Сім містифікацій, пов’язаних із підвищенням пенсій
09/22/2004 | Михайло Свистович
Євген ЖОВТЯК
Містифікація перша: із урядової постанови №1215 від 18 вересня ц.р. „Про підвищення рівня пенсійного забезпечення” чітко випливає, що йдеться не про підвищення пенсій, а про „щомісячну державну адресну допомогу по пенсії (дотацію) у сумі, що не вистачає до прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність”. Іншими словами, йдеться не про планове та еволюційне підвищення пенсій згідно положень законодавства про пенсійне забезпечення, а про одномоментне рішення уряду, який сподівається ось такою передвиборчою „подачкою” схилити на користь кандидата від влади голоси тих виборців, котрі ще не визначилися. Втім, влада і тут прорахувалася – згідно останніх соціологічних опитувань, дві третини громадян України усвідомлюють, що нещодавнє підвищення пенсій, зарплат та стипендій безпосередньо пов’язане з виборами.
Містифікація друга: кошти на підвищення пенсій передбачено як в бюджеті-2004, так і в кошторисі Пенсійного фонду на поточний рік (Сергій Тігіпко, ефір „Радіо ЕРА ФМ”, 20 вересня). Насправді кошти в бюджеті не передбачені, а сховані. Сховані на депозитах уряду як в Національному банку (понад 15 мільярдів), так і в комерційних банках (близько трьох мільярдів, переважно в Ощадбанку, який обслуговує Пенсійний Фонд). Вже вчора один мільярд із цієї суми було похапцем переказано із єдиного казначейського рахунку на рахунки Пенсійного фонду, аби ще у вересні пенсіонери встигли відчути, як ними „опікується” Янукович, любов якого до електорату чим ближче до виборів, тим помітніше зростатиме у геометричній прогресії. Насправді ні кошторис Пенсійного фонду на поточний рік, ні бюджет-2004 у його червневому ц.р. вигляді прозоро не показують, де саме обліковано кошти на підвищення пенсій. Насправді вони „заховані” у сумнозвісній статті 109-3 закону про бюджет на 2004 рік, яка дозволяє уряду на свій смак розпоряджатися надлишковими коштами від приватизації. З урахуванням трьох з половиною мільярдів понадпланових приватизаційних надходжень, які вже закумульовані на рахунках казначейства, уряду не вистачає для покриття дефіциту Пенсійного фонду цього року триста-п’ятсот мільйонів гривень. Тому він і звернувся до Фонду держмайна з вимогою „наприватизувати” підприємств саме на цю суму.
Містифікація третя: проект бюджету 2005 року передбачає кошти на підвищення мінімальних пенсій (прем’єр Янукович, виступ у Кіровограді. Інтерфакс-Україна, 17 вересня). Не хочеться звинувачувати прем’єра у брехні, то охарактеризую його заяву як таку, що, м’яко кажучи, не відповідає дійсності. Підвищення пенсій наступного року обійдеться щонайменше в 13-15 мільярдів гривень. Отже, кошторис ПФ на наступний рік мав би становити щонайменше 55 мільярдів гривень. Що у проекті кошторису ПФ на наступний рік? 41 мільярд гривень, з яких 36 мільярдів – видатки за рахунок власних надходжень (переважно податок на фонд заробітної плати), решта – трансферти з державного бюджету. Чи передбачена фінансова підтримка Пенсійного фонду, який на очах перетворюється з Пенсійного в Дефіцитний, з Державного бюджету? Трансферти з державного бюджету порівняно з поточним роком зростають лише на три мільярди – цього якраз вистачить, аби профінансувати пенсії лише в першому кварталі наступного року. Зарплата зростатиме як на дріжджах, запевняє нас уряд, і за рахунок цього зростатимуть надходження до ПФ? Чому ж тоді фонд оплати праці на наступний рік у макроекономічних показниках визначений в обсязі 113 мільярдів гривень, що якраз і дає надходження до ПФ у розмірі 36 мільярдів гривень? Нагадаю: до вересневого підвищення власні видатки Пенсійного фонду на трудові пенсії щомісячно складали близько трьох мільярдів гривень і в основному покривалися власними доходами. Відтепер видатки зростають на 1,1 млрд. гривень щомісячно. Наскільки вистачить „жирового” залишку у вигляді прихованих доходів, у тому числі понадпланових надходжень від приватизації, які розподіляються в обхід парламенту?
Містифікація четверта. Рішення про підвищення пенсій ухвалювалося „свідомо” і планувалося на друге півріччя цього року (Янукович, Кіровоград. Інтерфакс-Україна. 17 вересня). Те, що воно планувалося, немає сумніву. Однак чи в такому вигляді? Якщо рішення планувалося заздалегідь і ретельно прораховувалося, чому тоді після бердичівської заяви прем”єра чиновники Пенсійного Фонду впали у мовчанку і протягом тривалого часу відмовлялися будь-що коментувати? Чому проект бюджету-2005 і проект кошторису ПФ на наступний рік не містить жодних цифр, які б підтверджували саме такий намір уряду? Чому уряд підвищує пенсії нервово, уривками, поспіхом? Чому після доплат у розмірі 30 гривень, про які було оголошено у серпні і які підпали під оподаткування, було по гарячим слідам прийнято вересневе рішення про підвищення пенсій? Чи не тому, що серпневе підвищення не справило того впливу на рейтинги прем’єра, на яке розраховував його штаб? Вся ця хаотичність примушує засумніватися, що рішення саме у такому форматі приймалося продумано і свідомо, а не внаслідок ораторсько-філологічної обмовки прем’єра під час його відповіді на запитання бердичівського ветерана Юхима Рикова.
Містифікація п’ята. Пенсії фінансуватимуться за рахунок приватизації. (Кіровоград. 17 вересня. УНІАН. Бюджетне фінансування підвищених пенсій здійснюватиметься за рахунок понадпланових надходжень від приватизації. Про це повідомив УНІАН заступник міністра фінансів Сергій Макацарія, який супроводжує прем'єр-міністра України Віктора Януковича у його поїздці до Кіровоградської області). Абсурд – фінансувати довгострокові багатомільярдні пенсійні зобов’язання за рахунок одномоментних, волатильних, важкопередбачуваних надходжень від приватизації, які рано чи пізно, але вичерпаються.
Містифікація шоста – проект бюджету-2005 є реальним і його дефіцит становить 1,3 відсотки ВВП. (Київ. 18 вересня. УНІАН. Перший віце-прем'єр-міністр України Микола АЗАРОВ вважає, що проект Закону України "Про державний бюджет на 2005 рік" є реальним. "Для мене цей бюджет вже 11-й", - сказав М. Азаров. При цьому він спростував чутки щодо нереальності бюджету-2005 "те, хто поширюють ці чутки - це люди невпевнені в завтрашньому дні. Бюджет реальний", - відзначив М. Азаров). В тому вигляді, в якому він поданий до парламенту 15 вересня, цей проект бюджету, серед іншого, не передбачає ресурсів на продовження виплат підвищених пенсій упродовж 2005 року. Якщо накласти один на одне розрахунки уряду щодо вартості підвищення пенсій (1,1 мільярди гривень у місяць) та зареєстрований у парламенті проект бюджету-2005 із задекларованим дефіцитом бюджету у 4,9 мільярди гривень, то, з урахуванням потреби у ресурсах, необхідних на фінансування підвищених пенсій, дефіцит бюджету на наступний рік насправді становить не 4,9, а 18 мільярдів гривень, або 4,6 відсотки ВВП.
Містифікація сьома – найбільша, яка вбирає в себе всі попередні. Насправді розрекламоване підвищення пенсій до 284 гривень є ніщо інше, як запропонована гра у наперстки. Максимум, що може зробити цей уряд - за рахунок доходів від приватизації здійснити разові виплати "підвищених" пенсій у вересні, жовтні та листопаді. На більше приватизаційних грошей не вистачить. „Після нас – хоч потоп”, - схоже, саме таким принципом керується штаб Януковича.
Містифікація перша: із урядової постанови №1215 від 18 вересня ц.р. „Про підвищення рівня пенсійного забезпечення” чітко випливає, що йдеться не про підвищення пенсій, а про „щомісячну державну адресну допомогу по пенсії (дотацію) у сумі, що не вистачає до прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність”. Іншими словами, йдеться не про планове та еволюційне підвищення пенсій згідно положень законодавства про пенсійне забезпечення, а про одномоментне рішення уряду, який сподівається ось такою передвиборчою „подачкою” схилити на користь кандидата від влади голоси тих виборців, котрі ще не визначилися. Втім, влада і тут прорахувалася – згідно останніх соціологічних опитувань, дві третини громадян України усвідомлюють, що нещодавнє підвищення пенсій, зарплат та стипендій безпосередньо пов’язане з виборами.
Містифікація друга: кошти на підвищення пенсій передбачено як в бюджеті-2004, так і в кошторисі Пенсійного фонду на поточний рік (Сергій Тігіпко, ефір „Радіо ЕРА ФМ”, 20 вересня). Насправді кошти в бюджеті не передбачені, а сховані. Сховані на депозитах уряду як в Національному банку (понад 15 мільярдів), так і в комерційних банках (близько трьох мільярдів, переважно в Ощадбанку, який обслуговує Пенсійний Фонд). Вже вчора один мільярд із цієї суми було похапцем переказано із єдиного казначейського рахунку на рахунки Пенсійного фонду, аби ще у вересні пенсіонери встигли відчути, як ними „опікується” Янукович, любов якого до електорату чим ближче до виборів, тим помітніше зростатиме у геометричній прогресії. Насправді ні кошторис Пенсійного фонду на поточний рік, ні бюджет-2004 у його червневому ц.р. вигляді прозоро не показують, де саме обліковано кошти на підвищення пенсій. Насправді вони „заховані” у сумнозвісній статті 109-3 закону про бюджет на 2004 рік, яка дозволяє уряду на свій смак розпоряджатися надлишковими коштами від приватизації. З урахуванням трьох з половиною мільярдів понадпланових приватизаційних надходжень, які вже закумульовані на рахунках казначейства, уряду не вистачає для покриття дефіциту Пенсійного фонду цього року триста-п’ятсот мільйонів гривень. Тому він і звернувся до Фонду держмайна з вимогою „наприватизувати” підприємств саме на цю суму.
Містифікація третя: проект бюджету 2005 року передбачає кошти на підвищення мінімальних пенсій (прем’єр Янукович, виступ у Кіровограді. Інтерфакс-Україна, 17 вересня). Не хочеться звинувачувати прем’єра у брехні, то охарактеризую його заяву як таку, що, м’яко кажучи, не відповідає дійсності. Підвищення пенсій наступного року обійдеться щонайменше в 13-15 мільярдів гривень. Отже, кошторис ПФ на наступний рік мав би становити щонайменше 55 мільярдів гривень. Що у проекті кошторису ПФ на наступний рік? 41 мільярд гривень, з яких 36 мільярдів – видатки за рахунок власних надходжень (переважно податок на фонд заробітної плати), решта – трансферти з державного бюджету. Чи передбачена фінансова підтримка Пенсійного фонду, який на очах перетворюється з Пенсійного в Дефіцитний, з Державного бюджету? Трансферти з державного бюджету порівняно з поточним роком зростають лише на три мільярди – цього якраз вистачить, аби профінансувати пенсії лише в першому кварталі наступного року. Зарплата зростатиме як на дріжджах, запевняє нас уряд, і за рахунок цього зростатимуть надходження до ПФ? Чому ж тоді фонд оплати праці на наступний рік у макроекономічних показниках визначений в обсязі 113 мільярдів гривень, що якраз і дає надходження до ПФ у розмірі 36 мільярдів гривень? Нагадаю: до вересневого підвищення власні видатки Пенсійного фонду на трудові пенсії щомісячно складали близько трьох мільярдів гривень і в основному покривалися власними доходами. Відтепер видатки зростають на 1,1 млрд. гривень щомісячно. Наскільки вистачить „жирового” залишку у вигляді прихованих доходів, у тому числі понадпланових надходжень від приватизації, які розподіляються в обхід парламенту?
Містифікація четверта. Рішення про підвищення пенсій ухвалювалося „свідомо” і планувалося на друге півріччя цього року (Янукович, Кіровоград. Інтерфакс-Україна. 17 вересня). Те, що воно планувалося, немає сумніву. Однак чи в такому вигляді? Якщо рішення планувалося заздалегідь і ретельно прораховувалося, чому тоді після бердичівської заяви прем”єра чиновники Пенсійного Фонду впали у мовчанку і протягом тривалого часу відмовлялися будь-що коментувати? Чому проект бюджету-2005 і проект кошторису ПФ на наступний рік не містить жодних цифр, які б підтверджували саме такий намір уряду? Чому уряд підвищує пенсії нервово, уривками, поспіхом? Чому після доплат у розмірі 30 гривень, про які було оголошено у серпні і які підпали під оподаткування, було по гарячим слідам прийнято вересневе рішення про підвищення пенсій? Чи не тому, що серпневе підвищення не справило того впливу на рейтинги прем’єра, на яке розраховував його штаб? Вся ця хаотичність примушує засумніватися, що рішення саме у такому форматі приймалося продумано і свідомо, а не внаслідок ораторсько-філологічної обмовки прем’єра під час його відповіді на запитання бердичівського ветерана Юхима Рикова.
Містифікація п’ята. Пенсії фінансуватимуться за рахунок приватизації. (Кіровоград. 17 вересня. УНІАН. Бюджетне фінансування підвищених пенсій здійснюватиметься за рахунок понадпланових надходжень від приватизації. Про це повідомив УНІАН заступник міністра фінансів Сергій Макацарія, який супроводжує прем'єр-міністра України Віктора Януковича у його поїздці до Кіровоградської області). Абсурд – фінансувати довгострокові багатомільярдні пенсійні зобов’язання за рахунок одномоментних, волатильних, важкопередбачуваних надходжень від приватизації, які рано чи пізно, але вичерпаються.
Містифікація шоста – проект бюджету-2005 є реальним і його дефіцит становить 1,3 відсотки ВВП. (Київ. 18 вересня. УНІАН. Перший віце-прем'єр-міністр України Микола АЗАРОВ вважає, що проект Закону України "Про державний бюджет на 2005 рік" є реальним. "Для мене цей бюджет вже 11-й", - сказав М. Азаров. При цьому він спростував чутки щодо нереальності бюджету-2005 "те, хто поширюють ці чутки - це люди невпевнені в завтрашньому дні. Бюджет реальний", - відзначив М. Азаров). В тому вигляді, в якому він поданий до парламенту 15 вересня, цей проект бюджету, серед іншого, не передбачає ресурсів на продовження виплат підвищених пенсій упродовж 2005 року. Якщо накласти один на одне розрахунки уряду щодо вартості підвищення пенсій (1,1 мільярди гривень у місяць) та зареєстрований у парламенті проект бюджету-2005 із задекларованим дефіцитом бюджету у 4,9 мільярди гривень, то, з урахуванням потреби у ресурсах, необхідних на фінансування підвищених пенсій, дефіцит бюджету на наступний рік насправді становить не 4,9, а 18 мільярдів гривень, або 4,6 відсотки ВВП.
Містифікація сьома – найбільша, яка вбирає в себе всі попередні. Насправді розрекламоване підвищення пенсій до 284 гривень є ніщо інше, як запропонована гра у наперстки. Максимум, що може зробити цей уряд - за рахунок доходів від приватизації здійснити разові виплати "підвищених" пенсій у вересні, жовтні та листопаді. На більше приватизаційних грошей не вистачить. „Після нас – хоч потоп”, - схоже, саме таким принципом керується штаб Януковича.
Відповіді
2004.09.22 | пан Roller
Краткий курс политєкономии. Перманентные выборы.
> Євген ЖОВТЯК
Сім містифікацій, пов’язаних із підвищенням пенсій
з урахуванням потреби у ресурсах, необхідних на фінансування підвищених пенсій, дефіцит бюджету на наступний рік насправді становить не 4,9, а 18 мільярдів гривень, або 4,6 відсотки ВВП. >
>
> Містифікація сьома – найбільша, яка вбирає в себе всі попередні. Насправді розрекламоване підвищення пенсій до 284 гривень є ніщо інше, як запропонована гра у наперстки. Максимум, що може зробити цей уряд - за рахунок доходів від приватизації здійснити разові виплати "підвищених" пенсій у вересні, жовтні та листопаді. На більше приватизаційних грошей не вистачить. „Після нас – хоч потоп”, - схоже, саме таким принципом керується штаб Януковича.
Термин политєкономия - предмет изучаемый в советской высшей школе, не утратил своей актуальости и сегодня. Хотя он носит оттенок некой не научности, этакого валюнтеризма в плановой экономике, но если мы воспринимаем такое понятие как политтехнология, то почему не должны принимать и политэкономию как объективную реальность.
Для того что бы разобраться в данной ситуации, хто прав кто виноват, и чем это грозит нам пересичным, не треба быть большого ума.
Это таже задача про две трубы и бассейн из школьного курса арифметика. Беда в том, что мы не можем сами узнать в какую трубу что течет и куда вытекает. Мы должны принимать на веру.
Мы сидим у бассейна. И фиксируем лишь факт наличия , или отсутствия. Как говорится дело не в рубле,но рубля-то нету.
Политики перенимают приемы рекламодателей. Их обуяла страсть подачи информации с рекламными подтекстами. Эта старая традиция.
Семь шагов , десять дней ( которые потрясли),десять пунктов, одиннадцать заповедей, семь пунктов, сто дней. Это акцентировать внимание публики. Хотя жизнь не останавливается на достигнутом , шагов приходится делать ровно столко, сколько требуется и никто их не считает.
К тому же, такие словечки как кошторис,моразм, профицит, дефицит, имеющий специфический смысл, нам не разясняются. Мы должны полагаться не на свои знания, а на нашу веру.
Или ВВП, стыдно сказать, мало кто понимает что это такое. Стыдно пересичным. Но его ВВП не поимают и видные деятели экономисты, и об этом мы читаем на шпальтах газет. Получается пикантная ситуация, когда не только не продвинутый электорат, но ученые мужи оказыаются в дурацкой ситуации.
Поэтому, нам и приходится анализировать не формальную сторону, а неформальную, политическую. Политиками могут быть все, о политике говорить легко, поскольку можно ничего ни знать в ней, ничегошеньки не понимать,и втоже время выглядеть вполне на уровне.
А если дело касается листовок, то и того проще. Их можно даже не читать, их просто треба клеить. И вызывать в подсознании некие флюиды протеста.
Вот уважаемый автор утверждает дефіцит бюджету на наступний рік насправді становить не 4,9, а 18 мільярдів гривень, або 4,6 відсотки ВВП.
Ну и что? Ну и что, можно спросить автора.Чем это грозит. Инфляцией, которую мы почувствуем на курсе доллара?
Ростом цен? Повышением уровня зарплат учителям и знахарям?
Он не сообщает, нам об этом. А если не составит 18? Что тогда? Чем отвечает автор?
„Після нас – хоч потоп”, - схоже, саме таким принципом керується штаб Януковича, пишет он.
Но это после нас. А при нас?
Ведь Янукович намерен побеждать на выборах и исполнять свои обязательства.Или он готовит бомбу Ющенко?
Треба отметить что он нашел выход , законный выход для наполнения пенсионного фонда.
Что плохого в том, что люди получат от приватизации? Лучше что бы не получили?
Рост ВВП при нынешней числености работающих говорит о том, что в стране переизбыток рабочей силы.
Кроме доходов от приватизации в пенсионный фонд было бы правильно напривить и средства от других поступлений. Это разгрузило бы работающих от содержания пенсионеров. Пусть работают станки и автомыты, инвестиции.
Возьмем к примеру новый завод по производству аллюминиевых банок для напитков в Вышгороде. Практически это завод автомат.Новый завод под ключ. Число обслуги 200 человек. А производительность два миллиарда банок. Работает на экспорт.Инвестиции порядка пятидесяти миллинов, шведские.
И чито получат пенсионеры с этого роя?
Треть от зарплат двухсот рабочих ? Ее хватит на прожитие семидесяти человек. А пиво будут локать два миллиарда.Это сопоставимо с населением земного шара.
Вот вам и арифметика.Аллюминий наш, народный, провода кто обрезал? Народ.
По чьему указу? По указу ВР.(Бродский)
А навар? Нуль. И тем и другим.
А что станет с ценами, при Януковиче? Ведь удеражать он их не сможет.
Следовательно, дефицита не будет. А это главное.
Все будет тоже, только дороже.
А пока... Если такой потоп будет продолжаться. То можно сделать выборы перманентными.
Главное, кто у кого на крючке. Главное что бы не мы, а они власть.
Brgds
2004.09.22 | 123
Менше емоцій - і все стане на свої місця
пан Roller пише:>
> > Євген ЖОВТЯК
>
Лірику видалив.
>
> Вот уважаемый автор утверждает дефіцит бюджету на наступний рік насправді становить не 4,9, а 18 мільярдів гривень, або 4,6 відсотки ВВП. >
> Ну и что? Ну и что, можно спросить автора.Чем это грозит. Инфляцией, которую мы почувствуем на курсе доллара?
>
> Ростом цен? Повышением уровня зарплат учителям и знахарям?
>
> Он не сообщает, нам об этом. А если не составит 18? Что тогда? Чем отвечает автор?
Так подумайте. І не забувайте - йдеться про дефіцит ПРИХОВАНИЙ. Тобто уряд його не показує. Але фактично цей дефіцит є - уряд планує платити великі пенсії, але не планує надходжень в бюджет, які були б витрачені на ці пенсії.
Загрожує це тим, що пенсії просто не будуть сплачені -- грошей не буде.
> „Після нас – хоч потоп”, - схоже, саме таким принципом керується штаб Януковича, пишет он.
>
> Но это после нас. А при нас?
>
> Ведь Янукович намерен побеждать на выборах и исполнять свои обязательства.Или он готовит бомбу Ющенко?
Буде Ющенко - в нього буде бомба. Виграє Янукович - ну так він не буде виконувати зобов*язання, от і все. Кучма не виконував, і Янукович не буде.
> Треба отметить что он нашел выход , законный выход для наполнения пенсионного фонда.
Квазізаконий.
> Что плохого в том, что люди получат от приватизации? Лучше что бы не получили?
Що поганого? Погано те, що уряд продав народну власність. Чому уряд каже - що він підвищив пенсії? Це брехня - уряд не заробив не копійки для того, щоб підвищити пенсії. Він просто взяв і продав спільне майно, користуючись тим, що він вкрав для себе право використовувати одержані гроші на свій розсуд. Пенсії підвищив не уряд, а я. Бо це зроблено за рахунок мого майна. От якби уряд розробив ефективну програму реформи оподаткування, втілив її, отримав би збільшення доходів до бюджету - тоді інша справа, це заслуга уряду. А так - вибачте.
Тобто погано те, що уряд бреше про підвищення пенсій.
Ще погано те, що продаж народної власності спеціально здійснюється для того, щоб уможливити реалізацію урядом своїх популістських задумів. А критерій приватизації має бути зоасім іншим. Наприклад, меня не зрозуміло -- навіщо уряд продав Криворіжсталь? Це був державний комбінат, який приносив державі (як акціонеру) величезні прибутки. Тобто цей комбінат працював на мене, бо я фактично є акціонером держави. Який був сенс продавати цей комбінат - щоб він давав прибуток не мені, а Ахмєтову? Тільки щоб уряд мав можливість дати більше пенсіонерам? Я проти - бо це за мій рахунок, при тому що уряд приписує заслуги собі, забираючи при цьому гроші в мене.
> Рост ВВП при нынешней числености работающих говорит о том, что в стране переизбыток рабочей силы.
Як це пов*язано одне з іншим? Якщо так міркувати - то падіння ВВП казало про нестачу робочої сили? Єрунда якась.
> Кроме доходов от приватизации в пенсионный фонд было бы правильно напривить и средства от других поступлений. Это разгрузило бы работающих от содержания пенсионеров. Пусть работают станки и автомыты, инвестиции.
Ну так які проблеми, давайте приймемо закон відповідний. Тільки нехай це зробить не уряд, а народні депутати. Бо чиновник в уряді не має права дєрібаніти бюджет, тобто мої гроші, на свій розсуд. Я для цього обрав депутатів.
> Возьмем к примеру новый завод по производству аллюминиевых банок для напитков в Вышгороде. Практически это завод автомат.Новый завод под ключ. Число обслуги 200 человек. А производительность два миллиарда банок. Работает на экспорт.Инвестиции порядка пятидесяти миллинов, шведские.
>
> И чито получат пенсионеры с этого роя?
> Треть от зарплат двухсот рабочих ? Ее хватит на прожитие семидесяти человек. А пиво будут локать два миллиарда.Это сопоставимо с населением земного шара.
Нічого не отримають. А чого вони мають від цього щось отримати?
> Вот вам и арифметика.Аллюминий наш, народный, провода кто обрезал? Народ.
>
> По чьему указу? По указу ВР.(Бродский)
>
> А навар? Нуль. И тем и другим.
>
> А что станет с ценами, при Януковиче? Ведь удеражать он их не сможет.
>
> Следовательно, дефицита не будет. А это главное.
> Все будет тоже, только дороже.
Так. Ціни виростуть на 10%, і пенсії на 10%. І кому від цього буде добре? За що ми вдячні Януковичу?
2004.09.22 | Анатолій
Бійтесь данайців, що дари приносять... (-)
2004.09.22 | Мартинюк
Олігархи підштовхують Ющенка на дорогу Саакашвілі.
Ющенку доведеться повторити досвід Саакашвілі, аби віднайти ці (13-15 млрд) грошей , а також інші гроші , які логічно випливають з такого рішення ( все ж треба підняти зарплату тим хто зараз буде її отримувати нижче пенсії) та й скоректувати пенсію тим , які "вписалися" вище планки , до котрої Янукович роздає свої передвиборчі подарунки.Тому нашим "щедрим" олігархам, які за місяць до виборів раптом згадали про пенсіонерів треба напевно подивитися як Савкашвілі витрушував кишені їхніх грузинських колег, відшуковувючи гроші на ті ж пенсії і зарплати бюджетникам. Комічно пригадати , як наприкінці минулого року тіж самі януковичеві люди, з піною на устах билися проти підняття мінімального рівня пенсій та зарплат, передбаченого тодішнім проектом бюджету.
Виглядає що Янукович просто "законоподібним" чином оформив одноразовий хабар виборцям здержавної казни. Найсмішніше що для того аби цю доплату отримувати надалі , виборцям доведеться проголосувати за Ющенка - Ющенко виплачує кошти не залежно від того чи будуть через місяць вибори , чи не будуть.