МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Уряд Януковича готує спрощеним підприємцям касові апарати

07/23/2004 | Ігор Немашкало
Як кажуть - погралися - і досить.
Податкова адміністрація, яка є частиною уряда Януковича, розробила законопроект, який пропонує наділити касовим апаратом кожного спрощеного підприємця на базарах і в крамницях, які, працюючи за єдиним податком, зараз залюбки обходяться без касових апаратів.
Спочатку це було нещодавно прийнято для таксистів, тепер для всіх.
Ця небезпечна новина з'явилася на сайті інституту конкурентного суспільства http://www.ics.org.ua

http://www.ics.org.ua/ua/news.php?id=33

Зловісний законопроект розташовано на сайті податкової адміністрації

www.sta.gov.ua/content.php3?projects_doc

Це велика бомба під уряд Януковича і має спричинити як мінімум правильне голосування спрощених підприємців проти Януковича.

Відповіді

  • 2004.07.23 | KE

    Да, это будет глупостью, хотя, есть варианты (-)

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.07.23 | Ігор Немашкало

      Які?

      Припускаю, що великому капіталу, який стоїть як за Януковичем, так і за Ющенко, може бути вигідно попритиснути дрібних підприємців і дати додатковий імпульс для розвитку великх форм торгівлі. Хоча, якщо займатися виробництвом та гуртовою торгівлею, то немає різниці, хто реалізує товар. Реалізація через спрощених підприємців може бути навіть вигідною. Такий законопроект може бути вигідним тій частці великого капіталу, який орієнтований саме на роздрібну торгівлю. Звідси висновок, що такі люди зайняли важливі пости в оточенні Януковича. Чи він сам є їх оточенням, точно не знаю, бо не розбираюся на цьому бомонді.
      Та навіть якщо так, то проведення такої реформи саме перед виборами доволі небезпечне для Януковича і свідчить про його велику впевненість у своїх силах, виборчих та підрахункових технологіях, у перемозі, від того нехтування голосами дрібних підприємців. Чи зможуть дрібні підприємці довести помилковість такого нехтування їх впливом? Не знаю.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2004.07.23 | KE

        Re: Які?

        1. Янукович ИЗНАЧАЛЬНО может не рассчитывать на этих предпринимателей.
        2. Кассовые аппараты могут выйти и дешевле розничным продавцам, чем платить поборы.
        3. Есть вариант "доброго папеньки", когда Янукович, в последний момент отменит приказ о аппаратах.
        4. расчет может проводиться для нижнего слоя населения, которое знает, что при таких аппаратах цены станут более стабильными.

        Многое зависит от того, как много реальных мелких продавцов, еще 5-6 лет назад я бы сказал - много, а теперь не уверен. В любом варианте расчеты могут быть и в пользу этого закона. А могут и нет, нужно иметь более детальные данные.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2004.07.23 | Ігор Немашкало

          Постатейний аналіз

          KE пише:
          > 1. Янукович ИЗНАЧАЛЬНО может не рассчитывать на этих предпринимателей.

          В принципі так. Але і Ющенку на них важко було розраховувати. Тепер це може бути не так.


          > 2. Кассовые аппараты могут выйти и дешевле розничным продавцам, чем платить поборы.

          Роздрібні торговці зараз податковій хабарів не платить. Може тим і шкода. Бо, наприклад, у шашличні з горілчаними напоями, які повинні мати касові апарати, мають їх, але під "пильним наглядом" податківців занижуть оборот разів у двадцять, податкові міліціонери ходять як в безплатну їдальню. Можуть бути якісь окремі випадки, але в цілому можу з абсолютною впевненістю сказати, що зараз дрібні базарні підприємці взагалі нікому не платять хабарів. Найбільша їх біда - високі податки і високі ціни на послуги, які їм надають ринки. Кажуть, що носять хабарі до мілції, як і раніше, але це мабуть неорганізовані торговці, які не платять податків і взагалі неоформлені. Для них зазвичай, дійсно, призначається якесь приміщення і вони туди носять хабарі для мілції, так що це приміщення потім починає нагадувати бакалійну лавку. Ми теж колись скидались і купували для начальника міліції харчову пайку, куди входило все починаючи від хліба, картоплі і закінчуючи стогриввневою банкою кофе "Чорна карта" і дорогими сирами. Нічим не гребували. До того ж кожний рядовий мілціонер теж мав певну квоту. Але це було давно. Тепер може поновиться.

          > 3. Есть вариант "доброго папеньки", когда Янукович, в последний момент отменит приказ о аппаратах.

          Це може бути. Янукович у останній момент нагримає на податкову і примусить відкликати законопроект з Верховної Ради. До речі, зараз не пригадаю, чи має право податкова на законодавчу ініціативу, швидше за все, законопроект піде через Кабмін. Тобто доведеться гримати самому на себе.

          > 4. расчет может проводиться для нижнего слоя населения, которое знает, что при таких аппаратах цены станут более стабильными.

          Ціни може і стануть стабільними, але при тому стабільно високими. Вартість касового апарата, його обслуговування, хабарів контролюючих органам треба ж буде компенсувати. Хоча не факт, що базари взагалі виживуть за таких умов. Радше торгівля перейде саме в неорганізовані форми, без усіляких апаратів, з "ліцензією" найближчого відділку міліції. І зараз можна споглядати вуличну торгівлю цигарками і горілкою без усіляких касових апаратів, навіть попід самою податковою адміністрацією України. Кіоски, що торгують горілкою, мають такі ж самі ліцензії. У одного мого знайомого, який чогось ополчився на такі кіоски, зняв цілий репортаж, зробив книжку з фотками і відніс це все генералу МВД, вкрали камеру з плівкою.
          >
          > Многое зависит от того, как много реальных мелких продавцов, еще 5-6 лет назад я бы сказал - много, а теперь не уверен.

          Багато, але мабуть вплив їх зменшився.

          В любом варианте расчеты могут быть и в пользу этого закона. А могут и нет, нужно иметь более детальные данные.

          Цікаво було б почути такі розрахунки.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2004.07.23 | KE

            Мне нечего возразить или добавить (-)

            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2004.07.23 | настрадамус

              Так уже единый налог они отменили .

              Ввели дополнительный -пенсионный налог который больше единого .Хотя единый предусматривал 40% в пенсионный фонд .
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2004.07.24 | Ігор Немашкало

                Тут треба сказати

                що платить більше тільки той, хто сам бажає. Бо у нас підприємці платять по-старому і ніхто їх не чіпає.
              • 2004.07.27 | Аркадий

                Re: Так уже единый налог они отменили .

                Да!Уточняю:Отчисления в Пенс.фонд для наемных работников по полной программе!И в остальные фонды тоже.Закон уже есть,но пока нет механизмов,или они приторможены до ноября.А с 1 декабря готовьтесь,дорогие упрощенцы!Это Вам ХАМ говорит!Или Вы от него чего-то другого ждете?
                д
        • 2004.07.24 | S.D.

          Re: Які?

          > 1. Янукович ИЗНАЧАЛЬНО может не рассчитывать на этих предпринимателей.
          Это он зря. Упрощенцев, членов их семей, зависимых от них - очень и очень много, и это социально активная и достаточно авторитетная прослойка. И не только базарные торговцы: это и адвокаты с нотариусами, и строители с автомеханиками, и репетироры с нянями, и арендодатели квартир, и интернет-кафешники с прочей сферой услуг и т.п. Теперь им всем придется обзаводиться кассовыми аппаратами?

          > 2. Кассовые аппараты могут выйти и дешевле розничным продавцам, чем платить поборы.
          На сегодняшний день СПД-ФЛ-упрощенцы неуязвимы перед налоговой. Единственное, на чем их можно "взять" - на "нештатных сотрудниках". Вообще "абарзели": в налоговую не ходят, декларации шлют по почте, при этом в конвертах не подношения, а таки да декларации. В итоге они платят свой фиксированный налог, взносы в ПФ, и все: ни тебе поборов, ни тебе проверок с доначислениями. "Непорядочек"! А кассовый аппарат - идеальный способ прицепиться и строго спросить: "Почему без шапки?"

          > 3. Есть вариант "доброго папеньки", когда Янукович, в последний момент отменит приказ о аппаратах.
          Это как раз в стиле "кризис-менеджера". Не исключаю.

          > 4. расчет может проводиться для нижнего слоя населения, которое знает, что при таких аппаратах цены станут более стабильными.
          Ага. Вырастут вдвое, а после этого станут стабильными-стабильными...

          > Многое зависит от того, как много реальных мелких продавцов, еще 5-6 лет назад я бы сказал - много, а теперь не уверен.
          "Упрощенцев" много. Очень много. И из года в год все больше и больше.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2004.07.24 | dnipro

            Пиджак для Януковича

            Автор: MAX (---.kharkov.ukrtel.net)
            Дата: 07-24-04 00:56

            И не знаю даже , что сказать, впечатление такое, что с ума сошли все одновременно, включишь телик – Янукович, зайдешь в нет, и тут Янукович, гипноз, что ли массовый, психоз.…Да нету его на самом деле, нету.… Есть админаппарат, есть
            чиновники, менты, есть уголовники, а его нет, выдумка это мираж. Даже скорее
            всего не мираж, а приведение, неприкаянное, залетевшее сюда из годов так 70-80.
            Фата-Моргана, наведенная усилиями существующей власти. А что есть, спросите Вы?
            И почему оно имеет форму и гадкий запах?
            Да, существует… уголовник, урка - Пахан? Да Вы что? - Шестерка с боку. Случайно сел, случайно вышел. Девушку изнасиловал? Да нет же, - дрочил в подъезде, а она случайно вышла… И так по жизни: Цены на бензин - взрослые мальчишки виноваты, цена на хлеб – сволочи-колхозники копейку зарабатывают.
            Знакомо, правда? « Есть мнение.… Есть предложение…. Временные трудности… Уверенный рост…», брови над трибуной, аплодисменты в зале, пионерка с сиськами, пенсионерка с лукошком, ну, узнали? Батюшки, свят, свят… Ну узнали, узнали на конец. Ну, кто еще не верит в переселение душ или в машину времени, а?
            Да верующий наш народ, верующий…. Только в черти что верующий. А где здоровый Украинский прагматизм, где «своя рубашка – ближе к т
          • 2004.07.24 | Ігор Немашкало

            Трохи додам

            > 3. Есть вариант "доброго папеньки", когда Янукович, в последний момент отменит приказ о аппаратах.
            > Это как раз в стиле "кризис-менеджера". Не исключаю.

            Це може бути за умови, що Янукович нагримає на податківців-авторів законопроекту на стадії узгодження в Кабміні. Отут він ще може зробити вигляд, що нічого не знав і заявити, що він найперший захисник спрощених підприємців і за них усім пас порве. Хоч це і небезпечна гра. На стадії ж, коли узгоджений в Кабміні законопроект від імені Кабміну, як суб'єкта законодавчої ініціативи, буде зареєстрований в Верховній Раді, зробити з цього користь буде вже значно важче.


            > > Многое зависит от того, как много реальных мелких продавцов, еще 5-6 лет назад я бы сказал - много, а теперь не уверен.
            > "Упрощенцев" много. Очень много. И из года в год все больше и больше.

            Так мабуть. Коли я казав про зменшення впливу дрібних підприємців, я мав на увазі базарників. Їх питома вага в торгівлі дійсно падає, це об'єктивний прооцес, він триває в Росії, як раніше у Польщі і т.д. Хоча і тут треба сказати, що останні роки два базари отримали знову поштовх, бо дуже виросла вартість оренди крамниць і базари знову отриали шанс. Я відчуваю, що знову легше стало конкурувати з крамницями і ми можемо ставити дуже конкурентноздатні ціни за гарної якості обслуговування. До того ж важко конкурувати з базаром по швидкості, простоті і індивідуальності обслуговування. Тут ми взагалі поза конкуренцією. А якщо казати про спрощенців взагалі, тобто крамниці, що працюють за спрощеною системою, без касових апаратів, сферу послуг, дрібного виробництва, то це все дійсно зростає. Тому опір касовим апаратам і президенству Януковича, відповідно, таки має бути значний.
        • 2004.07.26 | Spirit

          Re: Які?

          Таких предпринимателей достаточно много. Против кассовых аппартатов выступит очень много народа. Например, весь местный оптовый рынок, на котором примерно 10000 контейнеров и куча прочих точек. Им значительно выгодней плвтить 200 грн./мес единого налога, чем заниматься налоговым учётом. Поборы от админимстрации рынка значительно превышают единый налог.
  • 2004.07.25 | Iгор Немашкало

    Iдея з газетою

    Росiйською мовою, юо знову з клубу, де немаэ пiдтримки украiнськоi абетки.

    Мне знакомый предлагает войти в долю в выпуске газеты для предпринимателей. Так я вот думаю, что если на одном развороте написать статью, где объяснить, почему надо голосовать против Януковича, а на другом сделать типа плакат, так чтобы эту газету можна было где-нибудь прикрепить и чтобы эту газету упрощенцы поприкрепляли на своих точках. Плакат против Януковича, возможно за Ющенка. Хотя я говорю этому знакомому, что если Янукович всё-таки придёт к власти, расстреляют и нас и этих предпринимателей, которые пойдут на эту контрагитацию. Знакомый пообщался немного с комиссией кабмина, которая приехала в Харьков типа для помощи предпринимателям и говорит, что из этого общения он вынес, что в случае победы Януковича мелких предпринимателей ждёт тюремный режим и надо заранее столбить места в контролирующих органах, а то потом не втиснешься. Газета уже зарегистрирована как "всесоюзная", так что можно распространять по всей Украине. Возможно получить под этот выпуск финансирование у ющенковцев? Хотя знакомый вроде бы аполитичный.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.07.25 | Михайло Свистович

      Re: Iдея з газетою

      Iгор Немашкало пише:
      >
      > Мне знакомый предлагает войти в долю в выпуске газеты для предпринимателей. Так я вот думаю, что если на одном развороте написать статью, где объяснить, почему надо голосовать против Януковича, а на другом сделать типа плакат, так чтобы эту газету можна было где-нибудь прикрепить и чтобы эту газету упрощенцы поприкрепляли на своих точках. Плакат против Януковича, возможно за Ющенка. Хотя я говорю этому знакомому, что если Янукович всё-таки придёт к власти, расстреляют и нас и этих предпринимателей, которые пойдут на эту контрагитацию. Знакомый пообщался немного с комиссией кабмина, которая приехала в Харьков типа для помощи предпринимателям и говорит, что из этого общения он вынес, что в случае победы Януковича мелких предпринимателей ждёт тюремный режим и надо заранее столбить места в контролирующих органах, а то потом не втиснешься. Газета уже зарегистрирована как "всесоюзная", так что можно распространять по всей Украине. Возможно получить под этот выпуск финансирование у ющенковцев? Хотя знакомый вроде бы аполитичный.

      Газета вже зареєстрована? Скільки вам потрібно коштів?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2004.07.26 | Ігор Немашкало

        Газета вже зареєстрована як всеукраїнська

        Її спрямування - захист людини праці, як підприємця так і робітника. Точного формулювання ідеології газети я, щоправда, не знаю.
        Знайомий, який до речі і зареєстрував газету на себе, тобто на "свою" громадську організацію, каже що потрібно тисяча гривень. Але може то він має на увазі тільки наклад для Харкова. А якщо для України, то мабуть треба буде більше. Ще раз скажу, що він хоч і дуже активний діяч громадянського суспільства, партій не дуже полюбляє, так що не знаю, чи пристане він на таку пропозицію. Зараз я з ним спробую поговорити.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2004.07.26 | Михайло Свистович

          Re: Газета вже зареєстрована як всеукраїнська

          Ігор Немашкало пише:
          >
          >Зараз я з ним спробую поговорити.

          Поговоріть. Якщо він пристане, я спробую дістати гроші.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2004.07.26 | Ігор Немашкало

            Пристав

            Поговорив, знайомий каже - можна поспівпрацювати. Тільки зваж, каже мені, що та мала сума, яку ти називаєш, може відлякнути серйозних людей, бо там інші масштаби і така мала сума для них може свідчити, що весь захід несерйозний. А пояснюється це просто - з підприємців багато не вичавиш навіть на їх же захист, тому профспілкові працівники звикли до скрутного фінансування, пишуть статті і роблять макети для газети самі. Гроші витрачаються тільки на друк. Але ефективність цих газет-агіток досить велика. Варто тільки згадати кілька всеукраїнських "заколотів" підприємців, які починалися з Харкова і з цих газеток. Колись наші газетярі навіть роздали харківську газетку на ринках Києва, так потім київські захисники підприємців дивувалися, як це їм вдалося, бо їх до ринків не допускають, не дають там листівки розповсюдити не те що газетки. Може випадково вийшло.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2004.07.26 | Михайло Свистович

              Re: Пристав

              Ігор Немашкало пише:
              > Поговорив, знайомий каже - можна поспівпрацювати. Тільки зваж, каже мені, що та мала сума, яку ти називаєш, може відлякнути серйозних людей, бо там інші масштаби і така мала сума для них може свідчити, що весь захід несерйозний.

              Розшифруйте, будь ласка, ці слова. Бо я нічого не зрозумів.

              > Колись наші газетярі навіть роздали харківську газетку на ринках Києва, так потім київські захисники підприємців дивувалися, як це їм вдалося, бо їх до ринків не допускають, не дають там листівки розповсюдити не те що газетки.

              Брешуть вони вам. Просто бояться їх розповсюджувати, хоча боятися нема чого. Наступного разу, коли захочуть розповсюдити свої листівки, хай звернуться до нас. Ми це зробимо безкоштовно :) Зазначаю, щоб вони не подумали, що ми хочемо заробити на цьому.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2004.07.26 | Ігор Немашкало

                А я його розумію

                Михайло Свистович пише:
                > Ігор Немашкало пише:
                > > Поговорив, знайомий каже - можна поспівпрацювати. Тільки зваж, каже мені, що та мала сума, яку ти називаєш, може відлякнути серйозних людей, бо там інші масштаби і така мала сума для них може свідчити, що весь захід несерйозний.
                >
                > Розшифруйте, будь ласка, ці слова. Бо я нічого не зрозумів.
                >
                Як вважає мій знайомий газетяр, київські політики чи вожді, як Ви їх називаєте, як почують, що на випуск газети потрібно усього тисячу гривень, відхрестяться від цього як від несерйозного заходу, бо звикли до більших витрат. А як Ви самі гадаєте, скільки на це потрібно грошей?
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2004.07.26 | Михайло Свистович

                  Re: А я його розумію

                  Ігор Немашкало пише:
                  >
                  > Як вважає мій знайомий газетяр, київські політики чи вожді, як Ви їх називаєте, як почують, що на випуск газети потрібно усього тисячу гривень, відхрестяться від цього як від несерйозного заходу

                  Зі свого досвіду скажу, що вони так не подумають (про несерйозне)

                  >
                  > бо звикли до більших витрат.

                  Ви наслухались чи начитались міфів про величезні кошти НУ

                  >
                  > А як Ви самі гадаєте, скільки на це потрібно грошей?

                  Звідки я знаю? Я ж не знаю, який наклад? Ви напишіть, скільки треба, для якого накладу, щоб його реально можна було розповсюдити серед ьієї цільової групи, на яку розрахована газета.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2004.07.26 | Ігор Немашкало

                    А як розповсюджувати той наклад?

                    це те ж витратне питання. Чи Ви також допоможете з розповсюдженням чи знайдете силу, що зможе його розповсюдити в масштабах України? Про наклад і можливі витрати я ще пораджуся і завтра доповім.
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2004.07.26 | Михайло Свистович

                      Re: А як розповсюджувати той наклад?

                      Ігор Немашкало пише:
                      > це те ж витратне питання. Чи Ви також допоможете з розповсюдженням чи знайдете силу, що зможе його розповсюдити в масштабах України? Про наклад і можливі витрати я ще пораджуся і завтра доповім.

                      Залежить від змісту газети в цілому серед кого його розповсюджувати. Ми допоможемо.
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2004.07.28 | Ігор Немашкало

                        То до справи?

                        Поспілкувався з товаришем. Він каже, що зацікавлені сили можуть самі надрукувати газету, тоді це обійдеться їм взагалі безкоштовно. Він/ми напишемо матеріали, підготуємо макет і передамо зацікавленим силам.
                        Газета зареєстрована як безкоштовна. Так що продавати її як вроздріб так і гуртом офіційно не можна. Можна прийняти гроші за політичну рекламу, як допомогу, пожертву. Хоча може ці формальності не такі важливі. Товариш тільки каже, що це треба робити швидко, бо часу не так багато. І чи може він буде впевнений у серйозності цього заходу, бо для того, щоб підготувати матеріали і макет, йому знадобиться три-чотрири дні і не хоче працювати впусту.
                        Можемо надрукувати самі, якщо будуть гроші. Скільки грошей - можете підрахувати самі, виходячи з потрібного накладу. На Україну це мабуть тисяч п'ятдесят. Можемо надати пробний макет. Можемо розповсюдити на Харківщині. В інших районах навряд, хоча може щось і вдасться. Отакі наші можливості.
                        Газета "Ділові новини" дійсно була розповюджена на харківському гуртовому ринку "Барабашка" нещодавно. Там йшлося про боротьбу харківських підприємців з адміністрацією ринку і урядом за свої економічні інтереси. Однак це була одноразова акція. А так ця газета на Харківщині не розповсюджується і впливу не має. Принаймні в кіосках її немає. Може саме тому, що вона опозиційна. Однак мені важко про неї судити, тому що я її не бачив.
                        Товариш каже, що він не у захваті від Ющенка, але, поспілкувавшись з людьми Януковича, зрозумів, що це суцільний криміналітет і до влади пускати його не можна. Треба щось робити.
                        Так що чекаємо.





                        Михайло Свистович пише:
                        > Ігор Немашкало пише:
                        > > це те ж витратне питання. Чи Ви також допоможете з розповсюдженням чи знайдете силу, що зможе його розповсюдити в масштабах України? Про наклад і можливі витрати я ще пораджуся і завтра доповім.
                        >
                        > Залежить від змісту газети в цілому серед кого його розповсюджувати. Ми допоможемо.
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2004.07.28 | Михайло Свистович

                          Re: З завтрашнього дня я цим займусь (-)

                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2004.07.28 | Ігор Немашкало

                            Київські захисники підприємців за!

                            Тільки що отримав від них е-мейла. Ось витримки:

                            "раді ознайомитись з матеріалами та дискусією на Майдані... всією душею підтримуєм ідею випуску такої газети. Дійсно, оновлена газета "Ділова Україна"... Але ж Ви знаєте, що
                            інформаційний вакуум, створений діючою владою, такий великий, що його
                            заповнити - завдання не одного видання.
                            Ми надамо Вам матеріали - більш розгорнутий аналіз окремих положень
                            законопроекту про касові апарати. Маю надію, що завтра цей аналіз вже буде готовий... будемо раді надіслати Вам матеріали щодо проблем із соціальними податками і інші наші матеріали, які стосуються підприємницького середовища."

                            Вважаю це цінною пропозицією. Також спробую пом'якшити деякий застарілий антагонізм між різними гілками та організаціями з захисту підприємців. Бо взагалі за дружбу і співпрацю. Та мабуть і становище того вимагає - закинути старі чвари і непорозуміння і співпрацювати.
                            Тож тепер вже зрозуміло - матеріали будуть. Справа за Свистовичем - як вдало він пробиватиме фінансування цієї задумки.
                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                            • 2004.07.29 | Михайло Свистович

                              М-да, не все так просто.

                              З об"єктивних та суб"єктивних причин. Сьогодні отримав від ющенківців повідомлення (не по вашій темі), завтра матиму з ними напівтяжку розмову, і скоріш за все потім кілька тяжких розмов. Надішліть мені щось на мило, тоді напишу, щоб тут не продовжувати.
                              згорнути/розгорнути гілку відповідей
                              • 2004.07.29 | Ігор Немашкало

                                А яке мило? Моє - milan@list.ru (-)

                                -
                                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                • 2004.07.30 | Ігор Немашкало

                                  Телефонна розмова з харківським штабом Нашої України

                                  Сьогодні зателефонував до місцевого штабу Нашої України з приводу, вказаному в дописі
                                  http://maidan.org.ua/n/free/1091118776
                                  тобто з приводу задуму зробити на базарі "Барабашівка" агітаційний пункт Нашої України. Ось враження від розмови:

                                  Зі мною розмовляв, на слух, молодий хлопець, спочатку ми розмовляли російською, але коли у мене прохопилися кілька українських слів, перейшов на чудову українську мову. Він сказав, що знайомий з проблемами підприємців і може встановлять коло базару агітаційного намета. Коли я навмання спробував натякнути на участь нашоукраїнців в виданні газети для підприємців антиянуковичського спрямування, він вміло уник від участі нашоукраїнців у цьому заході, сказав, що нема проблем, друкуйте, тільки краще позитив про Ющенка ніж негатив про Януковича. Про одну таки існуючу проблему (гроші) я, зніяковівши, таки змовчав. Зазначив тільки, що позитив у Ющенка для підприємців знайти значно важче ніж негатив у Януковича. Хоча було у Ющенка таке гасло ліквідації податкової міліції. Це мабуть на практиці означатиме злиття податкової міліції з ОБЕП і перепідпорядкування Міністерству внутрішніх справ. Що ж корисна справа, усунення дубляжу і економія. Також в Ющенка є гасло знизити податкове навантаження на заробітну плату через 5 років до 20%. Добре, але за існуючих темпів зростання податкового навантаження на підприємців вони можуть цього (через 5 років) просто не дочекатися, не доживуть. Отже ефективніше на цей момент негатив про Януковича. Намір ввести з 1 січня 2005 рока для спрощенців касові апарати чи їх паперові аналоги (розрахункові книжки та книги обліку розрахункових операцій) та поновлення повного податкового обліку товарів відлякне від Януковича та примусить голосувати за його супротивника 99.9 % спрощених підприємців. А їх разом з родичами, найманими працівниками та товаришами, яких вони можуть вмовити, хтось казав, що 15 мільйонів. Так що гарно, що нашоукраїнці економлять гроші, рятуючи їх від численних охочих до них жевжиків, це свідчить, що і у влади вони не будуть марнотратствувати державним бюджетом, але треба ще поміркувати щодо доцільності видання зараз такої газети.
                                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                  • 2004.08.06 | Михайло Свистович

                                    Re: Телефонна розмова з харківським штабом Нашої України

                                    Зі мною розмовляв, на слух, молодий хлопець, спочатку ми розмовляли російською, але коли у мене прохопилися кілька українських слів, перейшов на чудову українську мову. Він сказав, що знайомий з проблемами підприємців і може встановлять коло базару агітаційного намета. Коли я навмання спробував натякнути на участь нашоукраїнців в виданні газети для підприємців антиянуковичського спрямування, він вміло уник від участі нашоукраїнців у цьому заході, сказав, що нема проблем, друкуйте, тільки краще позитив про Ющенка ніж негатив про Януковича. Про одну таки існуючу проблему (гроші) я, зніяковівши, таки змовчав. Зазначив тільки, що позитив у Ющенка для підприємців знайти значно важче ніж негатив у Януковича.


                                    Позавчора один хлопець в розмові зі мною сказав розумні слова: "Проблема України в тому, що еліта дурніша за народ".

                                    Я повністю на Вашій стороні. Зачекайте ще трохи.
                              • 2004.08.03 | Ігор Немашкало

                                Ну що, дали відкоша?

                                у важкій розмові. Не хотять гроші тринькати?
                                Я тут розповідав про свій дзвінок до харківського штабу нашоукраїнців. Виявляється, мені ще пощастило:
                                http://maidan.org.ua/n/free/1091143469
                                Щоб не тільки про політику - про вартісність спрощеного базарного підприємництва. Здавалося б базар - останнє місце, що там цінувати. Мене сестра теж весь час штрикає - годі на базарі сидіти, треба крамниці брати в оренду, це солідніше і зручніше. Але ось яку мені байку розповіли. На Барабашівці, найбільшому та водночас гуртовому базарі Харкова, круті підприємці теж вирішили якось - годі на базарі сидіти, треба щось солідніше. Продали весь свій базарний бізнес і подались до міста робити новий, культурний та солідний бізнес. Але помикались пів-року і зрозуміли, що нічого путнього у них не виходить. Викупили старий базарний бізнес, сплатили на пів-мільйона дорожче ніж продали і продовжили. Отак і мій знайомий, що це розповів, каже - ну можу я продати ті контейнери, разом з товаром це буде тисяч 20 доларів, а що я з ними в місті буду робити. Крамниці і пожежники і санстанція обкладуть податями охорона споживачів і т.д. і т.д., оренда дорога. А на базар ті контролюючі органи не потикаються. І торгує собі потихеньку, навіть поправився якось. Так що не треба дуже вже зневажати базарних бізнесменів. Це цілком можливий засіб життя і невчасно його викидати на смітник. Якщо і повинні базари поступитися місцем крамницям, то це повинно бути еволюційно. І для цього треба створювати умови, щоб базарникам вигідно стало йти в крамниці, у інші, небазарні види бізнесу. А Янукович своїм касовим апартеїдом готує як Бота який удар і по крамницям, по сфері послуг, по всіх дрібних спрощених підприємцях, які в чорному тілі працюють як знавіснілі та роблять світлу справу. Отож варто за свій образ життя боротися. Але кому і як? Маргіналам це навряд чи вдасться. Галас навколо проблеми вони ще зчинити можуть, як оце я, а вирішувати її потрібно практичним масам. Чи не вирішувати.
                                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                • 2004.08.06 | Михайло Свистович

                                  Ще не дістав. Веду позиційні "бої" і не тільки за Вас (-)

                                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                  • 2004.08.06 | Ігор Немашкало

                                    Зацікавилися соціалісти

                                    Начебто харківський осередок соціалістів зацікавився. Мова йде про фінансування в розмірі 3000 гривень. Сьогодні повинні зателефонувати. Що ж почекаємо... Для підприємців головне антикасова і антиянуковичська спрямованість газети, бо зрозуміло вже, що не можна працювати ні за умов касових апартів ні за умов бандюківського уряду. Хто профінансує цей захід і, відповідно, прорекламується, для підприємців, не так важливо. Мороз для нас не гірше від Ющенка, а можливо і краще, бо багато хто з підприємців поважає європейський вибір соціалістів і Соцінтерн. Яку ж силу в європейському контексті уособлює Ющенко і перспективи його керівництва не зрозумілі та тривожні.
                                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                    • 2004.08.09 | Михайло Свистович

                                      Це дуже добре.

                                      Соціалісти в таких випадках, як і у випадках, які стосуються конкретних людських, а не загальнополітичнгих проблем, поводять себе менш цинічно, ніж "Наша Україна".
                • 2004.07.26 | Spirit

                  Re: А я його розумію

                  Десь 6 копійок за аркуш А3 з друком в один колір з двох боків. І десь від 30 гривень на весь наклад на підготовчу роботу ("засвітити форми"). Ціни місцевих (харківських) друкарень.
    • 2004.07.26 | журналіст

      Є така газета

      Чи бачили ви протягом останніх двох місяців газету "Деловая Украина"?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2004.07.27 | Ігор Немашкало

        Добре, що є

        не бачив поки що. Купував кілька раз "Ділова столиця". А скільки коштують "Ділові новини", якого формату, чи розпосюджуються на Харківщині? Спитаю в кіосках.
  • 2004.07.29 | Ігор Немашкало

    Текст нового закону про касові апарати

    ЗАКОН УКРАЇНИ

    Про застосування реєстраторів розрахункових операцій

    Цей Закон визначає правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій та порядок проведення розрахунків при продажу товарів (послуг), при здійсненні операцій з купівлі-продажу іноземної валюти.

    Розділ I

    ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

    Стаття 1. У цьому Законі терміни вживаються у такому значенні:

    автомат з продажу товарів (послуг) – реєстратор розрахункових операцій, який в автоматичному режимі за готівку або з використанням платіжних карток, інших платіжних засобів здійснює видачу товарів (надання послуг) і забезпечує облік їх кількості та вартості;

    виробник – суб'єкт підприємницької діяльності, який виробляє реєстратори розрахункових операцій за власною конструкторсько–технологічною і програмною документацією чи за відповідною ліцензією на виготовлення реєстраторів;

    денний звіт – документ встановленої форми, надрукований реєстратором розрахункових операцій, який містить інформацію про денні підсумки розрахункових операцій, проведених з його застосуванням, або надрукований реєстратором розрахункових операцій з купівлі–продажу іноземної валюти, який містить дані про виконані операції з початку робочої зміни касира;

    Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій – перелік моделей реєстраторів розрахункових операцій та їх модифікацій, які дозволені для застосування у сфері, визначеній цим реєстром;

    електронний документ – документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа;

    електронний контрольно–касовий апарат – реєстратор розрахункових операцій, який функціонує автономно та додатково забезпечує попереднє програмування найменування і ціни товарів (послуг), облік кількості та вартості проданих товарів (послуг), друкування розрахункових і звітних документів;

    електронний контрольно–касовий реєстратор – реєстратор розрахункових операцій, який функціонує під керуванням іншого програмно-технічного пристрою чи комплексу та додатково забезпечує попереднє програмування найменування і ціни товарів (послуг), облік кількості та вартості проданих товарів (послуг), друкування розрахункових і звітних документів;

    електронний таксометр – реєстратор розрахункових операцій, який додатково забезпечує попереднє програмування тарифів за проїзд та облік вартості наданих послуг з перевезень пасажирів і їх багажу, друкування розрахункових і звітних документів та є одночасно вимірювальним засобом;

    журнал використання реєстратора розрахункових операцій – журнал встановленої форми, призначений для накопичення інформації щодо використання реєстратора розрахункових операцій з купівлі-продажу іноземної валюти;

    книга обліку розрахункових операцій – книга встановленої форми, призначена для складання щоденних звітів щодо отриманої виручки, руху готівки;

    контрольна стрічка – паперовий або електронний документ, сформований реєстратором розрахункових операцій, який містить копії надрукованих цим реєстратором розрахункових документів;

    кошти – сума готівки або сума, що перераховується за платіжною карткою, або сума, еквівалентом (підтвердженням) якої є платіжний засіб;

    мінімальний штраф – 100 гривень;

    місце проведення розрахунків – місце, де здійснюються розрахункові операції;

    оперативна пам’ять – запам'ятовуючий пристрій, де зберігаються поточні дані, обчислені або занесені за допомогою програмного забезпечення реєстратора розрахункових операцій;

    платіжний засіб – документ або обіговий засіб (платіжний чек, талон, жетон тощо), який використовується при проведенні розрахункової операції як еквівалент суми готівки або як документ, що гарантує продавцеві отримання певної суми коштів;

    платіжна картка – спеціальний платіжний засіб у вигляді емітованої в установленому законодавством порядку пластикової чи іншого виду картки, що використовується для ініціювання переказу грошей з рахунка платника або з відповідного рахунка банку з метою оплати вартості товарів і послуг, перерахування грошей зі своїх рахунків на рахунки інших осіб, отримання грошей у готівковій формі в касах банків, пунктах обміну іноземної валюти уповноважених банків та через банківські автомати, а також здійснення інших операцій, передбачених відповідним договором;

    постачальник – виробник або суб'єкт підприємницької діяльності, який за договором з іноземним виробником увозить реєстратори розрахункових операцій на територію України;

    продаж товарів (послуг) – відповідно до Закону України „Про податок на додану вартість”;

    продукція власного виробництва – товари, у собівартості яких витрати на виробництво (обробку) на власному обладнанні суб’єкта підприємницької діяльності складають більше 50 відсотків, або такі товари, які після обробки на власному обладнанні суб’єкта підприємницької діяльності набувають нових споживчих ознак;

    реєстр центрів сервісного обслуговування – перелік суб’єктів підприємницької діяльності, які мають право здійснювати технічне обслуговування та ремонт конкретних моделей (модифікацій) реєстраторів розрахункових операцій;

    реєстратор розрахункових операцій – технічний пристрій, в якому реалізовані фіскальні функції і який призначений для реєстрації розрахункових операцій та обліку кількості проданих товарів (послуг) або для реєстрації операцій з купівлі–продажу іноземної валюти. До реєстраторів розрахункових операцій відносяться: електронний контрольно–касовий апарат, електронний контрольно–касовий реєстратор, електронний таксометр, автомат з продажу товарів (послуг);

    розрахункова операція – приймання або видача суб’єктом підприємницької діяльності готівки, приймання платіжних карток, інших платіжних засобів при продажу товарів (послуг), поверненні товарів (компенсації плати за послуги), при видачі коштів під заставу чи їх поверненні, прийнятті ставок, виплаті виграшів, заготівлі сировини, прийманні склопосуду, в інших випадках, пов’язаних з продажем товарів (наданням послуг);

    розрахунковий документ – документ встановленої форми та змісту (касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція, проїзний документ тощо), що підтверджує факт проведення розрахункової операції або операції з купівлі-продажу іноземної валюти, який надрукований зареєстрованим реєстратором розрахункових операцій або оформлений відповідно до вимог цього Закону;

    розрахункова книжка – зброшурований блок розрахункових документів або їх бланків;

    схема розрахунків – порядок проведення розрахунків з використанням одного із засобів реєстрації розрахункових операцій, встановлений цим Законом (із застосуванням реєстратора розрахункових операцій, з використанням розрахункової книжки, з оформленням касових ордерів тощо);

    уповноважений банк – банк, зареєстрований на території України, який має ліцензію Національного банку України на проведення валютних операцій;

    уповноважена фінансова установа – юридична особа, яка не є банком і має генеральну ліцензію Національного банку України на здійснення операцій з валютними цінностями;

    фінансова санкція – грошова сума, що стягується за порушення вимог цього Закону з суб'єктів підприємницької діяльності за місцем їх державної реєстрації;

    фіскальна пам'ять – запам'ятовуючий пристрій (мікросхема), призначений для занесення, зберігання і зчитування інформації, який за фізичними характеристиками не дає можливості повторного занесення чи зміни інформації у заповнених ділянках;

    фіскальний звітний чек – документ встановленої форми, надрукований реєстратором розрахункових операцій, який містить дані денного звіту та під час друкування якого інформація про обсяг виконаних розрахункових операцій (операцій з купівлі-продажу іноземної валюти) заноситься до фіскальної пам'яті;

    фіскальний режим роботи – режим роботи реєстратора розрахункових операцій, який забезпечує безумовне виконання ним фіскальних функцій;

    фіскальні функції – здатність пристроїв забезпечувати накопичення в оперативній пам’яті, одноразове занесення та довготермінове зберігання у фіскальній пам'яті, а також багаторазове зчитування підсумкової інформації про обсяг розрахункових операцій або операцій з купівлі–продажу іноземної валюти і неможливість зміни або знищення цієї інформації без пошкодження фіскальної пам’яті;

    центр сервісного обслуговування – суб'єкт підприємницької діяльності, який за договором з постачальником надає послуги щодо введення в експлуатацію, технічного обслуговування, гарантійного, післягарантійного ремонту реєстраторів розрахункових операцій і включений до реєстру центрів сервісного обслуговування.


    Стаття 2. Цей Закон поширюється на юридичні особи всіх форм власності та фізичних осіб – суб'єктів підприємницької діяльності (далі всі – суб'єкти господарювання), які здійснюють розрахункові операції, а також на уповноважені банки, уповноважені фінансові установи та інші юридичні особи, які виконують операції з купівлі–продажу іноземної валюти.

    Дія цього Закону не поширюється на:

    1) банківські операції, що здійснюються установами банків (крім операцій з купівлі-продажу іноземної валюти, що здійснюються в пунктах обміну іноземної валюти цих банків);

    2) продаж білетів державних лотерей агентами державних лотерей через електронну систему прийняття ставок, що контролюється у режимі реального часу уповноваженим центральним органом виконавчої влади;

    3) реалізацію підприємствами, крім підприємств торгівлі та громадського харчування, майна, основних фондів, залишків матеріальних цінностей, що за сумою розрахунку не перевищує 5 відсотків від балансової (залишкової) вартості майна, основних фондів на момент реалізації чи, відповідно, від покупної вартості використаних у господарській діяльності матеріальних цінностей.

    Встановлення норм щодо застосування або незастосування реєстраторів розрахункових операцій в інших законах не допускається.


    Розділ II

    ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ


    Стаття 3. Суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції, зобов'язані:

    1) проводити розрахункові операції на повну суму отриманих (виданих, перерахованих) коштів через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій або у випадках, передбачених цим Законом, з використанням розрахункових книжок чи документальним оформленням розрахункових операцій;

    2) роздруковувати (оформлювати) та видавати особі, яка сплачує або отримує кошти, відповідний розрахунковий документ на повну суму проведеної операції;

    3) застосовувати лише ті реєстратори розрахункових операцій, моделі яких включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій, з додержанням встановленого порядку їх застосування, формувати на реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) контрольні стрічки у вигляді паперових або електронних документів;

    4) забезпечувати цілісність пломб реєстратора розрахункових операцій і незмінність його конструкції та програмного забезпечення;

    5) у разі незастосування реєстраторів розрахункових операцій у випадках, визначених цим Законом, проводити розрахунки з використанням зареєстрованої розрахункової книжки з додержанням встановленого порядку її ведення або з документальним оформленням розрахункових операцій відповідно до вимог цього Закону;

    6) вести у встановленому порядку зареєстровану книгу обліку розрахункових операцій;

    7) щокварталу подавати до органів державної податкової служби звітність, пов'язану із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій та веденням книг обліку розрахункових операцій, не пізніше 15 числа наступного за звітним кварталом місяця;

    8) щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій;

    10) забезпечувати зберігання контрольних стрічок, використаних книг обліку розрахункових операцій та розрахункових книжок протягом трьох років після їх закінчення;

    11) проводити розрахункові операції через реєстратори розрахункових операцій з використанням режиму попереднього програмування найменування, цін товарів (послуг) та обліку кількості проданих товарів (послуг);

    12) вести у встановленому порядку облік товарів за місцем реалізації (відпуску), здійснювати продаж лише тих товарів, які відображені в такому обліку;

    13) забезпечувати відповідність суми готівки на місці проведення розрахунків до суми готівки, яка зазначена в денному звіті, а у випадку використання розрахункової книжки або проведення розрахунків за іншою схемою – до загальної суми готівки за розрахунковими документами, оформленими з початку робочого дня;

    14) уводити в експлуатацію, проводити технічне обслуговування, ремонтувати та здійснювати щорічну перевірку реєстраторів розрахункових операцій на відповідність до програмної та конструкторсько-технологічної документації виробника через центри сервісного обслуговування або постачальників.


    Стаття 4. Уповноважені банки, уповноважені фінансові установи та інші юридичні особи, які здійснюють операції з купівлі–продажу іноземної валюти, зобов'язані:

    1) проводити операції з купівлі–продажу іноземної валюти, змінювати курс валюти відповідно до порядку, встановленого Національним банком України;

    2) проводити операції з купівлі–продажу іноземної валюти на повну суму операції через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням у двох примірниках розрахункових документів;

    3) видавати особі, яка купує або продає іноземну валюту, перший примірник розрахункового документа, зберігати протягом робочої зміни другий його примірник;

    4) застосовувати у встановленому порядку лише ті реєстратори розрахункових операцій, моделі яких включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій;

    5) забезпечувати цілісність пломб реєстратора розрахункових операцій і незмінність його конструкції та програмного забезпечення;

    6) вести у встановленому порядку зареєстрований журнал використання реєстратора розрахункових операцій, зберігати використані журнали протягом трьох років після їх закінчення;

    7) щокварталу подавати до органів державної податкової служби звітність, пов'язану із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій, не пізніше 15 числа наступного за звітним кварталом місяця;

    8) щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в журналах використання реєстратора розрахункових операцій;

    9) забезпечувати відповідність сум готівки у гривнях та в іноземній валюті на місці проведення операцій з купівлі–продажу іноземної валюти до даних денного звіту, а у разі проведення операцій з купівлі-продажу іноземної валюти у випадках, передбачених цим Законом, без застосування реєстраторів розрахункових операцій – до підсумкових даних за розрахунковими документами, виданими з початку робочої зміни;

    10) вводити в експлуатацію, проводити технічне обслуговування, ремонтувати та здійснювати щорічну перевірку реєстраторів розрахункових операцій на відповідність до програмної та конструкторсько-технологічної документації виробника через центри сервісного обслуговування або постачальників.


    Стаття 5. Реєстратори розрахункових операцій та розрахункові книжки можуть не застосовуватися у таких випадках за умови документального оформлення розрахункових операцій:

    1) при здійсненні торгівлі товарами, які є продукцією власного виробництва, юридичними особами, крім підприємств торгівлі та громадського харчування, у разі проведення розрахунків у касах цих юридичних осіб з оформленням прибуткових і видаткових касових ордерів та видачею відповідних квитанцій, підписаних і завірених печаткою у встановленому порядку;

    2) при продажу проїзних і перевізних документів із застосуванням бланків суворого обліку на залізничному (крім приміського) та авіаційному транспорті з оформленням у встановленому порядку розрахункових і звітних документів;

    3) з веденням у встановленому порядку книги обліку розрахункових операцій при продажу:

    газет, журналів та інших видань, листівок, конвертів, знаків поштової оплати в кіосках, з лотків та розносок;

    жетонів у касах метрополітену;

    води, молока, квасу, олії та живої риби з автоцистерн, цистерн, бочок та бідонів;

    страв і безалкогольних напоїв у їдальнях та буфетах загальноосвітніх і професійно-технічних державних навчальних закладів.


    Стаття 6. На період виходу з ладу реєстратора розрахункових операцій та здійснення його ремонту, але не більше 72 годин (3 діб), або у разі тимчасового відключення електроенергії проведення розрахункових операцій здійснюється з використанням розрахункової книжки та веденням книги обліку розрахункових операцій або із застосуванням резервного реєстратора розрахункових операцій.

    На період виходу з ладу реєстратора розрахункових операцій з купівлі–продажу іноземної валюти та здійснення його ремонту, але не більше 72 годин (3 діб), або у разі тимчасового відключення електроенергії облік цих операцій та формування розрахункових документів здійснюється у порядку, встановленому Національним банком України.


    Стаття 7. Реєстратори розрахункових операцій можуть не застосовуватися суб’єктами господарювання при проведенні розрахунків з використанням розрахункових книжок та веденням книги обліку розрахункових операцій у випадках, визначених переліком окремих форм та умов проведення діяльності.

    Перелік окремих форм та умов проведення діяльності, граничний розмір річного обсягу розрахункових операцій з продажу товарів (послуг), при перевищенні якого застосування реєстраторів розрахункових операцій є обов'язковим, встановлюються Кабінетом Міністрів України за поданням Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України і Державної податкової адміністрації України. Порядок визначення річного обсягу розрахункових операцій встановлюється Кабінетом Міністрів України за поданням Міністерства фінансів України, Державної податкової адміністрації України та Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України.

    При продажу товарів (послуг) або проведенні діяльності у формах та за умов, які не вказані в статті 5 та у відповідному переліку, а також у разі недотримання вимог щодо документального оформлення розрахункових операцій, встановлених статтею 5, розрахунки повинні проводитися із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій.


    Стаття 8. Забороняється використовувати на одному місці проведення розрахунків різні схеми розрахунків. У випадку порушення цього правила вся готівка, що знаходиться на місці проведення розрахунків, враховується як отримана при продажу товарів (послуг) за тією схемою розрахунків, яка передбачає видачу розрахункових документів.


    Стаття 9. У разі відпуску товарів (надання послуг), що були оплачені шляхом безготівкового переказу коштів з рахунку платника на рахунок отримувача цих коштів, у пункті торгівлі, громадського харчування чи надання послуг, де повинні застосовуватися реєстратори розрахункових операцій або розрахункові книжки, такий відпуск слід реєструвати як розрахункову операцію за безготівковою формою розрахунків.


    Стаття 10. Порядок обліку товарів за місцем реалізації (відпуску) з обов’язковим документальним підтвердженням походження цих товарів встановлюється Міністерством фінансів України за погодженням з Державною податковою адміністрацією України. Центральні органи виконавчої влади за погодженням з Міністерством фінансів України та Державною податковою адміністрацією України можуть встановлювати окремий порядок обліку товарів за місцем реалізації (відпуску).


    Стаття 11. Порядок реєстрації, опломбування та застосування реєстраторів розрахункових операцій за товари (послуги) встановлюється Державною податковою адміністрацією України.

    Порядок реєстрації, опломбування та застосування реєстраторів розрахункових операцій з купівлі–продажу іноземної валюти встановлюється Державною податковою адміністрацією України за погодженням з Національним банком України.


    Стаття 12. Положення про розрахункові документи за товари (послуги), порядок реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, а також форма та порядок подання звітності, пов'язаної із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій та веденням книг обліку розрахункових операцій, встановлюються Державною податковою адміністрацією України.

    Положення про ведення розрахункових документів за операціями з купівлі-продажу іноземної валюти встановлюються Національним банком України. Форма та порядок подання звітності, пов'язаної із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій з купівлі–продажу іноземної валюти, встановлюється Державною податковою адміністрацією України за погодженням з Національним банком України.


    Стаття 13. Терміни переведення суб'єктів господарювання на облік розрахункових операцій із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій встановлюються Кабінетом Міністрів України за поданням Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України, Державної податкової адміністрації України та Національного банку України.

    З дня настання терміну переходу суб’єкта господарювання на облік розрахункових операцій із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій у випадку перевищення граничного розміру річного обсягу розрахункових операцій з продажу товарів (надання послуг), визначених Переліком окремих форм та умов проведення діяльності, дія частини першої статті 7 на такого суб’єкта господарювання не поширюється.


    Розділ III

    ОБОВ'ЯЗКОВІ ВИМОГИ ДО РЕЄСТРАТОРІВ РОЗРАХУНКОВИХ ОПЕРАЦІЙ, ЇХ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТУ


    Стаття 14. На території України дозволяється реалізовувати та застосовувати лише ті реєстратори розрахункових операцій вітчизняного та іноземного виробництва, які включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій та конструкція і програмне забезпечення яких відповідає конструкторсько–технологічній та програмній документації виробника.

    Положення про Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій, а також порядок технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій затверджуються Кабінетом Міністрів України за поданням Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України та Державної податкової адміністрації України.

    Порядок ведення реєстру центрів сервісного обслуговування встановлюється Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції України та Державною податковою адміністрацією України.


    Стаття 15. Вимоги щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторами розрахункових операцій для різних сфер застосування встановлюються Кабінетом Міністрів України.

    Вимоги щодо реалізації фіскальних функцій реєстраторів розрахункових операцій з купівлі–продажу іноземної валюти встановлюються Державною податковою адміністрацією України та Національним банком України.

    Порядок перевірки реєстраторів розрахункових операцій, у тому числі реєстраторів розрахункових операцій з купівлі–продажу іноземної валюти, на відповідність вимогам щодо реалізації фіскальних функцій встановлюється Державною податковою адміністрацією України.


    Стаття 16. Центри сервісного обслуговування та постачальники зобов'язані:

    1) проводити свою діяльність відповідно до встановленого порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій;

    2) у разі проведення ремонту реєстратора розрахункових операцій забезпечувати відновлення його роботи протягом 72 годин (3 діб);

    3) опломбовувати (розпломбовувати) реєстратори розрахункових операцій з дотриманням встановленого порядку опломбування;

    4) при здійсненні технічного обслуговування або ремонту реєстраторів розрахункових операцій забезпечувати відповідність їх конструкції та програмного забезпечення до конструкторсько–технологічної та програмної документації виробника.


    Розділ IV

    КОНТРОЛЬ ЗА ДОДЕРЖАННЯМ ВИМОГ ЦЬОГО ЗАКОНУ


    Стаття 17. Контроль за додержанням суб'єктами господарювання порядку проведення розрахунків за товари (послуги) здійснюють органи державної податкової служби України шляхом проведення перевірок у порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України.

    Контроль за додержанням уповноваженими банками та іншими юридичними особами, що здійснюють операції з купівлі–продажу іноземної валюти, порядку виконання цих операцій здійснюють Національний банк України, органи державної податкової служби України шляхом проведення перевірок у порядку, затвердженому відповідними нормативно-правовими актами цих контролюючих органів.


    Стаття 18. Контроль за додержанням центрами сервісного обслуговування і постачальниками вимог до технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій здійснюють Державна податкова адміністрація України та її органи на місцях.

    Порядок контролю за додержанням вимог до технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій затверджується Державною податковою адміністрацією України за погодженням з Міністерством промислової політики України.


    Розділ V

    ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ ВИМОГ ЦЬОГО ЗАКОНУ


    Стаття 19. За порушення порядку проведення розрахунків до суб'єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції, за рішенням відповідних органів державної податкової служби України застосовуються фінансові санкції у таких розмірах:

    1) у п'ятикратному розмірі суми розрахункової операції або її частки, що не підтверджена відповідним розрахунковим документом, але не менше двадцяти мінімальних штрафів – за кожне з таких порушень:

    проведення розрахункової операції на неповну суму коштів;

    проведення розрахункової операції без застосування реєстратора розрахункових операцій або без використання розрахункової книжки у випадках, передбачених цим Законом;

    нероздрукування (неоформлення) відповідного розрахункового документа;

    застосування при здійсненні розрахункових операцій непереведеного у фіскальний режим роботи або незареєстрованого реєстратора розрахункових операцій;

    застосування при здійсненні розрахункових операцій неопломбованого або опломбованого з порушенням встановленого порядку реєстратора розрахункових операцій;

    2) п’яти мінімальних штрафів – за кожне з таких порушень:

    застосування при здійсненні розрахункових операцій реєстратора розрахункових операцій, на якому встановлена пломба з порушеною цілісністю;

    неведення або ведення незареєстрованої книги обліку розрахункових операцій;

    використання незареєстрованої розрахункової книжки;

    невиконання формування контрольної стрічки;

    незберігання книг обліку розрахункових операцій протягом встановленого терміну;

    незберігання розрахункових книжок протягом встановленого терміну;

    незберігання контрольних стрічок протягом встановленого терміну;

    невиконання щоденного друку фіскального звітного чеку або його незберігання в книзі обліку розрахункових операцій;

    3) 0,5 мінімального штрафу – за кожне з таких порушень:

    порушення встановленого порядку застосування реєстраторів розрахункових операцій;

    порушення встановленого порядку ведення книг обліку розрахункових операцій;

    порушення встановленого порядку ведення розрахункових книжок;

    неподання або несвоєчасне подання звітності, пов’язаної із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій та веденням книг обліку розрахункових операцій;

    4) одного мінімального штрафу – у разі проведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій без використання режиму попереднього програмування найменування, цін товарів (послуг) і обліку кількості та вартості проданих товарів (послуг);

    5) у п'ятикратному розмірі суми, на яку виявлено незбіг – у разі невідповідності суми готівки на місці проведення розрахунків до суми, яка зазначена в денному звіті, а у випадку використання розрахункової книжки або проведення розрахунків за іншою схемою – до загальної суми за розрахунковими документами, оформленими з початку робочого дня;

    6) ста мінімальних штрафів – у разі застосування при здійсненні розрахункових операцій реєстратора розрахункових операцій, конструкція чи програмне забезпечення якого не відповідають конструкторсько–технологічній та програмній документації виробника. Суб’єкт господарювання, що застосовує реєстратор розрахункових операцій, не несе відповідальності у разі встановлення виробничих дефектів в його конструкції або програмному забезпеченні, які дозволяють спотворювати інформацію про обсяг розрахункових операцій, що заноситься до фіскальної пам’яті.


    Стаття 20. У разі порушення встановленого цим Законом порядку проведення розрахунків при здійсненні операцій з купівлі–продажу іноземної валюти до уповноважених банків, уповноважених фінансових установ та інших юридичних осіб за рішенням відповідних органів державної податкової служби України, у тому числі за поданням Національного банку України, застосовуються фінансові санкції у таких розмірах:

    1) двадцяти мінімальних штрафів – за кожне з таких порушень:

    проведення операції з купівлі-продажу іноземної валюти на неповну суму коштів;

    непроведення операції через реєстратор розрахункових операцій;

    проведення операції без роздрукування (оформлення) у двох примірниках відповідного розрахункового документа;

    застосування при здійсненні операцій непереведеного у фіскальний режим роботи або незареєстрованого реєстратора розрахункових операцій;

    застосування при здійсненні операцій неопломбованого або опломбованого з порушенням встановленого порядку реєстратора розрахункових операцій;

    2) одного мінімального штрафу – за порушення встановленого порядку застосування реєстраторів розрахункових операцій,

    3) двох мінімальних штрафів – за неподання або несвоєчасне подання звітності, пов’язаної із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій;

    4) двадцяти мінімальних штрафів – у разі застосування при здійсненні операцій з купівлі-продажу іноземної валюти реєстратора розрахункових операцій, на якому встановлена пломба з порушеною цілісністю;

    5) п’яти мінімальних штрафів – за кожне з таких порушень:

    незберігання протягом робочої зміни других примірників розрахункових документів;

    неведення або ведення незареєстрованого журналу використання реєстратора розрахункових операцій;

    незберігання журналу використання реєстратора розрахункових операцій протягом встановленого терміну;

    невиконання щоденного друку фіскального звітного чеку або його незберігання в журналі використання реєстратора розрахункових операцій;

    6) п'ятикратного розміру суми, на яку виявлено незбіг, в гривнях або в гривневому еквіваленті за офіційним курсом Національного банку України на день виявлення порушення, – у разі невідповідності суми готівки у гривнях або в іноземній валюті на місці проведення операцій до суми готівки, яка зазначена у денному звіті, або до підсумкових даних за розрахунковими документами, виданими з початку зміни;

    7) ста мінімальних штрафів – у разі застосування при здійсненні операцій з купівлі–продажу іноземної валюти реєстратора розрахункових операцій, конструкція чи програмне забезпечення якого не відповідають конструкторсько-технологічній та програмній документації виробника. Уповноважений банк, уповноважена фінансова установа або інша юридична особа, що застосовує реєстратор розрахункових операцій, не несе відповідальності у разі встановлення виробничих дефектів в його конструкції або програмному забезпеченні, які дозволяють спотворювати інформацію про обсяг операцій з купівлі-продажу іноземної валюти, що заноситься до фіскальної пам’яті.


    Стаття 21. До суб’єктів господарювання, що реалізують реєстратори розрахункових операцій з числа включених до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій, в конструкцію чи програмне забезпечення яких внесені зміни, не передбачені конструкторсько–технологічною та програмною документацією виробника, за рішенням відповідних органів державної податкової служби України застосовується фінансова санкція у розмірі двохсот мінімальних штрафів за кожний реалізований реєстратор розрахункових операцій, при цьому вартість реалізованої продукції повертається продавцем покупцю, а реалізована продукція підлягає конфіскації відповідно до законодавства.


    Стаття 22. До суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, які не обліковані у встановленому порядку за місцем реалізації, застосовується фінансова санкція у розмірі подвійної вартості проданих необлікованих або облікованих з порушенням встановленого порядку товарів за цінами реалізації, але не менше десяти мінімальних штрафів.


    Стаття 23. До суб'єктів господарювання, що не ведуть або ведуть з порушенням встановленого порядку облік товарів за місцем реалізації, застосовується фінансова санкція у розмірі подвійної вартості виявлених необлікованих або облікованих з порушенням встановленого порядку товарів за цінами реалізації, але не менше десяти мінімальних штрафів.


    Стаття 24. За порушення вимог до технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій до центрів сервісного обслуговування та постачальників за рішенням відповідних органів державної податкової служби України застосовуються фінансові санкції у таких розмірах:

    1) п’яти мінімальних штрафів – у разі недотримання порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій;

    2) двадцяти мінімальних штрафів – у разі здійснення опломбування (розпломбування) реєстратора розрахункових операцій з порушенням встановленого порядку;

    3) ста мінімальних штрафів – у разі встановлення контролюючими органами не передбачених конструкторсько–технологічною та програмною документацією виробника змін у конструкції чи програмному забезпеченні належним чином опломбованого реєстратора розрахункових операцій; ця санкція застосовується до центру сервісного обслуговування (виробника), який опломбував цей реєстратор.


    Стаття 25. Суми фінансових санкцій, які визначені статтями 19 – 24 та статтею 29 цього Закону, підлягають перерахуванню суб'єктами господарювання до відповідного місцевого бюджету (якщо інше не встановлено законом) за місцем їх реєстрації в десятиденний термін з дня прийняття органами державної податкової служби України рішення про застосування таких фінансових санкцій.

    Фінансові санкції можуть бути застосовані до суб’єкта господарювання протягом шести місяців з дня виявлення порушення, але не пізніш як через 1095 днів з дня порушення суб’єктом вимог цього Закону. Порядок застосування та безакцептного стягнення фінансових санкцій затверджується Кабінетом Міністрів України.


    Стаття 26. Посадові особи юридичних осіб, суб’єкти підприємницької діяльності – фізичні особи та особи, які здійснюють розрахункові операції, а також посадові особи уповноважених банків, інших юридичних осіб і касири, що здійснюють операції з купівлі-продажу іноземної валюти, за порушення вимог цього Закону притягуються до адміністративної відповідальності згідно з законом.


    Стаття 27. Особи, які внесли непередбачені конструкторсько–технологічною та програмною документацією виробника зміни у конструкцію чи програмне забезпечення реєстратора розрахункових операцій, що можуть призвести до знищення чи зміни накопичених даних про розрахункові операції або даних про операції з купівлі–продажу іноземної валюти, притягуються до відповідальності згідно з законом.


    Стаття 28. У разі встановлення при застосуванні реєстратора розрахункових операцій виробничих дефектів в його конструкції чи програмному забезпеченні, які не дозволяють спотворювати інформацію про обсяг розрахункових операцій чи обсяг операцій з купівлі–продажу іноземної валюти, що заноситься до фіскальної пам'яті, виробник зобов'язаний за власний рахунок усунути ці дефекти у кожному із реалізованих реєстраторів розрахункових операцій.


    Стаття 29. У разі встановлення при застосуванні реєстратора розрахункових операцій виробничих дефектів в його конструкції чи програмному забезпеченні, які дозволяють спотворювати інформацію про обсяг розрахункових операцій чи обсяг операцій з купівлі–продажу іноземної валюти, яка заноситься до фіскальної пам'яті, до виробника цього реєстратора за рішенням органів державної податкової служби України застосовується фінансова санкція у розмірі двохсот мінімальних штрафів. При цьому такі реєстратори підлягають конфіскації, виробник зобов'язаний повернути їх вартість суб'єкту господарювання (уповноваженому банку, уповноваженій фінансовій установі, юридичній особі), а відповідна модель реєстратора розрахункових операцій у встановленому порядку виключається з Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій.


    II. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ


    1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2005 року.

    2. З дня набрання чинності цим Законом вважати таким, що втратив чинність, Закон України від 06.07.95 № 265/95-ВР (у редакції Закону України від 1 червня 2000 року № 1776-III) „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” (зі змінами та доповненнями).

    3. Кабінету Міністрів України у місячний термін внести на розгляд Верховної Ради України пропозиції щодо внесення змін до законодавчих актів України, що випливають з цього Закону.

    4. До приведення законодавства у відповідність з цим Законом чинні закони та інші нормативно–правові акти застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону.

    5. Кабінету Міністрів України, Національному банку України, Державній податковій адміністрації України, іншим центральним органам виконавчої влади у чотиримісячний термін привести свої нормативні акти у відповідність з цим Законом.

    6. Національному банку України, міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади у чотиримісячний термін розробити та затвердити нормативні документи, що визначені у цьому Законі. До затвердження зазначених нормативно-правових актів вважати чинними у частині, що не суперечить цьому Закону, відповідні нормативно-правові акти, затверджені на виконання Закону України „Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”.

    7. Міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади, що здійснюють розроблення нормативних документів стосовно технічних вимог до фіскальних засобів контролю для різних сфер застосування, забезпечити узгодження цих документів з Державною комісією з питань впровадження електронних систем і засобів контролю та управління товарним і грошовим обігом.

    8. Покласти на Державну податкову адміністрацію України надання офіційних роз’яснень щодо цього Закону.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.07.30 | Аркадий

      Re: Текст нового закону про касові апарати

      Только что прочитал "Закон...".Бегло.Ребята,это-же П...Ц!Непробитый чек
      стоит 2000грн.Янукович что,с дуба упал?И кассовые аппараты,я так понял, ВЕЗДЕ!КРИЧАТЬ ХОЧЕТСЯ!!!А если он станет Президентом?
  • 2004.07.30 | Уляна

    Re: Уряд Януковича готує спрощеним підприємцям касові апарати

    Зі статті в газеті:

    Чтобы холоп не сбежал в самозанятость, надо сделать доступ к малому предпринимательству просто невозможным. Чтобы холоп не искал лучших условий у другого работодателя, последних не должно быть слишком много (это вполне укладывается в логику ограничения конкуренции). Чтобы не метался по стране в поисках лучшей доли, надо сделать режим прописки еще жестче.

    http://www.novayagazeta.ru/obsud/posle.shtml
  • 2004.08.09 | Стопудів

    Re: Уряд Януковича готує спрощеним підприємцям касові апарати

    Кассовая война
    Правительство решило ввести РРО для «упрощенцев». Цена вопроса – 100 миллионов. Долларов.

    Павло СОЛОДЬКО

    Как обычно, всё началось незаметно – 5 июля на сайте Государственной налоговой инспекции (ГНАУ) появился проект закона «О применении регистраторов расчётных операций (РРО)». Согласно анонсу налоговиков, данный законопроект «определяет правовые основы применения РРО и порядок проведения расчётов при продаже товаров (услуг) и при совершении операций покупки-продажи иностранной валюты. То есть перед нами – новая редакция закона о РРО. С поразительными изменениями.

    В законопроекте много нового – начиная от терминологии и заканчивая суммами санкций.


    Это интересно не только «упрощенцам»

    Новый вариант закона увеличивает штрафы и пени, связанные с нарушениями в работе предпринимателя с РРО. В первых же строчках документах можно увидеть такой термин, как «минимальный штраф – 100 гривен». В старом варианте закона о РРО сумма штрафа привязывалась к необлагаемому налогом минимуму доходов граждан (н.м.д. = 17 гривен). В результате новых инициатив фискалов почти каждое правонарушение наказывается более крупным штрафом, иногда – гораздо более крупным.

    Рядом с текстом законопроекта есть анализ регуляторного влияния, где почему-то не прописаны конкретные цифры и результаты – сколько денег потеряет бизнес и сколько денег получит бюджет. То есть непонятно, каким же путём можно прийти к декларированной налоговиками цели – увеличение доходов в бюджет и усиление контроля за наличкой.


    Перспективный рынок для продавцов РРО –
    как минимум 100 миллионов долларов


    Именно контролем за наличкой объясняют представители ГНАУ свое желание отменить в новом варианте закона льготу для предпринимателей», которые работают в рамках упрощённой системы налогообложения. Какую льготу, спросите вы? Да, ту же самую! После таксистов («Деловая…» №5, 2004) пришла очередь других «упрощенцев» - в новом варианте закона они обязаны работать с РРО. «Упрощенцев» у нас сейчас – около миллиона. Самый дешевый кассовый аппарат стоит 100 долларов. Устанавливает и обслуживает его фирма, которая получает соответствующую лицензию у того же ГНАУ. Представляете – сразу же можно заработать 100 миллионов долларов!

    «Почему с таксистами началось? Очевидно, кто-то имеет контракт на ввоз именно специализированных (для автомобилей) и поэтому дорогих РРО, - говорит глава Совета частных предпринимателей Украины Ксения Ляпина. – Это крупный бизнес по-украински – купить что-нибудь ненужное и заставить всех приобрести это у тебя».


    Что дальше?

    То, что сейчас происходит – только начало. «Деловая…» обращает внимание частных предпринимателей на то, что ситуацию исправить можно – законопроект ещё должен пройти гражданские слушания (для этого он и вывешен на сайт), потом его передадут в Кабмин, а оттуда – в Верховную Раду, где есть надежда на оппозиционных депутатов).
    Так что начинаем гражданские слушания. Изучаем законопроект, обсуждаем его – и пишем, пишем, пишем в инстанции. Пока дело до демонстраций не дошло.

    Ознакомиться с текстом документа вы можете на сайте ГНАУ по адресу http://www.sta.gov.ua/news.php3?6073 .


    МАГИЯ ЦИФР :)

    Какие штрафы предлагает налоговая?


    -Самая распространённое нарушение (причём не всегда умышленное) – непроведение расчётной операции через РРО – сейчас наказывается штрафом в 5-кратном размере от неучтённой в кассовом аппарате суммы. Теперь ж к этому предложению добавилось новое – «но не менее чем 20 минимальных штрафов». То есть кассир забыл пробить кулёк за 50 копеек, и предприятие платит в казну 20*100=2 тысячи гривен. Или договаривается с проверяющим;
    -Применение РРО, на котором нарушена целостность пломбы, обойдётся предпринимателю в 5 минимальных штрафов (500 гривен), сейчас – 20 н.м.д. (340 гривен);
    -В случае невывода на печать контрольной ленты – 500 гривен (сейчас – 10 н.м.д., то есть 170 гривен);
    -За пользование моделью или программным обеспечением, которые не соответствуют документации производителя (то есть имеет внесённые в констукцию изменения) проверяющий потребует с предприятия 10 тысяч гривен (сейчас – 1700 гривен). Придётся платить в казну или договариваться в частном порядке.
    -В новом варианте закона чётко прописано, что штрафы берутся за КАЖДОЕ конкретное нарушение. 10 раз использовали РРО с нарушенной пломбой – 10 штрафов. И так далее.


    КОММЕНТАРИЙ

    Ксения ЛЯПИНА, председатель Союза частных предпринимателей Украины:

    «Страшны не сами РРО, а система их администрирования»



    - Конкретных цифр, которые бы аргументировали желание ГНАУ отменить льготу по РРО для «упрощенцев», не приводится. И это наталкивает на мысль: если бюджет ничего не выигрывает, а предприниматели проигрывают – кто-то очень неплохо выигрывает. Резонно предположить, что этот кто-то – тот, кто устанавливает аппараты, а потом их администрирует.

    Страшны не РРО, страшна система администрирования. Проверяющий делает контрольную закупку и начинается – то чек не так дали, то копейку не досчитали, то давай фискальную ленту проверять, а ведь и кассир во время работы не имеет права при себе иметь даже копеечки. Поводов для претензии – море, не найдут сейчас – потребуют показать предыдущую фискальную ленту.

    И вот этим-то проверкам и соответствующим штрафам не подлежит целый миллион «упрощенцев»!

    Что же делать частным предпринимателям?

    До 19 августа ГНАУ собирает пропозиции от граждан. Каждый гражданин Украины может написать на имя главы ГНАУ Федора Ярошенка письмо со своими мыслями по поводу нового законопроекта. Это нужно делать – во-первых, большой поток писем, возможно, поможет повлиять на текст законопроекта ещё на этом этапе; во-вторых, это поможет нам апеллировать к нардепам во время прохождения закона через Раду – вот, мол, налоговики не учли пропозиции сотен и тысяч предпринимателей.

    В письме нужно подчеркнуть, что текст законопроекта выставлен на обсуждение, и это письмо прислано на выполнение Закона «Про засади державної регуляторної політики у сфері підприємницької діяльності». В конце письма следует обязательно указать «згідно з Законом «Про інформацію» і Законом «Про засади державної регуляторної політики…», прошу у встановлений строк повідомити мені про виконання моїх пропозицій або повідомити причини їхнього ігнорування».

    Если налоговики не будут отвечать – будем обращаться в прокуратуру. Если же этот закон в таком виде перейдёт и в парламент (особенно что касается введения РРО для «упрощенцев»), мы будем действовать адекватно.

    ---------------------------

    "Деловая Украина" №9
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.08.12 | Обережний герой

      А де Ви бачили касові апарати за 100 доларів?

      Занадо дешево, як на мене. Нові мабуть коштують як мінімум 200-300. Якщо врахувати, що старі касові апарати штучно позбавляють права працювати, щоб зробити ринок їх продавцям, на них розраховувати не доводиться.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".