МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Як збільшити бюджет. Порада Луценку.

02/09/2005 | Бобров
Не один водій іронічно посміхався дивлячись на розмір штрафів за порушення ПДД. А порушень багато, оскільки часто вигідніше заплатити штраф ніж проїхати за правилами.
Тому необхідно почати зі збільшення штрафів. Йду на цю пропозицію свідомо, оскільки сам є водієм і також не завжди дотримуюсь правил руху.
Пропоную наступне:
1. Збільшити розміри штрафів як мінімум в 10 разів, бо 3,5 грн - це смішно. Ведення справи в суді обійдеться дорожче.
2. Диференціювати розміри штрафів залежно від автомобіля. Чи то ринкова вартість, чи потужність, чи клас автомобіля. Але власник Мерседеса має платити більше за власника Таврії.
3. спрямовувати кошти в держ. бюджет, а не в місцевий. Це для того, аби виключити надмірну педантичність місцевих Даїшників.

Якщо в когось іще якісь пропозиції, висловлюйте.

Відповіді

  • 2005.02.09 | Роман ShaRP

    Щодо Києва, то тут давно погрожують розібратися з паркуванням.

    Ситуація з паркуванням машин у Києві дійсно якась "суцільно непрозора".

    Хтось гроші бере. І кудись вони йдуть. Але куди? І скільки? Десь навіть писали, ніби КМДА виставляє цю службу "збитковою".

    Центр міста захаращений "крутими" машинами, припаркованими аби де.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.02.09 | Бобров

      Re: Щодо Києва, то тут давно погрожують розібратися з паркуванням.

      Тут ще потрібне чітке законодавство, оскільки існує лише розпорядження КМДА про евакуацію. Але це суперечить Конституції та цивільному кодексу. У разі евакуації адвокати радять звертатися до суду.
      І щодо парковок, то потрібно спочатку облаштувати місця для стоянки. А це також значна проблема.
    • 2005.02.10 | catko

      не то слово

      особливо зараз зимою круті перці через замети коло тратуару кидають авта практично посеред дороги а ти як дурень потім в пробці стоїш.
      з іншого боку коли треба десь приткнутись - облом.
      тут думати треба...
  • 2005.02.10 | catko

    Re: Як збільшити бюджет. Порада Луценку.

    > Не один водій іронічно посміхався дивлячись на розмір штрафів за порушення ПДД. А порушень багато, оскільки часто вигідніше заплатити штраф ніж проїхати за правилами.

    порушень багато не тому що вигідніше, а тому що правила з точки зору організації руху часто застосовані так, що практично мусиш порушувати. сюди відносяться всюдисущі знаки 40 км.год на рівному місці або дебільні заборони повороту чи така розмітка по полосах що слаломом мусиш прикидуватись...

    > Тому необхідно почати зі збільшення штрафів. Йду на цю пропозицію свідомо, оскільки сам є водієм і також не завжди дотримуюсь правил руху.
    > Пропоную наступне:
    > 1. Збільшити розміри штрафів як мінімум в 10 разів, бо 3,5 грн - це смішно. Ведення справи в суді обійдеться дорожче.

    згоден, але при трьох умовах:
    1) ліквідувати блатні номери і встановити штраф 200 баксів за спробу показати інспектору що тебе зупинив будь-який документ чи корочки крім положених техпаспорта і прав
    2) дозволити водіям впливати на розмітку-роззнаковку на вулицях для того щоб зробити рух зручнішим
    3) на дорогах не має бути ям. а хай де хочуть гроші беруть - хоч з тих самих штрафів...

    > 2. Диференціювати розміри штрафів залежно від автомобіля. Чи то ринкова вартість, чи потужність, чи клас автомобіля. Але власник Мерседеса має платити більше за власника Таврії.

    фігня повна. закон однаковий для всіх. чувак на запорі деколи навіть ще нагліше порушує бо тачки не шкода.

    > 3. спрямовувати кошти в держ. бюджет, а не в місцевий. Це для того, аби виключити надмірну педантичність місцевих Даїшників.

    тут я б по іншому зробив. не в якийсь абстрактний держбюджет а наприклад конкретно на знаки, огорожу, освітлення вулиць, розмітку, дороги, вказівники і т.п.

    >
    > Якщо в когось іще якісь пропозиції, висловлюйте.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.02.10 | Бобров

      Re: Як збільшити бюджет. Порада Луценку.

      catko пише:

      > порушень багато не тому що вигідніше, а тому що правила з точки зору організації руху часто застосовані так, що практично мусиш порушувати. сюди відносяться всюдисущі знаки 40 км.год на рівному місці або дебільні заборони повороту чи така розмітка по полосах що слаломом мусиш прикидуватись...

      Згоден. Потрібно відпрацювати механізми зворотнього зв'язку з ДАЇ.
      >
      > 3) на дорогах не має бути ям. а хай де хочуть гроші беруть - хоч з тих самих штрафів...

      Це вже потання до укравтодору. потрібно кілька позовів до суду подати за невиконання своїх обов'язків, хай ворушаться.

      > > 2. Диференціювати розміри штрафів залежно від автомобіля. Чи то ринкова вартість, чи потужність, чи клас автомобіля. Але власник Мерседеса має платити більше за власника Таврії.
      >
      > фігня повна. закон однаковий для всіх. чувак на запорі деколи навіть ще нагліше порушує бо тачки не шкода.

      50 грн для пенсіонера і для людини, доход якої понад 1000 у.е. мають різну цінність. І той самий водій Запорожця буде думати як їх зберегти, а не про свої переваги. У цих людей з самого початку не рівні умови, саме тому закон повинен бути відповідно застосований і у рівній мірі карати різних порушників.

      > тут я б по іншому зробив. не в якийсь абстрактний держбюджет а наприклад конкретно на знаки, огорожу, освітлення вулиць, розмітку, дороги, вказівники і т.п.

      Згоден.

      > > Якщо в когось іще якісь пропозиції, висловлюйте.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.02.12 | catko

        про рівні умови незгоден

        > 50 грн для пенсіонера і для людини, доход якої понад 1000 у.е. мають різну цінність. І той самий водій Запорожця буде думати як їх зберегти, а не про свої переваги. У цих людей з самого початку не рівні умови, саме тому закон повинен бути відповідно застосований і у рівній мірі карати різних порушників.

        а зточки зору наприклад задавленої насмерть на пішоходному переході людини в запорожця і майбахи рівні стартові умови?
      • 2005.02.12 | капітан Немо

        Re: Як збільшити бюджет. Порада Луценку.

        Бобров пише:
        > catko пише:

        > > > 2. Диференціювати розміри штрафів залежно від автомобіля. Чи то ринкова вартість, чи потужність, чи клас автомобіля. Але власник Мерседеса має платити більше за власника Таврії.
        > >
        > > фігня повна. закон однаковий для всіх. чувак на запорі деколи навіть ще нагліше порушує бо тачки не шкода.
        >
        > 50 грн для пенсіонера і для людини, доход якої понад 1000 у.е. мають різну цінність. І той самий водій Запорожця буде думати як їх зберегти, а не про свої переваги. У цих людей з самого початку не рівні умови, саме тому закон повинен бути відповідно застосований і у рівній мірі карати різних порушників.


        Щось незрозуміло Бобров написав... " у рівній мірі" - це як ????
        Карочє, ніхто мужику, котрий їде на "запорожці", не винуватий, що у нього така машина. Штрафи повинні бути для всіх одинакові, незалежно від того, який автомобіль.

        А то ще може бути така ситуація, коли у мужика 10 Мерседесів і один "Запорожець" спеціально для "полювання".
    • 2005.02.12 | капітан Немо

      Re: Як збільшити бюджет. Порада Луценку.

      catko пише:

      > згоден, але при трьох умовах:
      > 1) ліквідувати блатні номери і встановити штраф 200 баксів за спробу показати інспектору що тебе зупинив будь-який документ чи корочки крім положених техпаспорта і прав

      100 пудів, а корочки повинні тут же ізиматися ( вилучатися) ; можливо, навіть спалюватися.
      Автомобілі, на яких самовільно встановлені сині або червоні, або червоно-сині мигалки, повинні ставитися на штрафплощадку з подальшим оплатним вилученням через аукціон.

      > 2) дозволити водіям впливати на розмітку-роззнаковку на вулицях для того щоб зробити рух зручнішим

      як це ???

      > 3) на дорогах не має бути ям. а хай де хочуть гроші беруть - хоч з тих самих штрафів...

      Ні ям, ні горбиків.. дороги повинні відповідати державному стандарту.
      Кожна ділянка дороги повинна бути промаркована і водії проінформовані, хто несе відповідаольність за стан дороги ; і якщо дорога має ями, потрібно відразу подавати в суд, а не чекати, поки вилетить шарова опора разом з водієм через лобове скло.

      І лише отоді збільшувати штрафи

      > > 2. Диференціювати розміри штрафів залежно від автомобіля. Чи то ринкова вартість, чи потужність, чи клас автомобіля. Але власник Мерседеса має платити більше за власника Таврії.
      > фігня повна. закон однаковий для всіх. чувак на запорі деколи навіть ще нагліше порушує бо тачки не шкода.

      Згоден. Перед виборами (2й тур) бачив вишневу стару НИВУ з блатними донецькими номерами... нарушала так, що аж гай шумів. На червоне світло летіла - і всьо по-барабану...
      Людину може насмерть збити і "горбатий", якщо буде відчувати свої "льготи". Народ у нас любить всілякі "льготи".

      > > 3. спрямовувати кошти в держ. бюджет, а не в місцевий. Це для того, аби виключити надмірну педантичність місцевих Даїшників.
      > тут я б по іншому зробив. не в якийсь абстрактний держбюджет а наприклад конкретно на знаки, огорожу, освітлення вулиць, розмітку, дороги, вказівники і т.п.

      Теж вірно... бо потім грошики із бюджету спрямовуються в "позабюджетні фонди" і йдуть на Майбахи чинушам


      Та й взагалі дивна порада. Про бюджет має піклуватися Пинзеник, а не Луценко.
  • 2005.02.10 | QuasiGiraffe

    Re: Як збільшити бюджет. Порада Луценку.

    Бобров пише:

    > Тому необхідно почати зі збільшення штрафів. Йду на цю пропозицію свідомо, оскільки сам є водієм і також не завжди дотримуюсь правил руху.
    > Пропоную наступне:
    > 1. Збільшити розміри штрафів як мінімум в 10 разів, бо 3,5 грн - це смішно. Ведення справи в суді обійдеться дорожче.

    Збільшення штрафу автоматично призведе до збільшення хабаря. І все.
    Державі надійде менше. Хоча дисципліну напевне покращить.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.02.10 | Бобров

      Re: Як збільшити бюджет. Порада Луценку.

      QuasiGiraffe пише:

      > Збільшення штрафу автоматично призведе до збільшення хабаря. І все.
      > Державі надійде менше. Хоча дисципліну напевне покращить.

      Для того, щоб не було хабарів, потрібно перевірки частіше проводити. І не раз на рік, з попередженням за два тижні, а постійно при нагоді. Щоб кожен даїшник знав, що водій ЦІЄЇ машини може бути інспектором.
      А хабарі і при низьких штрафах були і будуть, якщо більше нічого не змінювати.

      Крім того потрібно заборонити вписувати порушення до талону до розгляду справи в суді . Бо може ти й не винен, але в будь-якому випадку втрачаєш "третину" прав. Саме з цієї причини доводиться платити штраф. Бо буває, що даїшнику мигаючий зелений часто дуже схожий на жовтий, а то й червоний.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.02.12 | catko

        про хабарі і талони

        щоб не було хабарів треба:
        1. повністю припинити практику оплати на місці порушення. порушив - зловили - виписали квитанцію на штраф - вручили - далі якщо згоден плати через банк, не згоден судись. так у всьму світі робиться і ефект дає.
        2. факт мелькання будь яких грошових знаків в присутності інспектора повинен закінчуватись відбиранням прав у водія або виганянянм з роботи інспектора (в залежності від того на якій стадії зловили за руку).
        3. зарплата в інспектора має бути така, щоб йому було вигідніше просто її одержувати тримаючись зі всієї сили за посаду ніж думати як хабар здерти.

        >
        > Крім того потрібно заборонити вписувати порушення до талону до розгляду справи в суді . Бо може ти й не винен, але в будь-якому випадку втрачаєш "третину" прав. Саме з цієї причини доводиться платити штраф. Бо буває, що даїшнику мигаючий зелений часто дуже схожий на жовтий, а то й червоний.

        100%. талони попереджень взагалі треба відмінити. зовсім. якщо тебе інспектор зупинив то або штрафує або дає втик і відпускає. все.
  • 2005.02.10 | Максим’як

    Re: Та елементарно і робиться це майже без даїшників.

    Становлення фоторадарів на перехрестках, пішохідних переходах (червоне світло) та у зонах перевищення швидкості. саме обладнання може стаціонарно втановлюватися у автах чи вікнах чи балконах будинків на стовпах і комплект із нічним баченням таймером та цифровим фотоапаратом 3-5 тис. дол.

    Одна бригада даїшників з 5 чоловік може за день мільйони збирати в обласному центрі. Штраф приходить поштою. Термін сплати 5 днів. Якщо не сплачено вчасно - штраф збільшується у 2 рази автоматично, знову у два рази і передача у суд з конфіскацією авта, за викуп якого потрібно вже заплатити 10-кратний штраф + витрати на зберігання авта. Всі клопоти даїшників теж оплачуються порушником, тобто, зарплата витрачена, бензин іт.п.

    Звичайно, такі нововведення потрібно мінімум місяць щоденно доводити до суспільства через всі можливі засоби інформації.

    І народ буде акуратно їздити і цих червонопиких можна тримати 5 тис. на всю державу замість 100 тисяч.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.02.10 | Стопудів

      ну його нафуй!!! (-)

    • 2005.02.10 | VDom

      ДАІ не комерційна організація, а з системи ПРАВООХОРОННИХ

      Хай краще подбають один раз про форму номерного знака, посвідчення водія і ПРАВИЛА. А то ці сучі діти ніби не в наймах у народу, а супербізнесмени.
      Кожен рік змінюють все, що можна змінити. І скільки не плати, все мало і порядку все менш. Правила дорожнього руху кожен рік змінюють.

      Оптимально це спрямувати цю організацію в русло сприяння безпеці руху, а не перешкоджання руху.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.02.12 | Максим’як

        Re: Ви не зрозуміли одного - від безпеки руху залежить життя

        Я вже не кажу про ту залізну коробку на чотирьох колесах, яка коштує багато грошей.

        У моїй пропозиції йдеться про те, щоб максимально усунути суб"єктивний фактор у виявленні тих, які загрожують життю інших на дорогах. Крім цього, не має потреби у десятках тисяч корумкованих даїшників на постах, а будуть працювати звичайні цивільні люди за комп"ютерами із технічними та бухгалтерськими знаннями.

        Не їдьте на червоне світло і не перевищуйте швидкості, тоді можете все життя проїздити за рулем і не знати, що таке зупинка вашого автомобіля даїшником - ось суть моєї пропозиції.

        Автоматизовані системи контролю на дорогах елементарно зможуть виявляти краджені авта і, взагалі, просто усувати із доріг придурків. А люди порушували і будуть порушувати, так що проблем із бюджетом не буде.
    • 2005.02.10 | Сергій Кабуд

      я люблю німецький порядок

      особливо коли всі в хвормі а дівчата з великими цицькАми
  • 2005.02.11 | Бобров

    Досвід сусідів

    Один мій знайомий їздив до Білорусі. Був дуже здивований, коли на заміській багатосмуговій трасі всі їхали зі швидкістю не більше 90 км/год. За 200 км шляху їх обігнали тільки раз і то авто із нашими номерами.
    Вже потім їм білоруси сказали, що у них за перевищення швидкості штраф становить близько 30 євро.

    В Росії за перевишення швидкості вдвічі, на скільки мені відомо, карають позбавленням прав на декілька місяців.

    В країнах Скандинавії штраф залежить від річного доходу громадянина.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.02.12 | catko

      Re: Досвід сусідів

      дивно... цього літа я їздив автом в крим і по дорозі надивився на тих білорусів - 5 аварій з їх участю а одного я сам чуть не побив мордою аб осфальт коли він мене ну так круто підрізав... про те як вони обганяють і з якою швидкістю літають мовчу. щось не помогли їм видно великі штрафи вдома у вихованні водійської безпеки і дисципліни.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.02.12 | капітан Немо

        Re: Досвід білорусів

        Що сказати ... у них в Білорусі вони можуть їздити тихо-мирно, а у нас "відриваються" на повну катушку, родібно до того, як напиваються фінни під час екскурсій в Ленніград.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".