Кандидат от власти! Встречайте.
05/05/2004 | Tir
Оглядываясь на прожитые Украиной последние полгода, складывается впечатление, что мы находимся в театре абсурда.
Что это?
- Янукович с биографией уголовника – премьер-министр, он же единый кандидат в президенты
- Эпопея с политреформой и ее, на мой взгляд, срежиссированный провал.
- Позорные выборы в Мукачево под патронатом уголовников.
- Провалы Медведчука, но он продолжает править бал.
- Отсутствие гарантий будущего у Кучмы и его олимпийское спокойствие.
В психиатрии это называется неконгруэнтностью пациента. Это когда человек, вид которого излучает счастье и успех, рассказывает о трагедии и неудачах преследующих его всю жизнь.
Но зададимся вопросом – А где же работа и успехи армии политтехнологов получающих за это немеряное бабло от нашей власти?
Ответ прост: Только та политтехнология является успешной, действие которой происходит незаметно для окружающих, и о которой не трубят на каждом углу.
Ну что ж давайте попробуем проявить ту фигуру, которую затаив дыхание, окутав туманом и обставив фальшивой бутафорией (политреформой и прочим) продвигает в президенты Украины опытный кукловод.
При всех тех дрязгах, интригах, обливаниях грязью и барахтаньем в помойной яме в которых упражняется наша элита, в сторонке, но у публики на виду находится всего один человек.
Это новый Наполеон, Сталин, Пиночет и т.д и т.п. в одном лице, и человек этот – ЖОРА КИРПА.
Мне скажут, что мол нельзя за 3 месяца раскрутить человека рейтинг которого 2% и простые люди даже не знают его имени.
Все дело в том, что в подсознании людей уже нарисованы распрекрасные картины – это новые поезда, вокзалы, автобаны т.д., и в этих картинах большими буквами уже проявляется слово - КИРПА. В подсознании людей он уже раскручен.
А теперь фантазия.
Через месяц или два, когда парламент уйдет отдыхать, Кучма снимает со скандалом или по состоянию здоровья Януковича и назначает и.о. премьер-министром Кирпу. На ошалевший народ начинают сыпаться невиданные до селе блага (предварительно заныканые в бюджете), повышения зарплат, пенсий, стипендий и льгот.
С должностей начинают сыпаться нерадивые чиновники (кто был в курсе на запасной аэродром, а кого пинком под зад с громким возбуждением уголовного дела).
Вся страна увешана бигбордами с Кирпой, в газетах, радио и телевидение сплошной одобрямс и любовь украинского народа. Если уже у Януковича (с его то биографией) рейтинг был на уровне Ющенко, то у Кирпы он должен быть (ну народ же должен уметь сопоставлять) в двое больше. Литвин (он все знает), который сегодня заявляет, что у Ющенко и Януковича рейтинги и шансы одинаковые будет заявлять, что рейтинг у Кирпы в 2 раза больше чем у Ющенко.
Количество грязи на Ющенко удваевается.
А вот и выборы. Прошу заметить выборы действительно будут честными.
Председатель ЦИК объявляет: Кирпа-59%, Ющенко-30%,
Занавес.
Финал: Президент Кирпа с максимальными полномочиями.
Медведчук и Кучма получают свои пожизненные гарантии, остальные должности и фигуры никакого значения и веса не имеют.
PS. Считаю Кирпу заранее выращенным приемником.
Весь вопрос в том, есть ли у лидеров оппозиции оружие против этого развития сценария?
Что это?
- Янукович с биографией уголовника – премьер-министр, он же единый кандидат в президенты
- Эпопея с политреформой и ее, на мой взгляд, срежиссированный провал.
- Позорные выборы в Мукачево под патронатом уголовников.
- Провалы Медведчука, но он продолжает править бал.
- Отсутствие гарантий будущего у Кучмы и его олимпийское спокойствие.
В психиатрии это называется неконгруэнтностью пациента. Это когда человек, вид которого излучает счастье и успех, рассказывает о трагедии и неудачах преследующих его всю жизнь.
Но зададимся вопросом – А где же работа и успехи армии политтехнологов получающих за это немеряное бабло от нашей власти?
Ответ прост: Только та политтехнология является успешной, действие которой происходит незаметно для окружающих, и о которой не трубят на каждом углу.
Ну что ж давайте попробуем проявить ту фигуру, которую затаив дыхание, окутав туманом и обставив фальшивой бутафорией (политреформой и прочим) продвигает в президенты Украины опытный кукловод.
При всех тех дрязгах, интригах, обливаниях грязью и барахтаньем в помойной яме в которых упражняется наша элита, в сторонке, но у публики на виду находится всего один человек.
Это новый Наполеон, Сталин, Пиночет и т.д и т.п. в одном лице, и человек этот – ЖОРА КИРПА.
Мне скажут, что мол нельзя за 3 месяца раскрутить человека рейтинг которого 2% и простые люди даже не знают его имени.
Все дело в том, что в подсознании людей уже нарисованы распрекрасные картины – это новые поезда, вокзалы, автобаны т.д., и в этих картинах большими буквами уже проявляется слово - КИРПА. В подсознании людей он уже раскручен.
А теперь фантазия.
Через месяц или два, когда парламент уйдет отдыхать, Кучма снимает со скандалом или по состоянию здоровья Януковича и назначает и.о. премьер-министром Кирпу. На ошалевший народ начинают сыпаться невиданные до селе блага (предварительно заныканые в бюджете), повышения зарплат, пенсий, стипендий и льгот.
С должностей начинают сыпаться нерадивые чиновники (кто был в курсе на запасной аэродром, а кого пинком под зад с громким возбуждением уголовного дела).
Вся страна увешана бигбордами с Кирпой, в газетах, радио и телевидение сплошной одобрямс и любовь украинского народа. Если уже у Януковича (с его то биографией) рейтинг был на уровне Ющенко, то у Кирпы он должен быть (ну народ же должен уметь сопоставлять) в двое больше. Литвин (он все знает), который сегодня заявляет, что у Ющенко и Януковича рейтинги и шансы одинаковые будет заявлять, что рейтинг у Кирпы в 2 раза больше чем у Ющенко.
Количество грязи на Ющенко удваевается.
А вот и выборы. Прошу заметить выборы действительно будут честными.
Председатель ЦИК объявляет: Кирпа-59%, Ющенко-30%,
Занавес.
Финал: Президент Кирпа с максимальными полномочиями.
Медведчук и Кучма получают свои пожизненные гарантии, остальные должности и фигуры никакого значения и веса не имеют.
PS. Считаю Кирпу заранее выращенным приемником.
Весь вопрос в том, есть ли у лидеров оппозиции оружие против этого развития сценария?
Відповіді
2004.05.05 | Михайло Свистович
Це - фантазія (-)
2004.05.05 | SpokusXalepniy
Що "це"?
Академик, лауреат Нобелевской премии по политологии, профессор Гарвардского университета, М.Свистович, не унизился до каких-либо аргументов, а просто бросил через плечо: "Фантазии". Сопровождающая его толпа журналистов, принялась немедленно вносить это высказывание гения в сокровищницу мудрых мыслий за 2004-й год.Привычка к краткости становится второй натурой.
Смею заметить, что в указанной "фантазии" есть не мало здравых мыслей. Другое дело - относятся ли всё это именно к Кипре? Попробуйте поставить вместо Кипры - мистера Х. От этого некоторые ПРИНЦИПЫ, вскрытые автором, не потеряют своей актуальности.
2004.05.05 | Максим’як
Re: А Свистович правий. Тому і небагатослівний.
теоретично, якщо режим протягує політреформу, то президентом України може стати навіть кухарка. Яка різниця, все одно повноважень він не матиме, а чим нижче ІКЮ, тим більше степенів свободи у СБУ та РНБО, які ніби мають тому президенту бути підпорядковані.Кирпа у нас король всеукраїнських проектів. Чому Вам не задуматися над тим, що він може між Україною і Росією вздовж кордону вибудувати китайську стіну, у прямому розумінні, з каменю і цегли, а зверху прокласти швидкісну автомобільну дорогу?
2004.05.05 | Михайло Свистович
Це - аксіома.
SpokusXalepniy пише:> Академик, лауреат Нобелевской премии по политологии, профессор Гарвардского университета
Позбувайтесь пієтету перед посадами та званнями. Я бачив неписьменних сільських бабусь. які за мудрістю дадуть фору багатьом академікам.
А позавчора я цілувався з 21-річною дівчинкою із середньою освітою, яка не словом, а ділом вставила багатьох іменитих.
>
> Привычка к краткости становится второй натурой.
Виправляюсь після довгих опусів.
>
> Смею заметить, что в указанной "фантазии" есть не мало здравых мыслей.
Дуже мало.
2004.05.05 | Нічний гість
Інфрачервоний спектр
Ідею викладено коректно. Лише герой буде інший. Мова має йти не про персонаж, а про принцип. Герой вже формується у затінку гобліна. Згадаймо, що наступник має забезпечити гарантії. До нього має бути довіра. Йому мають довіряти в суспільстві, за кордоном, з капіталами, в сім'ї. Він має бути перевіреним часом і випробуванням. Бути незаплямованим прагненням відмовитись від системи, створеної до нього або з його участю. Бути ні з лівими, ні з правими. Йому мають вірити і ті, і інші. Він має прийти, щоб стати арбітром між ними. Звичайно, що це не Кирпа і не Марчук. Але Кость Бондаренко в журналі "ПіК" стверджує, що це - Литвин. Він - наш Котигорошко. Він ще сидить на печі і їсть пироги, проте вже незабаром йому будуть вкладати в руку булаву. Згадаймо, як "неохоче" він ставав лідером "ЗаЄдУ", як "блискуче" ставав спікером, як "стрімко" доріс до політичного діяча. Ось це і є конфігурацією задуму.2004.05.05 | Михайло Свистович
Re: Інфрачервоний спектр
Нічний гість пише:> Ідею викладено коректно. Лише герой буде інший. Мова має йти не про персонаж, а про принцип. Герой вже формується у затінку гобліна.
Не буде героя. Гоблін залишиться.
> Але Кость Бондаренко в журналі "ПіК" стверджує, що це - Литвин.
Не читайте перед вечерею Костя Бондаренка.
2004.05.06 | Георгій
Але ж дійсно, більше 50% укр. виборців проти "націоналіста...
... Ющенка... Саме тому влада кине кістку - чи Кирпа, чи хто там ще...2004.05.06 | SpokusXalepniy
Это все равно, что спрогнозировать...
... что в своей агитации ющенковцы будут использовать примеры бандитизма властей.Выставить Ющенко в качестве символа националистического движения в контексте нацистско-фашистского, власть учить не надо. Это само собой разумеется. Они и так долго удобряли почву, чтобы народ ассоциировал Ющенко с нацизмом. Теперь самое время начать посев, а в начале осени - собирать урожай.
Уверен, что телезрители ещё неоднократно увидят как отряды Корчинского "бегут на помощь" митингующим из НУ и БЮт. Как в Симферополе или луганске начнут сжигать на площадях учебники русского языка и словари Ожегова и Ушакова [камера, крупный план]. При этом даже слово "ющенко" произноситься не будет, т.к. и так всем будет ясно кто организовал.
Это всё классическая схема. Сначала выработать рефлекс у телезрителей на понятие национализм как на нацизм (вплоть до расизма), а потом нужных персон косвенно ассоциировать с данным понятием.
2004.05.06 | Горе з розуму
бравоTir!!! у Вашому прогнозі розкрито сутність
очікувань більшої частини населення Сходу, які спостерігають за телевізійними (!!!) нападками на Ющенка, ненавидять націоналістів (до яких вони сміливо зараховують Ющенка і його команду), і вітають налагоджений механізм роботи Кірпи.П.Свистовичу і це не фантазія, нажаль.
2004.05.06 | Михайло Свистович
Re: бравоTir!!! у Вашому прогнозі розкрито сутність
Горе з розуму пише:> очікувань більшої частини населення Сходу, які спостерігають за телевізійними (!!!) нападками на Ющенка, ненавидять націоналістів (до яких вони сміливо зараховують Ющенка і його команду), і вітають налагоджений механізм роботи Кірпи.
> П.Свистовичу і це не фантазія, нажаль.
Це - не фантазія. Фантазія, що влада висуне Кірпу замість Януковича. А про налагоджений механізм Кірпи знає манюнька частинка населення. Та й бити по ньому легко. Агітатори на людних зупинках електричок. Кожне запізнення - мінус Кірпі. Спробуйте проїхатися з Києва до Ірпеня - побачите той "злагоджений" механізм. Майже за розкладом +/- одна година
2004.05.07 | Горе з розуму
Re: бравоTir!!! у Вашому прогнозі розкрито сутність
Михайло Свистович пише:> Це - не фантазія. Фантазія, що влада висуне Кірпу замість Януковича. А про налагоджений механізм Кірпи знає манюнька частинка населення. Та й бити по ньому легко. Агітатори на людних зупинках електричок. Кожне запізнення - мінус Кірпі. Спробуйте проїхатися з Києва до Ірпеня - побачите той "злагоджений" механізм. Майже за розкладом +/- одна година
Михайле, Ви досить сильно заангожовані на опозицію, така ідеологічна заангажованість певною мірою обумовлює у заангажованого однозначну позицію щодо певного питання. Нажаль це обмежує більш об*єктивне сприймання новин. А Кірпа все ж відомий суб*єкт, можливість його висунення і позитивного результату не слід виключати, особливо зважаючи на його підтримку в східному регіоні (навіть без прямої агітації)
2004.05.07 | Михайло Свистович
Re: бравоTir!!! у Вашому прогнозі розкрито сутність
Горе з розуму пише:>
> Михайле, Ви досить сильно заангожовані на опозицію
Абсолютно не заангажований. Я вже забув, коли з нею спілкувався. Я працюю саме з тими, хто не визначився. Це - принцип.
>
> А Кірпа все ж відомий суб*єкт, можливість його висунення і позитивного результату не слід виключати, особливо зважаючи на його підтримку в східному регіоні (навіть без прямої агітації)
А навіщо не виключати чи виключати? Такі роздуми кінець кінцем призводять до того (і вже призвели), що не треба витрачати ресурси на мочіння Януковича, бо раптом буде не він.
2004.05.07 | Горе з розуму
робота з тими хто не визначився ...
Михайло Свистович пише:>
> Абсолютно не заангажований. Я вже забув, коли з нею спілкувався. Я працюю саме з тими, хто не визначився. Це - принцип.
>
А ще слід пояснювати людям (тим хто вагається чи не визначився) звідки такі ремонти і відновлення на Укрзалізниці, що в більшості випадків це не за кошти держбюджету.
А то східний регіон не навидить захід (який фінансує Укрзалізницю)
> > А Кірпа все ж відомий суб*єкт, можливість його висунення і позитивного результату не слід виключати, особливо зважаючи на його підтримку в східному регіоні (навіть без прямої агітації)
> А навіщо не виключати чи виключати? Такі роздуми кінець кінцем призводять до того (і вже призвели), що не треба витрачати ресурси на мочіння Януковича, бо раптом буде не він.
Михайле, думаю що ви розумієте, що ресурси слід використовувати на залучення (долучення) людей до державно-налаштованого (здоровий націоналізм, який доречі характерний і для східного регіону, з недавньої поїзки на Харківщину маю такі враження) претендента на президентську посаду, а не їх лякати націоналізмом.
2004.05.07 | Михайло Свистович
Re: робота з тими хто не визначився ...
Горе з розуму пише:>
> А ще слід пояснювати людям (тим хто вагається чи не визначився) звідки такі ремонти і відновлення на Укрзалізниці, що в більшості випадків це не за кошти держбюджету.
Не слід. Бо це - реклама Кірпи. Погана реклама - це теж реклама.
>
> > > А Кірпа все ж відомий суб*єкт, можливість його висунення і позитивного результату не слід виключати, особливо зважаючи на його підтримку в східному регіоні (навіть без прямої агітації)
Не дуже він відомий суб"єкт для пересічного виборця.
>
> Михайле, думаю що ви розумієте, що ресурси слід використовувати на залучення (долучення) людей до державно-налаштованого (здоровий націоналізм, який доречі характерний і для східного регіону, з недавньої поїзки на Харківщину маю такі враження) претендента на президентську посаду, а не їх лякати націоналізмом.
Я давно нікого не лякаю націоналізмом, а людей залучаю лише до боротьби з режимом. До державно-налаштованого залучатиму після перемоги.
2004.05.06 | 123
Не був би такий категоричний
У 2му турі будь-який кандидат від влади візьме не менше Януковича, а скоріше - ще й більше. Бо не в кожного іншого буде стільки ходок.Єдина проблема іншого кандидата - вийти у 2ий тур. Янукович це робить, оскільки має сталий електорат в Донбасі. Тигіпку, скажімо, це зробити складніше, особливо якщо Янукович балотуватиметься теж.
Отже, якщо знайти технологію виходу до 2го туру іншого кандидата від влади - ним можна робити будь-кого. А таку технологію, думаю, не так вже й важко і побудувати.
2004.05.06 | Михайло Свистович
буду категоричний, бо я впевнений
Так само, як був впевнений про Саакашвілі та Абашидзе.123 пише:
> У 2му турі будь-який кандидат від влади візьме не менше Януковича, а скоріше - ще й більше.
Ніхто не візьме більше Януковича.
2004.05.06 | 123
Дуже легко спростувати
Михайло Свистович пише:> Так само, як був впевнений про Саакашвілі та Абашидзе.
До чого це тут??
> 123 пише:
> > У 2му турі будь-який кандидат від влади візьме не менше Януковича, а скоріше - ще й більше.
>
> Ніхто не візьме більше Януковича.
Порахуйте голоси на виборах-2002, які взяли єда+сдпу(о) - 18%, додайте від 2/3 до 3/4 голосів комуністів - 12-15%. І це буде нижня межа результата кандидата від влади у 2му турі. Грубо - 30-35%. Янукович навряд чи додасть до цієї межі. Тігіпко візьме менше голосів комуністів, але більше у великих містах (окрім Донецька). Кінах - так той взагалі більше Януковича взяв би. Чи Кірпа той самий.
2004.05.06 | Михайло Свистович
На словах.
123 пише:>
> До чого це тут??
До того, що я завжди правий
>
> Порахуйте голоси на виборах-2002, які взяли єда+сдпу(о) - 18%, додайте від 2/3 до 3/4 голосів комуністів - 12-15%. І це буде нижня межа результата кандидата від влади у 2му турі. Грубо - 30-35%. Янукович навряд чи додасть до цієї межі.
Ви наївно вважаєте, що всі люди голосують ідеологічно. Порахуйте голоси, які набрали наведені Вами партії в більшості мажоритарних округів, а потім порахуйте, скільки набрали мажоритарники від цих сил в цих же округах. Голосування за партію і за людину - це різні речі.
2004.05.06 | 123
Будеть простіше
Михайло Свистович пише:> 123 пише:
> > Порахуйте голоси на виборах-2002, які взяли єда+сдпу(о) - 18%, додайте від 2/3 до 3/4 голосів комуністів - 12-15%. І це буде нижня межа результата кандидата від влади у 2му турі. Грубо - 30-35%. Янукович навряд чи додасть до цієї межі.
>
> Ви наївно вважаєте, що всі люди голосують ідеологічно. Порахуйте голоси, які набрали наведені Вами партії в більшості мажоритарних округів, а потім порахуйте, скільки набрали мажоритарники від цих сил в цих же округах. Голосування за партію і за людину - це різні речі.
Такі складні слова Ви кажете... Я все бачу простіше. Чи може проголосувати за кандидата від влади той, хто голосував на парламентських виборах за НУ чи БЮТ? Ні. Той, хто голосував за СПУ? Так, за певних умов. За КПУ? Так, за певних умов.
Аналогічно - чи може проголосувати за кандидата від влади ті, хто голосували за єду? Безперечно. А за сдпуо? Безперечно. А за зелених і жінок? Теж може.
Переконаний, що моя методика оцінки дає дуже точну картину.
Натомість, Ви не даєте жодного натяку - чому Кінах чи Кірпа не можуть взяти те саме що й Янукович?
2004.05.06 | Shooter
Можна я?
123 пише:>
> Натомість, Ви не даєте жодного натяку - чому Кінах чи Кірпа не можуть взяти те саме що й Янукович?
Причина одна - цейтнот в кучмонавтів. Глянтье на динаміку змін рейтингу в Януковича - до півроку то було скоро ніц.
Тому виростити до 31 жовтня ще одного прійомніка, котрий би мав шанс перевалити за 15% (якщо і не за 10%) - завдання нереальне.
P.S. Трішки офтопік. Мене інше сьогодні цікавить - чи висунуть КПУ та СПУ спільно одного кандидата в першому турі. Якщо би це таки відбулося - то Янукович мав би ще суттєві проблеми в першому турі.
2004.05.06 | Михайло Свистович
Re: Можна я?
Shooter пише:>
> P.S. Трішки офтопік. Мене інше сьогодні цікавить - чи висунуть КПУ та СПУ спільно одного кандидата в першому турі. Якщо би це таки відбулося - то Янукович мав би ще суттєві проблеми в першому турі.
Янукович по любому вийде до другого туру.
2004.05.06 | Shooter
Не скажіть
Михайло Свистович пише:> Shooter пише:
> >
> > P.S. Трішки офтопік. Мене інше сьогодні цікавить - чи висунуть КПУ та СПУ спільно одного кандидата в першому турі. Якщо би це таки відбулося - то Янукович мав би ще суттєві проблеми в першому турі.
>
> Янукович по любому вийде до другого туру.
Впливатиме БАГАТО факторів. Які все ще є невідомими.
Бо якщо, наприклад, Тігігіпко таки балотуватиметься, а СПУ+КПУ підуть спільно, то бабця ще ніфіга навіть не казала...
Почекаємо на початок червня.
2004.05.06 | Михайло Свистович
Скажу. Ще майже рік тому казав і зараз скажу. Не в червні (-)
2004.05.06 | Михайло Свистович
От Ви і будьте
123 пише:> Такі складні слова Ви кажете... Я все бачу простіше. Чи може проголосувати за кандидата від влади той, хто голосував на парламентських виборах за НУ чи БЮТ? Ні.
Так. Я знаю просто купу людей. які проголосували за НУ та БЮТ і кандидата від влади. Причому вони знали, що це - кандидат від влади. Кандидатів наук серед них штук 5 було. Можу познайомити.
>
> Переконаний, що моя методика оцінки дає дуже точну картину.
Абсолютно неточну.
>
> Натомість, Ви не даєте жодного натяку - чому Кінах чи Кірпа не можуть взяти те саме що й Янукович?
Бо вони - не розкручені, а Кінах взагалі не має харизми.
2004.05.06 | 123
І Вас запрошую :)
Михайло Свистович пише:> 123 пише:
> > Такі складні слова Ви кажете... Я все бачу простіше. Чи може проголосувати за кандидата від влади той, хто голосував на парламентських виборах за НУ чи БЮТ? Ні.
>
> Так. Я знаю просто купу людей. які проголосували за НУ та БЮТ і кандидата від влади. Причому вони знали, що це - кандидат від влади. Кандидатів наук серед них штук 5 було. Можу познайомити.
Я маю на увазі не кандидата в депутати, і не кандидата наук - а кандидата в Президенти. Це принципово інший кандидат. Будуть ці Ваші доценти, що були за НУ та БЮТ, голосувати за Януковича? Чи Кірпу?
> > Переконаний, що моя методика оцінки дає дуже точну картину.
>
> Абсолютно неточну.
Переконливо .
> > Натомість, Ви не даєте жодного натяку - чому Кінах чи Кірпа не можуть взяти те саме що й Янукович?
>
> Бо вони - не розкручені, а Кінах взагалі не має харизми.
Не розкручені - згоден. Але за бажання можно розкручувати швидко. Це питання технології.
Харизми в Кінаха не менше ніж в Януковича. І рейтинг в нього був стабільно такий самий як і в Януковича - доки того не почали активно піарити. Почали б піарити Кінаха - і в нього б почав зростати.
2004.05.06 | Shooter
Час дісайдс
123 пише:>
> > > Натомість, Ви не даєте жодного натяку - чому Кінах чи Кірпа не можуть взяти те саме що й Янукович?
> >
> > Бо вони - не розкручені, а Кінах взагалі не має харизми.
>
> Не розкручені - згоден. Але за бажання можно розкручувати швидко. Це питання технології.
>
> Харизми в Кінаха не менше ніж в Януковича. І рейтинг в нього був стабільно такий самий як і в Януковича - доки того не почали активно піарити. Почали б піарити Кінаха - і в нього б почав зростати.
Див. сабжект.
Можемо з Вами закластися на пляшку коньяку - кандидатом від влади буде Порожняк.
2004.05.07 | 123
Re: Час дісайдс
Shooter пише:> 123 пише:
> Див. сабжект.
> Можемо з Вами закластися на пляшку коньяку - кандидатом від влади буде Порожняк.
Я не кажу, що кандидатом буде хтось інший. Я навіть схиляюсь до Януковича. Але я кажу про те, що бути в цьому настільки впевненим, як в цьому впевнений Свистович, не можна.
Це не означає, що я проти того, щоб розпити з Вами мою пляшку коньяку .
2004.05.07 | Михайло Свистович
Re: Час дісайдс
123 пише:>
> Я не кажу, що кандидатом буде хтось інший. Я навіть схиляюсь до Януковича. Але я кажу про те, що бути в цьому настільки впевненим, як в цьому впевнений Свистович, не можна.
Можна. Щоб не відволікатись на непотрібне.
2004.05.06 | Михайло Свистович
Re: І Вас запрошую :)
123 пише:>
> Я маю на увазі не кандидата в депутати, і не кандидата наук - а кандидата в Президенти. Це принципово інший кандидат. Будуть ці Ваші доценти, що були за НУ та БЮТ, голосувати за Януковича? Чи Кірпу?
Будуть, козли.
>
> Переконливо .
Як завжди
>
> Не розкручені - згоден. Але за бажання можно розкручувати швидко. Це питання технології.
Вже не встигнуть.
>
> Харизми в Кінаха не менше ніж в Януковича.
Значно менше. Кінах ніякий. Він може сподобатися хіба що жменці інтелігенції.
>
> Почали б піарити Кінаха - і в нього б почав зростати.
Так не почав би.
2004.05.05 | КП8416
Згоден! Уже ходять, агітують за Кирпу. (-)
2004.05.06 | SpokusXalepniy
Свистович, "они сказали, что последний раз предупреждают!"
Привожу некоторые положения из Tirа, которые нормальный человек просто не может просто так отвергнуть.В квадратных скобках - мои краткие комментарии, а также замена "Кипры" на "мистер Х", чтобы детали не отвлекали от главного.
/------------Tir-----------
Что это?
- Янукович с биографией уголовника – премьер-министр, он же единый кандидат в президенты
- Позорные выборы в Мукачево под патронатом уголовников.
- Провалы Медведчука, но он продолжает править бал.
- Отсутствие гарантий будущего у Кучмы и его олимпийское спокойствие.
Но зададимся вопросом – А где же работа и успехи армии политтехнологов получающих за это немеряное бабло от нашей власти?
Ответ прост: Только та политтехнология является успешной, действие которой происходит незаметно для окружающих, и о которой не трубят на каждом углу.
Ну что ж давайте попробуем проявить ту фигуру, которую затаив дыхание, окутав туманом и обставив фальшивой бутафорией (политреформой и прочим) продвигает в президенты Украины опытный кукловод.
При всех тех дрязгах, интригах, обливаниях грязью и барахтаньем в помойной яме в которых упражняется наша элита, в сторонке, но у публики на виду находится всего один [? - SX] человек.
...человек этот – [мистер Х].
Мне скажут, что мол нельзя за 3 месяца раскрутить человека рейтинг которого 2% и простые люди даже не знают его имени.
Все дело в том, что в подсознании людей уже нарисованы распрекрасные картины – это новые поезда, вокзалы, автобаны т.д., и в этих картинах большими буквами уже проявляется слово - [мистер Х]. В подсознании людей он уже раскручен.
\------------Tir-----------
[ Изложение весьма логичное, не говоря уже о подчеркнутом мною [SX] тексте.
А вот теперь та часть, которую автор так и назвал - "фантазия" (хотя вполне можно было бы сказать: "обоснованное предположение").
Тут Свистовичу смотреть бы в оба, т.к. на вполне логичное предположение оппонента, которое по определению есть своего рода фантазией, он (Свистович) "чуть" с меньшей обоснованностью возражает: "Фантазия!"
То есть, предлагается оппоненту перестать фантазировать, а занятся более полезным делом - констатировать будущее. ]
/------------Tir-----------
А теперь фантазия.
Через месяц или два, когда парламент уйдет отдыхать, Кучма снимает со скандалом или по состоянию здоровья Януковича [? - SX] и назначает и.о. премьер-министром [мистера Х]. На ошалевший народ начинают сыпаться невиданные до селе блага (предварительно заныканые в бюджете), повышения зарплат, пенсий, стипендий и льгот.
С должностей начинают сыпаться нерадивые чиновники (кто был в курсе на запасной аэродром, а кого пинком под зад с громким возбуждением уголовного дела).
Вся страна увешана бигбордами с [мистером Х], в газетах, радио и телевидение сплошной одобрямс и любовь украинского народа. Если уже у Януковича (с его то биографией) рейтинг был на уровне Ющенко, то у [мистера Х] он должен быть... в двое больше. Литвин, который сегодня заявляет, что у Ющенко и Януковича рейтинги и шансы одинаковые будет заявлять, что рейтинг у [мистера Х] в 2 раза больше чем у Ющенко.
Количество грязи на Ющенко удваивается.
А вот и выборы. Прошу заметить выборы действительно будут честными.
Председатель ЦИК объявляет: [мистер Х]-59%, Ющенко-30%,
Занавес.
Финал: Президент [мистер Х] с максимальными полномочиями.
Медведчук и Кучма получают свои пожизненные гарантии, остальные должности и фигуры никакого значения и веса не имеют.
Весь вопрос в том, есть ли у лидеров оппозиции оружие против этого развития сценария?
\------------Tir-----------
[ Имея под собой средства массовой информации, власти по идее владеют такими мощным ресурсом, что нельзя пренебрегать предположениями куда более фантастическими, чем приведенное.]
P.S.
На вариант Tirа у меня есть свои возражения и альтернативы, но выбрасывать эти фантазии в урну я бы ни в коем случае не стал бы.
2004.05.06 | Михайло Свистович
Re: Свистович, "они сказали, что последний раз предупреждают!"
SpokusXalepniy пише:> Привожу некоторые положения из Tirа, которые нормальный человек просто не может просто так отвергнуть.
Хай я бужу ненормальним. Я вже звик.
> В квадратных скобках - мои краткие комментарии, а также замена "Кипры" на "мистер Х"
Не буде місьера Х, буде Янукович, ще рік тому я про це писав.
>
> Но зададимся вопросом – А где же работа и успехи армии политтехнологов получающих за это немеряное бабло от нашей власти?
Рейтинг Януковича.
>
> Ответ прост: Только та политтехнология является успешной, действие которой происходит незаметно для окружающих, и о которой не трубят на каждом углу.
От вона і проходить успішно.
>
> Ну что ж давайте попробуем проявить ту фигуру, которую затаив дыхание, окутав туманом и обставив фальшивой бутафорией (политреформой и прочим) продвигает в президенты Украины опытный кукловод.
Янукович
>
> Изложение весьма логичное
І фантастичне.
>
> То есть, предлагается оппоненту перестать фантазировать, а занятся более полезным делом - констатировать будущее.
Ні. я пропоную клеїти листівки.
>
> А теперь фантазия.
> Через месяц или два, когда парламент уйдет отдыхать, Кучма снимает со скандалом или по состоянию здоровья Януковича [? - SX] и назначает и.о. премьер-министром [мистера Х].
Не буде такого.
>
>
> Имея под собой средства массовой информации, власти по идее владеют такими мощным ресурсом, что нельзя пренебрегать предположениями куда более фантастическими, чем приведенное.
Можна.
2004.05.06 | Тестер
Re: Ти таки розумний, Михайло! Точно фантазія. ;))) (-)
2004.05.07 | Tir
Еще фантазии!
В затронутой теме можно выделить 3 вопроса.1 Является ли Янукович единым кандидатом ?
2 Кто будет кандидатом если не Янукович ?
3 Что еще можно вытворять с нашим народом ?
Является ли Янукович единым кандидатом ? Чтобы ответить на этот вопрос надо
взглянуть на нашу власть со стороны. Имеем три ключевые фигуры. Медведчук,
Кучма, Янукович, остальные ведут позиционные маневры. Их объединяет одно –
общий дерибан Украины. Каждый имеет определенные ресурсы: Медведчук - медия,
Кучма – силовые структуры, Янукович – мощный донецкий регион. Стабильность
системы поддерживается некоторым балансом сил, при этом крах или уход одной
из фигур приводит к краху всей системы.
Исходя из этих условий моделируем:
Янукович полноценный президент. Долго ли человек с бульдожьей хваткой будет
терпеть пенсионера Кучму и назойливого Медведчука? Баланса нет. Крах системы.
Вторая модель: Политреформа прошла, Янукович урезанный президент.
Вроде схема позволяет сохранить баланс сил. Но при принятии политреформы в
действие включаются многие неконтролируемые факторы: поведение парламентского
большинства, исход президентских выборов, неопределенность гарантий Кучмы,
перераспределение властных полномочий. Игра в этом случае ведется настолько
тонко ( или наоборот грубо -тогда грузинский вариант), что система на крутом
вираже может уйти в штопор. Рискованно. Эту суть уловил Мороз. Реформа
провалена, смотрите действия Литвина.
Третья модель: Блицкриг. Кучма заранее вырастил себе приемника (
Кирпа).
Янукович до последнего будет принимать на себя все удары оппозиции и в
последний момент скажет, что он хочет пахать в правительстве. На передний
план выходит Кирпа.
Это тоже самое если вместо избитого Кличком Сандерса в 8 раунде выйдет на
замену Льюис, особо драться даже не надо, осталось принимать поздравления.
У Кирпы все готово, 3 месяца на раскрутку хватит.
Аккумуляторы для подводной лодки «Запорожье» - это кость для военных
Автобан Киев- Одесса – оценят все, не только Одесса.
Онкоцентр в западной Украине – это для западников.
Укрзалызниця – это для всей Украины.
Погранзастава на Тузле и углубление канала – для суверенитета, для
независимых.
Ну а что же народ?
Цитата. 06-05-2004 07:27, SpokusXalepniy
«Это всё классическая схема. Сначала выработать рефлекс у телезрителей на
понятие национализм как на нацизм (вплоть до расизма), а потом нужных персон
косвенно ассоциировать с данным понятием.»
Браво! Вот эти слова: рефлекс, ассоциация. Я в предыдущей заметке написал «ну
должен же народ уметь сопоставлять». Перечеркиваю. Теперь эта фраза звучит
так – «ну должны же быть у народа рефлексы и ассоциации».
На сайте «УП», осенью или зимой, было интервью с политтехнологом (по моему
Выдрин (могу ошибиться)), на вопрос – «что вы можете сказать про народ», суть
ответа была следующей – «При существующих технологиях и реалиях, народ
Украины можно пробрасывать еще лет 50». Увы.
PS. Ах да. Третья модель – баланс сил. Все остается как было, только Кучма
теперь выглядывает из-за спины Кирпы. Система стабильна. А смогут ли они
контролировать Кирпу? В любом случае это путинский вариант. Кирпа своих не
здает.
2004.05.07 | Михайло Свистович
Дійсно фантазії!
Tir пише:>
> 1 Является ли Янукович единым кандидатом ?
Так
> 3 Что еще можно вытворять с нашим народом ?
Майже все.
>
>
> Янукович полноценный президент. Долго ли человек с бульдожьей хваткой будет терпеть пенсионера Кучму и назойливого Медведчука? Баланса нет. Крах системы.
Не буде ніякого краху. Буде інша система. Всі роки незалежності ми, замість того, щоб боротися з системою, спостерігали та обсосували владні розклади, очікуючи краху системи через внутрішні суперечки кланів. Вони мінялися, мінялися їхні ролі. одні бандюки відходили. інші приходили, а система залишалася такою ж нелюдською і навіть зміцнювалась та жорстокішала.
>
> Это тоже самое если вместо избитого Кличком Сандерса в 8 раунде выйдет на замену Льюис, особо драться даже не надо, осталось принимать поздравления.
Це абсолютно різні речі. На відміну від повного сил Льюїса, Кірпі все доведеться починати майже з нуля.
> У Кирпы все готово, 3 месяца на раскрутку хватит.
Не вистачить.
> Аккумуляторы для подводной лодки «Запорожье» - это кость для военных Автобан Киев- Одесса – оценят все, не только Одесса. Онкоцентр в западной Украине – это для западников. Укрзалызниця – это для всей Украины. Погранзастава на Тузле и углубление канала – для суверенитета, для независимых.
Якби все було так просто, не було б проблем. Роздай по подачці і ти - президент (депутат, мер). Особливо онкоцентр для західняків. Більшість виборців не є онкохворими і мають той центр далеко в носі, поки це їх не стосується.
>
> «Это всё классическая схема. Сначала выработать рефлекс у телезрителей на понятие национализм как на нацизм (вплоть до расизма), а потом нужных персон косвенно ассоциировать с данным понятием.» Браво! Вот эти слова: рефлекс, ассоциация. Я в предыдущей заметке написал «ну должен же народ уметь сопоставлять». Перечеркиваю. Теперь эта фраза звучит так – «ну должны же быть у народа рефлексы и ассоциации».
Погоджуюсь.
2004.05.08 | Чучхе
НБ. Саакашвілі призначив головою Абхазії керівника залізниці.
Це свідчить, що не тільки у нас вага транспортних міністрів зростає (у росіян такі ж тенденції). Але думаю, Кирпа не піде на президента. Бюрократичний апарат дуже консервативний і важко буде на півдорозі його розвернути з Януковича на ще когось. Але Кирпа до чогось таки готується, може до прем"єрства - сам стиль його піару це творення образу "господарника" а не "батька нації".Ось по темі
>Михаил Саакашвили распустил парламент Аджарии
>Об этом, как передает корреспондент "Росбалта", грузинский президент сообщил на пресс-конференции в Бобоквати, в резиденции бывшего главы Аджарии Аслана Абашидзе.
>На эту должность назначен 32-летний уроженец Батуми Леван Варшаломидзе, который является председателем Департамента железной дороги Грузии.