МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Прочитав я закон про особливості голосування. що сказати

12/07/2004 | catko
ставити цей закон на одну вагу з політреформою - маразм.
я не бачу нічого, заради чого в тому законі про вибори можна було б так запекло торгуватись. як той, хто практично приймав участь і в 1 і в 2 турі виборів з впевненістю можу сказати: цей закон внесе більше хаосу ніж порядку. ті кілька положень, які дійсно толкові, повністю нівелюються величезною кількістю складнощів, з якими стикнеться чден комісії щоб їх виконати. при всьому чесному бажанні зробити чесні вибори, комісії будуть змушені порушувати цей закон щоб вибори просто відбулись.
таке враження, що кинулись цим законом затикати відомі дірки фальсифікацій але настворювали купу нових, з якими ще ніхто не стикався і не знає як з ними боротись.
якби на мені лежала відповідальність провести пеерголосування - я б зарубав 90% цього закону одразу. той хто писав закон - теоретик виборів. нажаль вибори реально роблять рядові практики.

Відповіді

  • 2004.12.07 | Нестор

    Дайте будь-ласка лінк (-)

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.12.08 | catko

      лінк і текст

      сторінка з вр з проектами

      http://gska2.rada.gov.ua:7777/pls/zweb/webproc4_2?id=&pf3516=6372&skl=5

      останній варіант подання

      http://gska2.rada.gov.ua:7777/pls/zweb/webproc34?id=&pf3511=19444&pf35401=59398


      текст

      Проект
      Вноситься народними депутатами України
      А.Матвієнком
      Ю.Ключковським
      І.Іванчо
      В.Бондаренком
      В.Асадчевим
      (На заміну)
      ЗАКОН УКРАЇНИ

      Про особливості застосування
      Закону України “Про вибори Президента України”
      при переголосуванні повторного голосування у грудні 2004 року

      З метою забезпечення реалізації громадянами України їх конституційних виборчих прав, дотримання засад загальних, рівних, вільних і справедливих виборів, прозорості та відкритості виборчого процесу, як основних принципів виборчого права, встановлених Конституцією України та міжнародно-правовими актами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, при проведенні переголосування повторного голосування з виборів Президента України у грудні 2004 року Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
      І. Встановити, що Закон України “Про вибори Президента України” при підготовці, проведенні переголосування повторного голосування у грудні 2004 року та встановленні його результатів застосовується з такими особливостями:
      Стаття 1.
      Верховна Рада України призначає дату для проведення переголосування повторного голосування на першу неділю з дня закінчення двадцятиодноденного терміну з дня ухвалення Верховним Судом України відповідного рішення.
      Стаття 2.
      1. Верховна Рада України за поданням Президента України призначає новий склад Центральної виборчої комісії у порядку, встановленому Конституцією України та Законом України “Про Центральну виборчу комісію” з дотриманням вимог, визначених цією статтею.
      2. Президент України вносить до Верховної Ради України подання про дострокове припинення повноважень членів Центральної виборчої комісії, а також одночасно вносить подання про призначення на посади членів Центральної виборчої комісії з урахуванням пропозицій депутатських фракцій та груп у Верховній Раді України, сформоване за принципом забезпечення паритетного представництва кандидатів на пост Президента України, включених до виборчого бюлетеня для повторного голосування.
      3. Верховна Рада України розглядає та приймає рішення за поданням Президента України, яке передбачене частиною другою цієї статті, невідкладно після внесення подання.
      Стаття 3.
      1. Центральна виборча комісія після призначення її членів відповідно до статті 1 цього Закону не пізніше як за 15 днів до дня переголосування повторного голосування утворює територіальні виборчі комісії.
      2. Територіальна виборча комісія утворюється у складі голови, секретаря та членів комісії (разом 10 осіб) в порядку, встановленому статтею 23 Закону України “Про вибори Президента України” з особливостями, встановленими цією статтею.
      3. Дільничні виборчі комісії утворюються відповідними територіальними виборчими комісіями не пізніше як за 10 днів до дня переголосування повторного голосування в порядку, встановленому статтею 24 Закону України “Про вибори Президента України” з особливостями, встановленими цією статтею, у складі голови, секретаря та членів комісії:
      - разом 12 осіб – для дільниць з кількістю виборців до 1500 осіб;
      - разом 16 осіб – для дільниць з кількістю виборців понад 1500 осіб.
      4. Кандидати на пост Президента України, які включені до виборчого бюлетеня для повторного голосування (далі – кандидати), або їх довірені особи у загальнодержавному виборчому окрузі не пізніше як за 17 днів до дня переголосування повторного голосування вносять до Центральної виборчої комісії подання щодо кандидатур до складу територіальних виборчих комісій – по п‘ять осіб до кожної комісії від кожного з кандидатів.
      5. Довірені особи кандидата не пізніше як за 12 днів до дня переголосування повторного голосування вносять до відповідної територіальної виборчої комісії подання щодо кандидатур до складу дільничних виборчих комісій – по шість або по вісім кандидатур до кожної комісії від кожного з кандидатів відповідно до частини третьої цієї статті.
      6. При формуванні складу територіальних та дільничних виборчих комісій вимога щодо обов‘язковості проживання члена виборчої комісії у межах відповідного територіального виборчого округу або міста, на території якого розташований цей округ (частина шоста статті 23 та частина десята статті 24 Закону України “Про вибори Президента України”), не застосовується.
      7. До складу дільничної виборчої комісії спеціальної виборчої дільниці, утвореної в стаціонарному лікувальному закладі, не можуть бути включені працівники цього закладу.
      8. Рішення про внесення змін до складу виборчих комісій приймається не пізніше як за два дні до дня переголосування повторного голосування. Рішення відповідних виборчих комісій про дострокове припинення повноважень члена виборчої комісії, прийняті пізніше ніж за два дні до дня проведення переголосування повторного голосування, є недійсними.
      9. Рішення про дострокове припинення повноважень члена виборчої комісії приймається одночасно з рішенням про включення до складу відповідної виборчої комісії іншого представника від того ж кандидата.
      10. Повноваження територіальної чи дільничної виборчої комісії не можуть бути припинені достроково.
      11. При утворенні територіальних виборчих комісій Центральна виборча комісія забезпечує для кожного кандидата рівну кількість посад голови та секретаря територіальних виборчих комісій (з можливим відхиленням від рівності на одну посаду відповідно голови або секретаря комісії). Голова та секретар територіальної виборчої комісії повинні бути представниками різних кандидатів.
      12. При утворенні дільничних виборчих комісій в межах територіального виборчого округу забезпечується рівна кількість посад голови та секретаря дільничних виборчих комісій (з можливим відхиленням від рівності на одну посаду відповідно голови або секретаря комісії) окремо для малих, середніх та великих виборчих дільниць. Голова та секретар дільничної виборчої комісії повинні бути представниками різних кандидатів.
      Стаття 4.
      1. Територіальна виборча комісія не пізніш як за 10 днів до дня переголосування повторного голосування виготовляє новий примірник списку виборців для переголосування повторного голосування на звичайній виборчій дільниці на основі списку виборців, що використовувався під час голосування 31 жовтня 2004 року, з урахуванням уточнень, внесених до нього в порядку, встановленому Законом України “Про вибори Президента України”.
      2. Особи, включені до списку виборців на підставі відкріпних посвідчень на право голосу у день виборів, до списку виборців для переголосування повторного голосування не включаються.
      3. Список виборців має наскрізну нумерацію виборців та наскрізну нумерацію аркушів, кожен аркуш списку виборців містить інформацію про кількість виборців, внесених до списку та кількість його аркушів. Підписи голови та секретаря комісії, печатка комісії ставляться на кожному аркуші списку виборців.
      4. Дільнична виборча комісія отримує від територіальної виборчої комісії список виборців для переголосування повторного голосування не пізніше наступного дня після його виготовлення і невідкладно надає його для загального ознайомлення. Уточнення списку виборців проводиться в порядку, встановленому статтями 34 – 35 Закону України “Про вибори Президента України”. При цьому зміни до списків виборців на підставі відкріпних посвідчень не вносяться.
      5. Органи реєстрації актів громадянського стану надають кожній дільничній виборчій комісії списки осіб, які проживали на території цієї дільниці та померли після 31 березня 2002 року. При виявлені таких осіб у списку виборців вони виключаються зі списку головою та секретарем дільничної виборчої комісії. Виключення зі списку здійснюється шляхом викреслення, що засвідчується підписом голови та секретаря дільничної виборчої комісії у графі “примітки”.
      6. Для контролю за списками виборців довірена особа кандидата має право отримати у відповідній територіальній чи дільничній виборчій комісії копію списку виборців по кожній виборчій дільниці відповідного територіального виборчого округу на паперовому та (або) електронному носії.
      7. Голова та секретар дільничної виборчої комісії у день голосування мають право виправляти неточності та технічні описки у списку виборців, а саме: неправильне написання прізвища, імені, по батькові, дати народження (крім виборців 1986 року народження), номери будинку чи квартири місця проживання – у разі, якщо, незважаючи на такі технічні описки, є зрозумілим, що до списку внесено саме того виборця, який прибув на виборчу дільницю для реалізації права голосу на виборах Президента України. Таке виправлення засвідчується підписом голови та секретаря дільничної виборчої комісії у графі “примітка”.
      8. Включення виборця до списку виборців у день голосування може здійснюватися лише на підставі рішення суду.
      9. Список виборців на спеціальній виборчій дільниці, утвореній в стаціонарному лікувальному закладі, складається дільничною виборчою комісією на підставі відомостей, поданих керівником відповідного закладу, та заяв виборців про виключення із списку виборців за місцем проживання і про намір голосувати на цій дільниці.
      Стаття 5.
      1. Відкріпні посвідчення виготовляються у кількості 0,5 відсотка від кількості виборців, внесених до списків виборців.
      2. На бланку відкріпного посвідчення передбачається місце для номерів територіального виборчого округу та виборчої дільниці, де воно було видане; територіального виборчого округу, у якому виборець має намір проголосувати; прізвищ та підписів членів дільничної виборчої комісії – представників від обох кандидатів, які видали посвідчення; печатки дільничної комісії; підпису виборця, який отримав відкріпне посвідчення.
      3. Відкріпне посвідчення видається виборцю на підставі одного з документів, зазначеного в пунктах 1, 7, 8 частини другої статті 2 Закону України “Про вибори Президента України” та власноручно написаної заяви, у якій зазначається причина, з якої він не може проголосувати за місцем свого проживання, номер територіального виборчого округу, у якому він має намір проголосувати у день переголосування повторного голосування. Така заява може бути подана виборцем не пізніше 20 години останньої п’ятниці перед днем голосування.
      4. При видачі відкріпного посвідчення у пред’явленому відповідно до частини третьої цієї статті документі на сторінці “Особливі відмітки” або в іншому придатному для цього місці зазначається: “Видане відкріпне посвідчення № (із зазначенням номера відкріпного посвідчення)” а також номер територіального виборчого округу та виборчої дільниці, на якій видане відкріпне посвідчення, дата, прізвища та ставлять підписи двох членів дільничної комісії – представників обох кандидатів, які засвідчуються печаткою дільничної виборчої комісії. У списку виборців в графі “Підпис виборця” зазначаються дата видачі та номер відкріпного посвідчення, у графі “Примітка” ставляться підписи членів дільничної виборчої комісії, які видали відкріпні посвідчення.
      5. О 20 годині останньої п’ятниці перед днем переголосування повторного голосування дільнична виборча комісія встановлює кількість виборців, які отримали відкріпні посвідчення, підраховує кількість наявних невикористаних бланків відповідних відкріпних посвідчень та погашає їх. В акті, який складається відповідно до частини шостої статті 75 Закону України “Про вибори Президента України”, також зазначаються номери територіальних виборчих округів, у яких мають намір проголосувати виборці, які отримали відкріпні посвідчення, та кількість таких виборців по кожному територіальному виборчому округу. Акт складається в двох примірниках, один з яких невідкладно передається до територіальної виборчої комісії, другий примірник акту зберігається разом з виборчою документацією. Територіальна виборча комісія не пізніше як за 16 годин до початку голосування подає до Центральної виборчої комісії зведену інформацію про кількість виданих відкріпних посвідчень усіма дільничними виборчими комісіями відповідного територіального виборчого округу. ЦВК не пізніше як за 12 годин до початку голосування подає до територіальних комісій інформацію про очікувану кількість виборців, які голосуватимуть за відкріпними посвідченнями.
      Стаття 6.
      1. Виборець, який має намір проголосувати на підставі відкріпного посвідчення, звертається до територіальної виборчої комісії територіального виборчого округу, зазначеного на відкріпному посвідченні, із заявою, яка подається разом з відкріпним посвідченням та документом, в якому зроблено відмітку про видачу відкріпного посвідчення, не пізніше 12 години останньої суботи перед днем переголосування повторного голосування
      2. Територіальна виборча комісія складає список виборців, які мають намір проголосувати за відкріпними посвідченнями. Прізвище виборця вноситься до списку виборців із зазначенням у графі “Примітки” номера відкріпного посвідчення та проставленням підписів двох членів територіальної виборчої комісії – представників різних кандидатів. Виборець не включається до списку, якщо відкріпне посвідчення неналежно оформлене або записи в ньому не відповідають записам у відмітці про отримання посвідчення відповідно до частини третьої статті 4.
      3. При включенні виборця до списку виборців на підставі відкріпного посвідчення зазначені члени територіальної виборчої комісії погашають відмітку про отримання відкріпного посвідчення, передбачену частиною четвертою статті 4 цього Закону, шляхом закреслення відтиску печатки дільничної виборчої комісії, що видала відкріпне посвідчення, із зазначенням дати погашення та своїх підписів.
      4. Територіальна виборча комісія не пізніше ніж за 12 днів до дня переголосування повторного голосування визначає одну з найближче розташованих велику або середню звичайну виборчу дільницю в межах територіального виборчого округу, на якій будуть голосувати виборці, включені до списку виборців на підставі відкріпних посвідчень.
      5. Список виборців, складений територіальною виборчою комісією відповідно до цієї статті, передається двома членами виборчої комісії – представниками різних кандидатів до дільничної виборчої комісії визначеної виборчої дільниці не пізніше 14 години останньої суботи перед днем переголосування повторного голосування. Така передача засвідчується актом, що складається за формою, встановленою Центральною виборчою комісією. Цей список є невід’ємною частиною списку виборців для переголосування повторного голосування на відповідній дільниці. Нумерація записів у цьому списку ведеться окремо від нумерації записів у частині списку виборців, виданій дільничній виборчій комісії раніше.
      Стаття 7.
      1. Голосування за межами приміщення для голосування здійснюється лише виборцями, які є інвалідами першої групи і нездатні пересуватися самостійно. Власноручно написана заява з проханням забезпечити виборцю голосування за межами приміщення для голосування має бути подана до дільничної виборчої комісії разом з засвідченою у встановленому законом порядку копією пенсійного посвідчення або довідки медико-соціальної експертної комісії не пізніше 12 години дня, що передує дню голосування.
      2. Голосування за межами приміщення для голосування організовують два члени дільничної виборчої комісії - представники від різних кандидатів.
      3. Забороняється проведення голосування одночасно більш ніж з однією переносною малою скринькою.
      Стаття 8.
      Приміщення для голосування на спеціальній виборчій дільниці повинно мати відкритий доступ для членів комісії, офіційних спостерігачів та представників засобів масової інформації. Керівники відповідних закладів, установ, командири військових частин (формувань), де утворені такі дільниці зобов’язані забезпечити доступ членів комісії, виборців, включених до списку виборців цієї виборчої дільниці, офіційних спостерігачів та представників засобів масової інформації до приміщення для голосування.
      Стаття 9.
      1. Офіційні спостерігачі, які були зареєстровані для здійснення повноважень, передбачених Законом України “Про вибори Президента України”, до 21 листопада 2004 року, продовжують свої повноваження без додаткового їх підтвердження під час переголосування повторного голосування.
      2. Подання щодо реєстрації офіційних спостерігачів можуть вноситися в порядку, встановленому статтями 69, 70 Закону України “Про вибори Президента України” не пізніше як за три дні до дня переголосування повторного голосування.
      3. Під час проведення переголосування повторного голосування на виборчій дільниці у приміщенні, де проводиться голосування, на засіданнях виборчих комісій при підрахунку голосів, встановленні результатів голосування на виборчих дільницях та підсумків голосування в межах територіального виборчого округу мають право бути присутніми лише члени виборчих комісій вищого рівня, кандидати, їх довірені особи, офіційні спостерігачі від кандидатів та політичних партій, які висунули кандидата (разом не більше чотирьох спостерігачів від кожного кандидата, незалежно від того, за чиїм поданням – кандидата чи партії – вони були зареєстровані), а також офіційні спостерігачі від іноземних держав і міжнародних організацій, представники засобів масової інформації (не більше двох осіб від одного засобу масової інформації). Присутність інших осіб на таких засіданнях забороняється.
      4. Офіційні спостерігачі від кандидатів, іноземних держав та міжнародних організацій мають право здійснювати свої повноваження на закордонних виборчих дільницях.

      Стаття 10.
      1. До виборчого бюлетеня для переголосування повторного голосування включають два кандидати на пост Президента України, які були включені до бюлетеня при повторному голосуванні. Якщо один з кандидатів, включених до бюлетеня при повторному голосуванні не пізніш як за десять днів до дня переголосування повторного голосування зняв свою кандидатуру шляхом подання письмової заяви до Центральної виборчої комісії, або Верховний Суд України за поданням Центральної виборчої комісії у порядку, встановленому Законом України “Про вибори Президента України” прийняв рішення про скасування реєстрації цього кандидата, до виборчого бюлетеня включається один кандидат.
      2. Виборчі бюлетені для переголосування повторного голосування виготовляються у кількості, що на один відсоток перевищує кількість виборців, які включені до списків виборців, виготовлених відповідно до статті 3 цього Закону.
      3. Для проведення переголосування повторного голосування використовуються тільки виборчі бюлетені із зазначенням номеру виборчої дільниці, виконаним поліграфічним способом.
      4. Виборчий бюлетень для переголосування повторного голосування повинен містити лінію перегину для складання бюлетеня вдвоє.
      5. Виборчі бюлетені виготовляються на одному поліграфічному підприємстві (Банкнотно-монетній фабриці). Контроль за виготовленням виборчих бюлетенів на зазначеному підприємстві, дотриманням вимог щодо знищення друкарських форм, технічних відходів, поліграфічного браку здійснюється контрольною комісією у складі чотирьох осіб (по дві особи від кожного кандидата), яка утворюється Центральною виборчою комісією за поданнями обох кандидатів не пізніш як в день затвердження форми виборчого бюлетеня.
      6. Для виборчих дільниць, які відповідно до статті 5 цього Закону визначені для проведення голосування за відкріпними посвідченнями, виготовляється додаткова кількість виборчих бюлетенів, яка складає 0,5 відсотка від кількості виборців у відповідному територіальному виборчому окрузі.
      Стаття 11.
      При проведенні голосування на звичайних та спеціальних виборчих дільницях виборчий бюлетень видається виборцю, включеному до списку виборців на цій дільниці, лише за пред’явлення ним одного з документів, зазначених у пунктах 1, 7 - 9 частини другої статті 2 Закону України “Про вибори Президента України”
      Стаття 12.
      У день переголосування повторного голосування, при підрахунку голосів, встановленні результатів голосування на виборчих дільницях та підсумків голосування в межах територіального виборчого округу засідання комісій є повноважними за умови присутності на засіданні не менше половини складу відповідної виборчої комісії.
      Стаття 13.
      1. Перед початком голосування дільнична виборча комісія невідкладно інформує територіальну виборчу комісію про:
      1) кількість виборців, внесених до списку виборців на виборчій дільниці, на момент початку голосування;
      2) кількість виборців у витягу із списку виборців для голосування за межами приміщення для голосування.
      2. Невідкладно після закінчення голосування, перед початком засідання з підрахунку голосів дільнична виборча комісія інформує територіальну виборчу комісію про:
      1) кількість виборців, внесених до списку виборців на виборчій дільниці, на момент закінчення голосування;
      2) кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені на виборчій дільниці на момент закінчення голосування;
      3) кількість виборців, які проголосували за межами приміщення для голосування;
      4) кількість виборців, які проголосували за відкріпними посвідченнями (для виборчих дільниць, визначених для проведення голосування за відкріпними посвідченнями).
      3. Територіальна виборча комісія передає відомості, зазначені в частинах першій та другій цієї статті, по територіальному виборчому округу до Центральної виборчої комісії через ІАС “Вибори” та телеграфом (телетайпом).
      Стаття 14.
      Дільнична виборча комісія може визнати голосування на виборчій дільниці недійсним за наявності обставин, визначених частиною першою статті 80 Закону України “Про вибори Президента України”, а також таких обставин:
      1) виявлення у виборчих скриньках виборчих бюлетенів у кількості, що перевищує більш ніж на п’ять відсотків кількість виборців, які отримали виборчі бюлетені;
      2) створення перешкод в здійсненні повноважень чи реалізації прав або недопущення в приміщення для голосування членів виборчих комісій, офіційних спостерігачів, представників засобів масової інформації бути присутніми під час проведення переголосування повторного голосування на виборчій дільниці у приміщенні, де проводиться голосування, на засіданнях виборчих комісій при підрахунку голосів, встановленні результатів голосування на виборчих дільницях та підсумків голосування в межах територіального виборчого округу.
      Стаття 15.
      1. Транспортування документів, зазначених у частині дев’ятій статті 79 Закону України “Про вибори Президента України”, здійснюється головою дільничної виборчої комісії та членом виборчої комісії – представником іншого кандидата в порядку, встановленому статтею 81 Закону України “Про вибори Президента України”. При цьому секретар дільничної комісії, інші члени виборчої комісії, які не супроводжують транспортування виборчих документів до територіальної виборчої комісії, залишаються в приміщенні дільничної виборчої комісії до отримання повідомлення про прийняття протоколу про підрахунок голосів на виборчій дільниці територіальною виборчою комісією. Печатка дільничної виборчої комісії залишається в приміщенні виборчої дільниці.
      2. Протокол територіальної виборчої комісії транспортується до Центральної виборчої комісії головою та членом виборчої комісії – представником іншого кандидата.
      3. Протоколи територіальних виборчих комісій приймаються, розглядаються та оголошуються на засіданні Центральної виборчої комісії.
      Стаття 16.
      1. Скарга щодо порушень, які мали місце під час голосування, може бути подана до виборчої комісії вищого рівня або до суду протягом двох днів після дня проведення переголосування повторного голосування. Така скарга розглядається у дводенний строк.
      2. Скарга на рішення Центральної виборчої комісії, в тому числі про встановлення результатів виборів Президента України, а також дії чи бездіяльність Центральної виборчої комісії, може бути подана до Верховного Суду України у семиденний строк.
      3. Встановлення Центральною виборчою комісією результатів виборів Президента України в порядку, передбаченому статтею 84 Закону України “Про вибори Президента України”, здійснюється лише після закінчення строку оскарження та розгляду скарг відповідними виборчими комісіями та судами.
      ІІ. Прикінцеві положення.
      1. Цей Закон набирає чинності з дня його офіційного оприлюднення в загальнодержавному засобі масової інформації і припиняє дію в день, наступний після дня вступу на пост новообраного Президента України.
      2. Центральній виборчій комісії після утворення територіальних та дільничних виборчих комісій відповідно до цього Закону забезпечити передачу їм відповідного майна та виборчої документації.
      3. Кабінету Міністрів України забезпечити в установленому порядку фінансування переголосування повторного голосування, передбаченого цим Законом.

      Голова Верховної Ради В. ЛИТВИН
      України
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2004.12.08 | Seraficus

        А де знайти текст 4180 (-)

      • 2004.12.08 | mtn

        Re: лінк і текст

        Как человек, имеющий неоднократный опыт работы председателем участковой комиссии, могу утверждать, что процентов 70% этот закон фальсификации закрывает, но при подведении итогов член комиссии от разных кандидатов должен иметь право проверить количество бюлетеней в каждой стопке, потому что часто проходит обыкновенная перетасовка и в стопку за одного кандидата попадают и чужие бюлетени.
      • 2004.12.08 | Нестор

        Нормальний закон

        Тільки от членів комісії малувато. В мене на дільниці 3 400 виборців. На 2 тур кількість членів комісії в мене скоротилося до 20 і було малувато робочих рук.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2004.12.08 | Оk

          А хіба кількість виборців на дільниці може перевищувати 3000 (-)

          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2004.12.08 | Нестор

            Може в окремих випадках, коли інакше поділити не вдається (-)

            Я правда не розумію яким чином не можуть поділити центр Львова :) але факт є фактом спершу на моїй дільниці було 3 100. Після грандіозної роботи, яку ми провели по уточненню списків виявилося 3 400.
  • 2004.12.08 | AK

    Чи могли б Ви конкретизувати свою критику?

    Про які складності йдеться?
    Які нові дірки з"явились?

    catko пише:
    > ставити цей закон на одну вагу з політреформою - маразм.
    > я не бачу нічого, заради чого в тому законі про вибори можна було б так запекло торгуватись. як той, хто практично приймав участь і в 1 і в 2 турі виборів з впевненістю можу сказати: цей закон внесе більше хаосу ніж порядку. ті кілька положень, які дійсно толкові, повністю нівелюються величезною кількістю складнощів, з якими стикнеться чден комісії щоб їх виконати. при всьому чесному бажанні зробити чесні вибори, комісії будуть змушені порушувати цей закон щоб вибори просто відбулись.
    > таке враження, що кинулись цим законом затикати відомі дірки фальсифікацій але настворювали купу нових, з якими ще ніхто не стикався і не знає як з ними боротись.
    > якби на мені лежала відповідальність провести пеерголосування - я б зарубав 90% цього закону одразу. той хто писав закон - теоретик виборів. нажаль вибори реально роблять рядові практики.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2004.12.08 | catko

      кому вона цікава якщо закон прийнято. 26.12 все покаже... (-)

  • 2004.12.08 | Євген

    Я щось не бачу як будуть боротись проти фізичного видалення

    чи недопущення спостерігачів та членів комісій братками, як це було на попередньому голосуванні.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".