Встигнути заміж до інавгурації
01/10/2005 | Любов
Це майже конкурс в наметовому містечку. Любов то добре, якщо це любов, а не різновид заробляння грошей. Виявляється, що ті молодята, що вирішили поєднати свою долю у наметовому містечку, одержують у подарунок !!! $100. Для багатьох з них це сьогодні шалені гроші. На скільки вистачить, то вже інше питання. Станом на 10 січня вже склалось 9 пар і "робота" триває.
Одна дівчина ображалась, бо люди вважають, що тут лише тусуються, напиваються та трахаються. А я тут, наприклад, заміж вийшла. (Що ж вона тепер робить зі своїм чоловіком?). Між іншим, моя мама зараз у лікарні, 3 дні була в реанімації, - немов вихвалялась юна "революціонерка", - а я тут. (Хто ж пояснить дитині, що її обов"язок бути біля хворої матері, а не оберігати спокій в нічній варті самоорганізованої масовки - вибачте, якщо когось зачепила).
Економічні мотиви перебування біля ватра на Хрещатику входять у трійку основних. Чимало мешканців наметового збираються залишитись у Києві з перспективою влаштуватись на роботу, заводять певні знайомства. Більшість людей ніхто не чекає на роботі, бо такої вони не мають. Можливість харчуватись у одній з 5 їдалень тричі на день ("Від МІВІНИ вже скоро дірка буде у шлунку" - цитата), то шанс для багатьох не думати, як заробити.
Крім відвертих бомжів, що дратують "ідейних" пікетувальників, чимало людей, яких ніхто вдома не чекає, яким дома сумно, а тут люди, можна поспілкуватись. Кияни їх розважають, задають питання, висловлюють їм підтримку чи несприйняття наметового бедламу всередині січня посеред центральної вулиці.
До речі про розваги. Там їх дійсно не вистачає. Телевізору немає, комісарів (професійних ідеологів) теж немає. Тому на рідкий п"яний нічний дебош збігається подивитись більшість табору.
Про комісарів згадала не випадково. З людьми треба розмовляти не лише про те, що вони тут мають бути до інавгурації, бо прийдуть янучари та займуть їх місце. А розповісти й про те, що навіть у Донецьку не можуть назбирати людей для наметів. Проводити "політінформацію", розповідати, що відбувається в країні, просто читати в голос добрі книжки. Молодь там дрімуча. Вони не знають про "Алісу в країні чудес" не тому, що не читали цієї книжки, а тому, що не люблять дивитись мультики (з пояснення). Їм ніхто говорить, що Україна зміниться не від того, що вони "висидять" вступ Ющенка на посаду, а тому, що треба щось робити особисто. Наші розмови на Форумі про народження громадянського суспільства там не знайдуть підтримку та продовження.
Навпаки, я спостерігала прояви "нової поліцейської спільноти", де свобода особистості засуджується, зневажається, а опонент просто "посилається" (без лапок). Цього точно не було в перші тижні "революції". Найогидніше, що люди на грудях мають значки "Нашої України" та "Так! Ющенко".
Зустріла лише одну людину (сподіваюсь їх більше), яка розуміла, що все негативне, що відбувається всередені табору, відчувають прості перехожі без зайвого спілкування, зменшення інтересу киян до акції - теж достатньо красномовне. Якщо в мирний час затори у центрі були звичайним явищем, то тепер час потрапляння на роботу громадським транспортом і не тільки збільшився на 30-40 хвилин, якщо пощастить. Біотуалети вирішують одні проблеми, та створюють інші.
Я маю друзів, які все ще досить лояльно сприймають бажання дочекатись нового Президента на дровах біля наметової печі на Хрещатику. Але вони переважно живуть та працюють на околицях міста. Крики дівчат "Я теж киянка, але я тут", які все життя провели на ДВРЗ (край Києва), робить їх сьогодні центоривими, враження на мене не справляють.
Чимало киян згодні цих людей запросити до себе додому, я серед них, щоб вони мали змогу дочекатись у Києві того дня (коли він буде???), але аргумент "ось прийдуть янучари на наше місце" мене не влаштовую, бо то не аргумент. Так само, як не аргумент "Мене сюди ніхто не запрошував. Сам приїхав. Сам поїду." Бо намети на Хрещатику до добра воля киян, які були першими та гостинно посунулись.
Можете зі мною не погодитись, але я вважаю, що чекання інавгурації на Хрещатику, перейшло до стадії морального мародерства.
Висновки? Ніяких.
Одна дівчина ображалась, бо люди вважають, що тут лише тусуються, напиваються та трахаються. А я тут, наприклад, заміж вийшла. (Що ж вона тепер робить зі своїм чоловіком?). Між іншим, моя мама зараз у лікарні, 3 дні була в реанімації, - немов вихвалялась юна "революціонерка", - а я тут. (Хто ж пояснить дитині, що її обов"язок бути біля хворої матері, а не оберігати спокій в нічній варті самоорганізованої масовки - вибачте, якщо когось зачепила).
Економічні мотиви перебування біля ватра на Хрещатику входять у трійку основних. Чимало мешканців наметового збираються залишитись у Києві з перспективою влаштуватись на роботу, заводять певні знайомства. Більшість людей ніхто не чекає на роботі, бо такої вони не мають. Можливість харчуватись у одній з 5 їдалень тричі на день ("Від МІВІНИ вже скоро дірка буде у шлунку" - цитата), то шанс для багатьох не думати, як заробити.
Крім відвертих бомжів, що дратують "ідейних" пікетувальників, чимало людей, яких ніхто вдома не чекає, яким дома сумно, а тут люди, можна поспілкуватись. Кияни їх розважають, задають питання, висловлюють їм підтримку чи несприйняття наметового бедламу всередині січня посеред центральної вулиці.
До речі про розваги. Там їх дійсно не вистачає. Телевізору немає, комісарів (професійних ідеологів) теж немає. Тому на рідкий п"яний нічний дебош збігається подивитись більшість табору.
Про комісарів згадала не випадково. З людьми треба розмовляти не лише про те, що вони тут мають бути до інавгурації, бо прийдуть янучари та займуть їх місце. А розповісти й про те, що навіть у Донецьку не можуть назбирати людей для наметів. Проводити "політінформацію", розповідати, що відбувається в країні, просто читати в голос добрі книжки. Молодь там дрімуча. Вони не знають про "Алісу в країні чудес" не тому, що не читали цієї книжки, а тому, що не люблять дивитись мультики (з пояснення). Їм ніхто говорить, що Україна зміниться не від того, що вони "висидять" вступ Ющенка на посаду, а тому, що треба щось робити особисто. Наші розмови на Форумі про народження громадянського суспільства там не знайдуть підтримку та продовження.
Навпаки, я спостерігала прояви "нової поліцейської спільноти", де свобода особистості засуджується, зневажається, а опонент просто "посилається" (без лапок). Цього точно не було в перші тижні "революції". Найогидніше, що люди на грудях мають значки "Нашої України" та "Так! Ющенко".
Зустріла лише одну людину (сподіваюсь їх більше), яка розуміла, що все негативне, що відбувається всередені табору, відчувають прості перехожі без зайвого спілкування, зменшення інтересу киян до акції - теж достатньо красномовне. Якщо в мирний час затори у центрі були звичайним явищем, то тепер час потрапляння на роботу громадським транспортом і не тільки збільшився на 30-40 хвилин, якщо пощастить. Біотуалети вирішують одні проблеми, та створюють інші.
Я маю друзів, які все ще досить лояльно сприймають бажання дочекатись нового Президента на дровах біля наметової печі на Хрещатику. Але вони переважно живуть та працюють на околицях міста. Крики дівчат "Я теж киянка, але я тут", які все життя провели на ДВРЗ (край Києва), робить їх сьогодні центоривими, враження на мене не справляють.
Чимало киян згодні цих людей запросити до себе додому, я серед них, щоб вони мали змогу дочекатись у Києві того дня (коли він буде???), але аргумент "ось прийдуть янучари на наше місце" мене не влаштовую, бо то не аргумент. Так само, як не аргумент "Мене сюди ніхто не запрошував. Сам приїхав. Сам поїду." Бо намети на Хрещатику до добра воля киян, які були першими та гостинно посунулись.
Можете зі мною не погодитись, але я вважаю, що чекання інавгурації на Хрещатику, перейшло до стадії морального мародерства.
Висновки? Ніяких.
Відповіді
2005.01.11 | Майстер
Як же їх закрити?
Мені здавалось, що ще до Нового року намети себе вичерпали. Той сморід від біотуалетів, ті подекуди дебільні написи ("Гуцули люди гонорові, але чомусь не хочуть крові" чи якось так). Однак лідери свого вагомого слова не сказали, кинули ситуацію напризволяще. І почалася типова, описана ще Хоткевичем ("Камінна душа") деморалізація партизанів. І дескредитація ідеї. Сенсу в існуванні наметового містечка нині - жодного. Донецькі, якщо захочуть установити свої намети, то місце знайдуть. Тільки чи воно їм треба?2005.01.11 | stesin
Я думаю - просто зачекати. Зовсім трошки - день, три.
Майстер пише:> Однак лідери свого вагомого слова не сказали, кинули ситуацію напризволяще.
Які "лідери"? Ющенко, чи?
Насправді є правильною думка про те, що після об'явлення Ющенка президентом йому слід пройти особисто (в супроводі перших осіб команди - Юлі, Зінченка, Томенка тощо) по наметовому містечку, особисто потиснути руку кожному, а тоді (можливо, ставши на бочку від соляри) особисто ж звернутись до публіки з подякою та проханням розійтися по домах до праці. І все буде добре.
А що дівчата заміж виходять прямо на місці - то нормально. Як же ж без цього?
2005.01.11 | Майдан
Рішення правильне, однак його реалізацію слід готувати.
Всяка армія має проблеми з конверсією на мирні рейки.Навіть така імпровізована і швидко сформована.
2005.01.11 | Сергій Кабуд
а чи можемо ми бути певні
шо передача влади Ющенку відбудеться і умови їй не зміняться?навіть якщо існує хоч один план в янучарів це зірвати-
всеж таки ці намети є плацдарм для подалших масових протестів
хай вже Ющенко призначить уряд і МВС, та інше буде реално під його контролем, тоді вже все...
2005.01.11 | Patrick
Re: а чи можемо ми бути певні
Гадаю, усі тут зі мною погодяться, що з інавгурацією Ющенка і навіть з призначенням КМУ в Україну не прийде сподіване "свєтлоє будущєє" і можливості у янучарів для реваншу існуватимуть ще досить тривалий час. То доки мешканці містечка мають там знаходитись?!Сподобалась ідея, щоб Ющенко після інавгурації особисто подякував всім мешканцям наметового і потис їм руки (навіть попри неприємний запах від біотуалетів та й, мабуть, і від самих революціонерів) і "відпустив" всіх з Богом по домівках. Як цю ідею донести до Президента і його соратників?
Але найгірше буде, якщо доведеться "революціонерів" прирбирати з Хрещатика за допомогою міліції...
2005.01.11 | Volodimir_V
Re: Встигнути заміж до інавгурації
Ну що ж.Під час виборів штаб якщо щось недоробляв, це доробляли всі ми.
А зараз люди в містечку потребують від вас моральної та як Ви зауважили інтелектуальної допомоги, а ви їх гудете. Допоможіть їм.
Вони вирішили стояти до кіньця. Хіба це погано?
Але вони захищають це право по своєму як вміють на скільки вистачає в них інтелекту, поміж них немає зараз ідеологічних лідерів, то станьте ви., розкажіть, зачитайте, прийдіть з іншими своїми друзями на годину, півтори і тоді я впевниний, що відгуки про наметове містечко будуть кращими.
А про дівчат з "окраїн Києва" скажу читайте біблію.
А простіше: в них виник шанс щось зробити для народу України, щось добре, і вони цим користаються.
Що це погано?
2005.01.11 | otar
Re: Встигнути заміж до інавгурації
> Під час виборів штаб якщо щось недоробляв, це доробляли всі ми.Вірніше, під час виборів ми робили масу речей, за яку отримували гроші деякі штабісти.
> А зараз люди в містечку потребують від вас моральної та як Ви зауважили інтелектуальної допомоги, а ви їх гудете. Допоможіть їм.
Якщо потребують допомоги - нехай звертаються до доброчинних фондів. Наприклад, до новоутвореного фонду "Україна" Ми достатньо допомагали їм під час активних дій революції. Реальними грішми, продуктами, одягом.
> Вони вирішили стояти до кіньця. Хіба це погано?
Це надмірно.
> А про дівчат з "окраїн Києва" скажу читайте біблію.
Цікаво, чому про Біблію згадують зазвичай тоді, коли нема куди сховати очі? Ось і Янукович "відповідав за козлів", посилаючись на Біблію. Людина має законне, дане їй Богом і Природою, право судити інших. Біблія лише попереджає: не суди, якщо не хочеш бути судимий. Якщо Любов є за що засудити, то вона, очевидно, до цього готова. Так само як і я. Я вважаю, що в тому вигляді, в якому наметове містечко існує останні кілька тижнів, воно є надмірним і непотрібним.
> А простіше: в них виник шанс щось зробити для народу України, щось добре, і вони цим користаються.
Найгірше, що можна було зробити для повсталого народу України - це перетворити Революцію на фарс. Наметове містечко було цитаделлю революції в ті буремні тижні, а зараз це зоопарк, на який ходять подивитись туристи. Багатьох, дуже багатьох людей це видовище розчарує в революційній романтиці і в революції взагалі. Бо якщо спершу люди вірили в жертовність мешканців наметового містечка, то зараз розуміють: там сидять переважно ті, кому більше нема де сидіти. Мені прикро, що, наприклад, подвиг тих людей, які по 12 годин стояли на пікетах біля Кабміну (бо їх забували змінити), а потім ішли спати на підлозі в Українському Домі, злитий до одного цебра з благоденствієм бомжів і маргіналів у теперішньому наметовому містечку.
2005.01.11 | Volodimir_V
Re: Встигнути заміж до інавгурації(otaru)
otar пише:> Якщо потребують допомоги - нехай звертаються до доброчинних фондів. Наприклад, до новоутвореного фонду "Україна" Ми достатньо допомагали їм під час активних дій революції. Реальними грішми, продуктами, одягом.
А морально,зараз слабо?
Чи вам подобаться, що їх кинули?
Звісно легше покритикувати.
А про продукти: Я вам- дайте слово, а ви нате булку з маслом.
> > Вони вирішили стояти до кіньця. Хіба це погано?
>
> Це надмірно.
До кінця вистоювати- це ніколи не погано.
Вони сказали до інавгурації, от і тримають слово, а ви за це їх хулите.
> > А про дівчат з "окраїн Києва" скажу читайте біблію.
>
> Цікаво, чому про Біблію згадують зазвичай тоді, коли нема куди сховати очі? Ось і Янукович "відповідав за козлів", посилаючись на Біблію. Людина має законне, дане їй Богом і Природою, право судити інших. Біблія лише попереджає: не суди, якщо не хочеш бути судимий. Якщо Любов є за що засудити, то вона, очевидно, до цього готова. Так само як і я.
Ні не ховати очі, я не в цьомі сенсі згадував про Біблію Ви мене надто поверхнево зрозуміли.
Людина яка оступилась має повне моральне право діяти на користь суспільству, державі в якій проживає. Тільки інколи їй потрібно допомогти в цьому.
Щоб зрозуміти це ще раз раджу читайте Біблію.
Я вважаю, що в тому вигляді, в якому наметове містечко існує останні кілька тижнів, воно є надмірним і непотрібним.
>
Типу як памперс?
> Найгірше, що можна було зробити для повсталого народу України - це перетворити Революцію на фарс. Наметове містечко було цитаделлю революції в ті буремні тижні, а зараз це зоопарк, на який ходять подивитись туристи. Багатьох, дуже багатьох людей це видовище розчарує в революційній романтиці і в революції взагалі. Бо якщо спершу люди вірили в жертовність мешканців наметового містечка, то зараз розуміють: там сидять переважно ті, кому більше нема де сидіти. Мені прикро, що, наприклад, подвиг тих людей, які по 12 годин стояли на пікетах біля Кабміну (бо їх забували змінити), а потім ішли спати на підлозі в Українському Домі, злитий до одного цебра з благоденствієм бомжів і маргіналів у теперішньому наметовому містечку.
Наметове містечко моло і має простояти до інавгурації так всі про це знали так пів місяця назад це було красиво, а тепер їх кинули. І те що там зараз недобре коїться і наша з вами вина.
А тепер питання хто є головним організатором і керюючим наметовим містечком?
2005.01.11 | otar
Re: Встигнути заміж до інавгурації(otaru)
> А морально,зараз слабо?Якщо не секрет: ви були на Майдані? Коли, ск
> Чи вам подобаться, що їх кинули?
Хто кого кинув? Вони самі себе кинули.
> До кінця вистоювати- це ніколи не погано.
> Вони сказали до інавгурації, от і тримають слово, а ви за це їх хулите.
Я їх "хулю" за те, що вони в непотрібний момент дали непотрібне слово. Якщо хочеш накласти на себе якусь таку "епітимію" - можеш зайнятись лікувальним голодуванням чи ходити пішки на роботу. Але - знов-таки - стаття Любові підтверджує, що ті люди, які зараз сидять в наметовому містечку, не надто страждають від перебування там.
> Людина яка оступилась має повне моральне право діяти на користь суспільству, державі в якій проживає. Тільки інколи їй потрібно допомогти в цьому.
До чого тут "оступилась"?
> Щоб зрозуміти це ще раз раджу читайте Біблію.
Колись читав. Збірка давньоєврейських казок.
> Типу як памперс?
Як снікерс на різдвяному столі.
> Наметове містечко моло і має простояти до інавгурації так всі про це знали так пів місяця назад це було красиво, а тепер їх кинули. І те що там зараз недобре коїться і наша з вами вина.
Що значить КИНУЛИ? Ніхто їх не кидав. Вони просто раніше були об'єктивно потрібні, і вони стояли там за нас з вами. Я був у Києві до того моменту, як Ющенко сказав: "дякую, можете роз'їжджатися". Якщо хтось не виконав цього прохання - це ЙОГО проблеми, і він там стоїть не за мене, а за себе.
> А тепер питання хто є головним організатором і керюючим наметовим містечком?
Там таких маса. Кожен, хто має бейджик і мегафон, себе таким вважає.
2005.01.11 | Volodimir_V
Re: Встигнути заміж до інавгурації(otaru)
otar пише:> Якщо не секрет: ви були на Майдані? Коли, ск
Ні.(хоча дуже хотілося)(та й законодавство як державослужбовцю забороняє)
На місці я зробов більше справ ніж якби десяток раз з'їздив.
> Хто кого кинув? Вони самі себе кинули.
Угу і почали для всіх створювати образ революціонера жовтогарячої революції.(А ви потім будете доказувати що ви не "северний олень")
> > До кінця вистоювати- це ніколи не погано.
> > Вони сказали до інавгурації, от і тримають слово, а ви за це їх хулите.
>
> Я їх "хулю" за те, що вони в непотрібний момент дали непотрібне слово. Якщо хочеш накласти на себе якусь таку "епітимію" - можеш зайнятись лікувальним голодуванням чи ходити пішки на роботу. Але - знов-таки - стаття Любові підтверджує, що ті люди, які зараз сидять в наметовому містечку, не надто страждають від перебування там.
>
Говорять не те, бо з ними ніхто не працює.(Звідси кинули)
Ну Любов дещо перегинає що каже 100$ великі гроші для того, щоб побратися.
Звикли.
> До чого тут "оступилась"?
Це про людей з поганим минулим.
> > Щоб зрозуміти це ще раз раджу читайте Біблію.
>
> Колись читав. Збірка давньоєврейських казок.
Погано читали.Там є багато мудрих речей.(Це ще раз про "оступившихся" і не тільки)
> > Типу як памперс?
>
> Як снікерс на різдвяному столі.
Ні як памперс, взяли використали і кинули посеред дороги.
> Що значить КИНУЛИ? Ніхто їх не кидав. Вони просто раніше були об'єктивно потрібні, і вони стояли там за нас з вами. Я був у Києві до того моменту, як Ющенко сказав: "дякую, можете роз'їжджатися". Якщо хтось не виконав цього прохання - це ЙОГО проблеми, і він там стоїть не за мене, а за себе.
А чи були ви впевнені та всі інші на всі 100% що янучари нічого не втнуть, якщо всі розійдуться?
Ні в тому то біда, що наші. Танцювали, танцювали, а вклонитись так як треба не змогли.
> Там таких маса. Кожен, хто має бейджик і мегафон, себе таким вважає.
І ніяка організація за це відповідальності не несе ?
2005.01.11 | otar
Re: Встигнути заміж до інавгурації(otaru)
> Ні.(хоча дуже хотілося)(та й законодавство як державослужбовцю забороняє)
Шкода.
> Угу і почали для всіх створювати образ революціонера жовтогарячої революції.(А ви потім будете доказувати що ви не "северний олень")
Не зрозумів.
> Говорять не те, бо з ними ніхто не працює.(Звідси кинули)
Навіщо працювати з людьми, які самовільно перебувають на Хрещатику, хоча їх неодноразово просили роз'їжджатися по хатах? Тепер це стихійна акція протесту незрозуміло проти чого. А тим часом можна було би на місцях працювати, знов-таки. Очищувати місцеву владу.
> Ну Любов дещо перегинає що каже 100$ великі гроші для того, щоб побратися.
Взагалі-то побратись отак просто не можна. Треба як мінімум бути прописаними в Києві, щоб їх там одружили - інакше які підстави в органів РАГС реєструвати шлюб? Можливо, там є якийсь інший спосіб, але таке робиться не за 1 день і не за 1 тиждень. Тому зворушливі історії про одруження дівчат з Донецька і хлопців зі Львова просто на Майдані мене завжди смішили.
> Погано читали.Там є багато мудрих речей.(Це ще раз про "оступившихся" і не тільки)
Збірка мудрих давньоєврейських казок.
> Ні як памперс, взяли використали і кинули посеред дороги.
Блін. Їх ніхто не кидав, їх попросили роз'їхатись по хатах, бо їхня місія вже виконана. Невже "Сила народу" мусить тепер ціле життя годувати кілька тисяч людей через те, що колись їх запросили пожити в наметовому містечку?
> А чи були ви впевнені та всі інші на всі 100% що янучари нічого не втнуть, якщо всі розійдуться?
Читайте про мега-супер-пупер-голубу революцію в Донецьку. В серці янучарського руху поставили ТРИ намети, біля яких - 15 чоловік. І на них збирається міськрада до суду подавати
> І ніяка організація за це відповідальності не несе ?
Київська міська рада, напевно, несе. Бо це її територія
2005.01.11 | Volodimir_V
Re: Встигнути заміж до інавгурації(otaru)
otar пише:>
> > Угу і почали для всіх створювати образ революціонера жовтогарячої революції.(А ви потім будете доказувати що ви не "северний олень")
>
> Не зрозумів.
Це я про те що ви коли стояли був порядок, пішли тепер як ви кажете бардак,
а інші люди які до цього на майдані не були і не в курсі всіх подій подумають що так і раніше було, потім спробуй доказати зворотнє("северний олень"-це з анекдоту відривок-приблизно (... гладить алкаш собачку і промовляє "так вот ты какой северний олень"))
> Навіщо працювати з людьми, які самовільно перебувають на Хрещатику, хоча їх неодноразово просили роз'їжджатися по хатах? Тепер це стихійна акція протесту незрозуміло проти чого. А тим часом можна було би на місцях працювати, знов-таки. Очищувати місцеву владу.
А тому потрібно, що до інавгурації вони не підуть, а авторитет для вас і всіх інших зароблять.Це не тому що вони погані, а тому що не вміють їх не навчили, та не мають (більша частина) того інтелекту що ви.
> Взагалі-то побратись отак просто не можна. Треба як мінімум бути прописаними в Києві, щоб їх там одружили - інакше які підстави в органів РАГС реєструвати шлюб? Можливо, там є якийсь інший спосіб, але таке робиться не за 1 день і не за 1 тиждень. Тому зворушливі історії про одруження дівчат з Донецька і хлопців зі Львова просто на Майдані мене завжди смішили.
Ну чому, є таке поняття як романтика.
>> Блін. Їх ніхто не кидав, їх попросили роз'їхатись по хатах, бо їхня місія вже виконана. Невже "Сила народу" мусить тепер ціле життя годувати кілька тисяч людей через те, що колись їх запросили пожити в наметовому містечку?
Так не годуйте.
Я так думаю до інавгурації.
> Читайте про мега-супер-пупер-голубу революцію в Донецьку. В серці янучарського руху поставили ТРИ намети, біля яких - 15 чоловік. І на них збирається міськрада до суду подавати
А згадайте в перші дні майдану що люди думали про "експреси" з Донецька.А скільки раз на "Майдані" звучало "Краще перебдеть чим не.."
> Київська міська рада, напевно, несе. Бо це її територія
Вона намагалася.
Мені здається потрібно "дотянути" красиво "містечко" до інавгурації, щоб не втрати лице перед спільнотою і не тільки Українською, бо "закрити" його не вдалось.
2005.01.11 | otar
Re: Встигнути заміж до інавгурації(otaru)
> Це я про те що ви коли стояли був порядок, пішли тепер як ви кажете бардак,Коли ми стояли - була революція. А зараз уже по революції.
> А тому потрібно, що до інавгурації вони не підуть, а авторитет для вас і всіх інших зароблять.
Мені нах не треба авторитет, мені треба перестати цікавитись політикою і почати нарешті робити свою роботу.
> Ну чому, є таке поняття як романтика.
Є таке поняття, як "шлюб". Якщо двоє молодих людей ходять по Хрещатику, обіймаються і цілуються, і їм за це дають 100 баксів і катають безкоштовно на лімузині, це не шлюб. Не знаю, чи ви вже одружені, але мусили би знати щось про природу сім'ї і шлюбу.
> Так не годуйте.
Так я не годую. Годують Порошенко і Жванія, з якими потім Ющенку доведеться розплачуватись посадами.
> А згадайте в перші дні майдану що люди думали про "експреси" з Донецька.А скільки раз на "Майдані" звучало "Краще перебдеть чим не.."
Це було під час революції. Зараз - інші часи. Вся Україна, крім купки вітренківців і Нестора Шуфрича, змирилась і прийняла Ющенка.
> Мені здається потрібно "дотянути" красиво "містечко" до інавгурації, щоб не втрати лице перед спільнотою і не тільки Українською, бо "закрити" його не вдалось.
ОК, зам'яли. Я не проти.
2005.01.11 | Gunslinger
Я пропоную припинити обговорення наметового містечка, бо
Що б ви не говорили, а воно зіграло важливу роль.І після інавгурації всі роз'їдуться по домівкам.
Докопуватись і шукати бруд - неважко. Завжди буде що сказати.
Але наметове містечко - це символ в першу чергу. Як би там не було - не треба ганьбити світлий образ.
Бо цим ви просто ображаєте тих, хто був там відпочатку, з високих міркувань.
Тих киян, які прийшли на Майдан і залишались там так довго,як могли.
Тих,хто в мороз ночами охороняв містечко, коли йшлося про провокації.
Давайте не виноситимемо сміття з хати.
Маєте терпіння почекати 3 дні?
2005.01.11 | Вітус
Підтримую (-)
2005.01.16 | пан Roller
Мы в ответе за тех кого приручили.
http://nationalzoo.si.edu/Animals/Primates/images/covers/cover_gorillapumpkin.jpgBrdgs