Депутати Київради - підвищити тарифи на проїзд у транспорті
03/18/2004 | Vadym Gladchuk
Депутати Київради підтримали пропозицію КМДА підвищити тарифи на проїзд у міському транспорті
[18.03.2004 14:57]
Депутати Київради з третього разу підтримали пропозицію Київської міськдержадміністрації про підвищення тарифів на проїзд у міському пасажирському транспорті.
Як передає кореспондент УНІАН, згідно з прийнятим рішенням, у столиці буде встановлено тарифи на проїзд у транспорті у розмірі 80 коп.
Як повідомив в інтерв'ю журналістам начальник головного управління з питань цінової політики КМДА Василь ЯСТРУБИНСЬКИЙ, відповідне рішення Київської міськдержадміністрації зараз перебуває на реєстрації у міському управлінні юстиції. За його словами, управління юстиції направило усі подані розрахункові матеріали в Міністерство економіки для того, щоб воно як фахова структура зробило висновки щодо правильності розрахунку тарифів. Спеціалісти головного управління цінової політики працюють у міністерстві і на цьому рівні “питання знято”, зазначив В.ЯСТРУБИНСЬКИЙ. “Якщо не буде ніякого політичного підґрунтя, то підстав не прийняти наше рішення немає”, - наголосив він.
В.ЯСТРУБИНСЬКИЙ повідомив, що у Києві перевезенням пасажирів займаються комунальний транспорт і приватні перевізники. Останні на сьогодні випускають на маршрути більше 3 тис. мікроавтобусів та великих автобусів, чим поступово витісняють з ринку перевезень комунальний транспорт, який зараз є збитковим. Якщо він і надалі залишатиметься збитковим, то кількість машин зменшуватиметься, а натомість прийдуть приватні перевізники, у яких тарифи становитимуть не менше 1 грн., зазначив В.ЯСТРУБИНСЬКИЙ. Щоб не працювати зі збитками, необхідно підняти тарифи, але навіть 80 коп. за поїздку буде приносити підприємствам багатомільйонні збитки, повідомив він, “і це лягає на місцевий бюджет”.
“Якщо нам не дозволять підвищувати тарифи, це означає, що штучно створюються різні умови ринку перевізників у місті”, - сказав він.
Начальник головного управління цінової політики КМДА також додав, що за весь час його роботи вперше звернення колективів метрополітену і “Київпастрансу” про підвищення цін на проїзд одностайно підтримали галузеві та інші профспілки міста, підтримали 10 сесій районних рад, підтримала галузева профспілка Південно-Західної залізниці.
[18.03.2004 14:57]
Депутати Київради з третього разу підтримали пропозицію Київської міськдержадміністрації про підвищення тарифів на проїзд у міському пасажирському транспорті.
Як передає кореспондент УНІАН, згідно з прийнятим рішенням, у столиці буде встановлено тарифи на проїзд у транспорті у розмірі 80 коп.
Як повідомив в інтерв'ю журналістам начальник головного управління з питань цінової політики КМДА Василь ЯСТРУБИНСЬКИЙ, відповідне рішення Київської міськдержадміністрації зараз перебуває на реєстрації у міському управлінні юстиції. За його словами, управління юстиції направило усі подані розрахункові матеріали в Міністерство економіки для того, щоб воно як фахова структура зробило висновки щодо правильності розрахунку тарифів. Спеціалісти головного управління цінової політики працюють у міністерстві і на цьому рівні “питання знято”, зазначив В.ЯСТРУБИНСЬКИЙ. “Якщо не буде ніякого політичного підґрунтя, то підстав не прийняти наше рішення немає”, - наголосив він.
В.ЯСТРУБИНСЬКИЙ повідомив, що у Києві перевезенням пасажирів займаються комунальний транспорт і приватні перевізники. Останні на сьогодні випускають на маршрути більше 3 тис. мікроавтобусів та великих автобусів, чим поступово витісняють з ринку перевезень комунальний транспорт, який зараз є збитковим. Якщо він і надалі залишатиметься збитковим, то кількість машин зменшуватиметься, а натомість прийдуть приватні перевізники, у яких тарифи становитимуть не менше 1 грн., зазначив В.ЯСТРУБИНСЬКИЙ. Щоб не працювати зі збитками, необхідно підняти тарифи, але навіть 80 коп. за поїздку буде приносити підприємствам багатомільйонні збитки, повідомив він, “і це лягає на місцевий бюджет”.
“Якщо нам не дозволять підвищувати тарифи, це означає, що штучно створюються різні умови ринку перевізників у місті”, - сказав він.
Начальник головного управління цінової політики КМДА також додав, що за весь час його роботи вперше звернення колективів метрополітену і “Київпастрансу” про підвищення цін на проїзд одностайно підтримали галузеві та інші профспілки міста, підтримали 10 сесій районних рад, підтримала галузева профспілка Південно-Західної залізниці.
Відповіді
2004.03.18 | Горицвіт
я не вірю, що транспорт збитковий
Зараз є по Києву приватні автобуси (великі, малі і середні), де беруть 50 коп. Виходить, що для приватного перевізника така ціна рентабельна, інакше б він не їздив. Чому ж для муніципального нерентабельно?Якщо не помиляюся, то тролейбус вважається економнішими за автобус. Виходить, що 50 коп – цілком рентабельна ціна.
IMHO.
2004.03.20 | Роман ShaRP
А хто вірить? Збитковим є Умєльченко, а не транспорт (-)