А ось і Маніфест! Дозволю собі зацитувати (/)
04/01/2004 | Shooter
Швидко реагують хлопці.
01.04.2004
Громадянська кампанія “ПОРА!”
Що:
Кампанія “ПОРА!” спрямована на підвищення рівня громадянської активності в українському суспільстві. Кампанія триватиме принаймні сім місяців, охопить всю територію України і складатиметься з численної кількості заходів. Нашими натхненниками, партнерами і порадниками є сербський Отпор (www.otpor.com), грузинська Кмара (www.kmara.ge), албанський М’яфт (www.mjaft.org) і білоруський Зубр (www.zubr-belarus.com).
Основний засіб кампанії — пряма громадянська дія.
Символіка – сонце, що сходить, у трикутнику, що символізує початок нового дня, нової доби, кінець ночі.
Довгостроковою метою проведення кампанії є доведення теперішній політичній еліті, що довірена влада дається народом не навічно, що у випадку неналежного виконання своїх обов’язків кожен чиновник – від клерка до президента – ризикує її втратити, доведення громадянам, що в їхніх руках є достатньо сили, щоб скеровувати розвиток своєї держави у потрібному напрямку, і — як наслідок — зміцнення в Україні громадянського суспільства, утвердження української демократії, політичне та економічне наближення України до Європи і забезпечення громадянам України рівних можливостей.
Безпосередньою метою кампанії є активізація участі громадян у виборах 2004 року і забезпечення їх законного і вчасного проведення.
Як:
Надання об’єктивної інформації громадянам
Проведення вуличних заходів
Проведення культурних акцій
Чому:
Наше суспільство після бурхливих змін кінця 80-х – початку 90-х років рік за роком все більше нагадує болото, де немає жодного руху. І навіть якщо часами відбувається якийсь сплеск – він не залишає сліду, а поверхню дуже швидко знов затягає ряска апатії та зневіри. Таке суспільство не скривившись проковтує будь-які утиски своїх прав, будь-яке знущання влади, таким чином підштовхуючи цю владу до ще більш нахабних дій, свавілля і сповзання до диктатури.
Водночас владне свавілля є тільки зворотнім боком громадської пасивності. Через те для зміни ситуації слід активізувати як окремих людей, так і громадські структури, щоб вони відчули, що мають можливість впливати на ситуацію в країні. Найкраще для цього надається передвиборчий час, оскільки тоді так чи інакше більшість населення задається питанням, що буде далі. Вибори — це момент безпосереднього вияву народної влади, це час, коли кожен громадянини повинен дати оцінку успішності Президента, якого народ держави взяв на роботу 5 або й 10 років тому і протягом цього часу безперебійно платив високу зарплату і забезпечував високі стандарти життя. Треба забезпечити, щоб цей вияв, ця оцінка відбувалася не в атмосфері страху, фальсифікацій і примусу, тобто для об’єктивності слід гарантувати демократичне проведення виборів. Ефективне проведення і позитивний результат виборів (об’єктивна оцінка діяльності Президента і його оточення) призведуть до підвищення ефективності управління державою і повернуть людям віру у їх здатність впливати на події в державі і її поступ.
Чиновники – від клерка до президента – працюють за наймом, і головний їхній роботодавець – народ, який у випадку незадовільної роботи може їх звільнити і замінити іншими. Пам’ятаючи це, виборні можновладці будуть працювати так, щоб задовольнити народ, адже виборці в такому випадку на наступних виборах знову проголосують за них. Громадяни повинні здійснювати контроль за інститутами влади для унеможлевлення незаконного зазіхання на інтереси народу, незадовільного виконання довірених їм завдань. Якщо кожен громадянин нашої держави буде добре поінформований, знатиме свої права і усвідомлюватиме свою дієву роль у суспільстві, - він не дозволить ці права обмежити: активно їх захищатиме і боротиметься за свої приватні інтереси і як наслідок інтереси усієї держави. Такий громадянин не обере президента, який не буде захищати його права та інтереси держави, а у разі спроб маніпуляцій на виборах – відстоїть своє право на вільне волевиявлення.
Ми переконані, що наш народ заслуговує на краще життя, на більш людське ставлення до нього влади, на захист принаймні своїх конституційних прав. Наша держава повинна нарешті стати європейської не лише географічно, а й культурно, політично і економічно. Цього у довгостроковій перспективі можна досягнути лише за наявності в державі активного добре поінформованого населення, яке розуміє що відбувається навколо і усвідомлює вищенаведені постулати, яке об’єднується в організації для задоволення своїх суспільних потреб. Іншими словами – за наявності розвиненого громадянського суспільства.
Адже спільноти та організації громадянського суспільства служать груповою та інституціональною базою, на основі якої громадяни можуть здійснювати контроль за розвитком суспільства і протистояти іншим групам або владі, в разі, якщо ті незаконно зазіхатимуть на їхні інтереси, втручатимуться у діяльність чи життя.
Для кого:
Основна цільова група кампанії – молодь, адже саме молоді люди можуть і повинні стати каталізатором змін у країні, у якій вони будуть жити ще багато років. Ширша цільова група кампанії включає усіх громадян України, які вважають, що заслужили на краще життя і які більше не можуть дивитися на брехню, свавілля можновладців, яка піклуються виключно про свої інтереси замість інтересів народу і держави.
Кампанія “ПОРА!” є позапартійною, вона спрямовується не на підтримку кандидата в президенти, а на забезпечення чесних виборів і відстоювання їх результату. Учасниками кампанії можуть бути усі, хто з власної волі бажає до неї долучитися. Члени партій, громадсько-політичних організацій, що беруть участь у кампанії, не можуть використовувати кампанію для реклами своїх організацій.
Хто:
Ядром кампанії є кілька сотень активістів в усіх областях України. Кількість прихильників зрозстає щодня.
За чиї гроші
Ми не відмовляємося від жодної фінансової підтримки за однієї умови: надання будь-якої підтримки не дає права впливати на визначення наших цілей, стратегії і тактики
Контакт:
register@kuchmizm.info
Для ЗМІ:
news@kuchmizm.info
Веб-сторінка:
http://www.kuchmizm.info
Ми свідомі, що нашу діяльність захочуть приписати собі певні політичні сили, що не мають нічого спільного із кампанією “ПОРА!”. Тому заявляємо, що єдиним першоджерелом інформації про кампанію та її подальший перебіг буде ця інтернет сторінка
01.04.2004
Громадянська кампанія “ПОРА!”
Що:
Кампанія “ПОРА!” спрямована на підвищення рівня громадянської активності в українському суспільстві. Кампанія триватиме принаймні сім місяців, охопить всю територію України і складатиметься з численної кількості заходів. Нашими натхненниками, партнерами і порадниками є сербський Отпор (www.otpor.com), грузинська Кмара (www.kmara.ge), албанський М’яфт (www.mjaft.org) і білоруський Зубр (www.zubr-belarus.com).
Основний засіб кампанії — пряма громадянська дія.
Символіка – сонце, що сходить, у трикутнику, що символізує початок нового дня, нової доби, кінець ночі.
Довгостроковою метою проведення кампанії є доведення теперішній політичній еліті, що довірена влада дається народом не навічно, що у випадку неналежного виконання своїх обов’язків кожен чиновник – від клерка до президента – ризикує її втратити, доведення громадянам, що в їхніх руках є достатньо сили, щоб скеровувати розвиток своєї держави у потрібному напрямку, і — як наслідок — зміцнення в Україні громадянського суспільства, утвердження української демократії, політичне та економічне наближення України до Європи і забезпечення громадянам України рівних можливостей.
Безпосередньою метою кампанії є активізація участі громадян у виборах 2004 року і забезпечення їх законного і вчасного проведення.
Як:
Надання об’єктивної інформації громадянам
Проведення вуличних заходів
Проведення культурних акцій
Чому:
Наше суспільство після бурхливих змін кінця 80-х – початку 90-х років рік за роком все більше нагадує болото, де немає жодного руху. І навіть якщо часами відбувається якийсь сплеск – він не залишає сліду, а поверхню дуже швидко знов затягає ряска апатії та зневіри. Таке суспільство не скривившись проковтує будь-які утиски своїх прав, будь-яке знущання влади, таким чином підштовхуючи цю владу до ще більш нахабних дій, свавілля і сповзання до диктатури.
Водночас владне свавілля є тільки зворотнім боком громадської пасивності. Через те для зміни ситуації слід активізувати як окремих людей, так і громадські структури, щоб вони відчули, що мають можливість впливати на ситуацію в країні. Найкраще для цього надається передвиборчий час, оскільки тоді так чи інакше більшість населення задається питанням, що буде далі. Вибори — це момент безпосереднього вияву народної влади, це час, коли кожен громадянини повинен дати оцінку успішності Президента, якого народ держави взяв на роботу 5 або й 10 років тому і протягом цього часу безперебійно платив високу зарплату і забезпечував високі стандарти життя. Треба забезпечити, щоб цей вияв, ця оцінка відбувалася не в атмосфері страху, фальсифікацій і примусу, тобто для об’єктивності слід гарантувати демократичне проведення виборів. Ефективне проведення і позитивний результат виборів (об’єктивна оцінка діяльності Президента і його оточення) призведуть до підвищення ефективності управління державою і повернуть людям віру у їх здатність впливати на події в державі і її поступ.
Чиновники – від клерка до президента – працюють за наймом, і головний їхній роботодавець – народ, який у випадку незадовільної роботи може їх звільнити і замінити іншими. Пам’ятаючи це, виборні можновладці будуть працювати так, щоб задовольнити народ, адже виборці в такому випадку на наступних виборах знову проголосують за них. Громадяни повинні здійснювати контроль за інститутами влади для унеможлевлення незаконного зазіхання на інтереси народу, незадовільного виконання довірених їм завдань. Якщо кожен громадянин нашої держави буде добре поінформований, знатиме свої права і усвідомлюватиме свою дієву роль у суспільстві, - він не дозволить ці права обмежити: активно їх захищатиме і боротиметься за свої приватні інтереси і як наслідок інтереси усієї держави. Такий громадянин не обере президента, який не буде захищати його права та інтереси держави, а у разі спроб маніпуляцій на виборах – відстоїть своє право на вільне волевиявлення.
Ми переконані, що наш народ заслуговує на краще життя, на більш людське ставлення до нього влади, на захист принаймні своїх конституційних прав. Наша держава повинна нарешті стати європейської не лише географічно, а й культурно, політично і економічно. Цього у довгостроковій перспективі можна досягнути лише за наявності в державі активного добре поінформованого населення, яке розуміє що відбувається навколо і усвідомлює вищенаведені постулати, яке об’єднується в організації для задоволення своїх суспільних потреб. Іншими словами – за наявності розвиненого громадянського суспільства.
Адже спільноти та організації громадянського суспільства служать груповою та інституціональною базою, на основі якої громадяни можуть здійснювати контроль за розвитком суспільства і протистояти іншим групам або владі, в разі, якщо ті незаконно зазіхатимуть на їхні інтереси, втручатимуться у діяльність чи життя.
Для кого:
Основна цільова група кампанії – молодь, адже саме молоді люди можуть і повинні стати каталізатором змін у країні, у якій вони будуть жити ще багато років. Ширша цільова група кампанії включає усіх громадян України, які вважають, що заслужили на краще життя і які більше не можуть дивитися на брехню, свавілля можновладців, яка піклуються виключно про свої інтереси замість інтересів народу і держави.
Кампанія “ПОРА!” є позапартійною, вона спрямовується не на підтримку кандидата в президенти, а на забезпечення чесних виборів і відстоювання їх результату. Учасниками кампанії можуть бути усі, хто з власної волі бажає до неї долучитися. Члени партій, громадсько-політичних організацій, що беруть участь у кампанії, не можуть використовувати кампанію для реклами своїх організацій.
Хто:
Ядром кампанії є кілька сотень активістів в усіх областях України. Кількість прихильників зрозстає щодня.
За чиї гроші
Ми не відмовляємося від жодної фінансової підтримки за однієї умови: надання будь-якої підтримки не дає права впливати на визначення наших цілей, стратегії і тактики
Контакт:
register@kuchmizm.info
Для ЗМІ:
news@kuchmizm.info
Веб-сторінка:
http://www.kuchmizm.info
Ми свідомі, що нашу діяльність захочуть приписати собі певні політичні сили, що не мають нічого спільного із кампанією “ПОРА!”. Тому заявляємо, що єдиним першоджерелом інформації про кампанію та її подальший перебіг буде ця інтернет сторінка
Відповіді
2004.04.01 | KAKTUZZ
Shooter(e)! Ось ви й поставили крапку над "і"! Вітаю!(-)
2004.04.03 | композитор
А ось і ЗАПИТАННЯ І КРИТИКА до Маніфесту
Громадянська кампанія “ПОРА!”Що:
Кампанія “ПОРА!” спрямована на підвищення рівня громадянської активності в українському суспільстві.
- Що ви розумієте під АКТИВНВСТЮ? Конкретно?
Кампанія триватиме принаймні сім місяців, охопить всю територію України і складатиметься з численної кількості заходів. Нашими натхненниками, партнерами і порадниками є сербський Отпор (www.otpor.com), грузинська Кмара (www.kmara.ge), албанський М’яфт (www.mjaft.org) і білоруський Зубр (www.zubr-belarus.com).
- Що буде після 7 місяців? Куди ви подінетесь?
Основний засіб кампанії — пряма громадянська дія.
- Що це таке? Куди направлена ця дія? Проти кого, за кого?
Символіка – сонце, що сходить, у трикутнику, що символізує початок нового дня, нової доби, кінець ночі.
- Чому саме трикутник?
Довгостроковою метою проведення кампанії є доведення теперішній політичній еліті, що довірена влада дається народом не навічно, що у випадку неналежного виконання своїх обов’язків кожен чиновник – від клерка до президента – ризикує її втратити, доведення громадянам, що в їхніх руках є достатньо сили,
- що це за сила? Де є приклади прояву сили?
щоб скеровувати розвиток своєї держави у потрібному напрямку,
- що таке "потрібний напрямок" ?
і — як наслідок — зміцнення в Україні громадянського суспільства, утвердження української демократії, політичне та економічне наближення України до Європи і забезпечення громадянам України рівних можливостей.
- чим Українська демократія відрізняється від прото демократії?
Безпосередньою метою кампанії є активізація участі громадян у виборах 2004 року і забезпечення їх законного і вчасного проведення.
- на скільки відсотків повинна зрости активність? Чому ви вирішили, що віша діяльність призведе до активності? Може навпаки, до пасивності...... Громадяни побачать що ви, такі активні, вже є, і не треба активізуватись.
Як:
Надання об’єктивної інформації громадянам
Проведення вуличних заходів
Проведення культурних акцій
- чому ви вважаєте, що саме ваша інформація є об"єктивною. Хто надає вам інформацію?
- який результат ви чекаєте від вуличних заходів?
- що таке "проти-культура"?
Чому:
Наше суспільство після бурхливих змін кінця 80-х – початку 90-х років рік за роком все більше нагадує болото, де немає жодного руху. І навіть якщо часами відбувається якийсь сплеск – він не залишає сліду, а поверхню дуже швидко знов затягає ряска апатії та зневіри.
- чому вам повинні повірити? Ви моральні авторитети?
Таке суспільство не скривившись проковтує будь-які утиски своїх прав, будь-яке знущання влади, таким чином підштовхуючи цю владу до ще більш нахабних дій, свавілля і сповзання до диктатури.
- Так є вже доволі довго. Де вибули раніше?
Водночас владне свавілля є тільки зворотнім боком громадської пасивності. Через те для зміни ситуації слід активізувати як окремих людей, так і громадські структури, щоб вони відчули, що мають можливість впливати на ситуацію в країні.
- а чи мають можливість впливати?
Найкраще для цього надається передвиборчий час, оскільки тоді так чи інакше більшість населення задається питанням, що буде далі.
- А що буде далі? Маєте якусь програму?
Вибори — це момент безпосереднього вияву народної влади, це час, коли кожен громадянини повинен дати оцінку успішності Президента, якого народ держави взяв на роботу 5 або й 10 років тому і протягом цього часу безперебійно платив високу зарплату і забезпечував високі стандарти життя.
- Чи будемо знову через 5 років давати оцінку президенту?
Треба забезпечити, щоб цей вияв, ця оцінка відбувалася не в атмосфері страху, фальсифікацій і примусу, тобто для об’єктивності слід гарантувати демократичне проведення виборів.
- Виборів кого? Однієї людини? Вона надлюдина? все вирішить?
Ефективне проведення і позитивний результат виборів (об’єктивна оцінка діяльності Президента і його оточення) призведуть до підвищення ефективності управління державою і повернуть людям віру у їх здатність впливати на події в державі і її поступ.
- звідки такі наслідки виборів? звідки видно що позитивний результат (шо це таке доречі?) призведе до ефективного управління?
Чиновники – від клерка до президента – працюють за наймом, і головний їхній роботодавець – народ, який у випадку незадовільної роботи може їх звільнити і замінити іншими.
- який метод оцінки незадовільної роботи чиновника? Як народ може замінити чановника? Процедуру маєте?
Пам’ятаючи це, виборні можновладці будуть працювати так, щоб задовольнити народ, адже виборці в такому випадку на наступних виборах знову проголосують за них.
- не будуть! На наступних виборах вони наймуть за 7 місяців таких як ви і оброблять суспільство потрібними листівками.
Громадяни повинні здійснювати контроль за інститутами влади для унеможлевлення незаконного зазіхання на інтереси народу, незадовільного виконання довірених їм завдань.
- немає процедури і методів контролю. Які такі "довірені" завдання?
Якщо кожен громадянин нашої держави буде добре поінформований, знатиме свої права і усвідомлюватиме свою дієву роль у суспільстві, - він не дозволить ці права обмежити: активно їх захищатиме і боротиметься за свої приватні інтереси і як наслідок інтереси усієї держави.
- немає зв"язку між поінформованністю і активним захистом прав.
Такий громадянин не обере президента, який не буде захищати його права та інтереси держави, а у разі спроб маніпуляцій на виборах – відстоїть своє право на вільне волевиявлення.
- ЯК ?
Ми переконані, що наш народ заслуговує на краще життя,
- і я переконаний і всі переконані. Чим ви цікаві?
на більш людське ставлення до нього влади, на захист принаймні своїх конституційних прав.
- "принаймі конституційних"..... А як бути з Загальною декларацією прав людини?
Наша держава повинна нарешті стати європейської не лише географічно, а й культурно, політично і економічно.
- Оце сказали! ніхто раніше до цього не додумався!
Цього у довгостроковій перспективі можна досягнути лише за наявності в державі активного добре поінформованого населення, яке розуміє що відбувається навколо і усвідомлює вищенаведені постулати, яке об’єднується в організації для задоволення своїх суспільних потреб. Іншими словами – за наявності розвиненого громадянського суспільства.
- А в короткостроковій чого можна досягти?
Адже спільноти та організації громадянського суспільства служать груповою та інституціональною базою, на основі якої громадяни можуть здійснювати контроль за розвитком суспільства і протистояти іншим групам або владі, в разі, якщо ті незаконно зазіхатимуть на їхні інтереси, втручатимуться у діяльність чи життя.
- Методи контролю? Хто вам дозволить контролювати що небудь?
Для кого:
Основна цільова група кампанії – молодь, адже саме молоді люди можуть і повинні стати каталізатором змін у країні, у якій вони будуть жити ще багато років.
- мабуть тому, що ви вважаєте молодь досить дурною, що не може розібрались у ваших нісенітницях.
Ширша цільова група кампанії включає усіх громадян України, які вважають, що заслужили на краще життя і які більше не можуть дивитися на брехню, свавілля можновладців, яка піклуються виключно про свої інтереси замість інтересів народу і держави.
- а тут ви дуже помиляєтесь. Навчіться писати спочатку, а потім залучайте когось.
Кампанія “ПОРА!” є позапартійною, вона спрямовується не на підтримку кандидата в президенти, а на забезпечення чесних виборів і відстоювання їх результату.
- методи відстоювання? І що ви так перймаєтесь президентом? Це ОДНА людина. Для чого стільки шуму?
Учасниками кампанії можуть бути усі, хто з власної волі бажає до неї долучитися. Члени партій, громадсько-політичних організацій, що беруть участь у кампанії, не можуть використовувати кампанію для реклами своїх організацій.
- Хто ви такі, що щось забороняти кому-небудь?
Хто:
Ядром кампанії є кілька сотень активістів в усіх областях України. Кількість прихильників зрозстає щодня.
- А щоночі також зростає?
За чиї гроші
Ми не відмовляємося від жодної фінансової підтримки за однієї умови: надання будь-якої підтримки не дає права впливати на визначення наших цілей, стратегії і тактики
- А де задекларовані ваші цілі, стратегія і тактика?
- Загалом справляє враження курсової роботи з політології студента другого курсу.