Власть определилась
04/14/2004 | Предсказамус
Единым кандидатом на пост Президента Украины от парламентского большинства выдвинут глава Кабинета министров Виктор Янукович, передает Интерфакс-Украина.
Соответствующее решение приняли руководители фракций и партий, входящих в провластное большинство Верховной Рады. Оно было принято на встрече лидеров фракций и партий, которая состоялась в среду, 14 апреля, в присутствии Президента Украины Леонида Кучмы.
http://www.korrespondent.net/textonly.php/92746/
---
Такие дела...
Соответствующее решение приняли руководители фракций и партий, входящих в провластное большинство Верховной Рады. Оно было принято на встрече лидеров фракций и партий, которая состоялась в среду, 14 апреля, в присутствии Президента Украины Леонида Кучмы.
http://www.korrespondent.net/textonly.php/92746/
---
Такие дела...
Відповіді
2004.04.14 | Спостерігач
+КУЧМА ОБІЦЯЄ ЗАКІНЧИТИ ПОЛІТРЕФОРМУ ДО ВИБОРІВ
КУЧМА ОБІЦЯЄ ЗАКІНЧИТИ ПОЛІТРЕФОРМУ ДО ВИБОРІВwww.ПРАВДА.com.ua, 14.04.2004, 18:53
Президент України Леонід Кучма переконаний, що конституційна реформа в країні буде здійснена до майбутніх виборів глави держави.
"Я упевнений, що конституційна реформа неодмінно відбудеться ще до президентських виборів", - заявив Кучма в середу в ексклюзивному інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".
Коментуючи на прохання агентства ситуацію, що склалася навколо реалізації політичної реформи, президент відзначив, що існує кілька причин того, що парламент не набрав потрібної кількості голосів для прийняття закону про зміни до Конституції.
"Коли я уважно переглянув результати голосування, я ще раз переконався: у політиці повинні діяти партії, а не аморфні об'єднання депутатів, навіть якщо вони називаються фракціями. Адже дійсні партійні фракції продемонстрували послідовність і відповідальність", - сказав Кучма.
За законопроект про політреформу проголосували 294 депутата при необхідних 300.
Інтерфакс-Україна
2004.04.14 | Адвокат ...
Й*б твою мать! Дайош КПСС і єйо Політбюро
ва ґлавє с дараґім і любімим ґаспадіном- ґражданіном- таваріщєм- рабом_божіім Ко-чмо Людоїдом Давиловичєм! Ура!2004.04.14 | Franko
Re: Власть определилась
Якщо вірити УП, то "Інтерфакс" взяв це з "поінформованих джерел". Тобто інфа неофіційна.2004.04.14 | Franko
...А тепер офіційна
www.ПРАВДА.com.ua, 14.04.2004, 19:02Лідери депутатських фракцій і груп, а також політичних партій, що входять у парламентсько-урядову коаліцію, на засіданні в середу за участю президента Леоніда Кучми ухвалила рішення про висування прем'єра Віктора Януковича єдиним кандидатом у президенти на виборах 2004 року.
Про це повідомив журналістам після засідання координатор парламентської більшості Степан Гавриш.
За його словами, на засіданні парламентсько-урядової коаліції також був присутній Янукович.
"Дискусії довгі не проводилися, однак усі визначилися одноголосно, тому що цим кандидатом буде прем'єр-міністр України Віктор Федорович Янукович", - сказав координатор більшості.
Лідери фракцій і груп, за словами депутата, також домовилися про те, що програмною установкою для кандидата буде завершення політичної реформи в Україні, внесення змін у Конституцію.
Президентські вибори пройдуть 31 жовтня 2004 року.
2004.04.14 | Адвокат ...
А что би Ві хотєлі, что би мі повєсілі?!
Тіґіп-ка чи Мудь-чука?2004.04.14 | Правник
Що ж, попереджений - значить озброєний (-)
2004.04.14 | Адвокат ...
Еге ж. Самий час розгорнути утилізатор вакууму.
Це так латиняни,-- дурні були, чесне слово,-- називали "паражняк".2004.04.14 | Михайло Свистович
Раніше розгортати треба було.Я казав, але мене ніхто не слухав(-
2004.04.14 | Роман ShaRP
А що, зараз вже пізно?
Листівка могла б бути дуже короткою, і бити водночас і по Гамнюковичу, і по "більшості" + з прицілом на майбутні вибори:Тільки ідіот або сволота висуне у президенти злочинця
Як варіант - замість "висуне" - "обере". Замість "злочинця", - "розбійника", "грабіжника". Коротко й інформативно. Промовисто. Не займає багато місця на папері.
Якби у когось було таке бажання, це можна було б дуууууже гарно оформити.
Зробити "коллаж" з двох газетних заголовків. Перший - наведене вище гасло в вустах кого-небудь з більш-менш популярних політиків, а другий - список тих, хто висував. Ознайомтеся будьласка, так би мовити, хто в нас або ідіоти, або сволоти.
Можливі всякі варіанти. Я не виключаю і того, що Гамнюкович до виборів не доживе. Кінець-кінцем, хто він такий?
Або ж більшість "передумає" і висуне іншого кандидата. Проте попереднього "меседжу" то не відміняє:
Тільки ідіот або сволота висуне у президенти злочинця, повторююся.
Р.S. Цікаво, що про це (с)кажуть за кордоном? Прем*єр, засуджений за пограбування - вже цього не повинно було бути. А кандидат в президенти?
Село неначе погоріло,
Неначе люди подуріли,
Німі на панщину ідуть
І діточок своїх ведуть!.
. . . . . . . . . . . . .
Погано дуже, страх погано!
В оцій пустині пропадать.
А ще поганше на Украйні
Дивитись, плакать – і мовчать!
2004.04.15 | Михайло Свистович
Ніколи не пізно. Але знищувати конкурента бажано в зародку.
Бо потім настає така штука як інерція рейтингу. Якщо він вже почав поступально зростати і тягнеться це протягом тривалого часу, його важко збити.2004.04.15 | НеДохтор
Re: пригадалось
Михайло Свистович пише:> Бо потім настає така штука як інерція рейтингу. Якщо він вже почав поступально зростати і тягнеться це протягом тривалого часу, його важко збити.
Попереду "від Януковича" підвищення пенсій і зарплат.
До цієї теми пригадалось, як Тимошенко говорила перед виборами.
Ідея була приблизно така: якщо вам якийсь кандидат пропонує гречку, або 20 грн., то беріть, це ваше. Це у вас вкрали, а тепер повертають.
Але не надійтесь що цей крадій буде віддавати і після виборів.
Тому беріть своє, але не голосуйте за крадіїв...
2004.04.15 | Роман ShaRP
Ой, не все вам пригадалося.
НеДохтор пише:> Попереду "від Януковича" підвищення пенсій і зарплат.
Заморожене на півроку - для чого?
> До цієї теми пригадалось, як Тимошенко говорила перед виборами.
> Ідея була приблизно така: якщо вам якийсь кандидат пропонує гречку, або 20 грн., то беріть, це ваше. Це у вас вкрали, а тепер повертають.
А от тут я розповім, для чого. Все підвищення з/п з*їдять підвищення цін на продукти - фактично з*їдять більше, бо підвищення цін на продукти "впевнено крокує попереду".
А ще можна згадати
- ПДВ-рахунки (до речі, вони таки померли?), "божевільні танці" з Єдиним податком та пенсійними зборами,
- приховані 10 мільярдів,
- неприйняту, якщо я не помиляюся, пропозицію тої ж Тимошенко про перерозподіл коштів з "капітального будівництва податкової" на з/п,
- продовольчу кризу, з якою так і не розібралися, хоча обіцяли
- другу продовольчу кризу, яка чи ось вже настала, чи ще буде,
- мерседеси "чиста канкрєтно" для керівництва Кабміну
- спроба підвищити з/п самим собі на фоні відмови підвищити мінімальну з/п.
- ПДВ на книжки і на пресу.
Я розшифрував "Донбас порожняк не гонить"! Це значить, що навіть донбаські шахтарі (Ровеньки) не отримають навіть порожніх вагонів під вже видобуте вугілля (новини, якщо я не помиляюся, СТБ тиждня ще не проминуло), і все це - уряд Януковича.
Чи був в України взагалі гірший уряд?
> Але не надійтесь що цей крадій буде віддавати і після виборів.
> Тому беріть своє, але не голосуйте за крадіїв...
Теж варіант. Але мені здається, що мій варіант - сильніший.
2004.04.15 | Роман ShaRP
За наміри не судять.
Свистовичу, тут є такий тонкий момент: доки вони його не висунули реально, ще можна було все "переграти". Переграти це можна й зараз, зрештою "містер продовольча криза" грабіжник Янукович (бач, епітети самі докупи складаються) це один з найгірших кандидатів, мочити якого можна довго і натхненно ... а можна навіть і фізично "замочити". І висунути Литвина.Втім, всеодно "справу" вже зроблено. Ідіоти і сволоти висунули у президенти КОГО, - розбійника, грабіжника, злочинця.
Це навіть гірша підстава, ніж "Мерси". І тепер це теж - факт. От і треба, я вважаю, хапатися за цей факт і вити з нього вірьовку. І для Януковича і для більшості.
2004.04.15 | Дмитро-не-Корч.
Обраны злочинцями висувають злочинця...
Основа більшості колишній блок "Єда" на парламентських віборах найбільше голосів набрав на дільницях (до 99%) де голосували ув"язнені злочинці. Обрані уркамі тепер висувають урку в Президенти... І час уже подумать, щоб "фєню" державною мовою проголосити...2004.04.16 | Я
Re: А який рейтінґ у Януковича?
Чи він уже "перескочив" Ющенка? Задовбали Ющенка дурними критиками.А він одинокий який міг поставити Україну на ноги.
2004.04.15 | Нестор
Це точно. Натомість НУ займалася
завзятим мочінням Медведчука. Хоча ясно було, що донецький клан набагато небезпечніший.2004.04.16 | Михайло Свистович
Re: Це точно. Натомість НУ займалася
Нестор пише:> завзятим мочінням Медведчука. Хоча ясно було, що донецький клан набагато небезпечніший.
Абсолютно з Вами згоден. Я ще влітку статтю про це написав.
2004.04.16 | Dworkin
И неизвестно, кто еще будет хуже прийдя к власти
СДПУ(о) хоть какую-то европейско-социальную риторику знают.А "донецкие" - это вообще сплошной криминал и беспредел.
2004.04.16 | Navigator
Наш народ вже був побєдітєлєм Космосу.
Тепер треба перемогти вакуум.Природа не терпить пустоти!
Чи наша - стерпить?
2004.04.14 | Роман ShaRP
Це - якщо думає, аналізує і готується. Але в нашому ОПгоспі..(-)
2004.04.14 | Роман ShaRP
А прокомментировать? (-)
2004.04.14 | Адвокат ...
А паґаваріть?.. ( - )
2004.04.14 | Роман ShaRP
А спамить - не мішки возить. ( - )
2004.04.14 | Предсказамус
Попробую.
Хотя это тот случай, когда многое очевидно без комментариев.Пряники кончились, остались кнуты, т.е. теперь все кланы (кроме донецкого) из кожи вон вылезут, только чтоб реформа прошла до выборов.
2004.04.14 | Адвокат ...
І як Ви се уявляєте:
ку-чмо-рехворма і "бєз данєцкіх"? Це, мов без п'яти на тотусі.2004.04.14 | Предсказамус
Не.
Не "без донецких": если они попробуют откровенно саботировать, то можно будет и переграть... Рвения у них не будет - это да.2004.04.14 | Адвокат ...
Відверто саботувати, вони не будуть.
Те й Вам зрозуміло, й мені, і їжакові,-- те ж.А от що Ви маєте на увазі, коли кажете: "переграти"?
Висунути іншого "ядіноґо"?
2004.04.14 | Предсказамус
Именно. Но до этого не дойдет (-)
2004.04.14 | Адвокат ...
То зхвормулюйте Вашу тезу, плз!
Ваші одкровення можуть стати на пригоді опозиціонерам!2004.04.14 | Предсказамус
Простите, сейчас некогда (-)
2004.04.14 | Адвокат ...
Шкода! (-)
2004.04.14 | trick
Re: І як Ви се уявляєте:
двокат ... пише:> ку-чмо-рехворма і "бєз данєцкіх"? Це, мов без п'яти на тотусі.
. Ce jaksho pidxodyty do pravyl preferansu "netvorcho". A Vitya-Majonez vvazhae sebe dosvidchenym "kataloju" i ne fakt sho ne sxoche jak zavzhdy vtixarya "reformuvaty" pravyla preferansu pered rozpysom.
Ale jomu mulyae znannya togo sho kandelyabr u rukax Parazhnyaka - shtuka duzhe vazhka.
2004.04.14 | Franko
думаєте?
Предсказамус пише:> Хотя это тот случай, когда многое очевидно без комментариев.
> Пряники кончились, остались кнуты, т.е. теперь все кланы (кроме донецкого) из кожи вон вылезут, только чтоб реформа прошла до выборов.
А мені чомусь здається (інтуїтивно), що після четвергового фіаско влада забила на всякі хитрощі в стилі політреформ і від сьогодні працюватиме на брутальну фальсифікацію виборів (будь-якими методами і засобами, в тому числі і силовими). Виглядає, що з "єдиним кандидатом" кучмісти чекали до тих пір, доки не стало ясно, що це питання таки критичне.
2004.04.14 | Предсказамус
Думаю.
Кроме самих донецких, я не знаю в Украине политической силы, которая согласится иметь у руля Януковича с правами Кучмы (включая самого Кучму). Поэтому схема, скорее такая: Янукович президент, Кучма премьер (тут возможны варианты, типа Пинчук, Тигипко, менее вероятно - Медведчук).2004.04.14 | Адвокат ...
Ви,-- Казлєвіча забилі!!!
Себто Ахмєтова.Пінчук, Тіґіп-ка, Мудь-чук...
Ви так собі міркуєте, що Рінат не востребує собі посаду кардінала Де Рішельє, чи Мазаріні?
2004.04.14 | Адвокат ...
Себто, в ку-чмі-стів почали си "крітічєсчкіє дні"?
Від сьогодня й до остаточної хвальсіхвікації результатів?2004.04.15 | Franko
ага. І в нас також. (-)
2004.04.15 | Михайло Свистович
Re: думаєте?
Franko пише:>
> А мені чомусь здається (інтуїтивно), що після четвергового фіаско влада забила на всякі хитрощі в стилі політреформ і від сьогодні працюватиме на брутальну фальсифікацію виборів (будь-якими методами і засобами, в тому числі і силовими). Виглядає, що з "єдиним кандидатом" кучмісти чекали до тих пір, доки не стало ясно, що це питання таки критичне.
Мені теж так здається.
2004.04.14 | Franko
Перестарався.
Правила.Якщо цей передрук не може бути класифікований як поточні новини, додавайте також ваші коментарі - чому ви вважаєте цей текст цікавим для читачів сайту.
2004.04.14 | Роман ShaRP
###
Franko пише:> Правила.
>
> Якщо цей передрук не може бути класифікований як поточні новини, додавайте також ваші коментарі - чому ви вважаєте цей текст цікавим для читачів сайту.
1) Цей передрук може бути класифікований, як поточні новини.
2) Що, втім, не забороняє мені подати запит на коментар до нього.
2004.04.14 | Franko
ok (-)
2004.04.14 | Vadym Gladchuk
Re: Власть определилась
Дурна владаКонкурувати з Ющенком міг би принаймі Тигіпко, Марчук, Медведчук, але Янукович ?!
Це буде суцільна тотальна фальсифікація результатів виборів
2004.04.14 | Адвокат ...
Тотальна хвальсіхвакація буде, якщо
"данєцкіє", себто конґльомерат кримінальних злочинців та місцевих чиновників переріже за день до виборів пів України, а у день виборів проголосує за "паражняка" "за сєбя і за таво парня".2004.04.14 | Vadym Gladchuk
Re: Тотальна хвальсіхвакація буде, якщо
Да забув, СДПУ (0), донецькі та інша гоп компанія домовилися про єдиного Януковича ще з півроку тому. Навть раніше - здається, за місяць після призначення Януковича на прем"єрську посаду.Ющенко, судячи з його дій, погодився
Але мені все ж хотілося б конкурента для Ющенка з більш чистою біографією
2004.04.14 | Горицвіт
правильне і логічне рішення. Ніяких сюрпризів.
Раз вибори будуть, то треба висувати кандидата. Кого висувати? Хто має найбільший рейтинг. Отже, Януковича.Була ще інтрига, чи не піде сам Кучма, і чи всі погодяться на "єдиного". Інтрига не зовсім знята, бо там ще туманне формулювання про "реформу до виборів". Якщо вона не пройде (а це запросто), то рішення можуть переграти.
Хоча Кучмі висуватися вже буде непросто.
Не виключено, що все так і залишиться: ніхто з "більшості" не повстане, буде йти один Янукович.
Тиск, пропаганда, фальсифікації, трохи підкуп. Якраз те, чого чекає і до чого готується опозиція і проти чого має вже напрацьовані заготовки, плани, ресурси. Ніяких сюрпризів.
2004.04.15 | SpokusXalepniy
Есть еще одна особенность именно в этом варианте.
Янукович - глава правительства. Кучма пока еще президент.Если подсчет голосов сразу после выборов покажет непроходимость, то организуется массовая, грубая фальсификация... но не для того, чтобы прошел непроходимый, а лишь для того, чтобы оппозиция выступила по грузинскому сценарию.
Тогда ДЕЙСТВУЮЩЕЙ властью вводится чрезвычайное положение на неопределенный период. Отличие от грузинского варианта - существенное. Ведь вполне обоснованно можно считать, что и председатель ВР и его зам входит в эту же сценарную группу. Если учесть, что и Верховный Суд (и Конституционный) - это тоже далеко не массовка в будущем фильме, то грузинский Happy End ожидать не следует. Причем, с точки зрения закона - комар носа не подточит, и поэтому Запад будет молчать в тряпочку. Если еще учесть, что Восток будет грудью стоять за Януковича, то...
Вывод. Шансов победить у оппозиции практически нет. Тем более, что все оставшееся время они будут унижать друг друга.
2004.04.15 | Горицвіт
Re: Есть еще одна особенность именно в этом варианте.
SpokusXalepniy пише:> Причем, с точки зрения закона - комар носа не подточит,
Комар підточить. Фальсифікація – це грубе порушення закону, і є способи їх виявлення.
> и поэтому Запад будет молчать в тряпочку.
Ні Захід, ні (головне) народ мовчати не буде. Будуть підготовлені методи реакції.
> Если еще учесть, что Восток будет грудью стоять за Януковича, то...
Та ну, прямо таки грудью. Навіть високі чиновники не будуть грудью стояти.
> Вывод. Шансов победить у оппозиции практически нет. Тем более, что все оставшееся время они будут унижать друг друга.
Ні, вони будуть конструктивно працювати на перемогу.
2004.04.15 | Вадим Гладчук
Re: правильне і логічне рішення. Ніяких сюрпризів.
Рейтиги брехня для лохів з народу. Тут є визначальною стартова посада2004.04.15 | KE
Хоть одна хорошая новость за весь месяц (-)
2004.04.15 | Михайло Свистович
Я ніколи не сумнівався у Ваших симпатіях до кримінальників (-)
2004.04.15 | KE
У Вас все "криминальники" кто не левый и не нацист :) (-)
2004.04.15 | Михайло Свистович
Не всі. Ні Мороз, ні Симоненко не є кримінальниками.
А Ви хіба власноруч написану Януковичем біографію не читали? Чи вважаєте, що він себе обмовив?2004.04.15 | KE
:) так они левые :)
Михайло Свистович пише:> А Ви хіба власноруч написану Януковичем біографію не читали? Чи вважаєте, що він себе обмовив?
Я считаю, что давно отсидевший человек, уже понес свое наказание и тыкать пальцем в его грехи молодости, как минимум, не вежливо.
2004.04.15 | Elena
Re: Специально для КЕ
Источник: проект, связанный со сбором информации о коррупции в Украине, финансируемый USAIDУ подростка Януковича была одна судимость – за грабеж по статье 142 УК в 1968 (получил три года, из которых отсидел год и семь месяцев). Остальные приключения у Виктора Федоровича были уже в зрелом возрасте. В частности, в 1970 году Янукович мотал срок по 102 УК (телесные повреждения средней тяжести). А были в его биографии еще статьи 117 – изнасилование (дело удалось закрыть благодаря тому, что чудесным образом «исчезло» заявление потерпевшей), 86-1 (на тот момент – расстрельная статья, хищение гос. имущества в особо крупных размерах). Кстате сказать, дело за хищение возбуждалось против Януковича в бытность его работы директором автобазы «Орджоникидзеуголь» в г. Енакиево Донецкой обл. Виктор Федорович был задержан и отправлен в ИВС, однако ему удалось откупиться и дело замять при помощи космонавта Берегового, который баллотировался в Верховный Совет СССР по г. Енакиево, поскольку Виктор Федорович на выборах был доверенным лицом космонавта. Впоследствии Янукович принадлежал к Енакиевской преступной группировке, куда входили известные авторитеты Толик Зуй и Белый. Белый не так давно был заместителем Януковича в облгосадминистрации, сейчас возглавляет «Азовсталь» - жемчужену в короне Рината Ахметова.. Если верить милицейским сводкам, с середины 90-х годов Янукович стал активным участником ОПГ «Люкс», группировка так названа по резиденции Ахметова – гостинице «Люкс», выкупленной предшественником Рината Леонидовича и его двоюродным братом Аликом Греком. При жизни Алика Ринат был его правой рукой и возглавлял бандитскую армию «Люкса», осуществлял различные карательные операции. Причем именно армию, а не бригаду – бригадами руководили деятели рангом поменьше, типа сегодняшнего первого заместителя председателя Донецкой облгосадминистрации Васи Джады, который в начале и середине 90-х держал в ужасе Макеевку. После назначения Януковича премьером Ринат хотел пропихнуть Васю на должность председателя Донецкой ОГА, из-за чего несколько поругался с Януковичем, который все-таки поставил на эту должность своего человека.
Помимо прочего окружение Януковича непосредственно причастно к массовым поставкам героина на Украину. Как правило, наркотики перевозятся автобусами, принадлежащим футбольным клубам «Шахтер» и «Металлург», дальше доверенные люди губернатора из прокуратуры и ОБНОН Донецкого горуправления милиции переправляют «дурь» мелким торговцам. Когда недавно прокурора Ворошиловского р-на Донецка взяли с поличным при передачи дипломата с героином, его пришлось перевести от греха подальше Ясиноватским межрайонным прокурором – Янукович своих не сдает. А вот двум сотрудникам ОБНОН, у которых СБУ-шники провели контрольную закупку героина, повезло меньше, губернатор их выкупать почему-то не стал. А мог бы – с его-то доходами. Следственный отдел СБУ был согласен получить за каждого по 50 тыс. баксов – и дело в печку. Пожадничал губернатор. Это в его стиле – когда Виктору Федоровичу в Институте экономики промышленности докторскую написали, он даже поляну авторам не накрыл. Тогда ученые мужи со злости собрали старые институтские отчеты за 80-е годы и вставили в текст «докторской» - все равно соискатель читать свою диссертацию не станет, а народу потеха.
Между прочим, официальной достопримечательностью Донецка считается дом Януковича – дворец в районе военного училища. Есть в городе еще несколько зданий, принадлежащих Виктору Федоровичу, в том числе его конюшня, чудо архитектуры, но «хатинка» возле училища, конечно же, впечатляет. Таксисты к нему возят гостей города – мол, что там ваш Киев с Мариинским дворцом, утритесь, киевляне.
2004.04.15 | KE
1. когда переписываете чьюто статью, пишите автора.
2. обвинение Януковича в изнасиловании, самое тяжелое обвинение из всех и снято оно по другой причине (а то, что указано, клевета).3. "хозяйственников" такие как Прус сажали часто, а потом называли их предпринимателями.
4. когда делаете провокацию или клевету, учитывайте. что по всем статьям (исключая особо тяжких) есть срок давности.
5. вся эта информация мною читалась уже не однократно, сочиняют и пишут её враги украинского народа и нацисты, а потому, как бы ни был плох Янукович, Ющенко еще хуже. И что бы к власти не пришел Ющенко бОльшая численность людей готова голосовать за Януковича, при всех тех провокациях, лжи, правде и клевете, что в его адрес идет.
2004.04.15 | Englishman
"Vragi naroda"- kakoj slog.
KE, u vas rodstvenniki v NKVD ne rabotali? Esli da, to eto u vas, vidno, v krovi sidit.2004.04.15 | KE
угу, все в НКВД. красные, коммунисты и т.д. Скучно (-)
2004.04.16 | Михайло Свистович
Re: "Vragi naroda"- kakoj slog.
Englishman пише:> KE, u vas rodstvenniki v NKVD ne rabotali?
Про НКВД не скажу, бо не знаю, але тато в нього - дуже відомий в Одесі діяч КПУ. Аятолла місцевих комуністів
Правда, Єгор з ним практично не спілкується через ідеологічні розбіжності. Вважає тата популістом.
2004.04.16 | SpokusXalepniy
Співчування.
Михайло Свистович пише:> Правда, Єгор з ним практично не спілкується через ідеологічні розбіжності. Вважає тата популістом.
Гадаю, що у батька Єгора скрутніше становище.
Уявіть собі, які висліви замість, наприклад, "вороги народу", доводися тоді йому вживати, щоб тримати планку ще більшого популіста, ніж Єгор?
2004.04.15 | Михайло Свистович
Re: :) так они левые :)
Вибачаюсь, був сонним, неправльно зрозумів. Ну добре, Тігіпко не кримінальник, Гавриш, Пустовойтенко. Вони ж праві.KE пише:
>
> Я считаю, что давно отсидевший человек, уже понес свое наказание и тыкать пальцем в его грехи молодости, как минимум, не вежливо.
Та на нього тільки подивишся, відразу стає зрозуміло, що гріхам молодості далеко до гріхів старості.
2004.04.16 | KE
1. короля делает свита.
2. вы указали ПРАВЫХ предпринимателей.3. "внешность обманчива".
4. Вообще то мне все равно Тигипко или Янукович, даже Тигипко мне более приемлем, но ХОРОШО ТО, что они не пойдут каждый сам по себе. И не пойдет в президенты Медведчук, это сводит шансы Ющенко к нулю. Так как во втором туре останется Ющенко и Янукович, и тут нет вопросов.
2004.04.16 | Михайло Свистович
Навіщо ця Ваша болтологія?
KE пише:> 2. вы указали ПРАВЫХ предпринимателей.
> 3. "внешность обманчива".
> 4. Вообще то мне все равно Тигипко или Янукович, даже Тигипко мне более приемлем, но ХОРОШО ТО, что они не пойдут каждый сам по себе. И не пойдет в президенты Медведчук, это сводит шансы Ющенко к нулю. Так как во втором туре останется Ющенко и Янукович, и тут нет вопросов.
Я вказав, що не всі, хто "не лівий і не нацист" (с) КЕ є для мене кримінальниками. А ось Янукович (а не всі) - кримінальник.
2004.04.16 | KE
за уроком, к Прусу
надоело учить всех подряд, пусть ваш недоюрист объяснит Вам разницу между уголовником и тем, кто и отсидел и все сроки уголовного дела закрыты (если сможет, конечно )2004.04.16 | Предсказамус
Эх, Иннокентий...
> пусть ваш недоюрист объяснит Вам разницу между уголовником и тем, кто и отсидел и все сроки уголовного дела закрыты (если сможет, конечно)Даже суперюрист не объяснит, что означает фраза "все сроки уголовного дела закрыты". Я уж думаю, Ваша фамилия часом не Кивалов?
2004.04.16 | KE
То есть, о сроках давности Прус не слышал :) Эх :))) (-)
2004.04.16 | Предсказамус
О сроках давности уголовного дела слыхали только Вы (-)
2004.04.16 | Предсказамус
И в завершение беседы
Профессионала от непрофессионала легче всего отличить по знанию терминологии. Вы юридической терминологией практически не владеете, "все сроки уголовного дела закрыты" мог бы сказать разве что ППС-ник, да и то первого года службы. Если у Вас все-таки есть диплом юриста, то это лишний раз доказывает, что в современной Украине можно купить все.Больше Вас не беспокою, резвитесь.
2004.04.16 | Михайло Свистович
До чого тут Болеслав Прус, коли Ви збрехали?
Ви написали, що для нас всі, хто не лівий, і не нацист, є кримінальниками. Я написав, що це не так, навіть виходячи із Вашого спотвореного розуміння нацизму.2004.04.16 | KE
Прус не Болеслав, а просто недоюрист Предсказамус
Просто лень его ник писать полностью, да и какой он Предсказамус ?Михайло Свистович пише:
> Ви написали, що для нас всі, хто не лівий, і не нацист, є кримінальниками. Я написав, що це не так, навіть виходячи із Вашого спотвореного розуміння нацизму.
А я Вам сказал и повторяю, что для Вас все, кто Вам не нравится - уголовники. Тот же Янукович уголовником не является. Прус так и не дал Вам консультацию, как и другому "знатоку" о значении слова "рецидивист". Он решил придраться к моей терминологии, так как грамматических ошибок не обнаружил, а спорить ему, как всегда, нечем.
Я объясню Вам. Рецидивист, это не тот кто сидел дважды или трижды обвинялся, это тот преступник, который повторил один вид преступления и был наказан по одной статье УК Украины.
Говоря о слове "уголовник". Так называть можно только человека, который "не отдал свои долги обществу". То есть, еще не отбыл наказания. Мало того, я указал, что у Януковича пошли все сроки давности его преступлений. Это означает, что сроки давности уголовного преследования, по статьям к которым привлекался Янукович, давно прошли. И учитывая и первое и второе, называть человека уголовником, нельзя. Это то же самое, что назвать взрослого человека "ссыкуном" за то, что он уписялся в яслях.
По срокам давности, объясню. Срок давности ведется со дня совершения преступления. День совершения преступления определяется судом в уголовном деле. Таким образом мы можем говорить о сроке давности уголовного дела, в котором указаны сроки совершения преступления.
Все преступления реальные и приписываемые Януковичу уже давно прошли за всеми сроками давности. Как те, уголовное преследование по которым было начато, так и те, по которым обвинение было снято.
Да, Прус плохой юрист, что бы больше не говорить глупостей, заведите себе другого, Свистович. Пусть хоть кто-то квалифицированный дает Вам консультации. А то этот только придирки искать, способен, да и то, не высшего класса.
2004.04.16 | Правник
Re: Прус не Болеслав, а просто недоюрист Предсказамус
KE пише:> Я объясню Вам. Рецидивист, это не тот кто сидел дважды или трижды обвинялся, это тот преступник, который повторил один вид преступления и был наказан по одной статье УК Украины.
Кримінальний кодекс України, ст.34:
"Рецидивом злочинів визнається вчинення нового умисного злочину особою, яка має судимість за умисний злочин"
2004.04.16 | Предсказамус
За что боролись, на то и напоролись
> Я объясню Вам. Рецидивист, это не тот кто сидел дважды или трижды обвинялся, это тот преступник, который повторил один вид преступления и был наказан по одной статье УК Украины.---
Стаття 34. Рецидив злочинів
Рецидивом злочинів визнається вчинення нового умисного злочину особою, яка має судимість за умисний злочин.
---
Остальной бред типа "срока давности уголовного дела" и "день совершения преступления устанавливается судом" пусть комментирует кто-нибудь другой. Я думал, Вы просто дурак, а оказалось, вдобавок еще и ленивый дурак...
2004.04.16 | KE
я действительно перепутал рецедив с повторностью, но от
этого вывод не изменилсяР о з д і л VII
ПОВТОРНІСТЬ, СУКУПНІСТЬ ТА РЕЦИДИВ ЗЛОЧИНІВ
Стаття 32. Повторність злочинів
1. Повторністю злочинів визнається вчинення двох або більше
злочинів, передбачених тією самою статтею або частиною статті
Особливої частини цього Кодексу.
2. Повторність, передбачена частиною першою цієї статті,
відсутня при вчиненні продовжуваного злочину, який складається з
двох або більше тотожних діянь, об'єднаних єдиним злочинним
наміром.
3. Вчинення двох або більше злочинів, передбачених різними
статтями цього Кодексу, визнається повторним лише у випадках,
передбачених в Особливій частині цього Кодексу.
4. Повторність відсутня, якщо за раніше вчинений злочин особу
було звільнено від кримінальної відповідальності за підставами,
встановленими законом, або якщо судимість за цей злочин було
погашено або знято.
Стаття 33. Сукупність злочинів
1. Сукупністю злочинів визнається вчинення особою двох або
більше злочинів, передбачених різними статтями або різними
частинами однієї статті Особливої частини цього Кодексу, за жоден
з яких її не було засуджено. При цьому не враховуються злочини, за
які особу було звільнено від кримінальної відповідальності за
підставами, встановленими законом.
2. При сукупності злочинів кожен з них підлягає кваліфікації
за відповідною статтею або частиною статті Особливої частини цього
Кодексу.
Стаття 34. Рецидив злочинів
Рецидивом злочинів визнається вчинення нового умисного
злочину особою, яка має судимість за умисний злочин.
Стаття 35. Правові наслідки повторності, сукупності
та рецидиву злочинів
Повторність, сукупність та рецидив злочинів враховуються при
кваліфікації злочинів та призначенні покарання, при вирішенні
питання щодо можливості звільнення від кримінальної
відповідальності та покарання у випадках, передбачених цим
Кодексом.
А второе уголовное дело Януковича, не было умышленным преступлением. Так что называть его рецидивистом нельзя.
Так что ничего от моей оплошности в выводах не изменилось
2004.04.16 | Предсказамус
Вы перепутали юриспруденцию с безответсвенной болтовней
Янукович действительно по закону не является и не являлся рецидивистом, но не потому, что средней тяжести телесные поверждения он причинил неумышленно (не видал я такого, все было вполне умышленно).Первое преступление он совершил по малолетке, поэтому судимость считалась погашенной сразу после отбытия наказания, т.е. в момент совершения второго преступления он был (по УК) ранее не судимым.
В настоящее время вторая судимость также погашена, так что Янукович не судим. Другое дело, насколько это к лицу кандидату в президенты, но тут уж дело совести кандидата, брезгливости избирателей и т.п.
P.S. Очень надеюсь, что Вы не адвокат. Людей жалко.
2004.04.16 | KE
Пафосный Прус лохонулся, как обычно.
Стаття 24. Умисел і його види1. Умисел поділяється на прямий і непрямий.
2. Прямим є умисел, якщо особа усвідомлювала суспільно небезпечний характер свого діяння (дії або бездіяльності), передбачала його суспільно небезпечні наслідки і бажала їх настання.
3. Непрямим є умисел, якщо особа усвідомлювала суспільно небезпечний характер свого діяння (дії або бездіяльності), передбачала його суспільно небезпечні наслідки і хоча не бажала, але свідомо припускала їх настання.
Каким именно образом
2004.04.16 | KE
Пафосный Прус лохонулся, как обычно.
Стаття 24. Умисел і його види1. Умисел поділяється на прямий і непрямий.
2. Прямим є умисел, якщо особа усвідомлювала суспільно небезпечний характер свого діяння (дії або бездіяльності), передбачала його суспільно небезпечні наслідки і бажала їх настання.
3. Непрямим є умисел, якщо особа усвідомлювала суспільно небезпечний характер свого діяння (дії або бездіяльності), передбачала його суспільно небезпечні наслідки і хоча не бажала, але свідомо припускала їх настання.
Каким именно образом
Предсказамус пише:
> Янукович действительно по закону не является и не являлся рецидивистом, но не потому, что средней тяжести телесные повреждения он причинил неумышленно (не видал я такого, все было вполне умышленно).
если бы было умышленно, то было бы указано "за умышленное нанесение телесных повреждений средней степени тяжести" и срок бы там был иной.
> Первое преступление он совершил по малолетке, поэтому судимость считалась погашенной сразу после отбытия наказания, т.е. в момент совершения второго преступления он был (по УК) ранее не судимым.
> В настоящее время вторая судимость также погашена, так что Янукович не судим. Другое дело, насколько это к лицу кандидату в президенты, но тут уж дело совести кандидата, брезгливости избирателей и т.п.
>
> P.S. Очень надеюсь, что Вы не адвокат. Людей жалко.
Я вообще не практикую с 1994 (пом. адвоката), но от этого не происходит недостаток знаний, а вот Вы истинное лицо обвинителя, лишь бы обвинять, даже и вне Буквы Закона По 1939 соскучились?
2004.04.16 | Предсказамус
Спасибо, успокоили.
>> P.S. Очень надеюсь, что Вы не адвокат. Людей жалко.> Я вообще не практикую с 1994 (пом. адвоката)
Вот это радует. Остальное - пурга, от которой я устал. Прощаюсь, на сей раз надолго.
2004.04.16 | KE
Вы еврей? Сколько раз Вы прощаетесь, но не уходите? :)
А в остальном, высказываю сожаление, что ВЫ практикующий юрист и еще раз указываю на Вашу дамско - детскую слабость не признавать за собою ошибок.2004.04.17 | Михайло Свистович
Ви читати вмієте?
KE пише:>
> А я Вам сказал и повторяю, что для Вас все, кто Вам не нравится - уголовники.
Я чорним по білому написав, що Гавриш і Тигіпко (Задорожній, Пустовойтенко, ще купа) не є кримінальниками. Хоча вони мені не подобаються.
Решта Вашої болтології суті питання не стосується. Йшлося про Вашу брехню, якою Ви прикриваєте відсутність аргументів.
2004.04.17 | KE
блин... перечитайте ВСЕ!!! И поймете, надеюсь,
что перед законом Янукович сейчас такой же уголовник, как и упомянутые Вами.2004.04.15 | Нестор
Для вас людина з двома судимостями не кримінальник??! (-)
2004.04.15 | KE
нет, он уже отсидел. (-)
2004.04.15 | Ukropithecus (robustus)
Звичайно, що він не кримінальник, він рецидивіст (-)
2004.04.15 | KE
трудно с невежами. за уроками к Прусу (-)
2004.04.15 | Нестор
По вашому відсидка на зоні облагороджує людину? (-)
2004.04.15 | KE
не является знаковок. Черновола напомнить? (-)
2004.04.16 | Dworkin
Черновол за политику сидел, а не за шапки. (-)
2004.04.16 | KE
Что хуже, иуда или вор ? Особенно в бедное время. (-)
2004.04.16 | Михайло Свистович
Поняття "юда" - дискусійне. Люди по різному його сприймають.
А от злодій - однозначне для всіх. Незалежно від ідеології, національності, інших ознак.2004.04.16 | KE
Это да, тут Вы правы. Не пойма не вор,
судом не доказано что Черновол Иуда, значит с этим можно спорить, Януковича поймали, с этим спорить нельзя.Но для МЕНЯ, все равно, иуда хуже вора. Впрочем, как и для Христа.
2004.04.16 | Михайло Свистович
Ви правильно написали
KE пише:> судом не доказано что Черновол Иуда, значит с этим можно спорить
Ніким не доведено.
> Но для МЕНЯ, все равно, иуда хуже вора. Впрочем, как и для Христа.
Для мене теж. От тільки Чорновіл для мене не Юда. Вот в чом вапрос. Критерії-с.
2004.04.16 | KE
:) я не удивлен, для Вас всякий, кто выступает
против русских, не Иуда, даже если он проживает, и родился, на русской земле.Например, уверен, что Мазепу, пригретого Петром и предавшего своего благодетеля, Иудой Вы не считаете, так что критерии у нас действительно разные
Вопрос почму?
2004.04.16 | Михайло Свистович
Re: :) я не удивлен, для Вас всякий, кто выступает
KE пише:> против русских, не Иуда,
Не всякий
>
> Например, уверен, что Мазепу, пригретого Петром и предавшего своего благодетеля, Иудой Вы не считаете
Звичайно, що ні. До чого тут благодєтєль, коли є вища цінність - Батьківщина.
2004.04.17 | KE
угу, особенно когда был постельничим у Казимира
Вообще все эти вопли про любовь Мазепы к Родине, одна из стандартных, но очень просто раскрываемых брехней. Доказательств его любви нет, а вот аргументов в обратную сторону много, очень много.Впрочем..., Вам то какая разница? Вы все равно Иуду иудой не назовете, если он против русских. И будете находить аргументы от ВАШЕЙ МИФИЧЕСКОЙ, а не настоящей, любви к Родине, потом перейдете на любовь к нации, закончите любовью к женщине Нет Свистович, этот Ваш свист мне слушать скучно, стандартен он, для всех нацистов - русофобов. Стандартен и не имеет под собою оснований, или, попытайтесь их привести. Докажите что Мазепа из любви к Родине продавал в рабство земляков! Докажите, что Мазепа из любви к Родине списывался с Карлом, Августом и Султаном, сразу после указа Петра о запрете продажи крепостных по одному, а тем более иностранцам в рабство. Докажите, что из любви к Родине Мазепа уничтожал деревни десятками, и одну пощадил из-за малолетки Наталки, докажите! А мы посмотрим, может, что нового придумали нацисты – русофобы, что бы исторически оправдать свою фобию, вместо того, что бы иуду назвать иудой. Ведь не только Петра предал Мазепа, не только православие, но и тех, кто из абсолютного польского крепостничества, путем восстаний перебрался, вместе со СВОЕЙ РОДИНОЙ в умеренное русское. Доказывайте! Если сможете»!
2004.04.17 | Михайло Свистович
Люди міняються. Читайте Біблію (-)
2004.04.17 | KE
А что? Вы её уже переписали так, что Иуда хороший? :) (-)
2004.04.15 | Будулай на пони
ПР-ход?
Оппозиция нагребла очов с провалом реХфомы. СМИ только и делают что передают возможные расклады на будущее. Имена Ющенко и Тимошенко повторяются даже в украинских СМИ, не говоря о зарубежных. "Эффект победы" даст о себе знать. Рейтинг Ющенко пройдет вверх.Нафиг это надо кучманоидам? Вот они и делают ход в попытке сбимть волну информации на непрятную для них тему. Судя по ракции на Мадане, они своего достигли. Волна сбита. Про политреформу уже никто ни словаю. Все про шансы Ющенко против Януковича. Нами снова проманипулировали - мои поздравления.
Вторая цель: сейчас все оппозиционные сми, включая лимстовки, будут направлены против ложной цели. Против Януковича, который сам еще не дал свое согласие на выдвижение в президенты. Истинный "приемник" выявится чуть позже.
Лекарство для Ющенко
1) Меньше внимания кандидату от бандюков, больше - политреформе и прочим темам, при упоминании, а тем более при обсуждении которых Ющенко выглядит лучше.
2) Никаких наездов на Януковича (по краней мере, до тех пор, пока тот официально не выдвинется). Даже в стиле "Януковичу - третий срок!". Ибо ложная цель.
2004.04.15 | Franko
Re: ПР-ход?
Будулай на пони пише:> Оппозиция нагребла очов с провалом реХфомы. СМИ только и делают что передают возможные расклады на будущее. Имена Ющенко и Тимошенко повторяются даже в украинских СМИ, не говоря о зарубежных. "Эффект победы" даст о себе знать. Рейтинг Ющенко пройдет вверх.
> Нафиг это надо кучманоидам? Вот они и делают ход в попытке сбимть волну информации на непрятную для них тему. Судя по ракции на Мадане, они своего достигли. Волна сбита. Про политреформу уже никто ни словаю. Все про шансы Ющенко против Януковича. Нами снова проманипулировали - мои поздравления.
Мені здається, Ви заглибоко копаєте. Яка ціль маніпуляції? Щоб всі забули про політреформу? Ну, на Майдані про неї, по-перше, не забули -вона вгорі обговорювалася. А по-друге, вона таки не відбудеться через очевидні причини.
А от у телевізорі "неприятной темы" взагалі не було, тому немає сенсу її "збивати".
> Вторая цель: сейчас все оппозиционные сми, включая лимстовки, будут направлены против ложной цели. Против Януковича, который сам еще не дал свое согласие на выдвижение в президенты. Истинный "приемник" выявится чуть позже.
А оце цікава думка.
> Лекарство для Ющенко
> 1) Меньше внимания кандидату от бандюков, больше - политреформе и прочим темам, при упоминании, а тем более при обсуждении которых Ющенко выглядит лучше.
> 2) Никаких наездов на Януковича (по краней мере, до тех пор, пока тот официально не выдвинется). Даже в стиле "Януковичу - третий срок!". Ибо ложная цель.
... і ще з кілька десятків пунктів
2004.04.15 | Будулай на пони
Re: ПР-ход?
> Мені здається, Ви заглибоко копаєте. Яка ціль маніпуляції? Щоб всі забули про політреформу?Да
>Ну, на Майдані про неї, по-перше, не забули -вона вгорі обговорювалася. А по-друге, вона таки не відбудеться через очевидні причини.
> А от у телевізорі "неприятной темы" взагалі не було, тому немає сенсу її "збивати".
Прежде всего - в разговорах людей, которых почему-то назыыают "избиратели". Неужели не общаетесь? Кстати, и в ТВ было. А интернет? (5% людей, которые влияют еще на 5-10% - немало). А иностранные СМИ? Есть что сбивать.
2004.04.15 | Раціо
Але нікому не сказала, як саме.
Януковича висувають щоби опозиція завзято почала проти нього боротися. Рейтинги ростуть і падають по телебаченню, контрольованому відомо ким. Вони вчасно почнуть падати, разом із рейтингами Юща. Десь коло Дня Незалежности почнеться ефектна здача об'єктів, як то нові европейські вокзали й автобани. Почне рости рейтинг міністра, який єдиний у наш непростий час зумів досягти стійкого зростання галузі. І ніхто вже не встигне нічого заперечити.2004.04.15 | Нестор
Я такої ж думки
Тигибко і Кирпа це дві людини, які мають добрий шанс перемогти Ющенка. А "Паражняк" використовують по прямому призначенню.2004.04.15 | Михайло Свистович
Re: Я такої ж думки
Нестор пише:> Тигибко і Кирпа це дві людини, які мають добрий шанс перемогти Ющенка. А "Паражняк" використовують по прямому призначенню.
Не мають вони жодного шансу. А ось Порожняк має, і влада це дуже давно визначила. Про що я не раз писав
2004.04.16 | Shooter
Згоден. (-)
2004.04.16 | Нестор
Кирпа має шанс. Тигибко теж при відповідній розкрутці.
Взагалі я вже змучився розвіювати ореол Кирпи. Навіть прихильники Ющенка чухають голову і говорять, що Кирпа - добрий був би президент і починають говорити всі ці штампи про шалені успіхи українського транспорту.В мене йде уйма часу, щоб пояснити людям, що подорож до Києва у свинюшнику могла б коштувати і дешевше 50 гривень. І взагалі не штука відремонтувати пару вокзалів будучи абсолютним монополістом. Крім того доводиться довго пояснювати, що Кирпа не одинокий лицар, а ставленик Медведчука і Суркіса, які самі мордою в президенти не вийшли. Переконав з десяток людей, але знову і знову знаходяться ті, що возносять Кирпу до небес. І це все у Львові.
А про Порожняка вже навіть в глухих селах знають, що він рецидивіст і бандит. Він практично є уособленням сучасного бандитизму. Тому є ідеальною мішенню для критики.
2004.04.16 | Михайло Свистович
Пізно вже обом розкручуватись. В нас немає Чечні.
Нестор пише:> Взагалі я вже змучився розвіювати ореол Кирпи.
Цей ореол у кількох відсотків населення. Більшість виборців взагалі не знають такого прізвища.
>
> А про Порожняка вже навіть в глухих селах знають, що він рецидивіст і бандит.
Далеко не всі навіть у Києві знають, і далеко не всі навіть у Києві вірять. Не дурні люди. Працівники НДІ. А навіть ті, хто знає, багато хто вважає це гріхами молодості. Не все так просто.
2004.04.15 | Mykyta
Погляд Погорєлової про те, хто в чому визначився
На кожного "мудреця" вистачить реформ
Ірина Погорєлова, "Політичні хроніки", для УП , 15.04.2004, 13:45
Листоноша Пєчкін чому був злий? Бо в нього не було велосипеда.
Прем'єр-міністр Янукович чому, примовляючи різні слова про необхідність реформи, насправді займався нею досить прохолодно? Бо в нього не було звання "єдиного кандидата". Весь час йому обіцяли, але після реформи. Не спрацювало. Вирішили, що треба щось таки дати...
Нині Януковичу дали це "звання" – майже за три місяці до моменту, коли офіційно політичні партії так званої "коаліції" зможуть висунути його (якщо захочуть) своїм справжнім кандидатом. Тож очікується, що він нарешті візьметься до реформи по-справжньому.
Що не розгледить "кукли". Бо те, що йому "дали" – це не "велосипед", а так – натяк...
От і все пояснення, чому без зайвих дискусій 14 квітня в присутності Кучми, але за відсутності Литвина більшість і "призначила" прем'єра своїм "кандидатом".
Щоб було кому відповідати за... наступний провал "реформи-2". Яку Кучма настановив все ж таки провести, і саме до виборів...
Тимчасом відсутній на "таємній вечері" Литвин саме розповідав журналістам, що НЕ поставить на голосування вже провалений 8 квітня законопроект про конституційні зміни №4105.
Чому, до речі, цей епізод виключили з "важливих та актуальних" відповідні темники? Щоб народ, не дай Бог, не дізнався про героїчну позицію спікера?
Та ні, радше – аби не дізнався про реальну позицію Кучми, себто повну відсутність позиції президента, новонароджений "єдиний кандидат". Який, звісно, підозрює, що став головною мішенню своїх теперішніх "друзів", але не має аргументів, щоб довести це.
Тим часом із слів Литвина, який чомусь вирішив, ніби Кучма ставиться до провалу реформи "по-філософському", - випливало, що Кучма таки вирішив махнути на реформу рукою.
Бо якби Литвин так не вирішив, - він, щойно засвідчивши свою особисту відданість Кучмі, із яким пропрацював багато років, - навряд так однозначно заявив би про намір заблокувати спроби протягти вже провалений проект 4105, і взагалі спекулювати Конституцією.
А якби Янукович почув Литвина – він навряд повірив би в те, що Кучма дійсно доручає йому реформу як своє улюблене дитя. І не повірив би він, що доручається йому, як казковому лицарю, врятувати для країни це "дитя" шляхом героїчних подвигів, які під силу лише йому...
Можливо, в нього навіть вистачило б сміливості одразу подякувати за "довіру" й відмовитись. І від реформи, і від "єдиного кандидатства"?
Одне слово, розвели Литвина й Януковича. Буквально – в часі й просторі. Політично – також. А хіба були сумніви?
Примусь "розумника" Богу молитися...
...він й лоба розіб'є. Оце й є ключовий сенс проекту "реформа-2".
На питання, навіщо конституційні зміни в версії проекту №4105 Кучмі чи Медведчукові, а тим більше – Януковичу, так ніхто толком і не відповів.
Самі по собі ці зміни ще не вирішували навіть проблеми пролонгації влади, бо кількість виконавців-претендентів значно перевищувала кількість преференцій. Вже тоді, до провалу реформи, всі розуміли: далі буде процес "зачистки" зайвих учасників. Тому невипадково деякі виконавці виявилися розумніші...
Нині, схоже, обрано ще більш простий варіант: аби процес "здійснення" реформи-2 одночасно являв собою й процес самознищення його виконавців.
Ну, зокрема, якщо Янукович візьметься "Богу молитися", то перший, кого він мусить прибрати з дороги реформи – Литвин. Не хоче ставити проект 4105 на переголосування? У відставку його. Так, дійсно, а чому б саме фракції "Регіони України" не зініціювати збір підписів?
Мажоритарники. Особливо ті, що з "баронів". Деркач-молодший вже отримав підвищення свого "друга" Тулуба, але не контроль над улюбленою атомною енергетикою. Далі буде. Ну, з Волковим, очевидно, Кучма сам розбиратиметься.
А тих, хто дрібніше – саме бригадам Януковича, мабуть, доведеться власноручно, лише під зовнішнім наглядом силовиків, "приводити до тями". Так, щоб руки залишились забрудненими саме в них, в команди "єдиного кандидата".
Але далі – цікавіше. Треба домовитись із комуністами й соціалістами, аби вони нині продовжували підтримувати кучмівську реформу, але з конкретною метою – закріпити Януковича в статусі "єдиного кандидата від влади".
Мало відібрала авторитету в лівих участь лише в першій серії цієї мильної опери, - так нехай відверто вже нині стануть на бік Януковича, чий уряд відомо як провадить і пенсійну реформу, і підвищення зарплатні. І чия фракція вже відомо як поставилася до проблеми виводу українського контингенту з Іраку...
А що ж є в Януковича запропонувати лівим навзамін втрати політичного авторитету? Недоторканість пропорційних законів? А в нього самого – аби розкидатися такими обіцянками - щось з партійної політичної підтримки, крім заяви Донецької облради, є?
Ось чомусь так підозріло протягом тижня після 8 квітня й мовчать комуністи. Тоді як соціалісти принаймні щодо проекту 4105 висловили ту ж позицію, що й Литвин. Тож є чим займатися на цьому напрямку Януковичу.
А ще, мабуть, саме йому доведеться мати справу з Конституційним судом. Аби той взяв на себе розборки поміж Литвином та Гавришем із Задорожнім: була 8 квітня зміна до проекту 4105, чи не було. Себто можна переголосовувати проект, чи не можна.
Насправді питання стоїть так: чи таки вдасться примусити Конституційний суд, який досить вдало ухилявся від відповідальності за проблему легальності цієї реформи, - нарешті, цю відповідальність принаймні розділити з Кучмою. А нині ще й з Януковичем.
Але якщо Янукович збирається стати не лише "єдиним кандидатом", а й президентом – його не має цікавити легітимність реформи.
Навпаки, йому вигідно, щоб навіть у разі ухвалення цих конституційних змін, - вони були настільки юридично небездоганні, щоб їх можна було в будь-який момент скасувати. І для цього ще треба мати "чисті руки" в КС, який би міг згодом поглянути на те, чого раніше бачити не бажав...
Не складається. Більше того, складається навпаки: нині в "реформи-2" набагато більше підстав для провалу, ніж спочатку. Зокрема, на спробу створити парламентську кризу можна отримати вотум недовіри урядові, за першу програму...
Відповідно, не витримавши екзамену, Янукович утрачає свій міфічний статус "єдиного кандидата" й, мабуть, вже й посаду прем'єра...Але рукою Кучми. Нічого нового...
Та, припустімо, Янукович героїчно подолав всі поставлені на його шляху перешкоди й до початку липня проект 4105 не лише буде поставлений на переголосування, але й підтримано 300 голосів. Що далі? За якою угодою прем'єр отримає обіцяне йому "єдине кандидатство" де-факто? На підставі темника, в якому виступив координатор більшості Гавриш?
Адже дивним чином у своїй заяві про "палку відданість" реформі Кучма чомусь не сказав, що той, хто здійснить цю його палку мрію, отримає "руку принцеси й півцарства на додачу"...
Для кого?
"Висунення" Януковича на "єдиного кандидата" дещо призупинило наростаючу хвилю публікацій про те, що провал реформи є початком реалізації "Кучми-3".
А дарма. Єдиний, хто заважав Кучмі висуватися на вибори, є саме Янукович, а, звісно, не Ющенко. Саме на тлі його, прем'єра, рейтингу так погано виглядає відсутність популярності в Кучми.
Але усунути Януковича як конкурента – треба мати нагоду. До провалу реформи це було б просто безглуздо – із точки зору послідовності дій самого Кучми як кандидата.
Після першого ж її провалу, який ніби жодним чином не пов'язаний із полум'яними прагненнями Кучми, - усе залежатиме від того, чи дасть підстави виконавець наступної серії звинуватити себе.
Бо, як відомо, "якщо ви ще на свободі, то це не ваша заслуга, а наша недоробка". На цей раз "недоробки" із боку Кучми не буде. Немає часу... Тому всі, незадоволені методами Януковича з упровадження реформи, можуть звертатися безпосередньо до "папи": він уважно вислухає всі скарги. І потім матиме змогу сказати: ну, не такою ж ціною... Як оце зараз – Литвин.
Але якщо для Литвина питання про участь у президентських перегонах, як він сам каже, закрите, то для Кучми, як відомо, зовсім ні.
Втім, висунути Януковича на "єдиного кандидата" Кучмі було корисно не лише задля того, аби потім тому було падати крутіше. Це був іще й непоганий хід для нейтралізації інших кандидатів, принаймні – від відомих партій та фракцій "широкої коаліції".
Насправді вони так мирно погодилися на Януковича-кандидата лише тому, що також чекають його карколомного падіння. Але тимчасом самі скуті по руках і ногах, не маючи змоги потроху "розкручуватись" для участі в кампанії.
Особливо, як завжди, шкода Кінаха.
Дуже схоже, що саме він з'явився до Кучми з "вимогою" продовжувати реформу – в надії на отримання благословення особисто взятись за виконання цього надзавдання. В якості "єдиного кандидата", звісно ж...
Ідея, як бачимо, викликала схвальну реакцію. Хоча, як завжди, була просто "перехоплена" у автора (а команда Кучми вже давно живиться виключно чужими ідеями, бо своя "інтелектуальна власність" там відсутня), і пристосована до потреб моменту...
Утім, також як завжди, всім учасникам чергової серії наказано чекати свого слушного моменту. І вони чекатимуть, коли прийде час "підштовхнути" свого "єдиного" до прірви.
Натомість не від Януковича, а від самого "папи" учасники "коаліції" вже отримали невеличкий подарунок: скасування указів про ПДВ-рахунки й відповідний, більш ліберальний проект закону, та ще й із зниженням ставки до 15%...
Та й Конституційний суд, мабуть, невипадково так сміливо скасував указ Кучми про монопольний контроль за обігом алкоголю й тютюну, звільнивши гроші "магнатів" від примусової, а відтак – неефективної "здачі" в "общак"...
В усякому разі, твердити, що висунення Януковича як "єдиного кандидата" може згуртувати "коаліцію", аби вона не "ломанулася" до Ющенка, - це означає зневажати зусилля самого Кучми згуртувати цю ж "коаліцію" навколо себе.
Коли так твердить Ющенко – це зрозуміло. Але якщо таку думку допустить Янукович...
Йому допоможуть зрозуміти, як він помилявся...
2004.04.16 | Vadym Gladchuk
У КРЕМЕНЧУКУ ВСТАНОВЛЯТЬ ПАМ’ЯТНУ ДОШКУ ЯНУКОВИЧУ ?
У КРЕМЕНЧУКУ ВСТАНОВЛЯТЬ ПАМ’ЯТНУ ДОШКУ ЯНУКОВИЧУ ?Встановити пам’ятну дошку у місцевій виховно – трудовій колонії вирішили депутати міськради Кременчука. Саме тут, на кременчуцькій зоні, відбував у молоді роки два терміни за пограбування та нанесення важких тілесних пошкоджень нинішній прем’єр – міністр України Віктор Янукович, який запам’ятається українцям продовольчою кризою та подорожчанням хліба.
За інформацією “Ділового вівкторка “ (http://www.vtornik.ru/), адміністрація колонії зустріла депутатську ініціативу з ентузіазмом. Крім пам’ятної дошки, у одні із казарм ВТК буде організовано спеціальний куточок з тумбочкою та койкою, де спав засуджений малолетка – рецидивіст Янукович.
2004.04.16 | Navigator
Что было однажды - то может быть дважды.
Росія вже насадила в 20-му столітті в Україні владу криміналітету і садистів - шовнистів.За сприянням, між іншим, українського народу.
Який:
1. Не знав, хто він такий - а значить не знав і своїх прав повноправного хозяїна.
2. Хотів зубожіння сусіда більше, ніж свого богатства.
3. Вірив в казки.
Тепер дубль номер два.
ВСІ ГОТОВІ ????????
Тоді - по місцям.
Кандидат вже відкинувся з кічки.
Зона шле маляви в Україну :" Маєте пахана. Треба, щоб він був в законі... "