Хтось там казав, що Кірпі стало краще? (/)
09/09/2004 | Franko
http://www.gazeta.lviv.ua/2004/09/09/NewspaperArticle.2004-09-08.5711
“Укрзалізницю” об’єднають із російською?
Реформи у структурі української транспортної системи, зокрема залізниці, тривають. Знову йдеться про об’єднання транспортних систем України та Росії, цього разу обох залізниць. Міністр транспорту України Георгій Кірпа заявив, що його відомство подало документи на акціонування залізниці. Про це він повідомив під час зустрічі зі своїм російським колегою Іґорєм Лєвітіним.
Зазначимо, що розмови про акціонування тривають уже давно. Зокрема, воно є умовою, за якої Європейський банк реконструкції та розвитку надав залізниці черговий кредит на суму 120 млн. дол. США. Рішення про це рада директорів ЄБРР ухвалила у червні 2004 року.
Щоправда, при цьому пан Кірпа зробив ще одну заяву, яка, на відміну від акціонування, може мати й негативні наслідки. Так, він запропонував після акціонування розглянути можливість створення єдиної структури на базі “Укрзалізниці” та ВАТ “Российские железные дороги”. Тепер український міністр висунув ідею створення робочої групи з питань взаємодії залізничників обох країн.
При цьому Георгій Кірпа зазначив, що Україна не вимагає від Росії виняткових залізничних тарифів. Враховуючи збільшення обсягів російських вантажів, українські порти будуть завантажені, оскільки в Росії зростання товарообігу випереджує розвиток портових потужностей.
Натомість експерти неоднозначно реагують на такі заяви.
– Тут є декілька важливих моментів. Якщо йдеться про координацію діяльності, то це, безумовно, позитивний крок і для України, і для Росії, – розповів “Газеті” народний депутат, член “Нашої України” Віктор Пинзеник. – Якщо ж ідеться про передачу у власність, то це однозначно не на користь нашій державі. Проте в такому разі юридично це зробити майже неможливо. Треба розрізняти ці два поняття.
Колега пана Пинзеника по фракції Євген Жовтяк висловлюється більш категорично.
– Такі заяви та наміри українських чиновників свідчать про те, що ключові посади в державних структурах займають люди, які працюють проти національних інтересів України. Вони зацікавлені у зростанні російської експансії та набиванні власних кишень завдяки передачі Росії українських прибуткових підприємств, – заявив він у коментарі “Газеті”.
На його думку, будь-яке об’єднання з російською залізницею є негативним кроком.
– Україна за своїм географічним розташуванням є транзитною державою. Завдяки цьому вона може вирішувати власні серйозні соціальні проблеми. Натомість чиновники здають усі ці транспортні активи й, очевидно, таким чином вирішують особисті проблеми, – переконаний депутат.
“Укрзалізницю” об’єднають із російською?
Реформи у структурі української транспортної системи, зокрема залізниці, тривають. Знову йдеться про об’єднання транспортних систем України та Росії, цього разу обох залізниць. Міністр транспорту України Георгій Кірпа заявив, що його відомство подало документи на акціонування залізниці. Про це він повідомив під час зустрічі зі своїм російським колегою Іґорєм Лєвітіним.
Зазначимо, що розмови про акціонування тривають уже давно. Зокрема, воно є умовою, за якої Європейський банк реконструкції та розвитку надав залізниці черговий кредит на суму 120 млн. дол. США. Рішення про це рада директорів ЄБРР ухвалила у червні 2004 року.
Щоправда, при цьому пан Кірпа зробив ще одну заяву, яка, на відміну від акціонування, може мати й негативні наслідки. Так, він запропонував після акціонування розглянути можливість створення єдиної структури на базі “Укрзалізниці” та ВАТ “Российские железные дороги”. Тепер український міністр висунув ідею створення робочої групи з питань взаємодії залізничників обох країн.
При цьому Георгій Кірпа зазначив, що Україна не вимагає від Росії виняткових залізничних тарифів. Враховуючи збільшення обсягів російських вантажів, українські порти будуть завантажені, оскільки в Росії зростання товарообігу випереджує розвиток портових потужностей.
Натомість експерти неоднозначно реагують на такі заяви.
– Тут є декілька важливих моментів. Якщо йдеться про координацію діяльності, то це, безумовно, позитивний крок і для України, і для Росії, – розповів “Газеті” народний депутат, член “Нашої України” Віктор Пинзеник. – Якщо ж ідеться про передачу у власність, то це однозначно не на користь нашій державі. Проте в такому разі юридично це зробити майже неможливо. Треба розрізняти ці два поняття.
Колега пана Пинзеника по фракції Євген Жовтяк висловлюється більш категорично.
– Такі заяви та наміри українських чиновників свідчать про те, що ключові посади в державних структурах займають люди, які працюють проти національних інтересів України. Вони зацікавлені у зростанні російської експансії та набиванні власних кишень завдяки передачі Росії українських прибуткових підприємств, – заявив він у коментарі “Газеті”.
На його думку, будь-яке об’єднання з російською залізницею є негативним кроком.
– Україна за своїм географічним розташуванням є транзитною державою. Завдяки цьому вона може вирішувати власні серйозні соціальні проблеми. Натомість чиновники здають усі ці транспортні активи й, очевидно, таким чином вирішують особисті проблеми, – переконаний депутат.
Відповіді
2004.09.09 | Mykola H.
Я казав... :)
Йому стало було краще, але ремісія закінчилася, і його накрило із новою силою.До того ж, грошиків, мабуть, захотілося...
(No hay peor a ladrón, que el ladrón estúpido...)
2004.09.10 | Est
Asi que sabes el castellano... (-)