МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Росія зменшує єдиний соціальний внесок з 36% до 26%!!!А ми???!!!

01/12/2005 | Обережний герой
В цей же час українські олігархи, поштовхавшись біля трону, спільно накрутили для українських дрібних спрощених підприємців соціальний податок до 41% !!! Аякже, це для них вихід виконати свої передвиборчі обіцянки і не платити самим. Вони збираються багатіти, а дрібних підприємців патрати зростаючими темпами. А фігвам їм! Дрібні підприємці, об'єднуйтеся для боротьби за свої права проти олігархів, для тиску на владу, щоб змусити її забрати назад свої ганебні та неправові закони. Які проштовхнули друзі Азаров і Порошенко.

Сьогодні по "Ері" бачив інтерв'ю киянки Ксенії Ляпіної з Інституту конкурентного суспільства www.ics.org.ua
Вона вважає, що спрощені підприємці йтимуть у тінь і очолює один з загонів цих підприємців.

http://www.chp.com.ua/index.php?code=916&show_all=YESS

11.01.05
Единый социальный налог в РФ снизили на 10%
С 1 января в России начала действовать сниженная базовая ставка единого социального налога (ЕСН) и его новая регрессивная шкала. Налоговая реформа предусматривает значительное — с 35,6% до 26% — снижение базовой ставки ЕСН.
До настоящего момента при зарплате на одного работника до 100 тысяч рублей в год налогоплательщик-работодатель уплачивает ЕСН в размере 35,6%, от 100 до 300 тысяч рублей — 20%, от 300 до 600 тысяч рублей — 10% и свыше 600 тысяч рублей — 2%. В новом году планируется установить ЕСН в размере 26% для доходов до 300 тысяч рублей в год, 10% — для доходов от 300 до 600 тысяч рублей и 2% — для доходов свыше 600 тысяч рублей.
Как неоднократно заявлял министр финансов РФ Алексей Кудрин, в результате снижения ЕСН у предприятий будут дополнительно оставаться 280 миллиардов рублей в год, которые могут быть направлены на повышение зарплат и инвестиции в производство.
Источник: http://www.finport.net/

Відповіді

  • 2005.01.13 | Обережний герой

    На харківських ринках починаються заворушення

    Це ще не вирок. Більшість підприємців, слава Богу, дурних законів не читає. Певна частина, котрі мають по п'ять вписаних в патенти працівників, досі не те що не платять в пенсійний і інші соціальні фонди, але й не знають, де вони знаходяться, не зареєстровані там. Це наш ресурс. До уряду доєдналися, відчувши безвладдя чи свою владу, і власники ринків, спробувавши підняти орендну плату. На харківських базарах почалися заворушення. Сподіваюсь, ці заворушення переростуть в серйозні і вирішать і соціальні питання.
  • 2005.01.14 | Обережний герой

    Бют і Наша Україна прокидаються?

    Пинзеник і Терьохін внесли законопроект, який зменшує збільшення податків для приватних підприємців, обмеживши зростання 40%. Однак і таке послаблення жорсткості Верховна Рада не підтримала. Схоже на точно розраховану безрезультатну імітацію активності.

    Поіменне голосування:
    За-97, з них
    Фракція "Наша Україна" - 77,
    Фракція "Блок Юлії Тимошенко" - 12,
    Фракція "Регіони України" - 3,
    Фракція комуністів - 2,
    позафраційні - 1,
    Фракція "Єдина Україна" - 1.

    Тимошенко і Ющенко особисто за.

    Сьогодні Верховною Радою НЕ включено до порядку денного законопроект № 6477 від 11.01.2005

    Проект Вноситься н.д. .Терьохіним н.д. В.Пинзеником

    ЗАКОН УКРАЇНИ

    Про внесення змін до деяких законів України
    щодо порядку сплати єдиного або фіксованого податку, а також страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне забезпечення та державне пенсійне страхування суб’єктами спрощених систем оподаткування, обліку та звітності

    З метою належного соціального та пенсійного захисту інтересів фізичних осіб, що перебувають у відносинах трудового найму з юридичними особами – платниками єдиного податку та фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності, які сплачують єдиний або фіксований податок, а також для запобігання подвійного оподаткування суб’єктів спрощених систем оподаткування, обліку та звітності, Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

    І. Установити, що:
    1.Фізична особа – платник єдиного податку сплачує до бюджету суму податкового зобов’язання, яка дорівнює сумі такого єдиного податку, визначеної згідно із законодавством, помноженої на 1,4, та при цьому звільняється від сплати внесків до державного пенсійного фонду та до інших фондів соціального страхування.
    2.Фізична особа – платник фіксованого податку сплачує до бюджету суму податкового зобов’язання, яка дорівнює сумі такого фіксованого податку, визначеної згідно із законодавством, помноженої на 1,4, та при цьому звільняється від сплати внесків до державного пенсійного фонду та до інших фондів соціального страхування.
    3. Юридична особа – платник єдиного податку сплачує до бюджету суму, яка розраховується як сума податкового зобов’язання, розрахована за ставками єдиного податку, визначеними законодавством, зменшена на фактично сплачену у відповідному звітному податковому періоді суму внесків на загальнообов’язкове державне соціальне забезпечення, а також на державне пенсійне страхування (що не може перевищувати суму мінімального пенсійного внеску, встановленого законом).
    ІІ. У статті Закону України „Про Державний бюджет України на 2005 рік”:
    пункти 31 – 34, 36, 40, 50 статті 73 виключити;
    статтю 75 виключити;
    статтю 76 виключити;
    статтю 87 виключити;
    статтю 88 виключити;
    статтю 90 виключити;
    абзац другий статті 91 виключити;
    статтю 96 викласти у такій редакції: „з 1 січня 2005 року базою для нарахування страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, Фонду соціального страхування України з тимчасової втрати працездатності, Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України та Пенсійного фонду України, є отримана застрахованими особами заробітна плата, незалежно від її розміру;

    статтю 100 виключити;

    у статті 101 цифру „3” замінити цифрою „2”;

    ІІІ. У Законі України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 49-51, ст.376) підпункт 7 пункту 14 статті 1 розділу XV виключити.
    ІV. Цей Закон набирає чинності з моменту оприлюднення та поширюється на податкові періоди, перший з яких починається з 1 січня 2005 року.

    С.Терьохін
    В.Пинзеник

    А ось висновок Головного науково-експертного управління до цього закону від 12.01.2005:

    До № 6477 від 11.01.2005
    (на заміну від 06.01.2005)
    Народні депутати України
    С.Терьохін, В.Пинзеник

    ВИСНОВОК
    на проект Закону України “Про внесення змін до деяких законів України щодо порядку сплати єдиного або фіксованого податку, а також страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне забезпечення та державне пенсійне страхування суб’єктами спрощених систем оподаткування, обліку та звітності”

    Законопроектом пропонується:

    1. визначити новий порядок сплати до бюджету фізичними та юридичними особами єдиного податку та внесків до пенсійного фонду та фонду соціального страхування;
    2. виключити із статті 45 Закону України “Про Державний бюджет України на 2005 рік” положення, які регулюють порядок сплати до бюджету платниками єдиного податку та фіксованого сільськогосподарського податку страхових внесків на загальнообов’язкове державне соціальне та пенсійне страхування;
    3. змінами до статті 96 Закону України “Про Державний бюджет України на 2005 рік” зняти обмеження щодо визначення бази для нарахування страхових внесків до соціальних фондів та Пенсійного фонду України.
    Погоджуємося з думкою авторів законопроекту щодо необхідності врегулювання питань, які мають забезпечити належний соціальний та пенсійний захист інтересів фізичних та юридичних осіб – платників єдиного та фіксованого податку, та спрямовані на удосконаленням положень Закону України “Про Державний бюджет України на 2005 рік”, зокрема щодо зняття обмежень при визначенні бази для нарахування страхових внесків до соціальних фондів та Пенсійного фонду України, на що Науково-експертне управління неодноразово вказувало у своїх висновках, внесення змін до Закону України “Про Державний бюджет України на 2005 рік” інших.
    В той же час щодо окремих пропозицій законопроекту зауважимо наступне.
    Звертаємо увагу на невідповідність назви законопроекту “Про внесення змін до деяких законів України щодо порядку сплати єдиного або фіксованого податку, а також страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне забезпечення та державне пенсійне страхування суб’єктами спрощених систем оподаткування, обліку та звітності” його змісту, зокрема, частині першій, яка містить оригінальні норми, що не є внесенням змін до інших законів. Для уникнення зазначеної невідповідності пропонуємо законодавчі положення частини першої законопроекту оформити як внесення змін до відповідних законів.

    Узагальнюючий висновок. Законопроект може бути прийнятий за основу з урахуванням висловлених зауважень.

    Керівник Управління А.Мацюк

    Вик. І.Павленко, 235-79-11
    Н.Чечетова, 255-43-22
  • 2005.01.15 | Обережний герой

    Депутати про дрібних підприємців

    Засідання 66 Верховної Ради 14 січня 2005 року, 12.30


    ПІСЛЯ ПЕРЕРВИ

    Засідання веде МАРТИНЮК А.І.

    ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні колеги, будемо продовжувати засідання. Переходимо до розгляду розділу "Про включення до порядку денного та прийняття рішення".

    Нам потрібно включити до порядку денного проект Закону про внесення змін до деяких законів України щодо порядку сплати єдиного або фіксованого податку, а також страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне забезпечення та державне пенсійне страхування суб'єктами спрощених систем оподаткування в обліку та звітності. Реєстраційний номер законопроекту 6477. Прошу визначатися.

    12:32:35

    За-97

    По фракціях, будь ласка.

    “Наша Україна" - 77, комуністів - 2, "Регіони України" - 3 , Народна аграрна партія - 0 , соціал-демократи - 0, "Єдина Україна" - 1, соціалісти - 0, Блок Тимошенко - 12, "Трудова Україна" - 0 , НДП - 0, "Союз" - 0, "Демініціативи" - 0, "Центр" - 0 , Позафракційні - 2.

    Будь ласка, тоді запишіться, три хвилини, з мотивів. Будь ласка, висвітліть. Томенко, Білорус. Томенко Пинзенику, так?

    12:33:25

    ТОМЕНКО М.В.

    Да. Віктору Пинзенику прошу передати слово.

    ГОЛОВУЮЧИЙ. Мікрофон Пинзеника, будь ласка.

    12:33:31

    ПИНЗЕНИК В.М.

    Віктор Пинзеник, блок Віктора Ющенка "Наша Україна".

    Шановні народні депутати. Я хочу привернути вашу увагу до цього законопроекту, оскільки мова йде про виправлення помилки, одної із помилок, допущених при прийняття Закону про бюджет. Згідно з яким цією нормою бюджету платники фіксованого єдиного податку два рази сплачують податок у Пенсійний фонд у вигляді частини фіксованого податку і друге - окремого оподаткування. І ми повинні врегулювати цю проблему. І проект закону, який ми тільки що голосували для включення, спрямований на усунення подвійного оподаткування суб'єктів малого підприємництва. Я прошу колег підтримати включення цього проекту закону в порядок денний.

    ГОЛОВУЮЧИЙ. Так, будь ласка, Білорус. За ним Нощенко.

    12:34:24

    БІЛОРУС О.Г.

    Прошу передати слово народному депутату Шкілю Андрію.

    ГОЛОВУЮЧИЙ. Будь ласка, мікрофон Шкіля.

    12:34:31

    ШКІЛЬ А.В.

    Дякую. Я хотів би наголосити, що власне під час того, як уряд Януковича пропонував бюджет, то тоді туди й закралася так звана помилка, коли платники фіксованого податку будуть змушені два рази платити податок. І це цілком зрозуміло, чому коли ще команда Януковича, яка представлена у Верховній Раді, не голосує за цей законопроект, тому що їхнє завдання - чим гірше, тим їм буде краще. Але в першу чергу я хотів, щоб подумали про власне цього платника податку фіксованого. Це - той дрібний підприємець, який і складає сіль будь-якої держави. І для того, щоб розвивати це дрібне підприємництво, потрібно проголосувати цей законопроект. Не будьте спільні разом із саботажниками, які присутні в цьому парламенті, які прийшли сюди тільки для того, щоб мути воду, бо від цього вони отримують задоволення. Дякую.

    ГОЛОВУЮЧИЙ. Ну, не обвинувачуйте своїх колег, бо вони точно такі ж народні депутати, як і ви. І кожен має право на свою думку. Будь ласка, Нощенко.

    12:35:36

    НОЩЕНКО М.П.

    Адам Іванович, будь ласка, передайте слово Шурмі.

    ГОЛОВУЮЧИЙ. Мікрофон Шурми, будь ласка.

    12:35:49

    ШУРМА І.М.

    Ігор Шурма, фракція Соціал-демократичної партії України (об'єднаної).

    Я хотів би звернутися до наших колег, які повинні бути трошки толерантними, коли говорять про саботаж. Як зрозуміти цифру 94, які "за"? Та це взагалі зрозуміло, що хтось хоче якісь інтереси свої відстояти. А я хочу наголосити, що наймані працівники, які працюють у фізичних та юридичних осіб - платників єдиного або фіксованого податків, втратять частину власних пенсійних прав. Роботодавець зобов'язаний буде сплачувати за них страхові внески на пенсійне страхування тільки у мінімальному розмірі, що унеможливить в подальшому врахуванні всього отриманого заробітку при розрахунку пенсій. Це призведе до того, що майже всі працівники будуть одержувати мінімальну пенсію за віком, незалежно від того, яку заробітню плату вони отримали.

    І на кінець, втрати бюджету Пенсійного фонду будуть становити 522 мільйони. Тому 94 голоси - це і є оця реальна потреба, які хочуть внести зміни. Дякую.

    ГОЛОВУЮЧИЙ. Так, дякую, завершено. Питання, на жаль, не включено до порядку денного.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.01.15 | Обережний герой

      На жаль навіть депутати, що підтримують, некомпетентні


      ПИНЗЕНИК В.М.
      Віктор Пинзеник, блок Віктора Ющенка "Наша Україна":

      "Шановні народні депутати. Я хочу привернути вашу увагу до цього законопроекту, оскільки мова йде про виправлення помилки, одної із помилок, допущених при прийняття Закону про бюджет. Згідно з яким цією нормою бюджету платники фіксованого єдиного податку два рази сплачують податок у Пенсійний фонд у вигляді частини фіксованого податку і друге - окремого оподаткування."

      Помилка! Законопроект зовсім не встановлює таке. Він саме і вирішує цю проблему, правда дуже неспрятливим для підприємців методои, - спрямовує весь фіксований податок до місцевого бюджету, а до пенсійного і інших соціальних фондів примушує платити окремо, 41% від зарплати найманих працівників.


      ШКІЛЬ А.В.:

      "Дякую. Я хотів би наголосити, що власне під час того, як уряд Януковича пропонував бюджет, то тоді туди й закралася так звана помилка, коли платники фіксованого податку будуть змушені два рази платити податок."

      Та ж сама помилка!

      ШКІЛЬ А.В.:
      "І це цілком зрозуміло, чому коли ще команда Януковича, яка представлена у Верховній Раді, не голосує за цей законопроект, тому що їхнє завдання - чим гірше, тим їм буде краще. Але в першу чергу я хотів, щоб подумали про власне цього платника податку фіксованого. Це - той дрібний підприємець, який і складає сіль будь-якої держави. І для того, щоб розвивати це дрібне підприємництво, потрібно проголосувати цей законопроект. Не будьте спільні разом із саботажниками, які присутні в цьому парламенті, які прийшли сюди тільки для того, щоб мути воду, бо від цього вони отримують задоволення. Дякую."

      Як кажуть на сайті Майдану, хоч і приємний для вух дрібних підприємців, але агітпроп. Нефахово! Та й не дуже то команда Януковича погіршує становище дрібного підприємців порівняно з тим, що роблять нашоукраїнці Пинзеник та Терьохін, бо вони також пропонують збільшити оподаткування на 40%.

      Ігор Шурма, фракція Соціал-демократичної партії України (об'єднаної):

      "Я хотів би звернутися до наших колег, які повинні бути трошки толерантними, коли говорять про саботаж. Як зрозуміти цифру 94, які "за"? Та це взагалі зрозуміло, що хтось хоче якісь інтереси свої відстояти. А я хочу наголосити, що наймані працівники, які працюють у фізичних та юридичних осіб - платників єдиного або фіксованого податків, втратять частину власних пенсійних прав. Роботодавець зобов'язаний буде сплачувати за них страхові внески на пенсійне страхування тільки у мінімальному розмірі, що унеможливить в подальшому врахуванні всього отриманого заробітку при розрахунку пенсій. Це призведе до того, що майже всі працівники будуть одержувати мінімальну пенсію за віком, незалежно від того, яку заробітню плату вони отримали.
      І на кінець, втрати бюджету Пенсійного фонду будуть становити 522 мільйони. Тому 94 голоси - це і є оця реальна потреба, які хочуть внести зміни. Дякую."

      Ну це взагалі як кажуть на сайті Майдану, троль. Мало того, що нефахово, то ще й злісно та лицемірно. Підприємці також за вирішення пенсійних та інших соціальних проблем їх найманих працівників, вони вимагають тільки того, щоб при збільшенні соціальних внесків адекватно було зменшено інші податки. Скасовано, зокрема, ринковий збір, який є неправовим платежом за право зайняти робоче місце, і так як і патент спрямовується до місцевого бюджету, тобто є дублюванням. Але місцеві бюджети як п'явки впились в дрібних підприємців і не відпускають. Як і власники базарів, які за допомоги тієї ж місцевої влади, успішно саботують державне регулювання цін на оренду ринкових місць і постійно підвищують вартість оренди. Як же ж можна звинувачувати, що корова не хоче напувати молоком теля, як до цієї корови присосалися дві такі величезні п'явки і напуваються з неї кров'ю.
      Далі, юридичним особам, які вочевидь ближче учасникам революції з обох боків, компенсуючи збільшені соціальні внески, зменшили єдиний податок удвічі(!), а традиційно близьким владі сільскогосподарникам утричі(!!), до того ж сільскогосподарникам виділяють величезні суми з бюджету для безпосередньої компенсації цих збільшених пенсійних та соціальних внесків.
      Фізичні особи - підприємці не отримали ніякої компенсації!

      Вже звично всі депутати забувають, що окремо існують фіксований і єдиний податки і називають усіх то фіксованим податком як у цьому витягу, чи єдиним.

      То ж можна задатися питанням - чи можна отак нефахово захищати інтереси дрібних підприємців. Чи не є це профанацією їх інтересів?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.01.15 | Обережний герой

        Коментар до недолугого законопроекту нашоукраїнців

        Ось коментар цього недолугого і відхиленого законопроекту нашоукраїнців Пинзеника і Терьоїіна

        http://chp.com.ua/index.php?code=930&show_all=YESS

        І це люди, які збираються керувати державою! Хоча і того їм не дають опоненти у Верховній Раді. Навіть погано керувати вони не можуть, просто їм не дають. Інша річ, що законопроект поганий і підприємцям не сподобається, але навіть якщо б нашоукраїнці вигадали щось гарне, наприклад скопіювали єдиний соціальний внесок в 26% у Росії (як раніше скопіювали податок з прибутку фізичних осіб в 13%), то провести його в Верховній Раді їм було б важко. Що ж далі буде?

        До речі (це ще треба перевірити) російські дрібні підприємці, що працюють за спрощеними схемами, "вменённым доходом" (аналогом нашого єдиного податку), взагалі були звільнені навіть від єдиного соціального внеску, тому що він їх розорив. А нам пропонують платити додатково до патенту і ринкового збору ще 41% від зарплати працівнику та від особистого доходу!!! Ми що вже багатше Росії? Тут ошалієш з такими депутатами!
        То хто буде "деспот" по відношенню до дрібного бізнесу, Путін, якого дехто в нас вважає за такого, чи Ющенко? За Путіна, як бачимо, дрібному бізнесу в Росії всі дороги відкрито, а в нас помаранчеві "революціонери"-олігархи на очах перетворюються в гробовщиків-кровопивць дрібного бізнесу. Головне питання зараз - як ефективно дати їм відсіч!
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.01.16 | Обережний герой

          Нічого проти не маю

          Проти порівняння з симпатичним гірьским троликом з "Властеліну кілець" і "Гаррі потера" я нічого не маю, але з такою оцінкою важко бути прочитаним, а це доводить, що режим Ющенка невдовзі заведе таку цензуру, яка нам і не снилась. Тобто, щоб дрібним підприємцям мати своє джерело правди, незалежне від режиму та олігархів з обох боків, треба мати свій сайт, свою газету. Хоча це утопічно, бо нема нікого більше неорганізованого і розлученого, як дрібні підприємці і Інтернет вони не дуже то жалують, сайта я все таки зроблю, вірніше відновлю, і буду там збирати компромат на владу до кращих днів :-)
  • 2005.01.16 | Обережний герой

    До речі

    Якщо ми збираємось до ЄС, то треба давати можливість дрібним піддприємцям розвиватись, а не перетворювати їх на злидарів. Бо дехто з таких підприємців вже замислюється над цим. Бо за віком вони вже не конкурентні на ринку найманої праці, а якщо і підприємничати їм не дадуть, зокрема і великими податками, не дадуть накопичити жирок і підтягтися до рівня дрібного підприємця Європейського Союзу, то подальша доля таких людей буде сумнівна. В найкращому випадку вони стануть обузою на тілі держави.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".