Хороша ідея від громадських організацій
04/30/2004 | Майдан-ІНФОРМ
Громадські організації України планують звернутися до власників вітчизняних і міжнародних торгових марок із закликом відмовитись розміщати свою рекламу в ЗМІ, які маніпулюють інформацією.
Керівник Комітету “Рівність можливостей” Олександр Чекмишев. сказав що це буде зроблено в тому випадку, якщо буде недостатньо звернення до політиків щодо відмови давати інтерв'ю телеканалам, які подають неправдиву, однобоку інформацію*.
Він сказав, що серед тих, хто звертатиметься до політиків та до рекламодавців, буде коаліція “Новий вибір-2004”, в яку входять понад 60 громадських організацій.
О.Чекмишев зазначив, що рекламодавці, відмовившись від розміщення реклами в “заангажованих ЗМІ”, таким чином не будуть “своїми грошима фінансувати неправду”.
* Інтернет-видання “Телекритика” звернеться до політиків України з пропозицією провести місячник, тиждень чи день відмови від коментарів усім телеканалам, які “маніпулюють інформацією”.
“Телекритика” хоче запропонувати СТБ, ICTV, “Новому каналу” задекларувати редакційну політику, яка б базувалася “на
основі стандартів Бі-Бі-Сі”, тобто “стандартів професійної етики, професійності”. Ці канали, які пов'язують з ім'ям народного депутата Віктора Пінчука, почали у телепросторі поводитись інакше, ніж ті, які контролює СДПУ(о).
УНІАН
Вочевидь, для ефективності таких звернень також необхідна робота по організації бойкоту глядачами телеканалів-маніпуляторів (в першу чергу Інтера, 1+1, УТ-1). Або, інший підхід: бойкот глядачами товарів, які рекламуються на телеканалах-маніпуляторах.
Керівник Комітету “Рівність можливостей” Олександр Чекмишев. сказав що це буде зроблено в тому випадку, якщо буде недостатньо звернення до політиків щодо відмови давати інтерв'ю телеканалам, які подають неправдиву, однобоку інформацію*.
Він сказав, що серед тих, хто звертатиметься до політиків та до рекламодавців, буде коаліція “Новий вибір-2004”, в яку входять понад 60 громадських організацій.
О.Чекмишев зазначив, що рекламодавці, відмовившись від розміщення реклами в “заангажованих ЗМІ”, таким чином не будуть “своїми грошима фінансувати неправду”.
* Інтернет-видання “Телекритика” звернеться до політиків України з пропозицією провести місячник, тиждень чи день відмови від коментарів усім телеканалам, які “маніпулюють інформацією”.
“Телекритика” хоче запропонувати СТБ, ICTV, “Новому каналу” задекларувати редакційну політику, яка б базувалася “на
основі стандартів Бі-Бі-Сі”, тобто “стандартів професійної етики, професійності”. Ці канали, які пов'язують з ім'ям народного депутата Віктора Пінчука, почали у телепросторі поводитись інакше, ніж ті, які контролює СДПУ(о).
УНІАН
Вочевидь, для ефективності таких звернень також необхідна робота по організації бойкоту глядачами телеканалів-маніпуляторів (в першу чергу Інтера, 1+1, УТ-1). Або, інший підхід: бойкот глядачами товарів, які рекламуються на телеканалах-маніпуляторах.
Відповіді
2004.04.30 | Смішно!!!
"Телекритика"??? Може хай розбереться для початку
з своїм маніпулятором Геваріним?