Яка імовірність підтримки Морозом Януковича в ІІ турі?
10/17/2004 | Willie
Як на мене, така імовірність існує.
Варіант І. Шантаж, залякування, підкуп і т.ін. Втім, Мороз "не перший день замужем ", я думаю, це малоймовірно.
Тобто, майлоймовірно, що Мороз привселюдно виступить і скаже: "Голосуйте за Януковича".
Варіант ІІ. Набагато більш імовірний, скоріше за все так і буде.
Інтер, Плюси з Піховшеком, КіССільов з ICTV повторять старий трюк: покажуть фотографію Мороза і дадуть кілька його фраз, вирваних із котексту. А в кінці уткнуть коментар: "Таким образом, Александр Александрович призывает свой электорат голосовать за Януковича".
І все. Мороз потім 1500 разів доводитиме, що він не верблюд, що він такого не казав і т.ін. Хто це покаже? А потрібного ефекту влада досягне.
Це буде удар нижче пояса по опозиції, яка до такого розвитку подій АБСОЛЮТНО не готова.
Висновок - домовлятися з Ющенкові з Морозом ВЖЕ, при чому особисто, без третіх осіб. Зробити це, долаючи спротив Вінського, який є людиною Медведчука.
А Симоненко, як завжди, промовчить.
_________________
Cincerely,
Willie
Варіант І. Шантаж, залякування, підкуп і т.ін. Втім, Мороз "не перший день замужем ", я думаю, це малоймовірно.
Тобто, майлоймовірно, що Мороз привселюдно виступить і скаже: "Голосуйте за Януковича".
Варіант ІІ. Набагато більш імовірний, скоріше за все так і буде.
Інтер, Плюси з Піховшеком, КіССільов з ICTV повторять старий трюк: покажуть фотографію Мороза і дадуть кілька його фраз, вирваних із котексту. А в кінці уткнуть коментар: "Таким образом, Александр Александрович призывает свой электорат голосовать за Януковича".
І все. Мороз потім 1500 разів доводитиме, що він не верблюд, що він такого не казав і т.ін. Хто це покаже? А потрібного ефекту влада досягне.
Це буде удар нижче пояса по опозиції, яка до такого розвитку подій АБСОЛЮТНО не готова.
Висновок - домовлятися з Ющенкові з Морозом ВЖЕ, при чому особисто, без третіх осіб. Зробити це, долаючи спротив Вінського, який є людиною Медведчука.
А Симоненко, як завжди, промовчить.
_________________
Cincerely,
Willie
Відповіді
2004.10.17 | Віктор Уколов
0%. Мороз вже не раз заявляв, що у будь-якому разі не підтримає
кандидата від влади. Таким було і рішення з"їзду СПУ, якщо я не помиляюсь. А в цій партії на відміну від інших таким не легковажать.Willie пише:
> Як на мене, така імовірність існує.
>
> Варіант І. Шантаж, залякування, підкуп і т.ін. Втім, Мороз "не перший день замужем ", я думаю, це малоймовірно.
> Тобто, майлоймовірно, що Мороз привселюдно виступить і скаже: "Голосуйте за Януковича".
Більш імовірно, що Ющенко підтримає кандидата від влади. Бо на шантаж він уже піддавався 14 лютого 2001 року, коли підписав заяву трьох. Але тільки не Мороз.
> Варіант ІІ. Набагато більш імовірний, скоріше за все так і буде.
> Інтер, Плюси з Піховшеком, КіССільов з ICTV повторять старий трюк: покажуть фотографію Мороза і дадуть кілька його фраз, вирваних із котексту. А в кінці уткнуть коментар: "Таким образом, Александр Александрович призывает свой электорат голосовать за Януковича".
> І все. Мороз потім 1500 разів доводитиме, що він не верблюд, що він такого не казав і т.ін. Хто це покаже? А потрібного ефекту влада досягне.
Цілковита дурня. На відміну від НУ, у СПУ є 80 000 справжніх членів у всіх областях. Кому більше повірять - члену СПУ чи В"ячеславу Піховшеку? Нагадую, що між першим та другим туром - 20 днів, за які будь-яку заяву можна простувати не використовуючи телебачення.
> Висновок - домовлятися з Ющенкові з Морозом ВЖЕ, при чому особисто, без третіх осіб. Зробити це, долаючи спротив Вінського, який є людиною Медведчука.
Вінський не є людиною Медведчука. Це припущення дуже смішне
> А Симоненко, як завжди, промовчить.
Ця продажна проститутка зробить все, що йому скажуть з АП.
2004.10.17 | RdM
Re: Яка імовірність підтримки Морозом Януковича в ІІ турі?
IMHO оба варианта маловероятны. После первого тура (а вопрос так и задавался, что второй тур неизбежен) процентов 80 электората Морозапойдут своим путем, независимо от того, что он скажет. И я думаю, что путь разделится как 1:3 (Я:Ю).
2004.10.17 | Віктор Уколов
Друзі мої, агітпроп чи ні, але Мороз не підтримає Януковича
про це він завляв вже не один раз. Втім, хочете продовжувати товкти воду в ступі - you are wellcom.2004.10.17 | _YZ_
Чукча - пісатєль?
Хлопець же ясно написав, що, НЕ ВАЖЛИВО, що ДУМАЄ і що РОБИТЬ Мороз, а як його ПОКАЖУТЬ по ТВ.А Ви тут
> про це він завляв вже не один раз.
2004.10.17 | Віктор Уколов
Ні - журналіст
_YZ_ пише:> Хлопець же ясно написав, що, НЕ ВАЖЛИВО, що ДУМАЄ і що РОБИТЬ Мороз, а як його ПОКАЖУТЬ по ТВ.
> А Ви тут
> > про це він завляв вже не один раз.
А я написав
http://maidan.org.ua/n/free/1098023367
для вас ясно повторю - не важливо, що скаже Піховшек або Кісельов, більше повірять не їм, а 80 000 членів СПУ та самому Морозу через газети СПУ.
Маєте щось заперечити по суті цієї думки?
Ну тоді краще візьміть жуйку...
2004.10.17 | Хвізик
А яка імовірність,що М не висловить підтримки нікому?(-)
2004.10.17 | Віктор Уколов
0%. Бо Мороз проти кандидата від влади
І про це він уже не раз заявляв. А оскільки у другий тур на Вашу думку потрапить обов"язково Ющенко і Янукович, то Мороз не підтримуючи кандидата від влади автоматично буде за Ющенка.Якщо ж до 2 туру вийдуть Ющенко і Мороз, то Мороз буде автоматично за Мороза, але не за кандидата від влади, знову ж таки.
2004.10.17 | Хвізик
Не певен у тому
Варіант Я-ЮНе маю сумнівів, що М ні у якому разі не підтримає Я.
Але це не факт, що він обов"язково підтримає Ю. Він цілком може сказати, що вони обидва є правими, антинародними, і т.д.
Варіант М-Ю
Він менш імовірний, ала я всім серцем бажаю його і Вам, і нам, і усій Україні
2004.10.17 | Віктор Уколов
Це досить лицемірно, і я вам такого не казав, але
існує певна зацікавленість серед соціалістів у тому щоб саме Ющенко, а не Янукович став президентомСправа у тому, що набагато приємніше бути в опозиції до правого Ющенка, ніж бути в опозиції до антинародного режиму Януковича разом з Ющенком. Не буду розшифровувати, сподіваюсь і так зрозуміло.
Ви праві в тому, що прямого заклику підтримати Ющенка швидше всього може й не бути. Але заклик голосувати проти представника влади, представника кучмізму, з уст Мороза буде обов"язково.
2004.10.17 | AK
Чи можливо таке, що Мороз закличе голосувати проти обох?
Формально не буде ніякого протиріччя ні з рішенням партії ні з попередніми заявами Мороза. Адже проти провладного кандидата - за зовсім не не обов'язково за Ющенка.2004.10.18 | Віктор Уколов
Мені здається це малоімовірним.
Але за активної брехні на його адресу з боку Костенка, Червоненка та інших "соратників" і у нього можуть здати нерви. Втім, я думаю, психологічно він набагато міцніше.2004.10.17 | Я
Re: Не певен у тому
Хвізик пише:> Варіант Я-Ю
> Не маю сумнівів, що М ні у якому разі не підтримає Я.
Відверто - так. Але є багато можливостей й рибку зїсти, й нікуди не сісти. Наприклад, закликати "своїх" виборців бойкотувати другий тур. Відому, куди можуть піти голоси тих, хто не прийде на вибори.
Хоча такиї дій я чекаю перш за все від Симонека, від Мороза вірогідність торхи менша.
2004.10.17 | Хвізик
Та ні, Мороз не є падло(-)
2004.10.18 | Боровик
Re: А яка імовірність,що М не висловить підтримки нікому?(-)
Мороз закличе голосувати проти Януковича, але не закличе голосувати за Ющенка. Скаже щось про два зла, з яких Янукович є злом більшим.Симоненко все зробить дзеркально на користь Януковича.
2004.10.18 | Михайло Свистович
Я відповів на мило вчора (-)