Пан Кірпа заборонив нічні пасажирські перевезення
09/01/2004 | Мавпа
В нашій державі запроваджують заборону на автобусні рейси міжміського та міжнародного сполучення в часовому проміжку між 22.00 та 06.00. Так вирішили у Міністерстві транспорту і зв’язку, дослухавшись до ініціативи президента України.
Пан Кірпа заборонив нічні пасажирські перевезення для зростання рівень безпеки на дорогах держави, щоб виграюли ДЕРЖАВНІ перевізники, зокрема ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ. У ціну автобусного квитка, наприклад, у Крим додадуть витрати на нічліг, не забудьте й про зайві 7 годин, на які зросте час подорожі. Тоді як потяги пропонуватимуть швидке сполучення за менші гроші. Контроль над цим видом перевезень поклали на працівників Державтоінспекції. Вони зупинятимуть автобуси та визначатимуть відстань поїздки.
РЯТУЙТЕ!
стаття: http://www.gazeta.lviv.ua/2004/09/01/NewspaperArticle.2004-08-31.4112
Пан Кірпа заборонив нічні пасажирські перевезення для зростання рівень безпеки на дорогах держави, щоб виграюли ДЕРЖАВНІ перевізники, зокрема ЗАЛІЗНИЧНИЙ ТРАНСПОРТ. У ціну автобусного квитка, наприклад, у Крим додадуть витрати на нічліг, не забудьте й про зайві 7 годин, на які зросте час подорожі. Тоді як потяги пропонуватимуть швидке сполучення за менші гроші. Контроль над цим видом перевезень поклали на працівників Державтоінспекції. Вони зупинятимуть автобуси та визначатимуть відстань поїздки.
РЯТУЙТЕ!
стаття: http://www.gazeta.lviv.ua/2004/09/01/NewspaperArticle.2004-08-31.4112
Відповіді
2004.09.01 | Роман ShaRP
Та не репетуйте так.
Мавпа пише:> стаття: http://www.gazeta.lviv.ua/2004/09/01/NewspaperArticle.2004-08-31.4112
Цитата:
Як запевняють представники Міністерства транспорту і зв’язку, заборона діятиме орієнтовно до 1 жовтня. Доти відповідні відомства зобов’язані виробити механізми регулювання міжнародних і міжміських перевезень.
- себто, це (принаймні подається) як тимчасове.
Цитата:
Передбачають, що від заборони нічних пасажирських перевезень не лише зросте рівень безпеки на дорогах держави, а й виграють державні перевізники, зокрема залізничний транспорт. У ціну автобусного квитка, наприклад, у Крим додадуть витрати на нічліг, не забудьте й про зайві 7 годин, на які зросте час подорожі. Тоді як потяги пропонуватимуть швидке сполучення за менші гроші.
- залізничний транспорт, НМД, нічого не виграє, тому що він і так дешевший (Ціни на квитки на автобуси та на поїзди я не раз порівнював візуально на київському вокзалі - не на користь перших, якщо не враховувати "підвищену комфортність"). Якщо ця заборона дійсно стане постійною, у чому я дуже сумніваюся, то можуть щось виграти авіаперевезники, чи що там зараз.
2004.09.01 | настрадамус
Главное посеить панику таким ограничением ! (-)
2004.09.02 | Роман ShaRP
Паніки не буде.
Пасажири нічних рейсів, маршрут яких довший за 50 км складають абсолютну меншість у складі "пасажирського загалу" України.2004.09.02 | Чучхе
Я не згодний
Роман ShaRP пише:> Пасажири нічних рейсів, маршрут яких довший за 50 км складають абсолютну меншість у складі "пасажирського загалу" України.
Ти думаєш? На мій погляд, ні. Є багато рейсів, наприклад, на Хмельницький оптовий ринок мішочників - ними користуються тисячі чоловік. Я сам таким рейсом їхав із Львова до Хмельницького. Є такі автобуси й з Києва. Вони їдуть вночі, в день пасажири закупаються/водій відсипається і вночі їдуть назад, і приїздять в пункт відправлення зранку. Я уявляю, як тепер ці люди матюкаються. А є ж іще такі місця, куди крім як автобусом і не доберешся. Наприклад, в який-небудь Нововолинськ. Як правило, ці автобуси їздять саме вночі, щоб люди приїхали до кінцевого пункту зранку.
Мені здається, що десь четверта-п"ята частина наших автобусних перевезень припадає саме на нічний час.
2004.09.02 | Роман ShaRP
Твої проблеми.
Чучхе пише:> Роман ShaRP пише:
> > Пасажири нічних рейсів, маршрут яких довший за 50 км складають абсолютну меншість у складі "пасажирського загалу" України.
> Ти думаєш? На мій погляд, ні. Є багато рейсів, наприклад, на Хмельницький оптовий ринок мішочників - ними користуються тисячі чоловік. Я сам таким рейсом їхав із Львова до Хмельницького. Є такі автобуси й з Києва. Вони їдуть вночі, в день пасажири закупаються/водій відсипається і вночі їдуть назад, і приїздять в пункт відправлення зранку. Я уявляю, як тепер ці люди матюкаються.
Я багато разів їздив до Хмельницького з Києва "штатним" поїздом, і знаю, що до нього на вокзал подається сила-силенна місцевих автобусів, а ввечері йде поїзд назад. Простим людям вигідніше їхати поїздом. Зі Львова теж - більша частина того, що йде зі Львова стандартно проходить через Тернопіль та Хмельницький. Інша річ ті, у кого великі торби, себто "човники другої хвилі". Тут - "таки так".
> А є ж іще такі місця, куди крім як автобусом і не доберешся. Наприклад, в який-небудь Нововолинськ. Як правило, ці автобуси їздять саме вночі, щоб люди приїхали до кінцевого пункту зранку.
А тут вже меншість.
> Мені здається, що десь четверта-п"ята частина наших автобусних перевезень припадає саме на нічний час.
Враховуючи, що автобусні перевезення дорожчі за потяги, це, повторююся, не така вже й велика частина.
Переконувати мене в тому, що ця заборона - не на добре, не треба. Я просто хочу сказати, що ситуація не така критична, якою її намагаються подати.
2004.09.02 | no13
Re: Главное посеить панику таким ограничением !
Паника??? Отчего вдруг? Возмущение от невозможности уехать по уже купленным билетам - это 100%, паника - ни в коем случае.2004.09.02 | no13
Re: Пан Кірпа заборонив нічні пасажирські перевезення
Мавпа, ваша основная профессия не журналист часом?Обычно простые граждане при выражении своих мыслей не страдают таким извращением в заголовках.
2004.09.02 | Майдан
А в чому тут "збочення" ?
Нічні первезення заборонили, і Кирпа як міністр транспорту повинен був про це знати.Інша річ що ця заборона поновлюється регулярно, і так само регулярно тихо "помирає"
Як на мене достатньо було б зобовязати перевізників написати на квитку щось на манір "Нічний проїзд міжміським автобусом є менш безпечним аніж денний".
Однак заборона скоріше всього спрямована на недопущення звозу людей на якісь масові мітинги та маніфестації. Адже везти людей на демонстрацію у Київ краще вночі і так само вночі краще везти додому - економія на готелі ( тай де таку масу розмістиш ?).