МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Чого я очікую від Ющенка.

01/02/2005 | Боровик
Чого я очікую від Ющенка:
1. На вулицях перестануть їздити круті авта з проблисковими маячками. Право на маячок матимуть тільки міліція, пожежники, швидка і їм подібні.Серед рівніших з рівних таке право можуть мати тільки лідери інших держав під час державних візитів в Укораїну.Якщо Ющенко не встигатиме на роботу через затори на дорогах, то хай замість того щоб включати маячок хай раніше прокидається, або хай живе на роботі чи хай переносить резиденцію за місто.
2. Ющенко розпродасть маєтки ДУСі, зробить це публічно, так щоб народ побачив чим користувався Кучма.
3. Території заповідники відновлять свою первинну площу за рахунок зносу всіх дач, що були там набудовані. Інститут Ботаніки чи біофак якогось з університетів (за кошти із штрафів за незаконн у забудову) зможуть відновити флору заповідників за короткий термін.
4. Доступ до медицини буде одинаковим для всіх. Феофанія не з*їдатиме половину бюджету на медицину або Феофанія буде одинаково доступна для всіх. Оскільки перше не так швидко виправляється, а друге просто неможливе, то очікую, що всі ресурси що витрачаються на медицину будуть справедливо і рівномірно розоділено між всіма, хто потребує лікування.
5. Служба в армії не буде дескримінацією. Умови для служби в армії повинні бути такими, щоб бажаючі служити покрили потребу держави в солдатах. Основний стимул – матеріальний і гарантія отримання освіти після служби.
6. Монетаризація пільг.
7. Паритетні витрати з держбюджету для села та міста.
8. На протязі кількох місяців в кілька етапів знизити ПДВ з 20 до 6-10 відсотків. Відшкодування всіх боргів по поверненню ПДВ із обов*язковим аудитом топ десятки компаній по об*єму повернення цього податку.
9. Відміна податкових пільг і податкова уніфікація для всіх суб*єктів. Виняток – підприємці без утворення юридичнї особи, фермерські господарства. (Фермерські господарства повинні мати окремий спрощений (примітивний) податковий кодекс, але податки все таки мають платити). Для правильного нарахування податків дрібному підприємцю достатньо знати правила арифметики і мати інструкцію на одному аркуші паперу.
10. Діалог з народом кожні два тижні чи приурочено до кожної значущої події.

Відповіді

  • 2005.01.02 | Обережний герой

    Звідки тут скільки мінусових дописувачів?

    Чи вірніше, мінусових оцінщиків?
  • 2005.01.02 | Сергій Кабуд

    !!

    http://maidanua.org/static/mai/1104686901.html
  • 2005.01.02 | Максим’як

    Re: Боровик, не смішіть людей.

    Це вже точно - кожна кухарка може керувати державою.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.01.02 | Сергій Кабуд

      кухарка краще керує за совкового бюрократа

      Ющенко доречі ще не президент а вже демонструє любов до бандитів
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.01.02 | Максим’як

        Re: Саакашвілі також підтримує українських бандитів.

        02.01.2005, 11:53
        Л.Кучма: "Грузия всегда занимала особое место в сердце - и моем лично, и Украины"
        Президент Украины Леонид Кучма 31 декабря в Мариинском дворце провел встречу с Президентом Грузии Михаилом Саакашвили, который пребывает в Киеве с неофициальным визитом. Об этом ЛІГАБізнесІнформ сообщили в Главном управлении информационной политики Администрации Президента Украины.
        В начале встречи Президент Грузии поблагодарил Президента Украины за все сделанное для грузинско-украинских отношений. "За время Вашего президентства они вышли на абсолютно новый уровень. Действительно это просто братские отношения, и в этом есть часть Вашей личной заслуги. Я выражаю признательность и от себя лично, и от своего народа. Я думаю, что сейчас дружба Украины и Грузии для нас - это решающий фактор в нашей внешней политике. Для нас Украина - стратегический союзник, пример для наследования и просто, по-человечески, большой друг. И я хочу, чтобы Вы знали, что мы тоже Вам очень признательны и как Президенту, и как человеку за то, что Вы сделали для наших отношений", - сказал М.Саакашвили.

        В свою очередь, глава украинского государства отметил: "Грузия всегда занимала особое место в сердце - и моем лично, и Украины. Я думаю, что мы имеем право гордиться тем, что сделали за эти годы, доверие друг к другу только растет. И не только на уровне человеческих отношений, я думаю, что и в экономике, и в других проблемных вопросах мы всегда были рядом друг с другом и всегда протягивали руку помощи, особенно в те моменты, когда была потребность у грузинской стороны. Фундамент заложен мощный, дай Бог, чтобы сооружение и дальше строили навеки. Я в этом убежден".

        В ходе беседы была обсуждена внутриполитическая ситуация в Украине и Грузии. Стороны остановились на вопросах развития двустороннего политического диалога и торгово-экономического сотрудничества.



        ЛIГАБiзнесIнформ

        ----------
        А білоруський Лукашенко - підтримав Ющенка.
  • 2005.01.05 | Боровик

    Індекси економічних свобод

    Панове, сьогодні опубліковано індекси економічних свобод для різних країн світу. Україна на 88-му, попереду кілька Африканських країн. Позаду - в основному болото.
    Дивіться рейтинг на:
    http://www.heritage.org/research/features/index/countries.cfm
    Зверніть увагу на наших співжителів по СРСРу (Естонія-Латвія-Україна-Білорусія-Туркменія).
    Таблиця рейтингів економічних свобод дуже наочна і може показувати бажаний вектор для нової влади.

    Подробиці про Україну:
    http://www.heritage.org/research/features/index/country.cfm?id=Ukraine
    Ukraine’s political system was gripped last fall by the struggle to succeed President Leonid Kuchma, who has ruled since 1995. Kuchma’s term expired in October 2004, and instead of standing for re-election, he was expected to try to secure constitutional amendments leaving his parliamentary supporters with a greater share of governing power than they previously possessed. The result would have been to undermine the moderate progress that Ukraine has made in economic reform and further aggravate pervasive government corruption and mismanagement. This would affect a number of important sectors, including energy and telecommunications, scheduled for privatization in 2004. Ukraine depends almost entirely on energy imports from Russia. High oil prices and delays in the completion of the Odessa–Brody oil pipeline could hurt the economic expansion Ukraine has been experiencing in recent years. Tax rates have been cut, flat rates have been adopted, and wages are growing. Steel, which accounts for 30 percent of export revenue, has benefited from the rising world price and aids further economic expansion. Ukraine’s fiscal burden of government score is 1.3 point better this year; in addition, its government intervention score is 0.5 point better, and its monetary policy score is 1 point better. As a result, Ukraine’s overall score is 0.28 point better this year.


    Trade Policy
    Score:3.0
    According to the World Bank, Ukraine’s weighted average tariff rate in 2002 (the most recent year for which World Bank data are available) was 4.4 percent. Non-tariff barriers include non-transparent standards, cumbersome procedures for phytosanitary certification, and import licenses.


    Fiscal Burden
    Score:2.6
    Ukraine is cutting taxes, replacing its progressive tax system with a flat tax. The top income tax rate is 13 percent, down from the 40 percent reported in the 2004 Index. The top corporate tax rate is 25 percent, down from the 30 percent reported in the 2004 Index. In 2002, based on data from the Economist Intelligence Unit, government expenditures as a share of GDP decreased by 0.4 percentage point to 26.8 percent, compared to a 0.2 percentage point increase in 2001. On net, Ukraine’s fiscal burden of government score is 1.3 point better this year.


    Government Intervention
    Score:2.5
    The World Bank reports that the government consumed 20.4 percent of GDP in 2002. In the same year, according to the International Monetary Fund, Ukraine received 4.07 percent of its total revenues from state-owned enterprises and government ownership of property, down from the 9.62 percent reported in the 2004 Index. As a result, Ukraine’s government intervention score is 0.5 point better this year.


    Monetary Policy
    Score:2.0
    From 1994 to 2003, Ukraine’s weighted average annual rate of inflation was 5.91 percent, down from 7.52 percent from 1993 to 2002. As a result, Ukraine’s monetary policy score is 1 point better this year.


    Foreign Investment
    Score:4.0
    Although foreign investment in most types of businesses is permitted, it is impeded by a number of formal and informal barriers. According to the U.S. Department of Commerce, legislation passed in October 2001 “places a 20-year moratorium on land sales to foreigners, although foreigners are permitted to own land plots on which company facilities have been built.” Apart from the general lack of transparency in Ukraine’s privatization program, foreign investors may participate only in the privatization of “strategic” sectors, which include radio, television, and insurance. Foreign equity shares in television, radio, and publishing companies are restricted to 30 percent. According to the Economist Intelligence Unit, “The major stumbling blocks to greater investment have been Ukraine’s high levels of corruption and contradictory regulatory and legal regimes….” The International Monetary Fund reports that resident and non-resident foreign exchange accounts are subject to restrictions. Payments and transfers are subject to various licensing requirements and quantitative limits. Some capital transactions, including credit operations, are subject to controls and licenses.


    Banking and Finance
    Score:3.0
    Ukraine’s banking sector is weak and undeveloped. According to the Economist Intelligence Unit, “All parts of the sector—including banks, non-bank financial institutions and the securities market—are still largely underdeveloped and suffer from insufficient capital, an unsatisfactory legal infrastructure and limited investment opportunities.” A January 2002 law “On Banks and Banking Activity” ended discrimination against foreign banks. “Foreign licensed banks may carry out all the same activities as domestic banks,” reports the U.S. Department of Commerce, “and there is no ceiling on their participation in the banking system.” The government owns two banks and subsidizes loans to the agricultural sector. The Financial Action Task Force, an anti–money-laundering watchdog organization, has kept Ukraine on its list of countries that are not doing enough to combat money laundering.


    Wages and Prices
    Score:3.0
    The government controls some prices. According to the U.S. Department of Commerce, “The cabinet of Ministers of Ukraine has price-setting authority with products, goods, and services in certain sectors. These lists include basic tariffs (e.g., electricity, telecommunications, transportation, utilities), and some crucial products such as sugar, grain, gas, oil, etc. Government regulated prices and tariffs may change as a result of changes in production and sale conditions.” Ukraine has a minimum wage.


    Property Rights
    Score:4.0
    Protection of property is weak. Ukraine’s “Constitution provides for an independent judiciary,” reports the U.S. Department of State; “however, in practice, the judiciary is subject to considerable political interference from the executive branch and also suffers from corruption and inefficiency.” According to the U.S. Department of Commerce, “Organized crime is alleged to influence court decisions.” The Economist Intelligence Unit reports that “the institutional capacity of the state and the judiciary is too weak to combat organised crime effectively. Organised crime and domestic vested interests pose a significant threat to foreign investors who become involved in those areas of the local economy that are considered to be protected.”


    Regulation
    Score:4.0
    The U.S. Department of Commerce reports that “private investment (including U.S. investment) is greatly hampered by rampant corruption, overregulation, lack of transparency, high business taxes, and inconsistent application of local law…. The bureaucratic procedures for obtaining various permits, licenses, etc., are complex and unpredictable, burdensome and duplicative; they create confusion, significantly raise the cost of doing business in Ukraine, provide opportunities for corruption, and drive much activity into the burgeoning ‘shadow’ economy.” According to the Economist Intelligence Unit, “Corruption among public-sector officials stems from the low level of wages and the high level of bureaucracy, which has resulted in pervasive bribery….”


    Informal Market
    Score:4.0
    Transparency International’s 2003 score for Ukraine is 2.3. Therefore, Ukraine’s informal market score is 4 this year.
  • 2005.01.05 | Shooter

    Певні корекції

    Боровик пише:
    > Чого я очікую від Ющенка:
    >
    > 4. Доступ до медицини буде одинаковим для всіх. Феофанія не з*їдатиме половину бюджету на медицину або Феофанія буде одинаково доступна для всіх. Оскільки перше не так швидко виправляється, а друге просто неможливе, то очікую, що всі ресурси що витрачаються на медицину будуть справедливо і рівномірно розоділено між всіма, хто потребує лікування.

    До питання потрібно підходити ширше. А саме - необхідна реформа охорони здоров'я, себто запровадження страхової медицини.

    > 5. Служба в армії не буде дескримінацією. Умови для служби в армії повинні бути такими, щоб бажаючі служити покрили потребу держави в солдатах. Основний стимул – матеріальний і гарантія отримання освіти після служби.

    Запровадження невеликої, проте сучасної та боєздатної професійної армії.

    > 8. На протязі кількох місяців в кілька етапів знизити ПДВ з 20 до 6-10 відсотків. Відшкодування всіх боргів по поверненню ПДВ із обов*язковим аудитом топ десятки компаній по об*єму повернення цього податку.

    ПДВ не може знижуватися аж на стільки. Інша справа - впорядкування платежів і відшкодування ПДВ.

    Ще одна можливість - запровадження "знижених" ставок ПДВ на, скажімо, ліки та продукти.

    > 10. Діалог з народом кожні два тижні чи приурочено до кожної значущої події.

    Раз на місяць.

    +

    11) Введення експортного податку на сировину.

    12) Або "домовленість" з олігархами про те, що останні перестають відмивати гроші через оффшори і світять весь прибуток з екпорту в Україні, або введення індикативних цін на певні не чисто сировинні експортні коммодіті (як, скажімо, Норвегія робить з нафтою).

    13) Судова реформа.

    14) Реформа освіти і, спеціально, - початкової та середньої освіти.

    15) Завершення пенсійної реформи (державна + "накопичувальна" пенсія)

    16) Запровадження в тій чи іншій формі проґресивного "податку на багатство". Після певної величини маєтку (скажімо, для України би розумною виглядала цифра в 100 тис доларів) він повинен обкладатися податком прогресивно. Як на "поточній" основі (річний податок), так і при зміні власності, включаючи всі її (зміни) форми.

    17) Обов'язкове декларування доходів держслужбовців та їхніх родин.

    18) Разову податкову амністію для всіх (можливість задекларувати все своє майно). Суттєві покарання за ухилення від сплати податків, особливо у великих розмірах в подальшому.

    19) Адміністративно-податкову реформу. Формування "самодостатніх" адміністративних одиниць і зміна току податків від "центрально-розподільчого" до "стовбур і гілки".

    Як ще щось нагадаю - напишу. :)
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.01.05 | Боровик

      Re: Певні корекції

      Shooter пише:
      > Боровик пише:
      > > Чого я очікую від Ющенка:
      > >
      > > 4. Доступ до медицини буде одинаковим для всіх. Феофанія не з*їдатиме половину бюджету на медицину або Феофанія буде одинаково доступна для всіх. Оскільки перше не так швидко виправляється, а друге просто неможливе, то очікую, що всі ресурси що витрачаються на медицину будуть справедливо і рівномірно розоділено між всіма, хто потребує лікування.
      >
      > До питання потрібно підходити ширше. А саме - необхідна реформа охорони здоров'я, себто запровадження страхової медицини.
      Так, але почати теба з рівності всіх як скелету. Реформа, страховка і таке інше, то вже м*ясо яке наростає на скелет.
      Щодо страховки на медицину, то Ющенко з цим не впорається, на це потрібно дуже багато часу, тому і не варто від нього цього очікувати.

      >
      > > 8. На протязі кількох місяців в кілька етапів знизити ПДВ з 20 до 6-10 відсотків. Відшкодування всіх боргів по поверненню ПДВ із обов*язковим аудитом топ десятки компаній по об*єму повернення цього податку.
      >
      > ПДВ не може знижуватися аж на стільки. Інша справа - впорядкування платежів і відшкодування ПДВ.
      >
      > Ще одна можливість - запровадження "знижених" ставок ПДВ на, скажімо, ліки та продукти.
      Пане Шутере, може ПДВ знижуватись аж до нуля. Цей податок взагалі не обов*язковий.
      Я за те, щоб його знижували на 2% кожні два місяці.
      А от відмінні ставки на ПДВ щодо ліків та продуктів вже є базою для корупції по схемі: за хабаря оформляти товар як продукти чи як ліки.
      Як показує досвід, є способи як запчастини до машин по документах проходять під назвою сосиски телячі... Якщо не віритеЮ, спитайте у Медведчуків. :)

      >
      > 11) Введення експортного податку на сировину.
      >
      > 12) Або "домовленість" з олігархами про те, що останні перестають відмивати гроші через оффшори і світять весь прибуток з екпорту в Україні, або введення індикативних цін на певні не чисто сировинні експортні коммодіті (як, скажімо, Норвегія робить з нафтою).
      Домовленості законні? Чи ви мали на увазі за їх участю розписати закони щоб всі були щасливі?

      > 13) Судова реформа.
      Ну це само собою

      > 14) Реформа освіти і, спеціально, - початкової та середньої освіти.
      Ну це само собою

      > 15) Завершення пенсійної реформи (державна + "накопичувальна" пенсія)
      І як ви собі це уявляєте? Чи є позитивні приклади для країн з корупцією?
      >
      > 16) Запровадження в тій чи іншій формі проґресивного "податку на багатство". Після певної величини маєтку (скажімо, для України би розумною виглядала цифра в 100 тис доларів) він повинен обкладатися податком прогресивно. Як на "поточній" основі (річний податок), так і при зміні власності, включаючи всі її (зміни) форми.


      > 17) Обов'язкове декларування доходів держслужбовців та їхніх родин.
      Це я мав вписати, але подумав, що то вже на потім.

      > 18) Разову податкову амністію для всіх (можливість задекларувати все своє майно). Суттєві покарання за ухилення від сплати податків, особливо у великих розмірах в подальшому.
      Це тонке питання, бо амністії розвалюють податкову дисципліну. Навіть розмова на цю тему приводить до зниження сплати податків.

      > 19) Адміністративно-податкову реформу. Формування "самодостатніх" адміністративних одиниць і зміна току податків від "центрально-розподільчого" до "стовбур і гілки".
      >
      > Як ще щось нагадаю - напишу. :)
      Пишіть.
      Взагалі то, якби це було комусь потрібно, то я міг би написати принципи на яких мала би базуватись реформа в медицині.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.01.06 | Shooter

        Re: Певні корекції

        Боровик пише:
        > Shooter пише:
        >
        > > До питання потрібно підходити ширше. А саме - необхідна реформа охорони здоров'я, себто запровадження страхової медицини.
        > Так, але почати теба з рівності всіх як скелету. Реформа, страховка і таке інше, то вже м*ясо яке наростає на скелет.
        > Щодо страховки на медицину, то Ющенко з цим не впорається, на це потрібно дуже багато часу, тому і не варто від нього цього очікувати.

        Ні. Потрібно лише "переформатувати" соціальні платежі. + прийняти закон про страхові медичні компанії. З досвіду постсоцкраїн Європи - якщо не намагатися владі/привладним колам заробляти бабки на страховій медицині, запровадити цей інструментарій не так вже й складно.

        > > > 8. На протязі кількох місяців в кілька етапів знизити ПДВ з 20 до 6-10 відсотків. Відшкодування всіх боргів по поверненню ПДВ із обов*язковим аудитом топ десятки компаній по об*єму повернення цього податку.
        > >
        > > ПДВ не може знижуватися аж на стільки. Інша справа - впорядкування платежів і відшкодування ПДВ.
        > >
        > > Ще одна можливість - запровадження "знижених" ставок ПДВ на, скажімо, ліки та продукти.
        > Пане Шутере, може ПДВ знижуватись аж до нуля. Цей податок взагалі не обов*язковий.
        > Я за те, щоб його знижували на 2% кожні два місяці.
        > А от відмінні ставки на ПДВ щодо ліків та продуктів вже є базою для корупції по схемі: за хабаря оформляти товар як продукти чи як ліки.
        > Як показує досвід, є способи як запчастини до машин по документах проходять під назвою сосиски телячі... Якщо не віритеЮ, спитайте у Медведчуків. :)

        Ви, здається, плутаєте дві речі: законодавче поле для податків та дотримання законів.
        З іншого боку, ПДВ в "нормальних країнах" (Європи) - один з суттєвих наповнювачів бюджету.
        І ще раз: різна величина ПДВ (при дотриманні законів, звісно) допомагає найбіднішим верствам населення.


        > > 12) Або "домовленість" з олігархами про те, що останні перестають відмивати гроші через оффшори і світять весь прибуток з екпорту в Україні, або введення індикативних цін на певні не чисто сировинні експортні коммодіті (як, скажімо, Норвегія робить з нафтою).
        > Домовленості законні? Чи ви мали на увазі за їх участю розписати закони щоб всі були щасливі?

        Все повинне бути "законне". :)
        А домовленості можуть бути як формальні, так і неформальні. Головне, що має досягатися, - "податок на експорт" має платитися в Україні, а не "на Кайманових островах".


        > > 15) Завершення пенсійної реформи (державна + "накопичувальна" пенсія)
        > І як ви собі це уявляєте? Чи є позитивні приклади для країн з корупцією?

        Я ще раз наголошую: не потрібно перемішувати мухи з котлетами - створення ефективної законодавчої системи та її дотримання.

        З іншого боку, поява пенсійних фондів створить перших "портфельних" гравців на фондовому ринку, що, можливо, заставить деякі з вітчизняних компаній переглянути свою політику заохочення інвестицій в бік "показування" прибутковости компаній.

        Підкреслю ще раз: звісно, в цій сфері потрібний суворий "контроль та облік" з боку держави.

        > > 18) Разову податкову амністію для всіх (можливість задекларувати все своє майно). Суттєві покарання за ухилення від сплати податків, особливо у великих розмірах в подальшому.
        > Це тонке питання, бо амністії розвалюють податкову дисципліну. Навіть розмова на цю тему приводить до зниження сплати податків.

        Навпаки - відстуність такої амністії консервує картину несплати податків "назавжди". Залишаючи, з іншого боку, "неплатника" залежним від того, з якої ноги сьогодні встав дехто у владі.

        А так - маєш шанс "перебратись зі спортивного в костюм від Версаче". І надалі, будучи "розумним", не бути залежним від настрою когось в державному апараті.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.01.06 | Боровик

          Re: Певні корекції

          Пане Шутере, думаю, що з часів виникнення Майдану не знайдеться жодного вашого повідомлення яке я б не прочитав.
          Зараз той рідкісний момент коли я не можу з вами погодитись по більшості тез:

          Shooter пише:
          > Боровик пише:
          > > Shooter пише:
          > >
          > > > До питання потрібно підходити ширше. А саме - необхідна реформа охорони здоров'я, себто запровадження страхової медицини.
          > > Так, але почати теба з рівності всіх як скелету. Реформа, страховка і таке інше, то вже м*ясо яке наростає на скелет.
          > > Щодо страховки на медицину, то Ющенко з цим не впорається, на це потрібно дуже багато часу, тому і не варто від нього цього очікувати.
          >
          > Ні. Потрібно лише "переформатувати" соціальні платежі. + прийняти закон про страхові медичні компанії. З досвіду постсоцкраїн Європи - якщо не намагатися владі/привладним колам заробляти бабки на страховій медицині, запровадити цей інструментарій не так вже й складно.
          Я не проти того щоб було так як ви хочете, але очцкуваи вирішення цього від Ющенка неможливо.
          Ви пишете про ситуацію, як вона повинна виглядати в ідеалі. Але ви тут же пишете про умовність "якщо не намагатися владі/привладним колам заробляти бабки на страховій медицині", яка повністю унеможливлює ідею в нашій країні. Це прикро, але питання "корпуції" намагання заробляти бабки владою поки що не вирішено і не може бути вирішеним швидко.

          > > > > 8. На протязі кількох місяців в кілька етапів знизити ПДВ з 20 до 6-10 відсотків. Відшкодування всіх боргів по поверненню ПДВ із обов*язковим аудитом топ десятки компаній по об*єму повернення цього податку.
          > > >
          > > > ПДВ не може знижуватися аж на стільки. Інша справа - впорядкування платежів і відшкодування ПДВ.
          > > >
          > > > Ще одна можливість - запровадження "знижених" ставок ПДВ на, скажімо, ліки та продукти.
          > > Пане Шутере, може ПДВ знижуватись аж до нуля. Цей податок взагалі не обов*язковий.
          > > Я за те, щоб його знижували на 2% кожні два місяці.
          > > А от відмінні ставки на ПДВ щодо ліків та продуктів вже є базою для корупції по схемі: за хабаря оформляти товар як продукти чи як ліки.
          > > Як показує досвід, є способи як запчастини до машин по документах проходять під назвою сосиски телячі... Якщо не віритеЮ, спитайте у Медведчуків. :)
          >
          > Ви, здається, плутаєте дві речі: законодавче поле для податків та дотримання законів.
          > З іншого боку, ПДВ в "нормальних країнах" (Європи) - один з суттєвих наповнювачів бюджету.
          > І ще раз: різна величина ПДВ (при дотриманні законів, звісно) допомагає найбіднішим верствам населення.
          Ага. Знову ви даєте в якості прикладу недоречну ситуацію. В "нопрмальних країнах" немає такої корупції і такого зневажання законів. Тому, допоки у нас не вирішено проблему корупції і поваги до законів, роль держави має бути мінімізованою в участі в регуляції економіки. Тобто ПДВ якщо не відмінити, то мінімізувати і не можна допустити різних ставок для ПДВ.


          > > > 15) Завершення пенсійної реформи (державна + "накопичувальна" пенсія)
          > > І як ви собі це уявляєте? Чи є позитивні приклади для країн з корупцією?
          >
          > Я ще раз наголошую: не потрібно перемішувати мухи з котлетами - створення ефективної законодавчої системи та її дотримання.
          >
          > З іншого боку, поява пенсійних фондів створить перших "портфельних" гравців на фондовому ринку, що, можливо, заставить деякі з вітчизняних компаній переглянути свою політику заохочення інвестицій в бік "показування" прибутковости компаній.
          >
          > Підкреслю ще раз: звісно, в цій сфері потрібний суворий "контроль та облік" з боку держави.
          А контролюватиме, звісно, людина, яка хоче їсти, має сім*ю і не проти того, щоб ще мати рахунок в швейцарському банку... Тобто, створення ефективної законодавчої системи не гарантує її дотримання.
          Про пенсії напишу окремо.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2005.01.06 | Shooter

            Re: Певні корекції

            Ще раз: ви змішуєте боротьбу з корупцією, яка, звісно, - крайньо необхідна, із реалізацією певних економічно-соціальних реформ, які теж є крайньо необхідними.

            З іншого боку - в європейській моделі іншого "нормального" ніж "велфаре стейт" просто не існує.

            Боровик пише:
            > > Shooter пише:

            > > > > До питання потрібно підходити ширше. А саме - необхідна реформа охорони здоров'я, себто запровадження страхової медицини.
            > > > Так, але почати теба з рівності всіх як скелету. Реформа, страховка і таке інше, то вже м*ясо яке наростає на скелет.
            > > > Щодо страховки на медицину, то Ющенко з цим не впорається, на це потрібно дуже багато часу, тому і не варто від нього цього очікувати.
            > >
            > > Ні. Потрібно лише "переформатувати" соціальні платежі. + прийняти закон про страхові медичні компанії. З досвіду постсоцкраїн Європи - якщо не намагатися владі/привладним колам заробляти бабки на страховій медицині, запровадити цей інструментарій не так вже й складно.

            > Я не проти того щоб було так як ви хочете, але очцкуваи вирішення цього від Ющенка неможливо.
            > Ви пишете про ситуацію, як вона повинна виглядати в ідеалі. Але ви тут же пишете про умовність "якщо не намагатися владі/привладним колам заробляти бабки на страховій медицині", яка повністю унеможливлює ідею в нашій країні. Це прикро, але питання "корпуції" намагання заробляти бабки владою поки що не вирішено і не може бути вирішеним швидко.

            Я не думаю, що є непереборною проблемою вирішити питання "як уникнути корупції в страховій медицині" якщо намагатися боротися з корупцією взагалі. Наприклад, на першому етапі подібна страхова компанія повинна бути лише одна і державна і перебувати під жорстким контролем влади.

            З іншого боку, кожен повинен розуміти, що "безплатної" медицини не буває. І що універсальним підходом до охорони здоров'я є принцип співучасті у формуванні відповідних коштів всіма громадянами. Як мають формуватися конкретні правила - це інше питання, проте - впенений, - вирішувальне. Причому ефективним способом, при якому медичне обслуговування матимуть забезпечене і найбідніші верстви.


            > > > > > 8. На протязі кількох місяців в кілька етапів знизити ПДВ з 20 до 6-10 відсотків. Відшкодування всіх боргів по поверненню ПДВ із обов*язковим аудитом топ десятки компаній по об*єму повернення цього податку.
            > > > >
            > > > > ПДВ не може знижуватися аж на стільки. Інша справа - впорядкування платежів і відшкодування ПДВ.
            > > > >
            > > > > Ще одна можливість - запровадження "знижених" ставок ПДВ на, скажімо, ліки та продукти.
            > > > Пане Шутере, може ПДВ знижуватись аж до нуля. Цей податок взагалі не обов*язковий.
            > > > Я за те, щоб його знижували на 2% кожні два місяці.
            > > > А от відмінні ставки на ПДВ щодо ліків та продуктів вже є базою для корупції по схемі: за хабаря оформляти товар як продукти чи як ліки.
            > > > Як показує досвід, є способи як запчастини до машин по документах проходять під назвою сосиски телячі... Якщо не віритеЮ, спитайте у Медведчуків. :)
            > >
            > > Ви, здається, плутаєте дві речі: законодавче поле для податків та дотримання законів.
            > > З іншого боку, ПДВ в "нормальних країнах" (Європи) - один з суттєвих наповнювачів бюджету.
            > > І ще раз: різна величина ПДВ (при дотриманні законів, звісно) допомагає найбіднішим верствам населення.

            > Ага. Знову ви даєте в якості прикладу недоречну ситуацію. В "нопрмальних країнах" немає такої корупції і такого зневажання законів. Тому, допоки у нас не вирішено проблему корупції і поваги до законів, роль держави має бути мінімізованою в участі в регуляції економіки. Тобто ПДВ якщо не відмінити, то мінімізувати і не можна допустити різних ставок для ПДВ.

            See above. Корупція і решта хоч і перетинаються, проте далеко не є тотожними.

            Або якщо хочете - відмінять/знижать ПДВ, проте не будуть боротися з корупцією - будуть так самісінько красти, тільки іншим макаром, а не через "галицьке/київське/донецьке повітря" (якщо Ви в курсі - про що я).

            > > > > 15) Завершення пенсійної реформи (державна + "накопичувальна" пенсія)
            > > > І як ви собі це уявляєте? Чи є позитивні приклади для країн з корупцією?
            > >
            > > Я ще раз наголошую: не потрібно перемішувати мухи з котлетами - створення ефективної законодавчої системи та її дотримання.
            > >
            > > З іншого боку, поява пенсійних фондів створить перших "портфельних" гравців на фондовому ринку, що, можливо, заставить деякі з вітчизняних компаній переглянути свою політику заохочення інвестицій в бік "показування" прибутковости компаній.
            > >
            > > Підкреслю ще раз: звісно, в цій сфері потрібний суворий "контроль та облік" з боку держави.

            > А контролюватиме, звісно, людина, яка хоче їсти, має сім*ю і не проти того, щоб ще мати рахунок в швейцарському банку... Тобто, створення ефективної законодавчої системи не гарантує її дотримання.

            Знову - see above, оскільки the sаme.

            Окрім того, що без появи "портфельних" інвесторів/капіталу (зовнішніх+внутрішніх) ніхто не буде намагатися зробити вітчизняні підприємства прибутковими. І пенсійні фонди (знову ж таки: як вони мають виникати і діяти - це вже деталі, які "вирішуються") є одним з таких потеціальних інвесторів.

            Це подібно до банків, якщо хочете. Не зважаючи на високу корупцію, все одно існують і, окрім певних негативних прикладів, в масі свохй не жахають "маленьких громадян".
        • 2005.01.06 | Боровик

          Re: Певні корекції

          Shooter пише:
          > > > 15) Завершення пенсійної реформи (державна + "накопичувальна" пенсія)
          > > І як ви собі це уявляєте? Чи є позитивні приклади для країн з корупцією?
          >
          > Я ще раз наголошую: не потрібно перемішувати мухи з котлетами - створення ефективної законодавчої системи та її дотримання.
          >
          > З іншого боку, поява пенсійних фондів створить перших "портфельних" гравців на фондовому ринку, що, можливо, заставить деякі з вітчизняних компаній переглянути свою політику заохочення інвестицій в бік "показування" прибутковости компаній.
          >
          > Підкреслю ще раз: звісно, в цій сфері потрібний суворий "контроль та облік" з боку держави.
          Коли я піддав сумніву вашу тезу, то скажу чому.
          Пенсійна реформа, яку розпочато в Україні, розрахована так, що тільки в 2018 році буде можливим з державної накопичувальної вистеми перекинути свої кошти на приватні компанії.
          В країні діє солідарна система пенсійного забезпечення яка є найнеефективніша з усіх для стабільного суспільства в умовах вільного ринку.
          Але в умовах розвалу країни СРСР кільканадцять років тому, правління Кравчука, Кучми, революції ця система єдина яка може вижити. Якщо би кілька років тому так сталося, що доля пенсій перейшла би в приватні чи навіть державні руки через систему накопичення, то зараз не було би ніяких накопичень, а було би ще зо два-три олігархи.
          Оскільки пенсіна реформа дуже довготривалий процес то вимагати від Ющенка завершення пенсійної реформи неможливо. Можна очікувати тільки завершення розроблення програми.
          На початкових етапах реформи пенсійне забезпечення осіб, які не братимуть участі в обов'язковій накопичувальній системі, здійснюватиметься за рахунок коштів солідарної системи.
          Конкретно, від Ющенка в цьому плані можна очікувати оптимізації діючої системи через баланс при скороченні обох частин:
          Навантаження пенсійних виплат на роботодавця = збільшені пенсії.
          Роботодавці змушені сплачувати до пенсійної системи третину фонду заробітної плати, що підвищує собівартість продукції і знижує її конкурентоспроможність, стримує зростання заробітної плати, не сприяє залученню інвестицій, легалізації тіньового сектору економіки та доходів населення.
          Надмірне пенсійно-страхове навантаження на економіку звужує платіжну базу і джерела пенсійних надходжень.
          Треба зменшити навантаження на роботодавця зниженням відрахувань до пенсійного фонду. Для цього:
          1. Підняття вікового цензу пенсіонерів.
          2. Скорочення чи повна відміна пільг по пенсіях.
          3. Пенсії не повинні відрізнятись в 20 разів в залежності від того чи був пеннсіонер депутатом чи сантехніком.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2005.01.06 | Shooter

            Re: Певні корекції

            Боровик пише:
            >
            > Коли я піддав сумніву вашу тезу, то скажу чому.
            > Пенсійна реформа, яку розпочато в Україні, розрахована так, що тільки в 2018 році буде можливим з державної накопичувальної вистеми перекинути свої кошти на приватні компанії.
            > В країні діє солідарна система пенсійного забезпечення яка є найнеефективніша з усіх для стабільного суспільства в умовах вільного ринку.

            Ні. Оскільки держава лише "проїдає" гроші, латаючи ними соціальні дірки. Найефективнішою є саме змішана система.

            > На початкових етапах реформи пенсійне забезпечення осіб, які не братимуть участі в обов'язковій накопичувальній системі, здійснюватиметься за рахунок коштів солідарної системи.

            Воно так і є в "перехідних країнах". Як приклад - "реформована" словацька система. Гр. собі вибирає, чи він сплачує всі 100% державі, а вона в момент його виходу на пенсію корелює його пенсію з величиною зарплати/своїми фінансовими можливостями (Пенсійного фонду), чи ділить 50 і 50, після чого має "ґарантію мінімуму" з державної системи + "гру" з рештою 50%. Законодавчо ж можна обмежити приватні пенсійні компанії, скажімо, вкладанням їхніх активів лише в високоліквідні та середньоліквідні фінансові активи з, відповідно, низьким та середнім ступнем ризику і низьким та середнім зростанням активів "накопичувальника".

            > Конкретно, від Ющенка в цьому плані можна очікувати оптимізації діючої системи через баланс при скороченні обох частин:
            > Навантаження пенсійних виплат на роботодавця = збільшені пенсії.
            > Роботодавці змушені сплачувати до пенсійної системи третину фонду заробітної плати, що підвищує собівартість продукції і знижує її конкурентоспроможність, стримує зростання заробітної плати, не сприяє залученню інвестицій, легалізації тіньового сектору економіки та доходів населення.

            Вибачте, але це абсолютно не арґумент. Якщо при середній зарплаті в 1/10 європейської та в 2 рази нижчій ціні на ресурси хтось ще починає жалітися на "високу собівартість", то він відверто дурить. Привик просто народ у нас не менше 30% прибутку мати (а дехто і 100% полюбляє) - от і починає стогнати, якщо "все і зразу" починає не вдаватися.


            > 1. Підняття вікового цензу пенсіонерів.
            згоден

            > 2. Скорочення чи повна відміна пільг по пенсіях.
            згоден
            > 3. Пенсії не повинні відрізнятись в 20 разів в залежності від того чи був пеннсіонер депутатом чи сантехніком.

            Може і не в 20, проте повинні залежати від виконуваної праці.
    • 2005.01.06 | Боровик

      Re: Певні корекції

      Shooter пише:
      > Боровик пише:
      > > Чого я очікую від Ющенка:
      > >
      > > 4. Доступ до медицини буде одинаковим для всіх. Феофанія не з*їдатиме половину бюджету на медицину або Феофанія буде одинаково доступна для всіх. Оскільки перше не так швидко виправляється, а друге просто неможливе, то очікую, що всі ресурси що витрачаються на медицину будуть справедливо і рівномірно розоділено між всіма, хто потребує лікування.
      >
      > До питання потрібно підходити ширше. А саме - необхідна реформа охорони здоров'я, себто запровадження страхової медицини.
      >
      Читайте, що написав Юкі в гілці http://www2.maidan.org.ua/n/free/1104978104
      Там викладено необхідні умови для введення страхування на авта. З медициною проблеми того ж гатунку.
  • 2005.01.06 | Taras Borschivka

    Re: Чого я очікую від Ющенка.

    Боровик пише:
    > Чого я очікую від Ющенка:
    > 1. На вулицях перестануть їздити круті авта з проблисковими маячками. Право на маячок матимуть тільки міліція, пожежники, швидка і їм подібні.Серед рівніших з рівних таке право можуть мати тільки лідери інших держав під час державних візитів в Укораїну.Якщо Ющенко не встигатиме на роботу через затори на дорогах, то хай замість того щоб включати маячок хай раніше прокидається, або хай живе на роботі чи хай переносить резиденцію за місто.

    настільки конкретно, що здається дрібязковим - не убдемо ж ми зараз перераховувати усі "маленькі радості", якими оточило себе наше найвище чиновництво :-)))

    > 2. Ющенко розпродасть маєтки ДУСі, зробить це публічно, так щоб народ побачив чим користувався Кучма.

    Це не є обовязковим - головне, аби їх ефективно використовували. Звичайно, якщо є садиби, які були в особистому користуванні окремих осіб - то можна продавати.

    > 3. Території заповідники відновлять свою первинну площу за рахунок зносу всіх дач, що були там набудовані. Інститут Ботаніки чи біофак якогось з університетів (за кошти із штрафів за незаконн у забудову) зможуть відновити флору заповідників за короткий термін.

    Є-є-є! Абсолютно згоден! але на системному рівні це має бути природним наслідком двух інших процесів: 1) Нова екологічна політика, спрямована на "озеленення усього життя", мінімізацію втручання людини в природу, зменшення шкідливого впливу, відновлення деградованих ландшафтів або утворення нових, у містах - негайні роботи з районування, які б забороняли подальшу забудову зелених зон і відновлення втрачених. 2) Прегляд усіх сумнівних рішень старої влади і скасування їх через суд.

    > 5. Служба в армії не буде дескримінацією. Умови для служби в армії повинні бути такими, щоб бажаючі служити покрили потребу держави в солдатах. Основний стимул – матеріальний і гарантія отримання освіти після служби.

    Я теж за реформу, але не обовязково професійну армію. Якби вона була типу західноєвропейських стандартів - фактично посилена фізична підготовка з отриманням необхідного фаху + військових навичок ведення бою, і все це у людських умовах - я би сам туди пішов. При цьому до виконання реальних завдань (наприклад, миротворчих місій) залучати лише контрактників, які залишилися служити після відбуття обовязкового строку служби (пропоную 1 рік).

    Головною метою загальнообовязкового призову і служби має бути те, щоб кожен чоловік (та й жінкам би не завадило) у разі чого знали б: 1) як користуватися зброєю; 2) як вести бойові дії в малих загонах (зання з тактики); 3) як виживати в екстремальних ситуаціях (як війна, так і будь-яке стихійне чи техногенне лихо); 4) мали загальне уявлення про військову техніку, війну, стратегічні цілі України у мирний та військовий період.

    > 7. Паритетні витрати з держбюджету для села та міста.

    Тут швидше збалнсований бюджет на рівні громад - Ющ щось таке обіцяв.

    > 8. На протязі кількох місяців в кілька етапів знизити ПДВ з 20 до 6-10 відсотків. Відшкодування всіх боргів по поверненню ПДВ із обов*язковим аудитом топ десятки компаній по об*єму повернення цього податку.
    > 9. Відміна податкових пільг і податкова уніфікація для всіх суб*єктів. Виняток – підприємці без утворення юридичнї особи, фермерські господарства. (Фермерські господарства повинні мати окремий спрощений (примітивний) податковий кодекс, але податки все таки мають платити). Для правильного нарахування податків дрібному підприємцю достатньо знати правила арифметики і мати інструкцію на одному аркуші паперу.


    Два вищенаведені обєднуються таким: проста і справедлива ситсема оподаткування. А далі буде автоматично: якщо податки зависокі. то вони високі для усіх, і тоді усі разом будуть тиснути на уряд лдя їх зменшення.

    > 10. Діалог з народом кожні два тижні чи приурочено до кожної значущої події.

    Підтримую, тим більше Ющ любить поговорити про вічне. Правильніше буде про події: презентація програми уряду, прийняття парламентом важливого закону (пакету), важлив річниця (чи інша подія) в життя народу чи світу. І ще - це мабуть буде все ж монолог :-)
  • 2005.01.06 | Я

    Выполнения законов

    Четкого выполнения существующих законов (менять/не менять - об этом можно спорить, но те что есть должны работать).
    Имхо, это самое важное для построения, извиняюсь за банальность, правового государства.
    Можно еще добавить: налаживания нормальной работы СУДЕБНОЙ власти.
  • 2005.01.06 | капітан Немо

    Чого МИ очікуємо від Ющенка.

    Боровик пише:
    > Чого я очікую від Ющенка:
    > 1. На вулицях перестануть їздити круті авта з проблисковими маячками. Право на маячок матимуть тільки міліція, пожежники, швидка і їм подібні.Серед рівніших з рівних таке право можуть мати тільки лідери інших держав під час державних візитів в Укораїну.Якщо Ющенко не встигатиме на роботу через затори на дорогах, то хай замість того щоб включати маячок хай раніше прокидається, або хай живе на роботі чи хай переносить резиденцію за місто.

    Дуже вірно, але я б це не ставиви на перше місце. Хоча , як водія, мене це теж дуже дратує.
    Проте, на сьогодні уже є відповідні закони, біда лише в тім. що їх не всі виконують, а ДАІ виконує лише в "місячники", а остальні 11 місяців дивляться крізь пальці.

    > 2. Ющенко розпродасть маєтки ДУСі, зробить це публічно, так щоб народ побачив чим користувався Кучма.

    Добре. Я б щось купив :)

    > 3. Території заповідники відновлять свою первинну площу за рахунок зносу всіх дач, що були там набудовані. Інститут Ботаніки чи біофак якогось з університетів (за кошти із штрафів за незаконн у забудову) зможуть відновити флору заповідників за короткий термін.

    Ага !!! Особливо мене непокоїть ситуація в Голосіївському лісі, в районі Дідорівки і далі до Китаєвого. З"явилися якісь забудови, вирубується ліс.... Просто болить душа, я ж там , можна сказати, виріс...

    > 4. Доступ до медицини буде одинаковим для всіх. Феофанія не з*їдатиме половину бюджету на медицину або Феофанія буде одинаково доступна для всіх. Оскільки перше не так швидко виправляється, а друге просто неможливе, то очікую, що всі ресурси що витрачаються на медицину будуть справедливо і рівномірно розоділено між всіма, хто потребує лікування.

    Загалом правильно, але це , в принципі, неможливо. "Вскритіє показало, что прічіной смєрті стало то, что больной нєдополучіл рєсурсов" :)

    > 5. Служба в армії не буде дескримінацією. Умови для служби в армії повинні бути такими, щоб бажаючі служити покрили потребу держави в солдатах. Основний стимул – матеріальний і гарантія отримання освіти після служби.

    І ще . Треба створити якусь альтернативу ДОСААФУ (ДТСОУ), щоб легально допомагати конкретним військовим частинам. Ми хочемо мати свою армію, щоб не кормити чужу. І це треба реально робити.
    Щоб була можливість самому направляти кошти на армію, і щоб ці направлені кошти зараховувалися як податкові платежі.

    > 6. Монетаризація пільг.

    Х"й його, вибачте, зна.... як це зробити...
    Я тут недавно почув, як два старики ( вочевидь , ветерани ВОВ) ображалися на те, що бабулькам-остербайтерам дають такі "великі" компенсації. Тіпа, ми ж були на передовій, а нам гроші німці не платять, а їм платять.... Це, вибачайте, взагалі бля - повний пі3@@@дець. Це на рівні глибинної моралі треба вирішувати. Як можна вирішити, хто повинен мати більші пільги : ті , хто воював на передовій, чи ті, хто працював у рабстві на німецьких панів ? Ті, хто виконував інтернаціональний долг в Афганістані, чи ті, хто гасив пожежу на 4му реакторі ??
    У мене взагалі виникла така , можна сказати, цікава ідея : воював п"ять років у ВОВ - отримуєш пільги на протязі 5 років, помножені на коефіціент ( в загальному вигляді коефіціент дорівнює 1).

    А то виходить така каша, що дехто прослужив у заградотряді або в першому відділі місяць, війна закінчилася, а він тепер 60 років користується пільгами. Маразм якийсь.

    > 7. Паритетні витрати з держбюджету для села та міста.

    Треба , по0перше, щоб ніхто не заважав селу та місту . Паритетно. Ніхто не заважає селу сіяти те, що треба, ніхто не заважає селу самим розпоряджатися своїм врожаєм і т.д.

    > 8. На протязі кількох місяців в кілька етапів знизити ПДВ з 20 до 6-10 відсотків. Відшкодування всіх боргів по поверненню ПДВ із обов*язковим аудитом топ десятки компаній по об*єму повернення цього податку.

    Правильно. І взагалі відмінити ПДВ для виробничих фірм. Залишити лише для оптової торгівлі.
    Що таке "додана вартість" ?? Додана вартість не може виникнути у випадку виробництва, тобто коли з сировини виходить виріб, у якого код по класифікатору відмінний від такого ж коду для вихідної сировини та комплектуючих. А коли купив вертушку бензину за 2400 грн/тонну і тут же продав за 2600 грн тонну - то тут на кожній тонні є 200 грн доданої вартості. От звідси і брати ПДВ.


    > 9. Відміна податкових пільг і податкова уніфікація для всіх суб*єктів. Виняток – підприємці без утворення юридичнї особи, фермерські господарства. (Фермерські господарства повинні мати окремий спрощений (примітивний) податковий кодекс, але податки все таки мають платити). Для правильного нарахування податків дрібному підприємцю достатньо знати правила арифметики і мати інструкцію на одному аркуші паперу.
    > 10. Діалог з народом кожні два тижні чи приурочено до кожної значущої події.


    11. Врешті, посадити за грати всіх значних корупціонерів ( самі знаєте кого), а малозначних познімати з посад і відправити продавати хот-доги на ринках. Або писати мемуари.
  • 2005.01.06 | Пані

    Мені легше - я нічого не очікую.

    Він і так перевершив мої очікування і в моїх очах вже зробив свою справу.

    Аксакали пам"ятають моє відношення до Ющенка, яке змінилося тільки перед першим туром. Протягом останніх трьох місяців він значно виріс в моїх очах. Я побачила зрілого політика, класного дипломата, досвідченого керівника та людину, що досконало відчуває суспільні процеси. І справжного бійця.

    Я очікую чогось не від Ющенка і не від його уряду, а від народу, від "помаранчових". Очікую постійної зацікавленості у політиці, постійного тиску на нову владу, постійної участі у політичних процесах.

    І тоді в нас "всьо будет харашо, я ето знаю!"
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.01.07 | Роман ShaRP

      Зараз зробимо Вам важче.

      До обговорення поста Предсказамуса "Разрешите испортить новогоднее настроение" (http://www2.maidan.org.ua/n/free/1104613827) Ви, я бачу, вже приєдналися.

      Пані пише:
      > Він і так перевершив мої очікування і в моїх очах вже зробив свою справу.

      Можна запитати, яку? ;) Себто я здогадуюся, але хотілося б почути.

      > Аксакали пам"ятають моє відношення до Ющенка, яке змінилося тільки перед першим туром. Протягом останніх трьох місяців він значно виріс в моїх очах. Я побачила зрілого політика, класного дипломата, досвідченого керівника та людину, що досконало відчуває суспільні процеси. І справжного бійця.

      В моїх очах він теж виріс, але зараз у гілці про "азаровщину" вилізло скільки цікавого, що так і хочеться вийти на вулицю і заволати "Що робить?"

      > Я очікую чогось не від Ющенка і не від його уряду, а від народу, від "помаранчових". Очікую постійної зацікавленості у політиці, постійного тиску на нову владу, постійної участі у політичних процесах.
      > І тоді в нас "всьо будет харашо, я ето знаю!"

      Дик загітуйте! От мене, наприклад. Чим передусім цікавитися, як тиснути, де приймати участь, як організуватися.

      Р.S. Останнім часом тут пішла традиція публікувати свої e-mail'и, так я приєднаюся. Хтозна, може комусь нащось і знадобиться.
      determinator(вухо)mail.ru
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.01.07 | Пані

        Мені? Надежди юношей питают.

        Роман ShaRP пише:

        > Пані пише:
        > > Він і так перевершив мої очікування і в моїх очах вже зробив свою справу.
        >
        > Можна запитати, яку? ;) Себто я здогадуюся, але хотілося б почути.

        Не сьогодні, я вже засинаю.

        > > Аксакали пам"ятають моє відношення до Ющенка, яке змінилося тільки перед першим туром. Протягом останніх трьох місяців він значно виріс в моїх очах. Я побачила зрілого політика, класного дипломата, досвідченого керівника та людину, що досконало відчуває суспільні процеси. І справжного бійця.
        >
        > В моїх очах він теж виріс, але зараз у гілці про "азаровщину" вилізло скільки цікавого, що так і хочеться вийти на вулицю і заволати "Що робить?"

        Вже нічого не буде з Азаровим. Можу побитися. Це вам і простий приклад "що робити" - банально бити на сполох.


        > Дик загітуйте! От мене, наприклад. Чим передусім цікавитися, як тиснути, де приймати участь, як організуватися.

        Почитайте статтю Захарова та її обговорення тут на форумі. Є велике бажання звести це до вироблення практичних кроків.
    • 2005.01.07 | Shooter

      Re: Мені легше - я нічого не очікую.

      Пані пише:
      > Він і так перевершив мої очікування і в моїх очах вже зробив свою справу.

      Казав я Вам давно - копайте глибше. ;)

      > Я побачила зрілого політика, класного дипломата, досвідченого керівника та людину, що досконало відчуває суспільні процеси. І справжного бійця.

      IMHO, найбільша заслуга в перетворенні Ющенка з поміркованого в бійця належить недалекому і нерозумному Віці Мудведчуку.

      > Я очікую чогось не від Ющенка і не від його уряду, а від народу, від "помаранчових". Очікую постійної зацікавленості у політиці, постійного тиску на нову владу, постійної участі у політичних процесах.

      Я таки очікую від обох - і від влади Юща, і від народу. Від останнього - в першу чергу.
  • 2005.01.07 | mazur

    Re: Чого я очікую від Ющенка.

    11. Хай нарешті повідміняє наші 134 святкових дні, просто напасть. Ніде в світі стільки (державних) свят нема!
  • 2005.01.08 | advocat

    Re: Чого я очікую від Ющенка.

    Думаю,що треба відокремити питання "чого я очікую від Ющенка" від того, яких дій мені хотілося б від Ющенка. Насправді я очікую дуже небагато від Ющенка. По-перше він заручник системи, в якій він сформувався. По-друге, він залежить від свого оточення. По-третє, він не здатний на рішучі дії. Я думаю цей рік стане переходним етапом і слід розраховувати на конкретні дії тільки після парламентських виборів. До 2006 року всі дії нової влади будуть підпорядковані тому, як виграти парламентські вибори. Проведення ж реальних реформ, про що пише Боровик дуже чутлива справа, а іноді і болюча для кожного пересічного громадянина.
  • 2005.01.08 | Andrij

    8 з 10 ваших вимог можуть та мусять бути вирішені в судах

    Загалом но не дивно, що люди, котрі в житті не бачили ПРАВОсуддя, всі свої проблеми намагаються вирішити за рахунок "доброго царя".


    Боровик пише:
    > Чого я очікую від Ющенка:
    > 1. На вулицях перестануть їздити круті авта з проблисковими маячками. Право на маячок матимуть тільки міліція, пожежники, швидка і їм подібні.Серед рівніших з рівних таке право можуть мати тільки лідери інших держав під час державних візитів в Укораїну.Якщо Ющенко не встигатиме на роботу через затори на дорогах, то хай замість того щоб включати маячок хай раніше прокидається, або хай живе на роботі чи хай переносить резиденцію за місто.
    > 2. Ющенко розпродасть маєтки ДУСі, зробить це публічно, так щоб народ побачив чим користувався Кучма.
    > 3. Території заповідники відновлять свою первинну площу за рахунок зносу всіх дач, що були там набудовані. Інститут Ботаніки чи біофак якогось з університетів (за кошти із штрафів за незаконн у забудову) зможуть відновити флору заповідників за короткий термін.
    > 4. Доступ до медицини буде одинаковим для всіх. Феофанія не з*їдатиме половину бюджету на медицину або Феофанія буде одинаково доступна для всіх. Оскільки перше не так швидко виправляється, а друге просто неможливе, то очікую, що всі ресурси що витрачаються на медицину будуть справедливо і рівномірно розоділено між всіма, хто потребує лікування.
    > 5. Служба в армії не буде дескримінацією. Умови для служби в армії повинні бути такими, щоб бажаючі служити покрили потребу держави в солдатах. Основний стимул – матеріальний і гарантія отримання освіти після служби.
    > 6. Монетаризація пільг.
    > 7. Паритетні витрати з держбюджету для села та міста.
    > 8. На протязі кількох місяців в кілька етапів знизити ПДВ з 20 до 6-10 відсотків. Відшкодування всіх боргів по поверненню ПДВ із обов*язковим аудитом топ десятки компаній по об*єму повернення цього податку.
    > 9. Відміна податкових пільг і податкова уніфікація для всіх суб*єктів. Виняток – підприємці без утворення юридичнї особи, фермерські господарства. (Фермерські господарства повинні мати окремий спрощений (примітивний) податковий кодекс, але податки все таки мають платити). Для правильного нарахування податків дрібному підприємцю достатньо знати правила арифметики і мати інструкцію на одному аркуші паперу.
    > 10. Діалог з народом кожні два тижні чи приурочено до кожної значущої події.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.01.08 | Andrij

      Людині, що поставила "офтопік"

      Не смішіть, будь ласка. З яких це пір головне завдання Ющенка - розбудова ефективної системи правосуддя - стало для Вас офтопіком у цій гілці? Офтопіком такими темпами може стати доля України та її народу. Це якщо "заборона протизаконних мигкалок" стає приоритетом над розробкою системи діючих законів. Загострювати увагу тут варто на слові "діючі", бо правовий нігілізм став нормою. Закони порушують всі, від влади до даїшників, паспортистів та ЖЕКів. Поладнати існуючу систему буде складно.
    • 2005.01.08 | Максим’як

      Re: 8 з 10 ваших вимог можуть та мусять бути вирішені в судах

      Це є правильна і проста відповідь, для тих, хто зібрався чекати. Сісти і чекати, коли Ющенко щось комусь зробить. У пана Андрія головна думка поставлена конкретно. Я, хіба, доповню на загальну тему.

      Ющенко підтриманий народом і обраний президентом, щоб змінити умови життя, щоб ті всі свободи вписані у Конституцію стали реальними для втілення.

      Коли б пан Боровик написав, які зміни хочу очікувати піля падіння режиму, то це було б логічно і зрозуміло, а від Ющенка ми маємо очікувати нережимної і вільної України та кваліфікованого і успішного керування українською господаркою.

      Отже, якщо вашу свободу вільно пересуватися у державі хтось обмежує, то ви просто самі, або звертаєтеся до колег чи знайомих і разом із ними йдете у суд. Якщо суд не задовільняє ваших вимог і діє на підтримку тих, що обмежують ваше вільне пересування, то ставимо палатки і співаємо "нас багато - нас не подолати!"

      А почекальню на царя-вседержителя треба вже закривати, а то всі потяги у життя промчать повз.

      Литвин сказав, щоб не жаліли, як час прогавите.
    • 2005.01.08 | Боровик

      Re: 8 з 10 ваших вимог можуть та мусять бути вирішені в судах

      Andrij пише:
      > Загалом но не дивно, що люди, котрі в житті не бачили ПРАВОсуддя, всі свої проблеми намагаються вирішити за рахунок "доброго царя".

      Загалом, воно також і не дивно, що люди (переважно ковбасні емігранти), які в житті бачили правосуддя, але чуже і створене чужими руками не знають чи роблять вигляд, що не знають, що є країни в яких правосуддя просто немає.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".