Роздуми напередодні або перший тайм ми уже програли...
07/01/2004 | S@nya
Роздуми напередодні або перший тайм ми уже програли...
Завтра, 2-го липня, Віктор Ющенко і Юлія Тимошенко мають підписати коаліційну угоду про висунення єдиного кандидата на виборах президента і подальші спільні дії у разі перемоги. Чомусь подія, яка ще рік тому могла б викликати хвилю радощів і ажіотажу в рядах прихильників демократичної опозиції, сьогодні сприймається більш ніж спокійно.
Чому?
Відповідей багато. Давайте подивимося на розвиток політичної ситуації в Україні. А подивившись на них, переконаємося, що за останній рік опозиція суттєво здала позиції, влада ж успішно і переконливо атакує. Головний тренер збірної кучмістів Медведчук розробляє сценарії атак, які за мірою здібностей реалізують добре натреновані гравці від „більшості”. Збірна ж демократів так і не знайшла талановитого тренера, більше того, так і не змогла зігратися, і лише завдяки молодому й популярному голкіперу мляво обороняється, так і не огранізувавши за останній рік жодної контратаки. Кожен грає на себе, трохи підігрує голкіперу, і не хоче напружуватися більше, ніж необхідно для „утримання рахунку”, який, доречи, не на користь опозиціонерів.
Головний пропущений за рік гол – Мороз, якого, як видається, опозиція втратила остаточно. Не важливо: продався, віддався, образився, уперся, зневірився чи захворів Сан Санич, це гол. Спланований, розіграний і таки забитий кучмістами.
1:0 на користь кучмарів
Далі. Можемо вважати голом у свої ворота розкрутку кучмістами комбінації „чіста, моєм моєм трубачіста”. Довівши до кожного українця інформацію про судимості Януковича, режимні технологи обмежили його електоральне поле. Наскільки суттєво, сказати важко, але достатньо відчутно – це факт. Опозиція ж тихенько пораділа, але скористатися можливістю похитнути позиції супротивника так і не змогла (не схотіла?).
1:1 нічия
Ще одним невеличким успіхом „наших” можна вважати завтрашнє підписання коаліційної угоди. Це означає, що спроби відколоти від Ющенка ще й БЮТ були вкрай невдалими. Тут не допомогли ані пара явно завищених рейтингів леді Ю, ані регулярні подання на Юлю Генпрокуратури. Будемо вважати це відбитою атакою. Рахунок залишається рівним.
Наступне. Опозиція за останній рік програла УСІ принципові вибри. Мукачеве (на хвилю незгоди ющенкофілів відповідаю: програли, бо влада залишилася у СДПУ(0), якщо ж ви згодні задовільнятися тупим замилюванням очей на зразок добровільної(!) відставки Нусера, то про перемогу восени можна забути), Одеса, Полтавщина... Навіть особиста агітація Віктора Ющенка не допомагає. Адмінресурс у зв”язці з нахабним беззаконням блискуче перемагають.
2:1 знову попереду обрєзані
Ще одна суттєва помилка опозиції за останній рік: так і не виробивши власної стратегії гри, ющенківці намагаються все частіше копіювати стратегію і (головне!) методи кучмістів. Починаючи введенням плати за участь в опозиційному мітингу і закінчуючи відвертою грою на лідера, а не на країну. Взагалі, з сумом мусимо констатувати, що гроші стали відігравати головну роль в діях опозиціонерів, а там, де починаються гроші, нажаль, закінчуються ідеї і принципи. ОК, якщо гроші використовувати з розумом, то й тут можна грати раціонально й з розумом. Але якби ж то. Вкладаючи гроші в той чи інший проект, НУ вважає це автоматичним успіхом, навіть не бажаючи часом поворухнути пальцем, щоб проконтролювати, як цей проект розвивається. Так було, наприклад, з „Чистою Україною”, поки їх відверта ворожість до братніх антирежимних рухів не змусила спонсорів реагувати.
3:1 гол у власні ворота забиває... хто ж це був? Наче гравець з номером „2” Порошенко? Чи я помиляюся?
Але повернемося до коаліційної угоди між НУ і БЮТ. Чому ж ця важлива подія все ж виглядає такою... звичайною? Чи не через те, що Юлія Володимірівна давно перестала бути яскравим і цікавим гравцем на політичному полі, перетворившись натомість на тінь Ющенка? Ефектним може бути об”єднання двох яскравих індивідуальностей, якими були Віктор Андрійович і Юля ще рік-два тому. Юля, яка захоплювала телецентр, Юля, яка розплетала косу в прямому ефірі, демонструючи, що та не „хвальшива”, але не Юля, яка мляво, хоча й з притаманним їй гумором, обороняється від провокацій чергового Генпрокурора... Хотілося б вірити, що це лише затишшя перед шквалом. Шквалом атак, яких так не вистачає опозиції, і без яких вона однозначно програє команді (нехай і обрєзаного) адмінресурса, на воротах якої стоїть беззаконня.
Завтра, 2-го липня, Віктор Ющенко і Юлія Тимошенко мають підписати коаліційну угоду про висунення єдиного кандидата на виборах президента і подальші спільні дії у разі перемоги. Чомусь подія, яка ще рік тому могла б викликати хвилю радощів і ажіотажу в рядах прихильників демократичної опозиції, сьогодні сприймається більш ніж спокійно.
Чому?
Відповідей багато. Давайте подивимося на розвиток політичної ситуації в Україні. А подивившись на них, переконаємося, що за останній рік опозиція суттєво здала позиції, влада ж успішно і переконливо атакує. Головний тренер збірної кучмістів Медведчук розробляє сценарії атак, які за мірою здібностей реалізують добре натреновані гравці від „більшості”. Збірна ж демократів так і не знайшла талановитого тренера, більше того, так і не змогла зігратися, і лише завдяки молодому й популярному голкіперу мляво обороняється, так і не огранізувавши за останній рік жодної контратаки. Кожен грає на себе, трохи підігрує голкіперу, і не хоче напружуватися більше, ніж необхідно для „утримання рахунку”, який, доречи, не на користь опозиціонерів.
Головний пропущений за рік гол – Мороз, якого, як видається, опозиція втратила остаточно. Не важливо: продався, віддався, образився, уперся, зневірився чи захворів Сан Санич, це гол. Спланований, розіграний і таки забитий кучмістами.
1:0 на користь кучмарів
Далі. Можемо вважати голом у свої ворота розкрутку кучмістами комбінації „чіста, моєм моєм трубачіста”. Довівши до кожного українця інформацію про судимості Януковича, режимні технологи обмежили його електоральне поле. Наскільки суттєво, сказати важко, але достатньо відчутно – це факт. Опозиція ж тихенько пораділа, але скористатися можливістю похитнути позиції супротивника так і не змогла (не схотіла?).
1:1 нічия
Ще одним невеличким успіхом „наших” можна вважати завтрашнє підписання коаліційної угоди. Це означає, що спроби відколоти від Ющенка ще й БЮТ були вкрай невдалими. Тут не допомогли ані пара явно завищених рейтингів леді Ю, ані регулярні подання на Юлю Генпрокуратури. Будемо вважати це відбитою атакою. Рахунок залишається рівним.
Наступне. Опозиція за останній рік програла УСІ принципові вибри. Мукачеве (на хвилю незгоди ющенкофілів відповідаю: програли, бо влада залишилася у СДПУ(0), якщо ж ви згодні задовільнятися тупим замилюванням очей на зразок добровільної(!) відставки Нусера, то про перемогу восени можна забути), Одеса, Полтавщина... Навіть особиста агітація Віктора Ющенка не допомагає. Адмінресурс у зв”язці з нахабним беззаконням блискуче перемагають.
2:1 знову попереду обрєзані
Ще одна суттєва помилка опозиції за останній рік: так і не виробивши власної стратегії гри, ющенківці намагаються все частіше копіювати стратегію і (головне!) методи кучмістів. Починаючи введенням плати за участь в опозиційному мітингу і закінчуючи відвертою грою на лідера, а не на країну. Взагалі, з сумом мусимо констатувати, що гроші стали відігравати головну роль в діях опозиціонерів, а там, де починаються гроші, нажаль, закінчуються ідеї і принципи. ОК, якщо гроші використовувати з розумом, то й тут можна грати раціонально й з розумом. Але якби ж то. Вкладаючи гроші в той чи інший проект, НУ вважає це автоматичним успіхом, навіть не бажаючи часом поворухнути пальцем, щоб проконтролювати, як цей проект розвивається. Так було, наприклад, з „Чистою Україною”, поки їх відверта ворожість до братніх антирежимних рухів не змусила спонсорів реагувати.
3:1 гол у власні ворота забиває... хто ж це був? Наче гравець з номером „2” Порошенко? Чи я помиляюся?
Але повернемося до коаліційної угоди між НУ і БЮТ. Чому ж ця важлива подія все ж виглядає такою... звичайною? Чи не через те, що Юлія Володимірівна давно перестала бути яскравим і цікавим гравцем на політичному полі, перетворившись натомість на тінь Ющенка? Ефектним може бути об”єднання двох яскравих індивідуальностей, якими були Віктор Андрійович і Юля ще рік-два тому. Юля, яка захоплювала телецентр, Юля, яка розплетала косу в прямому ефірі, демонструючи, що та не „хвальшива”, але не Юля, яка мляво, хоча й з притаманним їй гумором, обороняється від провокацій чергового Генпрокурора... Хотілося б вірити, що це лише затишшя перед шквалом. Шквалом атак, яких так не вистачає опозиції, і без яких вона однозначно програє команді (нехай і обрєзаного) адмінресурса, на воротах якої стоїть беззаконня.
Відповіді
2004.07.01 | magda
Люблю бути адвокатом диявола.
S@nya пише:> Завтра, 2-го липня, Віктор Ющенко і Юлія Тимошенко мають підписати коаліційну угоду про висунення єдиного кандидата на виборах президента і подальші спільні дії у разі перемоги. Чомусь подія, яка ще рік тому могла б викликати хвилю радощів і ажіотажу в рядах прихильників демократичної опозиції, сьогодні сприймається більш ніж спокійно.
> Чому?
Тому що цього чекали, на це сподівалися. Довге чекання призводить до того, що настання події сприймається як належне. Також певне полегшення, яке теж не є емоцією "на підйомі". Є різниця, коли двоє побираються через півроку після зустрічі, і коли це відбувається через 10 років. А таке буває, і не раз.
> Головний пропущений за рік гол – Мороз, якого, як видається, опозиція втратила остаточно.
За умови об'єднання принаймні двох Ю Мороз вже не гратиме ТАКОЇ ролі.
> Далі. Можемо вважати голом у свої ворота розкрутку кучмістами комбінації „чіста, моєм моєм трубачіста”. Довівши до кожного українця інформацію про судимості Януковича, режимні технологи обмежили його електоральне поле. Наскільки суттєво, сказати важко, але достатньо відчутно – це факт. Опозиція ж тихенько пораділа, але скористатися можливістю похитнути позиції супротивника так і не змогла (не схотіла?).
Свистович сьогодні писав, що це таки кучмісти забили гол самі собі.
> Ще одним невеличким успіхом „наших” можна вважати завтрашнє підписання коаліційної угоди. Це означає, що спроби відколоти від Ющенка ще й БЮТ були вкрай невдалими. Тут не допомогли ані пара явно завищених рейтингів леді Ю
ні фіга подібного. Її рейтинги також були занижені.
> Наступне. Опозиція за останній рік програла УСІ принципові вибри.
Програно дійсно багато, але за умови об'єднання двох Ю все можна відіграти. І в цьому мій адвокатизм дияволу при тому, що я завжди наголошувала на тому, скільки просрала НУ. Відверто, потенціалу для просирання все ще багато. Зокрема, кадрове забезпечення. І там, і там. Однак раніше і не було сенсу починати активно щось формувати, бо сформувавши, треба чимось займатися, а як займатися, якщо невідомо як воно буде.
> Вкладаючи гроші в той чи інший проект, НУ вважає це автоматичним успіхом, навіть не бажаючи часом поворухнути пальцем, щоб проконтролювати, як цей проект розвивається. Так було, наприклад, з „Чистою Україною”, поки їх відверта ворожість до братніх антирежимних рухів не змусила спонсорів реагувати.
От чого у всієї опозиції не віднімеш, так це невміння вибирати кадри.
> Але повернемося до коаліційної угоди між НУ і БЮТ. Чому ж ця важлива подія все ж виглядає такою... звичайною? Чи не через те, що Юлія Володимірівна давно перестала бути яскравим і цікавим гравцем на політичному полі, перетворившись натомість на тінь Ющенка? Ефектним може бути об”єднання двох яскравих індивідуальностей, якими були Віктор Андрійович і Юля ще рік-два тому. Юля, яка захоплювала телецентр, Юля, яка розплетала косу в прямому ефірі, демонструючи, що та не „хвальшива”........
Ох, Саня, Вам там, звідки Ви пишете, багато чого не видно. Де б Юля не з'явилася, в публіки ейфорія. Причому не тільки в публіки, а й в серйозних контрагентів. Люди, які проводили не одну виборчу кампанію в Європі, після зустрічі з Юлею, закотивши очі, казали, що такого шукають і не можуть знайти. Не кожного дня трапляються приводи для захоплення телецентру. Та і в несправжності коси не кожен день звинувачують.
Це мені нагадує Видріна, який щось з місяць чи два тому написав АНАЛітику про те, який насправді Янукович харизматичний, бо цілісний, і яка нехаризматична Юля. Одразу було видно, що поперли Видріна з Юліної обслуги .
Так що нєправду кажете. В цьому випадку.
Ну і нерозумно як раз в такі моменти заявляти, що ми програли перший тайм. В моменти програшу Ви намагалися затушувати негатив, а зараз.... А треба як раз навпаки.
2004.07.02 | S@nya
Re: А прокурором бути крутіше!
magda пише:> S@nya пише:
> > Завтра, 2-го липня, Віктор Ющенко і Юлія Тимошенко мають підписати коаліційну угоду про висунення єдиного кандидата на виборах президента і подальші спільні дії у разі перемоги. Чомусь подія, яка ще рік тому могла б викликати хвилю радощів і ажіотажу в рядах прихильників демократичної опозиції, сьогодні сприймається більш ніж спокійно.
> > Чому?
> Тому що цього чекали, на це сподівалися. Довге чекання призводить до того, що настання події сприймається як належне. Також певне полегшення, яке теж не є емоцією "на підйомі". Є різниця, коли двоє побираються через півроку після зустрічі, і коли це відбувається через 10 років. А таке буває, і не раз.
>
Ок, але з політтехнологічної точки зору це дууже поганий хід. А також з точки зору прориву інформблокади. Не треба було кожний крок до об"єднання так смакувати, тоді б зараз підписання угоди було б гучнішим.
>
> > Головний пропущений за рік гол – Мороз, якого, як видається, опозиція втратила остаточно.
> За умови об'єднання принаймні двох Ю Мороз вже не гратиме ТАКОЇ ролі.
>
Мороз гратиме ТАКУ роль у будь-якому разі. Він робить коаліцію Ющенко справді "широкою коаліцією демоктратичних сил", а не купкою правих нацюків, якими є зараз прихильники Ющенка в тємніках з Банкової, а значить на всіх центральних каналах.
>
>
> > Ще одним невеличким успіхом „наших” можна вважати завтрашнє підписання коаліційної угоди. Це означає, що спроби відколоти від Ющенка ще й БЮТ були вкрай невдалими. Тут не допомогли ані пара явно завищених рейтингів леді Ю
> ні фіга подібного. Її рейтинги також були занижені.
>
Нагадаю, що напочатку 2003 Юлю справді намагалися спровокувати, зігравши на її амбіціях в той момент, коли Ющ на її заклики до об"єднання відповідав мовчанкою. Їй приписували рейтинг 18%, якого в неї не було ніколи. (див. наприклад http://glavred.info/index.php?art=66854713)
>
> > Наступне. Опозиція за останній рік програла УСІ принципові вибри.
> Програно дійсно багато, але за умови об'єднання двох Ю все можна відіграти. І в цьому мій адвокатизм дияволу при тому, що я завжди наголошувала на тому, скільки просрала НУ. Відверто, потенціалу для просирання все ще багато. Зокрема, кадрове забезпечення. І там, і там. Однак раніше і не було сенсу починати активно щось формувати, бо сформувавши, треба чимось займатися, а як займатися, якщо невідомо як воно буде.
>
Важливіше не "що формувати", а з "кого формувати", бо "з гавна лєпіть, гавно і вийдєт"...
>
> > Але повернемося до коаліційної угоди між НУ і БЮТ. Чому ж ця важлива подія все ж виглядає такою... звичайною? Чи не через те, що Юлія Володимірівна давно перестала бути яскравим і цікавим гравцем на політичному полі, перетворившись натомість на тінь Ющенка? Ефектним може бути об”єднання двох яскравих індивідуальностей, якими були Віктор Андрійович і Юля ще рік-два тому. Юля, яка захоплювала телецентр, Юля, яка розплетала косу в прямому ефірі, демонструючи, що та не „хвальшива”........
>
Не кожного дня трапляються приводи для захоплення телецентру. Та і в несправжності коси не кожен день звинувачують.
>
І не треба кожного дня. Як хтось влучно відмітив на Майдані, на сайті Тимошенко її біографія закінчується 2002 роком, і з тих пір ми справді не чули від Юлі нічого нового, нажаль
> Це мені нагадує Видріна, який щось з місяць чи два тому написав АНАЛітику про те, який насправді Янукович харизматичний, бо цілісний, і яка нехаризматична Юля. Одразу було видно, що поперли Видріна з Юліної обслуги .
>
> Так що нєправду кажете. В цьому випадку.
Мені просто не подобається пасивність людини, яку я підтримував на виборах і не тільки саме за те, що вона вміє бути активною і яскравою в нашому політичному болоті. Зараз її не видно. Нема яскравих самостійних кроків.
>
> Ну і нерозумно як раз в такі моменти заявляти, що ми програли перший тайм. В моменти програшу Ви намагалися затушувати негатив, а зараз.... А треба як раз навпаки.
Тушують негатив люди з оточення Ющенка. Замість того, щоб творити позитив. Досить ейфорії. Треба глянути відверто в обличчя дуже ймовірної поразки наших восени. І нарешті щось з цим робити.
2004.07.02 | Franko
Re: А прокурором бути крутіше!
S@nya пише:> Тушують негатив люди з оточення Ющенка. Замість того, щоб творити позитив. Досить ейфорії. Треба глянути відверто в обличчя дуже ймовірної поразки наших восени. І нарешті щось з цим робити.
Нашоукраїнці зараз чи не більше готуються до оскарження результатів, масових акцій після виборів етц (тобто ДО ПРОГРАШУ), ніж готують виграш.
2004.07.02 | magda
А ще крутіше - ГЕНПРОКУРОРОМ!
S@nya пише:> Ок, але з політтехнологічної точки зору це дууже поганий хід. А також з точки зору прориву інформблокади. Не треба було кожний крок до об"єднання так смакувати, тоді б зараз підписання угоди було б гучнішим.
Хто і що смакував? Де тут були кроки зі смакуванням? Тут були продирання крізь хащі.
І чому Ви про це пишете зараз? Це гумор на сходах? А якщо зараз, то що саме поганий хід? Що Ви пропонували би? Підписати втихаря і нікому про це не сказати?
Я ж і кажу, що до даної події Ви написали мало доречний коментар. Бо якщо я правильно зрозуміла Ваші заперечення, поганим технологічним ходом можна вважати тільки всі ті під'їзди до об'єднання, які до того були. Себто "смакування". Щось мені пригадується одна Ваша реакція на чергову заяву Юща про його "пропозиції об'єднатися" до Юлі та ще тоді Мороза. Ви тоді щось написали типу "молодець Ющ." Так от тоді, коли це було пустопорожньою спробою налякати пострілами з пукалки, треба було казати про поганий політтехнологічний хід. А не зараз, коли відбулося реальне об'єднання.
> > За умови об'єднання принаймні двох Ю Мороз вже не гратиме ТАКОЇ ролі.
> Мороз гратиме ТАКУ роль у будь-якому разі. Він робить коаліцію Ющенко справді "широкою коаліцією демоктратичних сил", а не купкою правих нацюків, якими є зараз прихильники Ющенка в тємніках з Банкової, а значить на всіх центральних каналах.
Ну так якщо лякатися темників, то і Мороза не треба приплутувати, бо тоді починають розводитися про "протиприродний союз ужа с єжом".
А от знаєте, що дійсно є поганим політтехнологічним ходом і що сто пудів буде в темниках? Висування 4 липня. Ібо День Незалежності США. Темніки цього не пропустять.
> > > Ще одним невеличким успіхом „наших” можна вважати завтрашнє підписання коаліційної угоди. Це означає, що спроби відколоти від Ющенка ще й БЮТ були вкрай невдалими. Тут не допомогли ані пара явно завищених рейтингів леді Ю
> > ні фіга подібного. Її рейтинги також були занижені.
> Нагадаю, що напочатку 2003 Юлю справді намагалися спровокувати, зігравши на її амбіціях в той момент, коли Ющ на її заклики до об"єднання відповідав мовчанкою. Їй приписували рейтинг 18%, якого в неї не було ніколи. (див. наприклад http://glavred.info/index.php?art=66854713)
Це був епізод. А рейтинги після того у 4% були явно занижені.
> > Програно дійсно багато, але за умови об'єднання двох Ю все можна відіграти. І в цьому мій адвокатизм дияволу при тому, що я завжди наголошувала на тому, скільки просрала НУ. Відверто, потенціалу для просирання все ще багато. Зокрема, кадрове забезпечення. І там, і там. Однак раніше і не було сенсу починати активно щось формувати, бо сформувавши, треба чимось займатися, а як займатися, якщо невідомо як воно буде.
> Важливіше не "що формувати", а з "кого формувати", бо "з гавна лєпіть, гавно і вийдєт"...
От із цим повністю погоджуюся. Це моя хвора тема.
> Не кожного дня трапляються приводи для захоплення телецентру. Та і в несправжності коси не кожен день звинувачують.
> І не треба кожного дня. Як хтось влучно відмітив на Майдані, на сайті Тимошенко її біографія закінчується 2002 роком, і з тих пір ми справді не чули від Юлі нічого нового, нажаль
> Мені просто не подобається пасивність людини, яку я підтримував на виборах і не тільки саме за те, що вона вміє бути активною і яскравою в нашому політичному болоті. Зараз її не видно. Нема яскравих самостійних кроків.
З одного боку, таки правда. І дуже багато людей на Юлю ображено, бо приходили, пропонували допомогу, а вона ніби не потрібна. І нічого не робиться, навіть коли пропонуєш конкретні речі. Один мій знайомий був готовий в штабі денно і нощно.... але внаслідок однієї ситуації тепер ТААААК обламався.
Але з іншого боку, див. сабж мого допису. Про Генпрокурора. І чи є час захоплювати телецентри.
> > Ну і нерозумно як раз в такі моменти заявляти, що ми програли перший тайм. В моменти програшу Ви намагалися затушувати негатив, а зараз.... А треба як раз навпаки.
> Тушують негатив люди з оточення Ющенка. Замість того, щоб творити позитив. Досить ейфорії. Треба глянути відверто в обличчя дуже ймовірної поразки наших восени. І нарешті щось з цим робити.
З цим погоджуюся, але вважаю Вашу гілку ЗНАЧНО менш конструктивною в даний момент і в даній ситуації, ніж гілки про комісії і т.п.
2004.07.03 | S@nya
Re: А може краще головою регламентного комітету? :)
magda пише:> S@nya пише:
> > Ок, але з політтехнологічної точки зору це дууже поганий хід. А також з точки зору прориву інформблокади. Не треба було кожний крок до об"єднання так смакувати, тоді б зараз підписання угоди було б гучнішим.
> Хто і що смакував? Де тут були кроки зі смакуванням? Тут були продирання крізь хащі.
Я не про це. Що крізь хащі йшли, я не заперечую. Я про те як вже за місяць до підписання почалися розмови. Головним чином Костенко намагався випендрюватися своєю освідченістю і чи не щодня розповідав, які коми і крапки залишилось узгодити.
>
> І чому Ви про це пишете зараз? Це гумор на сходах? А якщо зараз, то що саме поганий хід? Що Ви пропонували би? Підписати втихаря і нікому про це не сказати?
>
Магдо, я мав на увазі, що це вдалий хід. Що цей хід - початок другого тайму, який ми неодмінно маємо вигравати, бо просрали перший. Я лише напередодні другого тайму хотів нагадати про помикли першого, щоб їх не повторювали.
> Я ж і кажу, що до даної події Ви написали мало доречний коментар. Бо якщо я правильно зрозуміла Ваші заперечення, поганим технологічним ходом можна вважати тільки всі ті під'їзди до об'єднання, які до того були. Себто "смакування". Щось мені пригадується одна Ваша реакція на чергову заяву Юща про його "пропозиції об'єднатися" до Юлі та ще тоді Мороза. Ви тоді щось написали типу "молодець Ющ." Так от тоді, коли це було пустопорожньою спробою налякати пострілами з пукалки, треба було казати про поганий політтехнологічний хід. А не зараз, коли відбулося реальне об'єднання.
>
Та моя реакція була викликана тим, що Ющ тоді під впливом оточення взагалі відмовчувався і ніяк не реагував на заклики до об"єднання збоку Юлі, а потім була та заява, яка давала надію.
Ще раз: я не казав, що це поганий хід. Я казав, що цей хід, який сам по собі дуже важливий, можна було зробити трохи гучніше. Бо чим більше людей дізнаються, тим краще. А я не думаю, що 1+1 і Інтер почали свої випуски новин з об"єднання опозиції...
>
> > > За умови об'єднання принаймні двох Ю Мороз вже не гратиме ТАКОЇ ролі.
> > Мороз гратиме ТАКУ роль у будь-якому разі. Він робить коаліцію Ющенко справді "широкою коаліцією демоктратичних сил", а не купкою правих нацюків, якими є зараз прихильники Ющенка в тємніках з Банкової, а значить на всіх центральних каналах.
> Ну так якщо лякатися темників, то і Мороза не треба приплутувати, бо тоді починають розводитися про "протиприродний союз ужа с єжом".
>
> А от знаєте, що дійсно є поганим політтехнологічним ходом і що сто пудів буде в темниках? Висування 4 липня. Ібо День Незалежності США. Темніки цього не пропустять.
>
Думаю, це складнувато буде використати, бо Януковича, схоже теж висувають в цей день. Але наші "таланти" з ТБ, звичайно, може щось і вигадають...
>
> > > > Ще одним невеличким успіхом „наших” можна вважати завтрашнє підписання коаліційної угоди. Це означає, що спроби відколоти від Ющенка ще й БЮТ були вкрай невдалими. Тут не допомогли ані пара явно завищених рейтингів леді Ю
> > > ні фіга подібного. Її рейтинги також були занижені.
> > Нагадаю, що напочатку 2003 Юлю справді намагалися спровокувати, зігравши на її амбіціях в той момент, коли Ющ на її заклики до об"єднання відповідав мовчанкою. Їй приписували рейтинг 18%, якого в неї не було ніколи. (див. наприклад http://glavred.info/index.php?art=66854713)
> Це був епізод. А рейтинги після того у 4% були явно занижені.
>
Я не сперечаюсь. Але був і той епізод. Я лише згадав про нього, до того ж в позитивному сенсі, що Юля не повелася. А що рейтинги її занижують чітко було видно на парламентських виборах, коли їй ледве давали 4 %, а вона набрала більше 7-ми (що, поміж іншим, теж не відображає її РЕАЛЬНОГО рейтингу).
>
> > > Програно дійсно багато, але за умови об'єднання двох Ю все можна відіграти. І в цьому мій адвокатизм дияволу при тому, що я завжди наголошувала на тому, скільки просрала НУ. Відверто, потенціалу для просирання все ще багато. Зокрема, кадрове забезпечення. І там, і там. Однак раніше і не було сенсу починати активно щось формувати, бо сформувавши, треба чимось займатися, а як займатися, якщо невідомо як воно буде.
> > Важливіше не "що формувати", а з "кого формувати", бо "з гавна лєпіть, гавно і вийдєт"...
> От із цим повністю погоджуюся. Це моя хвора тема.
>
Ну хоч в чомусь у нас з Вами згода
>
> > Не кожного дня трапляються приводи для захоплення телецентру. Та і в несправжності коси не кожен день звинувачують.
> > І не треба кожного дня. Як хтось влучно відмітив на Майдані, на сайті Тимошенко її біографія закінчується 2002 роком, і з тих пір ми справді не чули від Юлі нічого нового, нажаль
> > Мені просто не подобається пасивність людини, яку я підтримував на виборах і не тільки саме за те, що вона вміє бути активною і яскравою в нашому політичному болоті. Зараз її не видно. Нема яскравих самостійних кроків.
> З одного боку, таки правда. І дуже багато людей на Юлю ображено, бо приходили, пропонували допомогу, а вона ніби не потрібна. І нічого не робиться, навіть коли пропонуєш конкретні речі. Один мій знайомий був готовий в штабі денно і нощно.... але внаслідок однієї ситуації тепер ТААААК обламався.
>
> Але з іншого боку, див. сабж мого допису. Про Генпрокурора. І чи є час захоплювати телецентри.
>
Магдо, я не пригадую часів, коли б Юлю хоч на пару місяців полишили у спокої. Раніше їй це не заважало. Хоча, мабуть, Ви праві, зараз є й інші важливі речі. Але знов таки, без прориву інформблокади...
>
> > > Ну і нерозумно як раз в такі моменти заявляти, що ми програли перший тайм. В моменти програшу Ви намагалися затушувати негатив, а зараз.... А треба як раз навпаки.
> > Тушують негатив люди з оточення Ющенка. Замість того, щоб творити позитив. Досить ейфорії. Треба глянути відверто в обличчя дуже ймовірної поразки наших восени. І нарешті щось з цим робити.
> З цим погоджуюся, але вважаю Вашу гілку ЗНАЧНО менш конструктивною в даний момент і в даній ситуації, ніж гілки про комісії і т.п.
Я і не претендую на конструктивність в цій гілці. Я лише сподівався, що вона може стати хоч маленьким поштовхом до конструктиву.
П.С.: Я сьогодні сам цілий день в ейфорії від угоди і заяв Ю. і Ю., Юля молодець, особливо звернення до Мороза, ну просто відразу відчувається стиль майстра (Це без іронії) Ну і угода складена, як на мене, ну дуже грамотно. Треба, щоб її прочитав кожен, хто голосуватиме 31-го...
2004.07.02 | Михайло Свистович
Тоді я намагатимусь бути подібним до диявола
magda пише:>
> Тому що цього чекали, на це сподівалися. Довге чекання призводить до того, що настання події сприймається як належне. Також певне полегшення, яке теж не є емоцією "на підйомі". Є різниця, коли двоє побираються через півроку після зустрічі, і коли це відбувається через 10 років. А таке буває, і не раз.
>
> За умови об'єднання принаймні двох Ю Мороз вже не гратиме ТАКОЇ ролі.
Правільна гаваріш, правільна.
>
> Свистович сьогодні писав, що це таки кучмісти забили гол самі собі.
Але Саня також правильно написав.
>
> ні фіга подібного. Її рейтинги також були занижені.
Це тобі так хочеться.
>
> Програно дійсно багато, але за умови об'єднання двох Ю все можна відіграти. І в цьому мій адвокатизм дияволу при тому, що я завжди наголошувала на тому, скільки просрала НУ.
А скільки просрав БЮТ
>
> > Вкладаючи гроші в той чи інший проект, НУ вважає це автоматичним успіхом, навіть не бажаючи часом поворухнути пальцем, щоб проконтролювати, як цей проект розвивається. Так було, наприклад, з „Чистою Україною”, поки їх відверта ворожість до братніх антирежимних рухів не змусила спонсорів реагувати.
І як відреагували спонсори?
>
> Ох, Саня, Вам там, звідки Ви пишете, багато чого не видно. Де б Юля не з'явилася, в публіки ейфорія. Причому не тільки в публіки, а й в серйозних контрагентів.
Це тому, що на Юлю з"являється специфічна публіка, в якої від Юлі ейфорія. Так що Сані все видно.
>
> Люди, які проводили не одну виборчу кампанію в Європі, після зустрічі з Юлею, закотивши очі, казали, що такого шукають і не можуть знайти.
Україна - не Європа
2004.07.02 | S@nya
Re: А що, тобі трeба намагатися?? Нeвжe я тeбe пeрeоцінюю? ;)
Михайло Свистович пише:> І як відреагували спонсори?
>
Ну вони начe чиста притихли трохи
> >
> > Люди, які проводили не одну виборчу кампанію в Європі, після зустрічі з Юлею, закотивши очі, казали, що такого шукають і не можуть знайти.
>
> Україна - не Європа
Алe й нe Росія, на щастя
2004.07.02 | Михайло Свистович
Звичайно переоцінюєш. Крила ніяк не відпадуть, ратиці щось не
ростутьS@nya пише:
>
> Алe й нe Росія, на щастя
До чого тут Росія?
2004.07.02 | S@nya
Re: Ну з крилами проблeму сьогодні можна вирішити...
І нe такe відрізають...Михайло Свистович пише:
> ростуть
>
>
> S@nya пише:
> >
> > Алe й нe Росія, на щастя
>
> До чого тут Росія?
Бо Україна нe вона. Тобто Україна всe ж билжча до Європ по всіх напрямках.
2004.07.02 | Михайло Свистович
Re: Ну з крилами проблeму сьогодні можна вирішити...
S@nya пише:>
> Бо Україна нe вона. Тобто Україна всe ж билжча до Європ по всіх напрямках.
Не по всіх. Це по-перше. По-друге, до чого ТУТ Росія?
2004.07.02 | S@nya
Re: Ну з крилами проблeму сьогодні можна вирішити...
Михайло Свистович пише:> S@nya пише:
> >
> > Бо Україна нe вона. Тобто Україна всe ж билжча до Європ по всіх напрямках.
>
> Не по всіх. Це по-перше. По-друге, до чого ТУТ Росія?
Ну лана, ні до чого. Просто захотілося, щоб Кучмі ікнулося.
2004.07.02 | magda
Я захищатиму будь-якого диявола, якщо на нього нападеш ти.
Михайло Свистович пише:> magda пише:
> > Свистович сьогодні писав, що це таки кучмісти забили гол самі собі.
> Але Саня також правильно написав.
Я і не казала, що в цьому випадку він написав неправильно. Я послалася на існування протилежної думки. Моя думка з цього приводу - серединка/наполовинку, або радше я не знаю що з цього приводу думати.
> > Програно дійсно багато, але за умови об'єднання двох Ю все можна відіграти. І в цьому мій адвокатизм дияволу при тому, що я завжди наголошувала на тому, скільки просрала НУ.
> А скільки просрав БЮТ
Я не заперечую, але це не відноситься до теми. Я мала на увазі своїм дописом до Сані, що потенціалу до просирання таки багато, але ж не треба це все відкривати словами "ми вже програли перший тайм" у момент, коли це дійсно недоречно.
> > Ох, Саня, Вам там, звідки Ви пишете, багато чого не видно. Де б Юля не з'явилася, в публіки ейфорія. Причому не тільки в публіки, а й в серйозних контрагентів.
> Це тому, що на Юлю з"являється специфічна публіка, в якої від Юлі ейфорія. Так що Сані все видно.
Я теж бачила в одному твоєму мейлі слово "нормально". Своїми очима. Ніби читати вмію. Так що всі твої заперечення стосовно "це тобі так хочеться" можна обернути на "це тобі не хочеться".
> > Люди, які проводили не одну виборчу кампанію в Європі, після зустрічі з Юлею, закотивши очі, казали, що такого шукають і не можуть знайти.
> Україна - не Європа
Україна - не Свистович. До речі, згадані мною люди йшли не на Юлю, а на Юща. А вийшли з трохи іншим враженням. При тому, що просрали і той, і інша досить багато, я б сказала рівно, писати "Юля перетворилася на тінь Юща" щонайменше необгрунтовано.
2004.07.05 | Михайло Свистович
Фу яка ти необ"єктивна та упереджена.
magda пише:>
> Я не заперечую, але це не відноситься до теми.
Але ти ніколи про це не пишеш. А от про НУ...
>
> Я теж бачила в одному твоєму мейлі слово "нормально". Своїми очима. Ніби читати вмію. Так що всі твої заперечення стосовно "це тобі так хочеться" можна обернути на "це тобі не хочеться".
Таки "тобі так хочеться"
>
> Україна - не Свистович.
Але більше Свистович ніж Магда. Подивися рейтинги та підсумки виборів
>
> До речі, згадані мною люди йшли не на Юлю, а на Юща. А вийшли з трохи іншим враженням.
Це лкремі люди. Пересічний виборець інакший. Та й не зустрінеться Юля з усіма при всьому свому бажанні.
>
> писати "Юля перетворилася на тінь Юща" щонайменше необгрунтовано.
Можна так писати. Бо непіарівські імпульси (не заяви, не звернення, які нікому невідомі, а реальні дії) поза інтернетом головним чином давно йдуть з боку НУ.
2004.07.02 | СЕМЕН
"відвертою грою на лідера, а не на країну."
Гарно підмічено.Грою на себе, а не для народу і України.