Омельченко знущається над киянами змінюючи розклад руху трамваїв
07/16/2004 | vmo1
Вадиму Гладчуку,
голові організації
"Молодь - надія України"
Шановний добродію!
Тільки що радіо "Голос Києва" у ранковому випуску новин (десь о 8:15 ранку) "ощасливило" всіх киян повідомленням, що оскільки "Київпастрансу" НЕВИГІДНО перевозити пасажирів у вечірні та ранкові години, невдовзі громадський транспорт у столиці України працюватиме з 7:00 ранку до 21:00 вечора - здається, починаючи з 7 чи 8 вересня (я саме у ванній був, погано було чути, а мати-пенсіонерка не прислухалась до початку повідомлення, тільки до кінця). Решту перевезень в "неврочний" час забезпечуватимуть, ясна річ, маршрутки.
Уявіть, що це за ідіотизм?! Чи у всіх пенсіонерів є можливість їздити на маршрутному таксі?! А як дістатися, наприклад, з Контрактової площі до Пущі-Водиці, якщо маршрутки, дуюлюючої трамвай №12, загалом не існує?! І це треба ж не тільки в гості їздити, але й на роботу, в інститут, возити дітей у школу, дитсадок… По ідеї, державні установи та комунальні підприємства мають працювати, виходячи з потреб населення, а не економічної вигоди. Бо завтра "Водоканал" вирішить, що качати гарячу воду у квартири киян "економічно невигідно" - і що, всім холодну "роздадуть"?!
Шановний пане Вадиме! Ви неодноразово "світилися" як послідовний супротивник Олександра Омельченка. На виборах 2002-го року Ви самі балотувались на цю посаду. Хоч Ви не вітаєтесь зі мною на вулиці при зустрічі, тим не менше, я голосував на виборах за Вас. То невже "Молодь - надія України" пропустить таку ганебну лажу, яку Омельченкова команда намагається підкинути нам?! Як журналіст, я знаю деяких ветеранів-трамвайників, і вони в один голос кажуть: Омельченко СВІДОМО знищує електротранспорт на користь маршрутних таксі, бо з маршруток йде неабиякий прибуток. Займіться цим, бо "МНУ" - організація мобільна і здатна на протес!
З повагою,
Тимур Литовченко,
письменник і журналіст
голові організації
"Молодь - надія України"
Шановний добродію!
Тільки що радіо "Голос Києва" у ранковому випуску новин (десь о 8:15 ранку) "ощасливило" всіх киян повідомленням, що оскільки "Київпастрансу" НЕВИГІДНО перевозити пасажирів у вечірні та ранкові години, невдовзі громадський транспорт у столиці України працюватиме з 7:00 ранку до 21:00 вечора - здається, починаючи з 7 чи 8 вересня (я саме у ванній був, погано було чути, а мати-пенсіонерка не прислухалась до початку повідомлення, тільки до кінця). Решту перевезень в "неврочний" час забезпечуватимуть, ясна річ, маршрутки.
Уявіть, що це за ідіотизм?! Чи у всіх пенсіонерів є можливість їздити на маршрутному таксі?! А як дістатися, наприклад, з Контрактової площі до Пущі-Водиці, якщо маршрутки, дуюлюючої трамвай №12, загалом не існує?! І це треба ж не тільки в гості їздити, але й на роботу, в інститут, возити дітей у школу, дитсадок… По ідеї, державні установи та комунальні підприємства мають працювати, виходячи з потреб населення, а не економічної вигоди. Бо завтра "Водоканал" вирішить, що качати гарячу воду у квартири киян "економічно невигідно" - і що, всім холодну "роздадуть"?!
Шановний пане Вадиме! Ви неодноразово "світилися" як послідовний супротивник Олександра Омельченка. На виборах 2002-го року Ви самі балотувались на цю посаду. Хоч Ви не вітаєтесь зі мною на вулиці при зустрічі, тим не менше, я голосував на виборах за Вас. То невже "Молодь - надія України" пропустить таку ганебну лажу, яку Омельченкова команда намагається підкинути нам?! Як журналіст, я знаю деяких ветеранів-трамвайників, і вони в один голос кажуть: Омельченко СВІДОМО знищує електротранспорт на користь маршрутних таксі, бо з маршруток йде неабиякий прибуток. Займіться цим, бо "МНУ" - організація мобільна і здатна на протес!
З повагою,
Тимур Литовченко,
письменник і журналіст
Відповіді
2004.07.16 | Свинья на радуге
Re: Омельченко знущається над киянами змінюючи розклад руху трамваїв
Так само скорочується час роботи тролейбусних маршрутів - є об"яви в салонах тролейбусів, там написано що це запроваджується від 15 липня, тобто від учора. В кожному маршруті розписано свій графік початку і закінчення руху, але - дійсно, тенденція така, що опісля десь 21:00-22:00 тролейбуси припиняють рух. І суттєво перенесений початок руху у вихідні - до хвилин не пригадаю, але десь після 6 годин (у будні дні рух починатиметься раніше). Сподіваюся, не треба нагадувати, о котрій починають відправлятися приміські електрички, і яким транспортом тепер громадяни діставатимуться до них. Також зрозуміло, що комерційні перевізники не стануть заради такої своєрідної "години пік" збільшувати кількість машин на маршрутах у ранкові та вечірні години.