Спрощенців не знищать?
01/28/2005 | Обережний герой
Законопроект № 7012 від 27.01.2005
Проект вноситься
народним депутатом України
Рудьковським М.М.
Закон УкраЇни
Про внесення змін до Закону України “Про Державний бюджет України на 2005 рік”
(щодо усунення подвійного оподаткування суб‘єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб, що сплачують єдиний та фіксований податки)
Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
І. Внести до Закону України від 23 грудня 2004 № 2285-IV “Про Державний бюджет України на 2005 рік” такі зміни:
1. Статтю 45 викласти в такій редакції:
“Установити, що до доходів загального фонду місцевих бюджетів у 2005 році належать:
1) податок з доходів фізичних осіб (крім податку з доходів фізичних осіб, що утримується з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу (в тому числі відрядженими до органів виконавчої влади та інших цивільних установ) у зв'язку з виконанням обов'язків несення служби, за рахунок відповідних бюджетних асигнувань установ, що утримуються із державного бюджету, які є джерелом доходів цих осіб);
2) єдиний податок для суб'єктів малого підприємництва (крім частини, що зараховується до Пенсійного фонду України, та відрахувань на обов'язкове соціальне страхування), фіксований податок (крім частини, що зараховується до Пенсійного фонду України) та фіксований сільськогосподарський податок;
3) акцизний збір з вироблених в Україні товарів (крім акцизного збору з вироблених в Україні нафтопродуктів і транспортних засобів), що сплачується платниками, які зареєстровані в Автономній Республіці Крим, - до доходів бюджету Автономної Республіки Крим, у тому числі тих, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів;
4) плата за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами - до доходів бюджету Автономної Республіки Крим, обласних бюджетів та міських бюджетів міст Києва і Севастополя;
5) дотації та субвенції з Державного бюджету України;
6) плата за надані в оренду водні об'єкти місцевого значення;
7) штрафні санкції, отримані внаслідок невиконання укладених розпорядником бюджетних коштів угод з суб'єктами господарювання на придбання товарів, робіт і послуг за рахунок коштів місцевих бюджетів;
8) доходи, що підлягають зарахуванню до загального фонду місцевих бюджетів згідно із статтями 64, 66, 69 Бюджетного кодексу України.
Податок на прибуток підприємств комунальної власності, засновником яких є Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, районні, міські, селищні та сільські ради, зараховується відповідно до бюджету Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, селищних та сільських бюджетів.
Фіксований податок на доходи від підприємницької діяльності зараховується до відповідних місцевих бюджетів у порядку, визначеному Бюджетним кодексом України для податку з доходів фізичних осіб, крім частини цього податку у розмірі 10 відсотків, що згідно з законом зараховується до Пенсійного фонду України.
Установити, що у 2005 році:
платники фіксованого сільськогосподарського податку сплачують страхові внески на загальнообов'язкове державне соціальне та пенсійне страхування у порядку та на умовах, визначених спеціальним законодавством з питань справляння таких внесків, із сплатою фіксованого сільськогосподарського податку у розмірі 30 відсотків діючих ставок станом на 31 грудня 2004 року.
Установити на 2005 рік фіксований розмір страхових внесків на загальнообов'язкове державне страхування для фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування (фіксований податок, єдиний податок), та членів сімей зазначених фізичних осіб, які беруть участь у провадженні ними підприємницької діяльності, у розмірі мінімального страхового внеску, визначеного Законом України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" на місяць на кожну особу з урахуванням відрахувань до Пенсійного фонду України та на обов‘язкове соціальне страхування відповідно до Указу Президента України “Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб‘єктів малого підприємництва” та Закону України “Про внесення змін до Декрету Кабінету Міністрів України "Про прибутковий податок з громадян" (Відомості Верховної Ради, 1998, N 30-31, ст.195).”.
2. Пункти 40, 41 статті 73 виключити.
ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про Державний бюджет України на 2005 рік”
(щодо усунення подвійного оподаткування суб‘єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб, що сплачують єдиний та фіксований податки)
1. Обґрунтування необхідності прийняття Закону
Законом України від 23 грудня 2004 року № 2258-IV “Про Державний бюджет України на 2005 рік” скасовано розподіл единого та фіксованого податків, що сплачують суб‘єкти підприємницької діяльності – фізичні особи. Пунктом 2 статті 45 цього Закону визначено, що уся сума цих податків зараховується до місцевих бюджетів.
Тобто всупереч здоровому глузду, деклараціям та офіційним промовам Уряду щодо всілякої підтримки малого підприємництва, а також законодавчим нормам щодо уникнення подвійого оподаткування, фактично зруйновано принцип “єдиного” та “фіксованого” податку. Підприємці, що відповідно до законодавства України обрали такий спосіб оподаткування, змушені додатково до цих податків сплачувати внески на загальнообов‘язкове державне пенсійне та соціальне страхування.
В умовах відсутності законодавчого акту про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності до суб‘єктів малого підприємництва – фізичних осіб чинним Законом України “Про Державний бюджет України на 2005 рік” встановлено подвійні вимоги щодо оподаткування їх доходів, які мають бути скасовані.
2. Цілі і завдання прийняття Закону
Метою прийняття законопроекту є запобігання винекненню соціальної напруги, масових акцій протесту підприємців, а також сприяння уникненню подвійного оподаткування суб‘єктів малого підприємництва.
3. Загальна характеристика і основні положення проекту Закону
Проектом Закону пропонується внести зміни до Закону України “Про Державний бюджет України на 2005 рік” щодо відновлення розподілу сум єдиного податку, що сплачує суб‘єкт підприємницької діяльності – фізична особа у таких розмірах: до місцевого бюджету – 43 відсотки, до Пенсійного фонду України – 42 відсотки, на обов‘язкове соціальне страхування – 15 відсотків, як передбачено відповідним Указом Президента України “Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб‘єктів малого підприємництва”.
Поряд з цим, передбачено відновити розподіл суми фіксованого податку у напрямках: до місцевого бюджету – 90 відсотків, до Пенсійного фонду України – 10 відсотків, як встановлено згідно Закону України вiд 13.02.1998 № 129/98-ВР "Про внесення змін до Декрету Кабінету Міністрів України "Про прибутковий податок з громадян".
Відповідно до Закону України “Про загальнообов‘язкове державне пенсійне страхування” сума мінімального страхового внеску до Пенсійного фонду України для осіб – платників єдиного або фіксовано податку, яка дає право на стовідсоткове включення періоду, за який сплачено внески, до страхового стажу становить 32 відсотка від мінімальної заробітної плати, тобто на даний час 83,84 грн. щомісяця.
Отже, для того, щоб 2005 рік було повністю включено до страхового стажу відповідних суб‘єктів підприємницької діяльності - платників єдиного або фіксованого податку передбачено, що коли частина єдиного або фіксованого податку, що розподіляється до Пенсійного фонду України, є меншою за мінімальний страховий внесок – лише у цьому разі суб‘єктами малого підприємництва проводяться додаткові до єдиного або фіксованого податку виплати. Сума виплат становить виключно суму, якої не вистачає до мінімального страхового внеску з урахуванням вже здійснених відрахувань.
4. Стан нормативно-правової бази у даній сфері правового регулювання
Основними нормативно-правовими актами у даній сфері правового регулювання є:
Бюджетний кодекс України;
Закон України “Про Державний бюджет України на 2005 рік”;
Закону України “Про внесення змін до Декрету Кабінету Міністрів України "Про прибутковий податок з громадян";
Закон України “Про збір на обов‘язкове державне пенсійне страхування”;
Закон України “Про загальнообов‘язкове державне пенсійне страхування”;
Закон України “Про розмір внесків на деякі види загальнообов‘язкового державного соціального страхування”;
Декрет Кабінету Міністрів України “Про прибутковий податок з громадян”;
Указ Президента України від 3 липня 1998 року № 727/98 “Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб‘єктів малого підприємництва”.
5. Фінансово-економічне обґрунтування
Реалізація проекту Закону не потребує додаткових фінансових витрат із державного бюджету.
Втрати місцевих бюджетів від впровадження цього закону мають бути компенсовані за рахунок збільшення кількості суб‘єктів підприємницької діяльності, що оберуть спрощений спосіб оподаткування – єдиний або фіксований податок.
6. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття Закону
Прийняття Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про Державний бюджет України на 2005 рік” сприятиме державній підтримці малого підприємницва, реалізації стратегії інституційних ринкових перетворень та детінізації економіки.
Проект вноситься
народним депутатом України
Рудьковським М.М.
Закон УкраЇни
Про внесення змін до Закону України “Про Державний бюджет України на 2005 рік”
(щодо усунення подвійного оподаткування суб‘єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб, що сплачують єдиний та фіксований податки)
Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
І. Внести до Закону України від 23 грудня 2004 № 2285-IV “Про Державний бюджет України на 2005 рік” такі зміни:
1. Статтю 45 викласти в такій редакції:
“Установити, що до доходів загального фонду місцевих бюджетів у 2005 році належать:
1) податок з доходів фізичних осіб (крім податку з доходів фізичних осіб, що утримується з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу (в тому числі відрядженими до органів виконавчої влади та інших цивільних установ) у зв'язку з виконанням обов'язків несення служби, за рахунок відповідних бюджетних асигнувань установ, що утримуються із державного бюджету, які є джерелом доходів цих осіб);
2) єдиний податок для суб'єктів малого підприємництва (крім частини, що зараховується до Пенсійного фонду України, та відрахувань на обов'язкове соціальне страхування), фіксований податок (крім частини, що зараховується до Пенсійного фонду України) та фіксований сільськогосподарський податок;
3) акцизний збір з вироблених в Україні товарів (крім акцизного збору з вироблених в Україні нафтопродуктів і транспортних засобів), що сплачується платниками, які зареєстровані в Автономній Республіці Крим, - до доходів бюджету Автономної Республіки Крим, у тому числі тих, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів;
4) плата за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами - до доходів бюджету Автономної Республіки Крим, обласних бюджетів та міських бюджетів міст Києва і Севастополя;
5) дотації та субвенції з Державного бюджету України;
6) плата за надані в оренду водні об'єкти місцевого значення;
7) штрафні санкції, отримані внаслідок невиконання укладених розпорядником бюджетних коштів угод з суб'єктами господарювання на придбання товарів, робіт і послуг за рахунок коштів місцевих бюджетів;
8) доходи, що підлягають зарахуванню до загального фонду місцевих бюджетів згідно із статтями 64, 66, 69 Бюджетного кодексу України.
Податок на прибуток підприємств комунальної власності, засновником яких є Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, районні, міські, селищні та сільські ради, зараховується відповідно до бюджету Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, селищних та сільських бюджетів.
Фіксований податок на доходи від підприємницької діяльності зараховується до відповідних місцевих бюджетів у порядку, визначеному Бюджетним кодексом України для податку з доходів фізичних осіб, крім частини цього податку у розмірі 10 відсотків, що згідно з законом зараховується до Пенсійного фонду України.
Установити, що у 2005 році:
платники фіксованого сільськогосподарського податку сплачують страхові внески на загальнообов'язкове державне соціальне та пенсійне страхування у порядку та на умовах, визначених спеціальним законодавством з питань справляння таких внесків, із сплатою фіксованого сільськогосподарського податку у розмірі 30 відсотків діючих ставок станом на 31 грудня 2004 року.
Установити на 2005 рік фіксований розмір страхових внесків на загальнообов'язкове державне страхування для фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, які обрали особливий спосіб оподаткування (фіксований податок, єдиний податок), та членів сімей зазначених фізичних осіб, які беруть участь у провадженні ними підприємницької діяльності, у розмірі мінімального страхового внеску, визначеного Законом України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" на місяць на кожну особу з урахуванням відрахувань до Пенсійного фонду України та на обов‘язкове соціальне страхування відповідно до Указу Президента України “Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб‘єктів малого підприємництва” та Закону України “Про внесення змін до Декрету Кабінету Міністрів України "Про прибутковий податок з громадян" (Відомості Верховної Ради, 1998, N 30-31, ст.195).”.
2. Пункти 40, 41 статті 73 виключити.
ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про Державний бюджет України на 2005 рік”
(щодо усунення подвійного оподаткування суб‘єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб, що сплачують єдиний та фіксований податки)
1. Обґрунтування необхідності прийняття Закону
Законом України від 23 грудня 2004 року № 2258-IV “Про Державний бюджет України на 2005 рік” скасовано розподіл единого та фіксованого податків, що сплачують суб‘єкти підприємницької діяльності – фізичні особи. Пунктом 2 статті 45 цього Закону визначено, що уся сума цих податків зараховується до місцевих бюджетів.
Тобто всупереч здоровому глузду, деклараціям та офіційним промовам Уряду щодо всілякої підтримки малого підприємництва, а також законодавчим нормам щодо уникнення подвійого оподаткування, фактично зруйновано принцип “єдиного” та “фіксованого” податку. Підприємці, що відповідно до законодавства України обрали такий спосіб оподаткування, змушені додатково до цих податків сплачувати внески на загальнообов‘язкове державне пенсійне та соціальне страхування.
В умовах відсутності законодавчого акту про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності до суб‘єктів малого підприємництва – фізичних осіб чинним Законом України “Про Державний бюджет України на 2005 рік” встановлено подвійні вимоги щодо оподаткування їх доходів, які мають бути скасовані.
2. Цілі і завдання прийняття Закону
Метою прийняття законопроекту є запобігання винекненню соціальної напруги, масових акцій протесту підприємців, а також сприяння уникненню подвійного оподаткування суб‘єктів малого підприємництва.
3. Загальна характеристика і основні положення проекту Закону
Проектом Закону пропонується внести зміни до Закону України “Про Державний бюджет України на 2005 рік” щодо відновлення розподілу сум єдиного податку, що сплачує суб‘єкт підприємницької діяльності – фізична особа у таких розмірах: до місцевого бюджету – 43 відсотки, до Пенсійного фонду України – 42 відсотки, на обов‘язкове соціальне страхування – 15 відсотків, як передбачено відповідним Указом Президента України “Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб‘єктів малого підприємництва”.
Поряд з цим, передбачено відновити розподіл суми фіксованого податку у напрямках: до місцевого бюджету – 90 відсотків, до Пенсійного фонду України – 10 відсотків, як встановлено згідно Закону України вiд 13.02.1998 № 129/98-ВР "Про внесення змін до Декрету Кабінету Міністрів України "Про прибутковий податок з громадян".
Відповідно до Закону України “Про загальнообов‘язкове державне пенсійне страхування” сума мінімального страхового внеску до Пенсійного фонду України для осіб – платників єдиного або фіксовано податку, яка дає право на стовідсоткове включення періоду, за який сплачено внески, до страхового стажу становить 32 відсотка від мінімальної заробітної плати, тобто на даний час 83,84 грн. щомісяця.
Отже, для того, щоб 2005 рік було повністю включено до страхового стажу відповідних суб‘єктів підприємницької діяльності - платників єдиного або фіксованого податку передбачено, що коли частина єдиного або фіксованого податку, що розподіляється до Пенсійного фонду України, є меншою за мінімальний страховий внесок – лише у цьому разі суб‘єктами малого підприємництва проводяться додаткові до єдиного або фіксованого податку виплати. Сума виплат становить виключно суму, якої не вистачає до мінімального страхового внеску з урахуванням вже здійснених відрахувань.
4. Стан нормативно-правової бази у даній сфері правового регулювання
Основними нормативно-правовими актами у даній сфері правового регулювання є:
Бюджетний кодекс України;
Закон України “Про Державний бюджет України на 2005 рік”;
Закону України “Про внесення змін до Декрету Кабінету Міністрів України "Про прибутковий податок з громадян";
Закон України “Про збір на обов‘язкове державне пенсійне страхування”;
Закон України “Про загальнообов‘язкове державне пенсійне страхування”;
Закон України “Про розмір внесків на деякі види загальнообов‘язкового державного соціального страхування”;
Декрет Кабінету Міністрів України “Про прибутковий податок з громадян”;
Указ Президента України від 3 липня 1998 року № 727/98 “Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб‘єктів малого підприємництва”.
5. Фінансово-економічне обґрунтування
Реалізація проекту Закону не потребує додаткових фінансових витрат із державного бюджету.
Втрати місцевих бюджетів від впровадження цього закону мають бути компенсовані за рахунок збільшення кількості суб‘єктів підприємницької діяльності, що оберуть спрощений спосіб оподаткування – єдиний або фіксований податок.
6. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття Закону
Прийняття Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про Державний бюджет України на 2005 рік” сприятиме державній підтримці малого підприємницва, реалізації стратегії інституційних ринкових перетворень та детінізації економіки.
Відповіді
2005.01.28 | Taras-ods
ответом ему было эхо...
2005.01.28 | Гюльчатай
Судьба проекта во ВРУ будет ответом.
Поплачу в жилетку.Я просчитывал один из вариантов упрощенной системы (он для меня актуален):
а) снизили единый налог НДСника с 6% на 3% от выручки
б) добавили взносы в страховые фонды (самый страшный = 32% пенсфонда).
Давайте попробуем посчитать для какого субъекта малого (!!!) предпринимательства такая перемена мест будет незаметна.
Предположим.
Фонд оплаты труда на небольшой фирме составляет 10000 грн (белая зарплата).
32% пенсфонда = 3200 грн дополнительного налога (по минимумуму, не беру других, мелочных страховых фондов)
Вопрос:
при каком объеме выручки пункты а) и б) по меньшей мере скомпенсируют друг друга?
Ответ:
если 3200 грн меньше или равно 3% от выручки.
Т.о. Законодатель рассчитывает на то, что фирма с фондом оплаты труда в 10000 грн делает ежемесячно объем выручки в 106667 грн ежемесячно (или больше).
Сумма в 106667 грн ежемесячной выручки определяет у Законодателя субъекта малого предпринимательства...
Слов нет.
2005.01.29 | Обережний герой
Просто ющенківці послідовно рублять бабла
В цьому вони однакові з найпослідовнішим. Ось думка одного з підприємців:http://liga.net/conf/Messages.asp?did=35788&forumid=1
" Нас разводят как лохов. Быть может обещания "помаранчевого" президента выдать "на гора" практически новый бюджетный закон что-то изменит. Например приостановит положения ЗУ пенсионного. Время еще есть, если не забудут за "портфельными" битвами. Госкомпредприниматели в лице претендента на эту должность давеча вспомнили про это на радио "Эре". Дай бог.
Но я хочу сказать, что и вправду эти 80 с лишним грн. в месяц не есть проблема, НО ИМХО, хотят лишних денег? Хорошо, отмените Указ, примите новый спецзакон о об упрощенке, получите снова по голове от таксистов и рыночников, которые обязательно прийдут на "аудиенцию" к депутатам Рады на ул.Грушевского, причем без приглашения как пару лет назад, ТАДЫ пажалуста.
А так, спрятав норму где-то в недрах ЗУ бюджетного и пенсионного срубить бабла по-легкому все умные и смелые. Думаю где-то уже есть горячая голова, которая написала или дописывает исковое в суд для прецедента в борьбе с "пенсионерами". Еще мне очень нравиться идея изложенная Леночкой 18/01/05 12:22 по поводу отчислений " хоть 20%, хоть 100% ОТ СВОЕГО ЗАРАБОТКА." и не только потому-что мне такая мысль тоже приходила ранее, а потому что ОНА ПРАВИЛЬНАЯ И ИМХО практически идеальная. Своя судьба в своих руках.А то, что касается нехватки пенсии пенсионеров нынешних, что, прошу заметить действительно есть серьезной проблемой, решать эту проблему за счет НАС, а не путем усиления контроля за самим ПФ, мягко говоря несправедливо.
Я помню времена , когда деньги ПФ уходили и вкладывались куда угодно, только не на пользу пенсионеров.Я это все видел сам, своими глазами.Думаю для этих товарищей, стоящих в его главе времена не поменялись."Тому що послідовні".Хочу ошибаться, видит бог."
2005.01.28 | капітан Немо
Скажіть прямо : "так" чи "ні" ?
Знищать чи не знищать ?2005.01.29 | Обережний герой
Страшно близький уряд ющенківців до народу!
Настільки, що аж страшно! Бо наблизився він по грошики... Як кишенкьковий крадій...2005.01.29 | catko
кілька базових речей стосовно єдиного податку
маємо:1. указ президента про єдиний податок підписаний в період коли згідно перехідних положень нової конституції такий указ мав силу закону прямої дії. згідно нього єдиний податок платиться, пенсійний фонд не платиться.
2. закон про пенсійне забезпечення, який каже що до пенсійного фонду платять всі, в тому числі і єдиноподатники.
3. держбюджет 2005 який каже що єдиний податок зменшується в два рази але в пенсійний фонд платять всі.
4. закон про систему оподаткування, який каже що закон про держбюджет не має права міняти ставки оподаткування.
результат - бардак повний з оподаткуванням, але реальна можливість 4 млн. людей вести формально-легально бізнес.
майбутнє:
1. якщо заставлять платити пенсійний фонд то половина підприємців закриється але ті що лишаться будуть справно поповнювати бюджет.
2. якщо лишать все як є то підприємці будуть хоч якось легально працювати але бюджет (пенсійний)поповнюватись не буде і всі будуть судитись один з одним в питаннях трактовки законів.
3. ющенко може відмінити цей бардак і втілити в життя тезу - малі податки але платять всі. гм... не знаю що тоді буде.
2005.01.29 | Обережний герой
Пiдправляю
catko пише:> маємо:
> 1. указ президента про єдиний податок підписаний в період коли згідно перехідних положень нової конституції такий указ мав силу закону прямої дії. згідно нього єдиний податок платиться, пенсійний фонд не платиться.
Так.
> 2. закон про пенсійне забезпечення, який каже що до пенсійного фонду платять всі, в тому числі і єдиноподатники.
Так.
> 3. держбюджет 2005 який каже що єдиний податок зменшується в два рази але в пенсійний фонд платять всі.
Зменшення тiльки для юридичних осiб i сiльскогогосподарчих виробникiв, що працюють за фiксованим сiльскогогосподарчим податком.
> 4. закон про систему оподаткування, який каже що закон про держбюджет не має права міняти ставки оподаткування.
Пенсiйнi платежi це не податки, а внески, так що закон про систему оподаткування не стосуэться iх, хiба що через принцип аналогii закону.
>
> результат - бардак повний з оподаткуванням, але реальна можливість 4 млн. людей вести формально-легально бізнес.
Цього не зрозумiв. Завдяки бардаку чи що?
>
> майбутнє:
> 1. якщо заставлять платити пенсійний фонд то половина підприємців закриється але ті що лишаться будуть справно поповнювати бюджет.
Бюджет не дуже залежить вiд них.
> 2. якщо лишать все як є то підприємці будуть хоч якось легально працювати але бюджет (пенсійний)поповнюватись не буде і всі будуть судитись один з одним в питаннях трактовки законів.
Чому не буде поповнюватись. Вiд эдиного податку вiдраховувалося аж 42% до пенсiйного фонду.
> 3. ющенко може відмінити цей бардак і втілити в життя тезу - малі податки але платять всі. гм... не знаю що тоді буде.
Ющенко вiдмiнити не зможе. Не його компетенцiя. Верховна Рада...
2005.01.30 | Гюльчатай
Подправляю подправления
> > 3. держбюджет 2005 який каже що єдиний податок зменшується в два рази але в пенсійний фонд платять всі.>
> Зменшення тiльки для юридичних осiб i сiльскогогосподарчих виробникiв, що працюють за фiксованим сiльскогогосподарчим податком.
Я в соседнем постинге привел пример такого "уменьшения". Уменьшение для юрлиц коснется только тех субъектов "малого предпринимательства", у которых объем операций не вписывается ни в какие здравые представления о малом бизнесе. 100 000 грн выручки и более в месяц на 5-10 работающих человек. Хм... Ну, очень малое предприятие...
>
> > 4. закон про систему оподаткування, який каже що закон про держбюджет не має права міняти ставки оподаткування.
>
> Пенсiйнi платежi це не податки, а внески, так що закон про систему оподаткування не стосуэться iх, хiба що через принцип аналогii закону.
>
Закон про систему налогообложения чуть ли не в первой статье дает определение "податку, збору". Т.о. для Закона о системе налогообложения налог и сбор являются синонимами.
Разве что - Вы правы - филологи из ПФ скажет, что понятия "взноса" не синонимично ни налогу, ни сбору...
> > 2. якщо лишать все як є то підприємці будуть хоч якось легально працювати але бюджет (пенсійний)поповнюватись не буде і всі будуть судитись один з одним в питаннях трактовки законів.
>
> Чому не буде поповнюватись. Вiд эдиного податку вiдраховувалося аж 42% до пенсiйного фонду.
>
Это гораздо меньше, чем 32% от фонда оплаты.
ЗЫ. На закуску (для желающих судиться упрощенцев):
Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами
Закон України
від 21 грудня 2000 р. N 2181-III
…
4.4. Конфлікт інтересів та податкові роз'яснення
4.4.1. Конфлікт інтересів.
У разі коли норма закону чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі закону, або коли норми різних законів чи різних нормативно-правових актів припускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов'язків платників податків або контролюючих органів, внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу, рішення приймається на користь платника податків.
2005.02.01 | Обережний герой
Е...хлопці
> Закон про систему налогообложения чуть ли не в первой статье дает определение "податку, збору". Т.о. для Закона о системе налогообложения налог и сбор являются синонимами.> Разве что - Вы правы - филологи из ПФ скажет, что понятия "взноса" не синонимично ни налогу, ни сбору...
Для цього це і вигадано було. Вони за допомогою підміни термінів намагаються піти від рамочних законів про податки та інші обов'язкові платежі і робити різне свавілля на свій розсуд.
> ЗЫ. На закуску (для желающих судиться упрощенцев):
> Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами
> Закон України
> від 21 грудня 2000 р. N 2181-III
> …
> 4.4. Конфлікт інтересів та податкові роз'яснення
> 4.4.1. Конфлікт інтересів.
> У разі коли норма закону чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі закону, або коли норми різних законів чи різних нормативно-правових актів припускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов'язків платників податків або контролюючих органів, внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу, рішення приймається на користь платника податків.
Пенсійники вважають що за допомогою вивертів з термінами і інших оборудок з законами відвязалися від вказаного Вами закону.
2005.01.29 | Обережний герой
Аналогия закона относительно пенсионного взноса и налога
Если сказано (в законах), что нельзя менять налоговые нормы бюджетом, нельзя их менять позже чем за пол-года до начала нового гола, а пенсионно-социальные платежи не налоги, а сборы, то можно ли тут применить аналогию закона и всё-таки требовать от взносов того же, чего от законов?2005.01.30 | tomcat
Re: Спрощенців не знищать?
ну зачем же уничтожать? отправить их в трудовые концлагеря на перевоспитание, после рытья пары каналов вопрос сам исчезнет.2005.01.31 | Обережний герой
Народні збори допоможуть!
Свого часу харківська профспілка підприємців намагалась провести референдум з цих питань. Нагадую, що Конституція забороняє референдуми тільки з пиань податків, але не забороняє з питань зборів та внесків. Соціальні платежі є внесками. Та проведення референдумів дуже заформалізовано і важко. Треба зібрати мільйони в різних областях. Хоча за певної зацікаавленості можна й таке зробити. Тоді можна обійтись без Верховної Ради. Рішення референдуму вище ніж закони, набирають чинності негайно, не потребують підпису чи узгодження Президента і Верховної Ради, не можуть бути ними змінені чи відмінені.Але є ще одне - Конституція в статті 69 заявляє, що окрім виборів та референдумів існують ще інші форми безпосередньої демократії. Які не заформалізовані. Тобто підприємці Центрального ринку міста Харкова можуть провести Народні Збори і скасувати будь-який закон Верховної Ради. Спробую це проініціювати. Ось приклад протоколу таких Народних Зборів (на стадії розробки).
Відповідно до статті 5 Конституції України носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу беспосередньо. Згідно з статтею 69 Конституції України народне волевиялення здійснюється через вибори, референдуми та інші форми беспосередньої демократії. Наші Народні Збори заявляють, що є такими, що є формою беспосередньої демократії і через них ми, народ, здійснюєм народне волевиявлення.
Розглянувши ситуацію щодо спроб Кабінету Міністрів України та Верховної Ради України змінити законодавче поле нашої діяльності, зобов'зати нас платити додаткові внески у вигляді нарахувань на фонд заробітної плати до пенсійного фонду України та інших фондів соціального страхування, від яких ми звільнені, народні збори вирішили:
1. Скасувати статтю 45 Закону України "Про державний бюджет України на 2005 рік"
2. Скасувати Закон України "Про " у частинах, що стосуються фізичних осіб-підприємців, які працюють за фіксованим податком.
3. Державному казначейству розподіляти і перераховувати фіксований патент у наступній пропорції - до Пенсійного фонду України 70%, Фонду соціального страхування України - 10%, Фонду соціального страхування -10%, Фонду соціального страхування - 10%.
4. Правовий режим, за яким регулюється робота підприємців, які сплачують фіксований податок, регулюється Декретом станом на .
5. Спільно з Профспілкою підприємців,Верховною Радою України, Державним комітетом держпідприємництва почати розробку Закону "Про спрощені системи оподаткування, звітності і регулювання підприємницької діяльності".
6. Рішення набирає чинності негайно після прийняття Народними Зборами.
7. Рішення прийнято в двадцяти екземплярах, які мають однакову юридичну силу.
8. Надіслати рішення Президенту України, Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України, Пенсійному Фонду України, для ознайомлення і виконання.
Народні Збори пройшли
2005.02.01 | Обережний герой
Збори в Києві 3 лютого!
http://www.ics.org.ua/ua/news.php?id=7625.01.2005 Чого очікують підприємці від нової влади?
Шановні колеги!
Координаційно-експертний центр об’єднань підприємців України, Спілка підприємців малих, середніх і приватизованих підприємств України та Всеукраїнська асоціація роботодавців України запрошують Вас взяти участь в спільному засіданні, яке відбудеться 03 лютого 2005 р. у великому конференц-залі готелю “Експрес” (м. Київ, бул.Шевченка, 38/40, 5-й поверх, вхід через приміщення залізничних кас). Початок засідання об 11.00, реєстрація з 10:00.
Засідання проводитиме Голова Комітету ВРУ з питань промислової політики і підприємництва Ю.І.Єхануров. До участі у засіданні запрошені представники широкого кола об'єднань підприємців, громадських організацій, народні депутати України, преса.
Основна мета засідання: обговорити заходи і кроки нової влади по забезпеченню стабільного розвитку малого та середнього бізнесу, виконанню програми створення у перший рік діяльності В.Ющенка як Президента України - 1 млн. нових робочих місць.
Серед основних напрямків, які пропонується обговорити – зменшення соціальної напруги, втілення регуляторної політики, створення підприємницьких дорадчих органів, проведення консультацій з підприємницькими об'єднаннями при призначенні посадовців, які приймають рішення стосовно регульвання підприємництва, і т.п.
З повагою,
Інститут Конкурентного Суспільства - аналітична група Координаційно-експертного центру об’єднань підприємців України
2005.02.01 | Обережний герой
Про соціалку в Генеральній угоді
Генеральна угода між Кабінетом Міністрів України, всеукраїнськими об'єднаннями організацій роботодавців і підприємцівта всеукраїнськими профспілками
і профоб'єднаннями на 2004-2005 роки
...
1.1.3. Утримуватися від пропозицій щодо внесення змін Законом
України "Про Державний бюджет України на 2005 рік" до законів з
питань оподаткування.
...
1.1.27. Сприяти прискоренню прийняття Законів України "Про
акціонерні товариства", "Про єдиний соціальний внесок", "Про
управління об'єктами державної власності", "Про внесення змін до
Закону України "Про природні монополії" в частині забезпечення
прозорості формування цін і тарифів на послуги природних монополій
(реєстраційний номер 4314), "Про спрощену систему оподаткування
обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва", "Про
державну реєстрацію прав на нерухоме майно", "Про Фонд державного
майна України", "Про Кабінет Міністрів України".
Кабінет Міністрів України зобов'язується:
4.6. Під час розроблення проектів законодавчих та
нормативно-правових актів у сфері загальнообов'язкового державного
соціального страхування (пенсійного, медичного, на випадок
безробіття, від нещасного випадку на виробництві та професійного
захворювання, у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та
витратами, зумовленими народженням та похованням) та недержавного
пенсійного забезпечення, в тому числі щодо зміни розміру страхових
внесків, об'єкта страхування, умов забезпечення, інших правових чи
організаційних питань забезпечити їх попередній розгляд і
узгодження з об'єднаннями профспілок та всеукраїнських об'єднань
організацій роботодавців.
Додаток 4 до Угоди на 2004-2005 роки
Порядок проведення соціального діалогу Сторонами Угоди
I. Соціальний діалог
1.2. Міністерства, інші центральні органи виконавчої влади,
які за дорученням Кабінету Міністрів є головними розробниками
проектів актів (далі - розробник), ініціюють проведення
соціального діалогу з Стороною профспілок та всеукраїнськими
об'єднаннями організацій роботодавців. За результатами проведення
соціального діалогу на запит розробника йому надаються
інформаційно-аналітичні та інші необхідні матеріали.
2.7. Структурний підрозділ Секретаріату Кабінету Міністрів
України, який проводить фахову експертизу проекту акта, забезпечує
участь представників Сторони профспілок та всеукраїнських
об'єднань організацій роботодавців у засіданні Урядового комітету,
на якому розглядається проект акта.
2005.02.01 | Боровик
Знищать. Ющенко з Освенціму привіз креслення печей (-)
2005.02.03 | Taras-ods
Такі знищать
зато академіків лишили сплати податків...