МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

• Мороз виходить у другий тур?

07/29/2004 | Василь
• Мороз виходить у другий тур?
• Націоналізації не буде
• Президент О.Мороз: переможці втрачають все?

Агентство моделювання ситуацій
04212, Киев, вул. Тимошенка,2-л, 1-й пов.
тел./факс +38 044 4144484
www.agency.org.ua; info@agency.org.ua

Анонс

У вівторок, 3 серпня 2004 р., о 12.00 у приміщенні Агентства УНІАН (вул. Хрещатик, 4) відбудеться презентація сьомого випуску дослідження Агентства моделювання ситуацій „Сьогоднішні лідери України: примірювання ролі Президента”. Демоверсія VІІ. „Кандидат у Президенти України Олександр Мороз: можливі сценарії розвитку ситуації” присвячена особливостям ведення політичної кампанії екс-спікером Верховної Ради та його командою.
Зокрема, у дослідженні автори намагалися проаналізувати всі напрямки передвиборної кампанії О.Мороза: організаційний потенціал кандидата; ефективність та недоліки штабу Мороза (який невпинно скорочується під тиском внутрішньопартійних інтриг); особистісний компонент у передвиборчій кампанії лідера соціалістів (котрий є водночас найсильнішим і найслабшим місцем кампанії – образ „найморальнішого політика” протистоїть вкрай необєктивній самооцінці та надзвичайній піддатливості зовнішнім впливам); особливості інформаційної та піар-кампанії (з унікальними ознаками методу комуни та чітко прослідковуваним зовнішнім втручанням); технологічні рішення (командна приналежність яких так і не з’ясована остаточно – чи дійсно їх розробниками виступали соціалісти, і чи свідомо до них вдається О.Мороз).
Також у дослідженні зроблений побіжний аналіз кадрового резерву О.Мороза – тих політиків й управлінців, які зможуть очолити найбільш важливі посади в Адміністрації Президента, уряді, парламенті, регіональних органах виконавчої влади.
Цим випуском дослідження Агентство продовжує серію персоніфікованих досліджень щодо кандидатів у Президенти. Попередні дослідження було присвячено аналізу кадрового, організаційного, фінансового, технологічного, політичного тощо потенціалу кандидатів у Президенти України Віктора Ющенка та Віктора Януковича. В наступному дослідженні вивчатиметься характер передвиборчих кампаній зареєстрованих кандидатів у Президенти та залучені до цих кампаній ресурси .
Партнером дослідження є проект „Український вибір” http://uv.ukranews.com, започаткований Агентством „Українські новини” за підтримки Агентства моделювання ситуацій.


З питань акредитації звертатися:
Агентство моделювання ситуацій,
04212, Київ, вул. Тимошенка,2-л, 1-й пов.
тел./факс +38 044 414-4484
www.agency.org.ua; info@agency.org.ua

Відповіді

  • 2004.07.29 | Правник

    Ні, не виходить (-)



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".