Кремль руками оборотнів наносить удар економічним досягненням Ук
07/19/2004 | Navigator
раїни.
Власне, все настільки прозоро, що й коментувати нічого.
Азаров - видатний захисник української поліграфії і дідусь грядущого економічного чуда під девізом "Дамо Україні вітчизняні лапті!"
Зараз, торгуючи з ЄС Україна має доступ до передових технологій і валюти.
Торгуючи з Росією буде мати легку реанімацію нафтозалежних неефективних галузей господарства, що абсолютно неконкурентоздатні у вільному світі.
Тобто, Азаров в противогазі і гумових ботах.
Власне, про що це я?
Азаров же буде в порядку!
На офшорі і з орденом Леніна.
А в противогазі і ботах буде українець.
Що Азарову і порібно.
Штірліц долбаний серед геноссе в "українському" уряді.
http://www.radiosvoboda.org/article/2004/07/9b13b8c5-16e2-4d17-b951-91d2a228790f.html
Хто не зацікавлений у розвитку торгівлі між Україною та ЄС?
Марія Щур
Київ, 15 липня 2004
Українська влада шукає виправдання для зміни свого зовнішньополітичного курсу. Так оглядачі коментують заяву віце-прем’єр міністра України Миколи Азарова про те, що Європейський Союз мало зацікавлений у розвитку торгівлі з Україною. Абсолютно не погоджуються зі словами пана Азарова і в самому Європейському Союзі.
Слідом за Президентом України Леонідом Кучмою, який нещодавно заявив, що Україна не готова до членства в ЄС, віце-прем’єр-міністр України Микола Азаров пояснив, що Європейський Союз мало зацікавлений у торгівлі з Україною через значний розрив у рівні економічного розвитку. За словами пана Азарова, низький рівень економічного співробітництва України з ЄС не дає можливості для появи лобістів вступу України в ЄС у цих країнах та пояснює низьку активність у цьому питанні урядів країн-членів ЄС.
З цим твердженням абсолютно не погоджуються у самому Європейському Союзі. Речниця комісара ЄС з питань торгівлі Аранча Ґонсалес в інтерв’ю радіо “Свобода” сказала, що бажання Європейського Союзу мати тісніші економічні стосунки з Україною та збільшити торгівлю були продемонстровані під час останнього саміту в Нідерландах.
«Нині ми працюємо над створенням Плану Дій, який має на меті скасування торговельних бар’єрів та збільшення торгівлі між цими двома регіонами. І я гадаю, це є найкращим доказом того, що Європейський Союз дуже серйозно ставиться до своїх слів про те, що ми хочемо мати дуже тісні торговельні та економічні стосунки з Україною», - сказала речниця комісара ЄС з питань торгівлі.
Від часу розширення Європейський Союз став головним торговельним партнером України, на який припадає близько третини українського торговельного обігу і частка ЄС в українському експорті постійно зростає. Експорт до країн ЄС вдвічі перевищує експорт до Росії та інших країн СНД.
У зв’язку з цим українські експерти говорять не про економічні, а про політичні причини заяв українських урядовців. На думку експерта Міжнародного інституту порівняльного аналізу Ростислава Павленка, ця ( вже не перша) так звана «євроскептична заява» українського керівництва вкладається у нову тенденцію до згортання євроатлантичних прагнень і є нічим іншим, ніж спробою виправдати намагання створити Спільний Економічний Простір з Росією.
Інший відомий аналітик Валерій Чалий з Центру Разумкова також наголошує на тому, що сама влада не зацікавлена у євроінтеграції:
«На жаль, останнім часом на рівні керівництва країни Україна відходить від парадигми європейського розвитку, дивлячись дедалі більше на простий шлях – об’єднання з Росією, інтеграції на євразійському просторі, консервації екстенсивного шляху розвитку. Але це не відповідь для наступного покоління українців».
Власне, все настільки прозоро, що й коментувати нічого.
Азаров - видатний захисник української поліграфії і дідусь грядущого економічного чуда під девізом "Дамо Україні вітчизняні лапті!"
Зараз, торгуючи з ЄС Україна має доступ до передових технологій і валюти.
Торгуючи з Росією буде мати легку реанімацію нафтозалежних неефективних галузей господарства, що абсолютно неконкурентоздатні у вільному світі.
Тобто, Азаров в противогазі і гумових ботах.
Власне, про що це я?
Азаров же буде в порядку!
На офшорі і з орденом Леніна.
А в противогазі і ботах буде українець.
Що Азарову і порібно.
Штірліц долбаний серед геноссе в "українському" уряді.
http://www.radiosvoboda.org/article/2004/07/9b13b8c5-16e2-4d17-b951-91d2a228790f.html
Хто не зацікавлений у розвитку торгівлі між Україною та ЄС?
Марія Щур
Київ, 15 липня 2004
Українська влада шукає виправдання для зміни свого зовнішньополітичного курсу. Так оглядачі коментують заяву віце-прем’єр міністра України Миколи Азарова про те, що Європейський Союз мало зацікавлений у розвитку торгівлі з Україною. Абсолютно не погоджуються зі словами пана Азарова і в самому Європейському Союзі.
Слідом за Президентом України Леонідом Кучмою, який нещодавно заявив, що Україна не готова до членства в ЄС, віце-прем’єр-міністр України Микола Азаров пояснив, що Європейський Союз мало зацікавлений у торгівлі з Україною через значний розрив у рівні економічного розвитку. За словами пана Азарова, низький рівень економічного співробітництва України з ЄС не дає можливості для появи лобістів вступу України в ЄС у цих країнах та пояснює низьку активність у цьому питанні урядів країн-членів ЄС.
З цим твердженням абсолютно не погоджуються у самому Європейському Союзі. Речниця комісара ЄС з питань торгівлі Аранча Ґонсалес в інтерв’ю радіо “Свобода” сказала, що бажання Європейського Союзу мати тісніші економічні стосунки з Україною та збільшити торгівлю були продемонстровані під час останнього саміту в Нідерландах.
«Нині ми працюємо над створенням Плану Дій, який має на меті скасування торговельних бар’єрів та збільшення торгівлі між цими двома регіонами. І я гадаю, це є найкращим доказом того, що Європейський Союз дуже серйозно ставиться до своїх слів про те, що ми хочемо мати дуже тісні торговельні та економічні стосунки з Україною», - сказала речниця комісара ЄС з питань торгівлі.
Від часу розширення Європейський Союз став головним торговельним партнером України, на який припадає близько третини українського торговельного обігу і частка ЄС в українському експорті постійно зростає. Експорт до країн ЄС вдвічі перевищує експорт до Росії та інших країн СНД.
У зв’язку з цим українські експерти говорять не про економічні, а про політичні причини заяв українських урядовців. На думку експерта Міжнародного інституту порівняльного аналізу Ростислава Павленка, ця ( вже не перша) так звана «євроскептична заява» українського керівництва вкладається у нову тенденцію до згортання євроатлантичних прагнень і є нічим іншим, ніж спробою виправдати намагання створити Спільний Економічний Простір з Росією.
Інший відомий аналітик Валерій Чалий з Центру Разумкова також наголошує на тому, що сама влада не зацікавлена у євроінтеграції:
«На жаль, останнім часом на рівні керівництва країни Україна відходить від парадигми європейського розвитку, дивлячись дедалі більше на простий шлях – об’єднання з Росією, інтеграції на євразійському просторі, консервації екстенсивного шляху розвитку. Але це не відповідь для наступного покоління українців».
Відповіді
2004.07.19 | Scubo
Цей козел створив податкове гестапо замість податкової служби
Розорив сотні тисяч фірм та підприємців, знищив мільйони робочих місць, цілеспрямовано топче щонайменші фінансові підстави для української культури.В цьому процесі з 1994 року вже є тисячі трупів і ще більше зниклих безвісти. Фактично так звана "податкова Азарова" є простим переоформленням бандитських бригад початку 90 в щось "пристойне на вигляд".
Людина яка люто ненавидить все українське і до цього часу хизується незнанням української мови, яка впровадила в обіг неоковирне навіть для російської мови слово "казначейство" замість давно існуючого в українській мові слова "скарбниця".
Азаров, не маючи ніякої фінансової освіти, з початків української держави перебував на ключових посадах де визначалася фінансова політика України - спочатку голова комітету у Верховній Раді, потім творець нинішньої бандитсько-терористичної податкової поліції та адміністрації. Всі біди і старихи, які пережила українська економіка та українці за ці роки - лежать і на його совісті.
А якщо оголосити конкурс на найнезаконнішу та найнахабнішу приватизацію в Україні, то перможцем її стане також стане Азаров - йому вдалося приватизувати цілий загальнодержавний податок податок на додану вартість, повернення якого за 30-40% "відкату" підписується особисто Азаровим. Вже декілка років цей податок не приносить доходів державі - бо віддається стільки ж скільки збирається. А 30-40% відкату напевне колись приведе Азорова у список найбагатших людей світу, котрий друкується у журналі "Форбс". Можливо Азаров би вже там і був , якби редакторів цього журналу час від часу не стріляли...
2004.07.19 | Анатолій
Українці, а що ви всі хотіли від хАзарова? (-)
2004.07.19 | Navigator
Чомусь тільки українці роблять все, що хоче Азаров???
Я розумію навіть ту частину кремлівських ляльководів, що тягнуть всю цю мерзоту на світ Божий :"Чим мерзенніші вони будуть, тим легше ми їх самих замочимо в їхньому ж сартирі, як прийде слушний час. А поки що хай перетворюють Україну на той сартир, де їх замочать."
2004.07.19 | Navigator
Re: шедевры !
Каким образом торгуя с ЕС можно получить ТЕХНОЛОГИИ?- Щоб торгувати з Європою товари повинні бути європейської якості.
І конкурентноздатні.
А це не ваша совкова економіка, що рухнула в момент.
Де і лежить.
Як цього досягти - запитайте у поляків.
Як робити Росії нікому не потрібний мотлох - запитайте у білорусів.
Что такое доступ до валюты?
- А це торговля по світовим стандартам, а не бартер і різні схеми взаємозаліку типу : "Ми вам нафту за 47 доларів, але прокачувати будете по пільговим цінам."
Що робиться, щоб кожен вважав себе винним.
Карочє. Ваші заходи на Майдан Вам користі не приносять.
Краще і далі продавайте зброю китайцям за тапочки.
Думаю, хоч це зрозуміло, для чого?
Бо скоро білі тапочки знадобляться.
2004.07.19 | KE
Re: шедевры !
Navigator пише:> Каким образом торгуя с ЕС можно получить ТЕХНОЛОГИИ?
> - Щоб торгувати з Європою товари повинні бути європейської якості.
А на самом деле, должны быть европейского вида. О качестве речи не идет
Чем, например отличается корова с номерком в ухе от той, что без номерка, по качеству, я не знаю
Кроме того. Нафигатор Вы сами те товары видели? Честно? на Малой Арнаутской качество легкой промышленности выше, чем в среднестатичтисеских европейских магазинах.
> І конкурентноздатні.
А определяется конкурентность, не живой конкуренцией (как было бы положено при реальной экономике), а какими то законами и нормативными актами
> А це не ваша совкова економіка, що рухнула в момент.
> Де і лежить.
Причем рухнула экономика по причине установления НЕЗАЛЕЖНОСТИ. После чего начались новые, тотальные сборы, подати и условия.
>
> Як цього досягти - запитайте у поляків.
Все продать и пойти в наймыти - вот он - польский вариант шоковой терапии. Причем. на Украину такие деньги как на Польшу не выделяют.
> Як робити Росії нікому не потрібний мотлох - запитайте у білорусів.
Кстати, белорусская легкая промышленность и мелкая бытовая. Весма и весьма качественная, а с учетом невысокой цены, вообще прелесть. Сравнивать что либо из Европы по такой цене и даже на порядок большей, просто невозможно.
Короче, НаФигатор, что Вы в Питере делаете? Если в Польше лучше?
2004.07.19 | KE
Все замечательно, но адресат другой :) (-)
2004.07.20 | Navigator
Чем, например отличается корова с номерком в ухе от той, что без
А тим, що західній корові ПО західному ж ЗАКОНУ повинні бути створені такі умови, що радянському солдату й не снились в галузях:- житлові умови
- харчування
- іграшки (щоб не сумували)
- безболісна смерть, коли партія м"ясників скомандує "нада"
Вы сами те товары видели?
- відел роками, спочатку - та мерзота, що Росія зможе реанімувати в рамках ЄЕП на дармовій нафті, ту мерзоту що продається новими економіками на Захід за безцінь, що лежить на розпродажах і смітниках, потім, з притоком доларів, йде покращення тієї херні до європейського стандарту і відповідно ціни.
Тайвань ще 20 років назад плетені тапочки (лапті) в Європу продавав, потім радіапаратуру, тепер номер один в компьютерах.
А про Польщу краще б помовчали. Коли Україна встане на польський шлях буде і вона по 8 млрд доларів річно дотацій отримувати.
І помітьте, масового переселення спеціалістів з Німеччини в Польщу, як рускіх в республіки СССР, в Європі не помітно. Коров з номерками переслати достатньо. Пастухи свої. А ви крім переселення пастухів і розчищення місця для своїх пастухів так нічого за 300 років і не придумали...
Тому пастухами й залишились.
Що дивляться на сучасну цивілізацію з коментарями дикунів.
2004.07.20 | Navigator
Re:рухнула экономика по причине установления НЕЗАЛЕЖНОСТИ
Відповідно економіка ГДР рухнула від втрати незалежності?Чим більше Ви плетете дурниць, тим ясніше видно, що ви, як Бурбони, нічому не навчились.
Видатні економісти Лєнін і КЕ.
2004.07.20 | KE
Скучно учить Вас. Все время удаляют (-)
2004.07.20 | Navigator
Комуністи - ті удаляли так удаляли. А Вас обрізають
щоб зробити хоч трошки європейцем.Бо в Європі такі як Ви в ..., тобто обрізані.
Чому Прибалтика живе втроє краще України.
Бо обрізали вчасно.
2004.07.20 | KE
Шедевр :) Впрочем, кто Вы я и так знал :) (-)
2004.07.20 | Анатолій
Re: Кремль це робить руками МАНКУРТІВ! (-)