З радіо “Свобода” – та в прем’єрські прес-секретарі!
05/06/2004 | Майдан-ІНФОРМ
Новим речником прем'єр-мiнiстра України Вiктора Януковича призначена Анна Герман, яка ранiше очолювала київську дирекцiю радiо "Свобода".
Про це А.Герман повiдомила журналiстам у четвер у Житомирi, де цього дня вона провела першу прес-конференцiю прем'єр-мiнiстра.
Коментуючи своє призначення, А.Герман сказала: "Я хочу, щоб все було живе, щоб не було запланованих запитань-вiдповiдей. Я хочу, щоб люди побачили його (прем'єра - IФ) таким, яким вiн є насправдi ".
А.Герман повiдомила журналiстам, що обiйняти цю посаду їй запропонували 1 травня, на наступний день пiсля iнтерв'ю з В.Януковичем на радiо "Свобода". "На наступний ранок менi зателефонували i сказали, що вiн хоче зi мною поговорити, i вiн зробив цю пропозицiю", - сказала вона, додавши: "Я ще не розумiю, що я зробила, але думаю, що це дуже цiкава
робота".
Ранiше речником прем'єра був Тарас Аврахов. В iнтерв'ю агентству "Iнтерфакс-Україна" вiн пiдтвердив цю iнформацiю, зазначивши, що його подальша робота - "питання творче".
І-У
Про це А.Герман повiдомила журналiстам у четвер у Житомирi, де цього дня вона провела першу прес-конференцiю прем'єр-мiнiстра.
Коментуючи своє призначення, А.Герман сказала: "Я хочу, щоб все було живе, щоб не було запланованих запитань-вiдповiдей. Я хочу, щоб люди побачили його (прем'єра - IФ) таким, яким вiн є насправдi ".
А.Герман повiдомила журналiстам, що обiйняти цю посаду їй запропонували 1 травня, на наступний день пiсля iнтерв'ю з В.Януковичем на радiо "Свобода". "На наступний ранок менi зателефонували i сказали, що вiн хоче зi мною поговорити, i вiн зробив цю пропозицiю", - сказала вона, додавши: "Я ще не розумiю, що я зробила, але думаю, що це дуже цiкава
робота".
Ранiше речником прем'єра був Тарас Аврахов. В iнтерв'ю агентству "Iнтерфакс-Україна" вiн пiдтвердив цю iнформацiю, зазначивши, що його подальша робота - "питання творче".
І-У
Відповіді
2004.05.06 | Vadym Gladchuk
Re: З радіо “Свобода” – та в прем’єрські прес-секретарі!
Це вчинок щн раз пітверджує тезу про тотальну корумпованість та продажність осіб, що постійно декларують свою віддадіність демократичним перетворенням - тих же "Демініціатив", "КВУ", "Рівність можливостей"."Каськиви", "кучурові", "чирненки" та прочі "гермами" використовують кошти західних фондів вкрай неєфективно, виключно з метою покращання власного добробуту, завжди готові за 30 срібляників продати всіх і вся
Тому сьогодні ініціаторам висуненя єдиного кандидата від демократичної опозиції В. Ющенка треба спиратися тільки на власні сили та регіональні партійні структури та намагатися більш оперативно реагувати на провокації влади
2004.05.06 | Чучхе
Тараса Аврахова - на Радіо "Свобода"! (-)
2004.05.06 | Navigator
От хто буде віртуозно перекладати простоту Я на
європейську площину.Альтер его.
Друге Я.
Абсолютно дисонансне до першого.
Сумбур замість музики продовжиться недовго.
2004.05.06 | Navigator
Класний лозунг " Я...вич - остання б... в алфавіті!" ?
2004.05.06 | DADDY
Re: А "Ю" передостання? :-))) (-)
2004.05.06 | Тульский пряник
Re: А "Ю" предпоследняя буква той же "абетки".(-)
2004.05.06 | Сова
Нова місія
Майбуть, готується до виведення за кордон ще один Мельниченко.2004.05.06 | Navigator
Re: А "Ю", щоб крутив "Я" на ху.... (Екскюзе муа).(-)
2004.05.06 | Dworkin
Сильный PR-ход! Очень сильный!
Возможно, самый сильный за все премьерство Януковича.Политтехнолог Ларин?
2004.05.06 | SpokusXalepniy
Есть ишо порох в пороховницах!
Надо отдать должное СБУ. Это вам не поджог автомобиля Балоги!Здесь что ещё важно!
Теперь на вопрос к властям (даже со стороны Запада) о перекрывании кислорода таким средствам массовой информации, как "Радио Свобода", они (власти) будут отвечать:
"Побойтесь бога! Мы не только не препятствуем, мы - ценим, да еще и пытаемся трудоустроить известных журналистов с этой радиостанции, предоставляя им самые высокие позиции согласно их профессионализму!"
Правда, и Радио Свобода - не будь дурнем - должна каждый раз напоминать, что она не только не подрывная станция, и действует во блага народу Украины, но ещё и является поставщиком кадров "двору его президентского величества". Действительно, не будет же Янукович утверждать, что он берет себе в пресс-секретари враждебных интересам Украины специалистов.
2004.05.06 | Людмила Коваль
Re: Шах і мат.
Майдан-ІНФОРМ пише:> Анна Герман: "Я ще не розумiю, що я зробила, але думаю, що це дуже цiкава
> робота".
Вона таки точно не розуміє.
Треба було стільки років пропрацювати на "Свободі", щоб скотитися до голови прес-служби прем"р-зека.
Ось вам приклад і ціна забугорних поборників Свободи.
Слів бракне.
Бабай колись казав, що любить кобіт за те, що вони рішення приймають миттєво і недумаючи. Цікаво що станеться, коли вона нарешті подумає про те, що зробила.
У неї є два виходи:
або померти від угризіння сумління самій,щоб не паплюжити честь "Свободи", або (як Вєрі Засуліч) спробувати забити Януковича мікрофоном.
2004.05.06 | Dworkin
Кобіти завжди вибирають тих, на чиєму боці сила.
Не обов"язково фізична.2004.05.06 | Людмила Коваль
Re: Кобіти завжди вибирають тих, на чиєму боці сила.
Dworkin пише:> Не обов"язково фізична.
Сильно помиляєтесь. Зазвичай кобіти боронять слабших - материнський інстинкт,знаєтє лі. Втім, це уділ сильних кобіт...
2004.05.06 | Dworkin
Это совсем разные чувства :)
Тех, кого жалеют, тех - не любят. И наоборот2004.05.06 | Людмила Коваль
Re: Это совсем разные чувства :)
Dworkin пише:> Тех, кого жалеют, тех - не любят. И наоборот
Ето Ві мнє будітє рассказівать пра любоф??? Ай бросьтє!
2004.05.06 | Михайло Свистович
Re: Это совсем разные чувства :)
Dworkin пише:> Тех, кого жалеют, тех - не любят. И наоборот
І це неправда. Не мазохістки вони.
2004.05.06 | Михайло Свистович
Re: Кобіти завжди вибирають тих, на чиєму боці сила.
Позбавляйтесь стереотипів. Кобіти, як і чоловіки, дуже різні. Є навіть такі, яким подобаються плаксиві та вічно ниючі й нещасні чоловіки, яких весь час потрібно шкодувати.2004.05.06 | A
Ха-ха-ха
купатися чи не купатися, тобто брати на рот у Януковича між прес конференціями чи не брати. Вона вибрала брати,а - ти?
2004.05.06 | Людмила Коваль
Re: Ха-ха-ха
A пише:> купатися чи не купатися, тобто брати на рот у Януковича між прес конференціями чи не брати. Вона вибрала брати,
>
> а - ти?
А я вирішила цю привілею віддати тобі.
2004.05.06 | Vadym Gladchuk
Re: З радіо “Свобода” – та в прем’єрські прес-секретарі!
http://www.obkom.net.ua/read.php?id=2872004.05.06 | Dworkin
Кстати о Зиновии Кулике!
Еще до повления этого постинга, мне пришел на память именно он, но совсем по другому поводу.Никогда не забуду, как он вел президентские дебаты между Кучмой и Кравчуком в 1994 году. Если перед первым туром он заваливал всех оппонентов действующего на тот момент прездиента (Кравчука) неудобными вопросами, то уже перед вторым туром (когда претендентов осталось двое и уже начали просняться их окончательные шансы), то он был с Кучмой подчеркнуто корректен. И как показала беспристрастная камера, о чем-то мило беседовал до и после дебатов. И результаты не заставили себя долго ждать. После избрания нового прездиента он быстро пошел на повышение и до сих пор не вылезает и довольно-таки высоких кресел, которых он не занимал даже при Кравчуке.
Как говорится, "вовремя предать - это не предать, это - ПРЕДВИДЕТЬ!" (с) "Гараж"
2004.05.06 | trick
:))))))
Mabut, pershe sho ota titka zrobyt v ofici Dona shoby potishyty spogady pro xvacku molodistr novogo shefa - nad svoim stolom povisyt lozung :"Zi SVOBODY z chystoju sovistu..."
2004.05.06 | КП8416
Якою кадрою пожертвувало ГБ!
Нехай Маріна Астапєнка зробила фінт "Свобода" - "Інтєр" - СБУ... Але ця... Так глибоко проникла... Чому розкрили?2004.05.06 | Vadym Gladchuk
Re: Якою кадрою пожертвувало ГБ!
Заради посади 31 жовтня 2004 року можна йти і ще не на такі "жертви"Будуть купувати, будуть вбивати
А уряди Європи і США з нашими бандитами граєються у "демократію", якісь резолюції складають, вони ж їх за "лохів" для розводів вважають
2004.05.07 | Михайло Свистович
Я думаю ГБ тут ні до чого.
Все значно простіше. Звичаний акт купівлі-продажу. І це значно огидніше за ГБ.2004.05.07 | КП8416
Але "свободу" слухатимуть менше.
Особисто мені абсолютно нецікаво вишукувати її у короткохвильовому тріску, знаючи, який там працює "персонал" на найвищих щаблях. Втім, я б її тепер і в ЧМо діапазоні не слухав. Цікаво, Народецький скоро стане прес-секретарем Кірпи?2004.05.07 | Михайло Свистович
Звичайно, що менше (-)
2004.05.06 | Горицвіт
Може, тепер дозволять трансляцію "Свободи"? (-)
2004.05.06 | trick
Ugu. Xiba sho po zonax... (-)
2004.05.06 | GermanG@rferl.org
GermanG@rferl.org Пишіть, поздоровляйте. (-)
2004.05.06 | Dworkin
Теперь еще заявить о выводе войск из Ирака...
Теперь Януковичу осталось еще заявить о выводе войск из Ирака и... готов новоиспеченный прездиент!2004.05.06 | trick
Re: Теперь еще заявить о выводе войск из Ирака...
Gm...Uv Dworkin, ne podskazivajte!
A to uzhe vot nachalos :
http://www2.pravda.com.ua/archive/2004/may/6/news
2004.05.06 | Мінор
Свого часу Сашко Кривенко відмовився стати прес-секретарем Кучми
Він сам мені про це розповідав. Йому запропонували ту "високу посаду" у 2002 році.За чутками АП взагалі не змогла знайти прес-секретаря довгий час замість Мартина. Нібито також відмовились Вересень і навіть Піховшек (через слабке серце, звісно ж )
Вчинок Анни Герман має бути останнім дзінком для керівництва "Свободи", що у них з кадровою політикою величезна проблема.
2004.05.06 | Vadym Gladchuk
Re: З радіо “Свобода” – та в прем’єрські прес-секретарі!
"Я хочу, щоб люди побачили його (прем'єра) таким, який він насправді".Ну тоді, майбуть, вона розкаже людям про всі його відсидки і т.д.
2004.05.07 | Петреко
Re: З радіо “Свобода” – та в прем’єрські прес-секретарі!
Нетреба шановн1.Це ,шо Анна Герман була у "дружн1х" стосунках з певною конторою ,про це на факультет1 журнал1стики ЛДУ 1м 1.Франка вс1 знали.Хоча таких,як1 були у дружн1х стосунках ,1 часто зустр1чались з "викладачами "з вулиц1 Дзержинського було чимало.Кожен робив "кар"еру" , як м1г.Одн1,хто найкраше засво1в азбуку "Морзе",д1сталися на роботу в КДБ Льв1вско1 Обл.,хто в райони .А хто просто працював 1 продовжува вивчати азбуку "морзе".1х п1зн1ше ,у 89 -91 , система вживала для висв1лення "правдиво1" 1нформац11 на Зах1д.1х п1дтримували в мор. мат. план1.Таким чином створювався 1м1дж чесного 1 правдивого журнал1ста,якому не т1льки можна ,а й треба дов1ряти.Ганна Герман Стец1в разом з В .Баз1вим Зинов1ем Куликом 1 Е тими журнал1стами ,як1 давали 1нформац1ю в такому формат1, який вимагала "контора".Якшо п"янку неможна зупинити то 11 треба очолити.Так1 люди очолювали"1нформац1йну ейфор1ю" 90 рок1в. Е ШЕ б1льше ц1е1 братви,ми 11 скоро побачимо."Контора" кидае в б1й ус1 сво1 резерви.2004.05.07 | KAKTUZZ
Про друзів пані Ганни Стеців!
А я, чомусь, міркував що пані Ганна Стеців(Ґерман) стане прес-секретарем Женіраля Марчука. Вони ж бо такі файні друзі. Пригадайте но , які п.Герман дифирамби Женіралю співала в радіоефірі "Свобода".
То, може, то тая канонада і фейерверки на воєнних складах в честь новоялення прес-секретаря присвятив старий добрий друг пані Стеців?
А мо... то "Свобода" делегувала в кубло Януковича "сваєго челавека"?
2004.05.07 | observer
КІСТКА Бондаренко, політолог:
http://ukr.for-ua.com/comments/2004/05/07/101312.htmlКістка Бондаренко, політолог:
Призначення нового прес-секретаря прем’єр-міністра свідчить, по-перше, про те, що в оточенні прем’єра відбувається нормальна ротація кадрів. По-друге – про те, що при ротації кадрів професіоналів (віддамо належне колишньому прес-секретарю) замінюють теж професіонали – Ганна Стеців-Герман є відомим і авторитетним журналістом, яка впродовж багатьох років входить до числа кращих журналістів України. У нового прес-секретаря великий досвід роботи – вона встигла попрацювати і в Польщі, і в Україні, у неї є досвід адміністрування і керівництва різними структурами, у тому числі київським офісом радіо «Свобода».
Це призначення свідчить, з одного боку, про відвертість Януковича для спілкування з людьми з різних кіл, у тому числі з середовища, яке традиційно вважалося опозиційним. З другого боку, це свідчить про те, що Янукович не закривається у своїй оболонці і не оточує себе тільки людьми, перевіреними роками – він бере кадри і з іншого середовища (у тому числі націонал-демократичного), будучи готовим до співпраці з ними. Тут можна відзначити, що частина націонал -демократів зараз орієнтується на Януковича як на політика, з яким можна мати справу. Думаю, що це не перший і не останній приклад того, як відбувається плавний перетік людей з одного середовища в інше. Це свідоцтво того, що наші політичні табори не є закритими і законсервованими, і між цими таборами відбувається нормальний діалог, адже є багато людей, котрі розуміють, що потрібно тісніше співпрацювати, а не переходити до озлобленості один на одного.
Деяким здалося несподіваним те, що Ганна погодилася прийняти запропоновану посаду. Але своєю поведінкою Ганна Стеців просто ламає існуючі стереотипи. Багато хто живе за принципами: «свій-чужий», «чорне-біле, «хорошо-погано» і т.д. Вона ламає ці стереотипи і показує, що ми живемо в одній державі, і Віктор Янукович, обіймаючи другу за значенням посаду в країні, є одним із уособлень цієї країни – тому, якщо він звертається за допомогою до націонал-демократичного середовища або до журналіста, що працює на незалежному радіо «Свобода» – чом би йому не допомогти, якщо це піде на користь державі? Тут потрібно мислити вже не якимись вузькокорпоративними категоріями, а державними – де можна принести більшу користь своїй країні.
Стосовно прогнозів щодо зростання рейтингу прем’єра в західних регіонах після призначення нового прес-секретаря – Герман, звичайно, може настроїти позитивно по відношенню до Януковича частину західноукраїнської інтелігенції, оскільки вона достатньо впливова і поважана людина, але, в першу чергу, тільки дії самого Януковича можуть вплинути на зростання його рейтингу
2004.05.07 | Михайло Свистович
Він мені подібний на Альхена: продається. але соромиться (-)
2004.05.07 | Vadym Gladchuk
Re: КІСТКА Бондаренко, політолог:
Мені коментар Бондаренка нагадує виступ захисника Геринга на Нюрнбергсьому процесі2004.05.07 | Петреко
Re: КІСТКА Бондаренко, політолог:
Ме1 подобаеться Бондаренко.Може в1н шось напише на захист Садама Чи Буша.То не америкац1 вбивають 1 тероризують в"язн1в.Вони сам1 мають мазах1ськ1 вподобання 1 просять америкац1в задовольнити сво1 потреби.Ви знаете шановн1,шо перешим редактором першо1 демократично1 газети "За в1льну Укра1ну "був Василько Баз1в.Неперес1чна особист1сь...Однак нам в Укра1н1 необх1дно провести люстрац1ю..Тод1 б непотр1бно було н1яких коментар1в до особистостей.2004.05.07 | Морон
Хто є чоловік Анни Герман?
Він здається у посольстві в Польщі працював, зараз десь на Кавказі.В якому(их) відділі(ах)? На яких посадах?
В яких "структурах" Анна має досвід (як каже Кость)?
Що вона робила у Польщі коли її чоловік працював у Посольстві а вона жила там?
Яка взагалі її біографія?
2004.05.07 | Kruk
По ділах їх…
По ділах їх пізнаєте їх.Побачимо з подальших репортажів, передач, інтерв"ю як Хама подасть Ганна.
Якщо зробить з "авторитета" керівника держави, за якого варто голосувати, тоді все зрозуміло.
Якщо буде говорити правду - також все зрозуміло.
А можливий третій варіант?
-----------------------------------------
Бійся байдужих…! НЕ МОВЧИ!
http://www.kruk.com.ua/
2004.05.07 | Михайло Свистович
Re: діла можна передбачити наперед
Kruk пише:>
> Побачимо з подальших репортажів, передач, інтерв"ю як Хама подасть Ганна.
>
> Якщо зробить з "авторитета" керівника держави, за якого варто голосувати, тоді все зрозуміло.
>
> Якщо буде говорити правду - також все зрозуміло.
Не для того її ткуди брали, щоб правду говорила. Не будьте наївним. Не вірте стецівим, що в германів перетворилися.
2004.05.07 | catko
Завдяки Г.Герман тепер поставлено хрест на вільній журналістиці
Завтра з опозиційнх журналістів, власників газет і т.п. вибудується черга до донєцкіх по принципу "хто дорожче продасться". Раз ющенко бабла не бабляє - то он воно, бабло, само в руки проситься.Але подивіться на "львівську газету". Янукович їм грошей та захист від обрізаних пообіцяв, вон повелись, ротацію керівництва зробили, свідоцтво переписали, а на другий день податкова засновників за я...ця взяла по повній програмі. Бандюки вони, і методи в них бандитські. А методи ці передбачають повне знищення опонентів, а не переговори, убалтування, чи як каже коханий кость - державницьку позицію. Костю - де був янукович, поки він не був премєром? чого він в твоїй книзі не описаний разом з кучмосуркісомедведчуками? чи ти вважаєш що спочатку йде посада, а вже потім державницьке мислення, а не навпаки?
2004.05.07 | Столяров
Re: Завдяки Г.Герман тепер поставлено хрест на вільній журналістиці
Не згоден.На "Свободі" працює багато журналістів, які здатні дотримуватися принципів вільної журналістики.
Зберіглася і регіональна мережа кореспондентів.
Є надзвичайно цікаві програми.
Від того, що пані Остапенко очолила прес службу СБУ - "Свобода" гірше не стала.
Гадаю, що всё буде ок
2004.05.07 | catko
Звичайно що "Свобода" залишиться. Але і прецедент створений
Особливо коли попитати колишніх співробітників та шефів пані герман про їх думку - ЯКИМ чином вона повідомила їм про свій продаж - поставила перед фактом на пресконференції в житомирі...2004.05.07 | Морон
Невже вона і шефів так повідомила, з Житомира?
Цікаво було б взяти коментар у когось з Праги про їх реакцію на призначення. І т.п.2004.05.07 | Михайло Свистович
Re: Завдяки Г.Герман тепер поставлено хрест на вільній журналістиці
Поки залишається хоч один непродажний журналіст, хрест ставити рано. Однак удар Стеців нанесла сильний. Це ще раз говорить про те, що варто вірити не людині, а ідеї. Людина - слабка, ідея - вічна. Носії людини можуть мінятися, їх склад може змінитися на 100%, всі засновники ідеї можуть її зрадити, а ідея залишиться.2004.05.07 | Столяров
Re: Завдяки Г.Герман тепер поставлено хрест на вільній журналістиці
Пані Стеців та людина, яка мала зважувати коже свій крок.Всі розмови про її можливе повернення на "Свободу" скоріше за все - нереальні.
Тим часом, я переконаний, що на "Свободі" є багато людей - яких приємно слухати. Чого вартий лише Євген Сверстюк.
Славну історію радіо "Свобода" не затьмарити навіть прес секретареві Януковича.
У порядних людей в Україні є невеликий вибір в ефірі.
Це - Голос Майдану, Радіо "Свобода", БіБіСі, Німецька хвиля, Голос Америки, Радіо Канада, Громадське радіо...
Я переконаний, що новини "Свободи" і далі будуть неангажованими, а керівництво радіо зробить відповідні висновки з прикладу пані Стеців.
2004.05.07 | Укннщзщнч
Які висновки, Ігорьок?
Зарплату збільшить, чи візьме підписку в журналістів: "забов*язуюсь бути вірним Конгресу США і Президенту Бушу"?2004.05.07 | vujko
Такі
Опублікує список усіх журналістів, що працювали на ГБ.2004.05.08 | Столяров
Re: Які висновки, Ігорьок?
А хто Вам сказав, що на "Свободі" дають клятву на вірність США?У кожного хто працює в українській службі "Свободи" є лише клятва на вірність Богу та Україні.
2004.05.07 | Serhiy Hrysch
На захист Ганни Стеців
Багато хто були дуже шоковані зміною пані Ганни. Особисто вважаю, що загалом це *може бути* особистою політичною помилкою, яка не корисна Україні.З іншого боку, причиною зміни могло стати психологічне перевантаження або щось подібне.
2004.05.07 | Михайло Свистович
Нема для неї виправдання.
Serhiy Hrysch пише:>
> З іншого боку, причиною зміни могло стати психологічне перевантаження або щось подібне.
Стомилася - іди відпочивати (заощаджень, гадаю, на кілька місяців вистачить) або шукай іншу, легшу, менш оплачувану роботу, неполітичну, не таку нервову (з її CV цне було б не важко), але не продавайся.
2004.05.07 | Абу
Re: Нема для неї виправдання.
згоден. вона до речі представляє пануючий в укржурналістиці тип людей. гадаю подібних неочікуваних рішень було б ще більше як би наші бандюки були не такі зашорені.2004.05.07 | Абу
Re: На захист Ганни Стеців
об*єктивно українська служба стала все більше маргіналізуватися - всі сили кинули на Ірак, і вона нічого не могла з цим зробити. це її діставало, здається.2004.05.07 | Михайло Свистович
Re: На захист Ганни Стеців
Абу пише:> об*єктивно українська служба стала все більше маргіналізуватися - всі сили кинули на Ірак, і вона нічого не могла з цим зробити. це її діставало, здається.
Це все не причини для ТАКОГО кроку. Вона могла піти просто журналісткою на "5 канал". І її б взяли. Не було б нервів, перевантаження, були б гроші, щоб не вмерти з голоду.
2004.05.07 | Абу
я на її захист не ставав
я спробував канву пояснити, фон на якому вона прийняла таке рішення. до того ж, я явно багато чого не знаю, і можу тільки робити припущення.а взагалі це свинство. хоча я думаю Ви не гірше мене знаєте яка атмосфера на Свободі.
2004.05.08 | Михайло Свистович
Re: я на її захист не ставав
Абу пише:>
> а взагалі це свинство. хоча я думаю Ви не гірше мене знаєте яка атмосфера на Свободі.
Та знаю...
Стеців
Остапенко
Скачко
Хто там ще з колишніх "свобідних" зараз у добровільній неволі?
2004.05.07 | Абу
якось вона жалілася
на проблеми з фінансуванням після 9/11. не знав що вона мала на увазі проблеми не української служби, а свої особисті. а роботу вона здається таки давненько підшуковувала.2004.05.07 | Михайло Свистович
Я постійно жаліюся на проблеми з фінансуванням, але до
Януковича чи Медведчука не піду.2004.05.08 | Хі-Хі
Свістовіч, ви - піжон
Нє протянітє руку, так протянітє ногі.Кажеш на 5 канал Ганя мусіла йти - щоб не померти з голоду? А не пішов би ти ... з такими закликами? Це вже кімірсенівщина якась - пухнути з голоду, але не взяти ні копійки з рук ідеологічного ворога...
Взагалі не варто навязувати свій особистий (бомжацько-жебрацький) спосіб життя іншим.
До речі,Гонгадзе ще за місяць до свого зникнення у Волкова побирався, що не завадило вам зробити з нього "борця з режимом" і активно спекулювати на цьому...
тьху...
2004.05.08 | Михайло Свистович
Хі-хі, Ви - сліпий.
Хі-Хі пише:>
> Кажеш на 5 канал Ганя мусіла йти - щоб не померти з голоду?
Читати навчись спочатку, потім хіхікай. Сміх без причини знаєш ознака кого? Я не писав такого.
>
> Це вже кімірсенівщина якась - пухнути з голоду, але не взяти ні копійки з рук ідеологічного ворога...
Це елементарна людська порядність. Тобі, очевидно, цього не зрозуміти.
>
> Взагалі не варто навязувати свій особистий (бомжацько-жебрацький) спосіб життя іншим.
Успішного тобі продажу своєю душі. Але я не веду ні бомжацького, ні жеьрацького способу життя.
>
> До речі,Гонгадзе ще за місяць до свого зникнення у Волкова побирався
Віне не побирався, побираються такі, як ти. Я б теж взяв у Волкова гроші й використав би їх за правильним призначенням. Тільки він мені не дасть під таке призначення.
>
> тьху...
на тебе
2004.05.08 | KAKTUZZ
Ганю! Ну що ж так кепсько? Чом не одразу в президенти?
Славко мені переказував, що ти тая.... , ну пов*я! Ромцьо тож таке казав. Тіко спитав: "Чо в прес-секритутки? То ж можна було з такими амбіціями просто в президенти!"Він пригадав, що під час призначення Стеців на посаду керівника київського бюро радіо "Свобода" ПАНІ ГАННА СТАЕЦІВ ПОПРОХАЛА УСІХ СПІВРОБІТНИКІВ ЗВЕРТАТИСЬ ДО НЕЇ НЕ ІНАКШЕ, ЯК "ПАНІ ГАННО".
Ромцьо вже тоді поставив діагноз. Діагноз підтвердився!!!!