"Київстар" дурить своїх абонентів
10/08/2004 | Майдан-ІНФОРМ
Але по ньому б"ють громадянським спротивом! Ініціативна група студентів - проти неправдивої реклами.
Студенти Київського національного університету ним. Т Шевченка звернулися в Антимонопольний комітет України (АМК) у зв'язку з невиконанням оператором мобільного зв'язку компанією "Київстар Дж.Ес.Ем." зобов'язань перед абонентами.
У листі до АМК вказується, що компанія "Київстар" дає "неправдиву інформацію про послуги наперед сплаченого сервісу Djuice, в односторонньому порядку змінює умови обслуговування" тощо. За даними ініціативної групи, члени цієї групи зверталися із заявами в компанію “Київстар” з вимогою відшкодувати моральну і матеріальну шкоду і дати офіційні роз'яснення, чому абоненти не були повідомлені про зміни умов акції.
Крім того, члени ініціативної групи вже звернулася в Товариство захисту прав споживачів, і сьогодні готуються документи для подачі позову проти компанії "Київстар" до суду. Студенти Київського університету також готові провести пікетування центрального офісу “Київстар”.
Ініціативна група декларує своєю основною метою "захист своїх прав і має право всіх обдурених абонентів компанії".
Як сказано в заявах, поданих членами ініціативної групи в АМК, раніше члени цієї групи були контрактними абонентами компанії UMC, але, дізнавшись про умови акції “Київстар”, відмовилися від контрактного обслуговування UMC, що привело до сплати неустойки за дострокове відключення. З 22-23 вересня компанія “Київстар” без повідомлення абонентів змінила умови акції і надання послуг наперед сплаченого сервісу "Djuice", зокрема, "було введено ліміт на відправлення SMS-повiдомлень у розмірі 50 штук, також обіцяні рекламою послуги GPRS і відправлення MMS повідомлень не надаються без пояснення причин". При цьому реклама послуг "Djuice" у ЗМІ, тарифні плани компанії на сьогодні не "інформують існуючих, майбутніх клієнтів про зміни надання послуг".
УНІАН
P.S. Схоже, що в намаганні "дістати" Джинс від UMC, "Київстар" не розрахував своїх можливостей з проектом "Djuice". передача даних GPRS працює тільки вночі, і те дуже повільно. SMS трафік такий, що їм прийшлось обмежувати кількість повідомлень. Але все це - проблеми Київстару. Обманювати своїх користувачів - дуже негарно.
P.P.S. До речі, не виключено що найближчим часом відбудеться пікетування офісів мобільних операторів іншими людьми та з інших причин, які будуть вимагати щоб в дні виборів оператори забезпечили нормальну роботу сотового зв"язку. Це - полегшує координацію під час проведення виборів. Саме тому ходять чутки, що влада примусить мобільних операторів вимкнути або обмежити надання послуг в їх мережах. До нас також доходить інформація, що на цей випадок вже готується подання великої кількості судових позовів, для того щоби спробувати покарати недоброзичливих операторів за допомогою "довгої гривні" )
Студенти Київського національного університету ним. Т Шевченка звернулися в Антимонопольний комітет України (АМК) у зв'язку з невиконанням оператором мобільного зв'язку компанією "Київстар Дж.Ес.Ем." зобов'язань перед абонентами.
У листі до АМК вказується, що компанія "Київстар" дає "неправдиву інформацію про послуги наперед сплаченого сервісу Djuice, в односторонньому порядку змінює умови обслуговування" тощо. За даними ініціативної групи, члени цієї групи зверталися із заявами в компанію “Київстар” з вимогою відшкодувати моральну і матеріальну шкоду і дати офіційні роз'яснення, чому абоненти не були повідомлені про зміни умов акції.
Крім того, члени ініціативної групи вже звернулася в Товариство захисту прав споживачів, і сьогодні готуються документи для подачі позову проти компанії "Київстар" до суду. Студенти Київського університету також готові провести пікетування центрального офісу “Київстар”.
Ініціативна група декларує своєю основною метою "захист своїх прав і має право всіх обдурених абонентів компанії".
Як сказано в заявах, поданих членами ініціативної групи в АМК, раніше члени цієї групи були контрактними абонентами компанії UMC, але, дізнавшись про умови акції “Київстар”, відмовилися від контрактного обслуговування UMC, що привело до сплати неустойки за дострокове відключення. З 22-23 вересня компанія “Київстар” без повідомлення абонентів змінила умови акції і надання послуг наперед сплаченого сервісу "Djuice", зокрема, "було введено ліміт на відправлення SMS-повiдомлень у розмірі 50 штук, також обіцяні рекламою послуги GPRS і відправлення MMS повідомлень не надаються без пояснення причин". При цьому реклама послуг "Djuice" у ЗМІ, тарифні плани компанії на сьогодні не "інформують існуючих, майбутніх клієнтів про зміни надання послуг".
УНІАН
P.S. Схоже, що в намаганні "дістати" Джинс від UMC, "Київстар" не розрахував своїх можливостей з проектом "Djuice". передача даних GPRS працює тільки вночі, і те дуже повільно. SMS трафік такий, що їм прийшлось обмежувати кількість повідомлень. Але все це - проблеми Київстару. Обманювати своїх користувачів - дуже негарно.
P.P.S. До речі, не виключено що найближчим часом відбудеться пікетування офісів мобільних операторів іншими людьми та з інших причин, які будуть вимагати щоб в дні виборів оператори забезпечили нормальну роботу сотового зв"язку. Це - полегшує координацію під час проведення виборів. Саме тому ходять чутки, що влада примусить мобільних операторів вимкнути або обмежити надання послуг в їх мережах. До нас також доходить інформація, що на цей випадок вже готується подання великої кількості судових позовів, для того щоби спробувати покарати недоброзичливих операторів за допомогою "довгої гривні" )
Відповіді
2004.10.08 | Sardanapal
Re: "Київстар" дурить своїх абонентів
на то он и Кучмостар