Конец ЕАНТК!
05/17/2004 | Dworkin
Кучма ліквідував структуру Тодійчука, яка боролася за використання "Одеса-Броди" на Європу
http://www2.pravda.com.ua/archive/2004/may/17/news/8.shtml
www.ПРАВДА.com.ua, 17.05.2004, 13:51
Президент Леонід Кучма своїм указом скасував інститут Спеціального уповноваженого України з питань Євроазіатського нафтотранспортного коридору, запроваджений у липні 2001 року.
Як повідомляє прес-служба президента, тепер це питання буде у сфері відповідальності безпосередньо Кабінету міністрів.
Як відомо, Спецуповноваженим України з Євроазіатського нафтотранспортного коридору був Олександр Тодійчук, який займався питанням прямого використання нафтопроводу "Одеса-Броди".
В повідомленні прес-служби Кучми повідомляється, що існування Спецуповноваженого України з Євроазіатського нафтотранспортного коридору не призвело до підвищення ефективності роботи міждержавної нафтотранспортної системи.
"Протягом 2002 – чотирьох місяців 2004 року, незважаючи на численні рішення Кабінету міністрів і Міністерства палива та енергетики України, так і не розпочато повноцінну комерційну експлуатацію магістрального нафтопроводу "Одеса – Броди", - повідомляє прес-служба президента України.
"Завантаження інших складових нафтотранспортної системи України склало тільки 52% від можливого, через термінал "Південний" прокачано лише 2,1 млн. тонн нафти при потенційній спроможності 9 млн. тонн на рік. Внаслідок чого Державний бюджет України щорічно недоотримує сотні мільйонів доларів США", - також сказано в повідомленні прес-служби.
"З огляду на це, а також з метою підвищення ефективності функціонування вітчизняної нафтотранспортної системи, створення в ній єдиної управлінської вертикалі, посилення відповідальності міністерств і відомств за здійснення державної політики в цій сфері подальша координація реалізації проекту Євроазіатського нафтотранспортного коридору покладатиметься безпосередньо на Кабінет міністрів України", - сказано в повідомленні.
Як відомо, Олександр Тодійчук на посаді Спецуповноваженного неодноразово скаржився на саботаж з боку керівництва компанії "Укртранснафти". За його словами, воно не виконувало рішення Кабміну про запуск нафтопроводу "Одеса-Броди" в прямому напрямі, лобіюючи реверс в інтересах Росії.
На останній прес-конференції Кучма розкритикував уряд за зволікання рішення про запуск "Одеса-Броди". За його словами, пряме використання нафтопроводу не має перспективи. Він назвав відповідальним за це питання віце-прем'єра Андрія Клюєва.
----------------------------
После этого по моему становится предельно ясно кто саботирует Евроинтеграцию и в чью пользу.
http://www2.pravda.com.ua/archive/2004/may/17/news/8.shtml
www.ПРАВДА.com.ua, 17.05.2004, 13:51
Президент Леонід Кучма своїм указом скасував інститут Спеціального уповноваженого України з питань Євроазіатського нафтотранспортного коридору, запроваджений у липні 2001 року.
Як повідомляє прес-служба президента, тепер це питання буде у сфері відповідальності безпосередньо Кабінету міністрів.
Як відомо, Спецуповноваженим України з Євроазіатського нафтотранспортного коридору був Олександр Тодійчук, який займався питанням прямого використання нафтопроводу "Одеса-Броди".
В повідомленні прес-служби Кучми повідомляється, що існування Спецуповноваженого України з Євроазіатського нафтотранспортного коридору не призвело до підвищення ефективності роботи міждержавної нафтотранспортної системи.
"Протягом 2002 – чотирьох місяців 2004 року, незважаючи на численні рішення Кабінету міністрів і Міністерства палива та енергетики України, так і не розпочато повноцінну комерційну експлуатацію магістрального нафтопроводу "Одеса – Броди", - повідомляє прес-служба президента України.
"Завантаження інших складових нафтотранспортної системи України склало тільки 52% від можливого, через термінал "Південний" прокачано лише 2,1 млн. тонн нафти при потенційній спроможності 9 млн. тонн на рік. Внаслідок чого Державний бюджет України щорічно недоотримує сотні мільйонів доларів США", - також сказано в повідомленні прес-служби.
"З огляду на це, а також з метою підвищення ефективності функціонування вітчизняної нафтотранспортної системи, створення в ній єдиної управлінської вертикалі, посилення відповідальності міністерств і відомств за здійснення державної політики в цій сфері подальша координація реалізації проекту Євроазіатського нафтотранспортного коридору покладатиметься безпосередньо на Кабінет міністрів України", - сказано в повідомленні.
Як відомо, Олександр Тодійчук на посаді Спецуповноваженного неодноразово скаржився на саботаж з боку керівництва компанії "Укртранснафти". За його словами, воно не виконувало рішення Кабміну про запуск нафтопроводу "Одеса-Броди" в прямому напрямі, лобіюючи реверс в інтересах Росії.
На останній прес-конференції Кучма розкритикував уряд за зволікання рішення про запуск "Одеса-Броди". За його словами, пряме використання нафтопроводу не має перспективи. Він назвав відповідальним за це питання віце-прем'єра Андрія Клюєва.
----------------------------
После этого по моему становится предельно ясно кто саботирует Евроинтеграцию и в чью пользу.