А ось і справжній кандидат від влади?
06/16/2004 | Майдан-ІНФОРМ
Міністерством юстиції зареєстровано політичну партію "Відродження", лідером якої є міністр транспорту України Георгій Кирпа.
Рішення про реєстрацію партії ухвалене 15 червня 2004 року, говориться в прес-релізі Мін'юсту.
"Це перша реєстрація партії з моменту закінчення перевірки політичних партій на дотримання Закону "Про політичні партії", яка була завершена Міністерством юстиції восени 2003 року, і в результаті якої в Україні було анульовані реєстраційні свідоцтва 29 політичних утворень", - наголосив міністр юстиції Олександр Лавринович під час вручення свідоцтва про реєстрацію голові "Відродження" Кирпі.
Лавринович також повідомив, що партія "Відродження" стала 97 зареєстрованою в Україні партією.
Як зазначив під час вручення свідоцтва голова партії, міністр транспорту Георгій Кирпа, для реєстрації партії було зібрано близько 28 тисяч підписів по всій країні. Осередки партії знаходять практично у всіх регіонах України.
www.ПРАВДА.com.ua
Відповіді
2004.06.16 | Тестер
Re: Це вже прямо КПСІСІ якесь кирпате
Як казав колись Чорномирдін "В нас яку партію не створюй, все одне КПСС виходить"Морська чи Одеська, Аграрна чи партія латифундистів, Промисловців та підприємців, декілька екологічних, республіканських, жіночих, молодіжних, сексменшинств...
Мені здається, що у політиків, чи у людей, що себе такими вважають туго з розумом і здоровим глуздом. Це ж клуби по інтересах, або ж щось типу профоб"єднань.
Здається мені, що цієї звірини вже стільки розвелось, що пора давати ліцензії на "відстріл"
>Партію Кірпи сформують з мільйону залізничників, автодорожників і авіаторів
www.ПРАВДА.com.ua, 16.06.2004, 11:48
Партія міністра транспорту Георгія Кирпи "Відродження" створена за ініціативою працівників транспортного комплексу і має центристське спрямування.
Про це розповів у коментарі "Поступу" радник міністра транспорту з питань інформаційної політики Едуард Занюк.
За його словами, до створення своєї партії транспортники йшли чотири роки. "Усі процеси, які відбувались у Мінтрансі і в "Укрзалізниці", нарощували потужність галузі, і з часом виникла необхідність у створенні структури, яка б лобіювала інтереси транспортників. Тоді, відповідно, й виникла ідея, що такою структурою може стати власна політична партія", - сказав він.
Відповідаючи на питання, що політична сила Георгію Кірпі знадобилася з огляду на його президентські амбіції, Занюк сказав, що зареєстрована політична партія "ніяк не пов'язана із цьогорічними виборами президента".
"Діяльність нашої партії буде спрямована не під конкретну дату 2004-го чи 2006 року, а на довгострокову перспективу. Ми хочемо мати своїх представників у законодавчих органах усіх рівнів - від районних рад до Верховної. А чи розглядає Георгій Кірпа можливість своєї участі у президентських перегонах, на даний момент у мене інформації немає", – сказав Занюк "Поступу".
Він розповів, що зараз триває робота над створенням реґіональних організацій партії "Відродження", натомість зовнішній PR цієї політичної сили ще не здійснюється.
"Партія існує тільки один день, і говорити про якусь її PR-кампанію зарано. Що ж до особи самого міністра, то з ним теж не працюють жодні політтехнологи - найбільша PR-команда, яка працювала і працюватиме на Кірпу, - це команда тих рядових залізничників, які кожного дня роблять свою справу", - заявив радник Кирпи.
Він також сказав, що у партії сподіваються на вступ працівників транспортної галузі, а також на працівників інших галузей, "адже партія ставить перед собою багато соціальних запитань, в розв'язанні яких зацікавлені широкі верстви населення".
Водночас начальник Львівської залізниці Богдан Піх повідомив "Поступу", що на "Укрзалізниці" приблизно 600 тисяч працівників і 400 тисяч пенсіонерів.
"Отже, у нас уже є близько мільйона потенційних членів партії. Але у "Відродження" прийдуть не тільки залізничники, а й автодорожники, авіатори і працівники інших сфер транспортної галузі", - зазначив Піх.
Він розповів, що має на руках уже близько однієї тисячі заяв на вступ у партію і серед охочих, за його словами, багато вчителів, медиків та директорів заводів. "Але ми не будемо приймати в партію всіх підряд. Ми будемо приймати тільки тих, хто вміє працювати і вже встиг показати себе у конкретних справах", - заявив Піх.
2004.06.16 | Хвізик
Неправда! Вся братва за Бандюковича!
2004.06.16 | Тестер
Re: Неправда! Вся братва за Бандюковича!
Так не всі в братву входять. Щоб входити - треба заслужити або посидіти в тюрмі . А решті, що робити. Хілий єслі - сразу в гроб...2004.06.16 | Роман ShaRP
Кирпу не люблять навіть на підконтрольних йому залізницях.
За його "хазяйнування" значно скоротилися пільги залізничникам, почалися безглузді атестації та екзамени навіть для тих, хто працює на своїх містах багато років, зарплатню почали видавати по картках (які підходять до двох банкоматів на місто Луганськ, наприклад), зібралися відміняти вислугу років, вже другий рік ходять чутки про приватизацію залізниць (за останніми даними її призначено на осінь).І все це - заради показухи: безкоштовних перевезень школярів на зимові канікули, зниження цін на польоти літаками, косметичні оновлення, "експреси" та "автомобільні поїзди", купа реклами у той час як для реальної боротьби з недоліками та корупцією на транспорті не зроблено нічого.
В результаті цього вперше за роки незалежності України люди, що багато років пропрацювали на транспорті, починають з залізниці йти.
Одним словом, що Кирпа, що СС Умєльченко, що інший кучмократ - скрізь одне й те саме. Показуха й самореклама, чужим горбом в рай, потім приватизувати все й збирати дивіденти.