Програма уряду 100 днів. Червоненко
02/09/2005 | VDom
http://hotline.net.ua/content/view/13711/37/
Червоненко виставить на аукціон "Майбах"
09.02.2005 13:02:50
ПОЛІТИКА
Новий міністр транспорту й зв'язку Євген Червоненко має намір виставити на продаж "Майбах", що значиться за "Інтертрансом", очолюваним сином Георгія Кірпи. Про це він заявив на своєму представленні колегії в Мінтрансі, пише „Українська правда”.
Він нагадав, що на автомобілі цієї марки, ціною від 400 до 600 тисяч євро у світі стоїть черга, а в Україні - 13 уже купили.
За його словами, є такий автомобіль і в "Інтертрансі", яким керує син покійного міністра транспорту Георгія Кірпи. "Інтертранс" входить до складу "Укрзалізниці", а машина, відповідно, куплена на бюджетні кошти. Новий міністр пообіцяв від предмета розкоші позбутися й виставити "Майбах" на аукціон, а виручені від продажу цієї машини кошти пустити на потреби галузі.
Червоненко також поставив завдання виведення з тіні доходів галузі. "Цього року ми у два рази збільшимо надходження коштів у бюджет від роботи галузі, довівши їх до 20% від загального бюджетного показника. Це відбудеться не за рахунок запозичень, підвищення цін на послуги або податкові пільги — ми це зробимо, усунувши тіньову сторону роботи галузі", - сказав міністр.
"Для того, щоб це було зрозуміліше, назву цифру: 20% від дохідної частини бюджету — це більше 17 млрд. грн. Отже, доход галузі, що йшов "у тінь", становив порядку 8 млрд. грн", - відзначивши Червоненко, додавши, що із цим погодились навіть працівники Мінтрансу, які готували разом з новим міністром його стоденну програму.
Червоненко обвинуватив гендиректора "Укрзалізниці" Володимира Корнієнка в тім, що той купив за гроші Мінтрансу квартиру, яка обійшлася галузі більше ніж у два мільйони (!) гривень. У зв'язку із чим новий міністр попросив Корнієнка як "небідну людину" повернути ці гроші в бюджет.
У виступі міністра Червоненка також містилося обвинувачення Корнієнка в "некомпетентній підготовці документів".
Червоненко також застеріг від саботажу роботи міністерства. "Якщо мої вказівки хтось вирішить саботувати, то з ними будемо прощатися. А якщо при цьому будуть порушуватися закони, то в пана Льовочкіна-старшого (глава Державного департаменту України з питань виконання покарань) є ще місця", - сказав він.
Червоненко висловився проти відмивання грошей через меценатство й доручив з'ясувати, на яких підставах якійсь львівській фірмі були видані 100 млн. грн. нібито на "аеро- і фотозйомку" одеського автобану, розібратися із численними кредитами міністерства й прояснити ситуацію з Дарницьким мостом. "Я не збираюся з'ясовувати й карати того, хто розклеював у вагонах поїздів листівки проти Ющенка. Але все, що робилося в галузі на шкоду державі, буде розслідуване", - сказав міністр.
Червоненко виставить на аукціон "Майбах"
09.02.2005 13:02:50
ПОЛІТИКА
Новий міністр транспорту й зв'язку Євген Червоненко має намір виставити на продаж "Майбах", що значиться за "Інтертрансом", очолюваним сином Георгія Кірпи. Про це він заявив на своєму представленні колегії в Мінтрансі, пише „Українська правда”.
Він нагадав, що на автомобілі цієї марки, ціною від 400 до 600 тисяч євро у світі стоїть черга, а в Україні - 13 уже купили.
За його словами, є такий автомобіль і в "Інтертрансі", яким керує син покійного міністра транспорту Георгія Кірпи. "Інтертранс" входить до складу "Укрзалізниці", а машина, відповідно, куплена на бюджетні кошти. Новий міністр пообіцяв від предмета розкоші позбутися й виставити "Майбах" на аукціон, а виручені від продажу цієї машини кошти пустити на потреби галузі.
Червоненко також поставив завдання виведення з тіні доходів галузі. "Цього року ми у два рази збільшимо надходження коштів у бюджет від роботи галузі, довівши їх до 20% від загального бюджетного показника. Це відбудеться не за рахунок запозичень, підвищення цін на послуги або податкові пільги — ми це зробимо, усунувши тіньову сторону роботи галузі", - сказав міністр.
"Для того, щоб це було зрозуміліше, назву цифру: 20% від дохідної частини бюджету — це більше 17 млрд. грн. Отже, доход галузі, що йшов "у тінь", становив порядку 8 млрд. грн", - відзначивши Червоненко, додавши, що із цим погодились навіть працівники Мінтрансу, які готували разом з новим міністром його стоденну програму.
Червоненко обвинуватив гендиректора "Укрзалізниці" Володимира Корнієнка в тім, що той купив за гроші Мінтрансу квартиру, яка обійшлася галузі більше ніж у два мільйони (!) гривень. У зв'язку із чим новий міністр попросив Корнієнка як "небідну людину" повернути ці гроші в бюджет.
У виступі міністра Червоненка також містилося обвинувачення Корнієнка в "некомпетентній підготовці документів".
Червоненко також застеріг від саботажу роботи міністерства. "Якщо мої вказівки хтось вирішить саботувати, то з ними будемо прощатися. А якщо при цьому будуть порушуватися закони, то в пана Льовочкіна-старшого (глава Державного департаменту України з питань виконання покарань) є ще місця", - сказав він.
Червоненко висловився проти відмивання грошей через меценатство й доручив з'ясувати, на яких підставах якійсь львівській фірмі були видані 100 млн. грн. нібито на "аеро- і фотозйомку" одеського автобану, розібратися із численними кредитами міністерства й прояснити ситуацію з Дарницьким мостом. "Я не збираюся з'ясовувати й карати того, хто розклеював у вагонах поїздів листівки проти Ющенка. Але все, що робилося в галузі на шкоду державі, буде розслідуване", - сказав міністр.
Відповіді
2005.02.12 | Михайло Свистович
І дуже погано
VDom пише:>
> "Я не збираюся з'ясовувати й карати того, хто розклеював у вагонах поїздів листівки проти Ющенка. Але все, що робилося в галузі на шкоду державі, буде розслідуване", - сказав міністр.
2005.02.13 | Вася
Re: І дуже погано
Как с идеей, я с Вашей реакцией на это заявление Червоненко согласен полностью.Но как быть с законами и "законами" колаборационистской власти (от КПСС) первых президентов? Ведь хотим мы того или не хотим, но нельзя же закрывать глаза на то, что существовали (и отчасти и до сих пор существуют) не писанные законы. И это законы сильных и властных.
Допустим, ответят вот те, которые отдавали приказы развешивать листовки и прочее. Но нарушали законы и те, что делали это из страха перед увольнением, притеснением и другими "ласками" начальников.
Судить одних и не судить других вообще нельзя - избирательность еще хуже разлагает.
Это проблема. Другое дело, что можно было бы судить, но объявить амнистию президентской властью для тех, кто не отдавал, но только выполнял незаконные приказы. Тогда бы и справедливость восторжествовала и люди не попали бы в тиски между законом и жизненной необходимостью. Ведь помилование и амнистии на то и существуют как полноправные юридические институции.
2005.02.14 | Михайло Свистович
Re: І дуже погано
Вася пише:>
> Но как быть с законами и "законами" колаборационистской власти (от КПСС) первых президентов? Ведь хотим мы того или не хотим, но нельзя же закрывать глаза на то, что существовали (и отчасти и до сих пор существуют) не писанные законы. И это законы сильных и властных.
> Допустим, ответят вот те, которые отдавали приказы развешивать листовки и прочее. Но нарушали законы и те, что делали это из страха перед увольнением, притеснением и другими "ласками" начальников.
> Судить одних и не судить других вообще нельзя - избирательность еще хуже разлагает.
Хай ті, хто виконував з примусу, здають тих, хто їм наказував. І це їм "зачтьотца".
>
> Это проблема. Другое дело, что можно было бы судить, но объявить амнистию президентской властью для тех, кто не отдавал, но только выполнял незаконные приказы.
Ви читаєте мої думки.
2005.02.12 | Максим’як
Re: Програми він ще не написав, як і інші міністри
Вини ще вибирають тих 5 напрямків, щоб не схибити у дорозі.А майбах можна за 5 хв. відібрати, тільки б син Кирпи його не поцарапав часом.
2005.02.13 | VDom
Re: Програма уряду 100 днів. Червоненко
> http://hotline.net.ua/content/view/13711/37/>
> Червоненко виставить на аукціон "Майбах"
>
> 09.02.2005 13:02:50
> ПОЛІТИКА
>
> Новий міністр транспорту й зв'язку Євген Червоненко має намір виставити на продаж "Майбах", що значиться за "Інтертрансом", очолюваним сином Георгія Кірпи. Про це він заявив на своєму представленні колегії в Мінтрансі, пише „Українська правда”.
> Він нагадав, що на автомобілі цієї марки, ціною від 400 до 600 тисяч євро у світі стоїть черга, а в Україні - 13 уже купили.
>
> За його словами, є такий автомобіль і в "Інтертрансі", яким керує син покійного міністра транспорту Георгія Кірпи. "Інтертранс" входить до складу "Укрзалізниці", а машина, відповідно, куплена на бюджетні кошти. Новий міністр пообіцяв від предмета розкоші позбутися й виставити "Майбах" на аукціон, а виручені від продажу цієї машини кошти пустити на потреби галузі.
Тема для розмов беззубих бабусь. Часи Горбачова прям.
- А в спецмагазинах ті тюльку купують по 3 копійки.
- А ми аж по 15, ще й гнилу.
- А в них мабуть свіженька й не солона.
....
> Червоненко також поставив завдання виведення з тіні доходів галузі. "Цього року ми у два рази збільшимо надходження коштів у бюджет від роботи галузі, довівши їх до 20% від загального бюджетного показника. Це відбудеться не за рахунок запозичень, підвищення цін на послуги або податкові пільги — ми це зробимо, усунувши тіньову сторону роботи галузі", - сказав міністр.
Це добре. Але, лишаємо на завтра.
> "Для того, щоб це було зрозуміліше, назву цифру: 20% від дохідної частини бюджету — це більше 17 млрд. грн. Отже, доход галузі, що йшов "у тінь", становив порядку 8 млрд. грн", - відзначивши Червоненко, додавши, що із цим погодились навіть працівники Мінтрансу, які готували разом з новим міністром його стоденну програму.
17 х 100 / 20 = 85 млрд.
Цифра з бюджету Азарова-Я.
35 млрд дефіцит бюджету, це вже по Тєрьохіну. 8 млрд. враховано паном Тєрьохіним?
> Червоненко обвинуватив гендиректора "Укрзалізниці" Володимира Корнієнка в тім, що той купив за гроші Мінтрансу квартиру, яка обійшлася галузі більше ніж у два мільйони (!) гривень. У зв'язку із чим новий міністр попросив Корнієнка як "небідну людину" повернути ці гроші в бюджет.
> У виступі міністра Червоненка також містилося обвинувачення Корнієнка в "некомпетентній підготовці документів".
Знову тема для беззубих бабусь.
Вкрав, зловили, повернув. Ну прям норма з Кримінального кодексу.
> Червоненко також застеріг від саботажу роботи міністерства. "Якщо мої вказівки хтось вирішить саботувати, то з ними будемо прощатися. А якщо при цьому будуть порушуватися закони, то в пана Льовочкіна-старшого (глава Державного департаменту України з питань виконання покарань) є ще місця", - сказав він.
Знову доведеться подавати зміни в Кримінальний кодекс.
> Червоненко висловився проти відмивання грошей через меценатство й доручив з'ясувати, на яких підставах якійсь львівській фірмі були видані 100 млн. грн. нібито на "аеро- і фотозйомку" одеського автобану, розібратися із численними кредитами міністерства й прояснити ситуацію з Дарницьким мостом. "Я не збираюся з'ясовувати й карати того, хто розклеював у вагонах поїздів листівки проти Ющенка. Але все, що робилося в галузі на шкоду державі, буде розслідуване", - сказав міністр.
Тут пан міністр цілком правий. Саджати це його функції, а от розбиратись з усіма питаннями діяльності підпорядкованих структур точно не його.
Чекаємо оприлюднення офіційного плану дій уряду 100 днів. Може й там будуть подібні напрямки роботи. Мало віриться в подібне.