Обговорюючи різних новопризначених губернаторів, ми забуваємо пр
02/07/2005 | Чучхе
Обговорюючи різних новопризначених губернаторів, ми забуваємо про одного - єдиного не-новоназначеного. Про Омельченка. Затвердженого в розпалі скандалу навколо Пущі, активного учасника розгону табору "України без Кучми", теж фальсифікатора виборів (на користь партії Єдність. І не кажіть мені, що Сташевський пройшов у парламент без порушень), будівника ідіотських споруд, ворога трамваїв і просто зарозумілого хама, який формує самий справжній культ своєї особи в столиці.
За які заслуги його в мери? Його участь у революції більш ніж скромна, хіба що запам"ятався тим, що витягнув Азарова на Майдан в Новий рік. Ні з ким з опозиціонерів не співпрацював. Плазував перед Кучмою
Врешті-решт, панове президент і прем"єр! Ми ж чули Вашу обіцянку змінити ВСІХ голів адміністрацій. Чому не виконуєте?
За які заслуги його в мери? Його участь у революції більш ніж скромна, хіба що запам"ятався тим, що витягнув Азарова на Майдан в Новий рік. Ні з ким з опозиціонерів не співпрацював. Плазував перед Кучмою
Врешті-решт, панове президент і прем"єр! Ми ж чули Вашу обіцянку змінити ВСІХ голів адміністрацій. Чому не виконуєте?
Відповіді
2005.02.07 | Shooter
Re: Обговорюючи різних новопризначених губернаторів, ми забуваємо пр
Чучхе пише:>
> Врешті-решт, панове президент і прем"єр! Ми ж чули Вашу обіцянку змінити ВСІХ голів адміністрацій. Чому не виконуєте?
Зняти можна, але зачєм?
Хоча би виходячи з того, що Омельченко є високопопулярним в Києві дженералли і з того, що він має "особливий статус" як міський голова, виходячи з "особливого" Закону про Київ.
2005.02.07 | Чучхе
Ні, ні, ні й ще раз ні
Shooter пише:>
> Зняти можна, але зачєм?
Ну хочаб під гаслом оновлення влади. Він тут засидівся задовго, пора міняти професію. До того ж і вік вже піджимає...
І в кінці кінців "взял слово - дєржісь, а давши - крєпісь". Сказали ВСІХ, значить ВСІХ. Що це за винятки для Омельченка? Його теж до речі поставили не самим демократичним чином.
>
> Хоча би виходячи з того, що Омельченко є високопопулярним в Києві дженералли
З кого дива? Він не більше популярний, ніж любий інший градоначальник, який був у місті. У нас люблять начальство просто тому, що воно начальство. Але це - тільки певний відсоток виборців. Більшості, я думаю, він набрид зі своїми наполеонівськими планами, з перерайонуванням і т. ін. Тим більше, хоч міська адміністрація працювала краще, ніж деякі обласні адміністрації кучмівської епохи, але надворі інша доба, яка потребує більшої відкритості влади, що нереально для київміськадміністрації нинішнього зразку. Вона якась конспіративно-утаємничена і непрозора. Якби у Вас була потреба коли-небудь брати від міських чиновників коментарі для газети, ви б побачили, які це залякані безвольні істоти.
>і з того, що він має "особливий статус" як міський голова, виходячи з "особливого" Закону про Київ.
От хай користується особливим статусом голови міськради - це якраз там і виписано. А посаду в адміністрації залиша
2005.02.07 | Роман ShaRP
Re: Ні, ні, ні й ще раз ні
Чучхе пише:> І в кінці кінців "взял слово - дєржісь, а давши - крєпісь". Сказали ВСІХ, значить ВСІХ. Що це за винятки для Омельченка? Його теж до речі поставили не самим демократичним чином.
Так.
> > Хоча би виходячи з того, що Омельченко є високопопулярним в Києві дженералли
> З кого дива? Він не більше популярний, ніж любий інший градоначальник, який був у місті.
Є. Більше популярний. Але вже набагато менше, ніж був раніше.
> У нас люблять начальство просто тому, що воно начальство. Але це - тільки певний відсоток виборців. Більшості, я думаю, він набрид зі своїми наполеонівськими планами, з перерайонуванням і т. ін.
А також погіршення ситуації з дорогами й транспортом. Крім того, він вже вочевидь застарий, а тримати його на посаді "доки тягнуть руки" (його руки) ніякого сенсу нема.
Останні рішення Умєльченка й підконтрольної Київради говорять про те, що він вже й сам "збирався", от тільки б ще трохи добудувати та доприватизувати...
> Тим більше, хоч міська адміністрація працювала краще, ніж деякі обласні адміністрації кучмівської епохи, але надворі інша доба, яка потребує більшої відкритості влади, що нереально для київміськадміністрації нинішнього зразку. Вона якась конспіративно-утаємничена і непрозора.
Ага.
Напиши мені, пліз, в якій газеті ти зараз працюєш, бо я забув
2005.02.07 | Чучхе
Re: Ні, ні, ні й ще раз ні
Роман ShaRP пише:> Більше популярний. Але вже набагато менше, ніж був раніше.
Згадай, що Косаківський теж розкручувався і за нього абсолютно добровільно проголосувала більшість киян. Просто та популярність трохи призабулася, зараз його і до ВР вже не обрали... Але ж - було! Була газета "Хрещата долина", яка тільки хвалила мера, були таблички з написом "зроблено за ініціативою Косаківського", їх потім Омельченко всі поздирав (на пам"ятнику біля головпоштамту видно місце, де вирізали те прізвище), а архистратига Михаїла за версією Косаківського відправив до Донецька, щоб не нагадував про попередника. Що, втім, лише ще раз свідчить про самодурство нашого мера. До речі, не подобаються мені ці мери та губернатори. Он чехи називають свою місцеву владу "гетьманами" і ніскільки з того не комплексують. Або ж називати цих кадрів - префектами. Втім, я відволікся.
> Останні рішення Умєльченка й підконтрольної Київради говорять про те, що він вже й сам "збирався", от тільки б ще трохи добудувати та доприватизувати...
Хочу також сказати, що набагато більші розкрадання ніж у Пущі відбуваються зараз у Феофанії, але всі спроби щось там накопати у екологів та преси закінчуються провалом. Там знищені величезні ділянки лісу (який Омеля ніяк не хоче проголосити пам"яткою природи), заплави. По документам там будується... монастир. Народ каже - дача Януковича. А що насправда - ніхто не знає, крім Омельченка.
>
> > Тим більше, хоч міська адміністрація працювала краще, ніж деякі обласні адміністрації кучмівської епохи, але надворі інша доба, яка потребує більшої відкритості влади, що нереально для київміськадміністрації нинішнього зразку. Вона якась конспіративно-утаємничена і непрозора.
І депутатів потрібно нових. Ці відверто куплені мером, аж до самих опозиційних
> Напиши мені, пліз, в якій газеті ти зараз працюєш, бо я забув
В "газеті по-київські", тобто стикатись з цими людьми доводиться порівняно часто, хоч я безпосередньо не відповідаю ні за міські теми, ні за політику.
2005.02.07 | Роман ShaRP
Re: Ні, ні, ні й ще раз ні
Чучхе пише:> Згадай, що Косаківський теж розкручувався і за нього абсолютно добровільно проголосувала більшість киян.
Тоді народу було значно більше пофігу за кого голосувати. А в Умєченка не лише не було конкурентів, але була і якась підтримка, бо щось позитивне чи популістське він таки робив.
> І депутатів потрібно нових. Ці відверто куплені мером, аж до самих опозиційних
Згоден. Тут є ще і такий момент. Умєльченко колись "побратався" з Ющенко через ПРП, але зараз тут коїться щось незрозуміле, тому що колишній "лєпший друг" Умєльченка наш депутат Бондаренко розкручує справу Пущі-Водиці.
Що у лісі здохло?
2005.02.07 | Shooter
Саме так
Чучхе пише:> Shooter пише:
> >
> > Зняти можна, але зачєм?
>
> > Хоча би виходячи з того, що Омельченко є високопопулярним в Києві дженералли
>
> З кого дива?
"Сконцентроване формулювання": крав, але щось після себе залишив.
(Я сам плююсь, дивлячись на золоту мозаїку в Київському вокзалі: ну не церква це!!! але такий "панський стиль" дозволив, звісно, вкрасти набагато більше)
>Він не більше популярний, ніж любий інший градоначальник, який був у місті. У нас люблять начальство просто тому, що воно начальство. Але це - тільки певний відсоток виборців.
Доволі високий. Нажаль, думаю, безальтернативно високий.
>Тим більше, хоч міська адміністрація працювала краще, ніж деякі обласні адміністрації кучмівської епохи, але надворі інша доба, яка потребує більшої відкритості влади, що нереально для київміськадміністрації нинішнього зразку.
Я згоден з Вами. Нажаль, виборці (в масі своїй) не згодні.
Це як з Юлею.
Вірніше, з Юлею це "ще гірше": "на виборах ПМа", якби такі відбулися, Юля би набрала рази в три менше, ніж Умельченко "на виборах голови київської адімністрації".
2005.02.07 | Роман ShaRP
Саме f*ck
Shooter'е, тут два киянина, один з яких - журналіст, себто риба в інформаційному потоці, обговорюють свого мера. І ви їм будете розказувати?> "Сконцентроване формулювання": крав, але щось після себе залишив.
Вже не залишає. Крім того, постарів і набрид.
> >Він не більше популярний, ніж любий інший градоначальник, який був у місті. У нас люблять начальство просто тому, що воно начальство. Але це - тільки певний відсоток виборців.
> Доволі високий. Нажаль, думаю, безальтернативно високий.
Послідовно зменшується, і з об*єктивних причин, - погіршується робота транспорту, ціни на проїзд в якому Умєльченко ще й збирався підвищити, погіршується стан доріг, а число авто на них (і улюблених маршруток Умєльченка зокрема) зростає. Крім того, він, повторююся, вже набрид. Потрібні зміни.
Зараз якщо преса підніме все, що можна на нього нарити, Умельченко швидко перестане бути популярним, як би він себе не піарив.
На додачу, він втратив нюх з усіма отими своїми ініціативами з перейменувань та земельними ділянками.
> Це як з Юлею.
Ніфіга не як з Юлею.
> Вірніше, з Юлею це "ще гірше": "на виборах ПМа", якби такі відбулися, Юля би набрала рази в три менше, ніж Умельченко "на виборах голови київської адімністрації".
Shooter'е, ви коли-небудь переживете 2002-й рік? Та й згадайте, скільки набрала партія Умєльченка, і порівняйте, скільки набрав сам Умєльченко на президентських виборах в Києві.
2005.02.08 | Shooter
Кажеш, англійською володієш? ;)
Роман ShaRP пише:> Shooter'е, тут два киянина, один з яких - журналіст, себто риба в інформаційному потоці, обговорюють свого мера. І ви їм будете розказувати?
Два киянина - абсолютно нерепрезентаційні в сенсі масового виборця.
Тому решта - іррелевантне.
2005.02.08 | Роман ShaRP
Sometimes.
Shooter пише:> Два киянина - абсолютно нерепрезентаційні в сенсі масового виборця.
>
> Тому решта - іррелевантне.
Тільки не розказуйте, вуйку, що ви наших виборців знаєте краще за нас. Лізьте собі назад в Карпати і насолоджуйтеся природою
Shooter'е, ну серйозно, ЩО ви можете знати в нашому місті краще за нас? Поза-поза-торішню статистику?
2005.02.08 | Shooter
Re: Sometimes.
Роман ShaRP пише:> Shooter пише:
>
> Shooter'е, ну серйозно, ЩО ви можете знати в нашому місті краще за нас? Поза-поза-торішню статистику?
Романе, то Ви, виявляється, - корінний киянин?
IMHO, кількість родини/друзів, які жили в Києві ще тоді, як ти пішки під стіл на Кіровоградщині ходив, в мене досить велика.
2005.02.08 | Роман ShaRP
Поїзд їде, воно лізе.
Shooter пише:> Романе, то Ви, виявляється, - корінний киянин?
Саме так. Я тут народився, ріс, вчився, живу й працюю.
> IMHO, кількість родини/друзів, які жили в Києві ще тоді, як ти пішки під стіл на Кіровоградщині ходив, в мене досить велика.
Я дійсно ходив пішки під столи на Кіровоградщині, але тому, що мене часто вивозили туди до бабусь, ну й кожне літо до 16 я проводив теж там.
Думаю, що ви провели в Києві набагато менше часу, ніж я на Кіровоградщині . І набагато менше, ніж Отар у Львові - а той, погляньте, все ще на львів*яна не дуже схожий.
Обговорюйте краще мера Львова чи Ужгорода. Воно вам ближче. А тут якось без вас розберемося.
Он навіть Уколов, вже за зняття Умєльченка Shooter'е, це Нескафе "три-в-одному". Ворушись, старий. Час прокидатися.
2005.02.08 | Чучхе
Спеціалісте Шутере, сходіть на сайт ЦВК
Перший тур виборів 31 жовтня, кандидат Омельченко О. О. - в Києві чотири відсотки, навіть Симоненко набрав більше.Оце і є високий рівень довіри? Та любий кандидат, підтриманий Ющенком його переможе на виборах!
2005.02.08 | Shooter
Re: Спеціалісте Шутере, сходіть на сайт ЦВК
Чучхе пише:> Перший тур виборів 31 жовтня, кандидат Омельченко О. О. - в Києві чотири відсотки, навіть Симоненко набрав більше.
Цифри абсолютно нерелевантні.
Релевантні - підтримка Омельченка на останніх виборах мера.
> Оце і є високий рівень довіри? Та любий кандидат, підтриманий Ющенком його переможе на виборах!
Ющенко не плодитиме з союзників ворогів.
2005.02.08 | Чучхе
Ми не можемо брати до уваги результати мерських виборів
По-перше, з того часу помітно змінилася громадська думка щодо мера і - не накраще.По-друге, на тих виборах у Омелі не було жодного достойного суперника. На цих вони обов"язково з"являться.
Так що порівняння недоречне.
Shooter пише:
> Ющенко не плодитиме з союзників ворогів.
Я б не ризикував би називати Омельченка союзником. Ситуативний партнер і не більше. А в штабі Юща є ой як багато більш відданих кандидатур на місце мера Києва
2005.02.07 | Роман ShaRP
Shooter'е, ви вже стали "новим кієвляніном"?
Shooter пише:> Зняти можна, але зачєм?
1) Щоб не воняло.
2) Цей "господар" думає більше про свої кишені через будівництво і не лише через будівництво. Треба когось, хто буде думати про киян.
> Хоча би виходячи з того, що Омельченко є високопопулярним в Києві дженералли
Не є. Було й сплило.
> і з того, що він має "особливий статус" як міський голова, виходячи з "особливого" Закону про Київ.
Ну і пішов він зі своїм статусом.
2005.02.07 | alt
Омельченко и рынок жилья Киева - это Отдельная Тема
Роман ShaRP пише:> 2) Цей "господар" думає більше про свої кишені через будівництво і не лише через будівництво. Треба когось, хто буде думати про киян.
Во многом благодаря заслугам Омельченко цены на жилье в Киеве выросли за 3 года в 2.5-3 раза!
Из года в год строится все то же количество квадратных метров жилья, хотя спрос возрастает.
В городе сложилась фактически монополия в жилищном строительстве, где 2 компании: Холдинг КиевГорСтрой под руководством друга Омельченко - Поляченко и государственная компания ЖитлоИнвест, прямо подчиненная городским властям, занимают около 70% рынка, при этом диктуют правила игры, планомерно повышая цены, в то же время снижая качество жилья!
Повышение цен на новострой автоматически приводит к росту цен на вторичном рынке.
Но ситуация с жильем в Киеве - это все отдельная большая тема.
Если есть интерес, можно было бы ее обсудить в новой ветке...
2005.02.07 | Роман ShaRP
Я знаю, что отдельная.
alt пише:> Но ситуация с жильем в Киеве - это все отдельная большая тема.
> Если есть интерес, можно было бы ее обсудить в новой ветке...
Вам, как говорится, и карты в руки - открывайте ветку, пишите, что от кого нужно.
У меня
1) где-то валяется всего лишь пара статей по этому рынку начала года (февраль-апрель).
2) я знаю, что в моем районе (Борщаговка) в этом году были застроены или начали застраиваться последние пустыри, причем на мой непросвещенный взгляд отнюдь не качественно (то, что на бетонных плитах экономили, было видно невооруженным взглядом).
Действительно, давайте собирать понемного, что у кого есть. И "с миру по нитке" будет Умельченку "рубашка" - пенсионная.
А аппетита наш мэр явно не потерял - судя по энергетику в КабМине "от Омельченко" сейчас полным ходом пойдет лоббирование передачи "общине Киева" сиречь Омельченко сотоварищи того, что он и так уже выпрашивает не один год.
2005.02.07 | otar
! дякую, що нагадали. Прохання до Романа Sharpа
Романе, я пам'ятаю, що в тебе було досьє на Омельченка. Будь ласка, закинь його в Досьє коментом до оцього http://www2.maidan.org.ua/n/dos/1107772564 . Заразом і чудовий супровід для теми, яку підняв Чучхе.2005.02.07 | Роман ShaRP
Досьє не було, але дещо було.
Почитай матеріали вhttp://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_arch&key=1062206204
, і по гілці, і напиши мені, що "підходить по формату" (там більше преса), бо я знаю за собою, що дуже *неформатний*.
Передвиборчі біографії його в мене десь валяються.
Працювати в цьому напрямку - буду, тільки не знаю точно, коли.
2005.02.07 | otar
ОК, наразі піде це
Якби ти взявся за Омельченка в досьє - було би круто Наразі ставлю туди твою колекцію, біографію можна і в неті знайти.2005.02.07 | Роман ShaRP
Розумієш...
otar пише:> Якби ти взявся за Омельченка в досьє - було би круто Наразі ставлю туди твою колекцію, біографію можна і в неті знайти.
Мені здається, що все йде до "Омельченка геть". Тому я не впевнений, що варто збирати велике досьє на того, хто скоро стане пенсіонером. Хіба для історії.
Крім того, мені зараз "підрізали крила" в Інеті, тому в мене трохи не ті можливості, що раніше - але я буду шукати виходи.
2005.02.07 | otar
Ну, та це ж справа добровільна :)
Врешті-решт, навіть того, що ти зібрав, уже цілком достатньо, щоб скласти уявлення про $ан$анича2005.02.07 | QuasiGiraffe
Re: Обговорюючи різних новопризначених губернаторів, ми забуваємо пр
Мабуть, Ющенко вважає популярність Омельченка досить високою. Де ж йому знати, що це булька. Ми ж мовчимо. Чи не єдина громадська акція - на Русанівці (і невідомо чим закінчиться). Від Пущі він відмазався, вислизнув з-під вил. Але якщо підняти теми запису в партію "Єдність", роздачу залишків землі під будівництво, імідж можна підсвітити. А поки немає скандалів - Омельченко на коні. Наступників він завбачливо зачистив.2005.02.07 | Обережний герой
Зняти Омельченка майже неможливо юридично!
Справа в тому, що він міський голова, обраний народом, а не призначений Президентом. А міський голова, як і селищний і сільский, пожднує в собі дві гілки влади - законодавчу і виконавчу. Тут ще доєднується особливий статус Києва. Тому розірвати ці посади неможливо. Його як обраного народом, можна зняти лише за злочин чи очевидні зриви роботи.2005.02.07 | Чучхе
Мова йде про зняття з голови АДМіНіСТРАЦІЇ а не РАДИ
Омельченко ж суміщає ці дві посади (що в принципі йому дозволяє Закон про столицю і рішення КС). Знімає та назначає на голову адміністрації Президент і робить це "льогкім взмахом руки"Обережний герой пише:
> Його як обраного народом, можна зняти лише за злочин чи очевидні зриви роботи.
За нє фіг можна зняти. Згадаймо, як він перед минулими парламентськими виборами написав Кучмі заявку про відпустку, а Кучма взяв її підмахнув і назначив в.о. голови адміністрації. І як тоді Омеля публічно принижувався і з усіх екранів благав Кучму вернути його з відпустки. Кучма тоді гарно показав, наскільки легко знімається в Києві міський голова. Омеля той урок добре запам"ятав, і проти Кучми не виступав зовсім.
2005.02.08 | Ukropithecus (robustus)
Тлумачення КС
1.2. Київську міську державну адміністрацію має очолюватилише особа, обрана Київським міським головою, яка Президентом
України призначається головою Київської міської державної
адміністрації. Як голова Київської міської державної адміністрації
Київський міський голова з питань здійснення виконавчої влади є
відповідальним перед Президентом України і Кабінетом Міністрів
України, підзвітним і підконтрольним Кабінету Міністрів України.
2005.02.07 | Горицвіт
Це наш прокол
Якби пройшли якісь протести, його б так легко не призначили.2005.02.08 | Михайло Барашков
Забываем, и очень зря!
Я в другой ветке про Саныча уже написал, что мы можем и хотим делать. Листовки и т.д. - само собой. Было бы замечательным вариантом подать судебный иск против Любимого Мэра. Кроме земельных issues, найдётся что добавить и по транспорту.http://www.komitet.kiev.ua