брехуни викриті, це- ВСІ польові командири і плакатні депутати
12/15/2004 | Сергій Кабуд
http://maidanua.org/static/mai/1103067776.html
бррр, які вонючі в нас керівники
думка є-
а не пішли б вони нах
хай програють навіть краще буде.
народ тоді сам встановить СВОЮ владу.
які ваші думки?
бррр, які вонючі в нас керівники
думка є-
а не пішли б вони нах
хай програють навіть краще буде.
народ тоді сам встановить СВОЮ владу.
які ваші думки?
Відповіді
2004.12.15 | otar
приїжджайте і спробуйте покомандувати правильно :) (-)
2004.12.15 | Tir
Я не удивился
Побольше бы таких комментариев и дисскусий. Тогда бы люди видели кто есть кто. Разочарований от этих лидеров пока нет, т.к. я что то в этом роде наблюдал.Тем более моим лидером является Ю.Тимошенко, а она пока повода в ней разочароваться не давала!!!
Возможно сейчас в нее полетит куча грязи, но она всегда встречала трудности с открытым забралом. Возможно у нее были ошибки в тактике и заявлениях, но в стратегических целях она молодец.
Если у Ющенко такое окружение, то я сразу после его избрания перехожу к нему в оппозицию.
А Ю.Тимошенко надо в Премьер-министры!!!
2004.12.15 | otar
Re: Я не удивился
Підтримую в першій частині. Особисто я - не люблю Юлю, і голосував би за неї лише як за "менше зло" (якби була "Юля проти Мороза" - голосував би за Мороза, хоча його теж не люблю). Але вважаю, що гнати на лідерів - остання справа. Це буде цілком нормально після перемоги, коли народ спитає зі своїх лідерів по всіх пунктах, по яких щось було обіцяно. Але не зараз, коли єдиний шлях до перемоги - спільні дії.2004.12.15 | catko
на лідерів не треба гнати. їх треба примушувати працювати
на людей і для людей а не заради якигось аморфних цілей і крісел. влада - це не годівниця, а дуже відповідальна посада. так, вона дає масу привілеїв і грошей і я не маю нічого проти - аж поки лідери при владі виконують свою роботу добре і я задоволений їх роботою, і моє місто задоволене і моя країна. але якщо вони щось роблять не так - я буду їх критикувати не менш нещадно, ніж кучму з оточенням, навіть коли вони опозиція і претендують на іконопис. я саме для цього вийшов на майдан, а не для того щоб когось кудись поставити.згоден - є маса нюансів у політиці, які можна врахувати при прийнятті рішень тільки тоді, коли там крутишся. але я маю про ці нюанси знати принаймні. це і є відкрита політика. це так як різниця між тим, щоб дістати вудку і навчитись рибу ловити і тим, щоб регулярно одержувати рибну пайку. тільки в політиці.
2004.12.15 | otar
Я згоден, але - ПІСЛЯ ПЕРЕМОГИ (-)
2004.12.15 | Сергій Кабуд
ні, не так, примушувати так званих лідерів тре зараз
якщо хочемо перемогивід цих людей які визвали в мене огиду залежить багато
Міняти їх на інших ми не маємо часу і інші не мають такого впливу і положення, то треба тиснути на тих шо є і в першу чергу знаряддя для цього- гласність, публікація правди про бездарне керівництво, точніше про відсутність такого.
Відомо що нормальні люди, розумні і таке інше пропонували свою допомогу так званим штабам-
це Михайло Свистович в пшершу чергу , Тетяна Монтян і інші -
пропонували але були послані НЕОДНАРАЗОВО.
Так шо залишається викривати тупих сукомольців як ці горе-депутати
зподіваючись що вони схаменуться і почнуть діяти на користь людей.
2004.12.15 | Гюльчатай
Сказать правду - не грешно.
otar пише:> ...Але вважаю, що гнати на лідерів - остання справа. Це буде цілком нормально після перемоги, коли народ спитає зі своїх лідерів по всіх пунктах, по яких щось було обіцяно. Але не зараз, коли єдиний шлях до перемоги - спільні дії.
Речь вечь шла не о каких-то маловажных туманностях в биографиях лидеров, а об особенностях их работы в ключевые моменты, - верно?
1. Важно четко представлять себе то, чем именно ты занимаешься. Это повышает шансы не только мои лично, но и самого лидера.
2. Предположим, я дал согласие использовать себя как аргумент. И я имею право быть использованным как сознательное орудие. Быть бессмысленным орудием в руках бессмысленного лидера бессмысленно.
3. "спільні дії" не отменятся от того, что мы знаем "спільні проблеми". Отсутствие организации, отсутствие планирования (на протяжении всей компании, не только на Майдане) - это "спільні проблеми". Надо делать выводы из этого, а не умалчивать проблемы.
4. Маловероятно, что "яйцо" правды, вылетевшее в грудь лидеров на веб-странице принесет убытки общественной репутации лидеров.
2004.12.15 | Михайло Свистович
Re: Я не удивился
Tir пише:>
> Тем более моим лидером является Ю.Тимошенко, а она пока повода в ней разочароваться не давала!!!
Я спробую Вас у ній розчарувати Але після перемоги. Зараз є інші пріоритети - переголосування 26 грудня.
> Возможно у нее были ошибки в тактике и заявлениях, но в стратегических целях она молодец.
Ви помиляєтесь.
> Если у Ющенко такое окружение, то я сразу после его избрания перехожу к нему в оппозицию.
В Тимошенко оточення не краще.
2004.12.15 | Mykola H.
Ну, брехунів викрили - це вже пів-перемоги, так?
> які ваші думки?Сергію, ось мої думки, тільки не ображайтеся:
> бррр, які вонючі в нас керівники
Якщо вам більше двадцяти років (молодші, вибачте! , то чи ви не знаєте, що всі керівники апріорі є вонючими? Не треба просто їх зайвий раз нюхати.
Їх справа керувати, при чому ми їх не нюхаємо, а просто придивляємся до їх керування, а наша справа - це наша справа, і ми її робимо.
Це нумер перший.
> думка є- а не пішли б вони нах
О, це дуже оригінальна думка. Саме так - радикально і беззастережно - нах! Бо воно ж, бач, керувати - є просто, і як хто не вміє це робити так, щоб нам це сподобалося, то його нах. Вірно, Сергію?
Ви не помічали, що взагалі усіх, хто хоч щось хоч колись робив, можна сміло послати під три чорти, нах, чи ще кудись? Знайдеться ж за що - нех було ентропію своїми діями збільшувати...
> хай програють навіть краще буде.
Йєс! Нехай! Хоч невідомо, в що саме вони грають, але нехай програють. Народ в нас вже дорослий, дарма що тільки народився - сам усе подолає. Так? Чи ні?
Я, наприклад, не можу керувати на Майдані. У штабі не працюю. Якщо ми переможемо, то подивимось, як вже казали, розберемось, і покараємо когось
Якщо ми (УСІ!) не переможемо, то нам буде не до критики керівництва...
Краще у вашому варіанті не буде. 100%.
> народ тоді сам встановить СВОЮ владу.
Нікто нє даст нам ізбавлєнья, так?
Ні боґ, ні царь, і ні ґєрой, - так, Сергію?
Дабьйомся ми асвабаждєнья - і вже не раз добивалися, між іншим...
Своєю собствєннай рукой - так?
Ми тут, в Києві, київську. В Харкові Кушнарьов - харківскьку. В Донецьку - донецьку владу, відомо хто. В Симферополі... ой, не хочеться навіть і думати, що то буде.
Схоже на безлад, нє?...
І кожна-кожна куховарка буде керувати державою.
Ой, щось мені це не подобається. Не довичавив з себе інтелігента, мабуть...
2004.12.15 | Tir
Лекарство от подонков у власти.
1. Максимально свободные СМИ (много и разных)2. Мощная и независимая судебная система (Вот куда надо государству вкладывать деньги, вернется сторицей)
Может и здесь есть подводные камни?
2004.12.15 | Big Shadow
Микола, браво!!! Мої вам аплодісменти! (-)
2004.12.15 | Сергій Кабуд
ви розвели киселя півведра
вже очевидно що Ющенко не в кріслі саме через недолугість всього його керівництвау випадку приватної компанії некомпетентних людей звільняють
але тут іншій випадок, -
ці депутати не можуть бути звільнені,
але можуть бути шляхом гласності ітиску з боку суспільства
примушені
-не брехати
-відповідати за свої слова
-зупинити інтриги не на користь президентства Ющенка, як на приклад незрозумілий розклад з політреформою
-діяти відповідно не розбудови власного піару а до інтересів простих українців
-схаменутися і публічно визнати своє огидливе брехання в ЗМІ
2004.12.15 | komnatnyi
Враження неприємні
Таке враження, що після перемоги все може розвалитися за 2-3 місяці. Потрібен сильний лідер, який тримав би все це збіговисько "командирів" докупи і змусив дисципліновано працювати. А цього нема. Особливо гидко читати, як вони нагнули свого президента позбутися 90% повноважень та ще й хизуються цим. Може і виходу не було, але не відчувається розуміння трагізму ситуації. Інтонації туристів. Наче мене пустили б на сцену "покерувати", а я потім би розказував про враження. Посилаються на волю Майдану, а самі ж нікого не запитували. Балакучість: не думають, що підривають авторитет лідера, за якого ще їм доведеться агітувати. Могли б і зачекати з "мемуарами".Саме Юлія Володимирівна представила їх як "польових командирів", але вони більше схожі на опереткових вождів.
Нічого дивного. Виборча кампанія теж була практично програна. Щодо БЮТ: блок, на жаль, не має значної підтримки в народі і тому може працювати лише як "крайньо-ліва" фракція всередині коаліції, що саме по собі звичайно корисно, але недостатньо ефективно.
Єдиним героєм цих подій, (якщо не рахувати пана Литвина, звісно був народ. Але де альтернативні лідери? Їх нема. І до цього навіть ніхто не прагне. Лише активність громадських структур, рядових громадян може ще врятувати оранжевий рух від "піррової перемоги", за якою можна чекати гучного реваншу біло-голубих уже за півроку-рік.
2004.12.15 | catko
коментар до коментаря по командирів
я прекрасно розумію що командувати важко і всі фактично вчаться на власних помилках бо прецендентів у історії не дуже було. я не думаю що хтось з майданівців справився набагато б краще, коли б йому доручили загальне керівництво всією акцією. в мене ілюзій нема.але обурює кілька речей, і серед них ота поспішність деяких "польових командирів" пропіарити себе любимих на весь світ. і технології цього піару трохи присмерджують.
2004.12.15 | Михайло Свистович
Re: Враження неприємні
komnatnyi пише:> Таке враження, що після перемоги все може розвалитися за 2-3 місяці.
Все розвалитися не може. Гірше, ніж зараз, не буде.
> Потрібен сильний лідер, який тримав би все це збіговисько "командирів" докупи і змусив дисципліновано працювати.
Не лідер сильний потрібен, а організований і свідомий народ, здатний відстоювати свої права.
>
> Єдиним героєм цих подій, (якщо не рахувати пана Литвина, звісно був народ.
Абсолютно точно. Я, наприклад, у своїх нечисленних за браком інтерв"ю це постійно наголошував і наголошуватиму після перемоги, якщо буде кому наголошувати, бо образив своїми відмовами багатьох журналістів Саме народ, а не вожді, партії, обидві "Пори", "Чиста Україна", сайт "Майдан" і реальне середовище навколо нього.
Особливість помаранчевої революції в тому, що роль у її успіхах організованих структур була мінімальною, хоча кожна з них, безумовно, внесла "корисний вклад на благо Батьківщини" (с)
>
> Лише активність громадських структур, рядових громадян може ще врятувати оранжевий рух від "піррової перемоги", за якою можна чекати гучного реваншу біло-голубих уже за півроку-рік.
От за це можете не хвилюватись. Ніякого реваншу біло-голубих через півроку не буде. Вже через місяць половина з них стане помаранчевими.
2004.12.15 | Тестер
Re: Враження неприємні
> От за це можете не хвилюватись. Ніякого реваншу біло-голубих через півроку не буде. Вже через місяць половина з них стане помаранчевими.Оце, Михайло, мене найбільше турбує. Ізнутрі тк сазать. Перекрасяться, як коммі на початку 90-х. І все постарому на місцях.
Народ не повинен давати їм такий шанс і бути пильним. Але ж скільки то ще роботи...
2004.12.15 | otar
Що ви пропонуєте?
Ось вам випадок:Перед 1-2 турами група співробітників львівської комп'ютерної фірми "Комплекс", на чолі зі Славком Максимовичем, агітувала за Януковича, роздавала агітаційну літературу.
Зараз фірма "Комплекс" пропонує акцію: "Прийди до нас із помаранчевою стрічкою і отримай 5% знижку на комп'ютери". Рекламки надруковані оранжевим кольором
Що робити? Йти до них і таврувати? Ах ви, перефарбовані янучари?
2004.12.15 | stesin
Кабуде, годі п...діти, сидячи в USA. Бігом сюди!!!
Я щиро вірю в Ваші найкращі наміри. Але пам'ятайте завжди: найкращими намірами вистелена дорога до пекла. Вірю, що Ви добрий хлопець, допомагаєте чи то грішми чи то часом спільній справі. Але те, що Ви часом пишете... Перепрошую, блювати хочеться. Ви занадто далеко сидите.Приїздіть.
2004.12.15 | Сергій Кабуд
stesin ваш думка мене не цікавить
мені доситиь було з вами один раз порозмовлятиви не варті уваги
2004.12.16 | SpokusXalepniy
На всi обвинувачення є одна вiдповiдь.
Вiдповiдь вiд Филенко, Луценко та Стецькiва мiстеться в тому ж самому їх iнтерв'ю.Вона проста, як помаранчева стрiчка. Вони самi це визнали:
На дев'ять десятих майданом ми не керували, вiн керувався цими сотниками!
Як на мене, то я зрозумiв, що - самотушки. Але само слово "самотушки" має сенс тiльки, коли рiч йде про одну людину, бо навiдь блюзники - це, як найменш, двi людини. Тому по вiДношенню до сотен тисяч людей слово "самотушки" має лише метафоричний змiст. Але його всi розумiють досить правильно. Самотушки нiчого не може робитись.
Революцiя на те i революцiя, що це i є ота "провєрка на дорогах". Вона краще за всi iнши засоби вiдфильтровуває дiйсних керiвникiв, котрим НЕСПОДIВАНО (несподiвано для "великих вчених-теоретикiв") народ починає висловлювати довiру, бо печiнкою вiдчуває хто є хто ЗАРАЗ, НЕГАЙНО, У ЦIЙ КОНКРЕТНIЙ СПРАВI.
Люди психологiчно подiляються на тих, хто має хоч якусь харизму (меншiсть), i тих, хто має почуття, що хтось має харизму.
Зовсiм iнша справа - справа про присвоєння результатiв перемоги.
Тут дiє такий же старий закон: награждєнiє нєпрiчастних, наказанiє нєвiновних...
2004.12.16 | Сергій Кабуд
результату нема, от що погано. кучма банкує і перспектива тумана
2004.12.16 | stesin
5 стадий любого серьёзного дела
1). шумиха2). неразбериха
3). поиск виновных
4). наказание невиновных
5). награждение непричастных
p.s. классику надо помнить