Підтверджуются найгірші підозри щодо того, навіщо підвищувати ціни
03/15/2004 | Майдан-ІНФОРМ
У Київському метрополітені. У кожному потязі планується встановити по 40 екранів для розміщення там реклами.
"Намагаємося обмежувати (паперову) рекламу. Нові потяги, що йдуть після ремонту, - ми в них намагаємося не застосовувати рекламу взагалі. Намагаємося не псувати зовнішній вигляд вагона" - каже представник Метрополітену.
Метрополітен також вважає, що, розміщуючи рекламу не на стінах салону вагона, а транслюючи її через монітори в салоні, можна контролювати і якість реклами.
"Вона неконтрольована реклама, вона зазвичай вульгарна, не відповідає естетиці, а те, що на екрані, можна простежити, прибрати", - сказав представник метрополітену.
Він повідомив також, що реклама транслюватиметься через ті ж монітори, на яких буде інформація про напрямок потяга.
Як повідомляло агентство, "Київський метрополітен" почав встановлювати у вагонах монітори з інформацією про напрямок потяга.
У кожному вагоні планується встановити 4 монітори з 2 екранами, на яких графічно буде продубльована звукова інформація про напрямок потяга. (Це абсолютно необхідна інформація, на нашу думку - дивно як взагалі без цього вже більше ста років працюють метрополітени.
Одним словом - СанСанич вирішив підзаробити на рекламі, за рахунок пасажирів що розрахуються за встановлення нової системи для її розміщення. Тим часом, обгрунтування підвищення цін як не було, так і немає.
Чекаємо на утворення мобільних бригад?
М-І )
Українські Новини
"Намагаємося обмежувати (паперову) рекламу. Нові потяги, що йдуть після ремонту, - ми в них намагаємося не застосовувати рекламу взагалі. Намагаємося не псувати зовнішній вигляд вагона" - каже представник Метрополітену.
Метрополітен також вважає, що, розміщуючи рекламу не на стінах салону вагона, а транслюючи її через монітори в салоні, можна контролювати і якість реклами.
"Вона неконтрольована реклама, вона зазвичай вульгарна, не відповідає естетиці, а те, що на екрані, можна простежити, прибрати", - сказав представник метрополітену.
Він повідомив також, що реклама транслюватиметься через ті ж монітори, на яких буде інформація про напрямок потяга.
Як повідомляло агентство, "Київський метрополітен" почав встановлювати у вагонах монітори з інформацією про напрямок потяга.
У кожному вагоні планується встановити 4 монітори з 2 екранами, на яких графічно буде продубльована звукова інформація про напрямок потяга. (Це абсолютно необхідна інформація, на нашу думку - дивно як взагалі без цього вже більше ста років працюють метрополітени.
Одним словом - СанСанич вирішив підзаробити на рекламі, за рахунок пасажирів що розрахуються за встановлення нової системи для її розміщення. Тим часом, обгрунтування підвищення цін як не було, так і немає.
Чекаємо на утворення мобільних бригад?
М-І )
Українські Новини
Відповіді
2004.03.15 | Anatol
Re: Підтверджуются найгірші підозри щодо того, навіщо підвищувати ці
Навряд чи такя сам працюю в рекламі, та знаю вартість, які плачують рекламодавці, та загальні тарифи на рекламну площу в метрополітені. Різниця колосальна!
Оператори реклами самі зацікавлені у встановленні таках екранів, в тому числі і тому, що якщо вагон після ремонту виходить без друкованої реклами, то вони несуть збитки, і тільки за рахунок телереклами у вагоні можуть компенсувати прибуток.
Я гадаю, що підвищення цін на проїзд не звязане з встановленням моніторів.
Це все, напевне від того, якими темпами розкрадаються прибутки керівництвом метрополітену. Тобто, грошей завжди мало, а апетити ростуть, та й треба ділитися з міською владою, і так далі...
От чому підвищують проїзд. Це моя особиста думка.
2004.03.15 | Vadym Gladchuk
Re: Підтверджуются найгірші підозри щодо того, навіщо підвищувати ці
Омельченко «достает» Минюст тарифами - 15/03/0412 марта Минюст получил на государственную регистрацию новое распоряжение Киевской горадминистрации «Об установлении тарифов на перевозку пассажиров и стоимости проездных билетов на проезд в городском транспорте, который работает в обычном режиме движения» вместо отмененного распоряжения.
По словам заместителя министра Лидии Горбуновой, копия распоряжения об отмене предыдущего решения также направлена в Минюст.
Решение относительно регистрации второго распоряжения будет принято в течение 10 дней со дня подачи на государственную регистрацию, сообщила «Главреду» пресс-служба Минюста.
Ранее распоряжение «Об установлении тарифов на перевозку пассажиров и стоимости проездных билетов на проезд в городском транспорте, который работает в обычном режиме движения» было передано на регистрацию в Киевское городское управление юстиции 4 марта 2004 года.
9 марта управления юстиции письмом №06-08-23 за подписью заместителя начальника управления Светланы Нечипорук отказало Киевской городской госадминистрации в регистрации распоряжения. В своем решении относительно отказа управление юстиции отметило, что городской председатель Александр Омельченко, который подписал это распоряжение, превысил свою компетенцию и не учел норм действующего законодательства.
В связи с этим Киевская городская государственная администрация отложила повышение цен на проезд в городском транспорте, запланированное ранее на 14 марта.
Омельченко заявил, что Киев не может отказаться от повышения цен на проезд, так как весь городской транспорт, кроме маршрутных такси, является коммунальной собственностью города.
http://www.glavred.info/