Hовий сценарій фальсифікації президентських виборів 2004 року
07/09/2004 | Майдан-ІНФОРМ
Щойно завершилася прес-конференція народного депутата України, заступника партії “Батьківщина” Олександра Турчинова. Прес-служба партії пропонує вашій увазі матеріали прес-конференції.
Як стало відомо з достовірних джерел, наближених до адміністрації президента України і силових структур, розроблено принципово новий і вкрай цинічний сценарій фальсифікації президентських виборів 2004 року в Україні.
Мозковим центром і розробником стратегії такої фальсифікації є спеціальна група адміністрації президента Кучми, що працює під особистим керівництвом Віктора Медведчука. Цій групі підпорядковані спеціальні оперативні підрозділи МВС, СБУ та ГПУ.
Персонально В. Медведчуком формуються оперативні адміністративні штаби в усіх регіонах з опорним групами, закріпленими за кожною виборчою дільницею. Через облдержадміністрації здійснюється адміністративно-фінансова підтримка спецоперацій (добір фігурантів справ, підкуп, залякування, або звільнення місцевих чиновників та силовиків, що не бажають брати участі в операції).
Пропрезидентські аналітики і спеціалісти з вивчення громадської думки прийшли до висновку, що методи фальсифікації місцевих виборів в Україні, які проводилися раніше, будуть недостатньо ефективними восени 2004 року.
Навіть така традиційна пряма фальсифікація, як вкидання пачок бюлетенів за кандидата від влади або ж псування бюлетенів його опонентів не означає, що відбудеться другий тур президентських виборів. Причому, не обов”язково за участю кандидата, на якого зробить ставку сьогоднішнє оточення Леоніда Кучми.
Аналіз ситуації показав, що за час, який залишився до початку виборів, неможливе створення хоча б якогось позитивного іміджу для представника влади і сприятливого ставлення до нього цільової аудиторії. Чим більше про покращання цього іміджу говорять офіційні мас-медіа, тим більше зменшується довіра виборців до подібної інформації.
Тому було прийняте рішення, що пропагандистська, агітаційна кампанія відіграватиме другорядну роль і слугуватиме тільки прикриттям для проведення тотальної фальсифікації результатів президентських виборів.
Нижче ми наводимо основні напрямки змови, які, за отриманою нами інформацією, планує здійснити влада у рамках президентської кампанії-2004.
В рамках тотальної фальсифікації здійснюватимуться:
1. Висування, за сприяння влади, кількох “технічних” кандидатів з метою отримання якомога більшої кількості членів у складі виборчих комісій всіх рівнів та встановлення повного контролю за підрахунком голосів у масштабах всієї країни.
2. Ретельний добір членів дільничих та окружних виборчих комісій, готових до проведення тотальної фальсифікації виборів.
3. За декілька днів до голосування на більшості виборчих дільниць (виняток може скласти лише частина дільниць, розташованих у великих містах Західної України) будуть виготовлені і підписані дублікати протоколів виборчих комісій із зазначенням потрібних владі результатів. Підписи членів комісій від опозиції (як правило –один-два підписи на дільницю) професійно підроблять. На кожному фальсифікаті стоятиме справжній штамп. Необхідна кількість виготовлених фальсифікатів знаходитиметься під охороною особливо довірених співробітників СБУ, і буде легалізована відразу після голосування.
4. В день голосування підконтрольні члени комісій (більшість її складу) відмовляться підписувати (завіряти) копії протоколів для спостерігачів від опозиції. До ЦВК відправлять фіктивні протоколи, а оригінали знищать дорогою між виборчою дільницею та окружними комісіями. З цією метою керівникам обласних державних адміністрацій поставлено завдання: на всіх виборчих дільницях довести якісне співвідношення представників від влади та опозиції у пропорції не менше 4:1.
5. Керівникам обласних державних адміністрацій поставлено завдання до 1 вересня 2004 року подати в адміністрацію президента детальну інформацію про потенційних членів виборчих комісій від опозиційних кандидатів та запропонувати реальні методи підкупу або тиску на них та членів їхніх родин.
6. Для всіх дільниць, де планують проводити фальсифікацію, виготовлять інший комплект виборчих бюлетенів з відмітками, що відповідають даним фіктивних протоколів. Після закінчення підрахунку голосів і закриття дільниць представниками силових структур, що відповідають за збереження матеріалів виборів, буде проведена підміна всього пакету бюлетенів і необхідної документації.
7. ЦВК, більшість членів якої підпорядковані АП, терміново, на підставі фальшивих протоколів оголосить результати на користь кандидата від влади.
8. Скарги представників опозиції не прийматимуться і розглядатися не будуть. Матеріальна база для серйозного оскарження результатів буде недостатньою.
9. Верховний Суд і місцеві суди, повністю підпорядковані владі, підтвердять легітимність рішень ЦВК і правильність сфабрикованих результатів.
10. Більшість членів виборчих комісій, яким буде категорично заборонено, всупереч законодавству, підписувати копії протоколів результатів голосування, всіляко підкреслюватимуть, що за їх власним свідченням, ніяких порушень підрахунку голосів не було, і протоколи, подані до ЦВК – справжні. Перерахування підмінених бюлетенів це також підтвердить.
11. Паралельно, спеціальним підрозділам міліції і СБУ доручено здійснити серію масштабних провокацій, щоб різко дестабілізувати ситуацію в країні і на цьому фоні полегшити проведення фальсифікації результатів виборів. Ці акції повинні відбутися в Криму за участю кримських татар, в Західній і Східній Україні за участю начебто проросійських активістів і фіктивних націоналістів. Сигналом до цього послужать анонімні погроми і підпали партійних організацій лівої і правої орієнтацій.
У сфері громадської думки планується:
1. Фальсифікація поточних досліджень громадської думки стосовно кандидата від влади і його конкурентів. Офіційні ЗМІ об”єднаються в інформаційний холдинг, який “роз’яснить” громадянам України, Заходу і Росії, що точка зору середнього виборця невпинно зсувається в бік симпатій стабільного, надійного, респектабельного, і, відповідно, провладного кандидата.
2. Тенденційне висвітлення діяльності “свого” кандидата і негативне висвітлення діяльності конкурента. Масове розповсюдження сфабрикованого компромату на політичного опонента.
3. Розробка і проведення активних провокаційних заходів на зустрічах з виборцями у конкурентів.
4. Організація дискредитації опонентів начебто від імені його прихильників або колишніх однодумців.
5. Забезпечення інформаційної монополії шляхом нейтралізації будь-якими методами опозиційних ЗМІ (йдеться про повну зачистку інформаційного простору напередодні виборів. Для вирішення цього завдання формуються спеціальні судові групи (зокрема, у Києві – Печерський та Шевченківський суди), а також у регіонах (Крим, Донецьк, Луганськ, Харків, Київська область). Серед кандидатів на знищення значаться: 5-й телевізійний канал, газети “Україна молода”, “Вечірні вісті”, а також інтернет-видання “Українська правда”, “Главред”, “Обком”).
6. Організація підконтрольного владі дослідження на виході з виборчих дільниць (exit-pools), результати якого мають відповідати сфальсифікованим даним з виборчих дільниць.
7. Нейтралізація суб”єктів і механізмів фінансування виборчої кампанії кандидата від опозиції.
8. Шантаж, залякування підкуп виборців.
Плани влади щодо тотальної фальсифікації президентських виборів в Україні, оприлюднені сьогодні, очевидно не є повними і остаточно затвердженими. Однак, навіть фрагменти цього плану промовисто свідчать про серйозність намірів влади та її готовність йти на будь-які порушення законів та чинної Конституції, елементарних прав та свобод людини, ключових принципів демократичного волевиявлення з метою зберегти контроль над країною.
Наведені вище дані свідчать про те, що влада втратила сподівання на перемогу у відкритій, чесній боротьбі і розраховує тільки на авантюри, злочини та провокації.
Саме тому, на наше переконання, тільки об’єднання всіх чесних демократичних політичних сил та їх співпраця у ході всієї виборчої кампанії щодо упередження реалізації злочинних планів та намірів, дозволить провести чесні демократичні вибори, змінити владу та обрати нового Президента України, сформувати нову політичну команду, що покладе край урядовому бандитизму та політичному терору в країні і суспільстві.
Як стало відомо з достовірних джерел, наближених до адміністрації президента України і силових структур, розроблено принципово новий і вкрай цинічний сценарій фальсифікації президентських виборів 2004 року в Україні.
Мозковим центром і розробником стратегії такої фальсифікації є спеціальна група адміністрації президента Кучми, що працює під особистим керівництвом Віктора Медведчука. Цій групі підпорядковані спеціальні оперативні підрозділи МВС, СБУ та ГПУ.
Персонально В. Медведчуком формуються оперативні адміністративні штаби в усіх регіонах з опорним групами, закріпленими за кожною виборчою дільницею. Через облдержадміністрації здійснюється адміністративно-фінансова підтримка спецоперацій (добір фігурантів справ, підкуп, залякування, або звільнення місцевих чиновників та силовиків, що не бажають брати участі в операції).
Пропрезидентські аналітики і спеціалісти з вивчення громадської думки прийшли до висновку, що методи фальсифікації місцевих виборів в Україні, які проводилися раніше, будуть недостатньо ефективними восени 2004 року.
Навіть така традиційна пряма фальсифікація, як вкидання пачок бюлетенів за кандидата від влади або ж псування бюлетенів його опонентів не означає, що відбудеться другий тур президентських виборів. Причому, не обов”язково за участю кандидата, на якого зробить ставку сьогоднішнє оточення Леоніда Кучми.
Аналіз ситуації показав, що за час, який залишився до початку виборів, неможливе створення хоча б якогось позитивного іміджу для представника влади і сприятливого ставлення до нього цільової аудиторії. Чим більше про покращання цього іміджу говорять офіційні мас-медіа, тим більше зменшується довіра виборців до подібної інформації.
Тому було прийняте рішення, що пропагандистська, агітаційна кампанія відіграватиме другорядну роль і слугуватиме тільки прикриттям для проведення тотальної фальсифікації результатів президентських виборів.
Нижче ми наводимо основні напрямки змови, які, за отриманою нами інформацією, планує здійснити влада у рамках президентської кампанії-2004.
В рамках тотальної фальсифікації здійснюватимуться:
1. Висування, за сприяння влади, кількох “технічних” кандидатів з метою отримання якомога більшої кількості членів у складі виборчих комісій всіх рівнів та встановлення повного контролю за підрахунком голосів у масштабах всієї країни.
2. Ретельний добір членів дільничих та окружних виборчих комісій, готових до проведення тотальної фальсифікації виборів.
3. За декілька днів до голосування на більшості виборчих дільниць (виняток може скласти лише частина дільниць, розташованих у великих містах Західної України) будуть виготовлені і підписані дублікати протоколів виборчих комісій із зазначенням потрібних владі результатів. Підписи членів комісій від опозиції (як правило –один-два підписи на дільницю) професійно підроблять. На кожному фальсифікаті стоятиме справжній штамп. Необхідна кількість виготовлених фальсифікатів знаходитиметься під охороною особливо довірених співробітників СБУ, і буде легалізована відразу після голосування.
4. В день голосування підконтрольні члени комісій (більшість її складу) відмовляться підписувати (завіряти) копії протоколів для спостерігачів від опозиції. До ЦВК відправлять фіктивні протоколи, а оригінали знищать дорогою між виборчою дільницею та окружними комісіями. З цією метою керівникам обласних державних адміністрацій поставлено завдання: на всіх виборчих дільницях довести якісне співвідношення представників від влади та опозиції у пропорції не менше 4:1.
5. Керівникам обласних державних адміністрацій поставлено завдання до 1 вересня 2004 року подати в адміністрацію президента детальну інформацію про потенційних членів виборчих комісій від опозиційних кандидатів та запропонувати реальні методи підкупу або тиску на них та членів їхніх родин.
6. Для всіх дільниць, де планують проводити фальсифікацію, виготовлять інший комплект виборчих бюлетенів з відмітками, що відповідають даним фіктивних протоколів. Після закінчення підрахунку голосів і закриття дільниць представниками силових структур, що відповідають за збереження матеріалів виборів, буде проведена підміна всього пакету бюлетенів і необхідної документації.
7. ЦВК, більшість членів якої підпорядковані АП, терміново, на підставі фальшивих протоколів оголосить результати на користь кандидата від влади.
8. Скарги представників опозиції не прийматимуться і розглядатися не будуть. Матеріальна база для серйозного оскарження результатів буде недостатньою.
9. Верховний Суд і місцеві суди, повністю підпорядковані владі, підтвердять легітимність рішень ЦВК і правильність сфабрикованих результатів.
10. Більшість членів виборчих комісій, яким буде категорично заборонено, всупереч законодавству, підписувати копії протоколів результатів голосування, всіляко підкреслюватимуть, що за їх власним свідченням, ніяких порушень підрахунку голосів не було, і протоколи, подані до ЦВК – справжні. Перерахування підмінених бюлетенів це також підтвердить.
11. Паралельно, спеціальним підрозділам міліції і СБУ доручено здійснити серію масштабних провокацій, щоб різко дестабілізувати ситуацію в країні і на цьому фоні полегшити проведення фальсифікації результатів виборів. Ці акції повинні відбутися в Криму за участю кримських татар, в Західній і Східній Україні за участю начебто проросійських активістів і фіктивних націоналістів. Сигналом до цього послужать анонімні погроми і підпали партійних організацій лівої і правої орієнтацій.
У сфері громадської думки планується:
1. Фальсифікація поточних досліджень громадської думки стосовно кандидата від влади і його конкурентів. Офіційні ЗМІ об”єднаються в інформаційний холдинг, який “роз’яснить” громадянам України, Заходу і Росії, що точка зору середнього виборця невпинно зсувається в бік симпатій стабільного, надійного, респектабельного, і, відповідно, провладного кандидата.
2. Тенденційне висвітлення діяльності “свого” кандидата і негативне висвітлення діяльності конкурента. Масове розповсюдження сфабрикованого компромату на політичного опонента.
3. Розробка і проведення активних провокаційних заходів на зустрічах з виборцями у конкурентів.
4. Організація дискредитації опонентів начебто від імені його прихильників або колишніх однодумців.
5. Забезпечення інформаційної монополії шляхом нейтралізації будь-якими методами опозиційних ЗМІ (йдеться про повну зачистку інформаційного простору напередодні виборів. Для вирішення цього завдання формуються спеціальні судові групи (зокрема, у Києві – Печерський та Шевченківський суди), а також у регіонах (Крим, Донецьк, Луганськ, Харків, Київська область). Серед кандидатів на знищення значаться: 5-й телевізійний канал, газети “Україна молода”, “Вечірні вісті”, а також інтернет-видання “Українська правда”, “Главред”, “Обком”).
6. Організація підконтрольного владі дослідження на виході з виборчих дільниць (exit-pools), результати якого мають відповідати сфальсифікованим даним з виборчих дільниць.
7. Нейтралізація суб”єктів і механізмів фінансування виборчої кампанії кандидата від опозиції.
8. Шантаж, залякування підкуп виборців.
Плани влади щодо тотальної фальсифікації президентських виборів в Україні, оприлюднені сьогодні, очевидно не є повними і остаточно затвердженими. Однак, навіть фрагменти цього плану промовисто свідчать про серйозність намірів влади та її готовність йти на будь-які порушення законів та чинної Конституції, елементарних прав та свобод людини, ключових принципів демократичного волевиявлення з метою зберегти контроль над країною.
Наведені вище дані свідчать про те, що влада втратила сподівання на перемогу у відкритій, чесній боротьбі і розраховує тільки на авантюри, злочини та провокації.
Саме тому, на наше переконання, тільки об’єднання всіх чесних демократичних політичних сил та їх співпраця у ході всієї виборчої кампанії щодо упередження реалізації злочинних планів та намірів, дозволить провести чесні демократичні вибори, змінити владу та обрати нового Президента України, сформувати нову політичну команду, що покладе край урядовому бандитизму та політичному терору в країні і суспільстві.
Відповіді
2004.07.09 | Franko
ЩО МАЄ ОПОЗИЦІЯ, ЩОБ ПРОТИСТАВИТИ ЦЬОМУ СЦЕНАРІЮ? (-)
2004.07.09 | Альтима
Re: ЩО МАЄ ОПОЗИЦІЯ, ЩОБ ПРОТИСТАВИТИ ЦЬОМУ СЦЕНАРІЮ? (-)
<<1. Висування, за сприяння влади, кількох “технічних” кандидатів з метою отримання якомога більшої кількості членів у складі виборчих комісій всіх рівнів та встановлення повного контролю за підрахунком голосів у масштабах всієї країни.>>Это может сделать и опозиция. Даже если эта технология черная. Посмотрите на Базилюка и КО. Он такой кандидат как я президент. Несомненно среди правых, левых и центристов можно найти столько Базилюков сколько необходимо. И тогда базилюки станут именем нарицательным. Минус - это возможная реакция ТВ.
<<2. Ретельний добір членів дільничих та окружних виборчих комісій, готових до проведення тотальної фальсифікації виборів.>>
Тут против лома нет приема если нет другого лома. Лом нужно получить любыми средствами. Опозиции нужны тщательно отобранные члены комисий, которые не будут уступать, и не побоятся настоять на своем. Они должны знать законодательство, и быть независимыми людьми. Плюс необходима координация с членами комисий от А.Мороза, и (если возможно) от Симоненка.
<<3. За декілька днів до голосування на більшості виборчих дільниць (виняток може скласти лише частина дільниць, розташованих у великих містах Західної України) будуть виготовлені і підписані дублікати протоколів виборчих комісій із зазначенням потрібних владі результатів. Підписи членів комісій від опозиції (як правило –один-два підписи на дільницю) професійно підроблять. На кожному фальсифікаті стоятиме справжній штамп. Необхідна кількість виготовлених фальсифікатів знаходитиметься під охороною особливо довірених співробітників СБУ, і буде легалізована відразу після голосування.>>
Одна-две подписи превратится в две если Мороз не подведет. Количество подписей можно увеличить дальше, если пойти на п.1, что имеет свои минусы.
Можно как-то провести работу с работниками госслжб на тему саботажа незаконных ряспоряжений. Я думаю, что лозунг "Саботируй противозаконные распоряжения" должен быть распространен как можно шире. Беспорядок начинается в головах.
<<4. В день голосування підконтрольні члени комісій (більшість її складу) відмовляться підписувати (завіряти) копії протоколів для спостерігачів від опозиції. До ЦВК відправлять фіктивні протоколи, а оригінали знищать дорогою між виборчою дільницею та окружними комісіями. З цією метою керівникам обласних державних адміністрацій поставлено завдання: на всіх виборчих дільницях довести якісне співвідношення представників від влади та опозиції у пропорції не менше 4:1.>>
Копии нужно подписать, а отказ подписать копии задокументировать. Я думаю мы все можем найти способ сделать последнее за доступную цену.
Техника аудио и видео записи сделала большой прогресс в этом вопросе.
<<5. Керівникам обласних державних адміністрацій поставлено завдання до 1 вересня 2004 року подати в адміністрацію президента детальну інформацію про потенційних членів виборчих комісій від опозиційних кандидатів та запропонувати реальні методи підкупу або тиску на них та членів їхніх родин.>>
Сделать то же самое. Изучить слабые места самих себя и своих конкурентов. Вполне возможно не только защитить себя, но и переубедить опонента зная больше о его слабых местах. Просто нужно готовиться к этому всерьез. Подкуп можно не брать, а испуганность можно симулировать.
<<6. Для всіх дільниць, де планують проводити фальсифікацію, виготовлять інший комплект виборчих бюлетенів з відмітками, що відповідають даним фіктивних протоколів. Після закінчення підрахунку голосів і закриття дільниць представниками силових структур, що відповідають за збереження матеріалів виборів, буде проведена підміна всього пакету бюлетенів і необхідної документації.>>
Это то место процесса, где необходим наиболее эффективный контроль. Хороших идей нет, но можно сделать только одно из двух
1) Обеспечить охрану (очень сложно ввиду неподконтрольности гос органов)
2) Обеспечить уникальность бюлетня (напр. проставив подписи всех членов комиссии при выдаче бумажки), что возможно не предусмотрено законом.
<<7. ЦВК, більшість членів якої підпорядковані АП, терміново, на підставі фальшивих протоколів оголосить результати на користь кандидата від влади.>>
Тут так и будет, если такие протоколы поступят.
8. Скарги представників опозиції не прийматимуться і розглядатися не будуть. Матеріальна база для серйозного оскарження результатів буде недостатньою.
База для опротестования будет достаточной если опозиция сможет быстро сконсолидировать все нарушения вместе. Для этого необходим 1) альтернативный подсчет 2) подписанные копии протоколов 3) свидетельства, которые могут быть предоставлены в суде. Я не знаю как правильно в суд это все добро подавать, необходима консультация у юриста.
9. Верховний Суд і місцеві суди, повністю підпорядковані владі, підтвердять легітимність рішень ЦВК і правильність сфабрикованих результатів.
Ну подтвердят, если 1) акция "Саботируй беззаконие" не пройдет и 2) доказательств не будет и 3) выбор суда, юриста и пр. будет сделан криво.
10. Більшість членів виборчих комісій, яким буде категорично заборонено, всупереч законодавству, підписувати копії протоколів результатів голосування, всіляко підкреслюватимуть, що за їх власним свідченням, ніяких порушень підрахунку голосів не було, і протоколи, подані до ЦВК – справжні. Перерахування підмінених бюлетенів це також підтвердить.
1) Задокументировать отказ подписать копию протокола. 2) Привести членов комиссии от других кандидатов в суд в поддержку фальсификации.
<<11. Паралельно, спеціальним підрозділам міліції і СБУ доручено здійснити серію масштабних провокацій, щоб різко дестабілізувати ситуацію в країні і на цьому фоні полегшити проведення фальсифікації результатів виборів. Ці акції повинні відбутися в Криму за участю кримських татар, в Західній і Східній Україні за участю начебто проросійських активістів і фіктивних націоналістів. Сигналом до цього послужать анонімні погроми і підпали партійних організацій лівої і правої орієнтацій.>>
Это они проведут. Главное не поддаться на все это.
<<6. Організація підконтрольного владі дослідження на виході з виборчих дільниць (exit-pools), результати якого мають відповідати сфальсифікованим даним з виборчих дільниць.>>
Это их самое слабое звено. Никто в эти экзит-полы не поверит. Даже если вы смотрите только гос.телевидение вы при наличии мозгов в голове не можете поверить ни в гос.версии по Мукачево, ни в гос.версии по Гонгадзе. Эти версии настолько неправдоподобны, что и в экзит-полы такие никто не поверит.
В случае фальсификации выборов Ющенко может выйти на прес конференцию и сказать
у меня вот такой экзит пол, и вот такой то альтернативный результат подсчета голосов. Я выиграл. Эта власть нелегитимна. Я призываю всех к гражданскому неповиновению.
Вопрос о том, какая часть населения Украины поймет, что им есть чего терять при президенте имени призрака Кучмы. Сколько людей в бизнесе, обычных людей, студентов, и обычных рабочих не пожелают дальше терпеть эту власть.
2004.07.09 | Альтима
Re: ЩО МАЄ ОПОЗИЦІЯ, ЩОБ ПРОТИСТАВИТИ ЦЬОМУ СЦЕНАРІЮ !!!
09-07-2004 18:18, АльтимаRe: ЩО МАЄ ОПОЗИЦІЯ, ЩОБ ПРОТИСТАВИТИ ЦЬОМУ СЦЕНАРІЮ? (-)
Версія до друку // Відповісти // Тема повністю // Редагувати // Стерти // переглядів: 8 // URL: http://maidan.org.ua/n/free/1089386318
<<1. Висування, за сприяння влади, кількох “технічних” кандидатів з метою отримання якомога більшої кількості членів у складі виборчих комісій всіх рівнів та встановлення повного контролю за підрахунком голосів у масштабах всієї країни.>>
Это может сделать и опозиция. Даже если эта технология черная. Посмотрите на Базилюка и КО. Он такой кандидат как я президент. Несомненно среди правых, левых и центристов можно найти столько Базилюков сколько необходимо. И тогда базилюки станут именем нарицательным. Минус - это возможная реакция ТВ.
<<2. Ретельний добір членів дільничих та окружних виборчих комісій, готових до проведення тотальної фальсифікації виборів.>>
Тут против лома нет приема если нет другого лома. Лом нужно получить любыми средствами. Опозиции нужны тщательно отобранные члены комисий, которые не будут уступать, и не побоятся настоять на своем. Они должны знать законодательство, и быть независимыми людьми. Плюс необходима координация с членами комисий от А.Мороза, и (если возможно) от Симоненка.
<<3. За декілька днів до голосування на більшості виборчих дільниць (виняток може скласти лише частина дільниць, розташованих у великих містах Західної України) будуть виготовлені і підписані дублікати протоколів виборчих комісій із зазначенням потрібних владі результатів. Підписи членів комісій від опозиції (як правило –один-два підписи на дільницю) професійно підроблять. На кожному фальсифікаті стоятиме справжній штамп. Необхідна кількість виготовлених фальсифікатів знаходитиметься під охороною особливо довірених співробітників СБУ, і буде легалізована відразу після голосування.>>
Одна-две подписи превратится в две если Мороз не подведет. Количество подписей можно увеличить дальше, если пойти на п.1, что имеет свои минусы.
Можно как-то провести работу с работниками госслжб на тему саботажа незаконных ряспоряжений. Я думаю, что лозунг "Саботируй противозаконные распоряжения" должен быть распространен как можно шире. Беспорядок начинается в головах.
<<4. В день голосування підконтрольні члени комісій (більшість її складу) відмовляться підписувати (завіряти) копії протоколів для спостерігачів від опозиції. До ЦВК відправлять фіктивні протоколи, а оригінали знищать дорогою між виборчою дільницею та окружними комісіями. З цією метою керівникам обласних державних адміністрацій поставлено завдання: на всіх виборчих дільницях довести якісне співвідношення представників від влади та опозиції у пропорції не менше 4:1.>>
Копии нужно подписать, а отказ подписать копии задокументировать. Я думаю мы все можем найти способ сделать последнее за доступную цену.
Техника аудио и видео записи сделала большой прогресс в этом вопросе.
<<5. Керівникам обласних державних адміністрацій поставлено завдання до 1 вересня 2004 року подати в адміністрацію президента детальну інформацію про потенційних членів виборчих комісій від опозиційних кандидатів та запропонувати реальні методи підкупу або тиску на них та членів їхніх родин.>>
Сделать то же самое. Изучить слабые места самих себя и своих конкурентов. Вполне возможно не только защитить себя, но и переубедить опонента зная больше о его слабых местах. Просто нужно готовиться к этому всерьез. Подкуп можно не брать, а испуганность можно симулировать.
<<6. Для всіх дільниць, де планують проводити фальсифікацію, виготовлять інший комплект виборчих бюлетенів з відмітками, що відповідають даним фіктивних протоколів. Після закінчення підрахунку голосів і закриття дільниць представниками силових структур, що відповідають за збереження матеріалів виборів, буде проведена підміна всього пакету бюлетенів і необхідної документації.>>
Это то место процесса, где необходим наиболее эффективный контроль. Хороших идей нет, но можно сделать только одно из двух
1) Обеспечить охрану (очень сложно ввиду неподконтрольности гос органов)
2) Обеспечить уникальность бюлетня (напр. проставив подписи всех членов комиссии при выдаче бумажки), что возможно не предусмотрено законом.
<<7. ЦВК, більшість членів якої підпорядковані АП, терміново, на підставі фальшивих протоколів оголосить результати на користь кандидата від влади.>>
Тут так и будет, если такие протоколы поступят.
8. Скарги представників опозиції не прийматимуться і розглядатися не будуть. Матеріальна база для серйозного оскарження результатів буде недостатньою.
База для опротестования будет достаточной если опозиция сможет быстро сконсолидировать все нарушения вместе. Для этого необходим 1) альтернативный подсчет 2) подписанные копии протоколов 3) свидетельства, которые могут быть предоставлены в суде. Я не знаю как правильно в суд это все добро подавать, необходима консультация у юриста.
9. Верховний Суд і місцеві суди, повністю підпорядковані владі, підтвердять легітимність рішень ЦВК і правильність сфабрикованих результатів.
Ну подтвердят, если 1) акция "Саботируй беззаконие" не пройдет и 2) доказательств не будет и 3) выбор суда, юриста и пр. будет сделан криво.
10. Більшість членів виборчих комісій, яким буде категорично заборонено, всупереч законодавству, підписувати копії протоколів результатів голосування, всіляко підкреслюватимуть, що за їх власним свідченням, ніяких порушень підрахунку голосів не було, і протоколи, подані до ЦВК – справжні. Перерахування підмінених бюлетенів це також підтвердить.
1) Задокументировать отказ подписать копию протокола. 2) Привести членов комиссии от других кандидатов в суд в поддержку фальсификации.
<<11. Паралельно, спеціальним підрозділам міліції і СБУ доручено здійснити серію масштабних провокацій, щоб різко дестабілізувати ситуацію в країні і на цьому фоні полегшити проведення фальсифікації результатів виборів. Ці акції повинні відбутися в Криму за участю кримських татар, в Західній і Східній Україні за участю начебто проросійських активістів і фіктивних націоналістів. Сигналом до цього послужать анонімні погроми і підпали партійних організацій лівої і правої орієнтацій.>>
Это они проведут. Главное не поддаться на все это.
<<6. Організація підконтрольного владі дослідження на виході з виборчих дільниць (exit-pools), результати якого мають відповідати сфальсифікованим даним з виборчих дільниць.>>
Это их самое слабое звено. Никто в эти экзит-полы не поверит. Даже если вы смотрите только гос.телевидение вы при наличии мозгов в голове не можете поверить ни в гос.версии по Мукачево, ни в гос.версии по Гонгадзе. Эти версии настолько неправдоподобны, что и в экзит-полы такие никто не поверит.
В случае фальсификации выборов Ющенко может выйти на прес конференцию и сказать
у меня вот такой экзит пол, и вот такой то альтернативный результат подсчета голосов. Я выиграл. Эта власть нелегитимна. Я призываю всех к гражданскому неповиновению.
Вопрос о том, какая часть населения Украины поймет, что им есть чего терять при президенте имени призрака Кучмы. Сколько людей в бизнесе, обычных людей, студентов, и обычных рабочих не пожелают дальше терпеть эту власть.
2004.07.09 | S.D.
Обсудим...
> Это может сделать и опозиция. Даже если эта технология черная.Это не черная и даже не серая технология. Это неизбежный шаг в свете действующей редакции Закона. Любая партия из НУ и БЮТ имеют сейчас полное право выдвинуть кандидатов.
> <<2. Ретельний добір членів дільничих та окружних виборчих комісій, готових до проведення тотальної фальсифікації виборів.>>
> Тут против лома нет приема если нет другого лома.
Невозможно. В распоряжении оппозиции нет таких институтов сбора и использовании информации, как МВД, СБУ, ГНАУ и даже банальные ЖЭКи.
> Плюс необходима координация с членами комисий от А.Мороза, и (если возможно) от Симоненка.
Я сотрудничал с рядовыми членами комиссий и наблюдателями от КПУ в 1998 году. В большинстве своем - это идейные люди старшего возраста, свято верующие в правоту своего правого дела и торжество идеалов коммунизма. Один из этих идеалов - декларирование примата демократии и свободы волеизъявления народа. Большинство коммунистов уверено, что при честном и свободном волеизъявлении народа Симоненко победит в первом же туре. Эти люди, в большинстве совем, ничего не опасаются (им нечего терять) и готовы активно протестовать против любых нарушений ос стороны власти. Поэтому, если оставить в день выборов за дверями участков идеологические разногласия и прийти к общему знаменателю, что все непровластные члены комиссий и наблюдатели делают общее дело (обеспечивают честность и прозрачность избирательного процесса), то такое сотрудничество может быть весьма успешным. Думаю, на это стоит обратить особое внимание при подготовке кадров.
> Одна-две подписи превратится в две если Мороз не подведет.
... и в три-четыре, если не разругаться с заседающими в комиссии пенсионерами от КПУ.
> Можно как-то провести работу с работниками госслжб на тему саботажа незаконных ряспоряжений. Я думаю, что лозунг "Саботируй противозаконные распоряжения" должен быть распространен как можно шире.
Опять же, "идейных" кучмовцев-януковичцев в комиссиях не так-то много. Как правило, это сотрудники гос.организаций, которых "нагрузили" предвыборными проблемами. Совершая мелкие и крупные нарушения, они руководствуются не идееями, их попросту запугивают: в случае невыполнения им грозят неприятности вплоть до увольнения. Тут, мне кажется, нужно начинать компанию по популяризации отдельных положений Уголовного кодекса. Вплоть до пикетчиков с соответсвующими цитатами на транспарантах.
Саботаж не может быть чисто идейным. Надо четко довести до понимания всех, что в случае чего (а "случай чего" может произойти даже при победе кандидата от власти) будут искать крайнего, а именно - конкретного исполнителя. И тогда увольнение с работы должно показаться полной ерундой по сравнению с многолетним тюремным сроком.
> <<4. В день голосування підконтрольні члени комісій (більшість її складу) відмовляться підписувати (завіряти) копії протоколів для спостерігачів від опозиції.
Кроме наблюдателей, от оппозиции будут и члены комиссий. Им тоже экземпляры протоколов выдаваться не будут? Тогда они и от подписи основных экземпляров должны отказатся, и заявят об этом громко и под видеокамерой в руках своего наблюдателя. Ибо такое нарушение Закона (отказ от выдачи предусмотренных законом экземпляров протоколов) равносильно полной подтасовке выборов.
> Техника аудио и видео записи сделала большой прогресс в этом вопросе.
100%. Все официальные наблюдатели должны быть вооружены соответствующими тех. средствами.
> <<...подати в адміністрацію президента детальну інформацію про потенційних членів виборчих комісій...>>
> Сделать то же самое.
См. выше.
> База для опротестования будет достаточной если опозиция сможет быстро сконсолидировать все нарушения вместе. Для этого необходим 1) альтернативный подсчет 2) подписанные копии протоколов 3) свидетельства, которые могут быть предоставлены в суде.
С момента оглашения сфальсифицированных итогов выборов оспорить их будет очень сложно, практика показывает - практически невозможно. Поэтому задача - не допустить оглашения сфальсифицированных итогов. Надо действовать на опережение и вести параллельный подсчет по итогам голосования на участках (по телефону). При этом есть выигрыш во времени: по закону, территориальные комиссии считают только по документам (протоколам), на доставку которых требуется время; кроме того, ТИК утверждает официальные итоги после получения всех протоколов, - а параллельный подсчет может вестись и на неполных данных. Короче, несколько часов вполне можно выиграть. Теперь самое главное: при получении более-менее достоверных итогов (при обработке информации с 90% участков) нужно максимально широко, с привлечением всех доступных ресурсов, эти итоги огласить. Использовать любые возможности: украинские СМИ, репортажи иноСМИ - через аккредитованных на выборах жрналистов; спаммерские рассылки, отправки СМС, "сарафанную почту", расклейку листовок и т.п. Опять же, параллельный подсчет должен проводиться и другими кандидатами (от СПУ и КПУ в первую очередь) - есть смысл объединить усилия как минимум в части распространения итогов выборов. Это посерьезнее фальшивого exit-poll (или exit-pool, как его там) и сильно осложнит оглашение заведомо неправильных результатов.
2004.07.09 | Альтима
Re: Обсудим...
<<Это не черная и даже не серая технология. Это неизбежный шаг в свете действующей редакции Закона. >>Хорошо. Но почему тогда неизбежный шаг неизбежно не произошел?
Мне кажется Ющенко не желает играть таким образом. Конечно он может найти 5-10 людей среди своих, которые в Украине настолько же популярны как Базилюк, и которые вместе заберут у него 1% голосов.
Может ему такой шаг серый?
<<Совершая мелкие и крупные нарушения, они руководствуются не идееями, их попросту запугивают: в случае невыполнения им грозят неприятности вплоть до увольнения. Тут, мне кажется, нужно начинать компанию по популяризации отдельных положений Уголовного кодекса.>>
От области к области насколько вы думаете люди боятся УК, в случае выполнения проправительственных требований? Боятся ли они УК в Донецке, Луганске, Закарпатье? А в Полтаве? Или даже во Львове им. Червоненко? Где практический пример чиновника в тюрьме?
<<Саботаж не может быть чисто идейным.>>
Может быть, а может и не быть. Люди думают как про свою попу так и про будущее. Я бы двигал в двух направлениях. Оба имеют право на жизнь.
<<С момента оглашения сфальсифицированных итогов выборов оспорить их будет очень сложно, практика показывает - практически невозможно. Поэтому задача - не допустить оглашения сфальсифицированных итогов. >>
С задачей согласен. Но 1) я не имел ввиду оспорить в суде, или не только в суде. Опыт Мукачева показывает что даже 100% очевидное нарушение может не иметь последствий. 2) Саакашвили тоже имел такую задачу, но выполнил другую. Результаты увы были оглашены.
<<Опять же, параллельный подсчет должен проводиться и другими кандидатами (от СПУ и КПУ в первую очередь) - есть смысл объединить усилия как минимум в части распространения итогов выборов. Это посерьезнее ...>>
Согласен. Как подсчет так и распространение итогов имеют критическое значение. Три паралельных подсчета с примерно похожими результатами могут вывести фальсификации на чистую воду.
P.S. Со всем остальным согласен.
2004.07.10 | Михайло Свистович
Re: Обсудим...
S.D. пише:>
> Невозможно. В распоряжении оппозиции нет таких институтов сбора и использовании информации, как МВД, СБУ, ГНАУ и даже банальные ЖЭКи.
Можливо. І не потрібні ці інститути, потрібен лише один інструмент - аналіз.
>
> Я сотрудничал с рядовыми членами комиссий и наблюдателями от КПУ в 1998 году. В большинстве своем - это идейные люди старшего возраста, свято верующие в правоту своего правого дела и торжество идеалов коммунизма. Один из этих идеалов - декларирование примата демократии и свободы волеизъявления народа. Большинство коммунистов уверено, что при честном и свободном волеизъявлении народа Симоненко победит в первом же туре. Эти люди, в большинстве совем, ничего не опасаются (им нечего терять) и готовы активно протестовать против любых нарушений ос стороны власти. Поэтому, если оставить в день выборов за дверями участков идеологические разногласия и прийти к общему знаменателю, что все непровластные члены комиссий и наблюдатели делают общее дело (обеспечивают честность и прозрачность избирательного процесса), то такое сотрудничество может быть весьма успешным. Думаю, на это стоит обратить особое внимание при подготовке кадров.
Дуже правильно.
>
> > Одна-две подписи превратится в две если Мороз не подведет.
А люди від Мороза в більшості такі самі як і від Симоненка.
>
> > Можно как-то провести работу с работниками госслжб на тему саботажа незаконных ряспоряжений. Я думаю, что лозунг "Саботируй противозаконные распоряжения" должен быть распространен как можно шире.
Угу.
> Опять же, "идейных" кучмовцев-януковичцев в комиссиях не так-то много. Как правило, это сотрудники гос.организаций, которых "нагрузили" предвыборными проблемами. Совершая мелкие и крупные нарушения, они руководствуются не идееями, их попросту запугивают: в случае невыполнения им грозят неприятности вплоть до увольнения. Тут, мне кажется, нужно начинать компанию по популяризации отдельных положений Уголовного кодекса. Вплоть до пикетчиков с соответсвующими цитатами на транспарантах.
Угу
> Саботаж не может быть чисто идейным. Надо четко довести до понимания всех, что в случае чего (а "случай чего" может произойти даже при победе кандидата от власти) будут искать крайнего, а именно - конкретного исполнителя. И тогда увольнение с работы должно показаться полной ерундой по сравнению с многолетним тюремным сроком.
Угу
>
> Кроме наблюдателей, от оппозиции будут и члены комиссий. Им тоже экземпляры протоколов выдаваться не будут? Тогда они и от подписи основных экземпляров должны отказатся, и заявят об этом громко и под видеокамерой в руках своего наблюдателя. Ибо такое нарушение Закона (отказ от выдачи предусмотренных законом экземпляров протоколов) равносильно полной подтасовке выборов.
Угу
>
> 100%. Все официальные наблюдатели должны быть вооружены соответствующими тех. средствами.
Гдє дєньгі, Зін? (с)
>
> > <<...подати в адміністрацію президента детальну інформацію про потенційних членів виборчих комісій...>>
> > Сделать то же самое.
> См. выше.
>
> > База для опротестования будет достаточной если опозиция сможет быстро сконсолидировать все нарушения вместе. Для этого необходим 1) альтернативный подсчет 2) подписанные копии протоколов 3) свидетельства, которые могут быть предоставлены в суде.
> С момента оглашения сфальсифицированных итогов выборов оспорить их будет очень сложно, практика показывает - практически невозможно. Поэтому задача - не допустить оглашения сфальсифицированных итогов. Надо действовать на опережение и вести параллельный подсчет по итогам голосования на участках (по телефону). При этом есть выигрыш во времени: по закону, территориальные комиссии считают только по документам (протоколам), на доставку которых требуется время; кроме того, ТИК утверждает официальные итоги после получения всех протоколов, - а параллельный подсчет может вестись и на неполных данных. Короче, несколько часов вполне можно выиграть. Теперь самое главное: при получении более-менее достоверных итогов (при обработке информации с 90% участков) нужно максимально широко, с привлечением всех доступных ресурсов, эти итоги огласить. Использовать любые возможности: украинские СМИ, репортажи иноСМИ - через аккредитованных на выборах жрналистов; спаммерские рассылки, отправки СМС, "сарафанную почту", расклейку листовок и т.п. Опять же, параллельный подсчет должен проводиться и другими кандидатами (от СПУ и КПУ в первую очередь) - есть смысл объединить усилия как минимум в части распространения итогов выборов. Это посерьезнее фальшивого exit-poll (или exit-pool, как его там) и сильно осложнит оглашение заведомо неправильных результатов.
Угу
2004.07.09 | Mykyta
Зауваження на полях
Альтима пише:> Техника аудио и видео записи сделала большой прогресс в этом вопросе.
Краще звичайно цифровик (бо це оперативність і може бути дуже суттєво!), але на крайній випадок піде й звичайний фотоапарат. Китайці вже давно навчились штампувати одноразові - якраз на такий випадок. До речі, хто знає, скільки такий коштує?