Виборчі бюлетні - інформація для роздуму... .
05/04/2004 | ГРАД
Розділ 1. Бланки виборчих бюлетенів
Констатація загальновідомого факту:
Виготовлення, збереження, облік та остаточне знищення після використання бланків виборчих бюлетенів, що є бланками суворої звітності, організовано на повністю підконтрольних владі підприємствах.
Вірогідне припущення:
З метою отримання бажаного для влади підсумку виборів існує можливість виготовлення необмеженої кількості бланків виборчих бюлетенів.
Побічні підтвердження припущення:
Наявність однакової нумерації виборчих бюлетенів на останніх виборах президента України. На задані з цього приводу питання безпосередньо на виборчій дільниці – відповідь: “З точки зору збереження анонімності та забезпечення тайни виборів”.
На останніх виборах до Верховної Ради – відсутні будь які ознаки нумерації на бланках виборчих бюлетенів.
Можливі шляхи і методи підготовки організації заходів коригування ( фальсифікації ) результату виборів із використанням виборчих бюлетенів :
Для ретельної підготовки можливих заходів із метою коригування ( фальсифікації ) результату виборів із використанням виборчих бюлетенів, необхідні наступні умови:
а) досить тривалий період часу;
б) високий рівень таємності;
в) технологічні й сировинні ресурси,
Прим. При наявності тривалого відрізка часу з метою дезорієнтації рядових виконавців, що не підлягають інформуванню, найбільш імовірне виконання пункту (б) шляхом дробленням технологічних операцій. По пункті (в) труднощів не виникає.
Висновок спроможності організації дієвої протидії.Якщо звести до мінімуму період часу, то , при спробі коригування (фальсифікації) під час одержання, обліку, збереження, передачі й перерахування виборчих бюлетенів виникає реальна можливість забезпечити максимальну ймовірність плутанини, що перевіряється.
Як наслідок.У випадку вимушеної підготовки дублюючих варіантів, що по наявним даним, не розглядалися, через дефіцит часу, наявності неперевіреної й суперечливої інформації про підготовлені дії зацікавлених сторін, при спробі впливати на розвитку ситуації, неминуче прийняття поспішних і помилкових рішень у зв'язку з тим, що:
• Результативність підготовчих заходів, проведених раніше, дуже проблематична.
• При підготовці нового технологічного процесу значно зростає кількість змушено інформованих осіб, отже, - різко зростає ймовірність розголошення інформації.
• Не є можливим відслідковувати динаміку зміни убік підвищення ступеня інформованості зацікавлених сторін .
• Так само доцільно взяти до уваги ймовірне виникнення факторів нервозності і взаємної недовіри, у т.ч. активний пошук винних.
РОЗДІЛ 2. Варіанти рішень.
1. Розробка, затвердження й виготовлення бланків повинно проводиться після закінчення реєстрації кандидатів.
2. Форми груп бланків при стандартному тексті, доцільно забезпечити вираженими індивідуальними особливостями, а саме:
• відміну у кольорі бланків у залежності від виборчого округу;
• нанесені поліграфічним шляхом, при виготовленні, реквізити кожної окремої виборчої дільниці.
Прим. Кількість потрібних бланків бюлетенів визначають особи, що відповідають за організацію виборів. Виготовлення бланків бюлетенів проводиться у загальному замовленні, що формується на підставі попередніх заявок виборчих дільниць. Технологічно нескладно на бланках бюлетенів поліграфічним шляхом нанести реквізити кожної окремої виборчої дільниці ;
• строго індивідуальна нумерація. Громадяни повинні мати змогу зафіксувати (записати) номер свого бюлетеня і, в разі виникнення сумніву, після виборів, отримати у Центрізбіркомі бланк для особистого контролю свого волевиявлення. При цьому на бюлетені може бути передбачене місце для особистої мітки ( чи підпису) виборця, де у разі бажання можна розписатися .
Прим. Аргументація щодо порушення тайни волевиявлення є безпідставною – бюлетені можуть бути перемішані безпосередньо перед використанням на дільницях. Індивідуальні номери не повинні фіксуватися ніяким чином, за винятком особисто виборця;
3. Організація контролю з боку зацікавлених сторін за технологічним процесом виготовлення бюлетенів безпосередньо на підприємствах.
4. Затверджені і строго обов'язкові до виконання інструкції, що регламентують порядок одержання, обліку, збереження й передачі як використаних, так і невикористаних бланків безпосередньо на виборчих дільницях.
Відповідальні особи на виборчих дільницях після проведення голосування повинні документально звітувати перед представниками зацікавлених сторін щодо кількості використаних та невикористаних бюлетенів.
Невикористані бюлетені пакуються та опечатуються паперовими стрічками з підписами представників зацікавлених сторін.
Прим. Невикористані бюлетені підлягають обов'язковому перерахунку безпосередньо на дільниці, про що складається акт, засвідчений відповідними підписами з обов'язковим указанням номерів. У разі необхідності подальшої звірки остаточної кількості усіх виготовлених бюлетенів, невикористанні бюлетені можуть бути опечатані перед здачею до схову.
Використані й невикористані бюлетені повинні зберігатися не тільки до остаточного підсумку виборів, але, як мінімальний строк, до останнього судового рішення з приводу виборів, якщо судові позови будуть мати місце.
5. Затверджені форми документів (накладних, актів, ін..), що складаються при проведенні перерахованих вище дій.
Висновок: Із досить високим ступенем імовірності, один із можливо основних варіантів фальсифікації виборів може перейти в розряд другорядних. Так само, якщо взяти до уваги можливість вимоги зацікавлених сторін замовити бюлетені за кордоном, повної відсутності контр аргументації, уразливості і високої ймовірності небажаних наслідків, навіть цілком виключений.
ПРОДОВЖЕННЯ ВІТАЄТЬСЯ !!!
Констатація загальновідомого факту:
Виготовлення, збереження, облік та остаточне знищення після використання бланків виборчих бюлетенів, що є бланками суворої звітності, організовано на повністю підконтрольних владі підприємствах.
Вірогідне припущення:
З метою отримання бажаного для влади підсумку виборів існує можливість виготовлення необмеженої кількості бланків виборчих бюлетенів.
Побічні підтвердження припущення:
Наявність однакової нумерації виборчих бюлетенів на останніх виборах президента України. На задані з цього приводу питання безпосередньо на виборчій дільниці – відповідь: “З точки зору збереження анонімності та забезпечення тайни виборів”.
На останніх виборах до Верховної Ради – відсутні будь які ознаки нумерації на бланках виборчих бюлетенів.
Можливі шляхи і методи підготовки організації заходів коригування ( фальсифікації ) результату виборів із використанням виборчих бюлетенів :
Для ретельної підготовки можливих заходів із метою коригування ( фальсифікації ) результату виборів із використанням виборчих бюлетенів, необхідні наступні умови:
а) досить тривалий період часу;
б) високий рівень таємності;
в) технологічні й сировинні ресурси,
Прим. При наявності тривалого відрізка часу з метою дезорієнтації рядових виконавців, що не підлягають інформуванню, найбільш імовірне виконання пункту (б) шляхом дробленням технологічних операцій. По пункті (в) труднощів не виникає.
Висновок спроможності організації дієвої протидії.Якщо звести до мінімуму період часу, то , при спробі коригування (фальсифікації) під час одержання, обліку, збереження, передачі й перерахування виборчих бюлетенів виникає реальна можливість забезпечити максимальну ймовірність плутанини, що перевіряється.
Як наслідок.У випадку вимушеної підготовки дублюючих варіантів, що по наявним даним, не розглядалися, через дефіцит часу, наявності неперевіреної й суперечливої інформації про підготовлені дії зацікавлених сторін, при спробі впливати на розвитку ситуації, неминуче прийняття поспішних і помилкових рішень у зв'язку з тим, що:
• Результативність підготовчих заходів, проведених раніше, дуже проблематична.
• При підготовці нового технологічного процесу значно зростає кількість змушено інформованих осіб, отже, - різко зростає ймовірність розголошення інформації.
• Не є можливим відслідковувати динаміку зміни убік підвищення ступеня інформованості зацікавлених сторін .
• Так само доцільно взяти до уваги ймовірне виникнення факторів нервозності і взаємної недовіри, у т.ч. активний пошук винних.
РОЗДІЛ 2. Варіанти рішень.
1. Розробка, затвердження й виготовлення бланків повинно проводиться після закінчення реєстрації кандидатів.
2. Форми груп бланків при стандартному тексті, доцільно забезпечити вираженими індивідуальними особливостями, а саме:
• відміну у кольорі бланків у залежності від виборчого округу;
• нанесені поліграфічним шляхом, при виготовленні, реквізити кожної окремої виборчої дільниці.
Прим. Кількість потрібних бланків бюлетенів визначають особи, що відповідають за організацію виборів. Виготовлення бланків бюлетенів проводиться у загальному замовленні, що формується на підставі попередніх заявок виборчих дільниць. Технологічно нескладно на бланках бюлетенів поліграфічним шляхом нанести реквізити кожної окремої виборчої дільниці ;
• строго індивідуальна нумерація. Громадяни повинні мати змогу зафіксувати (записати) номер свого бюлетеня і, в разі виникнення сумніву, після виборів, отримати у Центрізбіркомі бланк для особистого контролю свого волевиявлення. При цьому на бюлетені може бути передбачене місце для особистої мітки ( чи підпису) виборця, де у разі бажання можна розписатися .
Прим. Аргументація щодо порушення тайни волевиявлення є безпідставною – бюлетені можуть бути перемішані безпосередньо перед використанням на дільницях. Індивідуальні номери не повинні фіксуватися ніяким чином, за винятком особисто виборця;
3. Організація контролю з боку зацікавлених сторін за технологічним процесом виготовлення бюлетенів безпосередньо на підприємствах.
4. Затверджені і строго обов'язкові до виконання інструкції, що регламентують порядок одержання, обліку, збереження й передачі як використаних, так і невикористаних бланків безпосередньо на виборчих дільницях.
Відповідальні особи на виборчих дільницях після проведення голосування повинні документально звітувати перед представниками зацікавлених сторін щодо кількості використаних та невикористаних бюлетенів.
Невикористані бюлетені пакуються та опечатуються паперовими стрічками з підписами представників зацікавлених сторін.
Прим. Невикористані бюлетені підлягають обов'язковому перерахунку безпосередньо на дільниці, про що складається акт, засвідчений відповідними підписами з обов'язковим указанням номерів. У разі необхідності подальшої звірки остаточної кількості усіх виготовлених бюлетенів, невикористанні бюлетені можуть бути опечатані перед здачею до схову.
Використані й невикористані бюлетені повинні зберігатися не тільки до остаточного підсумку виборів, але, як мінімальний строк, до останнього судового рішення з приводу виборів, якщо судові позови будуть мати місце.
5. Затверджені форми документів (накладних, актів, ін..), що складаються при проведенні перерахованих вище дій.
Висновок: Із досить високим ступенем імовірності, один із можливо основних варіантів фальсифікації виборів може перейти в розряд другорядних. Так само, якщо взяти до уваги можливість вимоги зацікавлених сторін замовити бюлетені за кордоном, повної відсутності контр аргументації, уразливості і високої ймовірності небажаних наслідків, навіть цілком виключений.
ПРОДОВЖЕННЯ ВІТАЄТЬСЯ !!!
Відповіді
2004.05.04 | ГРАД
Re: Виборчі бюлетні - інформація для роздуму... .
Я взагалі не збирався викидати на Форум цей текст, але події в Мукачево розізлили.Вважаю,що громадянин України повинен мати право контролю за своїм волевиявленням, аж до того, щоб відкликати свій голос.
Досить наївно сподіватись,що можна вплинути на Центрвиборчком.
Але - НУ ДУЖЕ ХОЧЕТЬСЯ!!!
ГРАД