Ганьба! Майдан перейшов до поширення дибільної пропаганди
01/31/2005 | Budweiser
Ганьба! Майдан перейшов до поширення анти-семітської та іншої дибільної дешевої пропаганди
http://maidanua.org/static/mai/1107168316.html
Юрій Жук: Державна мова — це категорія економічна й виховна
Ця стаття хоча містить багато слушної інформації, але багато дибільних моментів, що зовсім не личить "Майдану".
Перестаньте смішити в дусі Б. Олійника що українська мова старша за давньогрецьку чи латинську, а в санскриті не тисяча українських слів, а слів які мають СПІЛьНЕ ПОХОДЖЕННЯ, так само як в іранських, германських та інших індо-європейських мовах. Різниця сподіваюся зрозуміла. ЦЕ МАРАЗМ таке писати.
Ну і вААбщє, які до дідька 150 тис. євреїв-сіоністів на службі в Гітлера i Гейдріх-єврей. Не опускайтеся до рівня європейських неофашистів та іншиx юдофобів!
І якщо вже подаєте статтю якогось історика-графомана то перед тим не забувайте дати це перечитати експертам.
Одним словом ганьба!
"що амбітні прагнення до світового панування гітлерівців, а з ними і 150 тисяч євреїв-сіоністів під проводом євреїв-фельдмаршалів, генералів і найлиховіснішого єврея -улюбленця Гітлера Р. Гейдріха, який контролював роботу гестапо і кримінальної поліції в фашистській Німеччині, коштувало життя 6 мільйонам простих євреїв-трударів, десяткам мільйонів українців, росіян і інших національностей."
http://maidanua.org/static/mai/1107168316.html
Юрій Жук: Державна мова — це категорія економічна й виховна
Ця стаття хоча містить багато слушної інформації, але багато дибільних моментів, що зовсім не личить "Майдану".
Перестаньте смішити в дусі Б. Олійника що українська мова старша за давньогрецьку чи латинську, а в санскриті не тисяча українських слів, а слів які мають СПІЛьНЕ ПОХОДЖЕННЯ, так само як в іранських, германських та інших індо-європейських мовах. Різниця сподіваюся зрозуміла. ЦЕ МАРАЗМ таке писати.
Ну і вААбщє, які до дідька 150 тис. євреїв-сіоністів на службі в Гітлера i Гейдріх-єврей. Не опускайтеся до рівня європейських неофашистів та іншиx юдофобів!
І якщо вже подаєте статтю якогось історика-графомана то перед тим не забувайте дати це перечитати експертам.
Одним словом ганьба!
"що амбітні прагнення до світового панування гітлерівців, а з ними і 150 тисяч євреїв-сіоністів під проводом євреїв-фельдмаршалів, генералів і найлиховіснішого єврея -улюбленця Гітлера Р. Гейдріха, який контролював роботу гестапо і кримінальної поліції в фашистській Німеччині, коштувало життя 6 мільйонам простих євреїв-трударів, десяткам мільйонів українців, росіян і інших національностей."
Відповіді
2005.01.31 | Пані
Справді бред...
От давайте разом тут обговоримо, що робити в таких випадках. Як ви всі знаєте, нам приходять багато листів і багато новинарів їх додають.От вже один такий додали. Що робити далі? Видалити? Додати коментар? Залишити як є?
2005.01.31 | Хвізик
видалити. на його місце поставити пояснення причин видалення(-)
2005.01.31 | Пані
Можете написати пояснення?
Там насправді не тільки маячня Ходоса бредова, але і про вивчення мови нацменшин - теж маячня.2005.01.31 | Хвізик
Re: Можете написати пояснення?
Пояснення має бути коротким і написаним канцелярсько-бюрократичною мовоюнаприклад.
статтю вилучено, як таку, що поширює етнічну, релігійну, расову та класову ворожнечу і ненависть, всупереч Конституції та діючим законам України, що карається згідно Кримінального кодексу держави.
Хто знає законодавство, може поставити конкретні закони.
2005.01.31 | Пані
Зараз текст узгодимо... (-)
2005.01.31 | Пані
Подивіться, як зараз зроблене. (-)
2005.01.31 | Предсказамус
Imho неудачно
Получается, что мы описываем состав преступления, который усмотрели в статье, но саму статью все же размещаем своими руками на сервере. Т.е. что-то одно нужно убрать, или описание, соответствующее диспозиции статьи УК, или саму статью.2005.01.31 | Budweiser
та спотворює історію (-)
Хвізик пише:> Пояснення має бути коротким і написаним канцелярсько-бюрократичною мовою
>
> наприклад.
>
> статтю вилучено, як таку, що поширює етнічну, релігійну, расову та класову ворожнечу і ненависть, всупереч Конституції та діючим законам України, що карається згідно Кримінального кодексу держави.
>
> Хто знає законодавство, може поставити конкретні закони.
2005.01.31 | Майдан
Дійсно виглядає трохи пародійно
Однак не забувайте що наявність статті у відповідному розділі ще не означає що це думка всього Майдану.У всякому разі наявна дискусія цьому свідчить.
Врешті дискусія на цю тему не завадить.
Знімати - якось не солідно, наші новинярі втратять натхнення надалі щось ставити самостійно. А так вони прочитають дискусію і врахують на майбутнє.
2005.01.31 | Budweiser
Re: Дійсно виглядає трохи пародійно
Погоджуюся, але перед тим як щось ставити варто завжди думати чи не може дана стаття нашкодити самому Майдану, оскільки буде сприйматися саме як думка ЦІЛОГО Майдану, одного з найпомітніших рупорів Помаранчевої революції в І-неті.Майдан пише:
> Однак не забувайте що наявність статті у відповідному розділі ще не означає що це думка всього Майдану.
> У всякому разі наявна дискусія цьому свідчить.
>
> Врешті дискусія на цю тему не завадить.
>
> Знімати - якось не солідно, наші новинярі втратять натхнення надалі щось ставити самостійно. А так вони прочитають дискусію і врахують на майбутнє.
2005.01.31 | Михайло Свистович
На фіга пояснення? Витерли і забули (-)
2005.01.31 | Хвізик
тре зробити, як скаже Свистович, бо якщо раптом що не так, то
сидітиме саме він. А він нам на свободі потрібен2005.01.31 | Пані
Стерла
А на майбутнє пропонує все таке контроверсійне ставити в "Листи". Там інколи матюки на адресу сайту бувають.2005.01.31 | VDom
А даремно стерли.
А даремно стерли.Згадайте епопею Рабинович (антифашистський комітет ...) проти Сільських вістей. Рішення судів теж мабуть відомі. А Ходос взагалі сам єврей, а не ...
Більш конструктивно було б визначити поняття анти... і ...фобії. Та подати конкретні факти розпалювання анти... і ...фобії. А в заголовку до статті привести ці факти. І висловити своє ставлення до цього.
Хтось чув про діяльність юденратів? А ці формування дійсно були.
А чим члени цих формавань фашистської влади відрізнялись від інших поліцаїв? Поліцаїв, етгічних українців по сьогоднішній день шукають по всьому світу. То чи не є це українофобією?
2005.01.31 | Пані
Воно в листах. Насолоджуйтеся. (-)
2005.01.31 | Budweiser
Judenrate
Юденрате німці створювали в примусовому порядку, туди вступами євреї які бажали уникнути смерті допомагаючи вбивати своїх співвітчизників. Юденрати не мали право носити зброї, вони не могли виходити з гетто, і за їхню службу вони отримували кращі пайки i їх було розстріляно останніми. Саме з юденрате можна порівнювати "старших" в концтаборах, яких іноді назначали німці і які підтримували дисципліну. Це правда аж ніяк не рятувало їх від смерті, але вони отримували певні пільги.З юденрате можна також порівняти загони гіві, яких набирали з військовополонених і куди вступали щоб уникнути голодної смерті.
Я думаю усі розуміють чим юденрате відрізнялися від поліцейських, куди приймали добровольців, і які мали пройти перевірку на благонадійність. І яких звісно ніхто не розстрілював.
VDom пише:
> А даремно стерли.
> Згадайте епопею Рабинович (антифашистський комітет ...) проти Сільських вістей. Рішення судів теж мабуть відомі. А Ходос взагалі сам єврей, а не ...
>
> Більш конструктивно було б визначити поняття анти... і ...фобії. Та подати конкретні факти розпалювання анти... і ...фобії. А в заголовку до статті привести ці факти. І висловити своє ставлення до цього.
>
> Хтось чув про діяльність юденратів? А ці формування дійсно були.
> А чим члени цих формавань фашистської влади відрізнялись від інших поліцаїв? Поліцаїв, етгічних українців по сьогоднішній день шукають по всьому світу. То чи не є це українофобією?
2005.01.31 | Михайло Свистович
Re: тре зробити, як скаже Свистович, бо якщо раптом що не так, то
Хвізик пише:> сидітиме саме він. А він нам на свободі потрібен
До чого тут сидіти. Я навіть не читав ту статтю. Ну поставив хтось, не розібравшись. В нас 55 волонтерів. Якщо вона - фігова, то витерли, забули і пішли далі. Нема чого виправдовуватися ні перед ким.
2005.01.31 | Пані
61, а не 55
Ти безнадійно відстав від потягу життя2005.01.31 | Сергій Кабуд
Це треба в Гумор(-)
2005.01.31 | lyd
Re: Це треба в Гумор(-)
Шановний пане Сергію!Згодна з вами.
Я прочитала статтю, ніякого кріміналу в ній не бачу, хоч можливо, описані події в ній не співпадають з підручником історії 5-го класу совєтської школи.
Наші "посередники" з-переляку викинули добру статтю, через шипіння якогось американського пива.
До моїх відомостей поставили "троль", мушу повідомити, що інформ. взято з "Історії гебрейського народу" написаної гебреєм, мабуть то вся книга "троль".
Шановні узгоджувачи, або за латаною англ. мудератори ви потребуєте, ще не одну помаранчеву революцію, щоб еволюціонувати до вертикальноходячих.
Лідія
2005.01.31 | Сергій Кабуд
п.Лідія, ну це ви занадто-
гебреї це повноцінна нація, народ, національність, все разом, яка має державу, діаспору, навіть власну національну религію,яка відродила стару свою мову, і так далі
Українцям потрібно уважно дивитися і вчитися в них досягненням а також на їхніх помилках, що більш важливіше.
А саме- ситуація в ізраілі зараз розвивається таким чином що можливо шо він і зникне як держава.
А статтю я ще не прочитав)))
2005.01.31 | lyd
Re: п.Лідія, ну це ви занадто-
Помиляєтесь!Гебреї не відродили стару мову, а у 1933 році видали перший підручник нової гібру мови. Так і називається Модерний Гібру.
Переклад старого завіту біблії безкінечно переглядається і виправляється, але це мало допомагає.
Перша книга починається Словом "берешіть", яке "знавці старого гібру" перекладають "початок". У святилищах стара гібру вважається святою мовою, але перекладу ніхто не знає і тексти лише виспівуються, як і гіндуси з санскритом.
2005.01.31 | Сергій Кабуд
те саме з укрмовою і іншими мовами
мова не є зафіксована в підручнику муть і ніколи не буламову творять її носителі - ті шо вживають її і вона змінюється
от нелюблять так званий суржик, це прикро, бе це і є жива мова,
а як кому не подобається, то має пропонувати щось краще,
але не для себе, а таке щоб люди почали вільно вживати
2005.01.31 | lyd
Re: Ганьба! Майдан перейшов до поширення дибільної пропаганди
Для пана "Американсьої марки пива"!Давньогрецька, якою сьогодні греки не лише не говорять, але й не розуміють, була мова македонців. Македонська мова найближча до руської мови українців.
Не розуміють свою стару мову гібру і гебреї, тому мусили творити модерну.
Також не розуміють свою святу мову санскрит і індуси, бо була принесена до них.
Перш ніж про щось кричати і обзиватись, совітую вам пане, підучитись не лише читати і писати, але і ро-з-ум-і-ти!
Лідія
2005.01.31 | Хвізик
Re: Ганьба! Майдан перейшов до поширення дибільної пропаганди
lyd пише:> Для пана "Американсьої марки пива"!
> Давньогрецька, якою сьогодні греки не лише не говорять, але й не розуміють, була мова македонців. Македонська мова найближча до руської мови українців.
А українці добре розуміють, вільно володіють і користуються у повсякденному житті іменно "руською мовою українців"...
2005.01.31 | Budweiser
історичний екскурс
Шановна п. Лідія,давні-греки (елліни)створили давньо-грецьку мову. Македонці становили перефірійну еллінізовану групу про яку до Філіппа ІІ майже ніхто не чув. Основи цієї мови заклав Гомер і я сподіваюся ви не будете стверджувати шо він був македонцем.
І саме головне. Теперішні "македонці" не мають ніякого відношення до еллінізованих македонців, це нащадки словян які завоювали частину Візантії в 7-8 століттях. Саме тому так довго греки відмовлялися визнавати теперішню Македонію її імям. Вони і досі це відмовляються робити. Вчіть історію!
lyd пише:
> Для пана "Американсьої марки пива"!
> Давньогрецька, якою сьогодні греки не лише не говорять, але й не розуміють, була мова македонців. Македонська мова найближча до руської мови українців.
> Не розуміють свою стару мову гібру і гебреї, тому мусили творити модерну.
> Також не розуміють свою святу мову санскрит і індуси, бо була принесена до них.
> Перш ніж про щось кричати і обзиватись, совітую вам пане, підучитись не лише читати і писати, але і ро-з-ум-і-ти!
> Лідія
2005.01.31 | lyd
Re: історичний екскурс
Шановний пане Будвайзер!"...До нас в науку, ми навчим!"
Коли Слов"яни розділились- ніхто не пам"ятає, але і до сих пір вони розуміють одне одного.
Видуманих мов не було, були "латані" мови, як говорили Етруски, або Раси, як вони себе називали.
Чи задумались ви над тим, чому потрібно було грекам-елінам замінити свою 3000 тис.років випробувану мову новою? А македонці у Греції і по-сьогодні свою зберегли, хоч греки і забороняли її вживати. Поговоріть з македонцями.
Більше того, греки старались нищити навіть назву македонці, так, як українцям заявляли у Америці, по2-й світовій, що такої нації не існує, є або поляк або русскій.
Коли Ол-др Македонський напав на Дарія Ш, у його Перському війську служили Греки. Вони воювали проти Ол-дра Македонського. Чому?
Пізніше, чомусь християни спалили бібліотеку Великого Македонця, у Александрії в Єгипті.
Гомер був русин. Зверніть увагу на наш календар, який руський рік ми маємо? А це літочислення лише від потопу на Чорному (Руському)морі.
Тут багато не напишеш. Цікавих прошу на нашу сторінку:
www.runvira.org
Лідія
2005.01.31 | Budweiser
подивіться підручники 4-5 класу
Пані Лідія,подивіться підручники 4-5 класу
Там ви почитаєте про словянське вторгнення на Балкани у 7-8 століттях, частина з них оселилися в бізантійській провінції Македонія. Вони НІЧОГО спільного не мають з еллінами-македонцями, які до того жили. Вони входили в середньовічне болгарське царство і в етнічному сенсі вони є болгарами, принаймні до 20 ст. вони так вважали. Але на лихо для болгарів за Балканськими війнами територія навколо Скопє відійшла до Сербії і вони її в честь античної держави назвали Македонія. І окрема македонська мова, майже така сама як як болгарська, зявилася лише в 20 ст.
Давньо-грецька мова поступово перетворилася в ново-грецьку. Усі мови міняються з часом, і якшчо ви знаєте сучасну англійську, то вам все-одно буде важко прочитати Шекспіра, який писав 500 років тому, а ще через півтора тисячоліття англійська мова мабуть-що буде відрізнятися від мови Шекспіра як давнйо-грецька від ново-грецької
lyd пише:
> Шановний пане Будвайзер!
> "...До нас в науку, ми навчим!"
> Коли Слов"яни розділились- ніхто не пам"ятає, але і до сих пір вони розуміють одне одного.
> Видуманих мов не було, були "латані" мови, як говорили Етруски, або Раси, як вони себе називали.
> Чи задумались ви над тим, чому потрібно було грекам-елінам замінити свою 3000 тис.років випробувану мову новою? А македонці у Греції і по-сьогодні свою зберегли, хоч греки і забороняли її вживати. Поговоріть з македонцями.
> Більше того, греки старались нищити навіть назву македонці, так, як українцям заявляли у Америці, по2-й світовій, що такої нації не існує, є або поляк або русскій.
> Коли Ол-др Македонський напав на Дарія Ш, у його Перському війську служили Греки. Вони воювали проти Ол-дра Македонського. Чому?
> Пізніше, чомусь християни спалили бібліотеку Великого Македонця, у Александрії в Єгипті.
> Гомер був русин. Зверніть увагу на наш календар, який руський рік ми маємо? А це літочислення лише від потопу на Чорному (Руському)морі.
> Тут багато не напишеш. Цікавих прошу на нашу сторінку:
> www.runvira.org
> Лідія
2005.01.31 | lyd
Re: подивіться підручники 4-5 класу
Шановний пане Будвайзер!Пора вже вам піти вище 4-5 класів.
Колись Волга називалась Ріка Бога Ра, Городот її описує як Ріка Аракас.
Пізніше назва Ра відпала, а лишилось "Бога", та через модерну грецьку у якій зникла буква "б", її замінили на "в" і стало "Вога", а "л" додалось. Наприклад: сон-це-- со-л-нце, зема-- земля і т.д.
На берегах ріки Бога Ра жили: Бога-ри і Ра-сини. Болгари пізніше перейшли на землі де вони сьогодні, але мову зберегли-- руську говірку. На противагу мадярам, або уграм, які так і не навчились говорити словом, але зберегли угро-фінську говірку.
Спробуйте переконайте македонців своєю "історією 5-го класу".
Це так як українців стараються переконати, що вони не руси, а якісь украни з німеччини.
Запам"ятайте: ми-Руси і мова наша руська, всі інші мови лише прокручені говірки від неї, докалічились аж до англійської!
Пойдіть до Києво-Могилянської Академії і запитайте за книгу покійного проф.Ол-дра Олійника, з Канади, "Мова Русів". Він дав їм рукопис і гроші.
2005.01.31 | Budweiser
дякую за анекдот. З вами все ясно (-)
2005.01.31 | otar
Майдан оперативно виправив свою помилку. Ще якісь претензії? (-)
2005.01.31 | Budweiser
Дуже добре
а я б не здивувався якби Шуфрич чи Чорновіл почали розходитися з посиланням на Майдан про те що опозиція підтримує анти-семітів.А ви самі розумієте як серьозно такі закиди можуть бути сприйняті на Заході
2005.01.31 | Пані
На майбутнє - просто кричить, як ви це зробили.
Це і є "громадянський контроль в дії"2005.01.31 | 123
Прошу на Розробки - розробляти нові правила для новинарів
і тих, хто ставить статті.Тема була розпочата Пані, але ніхто її не підтримує. Як наслідок - маємо таку от лажу зі статтями.
2005.01.31 | Пані
Дякую.
123 пише:> і тих, хто ставить статті.
>
> Тема була розпочата Пані, але ніхто її не підтримує.
Во-во.
2005.01.31 | 123
Це запрошення було не Вам особисто,звичайно(-)
2005.01.31 | otar
Re: Дуже добре
> а я б не здивувався якби Шуфрич чи Чорновіл почали розходитися з посиланням на Майдан про те що опозиція підтримує анти-семітів.
> А ви самі розумієте як серьозно такі закиди можуть бути сприйняті на Заході
Ризикну припустити, що якраз це турбує Майдан найменше
2005.01.31 | Budweiser
Re: Дуже добре
ми повинні грати по європейським правилам, якщо ми хочемо бути сприйняті за своїх.Люба спільнота базується на певних правилах, нормах поведінки і т.д., і я вважаю що ті принципи які сповідує Майдан та і декларує Ющенко в цілому відносяться до європейських цінностей, хоча це і пафосно звучить.
А антисемітизм порушує ці принципи, і саме головне він є притаманний лише маргіналам там. І всі хто проповідує їх відтісняють на маргінес
2005.01.31 | lyd
Re: Дуже добре, що звернули увагу на статтю
Шановний п. Будвайзер!Поза всим, я вдячна вам, що ви звернули увагу на спірну статтю. Я ще не встигла її прочитати, але мені цікава постава учасників цього обговорення.
Як усі засуєтились!!! Анти семіти!!!
Гебреї самі не вірять у цю байку. Гебрей не має національної належності, від Абрама вони об"єднані спільним світоглядом і обрізанням, а можуть бути чорні, білі, жовті, які завгодно. Семітьської раси не існує, а лише семітьська група мов. Орійської раси нема теж, але є орійська мовна група.
Слово "Семіт" від нашого "ті самі" -- ті що говорять спільноою мовою.
Наприклад і слов"ян можна назвать "ті самі".
Лідія
2005.01.31 | VDom
Re: Дуже добре
На заході насправді користуються християнським принципом "по ділах Ваших, воздасця Вам".Тому набагато важливіше знайти і покарати тих "відморозків" які к Криму напали на єврейську сім'ю, встановити мотив нападу і покарати за дії згідно українського законодавства.
А якщо серед нападників був єврей, то що його не карати? А перед законом всі рівні.
А якщо на заході реагуватимуть на воплі і соплі Шуфрича, чи йому подібних по таких фактах, як публікація на "Майдані", то це вже пі ар.
2005.01.31 | otar
Я вам, таки-да, більше скажу! :)
> А якщо серед нападників був єврей, то що його не карати? А перед законом всі рівні.
Навіть якби на Майдані існувала антисемітська змова, то нею все одно мусили би керувати євреї. Бо ви ж знаєте, що ці гої самі ні на що неспроможні
2005.01.31 | VDom
Re: Я вам, таки-да, більше скажу! :)
otar пише:>
> > А якщо серед нападників був єврей, то що його не карати? А перед законом всі рівні.
>
> Навіть якби на Майдані існувала антисемітська змова, то нею все одно мусили би керувати євреї. Бо ви ж знаєте, що ці гої самі ні на що неспроможні
Не обов'язково, бо серед всіх народів є аиродки.
А стосовно анти... чи ...фобій є просте правило. Немає поганих народів і немає великих народів, а є погані і хороші люди.
А стосовно гоїв, то це вже розподіл всіх людей, не залежно від їх справ, на дві категорії - богообрані та гірші собак. І варто відмітити, що цим правилом користуються не євреї, а ж...
А на рахунок:
На заході насправді користуються християнським принципом "по ділах Ваших, воздасця Вам".
Тому набагато важливіше знайти і покарати тих "відморозків" які к Криму напали на єврейську сім'ю, встановити мотив нападу і покарати за дії згідно українського законодавства.
?
2005.01.31 | _YZ_
Re: Я вам, таки-да, більше скажу! :)
> А стосовно гоїв, то це вже розподіл всіх людей, не залежно від їх справ, на дві категорії - богообрані та гірші собак. І варто відмітити, що цим правилом користуються не євреї, а ж...Цим правилом мусять користуватися усі релігійні.
2005.01.31 | lyd
Re: Я вам, таки-да, більше скажу! :)
Відносно жида і гебрея, то все навпаки.Жиди-нація, а гебрей -- це мішанина. Гебреї, згуртувавшись, взяли багато чого від жидів, так як москалі від українців.
2005.01.31 | Budweiser
Андрухович про "мовне питання"
http://www.zn.kiev.ua/ie/show/531/49018/ось такі статті краще постити на Майдан з "мовного питання".
цікаві, розумні і політкоректні
2005.01.31 | Адвокат ...
Про Гейдріха.
Не в сенсі полєміки, але інхвормації. Йо' ( Гейдріха ) бабця, Сара, таки да,-- була гебрейкою. Але визначні заслуги перед Райхом, якимо сь чином, знівілювали тей прикрий для ґенераля СС хвакт.2005.01.31 | VDom
Re: Ганьба! Майдан перейшов до поширення дибільної пропаганди
>http://www.geocities.com/ukrexlibris/mirczuk/>Др. Петро Мірчук
>ЗУСТРІЧІ Й РОЗМОВИ В ІЗРАЇЛЮ
>(ЧИ УКРАЇНЦІ "ТРАДИЦІЙНІ АНТИСЕМІТИ")
> Др. Петро Мірчук народився 26 червня 1913 р. в Дробівлянах біля Стрия, в Україні, як син малоземельних селян. Гімназію закінчив з відзначенням в Стрию в 1932. Студіював право і політичні науки, на Львівському Університеті, на Українськім Вільнім Університеті в Празі і на німецькім Карловім Університеті в Празі і в червні 1941 одержав докторат права і політичних наук. В 1960 р. одержав на Дрексель Університеті у Філядельфії, ЗСА, ступінь магістра бібліотекарства. В 1969 р. докінчив на УВУ в Мюнхені, Баварія, студії історії України й одержав ступінь доктора філософії. В 1936-39, студіюючи, працював у в-ві "Українська преса". Після війни працював у Німеччині як редактор і адвокат, в Америці як журналіст, бібліотекар і проф. університету як викладач політичних наук
Цитата
"З церковно-словянської мови й постала московська мова, всмоктавши безліч монгольських, фінських і чудських слів".
2005.01.31 | пан Roller
"Спитай меня як" - Свастика сепаратизма
31-01-2005 01:32, пан RollerRe: "Спитай меня як" - Свастика сепаратизма
http://www2.maidan.org.ua/n/free/1107127924
Brgds
Budweiser пише:
> Ганьба! Майдан перейшов до поширення анти-семітської та іншої дибільної дешевої пропаганди
> На черненькое потянуло.
>Brgds