Изводишь единой фоты ради, тысячи кадров НТВ-шной руды!
02/02/2005 | SpokusXalepniy
Люди, вы представляете себе насколько трудно добыть нормальную фотографию Юли Тимошенко. Особенно, если учесть, что на её сайте помещена целая фото-галерея. Каждый день её фото печатают десятки интернет газет. У любого киевского фотокорреспондента компьютер завален её изображениями. Каждый с радостью продаст вам самое лучшее своё произведение за 50 копеек, потому что сбыть фото Тимошенко - невозможно. Рынок переполнен.
И вот... лента.ру решила снабдить свою статью фотографией этой женщины. И где же они её взяли? Такой вот наивный у меня вопрос.
Оказывается, на НТВ, как и на любом телевизионном канале, есть архив... теле-кино-архив. Картинки всё больше движущиеся, как-то даже бегущие. Проблема, однако.
Как я понимаю, была посажена команда просмотрщиков в системе QuickTime или RealPlayer и нужный кадр Юлии Тимошенко за каких-нибудь пару суток был найден! Ну, естественно, победителя конкурса ожидает традиционное: Москва, Кремль, Рукопожатие, Награждение.
И главное, есть за что! Потому что другим-то такое было не под силу!
Нет, фотошопом можно было бы сделать всё что угодно! Но чтобы вот так, с документальным подтверждением (в случае чего). Здесь без какой-нибудь медали хоть III-й степени, но не обойтись.
Вот, поглядите:
http://lenta.ru/russia/2005/01/26/timoshenko/
Читать можно не надо (кроме комментария справа от фотографии).
Может я не прав и придираюсь?
И вот... лента.ру решила снабдить свою статью фотографией этой женщины. И где же они её взяли? Такой вот наивный у меня вопрос.
Оказывается, на НТВ, как и на любом телевизионном канале, есть архив... теле-кино-архив. Картинки всё больше движущиеся, как-то даже бегущие. Проблема, однако.
Как я понимаю, была посажена команда просмотрщиков в системе QuickTime или RealPlayer и нужный кадр Юлии Тимошенко за каких-нибудь пару суток был найден! Ну, естественно, победителя конкурса ожидает традиционное: Москва, Кремль, Рукопожатие, Награждение.
И главное, есть за что! Потому что другим-то такое было не под силу!
Нет, фотошопом можно было бы сделать всё что угодно! Но чтобы вот так, с документальным подтверждением (в случае чего). Здесь без какой-нибудь медали хоть III-й степени, но не обойтись.
Вот, поглядите:
http://lenta.ru/russia/2005/01/26/timoshenko/
Читать можно не надо (кроме комментария справа от фотографии).
Может я не прав и придираюсь?
Відповіді
2005.02.02 | Patrick
Та ні, мабуть не прискіпуєтесь
Чув я краєм вуха їхній коментар про перебування Юща у Давосі, так було сказано щось таке: "Прі полупустом зале прєзідєнт Ющєнко просіл запад помочь Украінє..."Нічого... Нехай собі гавкають... "Собакам треба гавкати, а каравану йти" (с) Т.Петриненко
2005.02.02 | otar
Все одно симпатична (-)
2005.02.02 | never
оці фотки кращі
оці фотки кращіhttp://www.rian.ru/photolents/20050124/4206771.html
теж російською агенцією підібрані...
2005.02.02 | Оk
Спокусе, то лише то замизгані технології
у боротьбі з шаленим ростом прихильників Юльці ...До речі розраховані на максималістів, бо як бачимо не всі тим переймаються.
Спокусе, чи не вважаете, що Ви ризикуєте просто загубитись в рядах палких прихильників, було б шкода. А що робити ?
Захищати Юлю, в той час, коли нею Кличко захоплюється ?
«Я, как мужчина, много комплиментов хотел бы сказать Юлии Тимошенко: как политику, как человеку, как привлекательной, красивой женщине. Наблюдая за судьбой, за жизненным путем Юлии Тимошенко, я хочу сказать, что такой силе характера, такой воле, такой светлой голове может позавидовать любой политик-мужчина.
Я преклоняюсь перед ней, как перед политиком».
Виталий Кличко
Ой, чи спрацюЄ ?...
Дехто опускається до дрібних пакостей, ще й тиск власних комплексів, та "природнє" бажання звернути на себе увагу .
Чи є третій шлях ?
2005.02.02 | otar
Я б усе-таки розділяв Юлю як політика, як особистість і як жінку
Для мене це різні речі.Вона, безперечно, дуже приваблива жінка. Виглядає набагато молодше своїх 44 років.
Як особистість, вона мені не надто симпатична. Бачу в її потужний поведінці істеричний радикал, який ще вилізе боком і їй, і її уряду, і Україні. Крім того, я не в захваті від того, що прем"єр-міністром України знову стає російськомовна людина. Сумніваюсь, що вона лобіюватиме якісь проукраїнські рішення.
Як політик вона, безперечно, "наша", зробила багао для революції і заслуговує на підтримку та позитивне ставлення.
2005.02.02 | SpokusXalepniy
Отаре, ну причём тут это?!
otar пише:> Вона, безперечно, дуже приваблива жінка. Виглядає набагато молодше своїх 44 років.
> Як особистість, вона мені не надто симпатична. Бачу в її потужний поведінці істеричний радикал, який ще вилізе боком і їй, і її уряду, і Україні. Крім того, я не в захваті від того, що прем"єр-міністром України знову стає російськомовна людина. Сумніваюсь, що вона лобіюватиме якісь проукраїнські рішення.
> Як політик вона, безперечно, "наша", зробила багао для революції і заслуговує на підтримку та позитивне ставлення.
Я с вами могу во многом согласиться. Возразить же могу следующим.
Дело совсем не в том, что возможно с назанчением Юли что-то и выйдет боком! Возможно, не спорю.
Дело в том, что Украина, которая ещё "минуту" назад была потеряной для самой себя нацией, Украина, от которой самые украинские украинцы ещё только три месяца назад не ожидали и половины того, на что она (Украина) оказалась способной... Так вот, эта Украина, поверив в себя как никогда нуждается в поддержке своей, вдруг возникшей веры.
Именно в этот час нужна харизматическая личность - лидер, который может сдвинуть камень с места своим... взглядом, своей речью, своим поведением на людях.
Так вот в данный момент вы не придумаете ничего лучшего, чем Юля! Потому что в тот момент, когда народ вспыхивает, его может увлечь за собой умный и хитрый проходимец с гипнотическими способностями. В такой исторический момент харизматическая личность придаёт (задаёт!) всему ДВИЖЕНИЮ определённую форму. Какая харизматическая личность подвернётся в данную историческую секунду, такой формы и получится преобразованный объект.
Для преобразования харизма просто необходима.
Так вот я и говорю, что "Юля" могла бы быть идеальней (этому нет предела). Но мы должны признать, что пока нам повезло. Это подтверждает "проверка на дорогах" - её поведение до и во время оранжевой революции (и с этим трудно спорить).
Что же касается конкретной фотографии, то всё вышесказанное к ней отношения не имеет.
Здесь просто очередное проявление мерзости российской власти. Каждый раз тыкать её носом в собственную блевотину, дабы всем видно было - считаю необходимым. Иначе - жди новую Переясловскую Раду. А потом десятилетиями будем говорить: дык, мы ж не знали, что так всё обернётся... (причем, говорить это будем, к сожалению, на русском).
Короче, историю хорошо ЗНАТЬ и ИЗУЧАТЬ в момент её возникновения, а не потом на её примерах учиться.
2005.02.02 | otar
А бо будьмо об'єктивні
> Дело совсем не в том, что возможно с назанчением Юли что-то и выйдет боком! Возможно, не спорю.В порівнянні з тим, як могло вийти боком обрання Януковича, це дрібниці, тому я на це не зважаю
> Именно в этот час нужна харизматическая личность - лидер, который может сдвинуть камень с места своим... взглядом, своей речью, своим поведением на людях.
Я б дуже хотів, щоб цією людиною був Віктор Андрійович Ющенко - політик, якого ми всі підтримали, за якого голосувала щонайменше половина українців. Буде дуже шкода, якщо замість Ющенка загальнонаціональним лідером стане Юля. Бо вона, на мою думку, заслуговує цього менше, ніж він. Хоча і він не зовсім заслуговує...
> Потому что в тот момент, когда народ вспыхивает, его может увлечь за собой умный и хитрый проходимец с гипнотическими способностями.
Питання - куди?
> Для преобразования харизма просто необходима.
Факт.
> Что же касается конкретной фотографии, то всё вышесказанное к ней отношения не имеет.
Сказане мною стосується не фото (яке я прокоментував окремо ), а коментаря Ок.
> Здесь просто очередное проявление мерзости российской власти.
Давайте, будьмо чесні. Ви читаєте "Українську правду"? Пригадайте фото Януковича, які там були за весь час... Підбирати неприглядні фотки опонентів - це дуже поширена практика, її використовував би і Майдан, запевняю вас, якби в новини було простіше додавати ілюстрації. Я не схвалюю цю практику, але не можу засуджувати, бо насправді росіяни мочать Юлю, бо ненавидять і бояться її, а ми мочили Януковича, бо ненавиділи і боялись його.
> Короче, историю хорошо ЗНАТЬ и ИЗУЧАТЬ в момент её возникновения, а не потом на её примерах учиться.
Згоден на всі відсотки
2005.02.02 | Оk
Re: Будьмо ...
otar пише:>> Я б дуже хотів, щоб цією людиною був Віктор Андрійович Ющенко - політик, якого ми всі підтримали, за якого голосувала щонайменше половина українців. Буде дуже шкода, якщо замість Ющенка загальнонаціональним лідером стане Юля. Бо вона, на мою думку, заслуговує цього менше, ніж він. Хоча і він не зовсім заслуговує...
Отаре, прочитайте, що написали "... стане, але заслуговує менше ...", тоді завдяки чому стане ? І хто заважає Ющенку стати ? Адже на даний час став саме він, а коли ставав мав розуміти куди ..
> > Что же касается конкретной фотографии, то всё вышесказанное к ней отношения не имеет.
>
> Сказане мною стосується не фото (яке я прокоментував окремо ), а коментаря Ок.
Котрого ?
2005.02.02 | otar
Re: Будьмо ...
> Отаре, прочитайте, що написали "... стане, але заслуговує менше ...", тоді завдяки чому стане ? І хто заважає Ющенку стати ? Адже на даний час став саме він, а коли ставав мав розуміти куди ..
Віктор Ющенко - найкращий з усіх претендентів на загальнонаціональне лідерство, які є зараз і можуть з'явитись у найближчому майбутньому. Принаймні, якщо інші - Янукович, Тимошенко і Литвин
Поза тим, Ющенко не викликає в мене, наприклад, тремтіння колінок і бажання пройти заради нього вогонь і воду. Себто, я не почуваю до нього те, що має почувати нормальний громадянин до Лідера або Батька Нації Тому й висловлюю свою думку: він на цьому місці не ідеальний. Але кращий за Юлю.
Президент - це ще не лідер нації. Згадайте Кучму.
> Котрого ?
Того, який я прокоментував, на що відреагував Спокус. Проїхали
2005.02.02 | Оk
Re: Будьмо ...
otar пише:> Віктор Ющенко - найкращий з усіх претендентів на загальнонаціональне лідерство, які є зараз і можуть з'явитись у найближчому майбутньому. Принаймні, якщо інші - Янукович, Тимошенко і Литвин
Про "виникнення" Януковича в майбутньому як лідера, я якось не думала Ющенко має реалізовувати надану йому можливість, а щодо позбавлення можливості на майбутнє інших... повноваження в студію !
> Поза тим, Ющенко не викликає в мене, наприклад, тремтіння колінок і бажання пройти заради нього вогонь і воду. Себто, я не почуваю до нього те, що має почувати нормальний громадянин до Лідера або Батька Нації
Тобто, це лише Ви маєте почувати, чи Ви хочете сказати, що таке маю почувати і я ?! Ви мене дивуєте...
Я справді погано уявляю обставини, за яких у мене може виникнути бажання заради лідера робити подібне. Для мене перша особа держави це - менеджер, якому я довіряю організацію належного фукціонування цієї держави (тобто такого, яке найбільш відповідає моїм та інших співгромадян інтересам). Переважна частина моїх співгромадян на певний термін надала такі повноваження Ющенку.
Погодьтесь Батько Нації на 5 років, але не більше 10 - якось дивно. Хоча ті, хто відчув себе Батьком нації і цю проблему вирішують
> Президент - це ще не лідер нації. Згадайте Кучму.
Я пам"ятаю .
2005.02.02 | Strider
підтримую
сподіваюсь у нас не буде такого бажання - лізти в пекло ради людини, що призначена народом йому служити, власне, має бути навпаки - президент має бути готовим лізти в пекло заради народуна посаді предизента має бути людина, яка вміє приймати корисні для держави рішення
а критичних ситуацій, в яких потрібен Батько нації, щоб вести за собою, будемо сподіватися більше не буде
2005.02.02 | So_matika
ойойой
otar пише:> тремтіння колінок і бажання пройти заради нього вогонь і воду. Себто, я не почуваю до нього те, що має почувати нормальний громадянин до Лідера або Батька Нації
який небезпечний жарт в кожному жарті як відомо є доля правди
(участливо) может хотітє об етом поговоріть?
2005.02.02 | otar
Іноді бувають просто сни :)
Дякую, как тока - так зразу звернусь Як казала одна викладачка кафедри психології ЛНУ, "не шукайте в усьому психосоматики, дівчата - буває ще соматосоматика"2005.02.02 | Сергій Кабуд
от маю визнати розумність такого діління
зауважу що в дійсності Юлія все ж не радікал.Що такого радікального вона робила хоч один раз?-
кілька пустопорожніх заяв про повишених на шарфах бандитів?
а от її російскість так само як і російськість зінченка, порошенка-
от це велика кома чи навіть знак оклику
2005.02.02 | Роман ShaRP
Кому що, а Отару...
В тебе як був "пунктик" щодо "кумирів", так і залишився, а щодо мови - так це вже точно пунктик, і інколи виходить "не останівка, а зупинівка"otar пише:
> Як особистість, вона мені не надто симпатична. Бачу в її потужний поведінці істеричний радикал, який ще вилізе боком і їй, і її уряду, і Україні.
В Помаранчевий час вона довела, що може швидко вгамовуватися, брати себе в руки, і працювати далі. Крім того, людина на трибуні чи в кріслі ВР і на роботі в кабінеті - це часто дві різних людини.
> Крім того, я не в захваті від того, що прем"єр-міністром України знову стає російськомовна людина. Сумніваюсь, що вона лобіюватиме якісь проукраїнські рішення.
1) Не плутай проукраїнські рішення з проукраїнськомовними рішеннями. Україна - це не лише україномовні, а завдання прем*єр-міністра - більше перші, аніж другі.
2) Юля нікого не дискримінує, і, навіть, навпаки - хіба не в неї в блоці Шкіль та Хмара?
3) Юля володіє українською не гірше за інших українських політиків, я б навіть сказав, що краще за багатьох інших українських політиків.
4) Якщо тобі щось не сподобається в політиці Юлі - приходь на Майдан . Вона сама нас усіх туди запрошувала.
2005.02.02 | Стась
Ви вважаєте російськомовних якімось не такими українцями?
otar пише:>Крім того, я не в захваті від того, що прем"єр-міністром України знову стає російськомовна людина. Сумніваюсь, що вона лобіюватиме якісь проукраїнські рішення.
Я не розумію, звідки така підозрілість. Чи ми з вами по-різному розуміємо, що таке "проукраїнські рішення"? Як на мене, проукраїнські рішення - це рішення на користь народу України, усього народу, який складається у тому числі і з російськомовних людей. Мільони з яких, дозволю нагадати, не тільки голосували, а й реально виборювали перемогу Президента Ющенка.
Між іншим, наші молодші північно-cхідні брати схоже, вважать Тимошенко лідером крайніх радикалів-націоналістів Отакое от
2005.02.03 | Taras-ods
Re: Ви вважаєте російськомовних якімось не такими українцями?
Стась пише:> Між іншим, наші молодші північно-cхідні брати Отакое от
2005.02.02 | SpokusXalepniy
Вам хорошо рассуждать, а мне...
Здесь как раз дело не в Юле. А разве статья про отравление Ющенко вышедшая сегодня в газете.ру (сразу после вчерашней)? Разве это не из той же серии?А разве вся политика России - в общем, собирающая под свои знамёна массу низкопробных информационных шавок, разве это не вызывает омерзения?
Вам, помаранчевой, хорошо,... а как быть мне - русскому - от всей этой гидоти. Мне-то, стыдно. Они ж меня русофобом делают!
2005.02.02 | Оk
Співчуваю
SpokusXalepniy пише:> Здесь как раз дело не в Юле. А разве статья про отравление Ющенко вышедшая сегодня в газете.ру (сразу после вчерашней)? Разве это не из той же серии?
> А разве вся политика России - в общем, собирающая под свои знамёна массу низкопробных информационных шавок, разве это не вызывает омерзения?
А хіба це лише зараз почалось ?
> Вам, помаранчевой, хорошо,... а как быть мне - русскому - от всей этой гидоти. Мне-то, стыдно.
Нам канєшна харашо, а заздрити негарно, ... може не кажіть нікому, що ви росіянин .
Они ж меня русофобом делают!
Спокусе, Вас нелегко "сделать" невже ім вдаться ?
2005.02.02 | otar
не драматизуйте
> Вам, помаранчевой, хорошо,... а как быть мне - русскому - от всей этой гидоти. Мне-то, стыдно. Они ж меня русофобом делают!Не знав, що ви росіянин. Ніколи б не подумав
Якщо вас роблять русофобом матеріали у підконтрольній чекістам російській пресі, то ми, напевно, всі мусили би стати українофобами після програми "Проте" або газети "2000"... А що вже казати про Тараса Чорновола або Костя Бондаренка
Рівнятися ж можна і на нормальних росіян. Шкода, що їх мало, але вірю, що їх буде більше.
2005.02.02 | Patrick
Спокусе, не переймайтесь
В рф, дякувати Богові, не тількі газета.ру є. МН є. Ось, наприклад - http://www.mn.ru/issue.php?2005-4-6Не тількі "жовтуху" ж читати...
2005.02.02 | catko
тільки тепер помітили? ми вже багато років це відчуваємо (-)
2005.02.02 | Роман ShaRP
Люди, не переймайтеся.
SpokusXalepniy пише:> Вам, помаранчевой, хорошо,... а как быть мне - русскому - от всей этой гидоти.
Він не росіянин, він єврей . Спокусе, навіщо Ви маскуєтеся? Ви всеодно не схожі на росіянина.
2005.02.02 | Роман ShaRP
В манадцатый раз - "На каждый чих..."
Даже не глядя на фотографию, я могу с уверенностью утверждать - следить как кто кого где изобразил - труд вредный, неблагодарный, а главное - бесполезный.Особенно если речь идет о таком заклеймленном позором всеми сознательными украинцами ресурсе как lenta.ru.
2005.02.03 | Роман Зінов'єв
Re: В манадцатый раз - "На каждый чих..."
Тут повністю - Ви правий! Навіть Русское Новое Слово Рабиновича - в такие фото не играеться! Це сайт -дегенератів, нехай його прослідковують... Юля в житті кращє. Хоча - тільки можливо візуально. А в Житті - може, й гірше, те, що їй потрібний контроль із Ради радників ( близьких, та громадських) - це вже просто потрібно ( чи 9 -те березня забули? Чи в нову історію граєтесь?) ! Маю надію, помаранч очі не застлав....2005.02.03 | otar
Спокусе, це вам :)
Як вам ця Юля подобається? http://zadonbass.org/news/message.html?id=10177