У чому суть технології „відбілювання” В.Януковича
06/08/2004 | Василь
• Чи є Віктор Янукович „справжнім єдиним” кандидатом від влади?
• У чому суть технології „відбілювання” В.Януковича?
• Осінь 2004 року: Янукович (президент) + Медведчук (ідеолог Конституційної реформи) = Кучма (прем‘єр)?
Агентство моделювання ситуацій
04212, Киев, вул. Тимошенка,2-л, 1-й пов.
тел./факс +38 044 4144484
www.agency.org.ua; info@agency.org.ua
Анонс
У вівторок, 15 червня 2004 р., о 13.00 у приміщенні Агентства УНІАН (вул. Хрещатик, 4) відбудеться презентація шостого випуску дослідження Агентства моделювання ситуацій „Сьогоднішні лідери України: примірювання ролі Президента”. Демоверсія VІ. „Кандидат у Президенти України Віктор Янукович: можливі сценарії розвитку ситуації” присвячена особливостям ведення політичної кампанії прем‘єр-міністром Віктором Януковичем та його командою.
Зокрема, у дослідженні автори намагалися проаналізувати всі напрямки передвиборної кампанії В.Януковича: організаційний потенціал кандидата; ефективність та недоліки численних штабів Януковича (жоден з яких не може вважатися до кінця йому відданим); особистісний компонент у передвиборчій кампанії прем’єр-міністра; особливості інформаційної та піар-кампанії; технологічні „заготовки” (проект „вибілювання” Януковича для завчасного „випуску пари” виборцями та супротивниками).
Також у дослідженні зроблений побіжний аналіз кадрового резерву В.Януковича — тих політиків та управлінців, які зможуть очолити найбільш важливі посади в Адміністрації Президента, уряді, парламенті, регіональних органах виконавчої влади. При цьому автори виходили з того, що нинішній уряд не можна назвати „урядом Януковича” – він є швидше „коаліційним урядом Медведчука”.
Цим випуском дослідження Агентство продовжує серію персоніфікованих досліджень щодо кандидатів у Президенти. Попереднє дослідження було присвячено аналізу кадрового, організаційного, фінансового, технологічного, політичного тощо потенціалу кандидата у Президенти України Віктора Ющенка. Наступне буде присвячено Олександру Морозу.
Партнером дослідження є проект „Український вибір” <6a88>http://uv.ukranews.com, започаткований Агентством „Українські новини” за підтримки Агентства моделювання ситуацій.
З питань акредитації звертатися:
Агентство моделювання ситуацій,
04212, Київ, вул. Тимошенка,2-л, 1-й пов.
тел./факс +38 044 414-4484
www.agency.org.ua; info@agency.org.ua
• У чому суть технології „відбілювання” В.Януковича?
• Осінь 2004 року: Янукович (президент) + Медведчук (ідеолог Конституційної реформи) = Кучма (прем‘єр)?
Агентство моделювання ситуацій
04212, Киев, вул. Тимошенка,2-л, 1-й пов.
тел./факс +38 044 4144484
www.agency.org.ua; info@agency.org.ua
Анонс
У вівторок, 15 червня 2004 р., о 13.00 у приміщенні Агентства УНІАН (вул. Хрещатик, 4) відбудеться презентація шостого випуску дослідження Агентства моделювання ситуацій „Сьогоднішні лідери України: примірювання ролі Президента”. Демоверсія VІ. „Кандидат у Президенти України Віктор Янукович: можливі сценарії розвитку ситуації” присвячена особливостям ведення політичної кампанії прем‘єр-міністром Віктором Януковичем та його командою.
Зокрема, у дослідженні автори намагалися проаналізувати всі напрямки передвиборної кампанії В.Януковича: організаційний потенціал кандидата; ефективність та недоліки численних штабів Януковича (жоден з яких не може вважатися до кінця йому відданим); особистісний компонент у передвиборчій кампанії прем’єр-міністра; особливості інформаційної та піар-кампанії; технологічні „заготовки” (проект „вибілювання” Януковича для завчасного „випуску пари” виборцями та супротивниками).
Також у дослідженні зроблений побіжний аналіз кадрового резерву В.Януковича — тих політиків та управлінців, які зможуть очолити найбільш важливі посади в Адміністрації Президента, уряді, парламенті, регіональних органах виконавчої влади. При цьому автори виходили з того, що нинішній уряд не можна назвати „урядом Януковича” – він є швидше „коаліційним урядом Медведчука”.
Цим випуском дослідження Агентство продовжує серію персоніфікованих досліджень щодо кандидатів у Президенти. Попереднє дослідження було присвячено аналізу кадрового, організаційного, фінансового, технологічного, політичного тощо потенціалу кандидата у Президенти України Віктора Ющенка. Наступне буде присвячено Олександру Морозу.
Партнером дослідження є проект „Український вибір” <6a88>http://uv.ukranews.com, започаткований Агентством „Українські новини” за підтримки Агентства моделювання ситуацій.
З питань акредитації звертатися:
Агентство моделювання ситуацій,
04212, Київ, вул. Тимошенка,2-л, 1-й пов.
тел./факс +38 044 414-4484
www.agency.org.ua; info@agency.org.ua