10 поразок команди Віктора Ющенка (/)
01/12/2005 | Предсказамус
Про що верзе цей писака? Адже добре відомо, що Ющенко виграв надзвичайно складні виборчі перегони! Може, автор пішов шляхом Тараса Чорновола чи Нестора Шуфрича, які, здається, і досі твердять про перемогу Януковича?” – запитає спантеличений читач.
Зовсім ні. Автор знає, про що пише. Справді, Ющенко виграв вибори. Виграв за допомогою власних надзусиль, за допомогою Майдану, “польових командирів”, десятків вправних політиків, тисяч оскаженілих від нахабства влади бізнесменів і мільйонів збурених виборців. А от команда Віктора Ющенка (та, на яку він поклав передусім місії організації роботи з електоратом, підготовки ідеології та забезпечення висвітлення своєї кампанії у ЗМІ) примудрилася вибори програти, і рятувала ситуацію зовсім не вона.
---
http://www.telekritika.kiev.ua/comments/?id=20456
Я бы добавил еще несколько пунктов, но и этого хватит. Теперь давайте подумаем, что такая команда сделает с Украиной и как помешать ей захватить власть.
Зовсім ні. Автор знає, про що пише. Справді, Ющенко виграв вибори. Виграв за допомогою власних надзусиль, за допомогою Майдану, “польових командирів”, десятків вправних політиків, тисяч оскаженілих від нахабства влади бізнесменів і мільйонів збурених виборців. А от команда Віктора Ющенка (та, на яку він поклав передусім місії організації роботи з електоратом, підготовки ідеології та забезпечення висвітлення своєї кампанії у ЗМІ) примудрилася вибори програти, і рятувала ситуацію зовсім не вона.
---
http://www.telekritika.kiev.ua/comments/?id=20456
Я бы добавил еще несколько пунктов, но и этого хватит. Теперь давайте подумаем, что такая команда сделает с Украиной и как помешать ей захватить власть.
Відповіді
2005.01.12 | Боровик
Re: 10 поразок команди Віктора Ющенка (/)
Стаття надто поверхнева.Чомусь згадались поради Маргарет Тетчер для вирішення хлібної кризи в СРСР. Нагадую, що вона пропонувала замінити хліб бананами, бо банани миють склад подібний до хліба.
Автор спекулює на темі поганої чи неідеальнрої роботи штабу.
Так, штаб працював гірше ніж народ загалом.
Попри те що це правда, багато "причин" притягнуто за вуха навіть без спроб аналізувати.
Зі статті можна виділити останню тезу: "Отож чи не настав час Вікторові Андрійовичу істотно оновити свою нинішню команду, яка ледве не призвела його до програшу президентських виборів?"
Дійсно, зараз в рейтингу недовіри після завзятих кучмистів стоять деякі люди що часто крутяться навколо Ющенка.
2005.01.13 | Михайло Свистович
Re: 10 поразок команди Віктора Ющенка (/)
Боровик пише:> Стаття надто поверхнева.
Згоден.
>
> Так, штаб працював гірше ніж народ загалом.
До початеку помаранчевої революції працював не гірше. Просто народ виявився розумним і не повівся на демагогічну пропаганду янучарів.
> Попри те що це правда, багато "причин" притягнуто за вуха навіть без спроб аналізувати.
Згоден.
2005.01.12 | ky
Re: 10 поразок команди Віктора Ющенка (/)
Выиграл Ющенко на грани фола. Это - точно.Но вот позволю заметить одну существенную деталь, которую надо
поставить на 1-е место:
- Я - звезд с неба не хватал. Подобный бос подбирает себе подобную
команду. Вывод - дураки они и в Африке дураки. Усилия "Я и К" были
обречены изначально.
2-е: Я и К" не сообразили, что народ тоже имеет свои интересы.
А вот насчет обещанных реформ новой команды: все зависит от того
сможет ли народ ЗАСТАВИТЬ новую команду проводить эти реформы,
от организованности народа.
2005.01.13 | Горицвіт
Помилки, а не поразки. А так майже все правильно
Крім цього:> Поразка друга. Команда Ющенка так і не змогла перевести політичну боротьбу з вектору “український – неукраїнський” на змагання ідеологій за європейським зразком.
Навпаки, відсутність ідеології - це був плюс кампанії Ющенка. Точніше, "ідеологія" була одна: проти Кучми-Януковича. А якби почати деталізувати, то зразу пішли б розколи електорату.
2005.01.13 | Горицвіт
Ще важлива помилка:
не замінили явно некомпетентних і відверто зрадницьких штабістів.Але, з другого боку, звідки було знати? В централізованій системі на верхніх рівнях ієрархії мають працювати кришталево чесні генії.
2005.01.13 | Михайло Свистович
Re: Ще важлива помилка:
Горицвіт пише:> не замінили явно некомпетентних і відверто зрадницьких штабістів.
>
> Але, з другого боку, звідки було знати?
Про деяких вони точно знали. Але не замінили.
2005.01.13 | catko
Re: Помилки, а не поразки. А так майже все правильно
> Навпаки, відсутність ідеології - це був плюс кампанії Ющенка. Точніше, "ідеологія" була одна: проти Кучми-Януковича. А якби почати деталізувати, то зразу пішли б розколи електорату.ви про що? 12 млн майже виключно на сході і півдні - це хіба не розкол електорату?
2005.01.13 | Горицвіт
Re: Помилки, а не поразки. А так майже все правильно
catko пише:> > Навпаки, відсутність ідеології - це був плюс кампанії Ющенка. Точніше, "ідеологія" була одна: проти Кучми-Януковича. А якби почати деталізувати, то зразу пішли б розколи електорату.
>
> ви про що? 12 млн майже виключно на сході і півдні - це хіба не розкол електорату?
Про розкол виборців Ющенка. Серед яких були і ліві, і праві, і ліберали, і прихильники твердої руки, і прихильники і противники демократії, і так далі. Добре, що ідеологам кампанії вистачило розуму не позиціонувати себе інакше, як просто альтернативу Кучмі-Януковичу. Тому голоси всіх, хто проти, додалися і склали тих 52%.
2005.01.13 | Предсказамус
Ошибки, которые не привели к поражению не по вине команды Ю.
Горицвіт пише:> catko пише:
>> ви про що? 12 млн майже виключно на сході і півдні - це хіба не розкол електорату?
> Про розкол виборців Ющенка. Серед яких були і ліві, і праві, і ліберали, і прихильники твердої руки, і прихильники і противники демократії, і так далі. Добре, що ідеологам кампанії вистачило розуму не позиціонувати себе інакше, як просто альтернативу Кучмі-Януковичу. Тому голоси всіх, хто проти, додалися і склали тих 52%.
Ющенко и так был альтернативой Кучме и Януковичу, что бы он ни говорил и какую идеологию ни исповедовал. Но, т.к. он не исповедовал никакой, часть тех самых 12 миллионов, о которых говорил catko, считают его фашистом и американским агентом, а Януковича правильным идейным чуваком. Такие вот пироги.
2005.01.13 | Shooter
Re: Ошибки, которые не привели к поражению не по вине команды Ю.
Предсказамус пише:> Горицвіт пише:
> > catko пише:
> >> ви про що? 12 млн майже виключно на сході і півдні - це хіба не розкол електорату?
> > Про розкол виборців Ющенка. Серед яких були і ліві, і праві, і ліберали, і прихильники твердої руки, і прихильники і противники демократії, і так далі. Добре, що ідеологам кампанії вистачило розуму не позиціонувати себе інакше, як просто альтернативу Кучмі-Януковичу. Тому голоси всіх, хто проти, додалися і склали тих 52%.
> Ющенко и так был альтернативой Кучме и Януковичу, что бы он ни говорил и какую идеологию ни исповедовал. Но, т.к. он не исповедовал никакой, часть тех самых 12 миллионов, о которых говорил catko, считают его фашистом и американским агентом, а Януковича правильным идейным чуваком. Такие вот пироги.
Гм...цікаво, яку саме ідеології сповідують, скажімо, люмпенізована частина робітників Донбасу, які голосують за представника олігархів Януковича? Невже ту саму, що і, скажімо, Шуфріч чи Пінчук?
Чи елементом саме якої ідеології є обіцянка ввести подвійне громадянство (і чомусь - виключно лише з Росією)?
Якщо глянути дещо ширше, то чіткий ідеологічний поділ можливий лише у "врівноважених" суспільствах. Наше ж - перехідне. І, на жаль, в ньому (як і у перехідних дженералли) суттєвішою є психологія, а не ідеологія. Психологія совків (кучмонавти-янучари) і не-совків (антикучмістів), серед яких ідеологічний спектр - від Олійника через Луценка до Тягнибока.
А маючи і так сильно обмежений ресурс доступу до "маніпулятивних засобів психологічного впливу" (ТВ, насамперед) Ющенкові "дратувати" свій "психологічний електорат" ще й ідеологічним поділом було контрапродуктивно.
Тому, думаю, в цьому пунктів вибрано було вірно.
2005.01.13 | Петр Тарасевич
Re: 10 поразок команди Віктора Ющенка (/)
Эти вопросы нужно действителньо анализировать - вообще тематика подготовки к парламентским выборам сейчас должна давлеть (а мы все какую-то чушь обсуждаем - даже стыдно).Не согласен с 1-м пунктом - если бы Мороз и Кинах ушли из гонки слишком рано, они не набрали тех процентов, которые они получили. Победа штаба Ю. - не было взаимной критики и то, что и Мороз и Кинах примкнут к Ю. было достаточно хорошо видно задолго до 1-го тура. Что можно было сделать лучше - 1) объяснять сторонникам, что такое политреформа, до того, как пришла пора подписывать соглашением с Морозом и 2) вполне можно было расколоть коммунистов на симоненковцев и противо-януковцев. Лучше уж было "прозрачно" разделить из голоса, чем позволить поддерживать Я. через "нейтралитет"
Согласен с пунктом №2, другое дело - я не знаю, как можно было этого добиться
Не согласен с 3-м пунктов - это фантазия автора. Если бы не было поддержки украинских богачей, откуда бы взялись деньги на кампанию?
Согласен с пунктом №4 - вообще похоже, что все предсказуемые шаги штаба Я. были проигнорированы и никаких превентивных мер никто не предпинимал - все больше реагировали, а не упреждали.
Пункт №5 - просто какой-то бред, автору должно быть стыдно
Согласен с №6. Агитационный провал является ГЛАВНОЙ вещью, которую нужно исправить, причем прямо сейчас и радикально. Не ждать инагурации, теряя время - а составить четкую информационную стратегию как НУ, так и государства (вполне нейтральная информация тоже ведь помогает - на фоне многолетнего вранья-то!)
Согласен с №7. Подчас хотелось схватиться за голову - подкачало шапкозакидательство. Главный вывод на будущее (на параламентские выборы) - никогда не недооценивай противника
№8 - не знаю. У меня впечатление, что ресурсы были ограничены и нужно было как-то приоритезировать (между турами, между выборами и протестами, между отдельными регионами и т.д.)
Согласен №9 - сейчас нам нужно остаться сплоченными и не дать повода для никаких спекуляция - твердо за Ю. и точка. После парламентских выборов разберемся.
Никакого личного мнения по №10 не имею.
Итого, 6 уроков для нашей работы при подготовке к парламентским выборам. Неужели опять шапками закидаем?
Вопрос не риторический - массу вещей, касаемых информации, можно было бы наладить и силами майдановцев, т.е. нам с вами.
2005.01.13 | Дюк Рейн
Пішов він нафіг, цей Грабовський
Грабовський пише:> Поразка друга. Команда Ющенка так і не змогла перевести політичну боротьбу з вектору “український – неукраїнський” на змагання ідеологій за європейським зразком.
По-перше, боротьба шла по вектору "кримінальна влада - народ", а вектор "український – неукраїнський" нав"язувала Росія, але він тільки розколов країну, не принісши перемоги тому хто цей вектор обрав.
По-друге, змагання ідеологій було неможливе на цих виборах, і не Ющенко у цьому винний.
> Поразка третя. Відсутність розколу серед власне олігархічних кланів аж до “третього” туру виборів.
Бізнес і опозиція - речі малосумісні, особливо при Кучмі. Ось і весь розкол. Чекали хто виграє от і все. Не вірили жодному.
> Поразка четверта. Експерти ще навесні 2004 року зазначали, що Віктор Янукович повною мірою використає переваги для себе, які випливають із помітного зростання пенсійних виплат, зарплат та стипендій, і тому здійснить цей крок за два місяці до голосування.
По-перше, Ющенко конав в той час в реанімації в Австрії, по-друге НУ пропонувала підвищити пенсії ще з початку 2004, але поступово, аби не спровокувати інфляцію.
> Крім словесних випадів, опоненти нічим не відповіли на цей справді потужний крок команди Януковича.
Ні, ну на кого це розраховано? Чим ще вони могли відповісти, мені просто цікаво?
> Поразка п‘ята. Замах на опозиційного кандидата в президенти. ... Йдеться щонайменше про кричущу некваліфікованість не тільки охорони кандидата, а і про некваліфіковану (на першому етапі хвороби) медичну допомогу. ... . No comment.
В мене теж. Отруту змогли коли ідентифікувати? Охорона що, ясновидці? Як на мене, своє головне завдання вони виконали.
> Поразка шоста. Коли Віктор Ющенко напередодні фінішу виборчих перегонів був тяжко хворим, практично припинився вихід агітаційних видань.
Я може неправий, але з певного моменту агітація перестала діяти на людей. Всі вже блювати хотіли від цієї пропаганди. Більш дієвим заходом по забезпеченню перемоги стала робота по унеможливленню фальсифікацій.
> У тому-то й справа, що радянські спецслужби працювали з отрутами, сліди яких знайти було практично неможливо чи дуже важко, і це повинні були донести до широкого загалу не незалежні журналісти, а члени команди Ющенка.
Чи ця людина сповна розуму? Як він це собі уявляє? просто ходити по хатах та розповідати людям чому не знайшли слідів отрути? Так їх же потім знайшли.
Я вже трохи втомився, знаєте. Стаття якась дуже дивна. Вони часом не співпрацюють з задонбасс?
2005.01.13 | Михайло Свистович
Re: Пішов він нафіг, цей Грабовський
Дюк Рейн пише:>
> Стаття якась дуже дивна. Вони часом не співпрацюють з задонбасс?
Не співпрацюють. І взагалі пора вичалювати з себе по краплині кучмізм. Якщо хтось критикує Ющенка, це ще не означає, що він працює на Януковича.
2005.01.13 | catko
дозволю собі трохи познущатись над автором
>Поразка перша. Команда Ющенка не змогла ще перед початком перегонів домовитися з Олександром Морозом та Анатолієм Кінахом.домовленість з морозом до 1 туру могла б (при певних розкладах якби він зовсім не висувався) дати перемогу ющенку в цьому ж 1 турі. тому вона і не відбулась.
а з кінахом домовленість була практично як з технічним кандидатом. ми спокійно спостерігачів і членів комісій від його імені реєстрували.
>Поразка друга. Команда Ющенка так і не змогла перевести політичну боротьбу з вектору “український – неукраїнський” на змагання ідеологій за європейським зразком. Відбувалася боротьба між “хорошим” і “поганим” кандидатами, причому кожен виборець шукав “хорошого”, виходячи з власних уподобань, не надто зважаючи на зміст проголошуваних кандидатами програм.
не зовсім. більш проросійського вектору ніж втілювали в життя янучари на протязі останніх 2-х років знайти важко. тому за ющенка боролись в першу чергу щоб не дати нас поглинути росії, а вже потім за економіку і програми. в кожному виступі ющенка постійно звучало "українці - народ, нація, держава". а в кожному виступі януковича "бабло, бабло і ще раз бабло". а результат бачимо.
>Поразка третя. Відсутність розколу серед власне олігархічних кланів аж до “третього” туру виборів – це також помітна невдача команди Ющенка. Іншими словами, олігархи мали топити один одного, а народ спостерігати за цим веселим дійством. Натомість ми до певного часу бачили монолітну єдність олігархічних кланів.
президентські вибори це не парламентські. президент - це стратегія і тактика на найближчі роки. це лідер який вказує рукою куди ми рухаємось. олігархам-бізнесменам це цікаво виключно в розрізі переможця а не власне процесу боротьби. а от парламентсь - це буде дійсно шоу.
>Поразка четверта. Експерти ще навесні 2004 року зазначали, що Віктор Янукович повною мірою використає переваги для себе, які випливають із помітного зростання пенсійних виплат, зарплат та стипендій, і тому здійснить цей крок за два місяці до голосування. Крім словесних випадів, опоненти нічим не відповіли на цей справді потужний крок команди Януковича.
а як вони мали відповісти? влаштувати благодійну вечерю для пенсіонерів? чи розпродати заводи порошенка і організувати халявний пенсійний фонд?
>Поразка п‘ята. Замах на опозиційного кандидата в президенти. Якщо правда те, про що зараз говорять деякі персонажі з оточення Ющенка – мовляв, ми зарані знали: влада готує замах на нашого лідера, – то сам факт отруєння і ситуація навколо нього набувають зовсім іншого забарвлення. Йдеться щонайменше про кричущу некваліфікованість не тільки охорони кандидата,
кваліфікованість команди виявляється в тому що ющенка таки не усунули від виборів. кричали про замах бо набагато ефективніше блокувати замах на стадії підготовки (роблячи в тому числі замах невигідним для опонентів) ніж одягати майбутню жертву у бронежилети. єдине що прошляпила команда - це можливість замаху не на життя а на зовнішнісь. без цього ющенко ще в 1 турі виграв би.
>Поразка шоста. Коли Віктор Ющенко напередодні фінішу виборчих перегонів був тяжко хворим, практично припинився вихід агітаційних видань. Навіть газета “Без цензури” пропустила номер, а потім вийшла малесеньким накладом. Так само де-факто завмерла й пропагандистська робота на рівні штабів
хвороба тут ні при чому і справа у зміні стратегії. всю агітацію перекинули на дружні видання а роботу штабів зосередили на точковому попаданню в цільову аудиторію. причина - хто читає газети той давно визначився, а хто про вибори згадує тілки в їх день - тому треба щось яскраве в руки персонально всунути або приліпити там де він на це наштовхнеться. зовнішній вигляд вулиць згадайте. звичайно що основну роботу активісти зробили. але справа в тому що начальник штабу має завданням забезпечувати наліпки і стрічки а активісти їх миттєао розгрібати.
>Поразка сьома. Теледебати напередодні другого туру голосування засвідчили: Віктор Янукович має непогану команду, яка добре підготувала свого шефа до виступу в ефірі, виходячи із специфіки його потенційного електорату. Хамовитість, брутальність, самовпевненість, гординя, постійне педалювання “християнської” тематики (годі й казати, що істинне християнство не має нічого спільного із щедро демонстрованими Януковичем “чеснотами”) – все це справило враження на багатьох виборців.
в першу чергу негативне. бо інакше він в 2 турі взяв би 7-10% різниці а не 3% і ніхто б не визнав що таке можна сфальсифікувати.
а ще команда януковича продемонструвала що навушники бувають маленькі бо на питання він відповідав із запізненням на один хід.
>Поразка восьма. Отож – штаб Ющенка. Як цей штаб організував роботу? Одне лише свідчення... От такі люди, як цей пенсіонер, якраз і виграли виборчу кампанію Віктора Ющенка, а зовсім не офіційна команда.
звичайно що отакі люди. в тому числі коли вони в штабах працювали. але моя практика показує що більшість якщо хотіла працювати то працювала і без штабу а хто пхався в штаб - то здебільшого за грошима. а штаби грошей не платили. до 2 туру люди ще чекали а потім почали роботу хєрити.
а ще. ми чому на барикади пішли: бо ющенко нас покликав і заплатити пообіцяв чи тому що своє життя хочемо змінити?
погоджуюсь що бардак в штабах був неміряний, але думаю що це наслідок кадрового кумовства і точкового фінансування. навіть в різних районах києва спостерігачам по різному витрати оплатили (інколи в два рази).
>Поразка дев‘ята. Доводиться знову згадати сумнозвісну політреформу. Після її пакетного ухвалення між другим та “третім” турами голосування розпочалося бурхливе публічне з‘ясування стосунків між її прихильниками і критиками з табору Віктора Ющенка.
я теж спочатку був обурений політреформою і вважав що поправки до закону про вибори не варті були того. моральну сатисфакцію одержав коли побачив на що бють янучари при оскарженні результатів 3 туру. правда паралельно з ударом нижче пояса по янучарським технологіям умудрились в законі самі собі пасток наприймати...
та й скільки тої політреформи... якщо парламент під ющенка ляже її ще сто раз підправити можна. тай функція її основна була - продовжити життя кучмізму. не вийшло.
>Поразка десята. Мені особисто як приватній особі все одно, яке громадянство має дружина Віктора Ющенка.
мені теж. особливо коли я поняття не маю про громадянство дружини януковича, кучми, ківалова і ще сотні політиків. і при чому тут команда?
>На цьому спинимося, хоча можна було б додати й одинадцяту поразку – кричущу незграбність оскарження результатів другого туру виборів командою Ющенка, але це окремий сюжет. Гадаю, сказаного досить, щоб зробити висновок: у команді Віктора Ющенка, можливо, і працюють чесні люди та патріоти, але от фаховості їм відчутно не вистачає.
незграбність проявилась тільки катеринчуком який спочатку не зміг правильно заяву у вс скласти. якби команда спрацювала зовсім не фахово то процесу не виграла. чи то я вже забув і суди, цвк, комісії ющенко а не янукович купував і давив?
а тепер про добре і вічне. команда ющенка умудрилась всупереч шаленому адмінресурсу і влитим коштам (близько 2 млрд. уо) виграти вибори, розбудити українську націю, підняти неміряно авторитет україни у світі і ще зробити купу речей корисних і безповоротних. чи це все зробив один ющенко, а всі інші тільки заважали йому?
2005.01.13 | Shooter
Влучно!
catko пише:>
> а тепер про добре і вічне. команда ющенка умудрилась всупереч шаленому адмінресурсу і влитим коштам (близько 2 млрд. уо) виграти вибори, розбудити українську націю, підняти неміряно авторитет україни у світі і ще зробити купу речей корисних і безповоротних. чи це все зробив один ющенко, а всі інші тільки заважали йому?
2005.01.13 | Михайло Свистович
Re: дозволю собі трохи познущатись над автором
catko пише:>
> незграбність проявилась тільки катеринчуком
Ну не тільки
>
> якби команда спрацювала зовсім не фахово то процесу не виграла. чи то я вже забув і суди, цвк, комісії ющенко а не янукович купував і давив?
Тут номер купівлі й давки не пройшов. А команда спрацювала зовсім нефахово.
2005.01.13 | Максим’як
Re: Добре, одним будемо "мєшать", а кому тоді сприятимемо?
Предсказамус пише:> Теперь давайте подумаем, что такая команда сделает с Украиной и как помешать ей захватить власть.
"Воопше нікому нікакой власті!" А може залишити тих, що вже накралися? Власне, встановити норму, не більше мільярда у руки. Тобто, хто має вже мільярд, йому красти вже не можна, але при "власті" залишатися - можна. Іншим ще можна красти до мільярда і, звичайно, залишатися при власті.
А Ющенко? Ну, Ющенко президент "всєх" і нехай відповідає за тих, що вже накралися і тих, що хочуть накрастися.
Цікаве питання, а чому вони ще не накралися? Ага, бо не хотіли ділитися з Кучмою, Суркісом, Пінчуком, Медведчуком та іншими "дєржатєлями криші". Це просто ганьба, це оточення Ющенка, воно не крало тільки тому, що не хотілося ділитися із владою Кучми, бо як би тільки захотіло ділитися, то мало б усі нормальні умови для грабунку держави. Отже, висновок такий:
Оточення Ющенка - це "отпєтиє" жаднюги, які згуртувалися навколо Ющенка, щоб, прийшовши до влади, мати можливість красти і ні з ким не ділитися!" Ганьба!
2005.01.13 | stesin
Собі самим сприятимемо. Бо нам тут жити. (-)
2005.01.13 | Vadym Gladchuk
Re: 10 поразок команди Віктора Ющенка (/)
Дурна статтяЗ цих десяти пунктів частково і складається перемога ВАЮ
Немає поразок, а є перемога! Взагалі треба судити за остаточним результатом виборів, а не за етапами виборчої кампаніїю
цЕ яНУКОВИЧ з Путиним суцільна поразка
2005.01.14 | Роман Зінов'єв
Re: 10 поразок команди Віктора Ющенка (/)
http://www.telekritika.kiev.ua/comments/?id=20456:"...На цьому спинимося, хоча можна було б додати й одинадцяту поразку – кричущу незграбність оскарження результатів другого туру виборів командою Ющенка, але це окремий сюжет. Гадаю, сказаного досить, щоб зробити висновок: у команді Віктора Ющенка, можливо, і працюють чесні люди та патріоти, але от фаховості їм відчутно не вистачає. А фаховість, як любить підкреслювати сам обраний Президент, неодмінна чеснота людини, котра може претендувати на одержання відповідальної посади в структурі нової влади. Отож чи не настав час Вікторові Андрійовичу істотно оновити свою нинішню команду, яка ледве не призвела його до програшу президентських виборів?"
Пане Сергію, йдіть, якщо є можливість, із цим опусом "напряму" до Ющенка. Він вас послухає уважно, мовить : Подумаю, це - слушно! Потисне руку, і... забуде Вас і ваш опус. З тих, хто допустив "10 помилок" (їх значно більше і акцент, напрямок критики мав би бути іншим), ці 10 помилок будуть прощені команді Ю., бо все ж таки перемога! А так, як здалось, ІМХО, нахабно, але щиро, від душі, напрошуватись на роботу... Акценти не там. Все, дійсно, почалось в 2002 році. Далі Ви б іншу перспективу б розгорнули... Таке враження, що Ви - абсолютист, який ще не втратив ілюзій щодо Ющенка... Кажу всім, пів - року ще: ми все побачимо! "1000 і одна помилка команди Ющенка", але Ющенко тут буде, зрозуміло, ні при чьому...
2005.01.14 | Михайло Свистович
Re: 10 поразок команди Віктора Ющенка (/)
Роман Зінов'єв пише:> http://www.telekritika.kiev.ua/comments/?id=20456:
Клацаю на лінк, а воно мені видає порожню сторінку "Телекритики"
2005.01.14 | Горицвіт
Ага, і про пенсії була реакція
були плакати "ціни вже підвищено".