Яку державні завдання вирішувалися Ющенком з 24.01.2005
01/29/2005 | Максим’як
Щоб перелічити всі укази та виконаний об"єм роботи, напевно, що однієї сторінки буде мало, тому я спробую тільки викласти головну ідею, навколо якої відбувалася вся державна робота Ющенка.
Суть цієї ідеї - зробити в Україні гігантський прорив у напрямку економічного зростання держави. Для цього Ющенку потрібні капітали, які можуть навіть значно перевищувати нинішній бюджет України. Зрозуміло, що ні підвищення податків чи масова приватизація не дасть таких грошей у швидкому темпі, та й ці заходи не приносять потрібного ефекту, якщо не буде при цьому зростання виробництва і зростання робочих місць.
Тому шлях у Ющенка один - виходити на особистий контакт із світовими інвесторами і потужними підприємцями і запрошувати їх до України, щоб вони тут починали свою бізнесову діяльність. Власне мова не йде про те, щоб їм щось продати, а про те, що вони можуть в Україні відкривати свої заводи і фабрики, розраховуючи на невисокі затрати при виготовленні готової продукції.
Як економіста, Ющенка у меншій мірі цікавлять такі гіганти, як Біл Гейтс, але є одна важлива річ, що дрібніший інвестор в Україну не піде, якщо тут не світитимуться імена "крутих" інвесторів.
Не важко прикинути, що поява додаткового мільйону робочих місць, добавить з десяток мільярдів гривень до б"юджету, а отже будуть розв"язуватися інші проблеми у державі.
Треба розуміти також, що Ющенко не буде Кучмою, коли той брався вирішувати все і без його участі жодна дрібничка не обходилася у державі. Ющенко призначив в.о. Юлію Тимошенко і поставив їй завдання і я так думаю, що вона зараз почала розбиратися, щоб встигнути до 3 лютого підготувати конкретну програму. Мають поставлені завдання Порошенко, Зінченко і Рибачук і вони працюють на державні інтереси.
Звичайно, як я оцінюю ситуацію, якщо голосування за Тимошенко буде зразу у четвер, то вона може мати серйозні проблеми з призначенням, тому цей день варто у Верховній Раді приділити на висвітлення концепцій і програм нового уряду, на Ющенкове бачення, що він хоче бачитивід того уряду, а вже на другий день, п"ятницю, провести голосування за голову Уряду.
У цьому є головна відмінність Ющенка від попередньої влади, яка посади роздавала, як намісникам, які отримували землю і мали сплачувати вгору данину і надто дуже не переймалися проблемами інших намісників. Нова влада чи Уряд Ющенка будується на зовсім інших принципах, коли все є одним механізмом і кожна посада має конкретну функціональну основу, яка нероздільно пов"язана з іншими, як коліщата у годиннику. Зрозуміло, що для цього потрібен час, щоб підготувати сам процес - ця державна робота і виконується зараз Ющенком і тими людьми, яких він призначив в.о.
-----------------------------
Ніхто у Ющенка не може перехопити ініціативи, хоч проблеми із призначенням Тимошенко на голову Уряду у Верховній Раді будуть - не все так гладко. Всі думають, що приїде Ющенко і розсудить, типу, як раніше це робив Кучма. Ющенко навіть пальцем не поворухне - це його принципи. Не оберуть Тимошенко, то Ющенко назве інше ім"я, скоріш це буде Пинзеник.
Треба розуміти той фізичний механізм, який Ющенко кладе у основу своєї влади. Тобто, він будує цілісну концепцію, це щось нагадує готове виробництво, всі станки поставлені, всі системи живлення під"єднані, але у ньому не має живих людей. Через кілька зайдуть люди, роставляться на місця і почнуть працювати. І тут є головна фізична суть такої влади - вона буде видавати якісну готову продукцію тільки тоді, якщо професійні навики кожної окремої людини, на кожному робочому місці будуть на дуже високому рівні і крім того, має ще бути віддача, ентузіазм, бажання до праці. З того підприємства ніхто нічого не винесе у кишені і ніхто його не може якось переінакшити, щоб воно щось робило йому особисто, або працювало у окремому режимі, вигідному йому тільки.
Попередня влада, це зібрання кустарів, які окремо і у свому режимі самі щось клепали і потім той напівфабрикат передавали далі і їх зовсім не цікавило, чи воно буде тулитися до купи чи ні, голоне, що собі на життя кустар заробляв.
Суть цієї ідеї - зробити в Україні гігантський прорив у напрямку економічного зростання держави. Для цього Ющенку потрібні капітали, які можуть навіть значно перевищувати нинішній бюджет України. Зрозуміло, що ні підвищення податків чи масова приватизація не дасть таких грошей у швидкому темпі, та й ці заходи не приносять потрібного ефекту, якщо не буде при цьому зростання виробництва і зростання робочих місць.
Тому шлях у Ющенка один - виходити на особистий контакт із світовими інвесторами і потужними підприємцями і запрошувати їх до України, щоб вони тут починали свою бізнесову діяльність. Власне мова не йде про те, щоб їм щось продати, а про те, що вони можуть в Україні відкривати свої заводи і фабрики, розраховуючи на невисокі затрати при виготовленні готової продукції.
Як економіста, Ющенка у меншій мірі цікавлять такі гіганти, як Біл Гейтс, але є одна важлива річ, що дрібніший інвестор в Україну не піде, якщо тут не світитимуться імена "крутих" інвесторів.
Не важко прикинути, що поява додаткового мільйону робочих місць, добавить з десяток мільярдів гривень до б"юджету, а отже будуть розв"язуватися інші проблеми у державі.
Треба розуміти також, що Ющенко не буде Кучмою, коли той брався вирішувати все і без його участі жодна дрібничка не обходилася у державі. Ющенко призначив в.о. Юлію Тимошенко і поставив їй завдання і я так думаю, що вона зараз почала розбиратися, щоб встигнути до 3 лютого підготувати конкретну програму. Мають поставлені завдання Порошенко, Зінченко і Рибачук і вони працюють на державні інтереси.
Звичайно, як я оцінюю ситуацію, якщо голосування за Тимошенко буде зразу у четвер, то вона може мати серйозні проблеми з призначенням, тому цей день варто у Верховній Раді приділити на висвітлення концепцій і програм нового уряду, на Ющенкове бачення, що він хоче бачитивід того уряду, а вже на другий день, п"ятницю, провести голосування за голову Уряду.
У цьому є головна відмінність Ющенка від попередньої влади, яка посади роздавала, як намісникам, які отримували землю і мали сплачувати вгору данину і надто дуже не переймалися проблемами інших намісників. Нова влада чи Уряд Ющенка будується на зовсім інших принципах, коли все є одним механізмом і кожна посада має конкретну функціональну основу, яка нероздільно пов"язана з іншими, як коліщата у годиннику. Зрозуміло, що для цього потрібен час, щоб підготувати сам процес - ця державна робота і виконується зараз Ющенком і тими людьми, яких він призначив в.о.
-----------------------------
Ніхто у Ющенка не може перехопити ініціативи, хоч проблеми із призначенням Тимошенко на голову Уряду у Верховній Раді будуть - не все так гладко. Всі думають, що приїде Ющенко і розсудить, типу, як раніше це робив Кучма. Ющенко навіть пальцем не поворухне - це його принципи. Не оберуть Тимошенко, то Ющенко назве інше ім"я, скоріш це буде Пинзеник.
Треба розуміти той фізичний механізм, який Ющенко кладе у основу своєї влади. Тобто, він будує цілісну концепцію, це щось нагадує готове виробництво, всі станки поставлені, всі системи живлення під"єднані, але у ньому не має живих людей. Через кілька зайдуть люди, роставляться на місця і почнуть працювати. І тут є головна фізична суть такої влади - вона буде видавати якісну готову продукцію тільки тоді, якщо професійні навики кожної окремої людини, на кожному робочому місці будуть на дуже високому рівні і крім того, має ще бути віддача, ентузіазм, бажання до праці. З того підприємства ніхто нічого не винесе у кишені і ніхто його не може якось переінакшити, щоб воно щось робило йому особисто, або працювало у окремому режимі, вигідному йому тільки.
Попередня влада, це зібрання кустарів, які окремо і у свому режимі самі щось клепали і потім той напівфабрикат передавали далі і їх зовсім не цікавило, чи воно буде тулитися до купи чи ні, голоне, що собі на життя кустар заробляв.
Відповіді
2005.01.30 | VDom
Re: Яку державні завдання вирішувалися Ющенком з 24.01.2005
І не останню роль в цій системі гратиме вільна і професійна преса. Контролюючі функції скоріш за все будуть практично викинуті з державного механізму. В усякому разі різко скорочені.Секретаріат Президента, як заявлено Зінченком, буде позбавлено адміністративних функцій.
А прем'єра мабуть все таки проголосують до 3 лютого. Кадрові питання схоже вже вирішені, бо кількість "бульбашок" різко зменшилась.
2005.01.30 | Максим’як
Re: Не зрозумів, про які контролюючі функції йдеться
VDom пише:> Контролюючі функції скоріш за все будуть практично викинуті з державного механізму. В усякому разі різко скорочені.
Не зрозумів, про які контролюючі функції йдеться, якщо стосовно державної системи, то ні. Навпаки, контроль за функціонуванням державного механізму буде на порядок потужнішим. Візьмемо хоча б Криворіжсталь чи повідомлення про обов"язкове декларування всім чиновникам своїх витрат та членів їх сімей. У питаннях приватного сектору держава буде займатися регуляторною політикою, а для цього потрібний постійний моніторинг, звичайно, це не контроль, але дуже щось близьке.
2005.01.30 | Taras-ods
Питання
Яка платня у міністра?Як його від хабаря захистити?
2005.01.30 | Сергій Кабуд
скоротити кількість держслужбовців, тих самих міністрів
і підвищити компенсацію разів в 10-152005.01.30 | Сергій Кабуд
зауважте- це наші мрії, в реальності поки що кучмізм(-)
2005.01.30 | VDom
Re: Не зрозумів, про які контролюючі функції йдеться
Максим’як пише:> VDom пише:
> > Контролюючі функції скоріш за все будуть практично викинуті з державного механізму. В усякому разі різко скорочені.
>
> Не зрозумів, про які контролюючі функції йдеться, якщо стосовно державної системи, то ні. Навпаки, контроль за функціонуванням державного механізму буде на порядок потужнішим. Візьмемо хоча б Криворіжсталь чи повідомлення про обов"язкове декларування всім чиновникам своїх витрат та членів їх сімей. У питаннях приватного сектору держава буде займатися регуляторною політикою, а для цього потрібний постійний моніторинг, звичайно, це не контроль, але дуже щось близьке.
Під контрольними функціями я розумів держ. службовців які контролюють практично все і самі ні за що не відповідають. Та ж адміністрація президента мала структуру кабміну, але нічого крім висмоктування ресурсів і цінних вказівок не давала і за СВОЮ діяльність не несла ніякої відповідальності.
Є дві основні топології мережі - "зірка" і "ланцюг". Совдепівська структура, яка в нашій країні діяла, да й до сьогодні ще діє це типовий "ланцюг" практично без кіл зворотнього зв'язку. А система контролю практично повторює структуру самої мережі. Як правило контролер і об'єкт контролю в прекрасних стосунках і вміють "ділитись". Фактично система контролю є зворотнім ланцюгом по збору "матеріальних дивідентів" на гору піраміди влади.
Судячи з заяв пана Президента функції контролю за діяльністю держ. службовців і органів буде замінено в держ. органах персональною відпповідальністю керівників цих органів по результатах діяльності, а поточний контроль візьме на себе вільна преса.
Боротьба з корупцією буде вестись не так шляхом заміни персоналій, як зміною взагалі системи. І скоріш за все це буде змішана система - мінімум ланок "ланцюг", а максимум "зірка". До цього ж ця система більш живуча, навіть за умов аргесивного зовнішнього середовища.
2005.01.30 | Максим’як
Re: Тепер зрозуміло і відповідь кваліфікована.
VDom пише:> Під контрольними функціями я розумів держ. службовців які контролюють практично все і самі ні за що не відповідають.
> Є дві основні топології мережі - "зірка" і "ланцюг".
> Судячи з заяв пана Президента функції контролю за діяльністю держ. службовців і органів буде замінено в держ. органах персональною відпповідальністю керівників цих органів по результатах діяльності, а поточний контроль візьме на себе вільна преса.
Наскільки я розумію, то головним елементом системи контролю стає декларація державного чиновника про доходи і витрати, яка стає публічним документом, тобто громадськість може мати доступ до таких декларацій; згоден, що головною буде преса, але крім преси є ще потужна сила - громадські організації, партії-опозиції.
Тобто, маємо зараз перспективно-найуспішнішу політичну структурну одиницю - громадська організація.
> Боротьба з корупцією буде вестись не так шляхом заміни персоналій, як зміною взагалі системи. І скоріш за все це буде змішана система - мінімум ланок "ланцюг", а максимум "зірка". До цього ж ця система більш живуча, навіть за умов аргесивного зовнішнього середовища.
Ні, без заміни персоналій жодна система не працюватиме по новому. Є звичайно проблема перехідного періоду, бо у нас самоконтроль не передбачений, а він і ніде не передбачений. Тобто при владі були "корупціонери", а на їх місце приходять "чесні", тобто, основним засобом контролю над "чесним" має стати колишній "корупціонер", а до нього довіри не має. Через якийсь десяток років "чесний" при вдалі змінятиме "чесного" і тоді, він як опозиція зможе здійснювати дуже ефективний контроль за владою.
Зараз, рік-два, вся надія на ефективно вибудувані громадські організації - це щось має перетворитися для них на захоплюючий вид спорту. Ці громадські організації повинні мати дуже потужну юридичну підтримку і самі подавати у суди.
P.S.
Те, що Чорна Пора не спровокувалася на побудову партії, а йде шляхом громадської організації, то вже плюс, але потрібно розробити і поставити у основу діяльності чіткі критерії чи межі, бо інакше можна не вилізти із дрібнотем"я. Люстрація може і не зла річ, але головна мета люстрації не самоціль - усунути людину від влади, адже всіх усунути без держави і закону - це не реально. Люстрація влаштовується для того, щоб зруйнувати попередню систему, викинути її на смітник і це можна робити тільки на державному рівні.
У нинішніх умовах, потрібно мати схему люстрації конкретних людей-посад, на яких тримаються корупційні з"язки. Тобто, я що хочу сказати, що можна, наприклад, у районі зігнати з крісел всіх чиновників попереднього режиму (а на це піде багато часу), але упустити якогось заступника місцевого СБУ, який кришує всі кримінальні сили.
2005.01.30 | Сергій Кабуд
щодо економічного зростання
інвестиції які залучені на особистих контактах то добре, але це як вірити на слово, без гарантій, а які в нас гарантії(((зовнішньо-політичний демарш Ющенка - це добре, але, сподіваюсь, це не заважає йому робити істотні кроки по забеспеченню інвестицій, базованих на декриміналізованих і декучмізованих економічних та правових відносинах
Давос , білі гейтс та інша шушера це кльово лише тому що ми себе відчуваємо маленьким народом у злиднях
а на справді вони, ці підари в давосі, є паразити і шахраї у білих рукавичках
зокрема той гейтс чи інші мерзотники
то добре коли вони кланяються нашому Президенту, це правильний баланс, він має моральну перевагу перед цією міжнародною бандою ворів і інтригантів, а от нам не треба їм кланятися ніколи
побачимо чи вистачить в Ющенка гідності. Це в нього було самим слабим місцем, доречі. папа кучма пригадується
2005.01.30 | Максим’як
Re: Сергію, уявіть собі, що ви інвестор
Що вас Ющенко спровокував вкласти гроші в Україну і звичано не у купівлю нерухомості чи шмату чорнозему, а у виробничу сферу, наприклад, виробництво валянків.Ось потрібні гарантії? А які гарантії - я не розумію. Бо і раніше все законодавство було сприятливе для інвестицій в Україну - несприятливою було самочинство місцевої влади з кримінальними елементами, які самі встановлювали контроль над інвестором, тобто займалися грабунком таких інвесторів. ті, що вкладають мільйони доларів є повністю убезпечені від такого свавілля місцевої влади, хоча хабарі беруть чи просто вимагають.
Зміна влади в Україні дає можливість якось себе захищати дрібному інвестору у перші місяці, а потім і цього не потрібно буде. Але ризк інвестування в Україну сьогодні оплатиться у кілька разів, бо потім вже буде така конкуренція, що і вигод сильних не буде.
Тобто все інше далі, що Ви пишете, абсолютно не має відношення до реальної ситуації із інвестуванням.
Сергій Кабуд пише:
> інвестиції які залучені на особистих контактах то добре, але це як вірити на слово, без гарантій, а які в нас гарантії(((
>
> зовнішньо-політичний демарш Ющенка - це добре, але, сподіваюсь, це не заважає йому робити істотні кроки по забеспеченню інвестицій, базованих на декриміналізованих і декучмізованих економічних та правових відносинах
>
> Давос , білі гейтс та інша шушера це кльово лише тому що ми себе відчуваємо маленьким народом у злиднях
>
> а на справді вони, ці підари в давосі, є паразити і шахраї у білих рукавичках
> зокрема той гейтс чи інші мерзотники
>
> то добре коли вони кланяються нашому Президенту, це правильний баланс, він має моральну перевагу перед цією міжнародною бандою ворів і інтригантів, а от нам не треба їм кланятися ніколи
>
> побачимо чи вистачить в Ющенка гідності. Це в нього було самим слабим місцем, доречі. папа кучма пригадується
2005.01.30 | Сергій Кабуд
шоб бути лаконічним-
гарантії шо не відберуть як відбирають СКРІЗь по Україні бандити прибуткові бізнесиви мабуть самі знаєте як це робилося і робиться
було от в новинах про Одеський порт. Те саме було в харкові з вьєтнамскою фабрикою макаронів, здається з Чумаком теж
Це норма кучмоїни- пограбувати бізнеси.
Не кажучи про відсутність судів