Конференція
03/10/2005 | Оk
Громадські організації формують нову стратегію
9.03.2005
Всеукраїнська конференція „Громадянське суспільство: досвід виборів і нова стратегія” пройде у Києві 19-20 березня. Ініціаторами проведення конференції стали Міжнародний Фонд „Відродження” та Посольство США. Саме ці структури надають фінансову та експертну підтримку даному заходу, до участі у якому запрошені більше, ніж двісті представників неурядових організацій України. Спеціальними гостями будуть і представники незалежних інституцій Грузії, Білорусіі, Молдови та Росії.
Організаційне забезпечення проведення конференції здійснює Фонд „Європа ХХІ” у партнерстві з Суспільно-гуманітарним консорціумом „Генеза”, Центром досліджень соціальних перспектив Донбасу, Центром політичної освіти, Комітетом Виборців України, ВМГО Фонд „Україна ХХІ”, громадських ініціатив „Знаю!”, „Пора”, „Чиста Україна”, „Студентська хвиля”.
Представники Оргкомітету конференції зазначають, що характер перебігу виборчої кампанії 2004 року зумовив посилення ролі громадського сектору в Україні, позаяк низка громадських організацій зреалізували проекти, що сприяли прозорості виборчої кампанії, здійснювали моніторинг, провадили просвітництво-інформаційні акції. Інша група громадських організацій тісно співпрацювали з політичними партіями. Однак такі форми роботи стали вже традиційним у проведенні виборчих кампаній. Цілком новим явищем у період останнього етапу виборчої кампанії було створення громадських об’єднань, які здійснювали просвітницькі та мобілізаційні заходи серед виборців. Саме розширення сфери діяльності громадських організацій, формування осередків громадської активності, поряд із функціонуванням формальних та віртуальних НУО і стали тими чинниками, що зумовлюють потребу аналізу стану громадянського суспільства в Україні. Таким чином, у рамках конференції заплановано об’єднати представників різних формалізованих та неформалізованих громадських ініціатив та громадських організацій з метою як вивчення досвіду реалізації проектів під час виборів, так і визначення нової стратегії діяльності НУО у період до парламентських та місцевих виборів 2006 року.
Додаткова інформація:
Добір учасників здійснюється на конкурсній основі. Заохочується можливість представлення матеріалів виборчих проектів на виставках, що працюватимуть у дні роботи конференції. Із анкетою учасника конференції можна ознайомитись на Порталі „Громадський простір”: www.civicua.org. Реєстрація анкет триває до 10 березня включно. Прохання надсилати заповнені анкети за адресою: sveta@europeXXI.kiev.ua. За довідками звертатися до Світлани Горобчишиної за телефоном (044) 235-86-57.
Анкета учасника конференції „Громадянське суспільство: досвід виборів і нова стратегія” (19-20 березня 2004 року):
До участі у конференції на конкурсній основі запрошуються лідери громадянського суспільства, унікальний досвід діяльності яких, зреалізований в громадських ініціативах, проектах, мав публічне представлення та може бути використаний у перспективі нової стратегії діяльності третього сектору на виборах 2006 року.
Примітка: Перший та четвертий блоки анкети заповнюють усі учасники, другий заповнюють ті, хто працює в інституціолізованих громадських організаціях, третій – ті, хто представляють не інституціолізовані громадські ініціативи.
Термін подання анкети: 10 березня 2005 року.
I. Загальна інформація
Прізвище, ім’я, по батькові та координати заповнювача анкети
Назва громадської організації (громадської коаліції, громадської ініціативи), поштова адреса, вебсайт
Прізвище та координати керівника (координатора)
ІІ. Запитання, що стосуються формалізованих громадських об’єднань
Проекти, що були зреалізовані вами у ході виборчої кампанії 2004 із зазначенням джерел фінансування
У чому ви вбачаєте унікальність зреалізованих вами виборчих проектів та як ви оцінюєте їх ефективність?
ІІІ. Запитання, що стосуються неформалізованих громадських об’єднань
Коли виникла громадська ініціатива (об’єднання)? Яка подія чи факт її зумовили?
За якими критеріями здійснювався добір учасників ініціативи?
Як здійснювалася координація діяльності?
Якими були джерела фінансування та на яких умовах?
Чи плануєте формалізуватися в організацію? Якщо так, то з якою метою?
IV. Досвід співпраці та реалізації виборчих проектів
Які виборчі проекти Ваших колег у місті (області, регіоні) вам відомі і як ви оцінюєте їх вплив на виборчий процес?
Чи був у вас досвід успішної співпраці з іншими НУО чи громадськими ініціативами під час виборів?
Чи маєте досвід співпраці з політичними партіями у виборчих кампаніях? У чому продуктивність такої співпраці? Як це узгоджується із статутними цілями вашої організації (неформалізованого об’єднання)?
Ваш досвід співпраці з медіа у ході виборчої кампанії: назвіть здобутки та визначте проблемні аспекти
Який основний досвід для себе (своєї організації) Ви маєте від участі у виборчій кампанії 2004 року? Успіхи і прорахунки. Що варто вдосконалити?
У чому, на Вашу думку, специфіка виборчої кампанії 2006 року, Ваше бачення участі в ній?
http://cupol.brama.com/newsite/cupol/index.php?&id=28&backPID=1&tt_news=4625&&cHash=1440fd33ee
9.03.2005
Всеукраїнська конференція „Громадянське суспільство: досвід виборів і нова стратегія” пройде у Києві 19-20 березня. Ініціаторами проведення конференції стали Міжнародний Фонд „Відродження” та Посольство США. Саме ці структури надають фінансову та експертну підтримку даному заходу, до участі у якому запрошені більше, ніж двісті представників неурядових організацій України. Спеціальними гостями будуть і представники незалежних інституцій Грузії, Білорусіі, Молдови та Росії.
Організаційне забезпечення проведення конференції здійснює Фонд „Європа ХХІ” у партнерстві з Суспільно-гуманітарним консорціумом „Генеза”, Центром досліджень соціальних перспектив Донбасу, Центром політичної освіти, Комітетом Виборців України, ВМГО Фонд „Україна ХХІ”, громадських ініціатив „Знаю!”, „Пора”, „Чиста Україна”, „Студентська хвиля”.
Представники Оргкомітету конференції зазначають, що характер перебігу виборчої кампанії 2004 року зумовив посилення ролі громадського сектору в Україні, позаяк низка громадських організацій зреалізували проекти, що сприяли прозорості виборчої кампанії, здійснювали моніторинг, провадили просвітництво-інформаційні акції. Інша група громадських організацій тісно співпрацювали з політичними партіями. Однак такі форми роботи стали вже традиційним у проведенні виборчих кампаній. Цілком новим явищем у період останнього етапу виборчої кампанії було створення громадських об’єднань, які здійснювали просвітницькі та мобілізаційні заходи серед виборців. Саме розширення сфери діяльності громадських організацій, формування осередків громадської активності, поряд із функціонуванням формальних та віртуальних НУО і стали тими чинниками, що зумовлюють потребу аналізу стану громадянського суспільства в Україні. Таким чином, у рамках конференції заплановано об’єднати представників різних формалізованих та неформалізованих громадських ініціатив та громадських організацій з метою як вивчення досвіду реалізації проектів під час виборів, так і визначення нової стратегії діяльності НУО у період до парламентських та місцевих виборів 2006 року.
Додаткова інформація:
Добір учасників здійснюється на конкурсній основі. Заохочується можливість представлення матеріалів виборчих проектів на виставках, що працюватимуть у дні роботи конференції. Із анкетою учасника конференції можна ознайомитись на Порталі „Громадський простір”: www.civicua.org. Реєстрація анкет триває до 10 березня включно. Прохання надсилати заповнені анкети за адресою: sveta@europeXXI.kiev.ua. За довідками звертатися до Світлани Горобчишиної за телефоном (044) 235-86-57.
Анкета учасника конференції „Громадянське суспільство: досвід виборів і нова стратегія” (19-20 березня 2004 року):
До участі у конференції на конкурсній основі запрошуються лідери громадянського суспільства, унікальний досвід діяльності яких, зреалізований в громадських ініціативах, проектах, мав публічне представлення та може бути використаний у перспективі нової стратегії діяльності третього сектору на виборах 2006 року.
Примітка: Перший та четвертий блоки анкети заповнюють усі учасники, другий заповнюють ті, хто працює в інституціолізованих громадських організаціях, третій – ті, хто представляють не інституціолізовані громадські ініціативи.
Термін подання анкети: 10 березня 2005 року.
I. Загальна інформація
Прізвище, ім’я, по батькові та координати заповнювача анкети
Назва громадської організації (громадської коаліції, громадської ініціативи), поштова адреса, вебсайт
Прізвище та координати керівника (координатора)
ІІ. Запитання, що стосуються формалізованих громадських об’єднань
Проекти, що були зреалізовані вами у ході виборчої кампанії 2004 із зазначенням джерел фінансування
У чому ви вбачаєте унікальність зреалізованих вами виборчих проектів та як ви оцінюєте їх ефективність?
ІІІ. Запитання, що стосуються неформалізованих громадських об’єднань
Коли виникла громадська ініціатива (об’єднання)? Яка подія чи факт її зумовили?
За якими критеріями здійснювався добір учасників ініціативи?
Як здійснювалася координація діяльності?
Якими були джерела фінансування та на яких умовах?
Чи плануєте формалізуватися в організацію? Якщо так, то з якою метою?
IV. Досвід співпраці та реалізації виборчих проектів
Які виборчі проекти Ваших колег у місті (області, регіоні) вам відомі і як ви оцінюєте їх вплив на виборчий процес?
Чи був у вас досвід успішної співпраці з іншими НУО чи громадськими ініціативами під час виборів?
Чи маєте досвід співпраці з політичними партіями у виборчих кампаніях? У чому продуктивність такої співпраці? Як це узгоджується із статутними цілями вашої організації (неформалізованого об’єднання)?
Ваш досвід співпраці з медіа у ході виборчої кампанії: назвіть здобутки та визначте проблемні аспекти
Який основний досвід для себе (своєї організації) Ви маєте від участі у виборчій кампанії 2004 року? Успіхи і прорахунки. Що варто вдосконалити?
У чому, на Вашу думку, специфіка виборчої кампанії 2006 року, Ваше бачення участі в ній?
http://cupol.brama.com/newsite/cupol/index.php?&id=28&backPID=1&tt_news=4625&&cHash=1440fd33ee