько 60 тис. грн, що в порівнянні з сумою боргу – 1,2 млн грн – є краплею в морі. Тому, коли голова страйккому “Галолу” В.Хащівський оголосив про початок акції, біля співвласника (а завод придбали мешканці російського Санкт-Петербургу) залишилося всього 6 чоловік, які – дізнавшись, що їм повернуть хіба що по 200 грн. – приєдналися до мітингуючих.
Акція була організована за сприяння голови Всеукраїнського союзу робітників, нардепа О.Бондарчука та місцевих (Дрогобич, Борислав, Стебник, Стрий) комуністів. Перед мітингуючими виступили представники страйккомів, місцевої влади, прокуратури, шахтарі Червонограду. Від облради виступив депутат-нашоукраїнець М.Ваврин. Ще один виступаючий – голова профкому автокранового заводу (член СНПУ) заявив, що наступного разу кранівники підтримають акцію своїх земляків.
А продовження не за горами. Якщо вимоги робітників не будуть виконані, страйкком перекриє колію 7 березня.
Показово, що акція була організована й відбулася під червоним прапором. Це вкотре засвідчило, що соціальні вимоги для більшості українців є важливішими за ідейні розбіжності.
Точку зору комуністів на цю подію і фотографії можна подивитися http://www.communist.ru/lenta/index.php?2758"> тут , звідки, власне, і взято інформацію.
Відповіді
2004.02.25 | Безробітний
Правильно роблять. Хоча...
Треба було б ще набити пику одному з "співвласників "Галолу"" пану Пущаку. Інакше "ефективний" приватний власник нескоро зрозуміє, що платити вчасно достойну зарплату - то його обов"язок.