Re: Готовий посперечатися що перший Кабмін Ющенка очолить Поршен
Порошенко - без опыта. Учиться надо. А время - оно как-никак $$$$
Дебит-кредит надо подбить и за ушко на солнышко некоторых...
Yulya - is the best candidate now.
2004.12.29 | Роман ShaRP
Технічне.Пане Гладчук та інші, повідомлення можна Редагувати.(-)
2004.12.29 | Максим’як
Re: Умова Ющенка - голову уряду має підтримати 226
Претендентами можуть бути і Порошенко і Тимошенко і їх кандидатури будуть ставитися на голосування.
Але спробуйте самі подумати, як це виглядатиме. Ющенко справді геній - я вже перестав розгадувати його думки, бо ходи він робить просто ідеальні. Я переконаний, що БЮТ благородно підтримає кандидатуру Порошенко, а НУ - Тимошенко, а як із іншими голосами, як їх у темпі набрати? Тобто, всі вони звідки встали там і сядуть - до 2006 року у Верховній Раді. Ющенко, знаючи, що праця в уряді є дуже ризикована, думає про 2006 рік і не хоче тягнути ризик проблем і критики опонентів на його партію чи БЮТ у вибори до Верховної Ради. Тобто - він замикає все на собі, а своїй команді спокійно готуватися до виборів і не давати підстав для критики лідерів його команди.
Отже, просперечаєшся, Гладчук, точно.
Я би ставив на кандидатуру Гальчинського Анатолія, або щось подібне.
Re: Умова Ющенка - голову уряду має підтримати 226
Работать в Кабмине с акулами - только Юля и потянет.
Сама кого хош сожрет. Коррупцию надо глушить с министерств.
И вообще сильнее её сейчас никто
не просматривается на это место. *****
ВР будет сопротивляться.
В политике её же иногда заносит по западным меркам.
2004.12.30 | Anneken
Хз. Але давайте посперечаємося, що нам, кабанам (-)
А я не знаю, хто буде, але думаю, що П. не буде (-)
2004.12.30 | Mult
Давайте спочатку визначимося, чи буде цей уряд антикризовим
чи буде на хоча б середньострокову перспективу.
З цього вже треба виходити. Від цього, ІМХО, багато чого залежить.
Блок може вже зараз домовитися про спільні дії з Литвином і його НАПУ.
Литвин може за це запропонувати посаду. можливо, навіть для себе. Хоча, для нього це буде, вочевидь, помилкою.
Є й інша сторона. Багато кому його роль ДАІшника не подобається.
Особисто мені оце "Я над сутичкою" не подобалось. Тим більше було зрозуміло з ким реально Литвин. Принаймні, у питаннях про фальсифікації.
2004.12.30 | Роман Зінов'єв
Re: Готовий посперечатися що перший Кабмін Ющенка очолить Поршенко
Друже, тема намбер ван. Все залежить від рішення КС. З тебе дві пляшки. Порошенко відразу після 13 числа буде ПМ. Занось в Інститут "Республіка", програю - дві - з мене. На "ящик" грошей немає Хоча - не "ш-му" справа. От не подобається мені цей проект, інтуітивно відчуваю. Вадим, "козлів" за рога відразу беруть. Щоб хазяїна знали...
Re: Готовий посперечатися що перший Кабмін Ющенка очолить Поршенко
Порошенко багато кому з прихильників Ющенка подобається.
В Сумах десь 50% бачить Юлю прем'єром(завжди б вона така виважена як сьогодні на ТРК Україна - були б усі 90%). Про Порошенка теж говоримо.
Але ж... А Юлю куди? Куди Кінаха (можна б було його на міністра євроінтеграції і нагрузити, тіпа: "дуже важливий пост"). Куди Мороза?
Re: Готовий посперечатися що перший Кабмін Ющенка очолить Поршенко
Друже! Куди - куди? Ти нічого не "поняв"? В опозицію! Я просто цей парламент не уявляю собі. Ні, уявляю. Жорстко буде. Особливо смішно з Морозом вийшло...
Re: Була дуже слушна ідея, щоб ні одного депутата в уряд не брати!
Навпаки б ображалися. А так і нові мажоритарні округи звільняться
Кучма наприклад може у нардепи по Вінничіні піти по округу Порошенка Недоторканність у нас найкраща політична гарантія від темпераментного електорату
Re: Була дуже слушна ідея, щоб ні одного депутата в уряд не брати!
Весь прикол в тому що всі були б справедливо ображені
Для такої ситуації прислів"я є: На обіжених воду возять
А Кучмі місце на нарах, а не в парламенті
2004.12.30 | Максим’як
Re: Браво Гладчук, високо ціню гумор
Народ просо не розуміє, яка у нас Верховна Рада і що потрібно зробити, щоб набрати 226 голосів підтримки.
Ющенко був би неймовірно щасливий, коли б кандидатура Юлії Тимошенко набрала 226 голосів.
2004.12.30 | Vadym Gladchuk
Re: Готовий посперечатися що перший Кабмін Ющенка очолить Поршенко
Якщо Ви про Мороза, то у ніч виборів 26 грудня 2004 року мені Вінський заявив що вони втратили на цих виборах партію.
Я ж казав що навпаки, підтримавши Ющенка, СПУ отримала додаткову кількість прихильників, що розчарувалися у симоненківцях.
Не згоден з Вашою тезою
Як на мене "Йосе" треба пам"ятник ставити біля ЦК СПУ
Він єдиний оскаржував до Верховного Суду результати голосування І туру виборів ПРезидента України 31 жовтня --- виявилося що ЦВК Кідалова І тур рахувала по іншим протоколам, а не тим що були у СПУ та інших учасників виборів
Висновок - реально до ІІ туру вийшли Ющенко та Мороз
2004.12.30 | Максим’як
Re: Я гарантую, якщо у 2006 році Мороз очолюватиме СПУ, то вона
Я гарантую, якщо у 2006 році Мороз очолюватиме СПУ, то вона у ВР не потрапить так, що Вінський десь правий.
2004.12.30 | Vadym Gladchuk
Прошу шановне панство звернути увагу на виступ Ющенка
у якому Президент України наголошує на позапартійності прем"єра.
ВАЮ навіть говорить про приставку екс для колишніх партійних лідерів.
А тепер питання на засипку "Кому легше залишити свої партії при наближенні парламентських виборів 2006: Порошенку, Тимошенко, Мороз чи Кінаху?"
2004.12.30 | Taras-ods
Re: Готовий посперечатися що перший Кабмін Ющенка очолить Порошенко
Vadym Gladchuk пише:
> моя ставка 1 пляшка шампанського (ну треба ж до Нового Року ящик шампанського виграти )
глава кабмина должен быть технарь без политических амбиций.
мои кандидатуры - пинзенек и ехануров.
мороза близко нельзя подпускать к такой должности, кинах мягок и знаний маловато, он классный исполнитель в команде, юли нехватит знаний, она и вице-премьеров принесет много пользы стране и удовлетворит свой драйв.
2004.12.30 | olympic
Люди, давайте дивитися реально.
Юля хоч - би цапки стала - не отримає 226 голосів у Раді. Також сумніваюся, що їх набере Порошенко.
Найреальнішою кандидатурою на даний момент є Литвин. Тим більше, що Ющ ніби йому "должен" за "підтримку" під час революції... У цьому випадку спікером стає Мороз і все чікі-пукі.
olympic пише:
> Юля хоч - би цапки стала - не отримає 226 голосів у Раді. Також сумніваюся, що їх набере Порошенко.
>
> Найреальнішою кандидатурою на даний момент є Литвин. Тим більше, що Ющ ніби йому "должен" за "підтримку" під час революції... У цьому випадку спікером стає Мороз і все чікі-пукі.
>
> Альтернативний варіант ПМ - Кінах.
Литвин... хм...
давайте не забывать кто построил кучме бастион АП!
+он не технарь, он имхо засланый козачек
> Литвин... хм...
> давайте не забывать кто построил кучме бастион АП!
> +он не технарь, он имхо засланый козачек
Звичайно, але голосувати в Раді, на жаль, будемо не ми...
2004.12.30 | QuasiGiraffe
Re: Готовий посперечатися що перший Кабмін Ющенка очолить Порошенко
Порошенко сам в нещодавньому інтерв'ю казав, що треба відділити владу від бізнесу. Якщо він ще так думає, то сам не піде.
Зараз перекидати своїх людей із парламенту в Кабмін - ризикувати втратити вплив в парламенті.
2004.12.30 | otar
А ось думка Юрія Луценка, висловлена під час чату на Рупорі
15:13:59) Lutsenko: У президента Ющенко премьером будет Ющенко. Это означает, что премьером будет некий технократ, которому Ю. будет давть указания, а не договариваться об определенных действиях. Кандидатура Ю. Еханурова - с моей точки зрения, оптимальна.
У него нет своих политических амбиций, он не связан с кланами, имеет хорошую репутацию среди промышленников Украины, России и Запада. Кандидатуры П. Порошенко и Ю. Тимошенко явояются более раскрученными, но каждая из них имеет некие недостатки. Тем не менее, СПУ будет голосовтаь за ЛЮБУЮ кандидатуру, внесенную президентом Ю.
2004.12.30 | Sztefan von Seitz
Єхануров, Юлія, або Кінах. Юля може куди повище піде. (-)
2004.12.30 | Thinker
Ставлю на Єханурова
Маса переваг
1) Людина Ющенка на 100%
2) Найдосвідченіший урядовець в команді Ющенка
3) Добрі зв'язки з промисловими колами
4) Політично незасвічений, жожних негативних емоцій з будь-якого боку
5) Ніхто з союзників Ющенка сильно не образиться
6) Непомітно власних політичних амбіцій
7) Відповідає усім сформульованим вимогам (немає власної партії, бізнесу)
Щодо інших кандидатів є дуже суттєві мінуси
Тимошенко:
1) Шалена ненависть у більшості жителів південних та східних областей. З цим не можна не рахуватися.
2) Лідер партії "Батьківщина"
3) Великі амбіції
Пинзеник:
1) Дуже непопулярний на Півдні та Сході.
2) Лідер партії "Наша Україна".
3) Здається, і в блоці "Наша Україна" його недолюблюють за привласнення загальноблокового бренду.
4) Є амбіції
Порошенко:
1) Здається, його дещо недолюблюють на Півдні та Сході (принаймні у нас в Запоріжжі точно).
2) Власний великий бізнес. Репутація олігарха.
3) Є амбіції
Кінах:
1) Власна партія
2) Невдалий досвід перебування на посаді прем'єра
3) Є амбіції
Мороз:
1) Власна сильна партія, що в недалекому майбутньому претендуватиме на роль головної опозиційної сили.
2) До економіки має віддалене відношення
3) Амбіції
Thinker пише:
> Маса переваг
> 1) Людина Ющенка на 100%
І Кінаха.
> 2) Найдосвідченіший урядовець в команді Ющенка
?
> 3) Добрі зв'язки з промисловими колами
нормальні.
> 4) Політично незасвічений, жожних негативних емоцій з будь-якого боку
> 5) Ніхто з союзників Ющенка сильно не образиться
? Але яка різниця.
> 6) Непомітно власних політичних амбіцій
Є трошки щодо НУ. Ну і добре, то конструктивно.
> 7) Відповідає усім сформульованим вимогам (немає власної партії, бізнесу)
>
> Щодо інших кандидатів є дуже суттєві мінуси
> Тимошенко:
> 1) Шалена ненависть у більшості жителів південних та східних областей. З цим не можна не рахуватися.
> 2) Лідер партії "Батьківщина"
типу.
> 3) Великі амбіції
Ура.
> Пинзеник:
> 1) Дуже непопулярний на Півдні та Сході.
> 2) Лідер партії "Наша Україна".
> 3) Здається, і в блоці "Наша Україна" його недолюблюють за привласнення загальноблокового бренду.
так. Але це не він робив.
> 4) Є амбіції
правда?
> Порошенко:
> 1) Здається, його дещо недолюблюють на Півдні та Сході (принаймні у нас в Запоріжжі точно).
долюблюють, дуже долюблюють.
> 2) Власний великий бізнес. Репутація олігарха.
> 3) Є амбіції
Якщо про професіоналів - то він найкращий! Офігенний чувак! (теж з особистого спілкування.)
> Кінах:
> 1) Власна партія
але яка конструктивна! і власною була як невлалий проект колись. Головне - УСПП.
> 2) Невдалий досвід перебування на посаді прем'єра
"не показав себе ще" Але виборав імідж професіонала.
> 3) Є амбіції
чи є зараз? не дуже видно. Він поставив на перемогу все, теж. До 2002, працював як крутий лобіст великих компаній.
> Мороз:
> 1) Власна сильна партія, що в недалекому майбутньому претендуватиме на роль головної опозиційної сили.
це головне
> 2) До економіки має віддалене відношення
ніякого
> 3) Амбіції
2004.12.30 | Пані
Я теж. (-)
2004.12.30 | Боровик
Теж на Єханурова, але з другого разу, після спроби Ю.Т. (-)
2004.12.30 | пан Roller
Re: Помится кто-то спорил по сто баксов на Ющеннко. (-)
Відповіді
2004.12.29 | Vadym Gladchuk
Re: Готовий посперечатися що перший Кабмін Ющенка очолить Поршенко
Сорі, помилився у прізвище першого Прем"єра --- Петро ПорошенкоВІДРЕДАГОВАНО
2004.12.29 | ky
Re: Готовий посперечатися що перший Кабмін Ющенка очолить Поршен
Порошенко - без опыта. Учиться надо. А время - оно как-никак $$$$Дебит-кредит надо подбить и за ушко на солнышко некоторых...
Yulya - is the best candidate now.
2004.12.29 | Роман ShaRP
Технічне.Пане Гладчук та інші, повідомлення можна Редагувати.(-)
2004.12.29 | Максим’як
Re: Умова Ющенка - голову уряду має підтримати 226
Претендентами можуть бути і Порошенко і Тимошенко і їх кандидатури будуть ставитися на голосування.Але спробуйте самі подумати, як це виглядатиме. Ющенко справді геній - я вже перестав розгадувати його думки, бо ходи він робить просто ідеальні. Я переконаний, що БЮТ благородно підтримає кандидатуру Порошенко, а НУ - Тимошенко, а як із іншими голосами, як їх у темпі набрати? Тобто, всі вони звідки встали там і сядуть - до 2006 року у Верховній Раді. Ющенко, знаючи, що праця в уряді є дуже ризикована, думає про 2006 рік і не хоче тягнути ризик проблем і критики опонентів на його партію чи БЮТ у вибори до Верховної Ради. Тобто - він замикає все на собі, а своїй команді спокійно готуватися до виборів і не давати підстав для критики лідерів його команди.
Отже, просперечаєшся, Гладчук, точно.
Я би ставив на кандидатуру Гальчинського Анатолія, або щось подібне.
2004.12.30 | Михайло Свистович
Re: Умова Ющенка - голову уряду має підтримати 226
Максим’як пише:>
> Я би ставив на кандидатуру Гальчинського Анатолія
От кого там точно не буде, так це Гальчинського.
2004.12.30 | ky
Re: Умова Ющенка - голову уряду має підтримати 226
Работать в Кабмине с акулами - только Юля и потянет.Сама кого хош сожрет. Коррупцию надо глушить с министерств.
И вообще сильнее её сейчас никто
не просматривается на это место. *****
ВР будет сопротивляться.
В политике её же иногда заносит по западным меркам.
2004.12.30 | Anneken
Хз. Але давайте посперечаємося, що нам, кабанам (-)
2004.12.30 | Vadym Gladchuk
Re: Хз. Але давайте посперечаємося, що нам, кабанам (-)
Ну так яка Ваша кандидатура? Моя+пляшка шампанського = Порошенко2004.12.30 | Anneken
А я не знаю, хто буде, але думаю, що П. не буде (-)
2004.12.30 | Mult
Давайте спочатку визначимося, чи буде цей уряд антикризовим
чи буде на хоча б середньострокову перспективу.З цього вже треба виходити. Від цього, ІМХО, багато чого залежить.
Блок може вже зараз домовитися про спільні дії з Литвином і його НАПУ.
Литвин може за це запропонувати посаду. можливо, навіть для себе. Хоча, для нього це буде, вочевидь, помилкою.
Є й інша сторона. Багато кому його роль ДАІшника не подобається.
Особисто мені оце "Я над сутичкою" не подобалось. Тим більше було зрозуміло з ким реально Литвин. Принаймні, у питаннях про фальсифікації.
2004.12.30 | Роман Зінов'єв
Re: Готовий посперечатися що перший Кабмін Ющенка очолить Поршенко
Друже, тема намбер ван. Все залежить від рішення КС. З тебе дві пляшки. Порошенко відразу після 13 числа буде ПМ. Занось в Інститут "Республіка", програю - дві - з мене. На "ящик" грошей немає Хоча - не "ш-му" справа. От не подобається мені цей проект, інтуітивно відчуваю. Вадим, "козлів" за рога відразу беруть. Щоб хазяїна знали...2004.12.30 | Mult
Re: Готовий посперечатися що перший Кабмін Ющенка очолить Поршенко
Порошенко багато кому з прихильників Ющенка подобається.В Сумах десь 50% бачить Юлю прем'єром(завжди б вона така виважена як сьогодні на ТРК Україна - були б усі 90%). Про Порошенка теж говоримо.
Але ж... А Юлю куди? Куди Кінаха (можна б було його на міністра євроінтеграції і нагрузити, тіпа: "дуже важливий пост"). Куди Мороза?
2004.12.30 | Роман Зінов'єв
Re: Готовий посперечатися що перший Кабмін Ющенка очолить Поршенко
Друже! Куди - куди? Ти нічого не "поняв"? В опозицію! Я просто цей парламент не уявляю собі. Ні, уявляю. Жорстко буде. Особливо смішно з Морозом вийшло...2004.12.30 | Uki
Була дуже слушна ідея, щоб ні одного депутата в уряд не брати!
Таким чином ніхто ні на кого б не ображався і всі були б задоволені.2004.12.30 | Vadym Gladchuk
Re: Була дуже слушна ідея, щоб ні одного депутата в уряд не брати!
Навпаки б ображалися. А так і нові мажоритарні округи звільнятьсяКучма наприклад може у нардепи по Вінничіні піти по округу Порошенка Недоторканність у нас найкраща політична гарантія від темпераментного електорату
2004.12.30 | Uki
Re: Була дуже слушна ідея, щоб ні одного депутата в уряд не брати!
Весь прикол в тому що всі були б справедливо ображеніДля такої ситуації прислів"я є: На обіжених воду возять
А Кучмі місце на нарах, а не в парламенті
2004.12.30 | Максим’як
Re: Браво Гладчук, високо ціню гумор
Народ просо не розуміє, яка у нас Верховна Рада і що потрібно зробити, щоб набрати 226 голосів підтримки.Ющенко був би неймовірно щасливий, коли б кандидатура Юлії Тимошенко набрала 226 голосів.
2004.12.30 | Vadym Gladchuk
Re: Готовий посперечатися що перший Кабмін Ющенка очолить Поршенко
Якщо Ви про Мороза, то у ніч виборів 26 грудня 2004 року мені Вінський заявив що вони втратили на цих виборах партію.Я ж казав що навпаки, підтримавши Ющенка, СПУ отримала додаткову кількість прихильників, що розчарувалися у симоненківцях.
2004.12.30 | Mult
Йося не партію втратив, а бабло СДПУ(о).
А СПУшники працюють нормально. Подивіться, на того ж Луценка.Йося діставати починає, якшо чесно. Хочется мітлою гнати його з СПУ за таке.
2004.12.30 | Vadym Gladchuk
Re: Йося не партію втратив, а бабло СДПУ(о).
Не згоден з Вашою тезоюЯк на мене "Йосе" треба пам"ятник ставити біля ЦК СПУ
Він єдиний оскаржував до Верховного Суду результати голосування І туру виборів ПРезидента України 31 жовтня --- виявилося що ЦВК Кідалова І тур рахувала по іншим протоколам, а не тим що були у СПУ та інших учасників виборів
Висновок - реально до ІІ туру вийшли Ющенко та Мороз
2004.12.30 | Максим’як
Re: Я гарантую, якщо у 2006 році Мороз очолюватиме СПУ, то вона
Я гарантую, якщо у 2006 році Мороз очолюватиме СПУ, то вона у ВР не потрапить так, що Вінський десь правий.2004.12.30 | Vadym Gladchuk
Прошу шановне панство звернути увагу на виступ Ющенка
у якому Президент України наголошує на позапартійності прем"єра.ВАЮ навіть говорить про приставку екс для колишніх партійних лідерів.
А тепер питання на засипку "Кому легше залишити свої партії при наближенні парламентських виборів 2006: Порошенку, Тимошенко, Мороз чи Кінаху?"
2004.12.30 | Taras-ods
Re: Готовий посперечатися що перший Кабмін Ющенка очолить Порошенко
Vadym Gladchuk пише:> моя ставка 1 пляшка шампанського (ну треба ж до Нового Року ящик шампанського виграти )
глава кабмина должен быть технарь без политических амбиций.
мои кандидатуры - пинзенек и ехануров.
мороза близко нельзя подпускать к такой должности, кинах мягок и знаний маловато, он классный исполнитель в команде, юли нехватит знаний, она и вице-премьеров принесет много пользы стране и удовлетворит свой драйв.
2004.12.30 | olympic
Люди, давайте дивитися реально.
Юля хоч - би цапки стала - не отримає 226 голосів у Раді. Також сумніваюся, що їх набере Порошенко.Найреальнішою кандидатурою на даний момент є Литвин. Тим більше, що Ющ ніби йому "должен" за "підтримку" під час революції... У цьому випадку спікером стає Мороз і все чікі-пукі.
Альтернативний варіант ПМ - Кінах.
2004.12.30 | Taras-ods
Re: Люди, давайте дивитися реально.
olympic пише:> Юля хоч - би цапки стала - не отримає 226 голосів у Раді. Також сумніваюся, що їх набере Порошенко.
>
> Найреальнішою кандидатурою на даний момент є Литвин. Тим більше, що Ющ ніби йому "должен" за "підтримку" під час революції... У цьому випадку спікером стає Мороз і все чікі-пукі.
>
> Альтернативний варіант ПМ - Кінах.
Литвин... хм...
давайте не забывать кто построил кучме бастион АП!
+он не технарь, он имхо засланый козачек
2004.12.30 | olympic
Re: Люди, давайте дивитися реально.
> Литвин... хм...> давайте не забывать кто построил кучме бастион АП!
> +он не технарь, он имхо засланый козачек
Звичайно, але голосувати в Раді, на жаль, будемо не ми...
2004.12.30 | QuasiGiraffe
Re: Готовий посперечатися що перший Кабмін Ющенка очолить Порошенко
Порошенко сам в нещодавньому інтерв'ю казав, що треба відділити владу від бізнесу. Якщо він ще так думає, то сам не піде.Зараз перекидати своїх людей із парламенту в Кабмін - ризикувати втратити вплив в парламенті.
2004.12.30 | otar
А ось думка Юрія Луценка, висловлена під час чату на Рупорі
15:13:59) Lutsenko: У президента Ющенко премьером будет Ющенко. Это означает, что премьером будет некий технократ, которому Ю. будет давть указания, а не договариваться об определенных действиях. Кандидатура Ю. Еханурова - с моей точки зрения, оптимальна.У него нет своих политических амбиций, он не связан с кланами, имеет хорошую репутацию среди промышленников Украины, России и Запада. Кандидатуры П. Порошенко и Ю. Тимошенко явояются более раскрученными, но каждая из них имеет некие недостатки. Тем не менее, СПУ будет голосовтаь за ЛЮБУЮ кандидатуру, внесенную президентом Ю.
2004.12.30 | Sztefan von Seitz
Єхануров, Юлія, або Кінах. Юля може куди повище піде. (-)
2004.12.30 | Thinker
Ставлю на Єханурова
Маса переваг1) Людина Ющенка на 100%
2) Найдосвідченіший урядовець в команді Ющенка
3) Добрі зв'язки з промисловими колами
4) Політично незасвічений, жожних негативних емоцій з будь-якого боку
5) Ніхто з союзників Ющенка сильно не образиться
6) Непомітно власних політичних амбіцій
7) Відповідає усім сформульованим вимогам (немає власної партії, бізнесу)
Щодо інших кандидатів є дуже суттєві мінуси
Тимошенко:
1) Шалена ненависть у більшості жителів південних та східних областей. З цим не можна не рахуватися.
2) Лідер партії "Батьківщина"
3) Великі амбіції
Пинзеник:
1) Дуже непопулярний на Півдні та Сході.
2) Лідер партії "Наша Україна".
3) Здається, і в блоці "Наша Україна" його недолюблюють за привласнення загальноблокового бренду.
4) Є амбіції
Порошенко:
1) Здається, його дещо недолюблюють на Півдні та Сході (принаймні у нас в Запоріжжі точно).
2) Власний великий бізнес. Репутація олігарха.
3) Є амбіції
Кінах:
1) Власна партія
2) Невдалий досвід перебування на посаді прем'єра
3) Є амбіції
Мороз:
1) Власна сильна партія, що в недалекому майбутньому претендуватиме на роль головної опозиційної сили.
2) До економіки має віддалене відношення
3) Амбіції
2004.12.30 | Sztefan von Seitz
Ой, не можу стриматися від коментаря
Thinker пише:> Маса переваг
> 1) Людина Ющенка на 100%
І Кінаха.
> 2) Найдосвідченіший урядовець в команді Ющенка
?
> 3) Добрі зв'язки з промисловими колами
нормальні.
> 4) Політично незасвічений, жожних негативних емоцій з будь-якого боку
> 5) Ніхто з союзників Ющенка сильно не образиться
? Але яка різниця.
> 6) Непомітно власних політичних амбіцій
Є трошки щодо НУ. Ну і добре, то конструктивно.
> 7) Відповідає усім сформульованим вимогам (немає власної партії, бізнесу)
>
> Щодо інших кандидатів є дуже суттєві мінуси
> Тимошенко:
> 1) Шалена ненависть у більшості жителів південних та східних областей. З цим не можна не рахуватися.
> 2) Лідер партії "Батьківщина"
типу.
> 3) Великі амбіції
Ура.
> Пинзеник:
> 1) Дуже непопулярний на Півдні та Сході.
> 2) Лідер партії "Наша Україна".
> 3) Здається, і в блоці "Наша Україна" його недолюблюють за привласнення загальноблокового бренду.
так. Але це не він робив.
> 4) Є амбіції
правда?
> Порошенко:
> 1) Здається, його дещо недолюблюють на Півдні та Сході (принаймні у нас в Запоріжжі точно).
долюблюють, дуже долюблюють.
> 2) Власний великий бізнес. Репутація олігарха.
> 3) Є амбіції
Якщо про професіоналів - то він найкращий! Офігенний чувак! (теж з особистого спілкування.)
> Кінах:
> 1) Власна партія
але яка конструктивна! і власною була як невлалий проект колись. Головне - УСПП.
> 2) Невдалий досвід перебування на посаді прем'єра
"не показав себе ще" Але виборав імідж професіонала.
> 3) Є амбіції
чи є зараз? не дуже видно. Він поставив на перемогу все, теж. До 2002, працював як крутий лобіст великих компаній.
> Мороз:
> 1) Власна сильна партія, що в недалекому майбутньому претендуватиме на роль головної опозиційної сили.
це головне
> 2) До економіки має віддалене відношення
ніякого
> 3) Амбіції
2004.12.30 | Пані
Я теж. (-)
2004.12.30 | Боровик
Теж на Єханурова, але з другого разу, після спроби Ю.Т. (-)
2004.12.30 | пан Roller
Re: Помится кто-то спорил по сто баксов на Ющеннко. (-)
2004.12.30 | Пані
Анатолій ставив 300. Віддайте Свистовичу гроші! (-)