МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

• Кінець 2004 року. Ющенко – Президент, Плющ – спікер, Єхануров

05/17/2004 | Василь
У понеділок, 17 травня 2004 р., Агентством моделювання ситуацій було презентовано п'ятий випуск дослідження „Сьогоднішні лідери України: примірювання ролі Президента". Демоверсія V „Кандидат у Президенти України Віктор Ющенко: можливі сценарії розвитку ситуації" присвячена особливостям ведення політичної боротьби Віктором Ющенком та його командою.

Зокрема, у дослідженні автори намагалися проаналізувати всі напрямки цієї боротьби: організаційний потенціал блоку, ефективність та недоліки роботи штабу, особистісний компонент у передвиборчій кампанії В.Ющенка, особливості інформаційної та піар-кампанії, деструктивну діяльність щодо блоку Ющенка та протидію цьому зі сторони технологів блоку тощо.

Під час роботи над цим дослідженням фахівці Агентства моделювання ситуацій зробили такі основні висновки:

— Зосередження В.Ющенком та його командою всіх зусиль на збереженні власного рейтингу та електорального потенціалу (навіть за успіху в цьому) може стати однією з головних причин його поразки. Провладні технологи сьогодні досить ефективно відтирають від В.Ющенка тих виборців, які ще не визначилися.

— Завчасне висунення Віктора Януковича як „єдиного" кандидата від влади створило передумови для створення персонального сценарію роботи з цим супротивником. Зокрема, найближчим часом можуть бути запущені нові сценарії, схеми та проекти, спрямовані на знешкодження В.Януковича (деякі з цих схем вже було запущено).

— Аналізуючи специфіку роботи В.Ющенка та його команди, вже реалізовані проекти на підтримку В.Ющенка та проти нього, фахівці Агентства прийшли до висновку, що у передвиборчій боротьбі В.Ющенко може розраховувати на часткову підтримку з боку деяких серйозних фінансово-політичних груп поза межами блоку.

— На початковому етапі передвиборчої боротьби досить серйозним завданням (поряд зі стратегічними домовленостями з іноземними партнерами) є налагодження контактів з регіональною елітою, фінансово-політичними групами тощо.

Аналізуючи командну гру блоку В.Ющенка, автори дослідження приходять до висновку, що, фактично, „ющенківців" немає в принципі – для самого Ющенка. Для нього всі рівні, тож формувати вертикаль влади він буде, виходячи зі своїх інтересів, інтересів справи тощо – але аж ніяк не з інтересів тих, хто тримався його, розраховуючи на відповідні дивіденди.

Незважаючи на цю тезу, Агентством у дослідженні зроблений побіжний аналіз кадрового резерву В.Ющенка — тих політиків, які зможуть очолити найбільш важливі посади в Адміністрації Президента, уряді, парламенті, регіональних органах виконавчої влади.Результати аналізу є показовими – спікерським амбіціям Мороза, прем'єрським Тимошенко буде досить важко реалізуватися, за умови наявності довгої лави запасних амбіційних політиків у складі блоку.

Віталій Бала, директор АМС: „Віктор Ющенко надто багато дозволяє своїм політичним супротивникам. Він надто рідко відводить удари, які вони завдають, і ще рідше – попереджає їх. Якщо може бути вірний шлях до поразки на президентських виборах – то це, мабуть, він і є".

Олексій Голобуцький, заступник директора АМС: „Враховуючи невелику ефективність дій блоку В.Ющенка та власне його штабу, спрямованих на протидію зусиллям перш за все владних політтехнологів, за нинішнього стану речей перемогу може забезпечити лише одне. Команді В.Ющенка і не треба буде надто напружуватись, якщо провладні сили все зроблять за неї. Вони вже сьогодні припускаються цілком достатньої для їхньої остаточної поразки кількості помилок – як в стратегічному, так і в тактичному плані. Коли вони знищать шанси один одного на перемогу, В.Ющенкові не залишиться нічого іншого, як стати третім Президентом України".

Цим випуском Агентство розпочинає серію персоніфікованих досліджень щодо кандидатів у Президенти. Наступне дослідження буде присвячено аналізу кадрового, організаційного, фінансового, технологічного, політичного тощо потенціалу кандидата у Президенти України, прем'єр-міністра України Віктора Януковича.

Також на прес-конференції презентований новий портал, присвячений президентським виборам http://uv.ukranews.com, започаткований Агентством „Українські новини", за підтримки Агентства моделювання ситуацій.

Портал має стати ресурсом максимально повної та точної інформації у вільному доступі про перебіг передвиборчої кампанії та виборів Президента, яку не потрібно буде збирати з різних джерел — вся інформація зручно структурована на одному сайті.

Від інших проектів, які створювалися з метою надання інформації про вибори Президента в Україні, новий портал відрізняється професійним та опертивним підходом до висвітлення даної теми, характерним для роботи "Українських Новин" в цілому. Завдяки незаангажованості та неупередженості агентства портал буде відкритим для альтернативних точок зору і стане універсальним ресурсом як для широкого кола читачів, так і для професійних кіл, включаючи владні структури та організації.

На новому сайті представлена наступна інформація:

- останні новини про передвиборчу кампанію та вибори на базі стрічки "Українських Новин" в режимі реального часу, чого не дають інші ресурси;

- огляди преси, інтернет-видань, а також підбірка цікавих статей, актуальних інтерв'ю та коментарів експертів, відомих політиків і аналітиків.

- інтерв'ю з кандидатами для ширшого подання та роз'яснення їх позицій як політиків і особистостей.

- новини партій - новини, надані партіями України.


Розділ "Претенденти" міститиме вичерпну інформацію про кандидатів на пост Президента, яка складається з біографії, досьє, передвиборчої програми. Оскільки особистість публічної людини розкривається насамперед через те, що вона говорить, окремо на сайті будуть подані цікаві вислови кандидатів (цитатник).

На сайті також буде проводитися on-line опитування громадської думки (як приклад, віртуальне голосування за кандидатів), подаватимуться рейтинги кандидатів. Також за сприяння Агентства моделювання ситуацій провадитиметься експертне опитування політологів, політиків, журналістів, політичних оглядачів та інш.

Портал був відкритий з 19 квітня 2004 року. "Український вибір" входить у першу десятку політичних сайтів України. За останній тиждень середня кількість відвідувачів складає близько 1500 хостів (унікальних відвідувачів).


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".