МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Ну нарешті світові ціни на нафту почали стрімко ПАДАТИ! Клас!

06/04/2004 | Володимир
Фух, слава Богу... Ну і нажилися москалі! :( Але всьому є межа. Куди ЩЕ ДАЛІ зростати світовим цінам на нафту? Скільки ж можна!? Досить!! Ще пару діб тому 1 барель нафти на Нью-Йоркській товарно-сировинній біржі, НЕ ПРЕВЕЛИКИЙ ЖАЛЬ, досяг АБСОЛЮТНО РЕКОРДНОЇ ЦІНИ - 42,45 доларів. Зараз, слава Богу, на тій же WTI той же барель коштує ВЖЕ МЕНШЕ 40 баксів! І головне те, що тенденція йде на стрімке падіння вартості нафти і у майбутньому!! :) Справа у тому, що у ОПЄК нарешті вистачило розуму отямитись від суцільного ідіотизму і таки прийняти рішення про суттєве збільшення видобутку нафти - на 2 млн. барелів за день.

Що ж, тепер слід сподіватися, що москальські нафтові монстри будуть вимушені залишити Україну у спокої. Навіть при тому що "український" дебілкуватий уряд Януковича замість наполегливого лобіювання національних інтересів України на світовому нафтовому ринку займається зовсім не потрібними або навіть шкідливими
і відверто злочинними справами.

Відповіді

  • 2004.06.04 | Sardanapal

    Re: Ну нарешті світові ціни на нафту почали стрімко ПАДАТИ! Клас!

    к сожалению уряду Януковича, как и любому другому коллоброционистскому органу это по барабану у них цель одна собрать деньги на ВЫБОРЫ
  • 2004.06.04 | S.D.

    Re: Ну нарешті світові ціни на нафту почали стрімко ПАДАТИ! Клас

    > москальські нафтові монстри будуть вимушені залишити Україну у спокої.

    Чего вдруг? Что им мешает и дальше выдаивать деньги?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.06.04 | Рюген

      Украина будет ездить на ишаках.

      Догадайтесь, как их зовут.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2004.06.04 | Таваріщ Маузєр

        Нє на цапах-маскалях

        Рюген пише (шо будєм єздіть на ішаках):
        > Догадайтесь, как их зовут.

        Упряжкі такіє будут у трі маскальскіє сіли. А попєрєду замість марковкі будєть вісєть пляшка водкі.

        От шо інтірєсна. Самі таваріщі маскалі ув сваіх пріказках завжди уявляють сібя ув шкурє сваіх чітирьоногіх друзів.

        Тіпа:
        Сарвацца з цєпі...
        Закусіть уділа...
        Тамбовскій вовк тібє таваріщ.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
  • 2004.06.04 | Valeryk

    Re: Не будет больше дешевой нефти.

    Я понимаю Ваше злорадство, но должен Вас разочаровать - дешевой нефти осталось мало, а та, которую будут добывать ближайшие 50 лет - будет весьма дорогой, т.к. затраты на ее добычу будут в разы больше.
    А деваться некуда.
    Странам-импортерам нефти и нефтепродуктов придется туговато. И причина этому не в происках злобных москалей.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.06.04 | Shooter

      Вірно - буде ціновий loop

      Ціна на нафту як один з еквівалентів енергетичних затрат стартує підвищення цін всіх товарів - інфляцію - підвищення номінальних зарплат - етс.

      У виграші в середній перспективі все-одно залишається виробник high-techu - його товар просто нічим "замінити".
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2004.06.04 | Георгій

        Так. Грінспен надавно так точно і сказав (-)

      • 2004.06.04 | Тгоцкий

        Re: Вірно - буде ціновий loop

        Shooter пише:
        > У виграші в середній перспективі все-одно залишається виробник high-techu - його товар просто нічим "замінити".
        В случае чего человеку гораздо легче обойтись без компьютера и DVD проигрывателя, чем без хлеба и мазута.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2004.06.04 | Рюген

          Come on,

          какой hi-tech? DVD плееры делают в Китае. Шутер совсем не петряет где растет добавочная стоимость.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2004.06.04 | 123

            Ага, в Китаї :))))

            А скільки коштує залізо, і скільки інтелектуальна власність (патенти, зокрема) - знаєте? ;)
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2004.06.04 | Рюген

              А вот это правильно.

              Но стоимость патентов в конечной продукции - все равно мизер. Основная часть - рабочая сила (в Китае низкая) и стоимость оборудования по производству (из-за массовости производства - цена на единицу продукции снижается). Вообще ширпотребовскую современную электронику многие в принципе способны производить, но далеко не везде это выгодно. Поэтому и не производят бытовой электроники в Америке и Европе. Насколько я знаю, из ширпотреба только очень навороченные телевизоры и цифровые видеокамеры делают в Японии. Остальное все - Китай.
              Да, а основная прибыль - у торговцев. Им все равно чем торговать: хоть майками, хоть компами, лишь бы прибыль обеспечить.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2004.06.05 | Володимир

                Запитання (уточнення?).

                Рюген написав:
                *из ширпотреба только очень навороченные телевизоры и цифровые видеокамеры делают в Японии. Остальное все - Китай.

                А Південна Корея? ;)
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2004.06.06 | Рюген

                  Корейські фірми також (наскільки знаю)

                  більшу частину ширвжитку роблять у Китаї. Частина того, що робиться ними самими є конкурентами власне японської продукції, але поступається їй якістю (і, звісно, ціною). Взагалі в мене немає досвіду спілкування з корейською продукцією. Якось уникав.
                  Загальний принцип - у Китай передають роботу з великою часткою ручної праці. А те, що можна автоматизувати, роблять в інших країнах.
          • 2004.06.09 | Shooter

            Хе-хе :) а батєнька-то - знаток

            Рюген пише:
            > какой hi-tech? DVD плееры делают в Китае. Шутер совсем не петряет где растет добавочная стоимость.

            :D

            От розсмішив.

            DVD плеєри були high-tech'ом рочків 10 тому...сударь.

            А розповсюджуватися про загальні заклади ринкової економіки перед публікою, котра молиться "ідеям Паршева" - мені просто влом.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2004.06.10 | Рюген

              Шутер, Вы определитесь:

              то ли Вы в сынки набиваетесь, то ли в меньшие братья.
              А по теме: ну расскажите мне, темному, что нынче в хайтеках ходит?
              Заметьте, я имею в в иду не науку, а массовый товар.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2004.06.10 | Shooter

                Re: Шутер, Вы определитесь:

                Рюген пише:

                > А по теме: ну расскажите мне, темному, что нынче в хайтеках ходит?
                > Заметьте, я имею в в иду не науку, а массовый товар.

                Хіба за умови, що Ви мені оплатите моє навчання Вас, темного.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2004.06.11 | Рюген

                  Коробова Ваш рулевой.

                  Больше я ничего не могу обещать.
        • 2004.06.09 | Shooter

          Re: Вірно - буде ціновий loop

          Тгоцкий пише:
          > Shooter пише:
          > > У виграші в середній перспективі все-одно залишається виробник high-techu - його товар просто нічим "замінити".

          > В случае чего человеку гораздо легче обойтись без компьютера и DVD проигрывателя, чем без хлеба и мазута.

          Для тих, хто на танках на мазуті мріють про повернення до неандертальців, повторюю: будь-яке цінове підвищення енергії через невеликий час відображається в підвищенні ціни всіх товарів/послуг, чим компенсує підвищення ціни для "неенергетичних" виробників, як і "вирівнює" ціни для енергетиків. Більше того - завжди у вигоді залишаються не ті, хто продукує сировину, а ті, хто продукує готовий продукт - цю банальну істину мікроеноміки сьогодні викладають, мабуть, вже в класі 8-му середньої школи.

          Окрім того - джерел енергії є достатньо, і, як вірно було вже було зауважено в трейді, принципова заміна нафтовим вуглеводням як паливу вже є можливо, де-факто, запровадити навіть зараз - тільки ніхто не хоче порушувати цю "рівновагу", "дотискаючи" всі можливі вигоди з ісуючої ситуації.

          БМВ з "дво-мотором" (бензин+водень) вже існує. І принципово - гідроліз вже також існує чи не 100 років. Себто, перехід на водневі двигуни не відбувається лише через те, що продукти нафтової переробки все ще дешевші, ніж продукт гідролізу (+ "енергетичні комірки"). Як тільки ціна згаданих продуктів наблизиться до ціни водню отриманого через гідроліз (з використанням видів енергії, продукованих "без нафти") - людство перейде на водневі двигуни. Ну і, звісно, поступове підвищення ціни нафти постійно підвищує ціну на все шляхом вирівнювання "відносних" цін, що дає продуцентам нафти лише короткотерміновий виграш.

          Тому країнам-виробникам вуглеводнів потрібно швидше думати - як вони збираються жити без експорту вуглеводнів (скажімо, 2/3 експорту Росії), ніж безмірно тішитися з підвищення цін на нафту.
    • 2004.06.04 | Стопудів

      Стопудів

      Причина - в корпораціях (нафтових, автомобіле- і літакобудівних тощо), яким абсолютно непотрібні інші джерела енергії. От вони вже сто років і вдосконалюють двигуни внутрішнього згорання, замість розвитвати НТР. Видатні вчені, які раніше розвивали унікально нові технології, тупо апгрейдять рульове управління, дизайн мобілок, глибину свердловин тощо.

      Цей феномен нещодавно вловили різноманітні напіввійськові формування, які б*ють саме в ці найслабші точки західної цивілізації - інформаційні центри та енергетичні "вени".

      Щось зміниться, не може не змінитися. Ох буде цікаво.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2004.06.04 | Тгоцкий

        Re: Стопудів

        Существуют автомобили и с газовыми, и спиртовыми, и электродвигателями. Другое дело, что они не так экономичны и удобны в эксплуатации, как бензиновые ДВС. Вырастет цена на нефть до определенного предела - тогда и начнут массово выпускать и использовать такие авто. А до тех пор ничего не поделаешь - рынок.
      • 2004.06.04 | Мартинюк

        Проблема економічних двигунів.

        В середині 80 появилися малолітражки із споживанням 3,5 л на 100 км.
        Сам катаюся на подібному. Однак подальший процес переходу на такі автомобілі та двигуни був загальмований лобі нафтових компаній.Вони кастрували законодавство, яке впороваджували зелені з метою заохочення населення використовувати саме економні автомобілі.

        Ще тоді чув про картельні угоди автовиробників які домовлялися не використовувати електроніку для зниження витрат палива.

        Вірогідно що нафтові компанії можуть впливати на автовиробників купуючи пакети акцій основних компаній. Адже масове поширення наприклад двигунів з витратою 5-6 л може привести до падіння продажу нафтопродуктів майже у два рази.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2004.06.04 | КП8416

          А газогенератори? На дровах.

          Хтось із київських екологів вивчав це питання. Хвалився, що до війни в есесері розробили дуже ефективний, економний і компактний газогенератор. Щось типу 8 кг поганеньких (осикових, тополиних) дров на 100 км. Однак ті креслення невідомо де зараз, бо знайшли багато нафти в Сибіру і газогенератори стали нецікаві. На газогенераторних двигунах їздили німці під час ВВ2. Цікаво, які їхні технічні розробки цього діла збереглися? Очевидно, якщо виникне потреба, автомобілебудування легко перейде на конструювання і відповідний дизайн повноприводних джипів на дровах.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2004.06.07 | Valeryk

            Re: КПД низок по сравнению с бензиновым ДВС

            и прожорливость большая, при значительно худших мощностных и тяговых характеристиках.
            Но в случае бензинового голода быстренько вспомнят и про такие моторы, т.к. деваться будет некуда. А при наличии современной электронной базы и культуры производства эффективность газогенератора и характеристики собственно движка можно неплохо улучшить.

            Кстати, газогенераторные авто не только немцы, но и Советская армия и народное хозяйство использовали - Газ-42 и ЗиС-21, а УралЗиС-352 и 355 до 1958 года выпускали и широко использовали на целине и в Сибири.
          • 2004.06.07 | Тгоцкий

            Если бы все было так хорошо - на дровах бы уже ездили все

            Не ездят, потому что на бензине удобнее и экономичнее. Вырастет цена на нефть до определенного предела или не станет ее вообще - будем ездить на дровах, как это сделали немцы в конце II Мировой, когда у них нефти не стало. Опять-таки, т.к. экономичность газогенераторных двигателей ниже, то приготовьтесь к тому, что на 100 км топлива будет уходить не на $7, как сейчас, а на $15.
    • 2004.06.05 | Володимир

      "Не будет больше дешевой нефти". Та НЕВЖЕ!?

      І тим не менш ціни ПРОДОВЖУЮТЬ ПАДАТИ. Зараз в Нью-Йорку барель нафти коштує ВЖЕ 38,5 доларів - АЖ НА 4 бакса менше, ніж РЕКОРДНИЙ рівень (42,45). А в Лондоні ("Brent") вартість бареля опустилася до 35,67 баксів. КЛАС! :) Такими б темпами і далі... ;)
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2004.06.07 | Valeryk

        Re: Не путайте теплое с мягким.

        Это колебания цены, не меняющие общей тенденции.
        Да и чему Вы, собственно, радуетесь? "Нехай у сусiда корова здохне?"
        Проблема "нефтяной иглы" России - это проблема России, Вам, как патриоту Украины, что до того? В любом случае, добыча тонны нефти в России стоит дороже, чем добыча той же тонны в Аравии. И будет стоить дороже в дальнейшем.
        Только вот в Аравии нефть, скорее всего, через 20-30 лет закончится, а в РФ нет.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2004.06.09 | Wim Kok...

          Ошибаетесь, Valeryk!

          Запасы нефти в Саудовской Аравии составляют 300 млрд. бареллей в нефтяном эквиваленте, в РФ - по одним оценкам - 60 (ВР), по другим - 90 (WB), по третьим - 180 млрд. бареллей. Следует учесть, что Сауд. Аравия добывает меньше нефти, чем РФ (порядка 8 млн. барр. в сутки, РФ - 9.5 млн.), итого РФ исчерпывает при нынешних потребностях 3.5 млрд. барр. нефти в год, что при ее запасах обеспечивает от 17 до 52 лет. Очевидно, что Сауд. Аравии 300 млрд. барр. хватит на много больший промежуток времени...
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2004.06.09 | Тгоцкий

            Я не специалист, но слышал, что

            из этих запасов нефти в Персидском Заливе только 10% можно добыть "самотеком". Для добычи остального в скважину нужно закачивать воду. Пресную.

            Если не прав - поправьте.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2004.06.09 | Valeryk

              Ukzlz на то, что сейчас творится в Саудовской аравии,

              с трудом верится, что кто-либо будет вкаладывать деньги в модернизацию нефтянки в Саудии. Там на повестке дня вопрос установления радикальной исламской власти стоит. Учитывая хроническую неспособность местных полиции и сил СпН что-либо сделать, вероятность свержения нынешнего шейха и прихода антиамериканских сил к власти весьма высока.
          • 2004.06.19 | Len

            Re:Опять ляп !

            Вельмишановный пан Вим Кок. Давно Вас не было и я уже потерял надежду почитать Ваши ляпсусы. Но вот и порадовали меня. Сравнивать запасы нефти в РФ и Саудовской Аравии дело нелепое. По одной простой причине СА страна по територии маленькая а РФ большая. СА практически полностью обследована и надежд открыть новые месторождения малы. В России наоборот огромная территория ( восьмая часть Земли) и геологически исследована только небольшая часть. Огромные территории ( например Восточная Сибирь, Арктический шельф ) малоизучены и перспективны на нефть. Поэтому запасы нефти в России могут вырасти в ДЕСЯТКИ раз. Есть неоффициальные данные о фантастических запасах в Баренцовом море. Открывать завесу над ними России не выгодно: миф о скором исчерпании нефтянных месторождений на руку нефтянным компаниям. Потому что может служит фактором повышения цен. Например, есть через 17 лет российская нефть исчерпается, то цена нефти на мировом рынке перешагнет через плану в 100 долл за баррель.
      • 2004.06.08 | Володимир

        Скоріше за все, БУДЕ! К Л А С ! ! !

        Все ЧУДОВО! :) Для України вичайно ж. ;) Зараз в Нью-Йорку барель нафти коштує ВЖЕ 37,17 доларів - АЖ НА 5 баксів менше, ніж РЕКОРДНИЙ рівень (42,45). А в Лондоні ("Brent") вартість бареля опустилася ВЖЕ до 35 баксів. КЛАС! :) Якщо за кожну добу нафта дешевшатиме хоча б на півбакса, то вже через кілька тижнів москалі будуть "В ОЧЄНЬ БОЛЬШОМ ШОКЄ". :) Дай Бог!
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2004.06.09 | Valeryk

          "Скажите, а погромы будут? "-"Будуть, будуть!!"(С) х/ф "Дежа-вю"

          Володымыр,
          а чему, собственно, Вы радуетесь? Кризису российской экономики в случае обвала цен на нефть? А за родную украину Вам в этим случае не страшно? Ведь по ней ударит этот кризис не намного меньше, чем по России.
          Августовский кризис 1998 года забыли уже? Так напомню - в России рубль упал в 4 раза, а украинская гривна за ним в 2 раза тут же опустилась.

          Вы, возможно, неглупый человек, посему должны понимать, что в случае кризиса российской экономики упадут зарплаты и резко снизится рынок труда, прежде всего, в тех секторах, где работает значительное число украинцев. Вы по-прежнему будете радоваться, что поганым москалям стало хуже, когда заробитчане станут привозить из России своим Украинским семьям меньше денег, а работать будут больше?
          Или искренне верите в то, что всех украинских заробитчан в России сможет принять Европа?

          IMHO, для дела развала Украины, как незалежной державы, ничего лучше Ваших взглядов и не придумаешь. Большего вреда Украине даже самый лютый украинофоб не принесет.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2004.06.28 | Володимир

            А ціни знову П А Д А Ю Т Ь ! К л а с !

            На сьогодні барель коштує ще менше... ;) Нью-Йорк (WTI) - менше, ніж 37 доларів; Лондон (Brent) - вже менше 34,40 баксів. :)
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2004.06.29 | Володимир

              Нафта Д Е Ш Е В ША Є!!! Шаленими темпами! :)

              Просто неймовірно! Зараз ціна бареля нафти опустилася вже до позначки 35,5 доларів в Нью-Йорку і 33,11 в Лондоні. :) Щось москалі та їх союзнички у нафтовому світі стали нести збитки... ;) Мабуть, в Іраку справи у терористів пішлу гірше. :) Є сподівання, що і цини на бензин в Україні опустяться до більш-менш прийнятного рівня. ;)
        • 2004.06.09 | Тестер

          Re: Володику! Ti glupyi patzan :--( no comment (-)

        • 2004.06.21 | Володимир

          Саме цей новий тиждень може виявитись визначальним для цін.

          Є потреба відслідковувати ціни на нафту у найближчі два тижні. Це дуже важливо для України і всього цивілізованого світу.
  • 2004.06.04 | Navigator

    От що вільний ринок виробляє. У німців - ціла програма по

    розвитку альтернативних джерел енергії. Через 15 років вони будуть складати вже 20% енергобалансу.
    Зокрема - вітрові.
    Чи скоро карпатські полонини покриються вітряками, як Шлезвіг-Гольштинія?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.06.04 | Максим

      Re: От що вільний ринок виробляє. У німців - ціла програма по

      Усе, що тут пишуть, мабуть, правда.
      Єдине, що вітряки мені чомусь здаються, швидше, забавкою для зеленуватих, ніж реальною альтернативою.
      Питання ще в тому, що Держава свідома існуючих проблем, якщо нею керують патріотичні та розумні люди, здатна знайти вихід швидше, ніж ринок.
      Виключно за рахунок свідомої концентрації зусиль, не обтяжених необхідністю враховувати корпоративні (нафтові-іноземні) інтереси.
    • 2004.06.04 | Тгоцкий

      Не скоро, т.к. скорость ветра меньше (-)

      Ветряные электростанции имеет смысл устанавливать на побережье океана - там средняя скорость ветра выше, чем в континентальной части.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2004.06.04 | Анатолій

        Щодо "добавочной стоимости", панове, читайте С.А. Подолинського!

        Українця, між іншим...
      • 2004.06.04 | Navigator

        Правильно. І в голові у німців вітер не гуляє (-)

    • 2004.06.05 | Володимир

      А взагалі-то за високі ціни на нафту в Україні слід подякувати

      не тільки москалям та уряду (і персонально Януковичу), а ще й арабам (терористам). Ну а натомість деяким дебілам незрозуміло чому США не подобаються. Та Америку ЛЮБИТИ ТРЕБА!!! Штати та Ізраїль - це наші найкращий стратегічний партнер і військовий союзник у війні зі світовою агресією та міжнародним тероризмом.
  • 2004.06.04 | line305b

    Цены на нефть - самая незначительная из проблем российких

    нефтяных компаний... (-)
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.06.17 | line305b

      Нефтяная геополитика украины..

      Меняется.. С разговорами о банкротстве ЮКОСА и проблемах у всех остальных нефтяных компаний в России.. и с тем, что происходит централизация всех нефтетранспортных систем в руках Транснефти (включая независимые до сих пор экспортные системы Лукойла).. существовавшее до сих пор "двоевластие" по линии российское государство - российские ТНК похоже изжило себя в пользу государтственной монополии. Не исключено, что в ближайшем будущем будут попытки изменить статус трубы КТК...

      В общем, все проблемы и риски энергетической безопасности, которые Украина могла до сего момента более менее комфортно игнорировать надеясь на двуполярность российской нефтянки, кажется возникают с новой остротой, сродни периоду ранней независимости...
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2004.06.17 | VENED

        Re: Нефтяная геополитика украины..

        Да, а Одесса-Броды, получается зря построен, девирсификация нефтяных импортеров не возникла? Зависимость Украины от российской нефти немножечко преувеличена. В 2003 году внутренние потребности Украины составляли около 17 млн. тонн нефти. Из РФ поступило более 50 млн тонн. Часть на переработку (например в Лисичанске), часть на реэкспорт. Причем реэкспорт шел даже через Евпаторию и Севастополь, то есть цистернами по жд, можно и без трубы обходиться, все равно рентабельно бывает. Другое дело, что в Петербурге новый терминал до 10 млн тонн нефти в год (нефть для США), и еще под Петербургом, покрупнее, незамерзающий порт с нефтеналивным терминалом, пропускной способностью до 50 млн. тонн (чтобы сократить транзит через Прибалтику). Я это к тому, что какая-то часть транзита российской нефти может и развернуться мимо украинской территории, но может и нет. Вопрос цены и целесообразности, а так же мировой коньюнктуры на нефть
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2004.06.17 | line305b

          Re: Нефтяная геополитика украины..

          VENED пише:
          > Да, а Одесса-Броды, получается зря построен, девирсификация нефтяных импортеров не возникла?

          Потенциал есть, но НПЗ принадлежат российским компаниям, которые все меньше могут балансировать в россии власть, а значит диверсификация рынка, и, соотвественно, энергетическая безопасность, уменьшаются... Если разговор пойдет серьезный, то даже независимо от продолжения труб из Брод куда-то там, надо будет заполнять ОБ, и решать вопросы собственности на приватизированных НПЗ, с тем, чтобы хотябы минимально необходимые мощности работали согласно интересов местного рынка.

          > Зависимость Украины от российской нефти немножечко преувеличена. В 2003 году внутренние потребности Украины составляли около 17 млн. тонн нефти. Из РФ поступило более 50 млн тонн. Часть на переработку (например в Лисичанске), часть на реэкспорт. Причем реэкспорт шел даже через Евпаторию и Севастополь, то есть цистернами по жд, можно и без трубы обходиться, все равно рентабельно бывает. Другое дело, что в Петербурге новый терминал до 10 млн тонн нефти в год (нефть для США), и еще под Петербургом, покрупнее, незамерзающий порт с нефтеналивным терминалом, пропускной способностью до 50 млн. тонн (чтобы сократить транзит через Прибалтику). Я это к тому, что какая-то часть транзита российской нефти может и развернуться мимо украинской территории, но может и нет. Вопрос цены и целесообразности, а так же мировой коньюнктуры на нефть

          ...А также вопрос желаний российского правительства продолжать экспортировать 50 млн. т. через Украину. Оное правительство успешно доказывает банкротством ЮКОСА, что ей собственно довольно сильно наплевать на стабильность рынка, нефтяные доходы и т.д. в России, т.е. рыночные критерии прибыльности и собственность - не такие значимые факторы... Почему бы, на какое-то время не урезать транзит через Украину вообще? Если при этом есть надежда, что кишка у украинского правительства тоньше, чем у российского, и просто угрозой срыва транзита можно, в принципе, отторговать сколько надо в паре-тройке вопросов? Ситуация все более неприятная каждый день, надо сказать...
  • 2004.06.05 | Володимир

    Уряд Януковича СВІДОМО "проспав" зростання цін на бензин.

    Володимир Черняк: Уряд Януковича просто проспав зростання цін на бензин (сайт "НАШОЇ УКРАЇНИ" - http://www.razom.org.ua/viewnews/news/13656)


    “Треба визнати, що уряд Януковича просто проспав проблему зростання цін на бензин”, - заявив Володимир Черняк, виступаючи сьогодні у Верховній Раді. Він переконаний, що “не можна зводити подорожчання бензину в Україні тільки до зростання цін на світовому ринку”. На думку народного депутата, “причинами зростання цін на бензин в Україні є надмірна відкритість економіки України, її вразливість до зовнішніх змін, надмірна залежність від Росії, від постачання Росією нафти”. “Причинами подорожчання є також відсутність диверсифікації постачання нафти в Україну, монополізм на українському ринку нафтових компаній, практично відсутність конкуренції на ринку і, зрозуміло, змова нафтових компаній. Ось ця сукупність причин привела до зростання цін в Україні”, - вважає народний депутат.
    На його думку, “в цій ситуації потрібно перш за все диверсифікувати постачання нафти. І це завдання не тільки поточного моменту, а й перспективи. Ми вже багато років про це говоримо, але досі практично вся нафта постачається з однієї країни”. “Потрібно демонополізувати виробництво та реалізацію бензину в Україні. Над цією проблемою уряд також не працює, і ми маємо у зв’язку з цим негативні наслідки. Потрібно, щоб російські компанії, які працюють на українському ринку, збільшили постачання бензину на український ринок і зменшили постачання його на експорт”, - вважає Володимир Черняк.
    За його словами, “фактично, російський капітал приватизував майже всі нафтопереробні заводи України. Тому, якщо це вже сталося, то уряд повинен реагувати на цю обставину”.
    Крім того, на думку Черняка, “потрібно контролювати якість бензину. У нас існує невідповідність між якістю та цінами на бензин. І знову ж таки: в цьому напрямку практично нічого не зроблено. І, звичайно, потрібно вжити заходи по стримуванню зростання цін”.

    Прес-служба "Нашої України"
    ***
    Парламентська стенограма (http://www.rada.gov.ua/zakon/new/STENOGR/04060405_60.htm):


    11:01:58

    ШКІЛЬ А.В.

    Фракція блоку Юлії Тимошенко.
    В цій ситуації, яка склалась на ринку України і бензину, в принципі, от мовчати і проявляти бездіяльність у Верховній Раді, як на мене, просто ганебно. Відбувається проста політика нашого дружнього сусіда Росії з викручування рук. Ви вже чули заяву керівництва ТНК, ви вже чули заяву Алікперова про те, що ні, ми не проти якось вирішити ситуацію з стабілізацією ринка паливно-мастильними речовинами в Україні, але або віддайте нам в концесію "Одеса-Броди", або, як мінімум, використайте його в реверсному варіанті.
    Ця інформація була оприлюднена, це видавалося ледве не як панацея вирішення всіх проблем, які склалися в Україні з бензином. Кожний день уряд повідомляє про те, що ціни на бензин мають впасти, а вони всупереч заявам уряду піднімаються.
    І тому я хотів би запитати у уряду і спробувати відповісти на це питання, яке все одно буде риторичним: чому піднялися ціни на бензин? Хто в цьому винен? Козні Росії? Звичайно, вони мають місце, тому що всі хочуть скористатися з тієї ситуації в світі, яка склалася на ринку нафти. Але, тим не менше, чому уряд України не забезпечив резерву палива? Чому не було забезпечено хоча би з огляду на те, що 30 відсотків нафти, яку споживає Україна, добувається на Україні? Чому хоча б з тієї нафти не зробити урядовий фонд? Розмови велися і до цього часу урядового фонду не створено.
    Чому уряд не звернувся до Верховної Ради з законопроектом про нульову ставку акцизу на ввезення бензину з інших країн в Україну? Чому це мали зробити депутати Верховної Ради і до цього часу цей законопроект лежить без дії, хоча це в принципі найнагальніша проблема, яка мала бути розглянута?
    І блок Юлії Тимошенко з усією категоричністю заявляє, що вина за підвищення цін на бензин лежить на урядові, тому що за все відповідає виконавча влада. І розмови про те, що на збір врожаю буде виділено за якимись там заниженими цінами дизельне паливо, це - така ж сама правда, як і запевняння нас усіх в тому, що падає або коли-небудь впаде ціна на бензин. Ціна на бензин не впаде, тому що домовлятись треба було раніше і раніше треба було думати про населення, про Україну, про українців, а не про формування виборчої кампанії, а не про формування коштів на розкручування урядового чи владного кандидата. І тому я переконаний в тому, що нинішня ситуація з бензином повністю лежить на урядові.
    Я хотів би звернутися до усіх власників транспорту, що ви стали першою жертвою підвищення цін на бензин. Вся решта населення України стане другою жертвою, тому що автоматично підвищиться ціна і на проїзд, і на сільськогосподарську продукцію, і на все решта, що використовує бензин або перевезення. Тому урядові доведеться рань чи пізно відповідати за свої злочинні дії.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.06.06 | Володимир

      Re: Уряд Януковича СВІДОМО "проспав" зростання цін на бензин.

      Володимир Бондаренко: Уряд не знає, як подолати паливну кризу в Україні (http://www.razom.org.ua/viewnews/news/13644)


      “У провладних засобах масової інформації, які активно підтримували вступ України до єдиного економічного простору, зараз панує повна мовчанка стосовно раніше поширюваної ними ідеї про те, що в Росії повно дешевої нафти, яка після утворення ЄЕПу хлине в нашу країну”, - заявив Володимир Бондаренко в радіопрограмі “Громадська приймальня”, коментуючи бензинову кризу в Україні.
      Він переконаний, що “жодна російська компанія ніколи не піде на те, щоб забезпечити сусідню країну дешевим бензином”. “Росія буде діяти насамперед в рамках тієї економічної політики, яка вигідна саме для неї. І ми сьогодні, не маючи альтернативного джерела забезпечення країни пальним, повинні оцінити дії комуністів, які у Верховній Раді активно протидіють завантаженню нафтопроводу “Одеса-Броди” каспійською нафтою, а також соціал-демократів, які одноголосно підтримали ідею входження до ЄЕПу. Їхні дії корисні для Російської Федерації, але згубні для України”, - вважає народний депутат.
      “Коли зараз всюди ЗМІ розказують про те, що начебто Янукович домовився з кимось про забезпечення сільгоспвиробників пальним, то це - просто реклама. Адже дешевим пальне може бути лише тоді, коли воно є недорогим по всій Україні. Якщо воно буде дешевим лише для сільгоспвиробників, то воно протече крізь пальці тих, хто його буде отримувати, і знову ж таки опиниться в тих структурах, які будуть його поставляти”, - вважає Володимир Бондаренко.
      Тому, на його думку, “ця паливна криза в Україні і досі є актуальною, а уряд не знає, як вийти з неї, тому досі не запропонував шляхів цього виходу”.

      Прес-служба "Нашої України"
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2004.06.06 | Sardanapal

        Re: Уряд Януковича СВІДОМО "проспав" зростання цін на бензин.

        не проспал, а содействувал...
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2004.06.11 | Володимир

          Давайте поспівчуваємо Януковичу, він уже впав в істерику. :)

          І все-таки я цілком солідарний з "адміністративною" істерикою уряду Януковича проти знахабнілих москальських нафтових компаній. :) Мені просто прикольно! ;) Давно вже пора хоча б трішки "ущєміть" москалів. Погано інше: в цивілізованих країнах світу подібні кризи вирішуються зовсім іншим шляхом. Таким, який пропонують "НАША УКРАЇНА" і вся демократична опозиція.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2004.06.17 | Володимир

            Про дуже велику Н А Х А Б Н І С Т Ь агонізуючого режиму..

            Уривки з виступу головного оратора Верховної Ради - парламентська стенограма (http://www.rada.gov.ua/zakon/new/STENOGR/16060405_64.htm):


            КАРМАЗІН Ю.А.

            Юрій Кармазін, Партія захисників Вітчизни, "Солідарність" виборчого Блоку Віктора ЮЩЕНКА "НАША УКРАЇНА".
            Президент договорився, я не знаю після чого він договорився до того, що, виявляється, Верховна Рада винна в підвищенні цін на бензин. А в мене запитання до Президента і до уряду. А хто попродавав нафтопереробні заводи росіянам? Хто приймає Алікперова як будто він тут президент держави?! Це ви зробили, урядовці! Це ви зробили, Фонд державного майна і ви, Леонід Данилович! Це ви відповідаєте за підвищення цін!
            ..........
            І я хотів би почути тут позицію уряду, конкретну позицію фракції комуністів, конкретно Петра Миколайовича Симоненка на переговорах із Російською Федерацією щодо повернення Україні її частки, щодо повернення алмазного фонду, щодо повернення золотовалютного фонду. Ми знаємо, що сьогодні в Російській Федерації цей фонд наповнюється, особливо після підвищення цін дуракам-українцям зараз на 60 відсотків на всіх нафтопереробних заводах, бо 85 відсотків сьогодні належить Росії. Давайте називати речі своїми іменами.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2004.06.19 | Володимир

              Окрім уряду в бензиновій кризі винний Антимонопольний комітет.

              Ще одна парламентська стенограма - уривки виступу (http://www.rada.gov.ua/zakon/new/STENOGR/18060405_67.htm):

              КАРМАЗІН Ю.А.

              Юрій Кармазін, Партія захисників вітчизни, "Солідарність" виборчого блоку Віктора Ющенка "Наша Україна".
              Шановні народні депутати! Я звернувся до Антимонопольного комітету після того, як отримав докази в монопольному зговорі в місті Одесі на утримання цін на одному рівні всіма автозаправками.
              Докази були представлені представниками трудового колективу "Лукойла" колишнім, тому що колишнє керівництво скорочувало людей, вони записали технічними засобами їх, запротоколювали, і я ці докази надав в Антимонопольний комітет і в Генеральну прокуратуру.
              Що ви думаєте? Порушили кримінальну справу? Ні, не порушили. Зараз ситуація, яка склалася в державі з підвищенням цін на пальне на 50-60 відсотків повністю в тому числі не вирішено до кінця із-за того, що Антимонопольний комітет, по-перше, не мав політичної волі, бо не треба прогинатися перед Адміністрацією, треба служити законам.
              Сьогодні можна було дуже елементарно просто зробити. Уряд Януковича і Президент розписуються і кажуть, безсилі, кажуть, що то парламент винен у підвищенні цін на пальне. А, шановні, винні зовсім інші люди. Антимонопольному комітету треба було зафіксувати, що не було ніяких підстав для одночасного підвищення ціни, це однозначно, для всіх громадян України. Треба було взяти докази, треба було вжити санкції, а потім накласти арешт на майно, на майно тих, хто власником сьогодні є нафтопереробних заводів в Україні, хто диктує тут сьогодні, народу України накидає зашморг, нашому селу, вбиває наше село! Це російські компанії! Давайте називати речі своїми іменами.
  • 2004.06.06 | Len

    Re: В коллекцию психиатра!

    Вельмишановное панство ! Люблю читать национал-дементов. Такие шедевры выдают.
    1) " москальські нафтові монстри будуть вимушені залишити Україну у спокої."

    2) "У виграші в середній перспективі все-одно залишається виробник high-techu - його товар просто нічим "замінити"."

    3) "На його думку, “в цій ситуації потрібно перш за все диверсифікувати постачання нафти." а через пару строк "За його словами, “фактично, російський капітал приватизував майже всі нафтопереробні заводи України. ".

    Спрашивается КУДА "диверсиф... " на российские заводы ???

    С уважением Len Кобелюха 6 июня 2004 года. г. Киев

    4)"дії комуністів, які у Верховній Раді активно протидіють завантаженню нафтопроводу “Одеса-Броди” каспійською нафтою"..

    Вот так : стоят с красными флагами и не дают танкерам, которые рвутся в Одессу, закачать нефть. Выдвигаю последний шедевр и его автора активного члена НУжника Бондаренко на почетное звание национал-демент года.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.06.08 | Володимир

      Re: В коллекцию психиатра!

      А ти, малошановна ЛЄНчік, на цьому Форумі взагалі є ворожим, зайвим, МАРГІНАЛЬНИМ та реакційним елементом.
  • 2004.06.07 | Таваріщ Маузєр

    Ирак выводит добычу нефти на довоенный уровень (KavkazCenter)

    Ирак выводит добычу нефти на довоенный уровень

    Как сообщает Рейтер, министр нефти Ирака Тамир Гадбан в воскресенье заявил, что его страна намерена к концу года выйти на довоенный уровень добычи нефти, то есть 3 млн. баррелей в день. Об этом он сообщил во время пресс-конференции в Багдаде.

    2004-06-06 17:48:50
    http://www.kavkazcenter.com/russ/article.php?id=21963

    -------

    Із Іраку йдьоть до Чьорнава моря чєрєз Турцію нафтопровід. Враховуя вкраїнскую ролю в Іракє слєдуєть дамовляцца про закупкі для Вкраїни та для транспортіровкі чєрєз оту трубу, шо таваріщам маскалям очєнь навіть нє падобаєцца. Тока для таво шоб таваріщам маскалям наврєдіть ужє стоіть трубу викорістать.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.06.07 | Englishman

      Ne dezinformirujte narod, net takoj truby :) (-)

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2004.06.09 | Таваріщ Маузєр

        У чєрговий раз взорвано трубу між Іраком та Турцієй

        Т.М.:
        <<Із Іраку йдьоть до Чьорнава моря чєрєз Турцію нафтопровід. Враховуя вкраїнскую ролю в Іракє слєдуєть дамовляцца про закупкі для Вкраїни та для транспортіровкі чєрєз оту трубу, шо таваріщам маскалям очєнь навіть нє падобаєцца. Тока для таво шоб таваріщам маскалям наврєдіть ужє стоіть трубу викорістать.>>

        Englishman:
        > Ne dezinformirujte narod, net takoj truby :)

        Ту трубу раз на 1-2 тижня підривають, а їйо виявляєцца нєту...

        Шо єсть труба, то єсть:
        ---
        Диверсия на нефтепроводе между Ираком и Турцией

        В Ираке на трубопроводе, по которому нефть поступает в Турцию, совершена диверсия. «Нападавшие взорвали гранаты на нефтепроводе в воскресенье, в 120 км к востоку от Киркука, в результате чего был нанесен ущерб и произошла утечка огромного количества нефти», - сказал глава службы безопасности Северной нефтяной компании Гази Талабани.

        Как сообщает AFP, перекачка нефти была прекращена. В настоящее время эксперты занимаются восстановлением трубопровода, который может быть починен уже к среде. По словам Талабани, возобновление работы нефтепровода "зависит от (решения) коалиции и министерства нефти".

        Кавказ Центр 2004-06-08 23:25:18
        http://www.kavkazcenter.com/russ/article.php?id=22045
        ---

        Теперіча слєдуєт дакумєнтальна встановіть кінцєвий пункт труби.

        Турція була довгій час нєвдоволєна санкціямі протіву Іраку, бо нє мала прібутку од транспортіровкі або рєєкспарту нафти. У підсумку встановівся баланс: Ірак гнав па трубє нафту на потрєби Турціі за цєнамі в нєскако раз ніжє світавих, Стєйти закрівалі на єнта глаза. І мабуть курди з таво шото малі шо Вашінгтон влаштовувало.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2004.06.09 | Englishman

          Truba idet k Sredizemnomu morju, a ne k Chernomu

          Ne vystavljajte sebja na posmeschische :)
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2004.06.10 | Таваріщ Маузєр

            Ідьоть до Джєйхану. Но єнта нє атмєняєть питання закупкі

            Englishman пише:
            > 09-06-2004 14:26, Truba idet k Sredizemnomu morju, a ne k Chernomu

            Правільна. До таво самава парта Джєйхан.

            Паскоку в майбутнєм усьо адно будєм змушєни разноабразіть джєрєла закупівлі нафти виходя із вапросов бєзпєкі, якості нафти, цєни та інших хвакторов (напрімєр абмєн на зброю та інші тавари й послугі), якась частина будєть блізкосхідной нафти, можєт буть і з Джєйхану.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2004.06.10 | Englishman

              Aga.Tol'ko ne zabud'te, chto neft' budet idti cherez Bosfor (-)

              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2004.06.10 | Таваріщ Маузєр

                Re: Aga.Tol'ko ne zabud'te, chto neft' budet idti cherez Bosfor (-)

                > Aga.Tol'ko ne zabud'te, chto neft' budet idti cherez Bosfor (-)

                Нє забуваєм. Січас ана тожєть ідьот чєрєз Басфор. Но ув нєправільном направлєніі. До вкраінскава нєфтєпроводу дабавляцца ішо пару чєрєз Билгарію та Романію і будєть діхвіціт нафти на тірміналах ув Чьорном морі.

                Турціі яку нафту кращє прапустіть - сваю рідную з Джєйхану чі нафту клятих маскалєй шо являюцца гєапалітічєскім та істарічєскім супєрніком Турціі та єйо саюзніков.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2004.06.10 | Englishman

                  V ljubom ekonomicheskom proekte dolzhen byt' smysl

                  To est' pribyl'nost'. V predlozhennom vami variante smysla net, tak kak vash marshrut obojdetsja znachitel'no dorozhe konechnym potrebiteljam nezheli suschestvujuschie, obsluzhivajuschie yuzhnuju Evropu.

                  Pojmite, chto Ukraina- vsego lish' posrednik, i nikakie evropejskie strany ne stanut zakupat' bolee doroguju "ukrainskuju" neft' tol'ko lish' dlja togo, chtoby zapolnit' ukrainskij truboprovod ili nasolit' "moskaljam".
                • 2004.06.17 | Рюген

                  Если этот "Маузер" так и стреляет, как пишет... (-)

  • 2004.06.07 | Таваріщ Маузєр

    Японский премьер призывает навалиться всем миром на нефть (fwd)

    Японский премьер призывает навалиться всем миром на нефть
    РИА "Новости". 02:52:30

    На встрече "большой восьмерки" японский премьер Дзюнъитиро Коидзуми призовет к сотрудничеству ради стабилизации цен на нефть и содействия переговорам о свободной торговле в рамках ВТО. Лидеры восьми ведущих стран мира начнут во вторник саммит с темы мировой экономики и торговли.

    В своем выступлении Коидзуми подчеркнет важность руководства стран "восьмерки" устойчивым развитием мировой экономики. Японский премьер хочет выразить обеспокоенность тем, что рост цен на нефть оказывает негативное воздействие на экономику как развитых, так и развивающихся стран, и призовет нефтепроизводителей увеличить добычу для стабилизации спроса.

    Коидзуми подчеркнет также большую важность содействовать переговорам в рамках ВТО ради упрочения системы свободной торговли, передает телеканал.

    Постоянный адрес новости:
    http://www.utro.ru/news/2004/06/07/316095.shtml
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.06.07 | Тгоцкий

      DT: туземцы осмелились использовать нефть для внутренних целей

      Daily Telegraph:
      Немалую роль в искусственном удержании высоких цен на нефть играет ОПЕК. Страны, входящие в организацию, лишь заявляют о своей озабоченности ситуацией на мировом рынке нефти. На самом же деле эти государства занижают поставки нефти на мировые рынки за счет увеличения ее потребления внутри стран.

      http://top.rbc.ru/index.shtml?/news/policy/2004/06/06/06105448_bod.shtml

      Туземцы осмелились использовать нефть для внутренних целей


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".