Депутати ініціюють зміни, за якими переможець президентських виборів має набрати понад 50% голосів
[12.10.2004 11:15]
Народні депутати України пропонують внести зміни до Закону “Про вибори Президента України”, відповідно до яких на пост Президента може бути обраний той кандидат, за кого проголосувало більше 50% виборців.
Як передає кореспондент УНІАН, сьогодні у парламенті було зареєстровано проект постанови про внесення змін до закону про вибори Президента, підписаний групою народних депутатів – членів групи "Центр", фракцій СДПУ(о), БЮТ та інших (Василь ГАВРИЛЮК, Станіслав СТАШЕВСЬКИЙ, Василь ОНОПЕНКО, Геннадій РУДЕНКО, Тарас ЧОРНОВІЛ та інші).
Зокрема, депутати пропонують викласти у новій редакції 84-ту статтю закону, за якою обраним у день виборів на пост Президента України вважається кандидат, який одержав на виборах більше 50% голосів виборців, які взяли участь у голосуванні. Подібні зміни пропонується внести і до статті №85, яка стосується повторного голосування (другого туру).
Довідка УНІАН. Відповідно до 84-ї статті закону про вибори Президента “Встановлення результатів виборів Президента”, обраним у день виборів Президентом України вважається кандидат, який одержав на виборах більше половини голосів виборців, які взяли участь у голосуванні.
У 85-й статті “Повторне голосування”, зокрема, йдеться, що якщо до виборчого бюлетеня для повторного голосування було включено лише одну кандидатуру, кандидат вважається обраним Президентом України, якщо він одержав більше половини голосів виборців, які взяли участь у голосуванні. Якщо в результаті повторного голосування обидва кандидати, що балотувалися, набрали однакову кількість голосів, або якщо голосування проводилося по одній кандидатурі і вона не отримала більше половини голосів виборців, які взяли участь у голосуванні, вибори Президента України вважаються такими, що не відбулися.
2004.10.12 | S@nya
Не розумію. Фігня якась
Вчора Юля розповідала про можливий сценарій ВЛАДИ - зміни в законі, що необхідно набрати 50% в другому турі, а сьогодні цей закон поданий в тому числі й депутатами від БЮТ???
UNIAN:
Народні депутати України пропонують внести зміни до Закону “Про вибори Президента України”, відповідно до яких на пост Президента може бути обраний той кандидат, за кого проголосувало більше 50% виборців.
Як передає кореспондент УНІАН, сьогодні у парламенті було зареєстровано проект постанови про внесення змін до закону про вибори Президента, підписаний групою народних депутатів – членів групи "Центр", фракцій СДПУ(о), БЮТ та інших (Василь ГАВРИЛЮК, Станіслав СТАШЕВСЬКИЙ, Василь ОНОПЕНКО, Геннадій РУДЕНКО, Тарас ЧОРНОВІЛ та інші).
Зокрема, депутати пропонують викласти у новій редакції 84-ту статтю закону, за якою обраним у день виборів на пост Президента України вважається кандидат, який одержав на виборах більше 50% голосів виборців, які взяли участь у голосуванні. Подібні зміни пропонується внести і до статті №85, яка стосується повторного голосування (другого туру).
я взагалі щось не розумію, що змінюється за цим проектом по першому туру. Замінюється норма "більшість взявших участь у голосуванні" на "більш 50 відсотків від взявших участь у голосуванні". Як на мене, то це "масло масляное", одне і те саме, тільки різними словами. Зміни у другому турі дісно зрозумілі. Досить дивний склад ініціаторів, кого там тільки немає, від БЮТ до СДПУ(0). Почекаємо коментарів?
Yury пише:
>
> я взагалі щось не розумію, що змінюється за цим проектом по першому туру. Замінюється норма "більшість взявших участь у голосуванні" на "більш 50 відсотків від взявших участь у голосуванні". Як на мене, то це "масло масляное", одне і те саме, тільки різними словами. Зміни у другому турі дісно зрозумілі. Досить дивний склад ініціаторів, кого там тільки немає, від БЮТ до СДПУ(0). Почекаємо коментарів?
Більшість - це і 20%, якщо інший кандидат набрав наприклад 12%, а 50% - це 50%. Тобто, якщо в другому турі Ющенко набере 49%, Янукович 48%, а 3% проголосують проти всіх, то президента у нас не буде.
Я ж кажу, що по другому туру зрозуміло. Але у першому і за діючим законом треба для перемоги (щоб другого взагалі не було) взяти 50 відсотків Відповідно, не зрозуміла суть змін щодо першого туру.
2004.10.12 | Максим’як
Re:Чорновіл і Онопенко вже давно працюють на Кучму і Медведчука
не треба тримати таких казлів як Онопенко у фракції!
Так в тому ж і фігня, що не треба тримати таких казлів як Онопенко у фракції!
Тепер фіг Юля доведе, що це - проект влади по зриву виборів, коли він поданий і від депутата її фракціїї також.
А також полегшуються умови фальсифікації результатів виборів, бо тепер фальсифікувати, щоб Ющенко не взяв 50% значно простіше, ніж фальсифікувати, щоб Ющенко не переміг.
Це говорить, що за Януковича ніхто не думає, бо за цим законом він ніколи не стани президентом. Але за цим законом можна стримати Ющенка і виграти час для протягування політреформи.
Ось вам, шановні, місце проститутки Малого Чорновола.
2004.10.12 | Бєлочка
І матор ревьот. Шо ж он нам несьот?
Офісяльна легенда є такою:
Пояснювальна записка
до Проекту Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про вибори президента України”
1. Обґрунтування необхідності прийняття закону.
Прийняття запропонованих змін забезпечить результат, при якому переможець буде обраний більшою половиною відсотків виборців, які візьмуть участь у голосуванні. Механізм, який сьогодні діє, може призвести до обрання президентом особи, яка отримає більше, ніж опонент, але за неї віддадуть менше половини голосів тих, хто візьме участь у голосуванні. Це не сприятиме авторитету нового Президента, його представницькій презентативності.
Крім того, діюча редакція закону може призвести до ситуації, коли в результаті виборів переможцем може бути об‘явлений кандидат, що одержав лише на один голос більше п‘ятдесяти відсотків виборців, які взяли участь у голосуванні. Це може бути досягнуто в результаті незначної помилки в підрахунку голосів в масштабі всієї країни. Суспільне сприйняття особи, яка стане Главою 48-мільйонної держави в цьому випадку може бути не достатньо позитивним. Це свою чергу, може мати негативні наслідки в цілому для суспільно-політичного життя.
Прийняття запропонованих змін до закону дозволить забезпечити більш значне підґрунтя під результатами виборів президента. До того ж, якщо виходити з положення проекту, переможець виборів з результатом 50,1% буде мати в результаті на 1 голос більше 50% а, наприклад, при 25 мільйонах виборців, які візьмуть участь у голосуванні, 2500 голосів. Елемент випадковості при визначенні результатів виборів значно скорочується, і перемога конкретного кандидата сприймається в суспільстві як більш переконлива.
2. Мета і завдання проекту закону.
Мета закону полягає в тому, щоб на законодавчому рівні закріпити більш вірогідні, переконливі результати виборів глави держави. Ця зміна значною мірою убезпечить вибори президента України від можливих помилок або фальшувань їх результатів.
Завданням проекту змін до закону є забезпечення суспільства і держави механізмом обрання президентом України, який сприятиме авторитету новообраного глави держави і зменшить випадковість та фальсифікацію у виборчому праві.
3. Загальна характеристика та основні положення проекту закону.
Пропонується змінити редакцію частини 3 статті 84 частини 8 статті 85 Закону України “Про вибори Президента України”. Частину 9 статті 85 пропонується вилучити, у зв‘язку з чим, нумерацію частини десятої змінити на номер “9”.
4. Стан нормативно-правової бази у цій сфері правового регулювання.
Базовим нормативно-правовим актом є Закон України “Про вибори Президента України”.
5. Фінансово-економічне обґрунтування.
Прийняття запропонованих змін до Закону України “Про вибори Президента України” не потребує додаткових витрат з Державного бюджету України.
6. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття цього закону.
Прийняття закону сприятиме обранню Президентом України кандидата, який отримає підтримку більшої половини відсотків голосів виборців, що візьмуть участь у голосуванні. Цим буде забезпечена довіра до обраної Президентом особи, її авторитет і ґрунтовна предтавницькість.
2004.10.12 | Нестор
Невже та фігня набере силу за 2 тижні до виборів
Чи автори міняють вибори президента 2009 року?
2004.10.12 | Горицвіт
Пропоную поправку
не 50%, а 3/4, щоб ще більша була легітимність нового президента.
А якщо серйозно, то це настільки явно суперечить духу конституції. Ще більш явно, ніж сумнозвісна реформа. За 2 тижні до виборів, знаючи, що жоден з кандидатів, скоріше всього, не набере 50%, міняти правила з єдиною метою: не допустити зміни влади.
Це буде явна спроба узурпації з відповідними висновками і реакцією. Такий закон стане легітимною підставою для повстання. Мабуть, ВР на таке не піде.
2004.10.12 | Правник
Українська народна страва
дуля з маком.
Пункт 4 ст.3 Закону "Про вибори Президента України":
"Рівність прав і можливостей участі у виборчому процесі забезпечується:
….
2) ЗАБОРОНОЮ ВТРУЧАННЯ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ і місцевого самоврядування У ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС, за винятком випадків, передбачених цим Законом".
(у контексті треба також мати на увазі статті 6 та 19 Конституції, про те, що "органи влад здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України"; "органи державної влади, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України").
Стаття 11 Закону каже, що виборчий процес (здійснення виборчих процедур) починається утворенням округів (done!) і закінчується встановленням результатів виборів Президента.
Мораль: якщо Законом про вибори Президента не передбачено ПРЯМО можливості внесення (Верховною Радою - органом державної влади) змін до Закону про вибори Президента в період, коли триває виборчий процес, таких змін бути і не може, бо це було б "втручанням органів державної влади у виборчий процес", що "заборонено".
Ба більше, пропозиція таких змін, розгляд таких змін, голосування за такі зміни, підписання таких змін, оприлюднення таких змін і будь-які рухи на виконання таких змін протирічать деяким з перерахованих у п.2 ст.11 Закону принципам виборчого процесу, а саме:
1) "законності та заборони незаконного (див.вище) втручання будь-кого у цей процес",
3) "публічності та відкритості виборчого процесу" (про яку відкритість можна казати у разі подібних змін під час ВП, змін, котрі попередньо не доводяться всім суб'єктам ВП, не обговорюються ними?),
5) "рівності прав партій (блоків) - суб'єктів виборчого процесу" - яка в дідька лисого рівність, коли Партія Регійонів (суб'єкт процесу, висуватор Януковича), СДПУо (як презерватив Партії Регійонів) через "більшість" корегують виборчий процес під себе?
Тому це протизаконне лайно.
Не пам'ятаю як там звуть пана юридичного супровідника кампанії Юща, але з нього магарич. Хай також візьме до уваги, що це експромт, а його прямий обов'язок колупати глибше (наприклад, що там в КК сказано про перешкоджання здійснення виборчого права?).
P.S. Пани (перекреслено) холопи Онопенко унд Чорновіл-жуніор со таваріщі не тільки мудаки але і невігласи і можливо навіть злочинці.
P.P.S. Найкраще використання для цього законопроекту - то є згортання його у цупку трубку і наступне нещадне биття вищезазначеного жуніора по вусатій мармизі.
> P.S. Пани (перекреслено) холопи Онопенко унд Чорновіл-жуніор со таваріщі не тільки мудаки але і невігласи і можливо навіть злочинці.
>
> P.P.S. Найкраще використання для цього законопроекту - то є згортання його у цупку трубку і наступне нещадне биття вищезазначеного жуніора по вусатій мармизі.
Бити законопроектом затичку?
Фе, ну й манери у Вас, пане.
Відповіді
2004.10.12 | Mykyta
Думаю, текст можна й скопіювати
Депутати ініціюють зміни, за якими переможець президентських виборів має набрати понад 50% голосів[12.10.2004 11:15]
Народні депутати України пропонують внести зміни до Закону “Про вибори Президента України”, відповідно до яких на пост Президента може бути обраний той кандидат, за кого проголосувало більше 50% виборців.
Як передає кореспондент УНІАН, сьогодні у парламенті було зареєстровано проект постанови про внесення змін до закону про вибори Президента, підписаний групою народних депутатів – членів групи "Центр", фракцій СДПУ(о), БЮТ та інших (Василь ГАВРИЛЮК, Станіслав СТАШЕВСЬКИЙ, Василь ОНОПЕНКО, Геннадій РУДЕНКО, Тарас ЧОРНОВІЛ та інші).
Зокрема, депутати пропонують викласти у новій редакції 84-ту статтю закону, за якою обраним у день виборів на пост Президента України вважається кандидат, який одержав на виборах більше 50% голосів виборців, які взяли участь у голосуванні. Подібні зміни пропонується внести і до статті №85, яка стосується повторного голосування (другого туру).
Довідка УНІАН. Відповідно до 84-ї статті закону про вибори Президента “Встановлення результатів виборів Президента”, обраним у день виборів Президентом України вважається кандидат, який одержав на виборах більше половини голосів виборців, які взяли участь у голосуванні.
У 85-й статті “Повторне голосування”, зокрема, йдеться, що якщо до виборчого бюлетеня для повторного голосування було включено лише одну кандидатуру, кандидат вважається обраним Президентом України, якщо він одержав більше половини голосів виборців, які взяли участь у голосуванні. Якщо в результаті повторного голосування обидва кандидати, що балотувалися, набрали однакову кількість голосів, або якщо голосування проводилося по одній кандидатурі і вона не отримала більше половини голосів виборців, які взяли участь у голосуванні, вибори Президента України вважаються такими, що не відбулися.
2004.10.12 | S@nya
Не розумію. Фігня якась
Вчора Юля розповідала про можливий сценарій ВЛАДИ - зміни в законі, що необхідно набрати 50% в другому турі, а сьогодні цей закон поданий в тому числі й депутатами від БЮТ???UNIAN:
Народні депутати України пропонують внести зміни до Закону “Про вибори Президента України”, відповідно до яких на пост Президента може бути обраний той кандидат, за кого проголосувало більше 50% виборців.
Як передає кореспондент УНІАН, сьогодні у парламенті було зареєстровано проект постанови про внесення змін до закону про вибори Президента, підписаний групою народних депутатів – членів групи "Центр", фракцій СДПУ(о), БЮТ та інших (Василь ГАВРИЛЮК, Станіслав СТАШЕВСЬКИЙ, Василь ОНОПЕНКО, Геннадій РУДЕНКО, Тарас ЧОРНОВІЛ та інші).
Зокрема, депутати пропонують викласти у новій редакції 84-ту статтю закону, за якою обраним у день виборів на пост Президента України вважається кандидат, який одержав на виборах більше 50% голосів виборців, які взяли участь у голосуванні. Подібні зміни пропонується внести і до статті №85, яка стосується повторного голосування (другого туру).
2004.10.12 | Yury
Re: Не розумію. Фігня якась
я взагалі щось не розумію, що змінюється за цим проектом по першому туру. Замінюється норма "більшість взявших участь у голосуванні" на "більш 50 відсотків від взявших участь у голосуванні". Як на мене, то це "масло масляное", одне і те саме, тільки різними словами. Зміни у другому турі дісно зрозумілі. Досить дивний склад ініціаторів, кого там тільки немає, від БЮТ до СДПУ(0). Почекаємо коментарів?
2004.10.12 | S@nya
Re: Не розумію. Фігня якась
Yury пише:>
> я взагалі щось не розумію, що змінюється за цим проектом по першому туру. Замінюється норма "більшість взявших участь у голосуванні" на "більш 50 відсотків від взявших участь у голосуванні". Як на мене, то це "масло масляное", одне і те саме, тільки різними словами. Зміни у другому турі дісно зрозумілі. Досить дивний склад ініціаторів, кого там тільки немає, від БЮТ до СДПУ(0). Почекаємо коментарів?
Більшість - це і 20%, якщо інший кандидат набрав наприклад 12%, а 50% - це 50%. Тобто, якщо в другому турі Ющенко набере 49%, Янукович 48%, а 3% проголосують проти всіх, то президента у нас не буде.
Від БЮТ під проектом підписався ОНОПЕНКО....
2004.10.12 | Yury
Re: Не розумію. Фігня якась
Я ж кажу, що по другому туру зрозуміло. Але у першому і за діючим законом треба для перемоги (щоб другого взагалі не було) взяти 50 відсотків Відповідно, не зрозуміла суть змін щодо першого туру.2004.10.12 | Максим’як
Re:Чорновіл і Онопенко вже давно працюють на Кучму і Медведчука
Тому говорити про БЮТ тут ні до чого.2004.10.12 | S@nya
не треба тримати таких казлів як Онопенко у фракції!
Так в тому ж і фігня, що не треба тримати таких казлів як Онопенко у фракції!Тепер фіг Юля доведе, що це - проект влади по зриву виборів, коли він поданий і від депутата її фракціїї також.
2004.10.12 | Mykyta
Один спосіб є
Виключити Онопенка з фракції причому з відповідним формулюванням.2004.10.12 | Нестор
З Т.Чорноволом все ясно. А що там робить БЮТ?(-)
2004.10.12 | S@nya
Це Онопенко (-)
2004.10.12 | Максим’як
Re: Йдеться про політреформу через зрив виборів.
А також полегшуються умови фальсифікації результатів виборів, бо тепер фальсифікувати, щоб Ющенко не взяв 50% значно простіше, ніж фальсифікувати, щоб Ющенко не переміг.Це говорить, що за Януковича ніхто не думає, бо за цим законом він ніколи не стани президентом. Але за цим законом можна стримати Ющенка і виграти час для протягування політреформи.
Ось вам, шановні, місце проститутки Малого Чорновола.
2004.10.12 | Бєлочка
І матор ревьот. Шо ж он нам несьот?
Офісяльна легенда є такою:Пояснювальна записка
до Проекту Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про вибори президента України”
1. Обґрунтування необхідності прийняття закону.
Прийняття запропонованих змін забезпечить результат, при якому переможець буде обраний більшою половиною відсотків виборців, які візьмуть участь у голосуванні. Механізм, який сьогодні діє, може призвести до обрання президентом особи, яка отримає більше, ніж опонент, але за неї віддадуть менше половини голосів тих, хто візьме участь у голосуванні. Це не сприятиме авторитету нового Президента, його представницькій презентативності.
Крім того, діюча редакція закону може призвести до ситуації, коли в результаті виборів переможцем може бути об‘явлений кандидат, що одержав лише на один голос більше п‘ятдесяти відсотків виборців, які взяли участь у голосуванні. Це може бути досягнуто в результаті незначної помилки в підрахунку голосів в масштабі всієї країни. Суспільне сприйняття особи, яка стане Главою 48-мільйонної держави в цьому випадку може бути не достатньо позитивним. Це свою чергу, може мати негативні наслідки в цілому для суспільно-політичного життя.
Прийняття запропонованих змін до закону дозволить забезпечити більш значне підґрунтя під результатами виборів президента. До того ж, якщо виходити з положення проекту, переможець виборів з результатом 50,1% буде мати в результаті на 1 голос більше 50% а, наприклад, при 25 мільйонах виборців, які візьмуть участь у голосуванні, 2500 голосів. Елемент випадковості при визначенні результатів виборів значно скорочується, і перемога конкретного кандидата сприймається в суспільстві як більш переконлива.
2. Мета і завдання проекту закону.
Мета закону полягає в тому, щоб на законодавчому рівні закріпити більш вірогідні, переконливі результати виборів глави держави. Ця зміна значною мірою убезпечить вибори президента України від можливих помилок або фальшувань їх результатів.
Завданням проекту змін до закону є забезпечення суспільства і держави механізмом обрання президентом України, який сприятиме авторитету новообраного глави держави і зменшить випадковість та фальсифікацію у виборчому праві.
3. Загальна характеристика та основні положення проекту закону.
Пропонується змінити редакцію частини 3 статті 84 частини 8 статті 85 Закону України “Про вибори Президента України”. Частину 9 статті 85 пропонується вилучити, у зв‘язку з чим, нумерацію частини десятої змінити на номер “9”.
4. Стан нормативно-правової бази у цій сфері правового регулювання.
Базовим нормативно-правовим актом є Закон України “Про вибори Президента України”.
5. Фінансово-економічне обґрунтування.
Прийняття запропонованих змін до Закону України “Про вибори Президента України” не потребує додаткових витрат з Державного бюджету України.
6. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття цього закону.
Прийняття закону сприятиме обранню Президентом України кандидата, який отримає підтримку більшої половини відсотків голосів виборців, що візьмуть участь у голосуванні. Цим буде забезпечена довіра до обраної Президентом особи, її авторитет і ґрунтовна предтавницькість.
2004.10.12 | Нестор
Невже та фігня набере силу за 2 тижні до виборів
Чи автори міняють вибори президента 2009 року?2004.10.12 | Горицвіт
Пропоную поправку
не 50%, а 3/4, щоб ще більша була легітимність нового президента.А якщо серйозно, то це настільки явно суперечить духу конституції. Ще більш явно, ніж сумнозвісна реформа. За 2 тижні до виборів, знаючи, що жоден з кандидатів, скоріше всього, не набере 50%, міняти правила з єдиною метою: не допустити зміни влади.
Це буде явна спроба узурпації з відповідними висновками і реакцією. Такий закон стане легітимною підставою для повстання. Мабуть, ВР на таке не піде.
2004.10.12 | Правник
Українська народна страва
дуля з маком.Пункт 4 ст.3 Закону "Про вибори Президента України":
"Рівність прав і можливостей участі у виборчому процесі забезпечується:
….
2) ЗАБОРОНОЮ ВТРУЧАННЯ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ і місцевого самоврядування У ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС, за винятком випадків, передбачених цим Законом".
(у контексті треба також мати на увазі статті 6 та 19 Конституції, про те, що "органи влад здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України"; "органи державної влади, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України").
Стаття 11 Закону каже, що виборчий процес (здійснення виборчих процедур) починається утворенням округів (done!) і закінчується встановленням результатів виборів Президента.
Мораль: якщо Законом про вибори Президента не передбачено ПРЯМО можливості внесення (Верховною Радою - органом державної влади) змін до Закону про вибори Президента в період, коли триває виборчий процес, таких змін бути і не може, бо це було б "втручанням органів державної влади у виборчий процес", що "заборонено".
Ба більше, пропозиція таких змін, розгляд таких змін, голосування за такі зміни, підписання таких змін, оприлюднення таких змін і будь-які рухи на виконання таких змін протирічать деяким з перерахованих у п.2 ст.11 Закону принципам виборчого процесу, а саме:
1) "законності та заборони незаконного (див.вище) втручання будь-кого у цей процес",
3) "публічності та відкритості виборчого процесу" (про яку відкритість можна казати у разі подібних змін під час ВП, змін, котрі попередньо не доводяться всім суб'єктам ВП, не обговорюються ними?),
5) "рівності прав партій (блоків) - суб'єктів виборчого процесу" - яка в дідька лисого рівність, коли Партія Регійонів (суб'єкт процесу, висуватор Януковича), СДПУо (як презерватив Партії Регійонів) через "більшість" корегують виборчий процес під себе?
Тому це протизаконне лайно.
Не пам'ятаю як там звуть пана юридичного супровідника кампанії Юща, але з нього магарич. Хай також візьме до уваги, що це експромт, а його прямий обов'язок колупати глибше (наприклад, що там в КК сказано про перешкоджання здійснення виборчого права?).
P.S. Пани (перекреслено) холопи Онопенко унд Чорновіл-жуніор со таваріщі не тільки мудаки але і невігласи і можливо навіть злочинці.
P.P.S. Найкраще використання для цього законопроекту - то є згортання його у цупку трубку і наступне нещадне биття вищезазначеного жуніора по вусатій мармизі.
2004.10.12 | Mykyta
Клас! Це й на першу сторінку можна (-)
2004.10.12 | Shooter
Re: Українська народна страва
Правник пише:> P.S. Пани (перекреслено) холопи Онопенко унд Чорновіл-жуніор со таваріщі не тільки мудаки але і невігласи і можливо навіть злочинці.
>
> P.P.S. Найкраще використання для цього законопроекту - то є згортання його у цупку трубку і наступне нещадне биття вищезазначеного жуніора по вусатій мармизі.
Бити законопроектом затичку?
Фе, ну й манери у Вас, пане.