Засоби масової iнформацiї очима молодi
06/16/2004 | Майдан-ІНФОРМ
15 червня о 14.00 в Iнформацiйному Агентствi УНIАН вiдбулася прес-конференцiя Оргкомiтету Мiжнародного рейтингу “Фаворит молодi ‘2004” на тему “Засоби масової iнформацiї очима молодi. Рейтинг журналiстiв”.
На прес-конференцiї були оприлюдненi результати блiц-опитування серед молодi, яке було проведене в мiстi Києвi 6 червня 2004 року в День журналiстики. Молодi респонденти визначили засоби масової iнформацiї, яким вони вiддають перевагу, найбiльш цiкавi теми в ЗМI, назвали своїх улюбленцiв-фаворитiв серед журналiстiв та вiдповiли на iншi цiкавi запитання.
Загальна кiлькiсть опитаних – 575 респондентiв. З них: 22,1% - вiком вiд 14 до 16 рокiв; 54,99% - вiд 17 до 25 рокiв; 14,29% - вiд 26 до 30 рокiв; 8,62% - старшi за
30 рокiв. Серед опитаних – 43,2% жiнок та 56,8% чоловiкiв.
Як зазначив голова Оргкомiтету Вадим Скрипник, за результатами блiц-опитування, здiйсненого методом випадкової вибiрки, найбiльша кiлькiсть респондентiв – 45% та 6% не змогли визначитися (“не знаю” та “немає”) з власними фаворитами серед журналiстiв. Лiдерами опитування стали переважно тележурналiсти та диктори. Бiльшiсть опитаної молодi вважає своїми улюбленцями Георгiя Гонгадзе (8%), Ольгу Буру (4%), Миколу Вересня (4%), Андрiя Джеджулу (4%), Алу Ма3ур (4%) та iнших.
Серед телекомпанiй лiдерами опитування стали: “1+1” (17,5%), ICTV (13,9%), М1(13,3%), Новий канал (13,1%), ОТV (9,4%) та iншi.
В електронному просторi Iнтернету фаворитами молодi стали еротичнi сайти (12%), www.gala.net (11%), www.rambler.ru (11%) та www.model.ua (11%).
Найбiльшою популярнiстю серед молодi користуються хвилi радiостанцiй “Столиця – 105,5-fm” (16%), “Гала-радiо” (11%), “Шансон” (10%) та “Автоfm” (8%). Серед лiдерiв опитування знаходяться також радiостанцiї “Апельсин”, “Європа +”, “Мелодiя” та “Русское радио” – по 7% голосiв молодих респондентiв кожний.
Серед друкованих засобiв масової iнформацiї лiдерство захопив молодiжний журнал “X3M” – за нього вiддали свої голоси 23% опитаної молодi. Далi йдуть: газета “Факти” – 8%, журнал “Молоко” – 7%, журнали “Натали” та “Папарации” – по 4%, газета “Сегодня” – 4% та iншi.
На прес-конференцiї були оприлюдненi результати блiц-опитування серед молодi, яке було проведене в мiстi Києвi 6 червня 2004 року в День журналiстики. Молодi респонденти визначили засоби масової iнформацiї, яким вони вiддають перевагу, найбiльш цiкавi теми в ЗМI, назвали своїх улюбленцiв-фаворитiв серед журналiстiв та вiдповiли на iншi цiкавi запитання.
Загальна кiлькiсть опитаних – 575 респондентiв. З них: 22,1% - вiком вiд 14 до 16 рокiв; 54,99% - вiд 17 до 25 рокiв; 14,29% - вiд 26 до 30 рокiв; 8,62% - старшi за
30 рокiв. Серед опитаних – 43,2% жiнок та 56,8% чоловiкiв.
Як зазначив голова Оргкомiтету Вадим Скрипник, за результатами блiц-опитування, здiйсненого методом випадкової вибiрки, найбiльша кiлькiсть респондентiв – 45% та 6% не змогли визначитися (“не знаю” та “немає”) з власними фаворитами серед журналiстiв. Лiдерами опитування стали переважно тележурналiсти та диктори. Бiльшiсть опитаної молодi вважає своїми улюбленцями Георгiя Гонгадзе (8%), Ольгу Буру (4%), Миколу Вересня (4%), Андрiя Джеджулу (4%), Алу Ма3ур (4%) та iнших.
Серед телекомпанiй лiдерами опитування стали: “1+1” (17,5%), ICTV (13,9%), М1(13,3%), Новий канал (13,1%), ОТV (9,4%) та iншi.
В електронному просторi Iнтернету фаворитами молодi стали еротичнi сайти (12%), www.gala.net (11%), www.rambler.ru (11%) та www.model.ua (11%).
Найбiльшою популярнiстю серед молодi користуються хвилi радiостанцiй “Столиця – 105,5-fm” (16%), “Гала-радiо” (11%), “Шансон” (10%) та “Автоfm” (8%). Серед лiдерiв опитування знаходяться також радiостанцiї “Апельсин”, “Європа +”, “Мелодiя” та “Русское радио” – по 7% голосiв молодих респондентiв кожний.
Серед друкованих засобiв масової iнформацiї лiдерство захопив молодiжний журнал “X3M” – за нього вiддали свої голоси 23% опитаної молодi. Далi йдуть: газета “Факти” – 8%, журнал “Молоко” – 7%, журнали “Натали” та “Папарации” – по 4%, газета “Сегодня” – 4% та iншi.