Польща втратила можливість найбільшої інвестиції Центральної ...
03/04/2004 | СЕМЕН
Польща втратила можливість найбільшої інвестиції Центральної Європи
Республіка Польща втратила найбільшу інвестицію Центральної Європи в особі корейського автомобільного концерну Hundai. Про це повідомили вчора найбільші польські видання.
Автоконцерн Hundai обрав для будівництва нового великого підприємства м. Жилина (Словаччина), замість м. Кобежіци (Польща). У результаті, «4 тисячі словаків, а не поляків матимуть тепер роботу в сфері автомобілебудування», - зазначається в газеті «Super Express».
Газета «Super Express» наголошує: «У нас не хотіли інвестувати Toyota, Peugeot-Citroen, а тепер Hundai. Вони обирають Словаччину і Чехію. Тому в Польщі не буде автозаводів, вартістю в декілька мільярдів євро, наш бюджет не заробить, а тисячі поляків залишаються без роботи».
Польське видання називає також причини відмови автоконцерну Hundai від вкладення інвестицій в країну: «Там (в Словаччині - ІФ) уряд не обіцяє, що розвине економіку, а просто не заважає їй розвиватися. Там немає Марека Поля, зате будуються автостради. Там податки і корумповані чиновники не знищують підприємців, а залучають їх. Там же управляють фахівці, а не Ваша команда, пане Прем’єр-міністр», - звертається до Лешека Міллера «Super Express».
Видання також називає ті переваги, завдяки яким словакам вдалося схилити «Хюндай» інвестувати в їх країну: кращі дороги та інфраструктура, стабільні і економічні правила, нижчі податки, а також краща і більш стабільна економічна і фінансова ситуація.
Як повідомляє видання, корейці планують випускати в Словаччині близько 300 тисяч авто на рік.
Нагадуємо, що на початку лютого міжнародна група LNM звернулася до польського уряду з пропозицією переглянути процедуру тендера з продажу металургійного комбінату Huta Czestochowa SA., Тим самим, на думку впливової польської газети «Puls Biznesu», LNM, фактично, намагалася підкупити польських чиновників обіцянками привести в Польщу як інвесторів корейські компанії Daewoo і Hundai, у випадку якщо поляки приймуть пропозицію LNM, а не ІСД, щодо комбінату Huta Czestochowa SA.
Як повідомлялося, польський уряд відмовився від пропозиції «Індустріального союзу Донбасу» (ІСД, Донецьк) на користь міжнародної групи LNM з продажу Huta Czestochowa S. A Польща пояснила свій вибір, покликаючись на неприйнятність пропозиції ІСД про збільшення виробничих потужностей підприємства, що нібито суперечить умовам вступу Польщі до Європейського Союзу. Однак представники Єврокомісії заперечують факт існування таких вимог.
ForUm
Республіка Польща втратила найбільшу інвестицію Центральної Європи в особі корейського автомобільного концерну Hundai. Про це повідомили вчора найбільші польські видання.
Автоконцерн Hundai обрав для будівництва нового великого підприємства м. Жилина (Словаччина), замість м. Кобежіци (Польща). У результаті, «4 тисячі словаків, а не поляків матимуть тепер роботу в сфері автомобілебудування», - зазначається в газеті «Super Express».
Газета «Super Express» наголошує: «У нас не хотіли інвестувати Toyota, Peugeot-Citroen, а тепер Hundai. Вони обирають Словаччину і Чехію. Тому в Польщі не буде автозаводів, вартістю в декілька мільярдів євро, наш бюджет не заробить, а тисячі поляків залишаються без роботи».
Польське видання називає також причини відмови автоконцерну Hundai від вкладення інвестицій в країну: «Там (в Словаччині - ІФ) уряд не обіцяє, що розвине економіку, а просто не заважає їй розвиватися. Там немає Марека Поля, зате будуються автостради. Там податки і корумповані чиновники не знищують підприємців, а залучають їх. Там же управляють фахівці, а не Ваша команда, пане Прем’єр-міністр», - звертається до Лешека Міллера «Super Express».
Видання також називає ті переваги, завдяки яким словакам вдалося схилити «Хюндай» інвестувати в їх країну: кращі дороги та інфраструктура, стабільні і економічні правила, нижчі податки, а також краща і більш стабільна економічна і фінансова ситуація.
Як повідомляє видання, корейці планують випускати в Словаччині близько 300 тисяч авто на рік.
Нагадуємо, що на початку лютого міжнародна група LNM звернулася до польського уряду з пропозицією переглянути процедуру тендера з продажу металургійного комбінату Huta Czestochowa SA., Тим самим, на думку впливової польської газети «Puls Biznesu», LNM, фактично, намагалася підкупити польських чиновників обіцянками привести в Польщу як інвесторів корейські компанії Daewoo і Hundai, у випадку якщо поляки приймуть пропозицію LNM, а не ІСД, щодо комбінату Huta Czestochowa SA.
Як повідомлялося, польський уряд відмовився від пропозиції «Індустріального союзу Донбасу» (ІСД, Донецьк) на користь міжнародної групи LNM з продажу Huta Czestochowa S. A Польща пояснила свій вибір, покликаючись на неприйнятність пропозиції ІСД про збільшення виробничих потужностей підприємства, що нібито суперечить умовам вступу Польщі до Європейського Союзу. Однак представники Єврокомісії заперечують факт існування таких вимог.
ForUm