Рейтинги: Ющенко продовжує впевнено займати перше місце
09/23/2004 | Майдан-ІНФОРМ
Перше за своїми масштабами (6000 респондентів) опитування, яке провели з соціологічні центри за період з 8 по 19 вересня. Результати:
На питання соціологів, “За кого з кандидатів Ви готові проголосувати в першу чергу?” під час виборів Президента 31 жовтня, 33,5% респондентів відповіли “за Віктора Ющенка”. За Віктора Януковича готові проголосувати 25,2% респондентів, за Петра Симоненка - 6,7%, за Олександра Мороза - 6,5%,
за Наталію Вітренко - 2%. За кожного з інших кандидатів готові проголосувати менше 1% громадян, при цьому за 11 з них - 0,0%. Проти всіх голосуватимуть 3,2% респондентів, не визначилися - 16,5%, не відповіли - 0,1%.
По регіонах України рейтинг В.Ющенка у першому турі становить: на Заході - 71,4%, в Центрі - 39,9%, на Півдні - 20,4%, на Сході - 9,3%.
За В.Януковича в регіонах України готові проголосувати: на Заході - 7,6%, в Центрі - 13,2%, на Півдні - 28,8%, на Сході - 52,5%.
На запитання “Якби в бюлетені для голосування у другому турі виборів залишилися В.Ющенко та В.Янукович, як би Ви вчинили в такому випадку?” респонденти відповіли так:
“проголосував би за В.Ющенка” 40,9%, “проголосував би за В.Януковича” - 31,8%. 7,8% опитаних проголосували б проти обох кандидатів, не змогли відповісти - 14,5%.
У другому турі рейтинг В.Ющенка по регіонах становить: на Заході - 77,0%, в Центрі 52,8%, на Півдні 26,3%, на Сході
12,3%.
За В.Януковича в регіонах України готові проголосувати: на
Заході - 8,0%, в Центрі - 17,6%, на Півдні - 38,5%, на Сході - 63,3%.
Як повідомив генеральний директор компанії “Соціс” Микола Чурилов, “під час президентської виборчої кампанії 2004р. подібних досліджень ще не проводилося”. Головними особливостями дослідження, є те, що: по-перше, в ньому брали участь три провідні соціологічні центри України - “Соціс”, Київський міжнародний інститут соціології, компанія “GFK-USM”; по-друге, було опитано 6000 респондентів, що дає можливість отримати більш точні дані, порівняно з іншими дослідженнями, коли опитувалося від 1000 до 2000 респондентів; по-третє, дослідження надає більше можливостей дослідити регіональні особливості електоральних орієнтацій.
Опитування проводилося Центром “Соціс”, Київським міжнародним інститутом соціології, компанією “GFK-USM” з 8 по 19 вересня. Теоретична похибка вибірки - 1,3%.
УНІАН
На питання соціологів, “За кого з кандидатів Ви готові проголосувати в першу чергу?” під час виборів Президента 31 жовтня, 33,5% респондентів відповіли “за Віктора Ющенка”. За Віктора Януковича готові проголосувати 25,2% респондентів, за Петра Симоненка - 6,7%, за Олександра Мороза - 6,5%,
за Наталію Вітренко - 2%. За кожного з інших кандидатів готові проголосувати менше 1% громадян, при цьому за 11 з них - 0,0%. Проти всіх голосуватимуть 3,2% респондентів, не визначилися - 16,5%, не відповіли - 0,1%.
По регіонах України рейтинг В.Ющенка у першому турі становить: на Заході - 71,4%, в Центрі - 39,9%, на Півдні - 20,4%, на Сході - 9,3%.
За В.Януковича в регіонах України готові проголосувати: на Заході - 7,6%, в Центрі - 13,2%, на Півдні - 28,8%, на Сході - 52,5%.
На запитання “Якби в бюлетені для голосування у другому турі виборів залишилися В.Ющенко та В.Янукович, як би Ви вчинили в такому випадку?” респонденти відповіли так:
“проголосував би за В.Ющенка” 40,9%, “проголосував би за В.Януковича” - 31,8%. 7,8% опитаних проголосували б проти обох кандидатів, не змогли відповісти - 14,5%.
У другому турі рейтинг В.Ющенка по регіонах становить: на Заході - 77,0%, в Центрі 52,8%, на Півдні 26,3%, на Сході
12,3%.
За В.Януковича в регіонах України готові проголосувати: на
Заході - 8,0%, в Центрі - 17,6%, на Півдні - 38,5%, на Сході - 63,3%.
Як повідомив генеральний директор компанії “Соціс” Микола Чурилов, “під час президентської виборчої кампанії 2004р. подібних досліджень ще не проводилося”. Головними особливостями дослідження, є те, що: по-перше, в ньому брали участь три провідні соціологічні центри України - “Соціс”, Київський міжнародний інститут соціології, компанія “GFK-USM”; по-друге, було опитано 6000 респондентів, що дає можливість отримати більш точні дані, порівняно з іншими дослідженнями, коли опитувалося від 1000 до 2000 респондентів; по-третє, дослідження надає більше можливостей дослідити регіональні особливості електоральних орієнтацій.
Опитування проводилося Центром “Соціс”, Київським міжнародним інститутом соціології, компанією “GFK-USM” з 8 по 19 вересня. Теоретична похибка вибірки - 1,3%.
УНІАН