Феномен Помаранчевої революції колись вивчатимуть маркетологи :)
Коли ще в історії людської цивілізації було таке, щоб за рекламну символіку люди просто-таки гризлися, щоб кустарним шляхом виготовлялась рекламна атрибутика, і наявність певного логотипу збільшувала вартість виробу в кілька разів, та ще й виникав попит на копії рекламних роликів!
Відповіді
2004.12.14 | otar
Феномен Помаранчевої революції колись вивчатимуть маркетологи :)
Коли ще в історії людської цивілізації було таке, щоб за рекламну символіку люди просто-таки гризлися, щоб кустарним шляхом виготовлялась рекламна атрибутика, і наявність певного логотипу збільшувала вартість виробу в кілька разів, та ще й виникав попит на копії рекламних роликів!