МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Програма уряду 100 днів. Червоненко

02/09/2005 | VDom
http://hotline.net.ua/content/view/13711/37/

Червоненко виставить на аукціон "Майбах"

09.02.2005 13:02:50
ПОЛІТИКА

Новий міністр транспорту й зв'язку Євген Червоненко має намір виставити на продаж "Майбах", що значиться за "Інтертрансом", очолюваним сином Георгія Кірпи. Про це він заявив на своєму представленні колегії в Мінтрансі, пише „Українська правда”.

Він нагадав, що на автомобілі цієї марки, ціною від 400 до 600 тисяч євро у світі стоїть черга, а в Україні - 13 уже купили.

За його словами, є такий автомобіль і в "Інтертрансі", яким керує син покійного міністра транспорту Георгія Кірпи. "Інтертранс" входить до складу "Укрзалізниці", а машина, відповідно, куплена на бюджетні кошти. Новий міністр пообіцяв від предмета розкоші позбутися й виставити "Майбах" на аукціон, а виручені від продажу цієї машини кошти пустити на потреби галузі.

Червоненко також поставив завдання виведення з тіні доходів галузі. "Цього року ми у два рази збільшимо надходження коштів у бюджет від роботи галузі, довівши їх до 20% від загального бюджетного показника. Це відбудеться не за рахунок запозичень, підвищення цін на послуги або податкові пільги — ми це зробимо, усунувши тіньову сторону роботи галузі", - сказав міністр.

"Для того, щоб це було зрозуміліше, назву цифру: 20% від дохідної частини бюджету — це більше 17 млрд. грн. Отже, доход галузі, що йшов "у тінь", становив порядку 8 млрд. грн", - відзначивши Червоненко, додавши, що із цим погодились навіть працівники Мінтрансу, які готували разом з новим міністром його стоденну програму.

Червоненко обвинуватив гендиректора "Укрзалізниці" Володимира Корнієнка в тім, що той купив за гроші Мінтрансу квартиру, яка обійшлася галузі більше ніж у два мільйони (!) гривень. У зв'язку із чим новий міністр попросив Корнієнка як "небідну людину" повернути ці гроші в бюджет.

У виступі міністра Червоненка також містилося обвинувачення Корнієнка в "некомпетентній підготовці документів".

Червоненко також застеріг від саботажу роботи міністерства. "Якщо мої вказівки хтось вирішить саботувати, то з ними будемо прощатися. А якщо при цьому будуть порушуватися закони, то в пана Льовочкіна-старшого (глава Державного департаменту України з питань виконання покарань) є ще місця", - сказав він.

Червоненко висловився проти відмивання грошей через меценатство й доручив з'ясувати, на яких підставах якійсь львівській фірмі були видані 100 млн. грн. нібито на "аеро- і фотозйомку" одеського автобану, розібратися із численними кредитами міністерства й прояснити ситуацію з Дарницьким мостом. "Я не збираюся з'ясовувати й карати того, хто розклеював у вагонах поїздів листівки проти Ющенка. Але все, що робилося в галузі на шкоду державі, буде розслідуване", - сказав міністр.

Відповіді

  • 2005.02.12 | Михайло Свистович

    І дуже погано

    VDom пише:
    >
    > "Я не збираюся з'ясовувати й карати того, хто розклеював у вагонах поїздів листівки проти Ющенка. Але все, що робилося в галузі на шкоду державі, буде розслідуване", - сказав міністр.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.02.13 | Вася

      Re: І дуже погано

      Как с идеей, я с Вашей реакцией на это заявление Червоненко согласен полностью.
      Но как быть с законами и "законами" колаборационистской власти (от КПСС) первых президентов? Ведь хотим мы того или не хотим, но нельзя же закрывать глаза на то, что существовали (и отчасти и до сих пор существуют) не писанные законы. И это законы сильных и властных.
      Допустим, ответят вот те, которые отдавали приказы развешивать листовки и прочее. Но нарушали законы и те, что делали это из страха перед увольнением, притеснением и другими "ласками" начальников.
      Судить одних и не судить других вообще нельзя - избирательность еще хуже разлагает.

      Это проблема. Другое дело, что можно было бы судить, но объявить амнистию президентской властью для тех, кто не отдавал, но только выполнял незаконные приказы. Тогда бы и справедливость восторжествовала и люди не попали бы в тиски между законом и жизненной необходимостью. Ведь помилование и амнистии на то и существуют как полноправные юридические институции.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.02.14 | Михайло Свистович

        Re: І дуже погано

        Вася пише:
        >
        > Но как быть с законами и "законами" колаборационистской власти (от КПСС) первых президентов? Ведь хотим мы того или не хотим, но нельзя же закрывать глаза на то, что существовали (и отчасти и до сих пор существуют) не писанные законы. И это законы сильных и властных.
        > Допустим, ответят вот те, которые отдавали приказы развешивать листовки и прочее. Но нарушали законы и те, что делали это из страха перед увольнением, притеснением и другими "ласками" начальников.
        > Судить одних и не судить других вообще нельзя - избирательность еще хуже разлагает.

        Хай ті, хто виконував з примусу, здають тих, хто їм наказував. І це їм "зачтьотца".

        >
        > Это проблема. Другое дело, что можно было бы судить, но объявить амнистию президентской властью для тех, кто не отдавал, но только выполнял незаконные приказы.

        Ви читаєте мої думки.
  • 2005.02.12 | Максим’як

    Re: Програми він ще не написав, як і інші міністри

    Вини ще вибирають тих 5 напрямків, щоб не схибити у дорозі.
    А майбах можна за 5 хв. відібрати, тільки б син Кирпи його не поцарапав часом.:)
  • 2005.02.13 | VDom

    Re: Програма уряду 100 днів. Червоненко

    > http://hotline.net.ua/content/view/13711/37/
    >
    > Червоненко виставить на аукціон "Майбах"
    >
    > 09.02.2005 13:02:50
    > ПОЛІТИКА
    >
    > Новий міністр транспорту й зв'язку Євген Червоненко має намір виставити на продаж "Майбах", що значиться за "Інтертрансом", очолюваним сином Георгія Кірпи. Про це він заявив на своєму представленні колегії в Мінтрансі, пише „Українська правда”.
    > Він нагадав, що на автомобілі цієї марки, ціною від 400 до 600 тисяч євро у світі стоїть черга, а в Україні - 13 уже купили.
    >
    > За його словами, є такий автомобіль і в "Інтертрансі", яким керує син покійного міністра транспорту Георгія Кірпи. "Інтертранс" входить до складу "Укрзалізниці", а машина, відповідно, куплена на бюджетні кошти. Новий міністр пообіцяв від предмета розкоші позбутися й виставити "Майбах" на аукціон, а виручені від продажу цієї машини кошти пустити на потреби галузі.

    Тема для розмов беззубих бабусь. Часи Горбачова прям.
    - А в спецмагазинах ті тюльку купують по 3 копійки.
    - А ми аж по 15, ще й гнилу.
    - А в них мабуть свіженька й не солона.
    ....

    > Червоненко також поставив завдання виведення з тіні доходів галузі. "Цього року ми у два рази збільшимо надходження коштів у бюджет від роботи галузі, довівши їх до 20% від загального бюджетного показника. Це відбудеться не за рахунок запозичень, підвищення цін на послуги або податкові пільги — ми це зробимо, усунувши тіньову сторону роботи галузі", - сказав міністр.

    Це добре. Але, лишаємо на завтра.

    > "Для того, щоб це було зрозуміліше, назву цифру: 20% від дохідної частини бюджету — це більше 17 млрд. грн. Отже, доход галузі, що йшов "у тінь", становив порядку 8 млрд. грн", - відзначивши Червоненко, додавши, що із цим погодились навіть працівники Мінтрансу, які готували разом з новим міністром його стоденну програму.

    17 х 100 / 20 = 85 млрд.
    Цифра з бюджету Азарова-Я.
    35 млрд дефіцит бюджету, це вже по Тєрьохіну. 8 млрд. враховано паном Тєрьохіним?

    > Червоненко обвинуватив гендиректора "Укрзалізниці" Володимира Корнієнка в тім, що той купив за гроші Мінтрансу квартиру, яка обійшлася галузі більше ніж у два мільйони (!) гривень. У зв'язку із чим новий міністр попросив Корнієнка як "небідну людину" повернути ці гроші в бюджет.
    > У виступі міністра Червоненка також містилося обвинувачення Корнієнка в "некомпетентній підготовці документів".

    Знову тема для беззубих бабусь.
    Вкрав, зловили, повернув. Ну прям норма з Кримінального кодексу.

    > Червоненко також застеріг від саботажу роботи міністерства. "Якщо мої вказівки хтось вирішить саботувати, то з ними будемо прощатися. А якщо при цьому будуть порушуватися закони, то в пана Льовочкіна-старшого (глава Державного департаменту України з питань виконання покарань) є ще місця", - сказав він.

    Знову доведеться подавати зміни в Кримінальний кодекс.

    > Червоненко висловився проти відмивання грошей через меценатство й доручив з'ясувати, на яких підставах якійсь львівській фірмі були видані 100 млн. грн. нібито на "аеро- і фотозйомку" одеського автобану, розібратися із численними кредитами міністерства й прояснити ситуацію з Дарницьким мостом. "Я не збираюся з'ясовувати й карати того, хто розклеював у вагонах поїздів листівки проти Ющенка. Але все, що робилося в галузі на шкоду державі, буде розслідуване", - сказав міністр.

    Тут пан міністр цілком правий. Саджати це його функції, а от розбиратись з усіма питаннями діяльності підпорядкованих структур точно не його.

    Чекаємо оприлюднення офіційного плану дій уряду 100 днів. Може й там будуть подібні напрямки роботи. Мало віриться в подібне.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".