У Верховній Раді черговий бардак
03/31/2004 | Майдан-ІНФОРМ
У Верховній Раді черговий бардак - ініціатор цирку співробітники управління комп`ютеризованих систем, які відключили в робочий час "Автоматизовану систему документообігу ВРУ".
В принципі, якщо в нормальній організації треба зробити планову профілактику, або замінити програмне забезпечення, яке не можливо замінити без зупинки, це роблять у вихідні дні.
Було б дивно, якби в апараті ВР не знали, що скажімо відділ "Законодавство" (В.Ф.Севастьянов) вже багато років застосовує програму автоматичного оновлення баз даних без постійного ходіння співробітників по кабінетах. Можна було направити електронною поштою і ехе-файл з програмою заміни, яку б користувач запустив на своїй машині. І внаслідок чого заміни відбулися. Правда тоді треба було б думати головою, а не тим місцем, яке не дозволяє до цього додуматися.
А причина залишається одна - Голова ВР В.Литвин до сих пір не освоїть принципи користування мишкою, і остання так і лежить незайманою на килимку біля його комп`ютера. До речі ні його апарат, ні апарат керівника апарату, та їх заступників, крім тільки Теплюка, Міщенка та Дріжчаного, не відмічають отримання листів, а відповідно часто не відмічають це і ті, кому вони доручають підготовку відповідей. А тому депутатам, у відповідь на їх звернення В.Литвину, присилають всяку малокомпетентно підготовлену дур, типу листа "Про розгляд звернення щодо відвідування кулуарів сесійної частини помічниками -консультантами" за №54997 від 30.03.2004 р, авторство якої залишається за В.Литвином, або за керівником апарату, що його підписав оскільки на листі, в порушення інструкції з діловодства не стоять данні виконавця.
В цьому листі стверджується, що 04.03.2004 року охорона не припиняла доступ помічників-консультантів народних депутатів України з будинку ВР по вул.Грушевського,18\2 до будинку по вул.Грушевського,5. І це не зважаючи на те, що і сам керівник апарату ВРУ, і його заступники, і апарат спікера такої заборони не давали, хоча і знали, що охорона заборонила допуск 04.03.04, але і про доручення щодо заборони спікером нічого не знали.
Сьогодні чиновники апарату, які готували відповідь В.Зайчуку, і побоялися поставити ініціали, щоб дурість їх ніхто не визнав, пишуть, що це дії на підставі Постанови Президії ВРУ №336а\95-ПВ від 02.06.1995 року, яку підписав тодішній спікер О.Мороз. Як проінформував Ю.Кармазіна В.Литвин, цей таємний документ було підписано в день, коли Президія не засідала. А тому він не є чинним. Для того, щоб приховати заборону депутатам замовляти перепуски, хоча це право мають навіть заступники завідуючих секретаріатів, а помічникам-консультантам обмежити пересування у ВРУ, Постанові надали статус таємного, а потім і цілком таємного документу.
Проблема клерків В.Литвина стоїть вже серйозно, бо заважає роботі. Її вирішити легко. Якщо вже не відмінити відразу всі дурні рішення попередниками то треба дозволити депутатам прочитати хоча б перелік розпоряджень і наказів спікера та керівника апарату і їх заступників, що вже 2 роки відмовляється дати Ю.Кармазину В.Литвин. Не кажучи вже про доступ до самих текстів.
Парадокс. Всі Постанови і більшість Указів і Розпоряджень КМУ та Президента можемо бачити, а з 20 тисяч документів ВРУ - доступ до 40 штук.
Але на перший раз можна зробити простіше, якщо спікер не може вивчити Закон, то УКС треба встановити стандартну резолюцію :"Імярек. Розглянути і до "день-місяць-рік" підготувати проект моєї відповіді народному депутату України.В.Литвин." Резолюція повинна з`являтися автоматично при надходженні до спікера депутатських звернень та запитів. Тільки для звернень повинно стояти 5 днів, щоб встигнути відповісти у встановлені 10 днів, а для запитів -10 днів, щоб встигнути відповісти у встановлені 15 днів. І не треба служби контролю, щодо створення якої давав доручення, точніше підписував В.Литвин. Контролюватиме система. А при порушенні буде видавати проект розпорядження про покарання порушника.
І В.Литвину буде треба тільки його підписати. От тут всі порушення його доручень і припиняться..
Але для цього спікер повинен хоча б вміти читати те, про що йому пишуть, і подивитись куди йдуть сотні тисяч гривень, які витрачаються на приватні фірмочки, що розробляють за державний кошт системи документообігу та інші і зробити висновки.
А спочатку освоїти інструкцію до мишки.
Політолог Євген Костенко
В принципі, якщо в нормальній організації треба зробити планову профілактику, або замінити програмне забезпечення, яке не можливо замінити без зупинки, це роблять у вихідні дні.
Було б дивно, якби в апараті ВР не знали, що скажімо відділ "Законодавство" (В.Ф.Севастьянов) вже багато років застосовує програму автоматичного оновлення баз даних без постійного ходіння співробітників по кабінетах. Можна було направити електронною поштою і ехе-файл з програмою заміни, яку б користувач запустив на своїй машині. І внаслідок чого заміни відбулися. Правда тоді треба було б думати головою, а не тим місцем, яке не дозволяє до цього додуматися.
А причина залишається одна - Голова ВР В.Литвин до сих пір не освоїть принципи користування мишкою, і остання так і лежить незайманою на килимку біля його комп`ютера. До речі ні його апарат, ні апарат керівника апарату, та їх заступників, крім тільки Теплюка, Міщенка та Дріжчаного, не відмічають отримання листів, а відповідно часто не відмічають це і ті, кому вони доручають підготовку відповідей. А тому депутатам, у відповідь на їх звернення В.Литвину, присилають всяку малокомпетентно підготовлену дур, типу листа "Про розгляд звернення щодо відвідування кулуарів сесійної частини помічниками -консультантами" за №54997 від 30.03.2004 р, авторство якої залишається за В.Литвином, або за керівником апарату, що його підписав оскільки на листі, в порушення інструкції з діловодства не стоять данні виконавця.
В цьому листі стверджується, що 04.03.2004 року охорона не припиняла доступ помічників-консультантів народних депутатів України з будинку ВР по вул.Грушевського,18\2 до будинку по вул.Грушевського,5. І це не зважаючи на те, що і сам керівник апарату ВРУ, і його заступники, і апарат спікера такої заборони не давали, хоча і знали, що охорона заборонила допуск 04.03.04, але і про доручення щодо заборони спікером нічого не знали.
Сьогодні чиновники апарату, які готували відповідь В.Зайчуку, і побоялися поставити ініціали, щоб дурість їх ніхто не визнав, пишуть, що це дії на підставі Постанови Президії ВРУ №336а\95-ПВ від 02.06.1995 року, яку підписав тодішній спікер О.Мороз. Як проінформував Ю.Кармазіна В.Литвин, цей таємний документ було підписано в день, коли Президія не засідала. А тому він не є чинним. Для того, щоб приховати заборону депутатам замовляти перепуски, хоча це право мають навіть заступники завідуючих секретаріатів, а помічникам-консультантам обмежити пересування у ВРУ, Постанові надали статус таємного, а потім і цілком таємного документу.
Проблема клерків В.Литвина стоїть вже серйозно, бо заважає роботі. Її вирішити легко. Якщо вже не відмінити відразу всі дурні рішення попередниками то треба дозволити депутатам прочитати хоча б перелік розпоряджень і наказів спікера та керівника апарату і їх заступників, що вже 2 роки відмовляється дати Ю.Кармазину В.Литвин. Не кажучи вже про доступ до самих текстів.
Парадокс. Всі Постанови і більшість Указів і Розпоряджень КМУ та Президента можемо бачити, а з 20 тисяч документів ВРУ - доступ до 40 штук.
Але на перший раз можна зробити простіше, якщо спікер не може вивчити Закон, то УКС треба встановити стандартну резолюцію :"Імярек. Розглянути і до "день-місяць-рік" підготувати проект моєї відповіді народному депутату України.В.Литвин." Резолюція повинна з`являтися автоматично при надходженні до спікера депутатських звернень та запитів. Тільки для звернень повинно стояти 5 днів, щоб встигнути відповісти у встановлені 10 днів, а для запитів -10 днів, щоб встигнути відповісти у встановлені 15 днів. І не треба служби контролю, щодо створення якої давав доручення, точніше підписував В.Литвин. Контролюватиме система. А при порушенні буде видавати проект розпорядження про покарання порушника.
І В.Литвину буде треба тільки його підписати. От тут всі порушення його доручень і припиняться..
Але для цього спікер повинен хоча б вміти читати те, про що йому пишуть, і подивитись куди йдуть сотні тисяч гривень, які витрачаються на приватні фірмочки, що розробляють за державний кошт системи документообігу та інші і зробити висновки.
А спочатку освоїти інструкцію до мишки.
Політолог Євген Костенко