МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

11 березня ДАІ демонструвала киянам і луценку свою потрібність

03/11/2005 | catko
а яким ще іншим чином можна пояснити, що на протязі цілого дня проїхати по місту автомобілем було неможливо? причини дві. по-перше майже всі світлофори були відключенні, а даішники на перехрестях не спішили розрулювати рух - стоїть собі і ліниво палкою махає так що нічого не зрозуміти. а по-друге через кучугури снігу, який ніхто і не збирається прибирати (і нам ще кажуть що в києві нова влада не потрібна бо стара пухнаста?!) і припарковані попри ті кучігури машини так, що вони рух перекривають.
а тепер увага (я в цей день настоявся в пробках більше восьми годин тому надивився). як тільки критична маса пробки досягає апогею - від бувається священнодійство: даішник щось говорить в рацію - прилітає ну-дуже-круте-авто з мигалками, зупиняється - і о чудо за 5 хвилин мент енергійно розрулює пробку. всі щасливі, авто їде. отой лінивий з палкою сідає в своє авто (на цьому перехресті вмикається світлофор) їде до наступного. там світлофор вимикається і даішник кількома лінивими порухами створює пробку. дійство повторюється.
як це назвати я не знаю. але мало воно місце біля південного мосту, біля мосту метро, біля річкового вокзалу, на європейській площі, біля золотих воріт, на початку сагайдачного, біля університету, на гочара внизу і вверху, на михайлівській, на артема, на повітрофлотському, на хрещатику, на прорізній і т.д. і т.п.

пс. нехай мені хтось скаже, що то кучма або ющенко по місту мотався і тому рух перекривали.

ппс. на аргумент "снігу навалило" відповім що з часу останнього снігопаду оті пушисті і помаранчеві голови рда, яких ми ніяк зняти не можемо, вже давно той сніг прибрати б мали. нема бензину не аргумен бо з тої землі що вони наторгували нафтобазу купити можна.

Відповіді

  • 2005.03.11 | Сергій Кабуд

    єдине нормальн рішення- закрити ДАІ і відкрити нове з нуля(-)

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.03.12 | catko

      для чого - просто ліквідувати і все. а їх функції розподілити

      за знаки, світлофори, розмітку - хай відповідає дорожня служба. а що куди ставити визначає спеціальний відділ при міській адміністрації, куди входить якийсь чин з мвс типу консультанта. а відділ хай має публічний телефон і реагує на звернення водіїв-пішоходів в питаннях кращої організації руху.

      за дотриманням правил хай слідкує ВСЯ міліція - якщо вони власні авта мають то напевне правила знають. хай дотримання законності буде частиною дотримання законності взагалі і нема чого тут розділяти на даішник, ппсник, беркутівець... яка різниця як тилюдину покалічиш - автом чи сокирою? лишається тільки їх по законодавству натаскати і службовим інструкціям навчити (от вам і примінення грантів сша для навчання).

      крадені машини хай теж шукає ВСЯ міліція а не тільки даішники типу ловлять їх на трасах (ха-ха три рази).

      у випадку аварії або хай горезвісна страховка працює - що заважає страховим компаніям за такі бабки свою експертно-оперативну службу мати для виїзду на місце аварії (це у випадку коли нема потерпілих). а в гіршому випадку хай ВСЯ міліція аваріями займається - а що тут такого - приїхав, поміряв, зафіксував усе - і в суд передав хай розбираються. чи в даі на таке спеціальео вчать?

      а всі техпаспорти, права, техогляди - тут даі при чому? ну нехай буде для прав спеціальний підрозділ для навчання і екзаменування а для техпаспортів відділ реєстрації при міській раді - що некомпетентні? а землю ділити і підприємства реєструвати компетентні...
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.03.12 | Сергій Кабуд

        ще краще!(-)

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.03.13 | Hillbilly

          Re: ще краще!(-)

          Панэ Кабуд!
          Вы, вроде бы, в США находитесь ? Подвердите?
          Вы наверняка знаете, что полиция в США - это ПОЛИЦИЯ. Без размежевания на ГАИ, ППС и т.д (о спецподразделениях речи нет).
          Отделы проверки знаний правил движения, экзаменационные, технические службы (аналог нашего техосмотра) проверки выхлопа двигателя - те ВООБЩЕ без формы. Наверное, поэтому процедура сдачи экзамена вместе с получением удостоверения занимает от 28 до 40 минут с учётом приветствий,оплаты в кассу, фотографирования и ожидания вручения. И никто не ходит по помещению с раздутыми щеками,сверкая звёздами на погонах,никто не водит за собой "блатных",никто не требует "накрыть поляну"...диво дивное !
          ВСЕ эти "служаки" ДОЛЖНЫ БЫТЬ ВОЛЬНОНАЁМНЫМИ РАБОТНИКАМИ МВД ,со статусом госслужащего,есессно, но без всяких погон и лампасов). В том числе и паспортисты и прочие бюрократы.
          Точно так же - технари, следящие за состоянием светофоров, дорожной разметки (тут можно было бы много написать,насколько хорошо продумана разметка в США и КАК она облегчает жизнь водителям) - всего лишь ТЕХНИЧЕСКИЕ работники - без погон и званий.
          В общем, предложение простое :
          1. погоны с бюрократов и технарей - долой!
          2. ГАИ - долой ! ППС пусть следит за всем ПОРЯДКОМ в городе.
          3.Одного (!) из замов Луценко (нынешнего ГАИшника)- в командировку в Штаты на месяц для перенятия опыта организации движения и 2 месяца ему на введение разумного порядка. Ладно....3 месяца. Но - чтоб окончательно.
          4.За описанные в постингах ситуации в городе - главных городских ментов ДРАТЬ и гнать без мундира на биржу труда.
          Всё.
  • 2005.03.12 | Людмила

    акція масштабніша!

    сьогодні те саме відбувається в Херсоні. причини перекриття вулиць даішники не повідомляють.
    деякі з водіїв намагаються пояснити "охоронцям порядку" про свої права на пересування і все таке. ті у відповідь лише тупо дивляться в очі :)
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.03.12 | AxeHarry

      nagadaty im pro vidpovidalnist za nevykonannya sluzh. obovjazku-



Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".