МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

проти незаконного підвищення тарифів на проїзд у траспорті

03/21/2005 | vmo1
«Молодь – надія України» протестуватиме проти незаконного підвищення
тарифів на проїзд у громадському транспорті у Києві


Відповідно до статті 39 Конституції України повідомляємо, що з 14 години 22 березня 2005 року Всеукраїнське молодіжне об’єднання “Молодь – надія України” розпочинає публічний збір підписів киян під вимогами не підвищувати у столиці ціни на проїзд у міському громадському транспорті (Хрещатик,36).
Також збиратимуться підписи під зверненням до Президента України Віктора Ющенка з вимогою подання до Генпрокуратури України про притягнення до кримінальної відповідальності О. Омельченка за зловживання владою та службовим становищем.
За словами лідера ВМО «Молодь – надія України» Вадима Гладчука, мітинги та пікети по збору підписів відбуватимуться щодня на Хрещатику та Майдані Незалежності з 14.00 до 17.00, підписи громадян будуть передаватися до секретаріату Президента України.
ВМО «Молодь – надія України» запрошує киян щодня приходити о 14.00 на мітинг до столичної мерії на Хрещатику, 36.
Акція триватиме до повної реалізації конституційних вимог її учасників.

Протягом 2000 – 2005 років голова Київської міської державної адміністрації Олександр Омельченко неодноразово незаконно намагався підвищити ціни на проїзд у метро. Кожного року чиновники КМДА називали різні цифри нових тарифів – від 75 до 2 гривень. Міністерство юстиції України у 2004 році відмовило у реєстрації рішень столичної мерії про встановлення нових тарифів на проїзд у громадському транспорті через їх незаконність.
У 2002 – 2003 роках другий Президент України Леонід Кучма кілька разів особисто забороняв Олександру Омельченку встановлювати незаконні нові ціни на проїзд у громадському транспорті, про що Омельченко зізнавався в інтерв’ю пресі.

Інформація в Інтернеті за адресою:
http://www.sprotiv.kiev.ua/?id=21.03.2005%2012:38&tablename2=news_hroniki

Відповіді

  • 2005.03.21 | saha

    А ты пробовал выехать с левого берега в час пик на метро?

    В росии где енергоносители дешевле, проезд в метро стоит 7 рублей
    а в перещете на гривны 1.20(СПБ точно)
    а маршрутках 12 рублей == 2 грн.
    Составов нет, метро умирает, а мы хотим ездить по 50 коп ?.
    А ПЕШКОМ ХОДИТЬ НЕ ХОЧЕШЬ?.
    Вот бастонут работники метрополитена хотябы на пару часов в день в течении недели(в час пик :)). Тогда посмотрю на вас умников.
    Демонстранты хер....
    Я не работаю в метро и комун власти. Но то что творится в общественном транспорте Киева менять точно нужно.
    Маршрутки нужно давно менять все газельки на Богданы.
    Метро нужно докупить еще столькоже составов сколько ходит.
    На какие деньги ???.
    А вы в феврале не оказывались в остановившемся поезде метро ???.
    а я один раз стоял минут 20. и не понятно что делать, а на роботу опаздываешь.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.03.21 | vmo1

      Re: А ты пробовал выехать с левого берега в час пик на метро?

      За інформацією аналітичного департаменту ВМО "Молодь - надія України" столичні чиновники останнім часом навмисне дають усні накази на запинення рух поїздів метро з метою формування громадської думки про поганий стан технічний стан обладнання метро, покращити який можна лише підняттям вартості проїзду
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.03.21 | saha

        Re: А ты пробовал выехать с левого берега в час пик на метро?

        Дак подайте в суд якщо у вас є докази....
        А за які гроші закупляти нові поїзди, будувати нові станції метро?
        Я згоден платити в 2 більше, але якщо поїзди будуть ходить в 2 чаще і народу буде в 2 менше в вагонах.
        Ось за що боротися потрібно.
        А також покращувати виходи/входи/переходи на станціях.
        Я колись на м Дарниця стояв щоб зайти в метро хвилин 20
        а 14 лютого о 19 щоб вийти 30 хвилин.
        Потяги потім навіть не зупинялися проходили.
        Ось за що боротися потрібно.
        А також щоб ввести мараторій на будівництво великих культових споруд за гроші бюджету, доки не будуть вірішені нагальні проблеми.
        Я чув хотіл побудувати памятник в парку перемоги.
        краще на тіб гроші побудували вихід другий з метро дарниця.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.03.21 | Мартинюк

          Підвищення цін монополістом не приводить до покращення послуг.

          Це стара і давня аксіома .

          Метро є монополістом.

          Монополіями є і всі інші види громадського транспорту, навіть первізники маршруток є учасник своєрідного картелю, в якому ціни диктує міська влада, і схоже якісь її представники мають в тому власну вигоду.

          Незалежні аудиторські оцінки показують що попри все громадський транспорт може бути прибутковим при збереженні існуючих цін, просто слід ліквідувати непродуктивні витрати і просто рокрадання коштів в транспортних організаціях.

          Не сумніваюся, що в разі оголошення тендеру на управління метром і наземним громадськм транспортом негайно знайшлися б управлінські команди , які змогли забезпечити і розвиток і нормальне функціонування цих структру.
      • 2005.03.30 | Чучхе

        Пєсєц

        vmo1 пише:
        > За інформацією аналітичного департаменту ВМО "Молодь - надія України"

        Ну цей аналітичний департамент - це просто чудо! Іще в об"єднанні МНУ доконечно має бути екзекутива, дифензива, аварійно-рятувальний та медично-харитативний департамент! В ідеалі - на кожного члена по два департаменти.


        >столичні чиновники останнім часом навмисне дають усні накази на запинення рух поїздів метро з метою формування громадської думки про поганий стан технічний стан обладнання метро, покращити який можна лише підняттям вартості проїзду

        І, мабуть, ще й таблички на всіх вагонах спеціально поприбивали "Зроблено на митищинському вагонобудівному заводі 1968 року", щоб вводити в оману пасажирів щодо стану рухомого складу в метрополітені. Підкидаю ідею для аналітичного департаменту!
    • 2005.03.21 | Роман ShaRP

      Мдя.

      Повышать цены без разбора что, почем, и где - это, простите, просто тупо, независимо от того, что в России, и что в Америке (в Вашингтоне на план ремонт метро полтора миллиарда долларов мало. Причем проблемы, пишут, даже побольше наших. Ну и что?)

      Давайте разберемся - повышать или не повышать, и если да - то насколько. А заодно разберемся, куда, на что и как уходят деньги.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.03.21 | saha

        Re: Мдя.

        Ответте мне на вопросы что я задал.
        1 грн проезд на метро лично я считаю приемлемо если решатся те проблемы что я указал.
        Постоянная давка в вагонах.
        Давка на переходах
        Давка на входах/выходах

        В Москве метро даже в 21 ходит каждый 2 минуты.
        У нас в 8 вечера уже раз у 5 минут а в 21 раз в 10 минут.

        Или все мы такие умные налоги платить не хочем.
        а транспорт и хлеб пусть бюджет субсидирует.
        ЗА КАКИЕ ДЕНЬГИ ОНОВЛЯТЬ АВТОПАРК И СОСТАВЫ ???.
        На сколько я в курсе городской бюджет сейчас уже субсидирует по полной программе городской транспорт.
        Кредиты в субсидируемые области никто не даст кроме государства но бюджет НЕ РЕЗИНОВЫЙ.
        Я понимал когда не повышали проезд перед выборами, понимал когда Корчинский с бнратками пикетировал Киев совет(ну им побарабану бюджет и экономика не розбираются они в ней).
        Если все такие умные ответте
        Что будем делать ЕСЛИ МЕТРО ЗАБАСТУЕТ НА ОДИН ДЕНЬ ???
        или мы своими пикетами к этому идем ???
        они ведь тоже могут сказать тили-лил у нас профсоюз...
        денег нет мы мирной акцией хотим обратить внимание на наши проблемы???
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.03.21 | Майдан

          Страйк метро - це страйк самого Омельченка.

          І нічого більше.
          Марші "донецьких" нах Київ за дотаціями, які потім розкрадали директори ми вже бачили.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2005.03.21 | saha

            Які всі розумні...

            Да я частково згоден що поки Омельченко не скаже матро не страйкуватиме.
            Але відповідь на питання.
            -Де взяти кошти на нові состави метро
            -Де взяти кошти на будівництво нових станцій
            -Де взяти кошти на будівництво нових гілок
            -Коли люди з 8 до 9 ранку на метро Лівобережна зможуть сідати в вагон не з розбігу ?
            -Коли я зможу о 9 ранку заходити на метро Дарниця швидше ніж за 15 хвилин :(
            Я так і не отримав.

            Я вважаю що потрібно підняти ціни взяти кредит на розвиток метрополітена.
            Мені здається що з такою оплатою проїзду кредит буде віддаватися довго.

            Чи мможе цих проблем не існує ???
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2005.03.21 | Роман ShaRP

              Ви й сам такий.

              saha пише:
              > Да я частково згоден що поки Омельченко не скаже матро не страйкуватиме.
              > Але відповідь на питання.
              > -Де взяти кошти на нові состави метро
              > -Де взяти кошти на будівництво нових станцій
              > -Де взяти кошти на будівництво нових гілок
              > -Коли люди з 8 до 9 ранку на метро Лівобережна зможуть сідати в вагон не з розбігу ?
              > -Коли я зможу о 9 ранку заходити на метро Дарниця швидше ніж за 15 хвилин :(
              > Я так і не отримав.
              > Я вважаю що потрібно підняти ціни взяти кредит на розвиток метрополітена.
              > Мені здається що з такою оплатою проїзду кредит буде віддаватися довго.
              > Чи мможе цих проблем не існує ???

              Є метро і супутні організації (ті, що будують станції). В них є бюджети, прибутки і видатки. Тільки розібравшись, звідки, як та скільки вони зараз отримують грошей, можна вирішити, чи варто піднімати плату на проїзд, і наскільки.

              Те, що Ви пропонуєте - "давайте в цьому році посіємо 300 гектарів пшениці, і хай той довгоносик вдавиться".


              До стану, який Вас не задовольняє, метро довело поточне керівництво, разом з Омельченком, який витребував його перепідпорядкування собі всупереч бажанню самого метрополітену.

              Класно нагосподарював Омельченко? Чому Ви вважаєте, що піднявши ціни він нагосподарює краще?

              Я так не вважаю, бо в 2000му він ціни вже піднімав, і нічого на краще не змінилося. Аб-со-лют-но.

              Отже програма така:
              Спочатку - геть Омельченка.
              Потім - перегляд бюджету.
              Потім - рішення з приводу перегляду плати за проїзд.

              Інакше це о-шу-кан-ство.
      • 2005.03.22 | ate

        маршрутки...

        интересно получается...

        Я понимаю, городской транспорт получает дотации из бюджета, а как же маршрутки? Они же вроде полностью частные компании? И если бы данный бизнес не приносил прибыли владельцам, его бы закрыли, не так ли?
        Т.е. даже при цене в 50 коп. (45 маршрутка м.Дарница-Рембаза если не ошибаюсь) перевозка все равно окупается и дает прибыль, иначе кто бы этим занимался?

        Или я чего-то не понимаю?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.03.22 | Роман ShaRP

          Тут есть свои варианты.

          ate пише:
          > интересно получается...
          > Я понимаю, городской транспорт получает дотации из бюджета, а как же маршрутки? Они же вроде полностью частные компании? И если бы данный бизнес не приносил прибыли владельцам, его бы закрыли, не так ли?
          > Т.е. даже при цене в 50 коп. (45 маршрутка м.Дарница-Рембаза если не ошибаюсь) перевозка все равно окупается и дает прибыль, иначе кто бы этим занимался?
          > Или я чего-то не понимаю?

          Дело, возможно, (я говорю "возможно" - потому что это предположение, а не уверенность) в том, что в маршрутках активно работает схема "на карман" [не днем, так вечером], позволяющая оставлять на з/п и технические расходы больше денег. В маршрутках берут меньше льготников. Маршрутки стараются быстрее ездить по маршрутам.

          Кроме того, маршрутки обходятся минимумом аппарата (вопрос сокращения аппарата в транспорте тоже стоит поднять, наверное).
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2005.03.22 | ate

            Re: Тут есть свои варианты.

            "на карман" - насчет 45-й маршрутки ничего не могу сказать - всегда давали талон (но я не так часто ее использую).
            А потом, мне кажется, все маршрутки прикреплены к какому-либо автопарку (т.е. делятся еще и с ним).
            И, при всем при этом, машин очень много, оборачиваются быстро и цена как в обычном автобусе (а маршрут не самый короткий).
            И имеют прибыль!
            И составляют реальную конкуренцию АТП с вечным их нытьем на нехватку машин, запчастей и прочие негаразды.
  • 2005.03.21 | saha

    Давайте розберемося...


    По словам Омельченко, дотации городского транспорта из бюджета в 2004 году составили 202 млн. гривен, а за последние 6 лет в Киеве построено несколько станций метро, почти полностью обновлен подвижной состав городского транспорта, построено 68 километров троллейбусных линий.

    200 милионов субсидий єто не нормально :(
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.03.21 | saha

      Re: Давайте розберемося...

      Кияни будуть їздити в громадському транспорті частково за рахунок бюджету
      Кореспондент.net

      30 Грудня 2004, 09:13

      Міська рада Києва прогнозує дотування міського транспорту на 350 млн гривень у 2005 році у разі збереження наявних тарифів на проїзд у громадському транспорті, передають Українські новини.

      "Якщо ми не піднімаємо тарифи, залишимо таку ситуацію, у нас дотація на транспорт з міського бюджету на наступний рік може скласти до 350 млн гривень", - сказав журналістам заступник голови Київрада Володимир Яловий.

      Він підкреслив, що в 2004 році Київська міська державна адміністрація не змогла підняти тарифи на транспорт через протести вищої влади. "Була боротьба. Не стільки мешканці боролися, скільки чиновники державного рівня", - сказав Яловий.

      Він заявив також, що дотепер у столиці зберігаються одні з найнижчих в Україні тарифів на проїзд.

      Він додав, що альтернативою підвищенню тарифів може стати розвиток тролейбусних, трамвайних перевезень, а також перевезень у метрополітені. "Нам простіше платити за електроенергію (ніж за бензин). Сьогодні метро, тролейбуси і трамваї разом беруть менше, ніж автобусний транспорт", - сказав Володимир Яловий.

      Як повідомляв Кореспондент.net, у вівторок, 28 грудня, Київрада прийняла бюджет столиці на 2005 рік з доходами і витратами 4,3 млрд гривень.

      Київська адміністрація вирішила не підвищувати вартість проїзду в міському транспорті до прийняття Київради бюджету міста на 2005 рік.

      Влада української столиці неодноразово заявляла, що буде домагатися підвищення цін на проїзд. Передбачалося підвищити ціни на усі види міського громадського транспорту, крім фунікулера, до 80 копійок.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.03.21 | Роман ShaRP

        З цього місця попрошу з подробицями.

        saha пише:
        > Він заявив також, що дотепер у столиці зберігаються одні з найнижчих в Україні тарифів на проїзд.

        Дайте мені роздруківку тарифів хоч би по обласним центрам. І стан громадського транспорту в них.

        > Він додав, що альтернативою підвищенню тарифів може стати розвиток тролейбусних, трамвайних перевезень, а також перевезень у метрополітені. "Нам простіше платити за електроенергію (ніж за бензин). Сьогодні метро, тролейбуси і трамваї разом беруть менше, ніж автобусний транспорт", - сказав Володимир Яловий.

        А це, перепрошую, вже нахабна брехня. Не можуть метро, тролейбуси та трамваї перевозити менше автобусів, хіба що якщо приплюсувати до них мікроавтобуси - які наповнюються через штучний розвал громадського транспорту міською владою, і всі це знають ;)
    • 2005.03.21 | Роман ShaRP

      А хто тут вірить Омельченко?

      saha пише:
      > По словам Омельченко, дотации городского транспорта из бюджета в 2004 году составили 202 млн. гривен, а за последние 6 лет в Киеве построено несколько станций метро, почти полностью обновлен подвижной состав городского транспорта, построено 68 километров троллейбусных линий.
      >
      > 200 милионов субсидий єто не нормально :(

      А никого не спрашивать, какие станции и где строить - это нормально? А не то что не ремонтировать трамваи, а даже не красить их - это нормально? Они что, в "подвижной состав" и "городской транспорт" не входят, ***? А снимать трамвайные линии, никого не спрашивая - это нормально? А строить новые дома как попало, нас...в на то, как это скажется на транспортной ситуации - это нормально? А покупать троллейбусы и автобусы в Белоруссии, опять таки никого не спрашивая - это нормально?


      И наконец, я могу сообщить Вам самую потрясающую новость - при застройке Киева, которая производилась еще в советские времена, и которая до сих пор является основной, никому и в голову не приходило, что основной массе людей придется добираться на работу через пол-города с пересадками. Предполагалось, что будут работать крупные заводы, а рядом с крупными заводами - возводились целые кварталы, где жили их рабочие, не пользуясь городским транспортом для попадания на работу.

      И пока эта ситуация (с работой) хоть как-то не компенсируется, все будет только хуже.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.03.22 | saha

        Я не являюся прихоильником Омельченка

        Але по приблизним оцінкам метро перевозить близько 600 млн пасажирів в рік. в тому числі 100 млн льготників.
        в цьому році дотації на транспорт приблизно на рівні 350 млн грн.
        нехай на метро припадає 150 млн
        тобто на кожного пасажира 25 коп. дотацій.
        Взагалі звісно потрібно перевірити весь бюджет.
        але ціна щоб не було в біджеті дотацій має складати 75 коп.

        Я просто прощо кажу я згоден з підвищенням цін якщо ці гроші реально підуть на поліпшення а не розп...крадуться :(.
        Інакша на троєщені метро побачать хіба що наші онуки.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.03.22 | Роман ShaRP

          До речі, про Троєщину.

          saha пише:
          > Але по приблизним оцінкам метро перевозить близько 600 млн пасажирів в рік. в тому числі 100 млн льготників.
          > в цьому році дотації на транспорт приблизно на рівні 350 млн грн.
          > нехай на метро припадає 150 млн
          > тобто на кожного пасажира 25 коп. дотацій.
          > Взагалі звісно потрібно перевірити весь бюджет.
          > але ціна щоб не було в біджеті дотацій має складати 75 коп.

          Це можна визначити лише після перевірки і осмислення бюджету, а також вибору джерел його наповнення.

          > Я просто прощо кажу я згоден з підвищенням цін якщо ці гроші реально підуть на поліпшення а не розп...крадуться :(.

          Так отож

          > Інакша на троєщені метро побачать хіба що наші онуки.

          Не підкажете, чому за метро на Троєщині повинні платити всі пасажири поточного метро, більшості з яких, якщо я не помиляюся, метро на Троєщині не потрібне?

          Хай беруть кредит, будують на кредит, і віддають з кредиту через доходи від метро на Троєщині. А я буваю на Троєщині не кожен рік, і платити за нього, відповідно, не хочу.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2005.03.22 | Englishman

            Re: До речі, про Троєщину.

            Роман ShaRP пише:
            > Не підкажете, чому за метро на Троєщині повинні платити всі пасажири поточного метро, більшості з яких, якщо я не помиляюся, метро на Троєщині не потрібне?
            >
            > Хай беруть кредит, будують на кредит, і віддають з кредиту через доходи від метро на Троєщині. А я буваю на Троєщині не кожен рік, і платити за нього, відповідно, не хочу.

            Кому ви пропонуєте брати кредит? Мешканцям Троєщини? :)

            > А я буваю на Троєщині не кожен рік, і платити за нього, відповідно, не хочу.

            За вашою логікою, взагалі не можна буде будувати метро, бо завжди знайдеться більшість, яка у тій чи іншй місцевості не буває.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2005.03.22 | saha

              Re: До речі, про Троєщину.

              Мої роздуми на тему.
              влада думає по своєму
              http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1111495492&first=1111501671&last=1111402856
            • 2005.03.22 | Роман ShaRP

              Гм.

              Englishman пише:
              > > Хай беруть кредит, будують на кредит, і віддають з кредиту через доходи від метро на Троєщині. А я буваю на Троєщині не кожен рік, і платити за нього, відповідно, не хочу.
              >
              > Кому ви пропонуєте брати кредит? Мешканцям Троєщини? :)

              Міській владі та/або виконавцям проекту.

              > > А я буваю на Троєщині не кожен рік, і платити за нього, відповідно, не хочу.
              >
              > За вашою логікою, взагалі не можна буде будувати метро, бо завжди знайдеться більшість, яка у тій чи іншй місцевості не буває.

              Та можна, звичайно. Але навіщо за чужий рахунок? Я не заперечую існування транспортних проблем на "безметрошній" Троєщині, проте до чого тут Святошинський район, де я мешкаю?

              В нас вистачає своїх проблем. В інших районів їх вистачає теж. І на їх вирішення нам теж потрібні гроші. Ніякої позитивної логіки в збиранні грошей з нас для побудови метро на Троєщині я не бачу.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2005.03.22 | Englishman

                Re: Гм.

                Роман ShaRP пише:
                > Englishman пише:
                > > > Хай беруть кредит, будують на кредит, і віддають з кредиту через доходи від метро на Троєщині. А я буваю на Троєщині не кожен рік, і платити за нього, відповідно, не хочу.
                > >
                > > Кому ви пропонуєте брати кредит? Мешканцям Троєщини? :)
                >
                > Міській владі та/або виконавцям проекту.

                А міська влада звідки бере гроші? Чи не з податків УСІХ киян? І що ви розумієте під виконавцем проєкту, Метробуд?
                >
                > > > А я буваю на Троєщині не кожен рік, і платити за нього, відповідно, не хочу.
                > >
                > > За вашою логікою, взагалі не можна буде будувати метро, бо завжди знайдеться більшість, яка у тій чи іншй місцевості не буває.
                >
                > Та можна, звичайно. Але навіщо за чужий рахунок? Я не заперечую існування транспортних проблем на "безметрошній" Троєщині, проте до чого тут Святошинський район, де я мешкаю?

                А до чого податове фінансування шкіл та дитячих садків, якщо ви і діти ваші там не вчаться? Розумієе, в УСІХ державах є перерозподіл доходів у тій чи інший мірі, інакше ніякі корисні державні інституції взагалі не будуть існувати. Те, що ви опиали, класична проблема фіаско ринку, коли тільки втручання держави може привести до існування корисних проєктів (напр. побудова метро взагалі).
                >
                > В нас вистачає своїх проблем. В інших районів їх вистачає теж. І на їх вирішення нам теж потрібні гроші. Ніякої позитивної логіки в збиранні грошей з нас для побудови метро на Троєщині я не бачу.

                На Троєщні живе не одна сотня тисяч людей, які кожного дня потерпають від відсутноті нормального транспорту. Ви шукаєте позитиву лише для себе? Ок, як стосовно покращення психологічної ситуації у місті взагалі через меньший стрес? І подумайте, чи в майбутньому ваші проєкти знайдуть підтримку на загальноміськоу рівні.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2005.03.22 | Роман ShaRP

                  Re: Гм.

                  Englishman пише:
                  > > > > Хай беруть кредит, будують на кредит, і віддають з кредиту через доходи від метро на Троєщині. А я буваю на Троєщині не кожен рік, і платити за нього, відповідно, не хочу.
                  > > > Кому ви пропонуєте брати кредит? Мешканцям Троєщини? :)
                  > > Міській владі та/або виконавцям проекту.
                  > А міська влада звідки бере гроші? Чи не з податків УСІХ киян? І що ви розумієте під виконавцем проєкту, Метробуд?

                  Повторююся: беруть кредит (у кого - то вже інше питання), і віддають його від доходів з експлуатації метро на Троєщині.

                  Під виконавцем проекту я розумію виконавця проекту ;)

                  > > Та можна, звичайно. Але навіщо за чужий рахунок? Я не заперечую існування транспортних проблем на "безметрошній" Троєщині, проте до чого тут Святошинський район, де я мешкаю?
                  > А до чого податове фінансування шкіл та дитячих садків, якщо ви і діти ваші там не вчаться? Розумієе, в УСІХ державах є перерозподіл доходів у тій чи інший мірі, інакше ніякі корисні державні інституції взагалі не будуть існувати.

                  Дуже добре розумію. Але якщо з фінансуванням школ і дитсадків (недостатнім, до речі) я погоджуюся, то у випадку з фінансуванням метро на Троєщині - я проти.

                  Бо спочатку буде Троєщина, потім Голосіїво, потім ще що небудь таке... і все це мені навіть на 5% не потрібне.

                  > Те, що ви опиали, класична проблема фіаско ринку, коли тільки втручання держави може привести до існування корисних проєктів (напр. побудова метро взагалі).

                  Я знаю.

                  > > В нас вистачає своїх проблем. В інших районів їх вистачає теж. І на їх вирішення нам теж потрібні гроші. Ніякої позитивної логіки в збиранні грошей з нас для побудови метро на Троєщині я не бачу.
                  > На Троєщні живе не одна сотня тисяч людей, які кожного дня потерпають від відсутноті нормального транспорту. Ви шукаєте позитиву лише для себе? Ок, як стосовно покращення психологічної ситуації у місті взагалі через меньший стрес? І подумайте, чи в майбутньому ваші проєкти знайдуть підтримку на загальноміськоу рівні.

                  Збір грошей з нас через підвищення тарифів нам тут у Святошинському районі психологічну ситуацію погіршить. В нас тут теж людей живе багато. Погіршувати її одним заради покращення іншим? А чи не "шило на мило" вийде?

                  Стан трамвайного господарства і метро без проектно-Троєщинського мене хвилює зараз набагато більше, ніж проблеми Троєщини, даруйте, бо до трамваю мені 300 м, а до Троєщини - самі розумієте.

                  Ця позиція може Вам не подобатися - але це теж позиція.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2005.03.22 | saha

                    Re: Гм.

                    Як віддавать з прибутків якщо їх не існує :)
                    метро дотаційне.
                    А на місці інвестора я не давби грошей під дотаційну галузь.
                    Або потрібно довести що воно прибуткове або
                    робити прибутковим(шляхом підйому цін включно).
                    Доки існує тільки інформація що метро отримує дотації.
  • 2005.03.21 | vmo1

    Re: проти незаконного підвищення тарифів на проїзд у траспорті

    тута у нас збирають віртуальні підписи ї

    http://www.sprotiv.kiev.ua/forum/viewtopic.php?t=6


    Пропонуємо зробити подібне на Майдані :)

    А то прийдеться за проїзд платити по 1 грн :(
  • 2005.03.22 | Горицвіт

    Пропоную подумати, як створити громадську комісію і перевірити

    бюджет, стан і тарифи. Оскільки тема зачіпає всіх громадян і йде велике фінансування з бюджету, то мерія не повинна (тобто не має права) бути проти такої комісії.

    Знайти активістів ("Форум порятунку Києва" ?), сформувати ініціативну групу, потім доповнити комісію, узгодити з мерією регламент роботи комісії.

    Наскільки я розумію, в Київраді опозиції нема, тобто ні на жодного депутата звідти сподіватися не можна (чи є там нормальні ?). Можна підключити депутатів ВР.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.03.22 | saha

      О це я підтримую активістів майдану в комісію результати(+)

      Ось що я був знайшов за 2003 рік
      Питання соціального захисту населення, підвищення рівня життя надто - вете­ранів та пенсіонерів, нині щороку обгово­рюється. На часі пенсійна реформа, змінюються підходи в різних видах стра­хування, більш чіткою стає адресна допо­мога малозабезпеченим верствам насе­лення. Паралельно вивчається ситуація в країні: де в нас є невикористані резерви; наскільки ефективно працюють ор­ганізації та підприємства, що займають­ся безпосередньо обслуговуванням насе­лення; у якому стані їхня фінансово-гос­подарська діяльність.





      Контрольно-ревізійне управління в м. Києві з цією метою провело ряд перевірок на підприєм­ствах комунального тран­спорту.

      Ревізори мали визна­чити справжні причини їх збитковості чи низької рентабельності, запропо­нувати конкретні реко­мендації з їх подолання.

      Відомо, що наймасовішим видом міського пасажирського транспор­ту є метрополітен. Торік у Києві перевезено 572,5 млн. пасажирів. 35% з них мали право на пільговий проїзд у метро. Втрати на їхнє перевезення за 2001-2002 роки становили 110 млн. гривень, які мають компенсувати з державно­го бюджету в повному об­сязі. Реально ж було виділено 5,8 млн. гри­вень, що становить лише п'ять відсотків. Це і є ос­новною причиною збит­кової діяльності метро­політену.

      Спеціалісти КРУ вста­новили, що на результати діяльності метрополітену серйозно вплинули й до­пущені порушення фінан­сово-бюджетної дисцип­ліни (на загальну суму 34,2 млн. гривень). Вияв­лено нецільове та неефек­тивне використання бюд­жетних коштів. Серед порушників — дирекція будівництва метрополіте­ну, електродепо «Дарни­ця» та «Оболонь», служба колії і тунельних споруд, об'єднані майстерні з ре­монту рухомого складу та інші підрозділи, тобто практично всі основні підприємства та служби. Тільки протягом І кварта­лу 2001 року без застосу­вання процедури заку­півель метрополітен уклав договорів на загальну су­му 4 млн. 328,8 тис. гри­вень. Так, під час пере­вірки цільового викорис­тання бюджетних коштів, виділених дирекції будів­ництва, встановлено, що 2002 року сплачено ЗАТ «Промислово-інвестиційний банк» відсотки в сумі 436,6 тис. гривень за кредитним договором. Та­ким чином ці кошти в по­рушення Бюджетного ко­дексу України використа­но на цілі, не передбачені бюджетними призначен­нями.

      Крім цього, маючи збитки 2000 року в сумі 31,7 млн. гривень, метро­політен протягом 2001 ро­ку надавав благодійну фінансову допомогу під­приємствам державної форми власності та не­прибутковим організаціям на загальну суму 149 тис. гривень, які могли бути використані для поліп­шення фінансово-госпо­дарського стану метро­політену.

      На збитковість також впливає недосконала сис­тема контролю проходу пасажирів, яка призво­дить до втрати прибутку. Вона не має достатнього рівня захищеності, тож до метро потрапляють паса­жири, які не сплатили за проїзд. Для поліпшення ситуації було розроблено нову програму. У зв'язку з тим, що бюджетом профінансовано лише 33% про­грами, втрачено можли­вість уже 2002 року отри­мати додатково близько 60 млн. гривень при­бутків.

      Ще одним фактором, який може позитивно вплинути на поліпшення фінансового стану метро­політену, є наявність дже­рел отримання додаткових прибутків. Приміром, ук­ладено угоди з рекламни­ми агентствами з надання площ із розміщення рек­лами. Проведеним моніто­рингом ринку рекламних послуг фахівці КРУ вста­новили, що агентства на­дають послуги за цінами,

      які у 30-40 разів вищі за тарифи, встановлені для міського пасажирського транспорту. Тобто, у разі укладення угод без посе­редників, уже 2002 року можна було б додатково отримати 51 млн. гривень.

      На пільгових умовах співпрацює з метрополіте­ном ТОВ «Новік», яке го­тує обіди для працівників. Підприємству надано в безоплатне користування основних засобів на суму 210 тис. гривень. Однак договорів на оренду нежи­лих приміщень і облад­нання не укладено, тобто втрачено можливість отри­мання додаткових обіго­вих коштів. ТОВ «Новік» не сплачує й комунальні послуги та експлуатаційні витрати. Відсутній також облік витрати електрое­нергії, води тощо.

      Проведені перевірки свідчать і про відсутність

      контролю з боку власника майна та недостатній рі­вень кваліфікації бухгал­терських та управлінських кадрів. Наприклад, тех­нічні служби розробляють плани ремонту й мо­дернізації вагонів. Однак фінансові служби в розра­хункових показниках ці витрати не запланували. Приміром, було порушено стандарти фінансового обліку в заниженні вар­тості активів.

      Отже, є чималі резерви для підвищення ефектив­ності в роботі основного виду транспорту столиці, на що і вказали працівни­ки Контрольно-ревізійно­го управління в м. Києві. І висновок їхній був втіш­ним для пасажирів: підви­щувати плату за проїзд у метро недоцільно.



      Олександр КОТОВ,

      прес-секретар КРУ в м. Києві

      Джерело: Газета “Вечірній Київ”, п’ятниця, 25 липня 2003 року
  • 2005.03.22 | рол

    Полностью поддерживаю

    Только в нормальных цивилизованных странах за этим следят не мы, а антимонопольный комитет. Даже в России так.
    Учтите, я не прикалываюсь...
    Если кому непонятно, тот может найти в инете историю ПРАВОГО движения и всю сопутствующую информацию.
  • 2005.03.22 | Михайло Барашков

    Омельченко уже науправлялся

    По поводу "нужного повышения цен на проезд". Проблема не в ценах на проезд. Проблема в крайне неграмотном управлении городом.
    На 300 миллионов гривен, которые ушли на "станцию метро в лесу" - "Сырец" (дневной поток пассажиров в районе 5 тысяч человек) можно было полностью обновить весь парк трамваев и троллейбусов в городе. И так далее, примеров предостаточно.
    Город купается в деньгах. Именно купается. При этом, у мэра хватает наглости одной рукой разваливать (именно так!) городской транспорт, а другой - плакать о том, что он не окупается.

    Дело не только в транспорте. В городе огромное количество проблем, начиная с цен на жильё или полной бездеятельности коммунальных служб. После полутора лет попыток наладить диалог с городской властью у меня лично появилось четкая уверенность в том, что Омельченко надо снимать. А точнее - надо сорвать ему или его преемнику перевыборы в Киевраду.
    Михаил Барашков
    Член оргкомитета "Форума Спасения Киева".
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.03.22 | saha

      Re: Омельченко уже науправлялся

      Щось мені здається що метро строять туди де вільні замельні участки існують. Щоб продати дорожче.
      Присутність метро піднімає вартість квартири на 10-20 %.
      А якщо оцінити де будуються нові станції.
      Академ містечко
      житомирська
      сирецька
      виноградар
      бориспільська
      то можно замітити закономірність.
      в цих районах існує місце для бідівлі нових будинків на відміну від
      троєщини чи дарниці де таких місць мало але народу багато.
      де в принципі і потрібно будувати метро.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.03.22 | Михайло Барашков

        Абсолютно верно!

        > в цих районах існує місце для бідівлі нових будинків на відміну від
        > троєщини чи дарниці де таких місць мало але народу багато.
        > де в принципі і потрібно будувати метро.
        Причём на Троещину и Виноградарь метро строиться как раз НЕ будет в ближайшие 5-10-15-20 лет. По официальным планам КГГА, замечу.
  • 2005.03.22 | vmo1

    Re: проти незаконного підвищення тарифів на проїзд у траспорті

    Біля столичної мерії на Хрещатику, 36 сьогодні ВМО ”Молодь - надія України” у вівторок 22 березня розпочала збір підписів киян під зверненням до Президента України Віктора Ющенка залишити існуючі ціни на проїзд у громадському транспорті. За першу годину було зібрано 396 підписів киян. Підписи киян організатори планують збирати щоденно з 14.00 до 17.00
    Також збиратимуться підписи під зверненням до Президента України Віктора Ющенка з вимогою подання до Генпрокуратури України про притягнення до кримінальної відповідальності О. Омельченка за зловживання владою та службовим становищем. Акція триватиме до повної реалізації конституційних вимог її учасників.
    За словами В.Гладчука, “протягом 2000 – 2005 років голова Київської міської державної адміністрації О.Омельченко неодноразово незаконно намагався підвищити ціни на проїзд у метро. Кожного року чиновники КМДА називали різні цифри нових тарифів – від 75 копійок до 2 гривень. Міністерство юстиції України у 2004 році відмовило у реєстрації рішень столичної мерії про встановлення нових тарифів на проїзд у громадському транспорті через їх незаконність.
    За словами молодіжного лідера, у 2002 – 2003 роках другий Президент України Леонід Кучма кілька разів особисто забороняв О.Омельченку встановлювати незаконні нові ціни на проїзд у громадському транспорті.
    За інформацією ВМО "Молодь - надія України" столичні чиновники останнім часом навмисне дають усні накази на зупинення руху поїздів метро з метою формування громадської думки про поганий технічний стан обладнання метро, покращити який можна лише підняттям вартості проїзду
    На думку В.Гладчука, особиста позицію Омельченко стосовно підняття цін на проїзд пояснюється тим, що “власні доходи мера виросли настільки, що він уже не розуміє, в чому саме прості кияни бачать різницю між гривнею і 50-ма копійками”.
    Молодіжний лідер також заявляє про те, що столична влада організувала гучну ПР кампанію на ТРК «Київ» та колишньому каналі “чесних новин” – «5-му» про поганий технічний стан київського метрополітену “ у стилі доктора Гебельса” з метою формування громадської думки про необхідність підвищення тарифів на проїзд громадський транспорті.

    23 березня
    14.00 – ВМО “Молодь – надія України” продовжить мітинг та збір підписів проти підвищення тарифів на проїзд у столичному міському громадському транспорті (Хрещатик, 36)

    24 березня
    14.00 – ВМО “Молодь – надія України” продовжить мітинг та збір підписів проти підвищення тарифів на проїзд у столичному міському громадському транспорті (Хрещатик, 36)
    14.30 - відбудеться похід активістів громадських організацій “За правдою, до Ющенка” проти підвищення тарифів на громадському транспорті у столиці (Хрещатик, 36 – Банкова).
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.03.22 | saha

      трішки не тим займаєтесь(+)

      1. створення ревізійної комісії по бюджету метрополітена з залученням громадьськості
      2. мораторій на підвищення цін на час діяльності комісії.

      Але 1 важливіше.
      Ніби люди тут дійшли згоди, що спочатку потрібно порахувати,
      що вони там розрахували в бюджеті.
      Цифри в студію.
      - Кількість пасажирів перевезених за рік(гроші якось порахуємо :))
      - Кількість льготників(оплата льготників що надійшла з бюджету)
      - Гроші отримані від реклами
      - Гроші отримані від дозволу на фото/відо зьйомку(здається за це також беруть)
      - Гроші отримані від аренди торговцями газет/пром товарів
      на тереторії метрополітену

      - Видатки на метрополітену

      - Кількість працівників/ЗП
      - Електроенергія
      - Ремон капітальних споруд та обладнання (бажано постатейно на що пішли гроші)

      - закупівля нового обладнання(состави, ескалатори тощо)

      - списані состави/обланання (кількость)

      - будівництво нових станцій(взагаліто це інвестиції і тут відноситись треба трохи по іншому.. нові состави не інвестиція тому що состави зношуються і існує недостача.)
      - Інші видатки(бажано постатейно в одному рядку не більше 10-50 млн грн)

      Я не дуже розбираюся, але здається основні доходи та видатки написав

      Я ніде не бачив чіткой відповіді про діяльність компанії.
      Але скрізь кричать то грошей не вистачає то грошей забагато і не потрібно підвищувати.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.03.23 | Майдан

        Громадський аудит проводився минулої весни.

        Робили декілька організацій, тому якісь дані можна використати для оцінки.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.03.23 | saha

          Де цифри???(-)

          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2005.03.23 | Vadym Gladchuk

            Re: Де цифри???(-)

            Раджу звернутися до Вадима Місюри :) ЦЕ керівник міському СДПУ-0, вони у минулому році навіть листівку робили.
            Але тепер негідникам не до ПР проти Омелі, Динамо відбирають :)
          • 2005.03.24 | Джордж

            Re: Де цифри???(-)

            А где глаза и способность к логическому мышлению (даже при возможном отсутствии знаний)?
            Доводилось ли Вам, уважаемый, наблюдать на станциях спящих в прозрачных будках теток в форме метрополитена, сбившихся в весело болтающую стайку, милиционеров с теми же тетками на перронах, обсуждение новостей рабочими возле разобраных эскалаторов и т.д. и т.п. ... Все это на фоне взрывного роста всевозможной рекламы в метро и числа торговых точек. Тетки и милиционеры это нерационально используемые деньги пассажиров, а реклама и торговля - неконтролируемые деньги. Помните ли вы времена, когда в метро не ели мороженного, на пили "из горла" пиво, не мусорили? Почему охрана в "Глобусе", "Квадрате", "Метрограде" не допускает этого, а в метро "охрана" не замечает?
            Думаю, что все зависит от хозяина. Не в криминальном смысле слова, а в хорошем, житейском. Того руководителя, который "болеет" за свою работу не потому, что нужно выжать из нее больше денег, а потому, что любую работу делает НА СОВЕСТЬ.
            И еще. В период предвыборных приготовлений некоторые предприятия Киева поменяли своих собственников. Странно, но многие из новых, пришли с востока страны. Например, предприятие, перевозящие пассажиров на маршруте № 188 (23) от Нивок на Южную Борщаговку. "Новые" зашли со своими бусиками (даже номера своего региона). Но что за машины?!
            Кресел напихано столько, что только маленького роста человек может протиснуться, кресла грязные, ломанные. Стекла в машинах битые, затянуты полиэтиленом со скотчем. Грязь, табачный дым и громко радио "Шансон". А знаете ли, было по другому. Хоть и бусики были чуть меньше, но...
            Это что - тоже от недостатка финансирования? Все прекрасно понимают, что просто владельцы носят кому нужно долю и их "потеряли из виду" пока они "отбивают" деньги. Конечно и бастовать будут как один - у них дисциплина!
            Или может экологические "летучии станции машинного доения" частного предприятия (!) работающие в противоречие существующих стандартов, но "на Омельченко" тоже дают контролируемый поток денег в транспортном секторе?
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2005.03.24 | saha

              Я то розумію але

              але без цифр Омелю за задницю не вийде взяти.
              Якщо існують цифри то можна звевртатися в антимонопольний комітет і все чесно і на основі закону вирішити, а не мітингувати.
              Список доходів та видатків вище в гілці.
              Про рекламу і аренду торговцями я згадав також там.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2005.03.25 | vmo1

                Re: Я то розумію але

                Про цифри
                Сьогдны до Дерсекретарыату передано ще 867 пыдписыв
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2005.03.28 | saha

                  Re: Я то розумію але

                  Ви ті підписи краще на рулонах і на мякому папері збирайте.
                  Тоді від них буде толк.
                  Я мав на увазі де цифри які доказіють що метрополітен прибутковий і ціни підвищувати не потрібно ????
                  Куча галачу а щоб зробити конкретну роботу то ні.
                  От як наведуться цифри то і я буду з вами ходить мітенгувати.
                  до того ВВАЖАЮ ВСЕ ЦЕ ПОВНОЮ ФІГНЕЮ.
  • 2005.03.25 | Габелок

    Re: Що значить незаконне підвищення?

    Що є закон який забороняє підвищення тарифів на проїзд? Ціни на енергію ростуть, яким чином не підвищувати? Якась совдєпія. Давайте зробимо проїзд безкоштовним. Не будемо платити зарплату робітникам метро й не будемо купувати електроенергію для метро, бо все ж безкоштовно...

    Пасажири нехай приходять з ліхтариками й нехай самі штовхають вагони. Люди, які вимагають, щоб хтось для них робив щось за дуже маленьку плату або й взагалі задарма. Люди ВИ хочете працювати за "дякую"? Певно ж ні, тоді не примушуйте й інших працювати за дурно.

    Досить популізму та совдєпії. Потрібен державний чи громадський контроль за цінами, а не гасла...
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2005.03.27 | Vadym Gladchuk

      Re: Що значить незаконне підвищення?

      "Незаконне" - це тому що Мінюст у 2004 році його визнав незаконним
      Слідкуйте за пресою
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2005.03.27 | Василь Гулeй

        Re: Що значить незаконне підвищення?

        Vadym Gladchuk пише:
        > "Незаконне" - це тому що Мінюст у 2004 році його визнав незаконним
        Слідкуйте за пресою

        самe "його"?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2005.03.28 | vmo1

          Re: Що значить незаконне підвищення?

          Молодь сподівається, що Президент України Ющенко не дозволить меру Києва підвищити ціни на проїзд

          ВМО "Молодь - надія України" щодня з 14 до 17 години біля столичної мерії (Хрещатик,36) збирає підписи проти підвищення цін на проїзд у громадському міському транспорті у Києві.

          Вже на сьогодні зібрано понад 5 тисяч підписів. Частина підписів вже передано до державного секретаріату Президента України.

          Молодь сподівається, що Президент України Ющенко, врахує думку киян і не дозволить меру Києва Омельченко підвищити ціни на проїзд у міському громадському транспорті.

          http://www.sprotiv.kiev.ua/?id=28.03.2005%2018:45&tablename2=news_hroniki
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2005.03.29 | Slavix

            розуйте очі!!!!!!!!!!!!!!!!!!

            "Геть Омельченка за спробу підвищення тарифів" чи як там акція зветься, це лише черговий крок у кампанії травлі Омельченка, щоб кинути в мерське крісло ду..у якогось Парашенського шниря. (до цього була роздача земель у Пущі; незаконна забудова чого-небудь; дві взаємовиключаючі кампанійки: Омельченко поганий, бо 1. Розширює Київ, замість його ущільнення, 2. Ущільнює Київ замість його розширення)Наступна кампанія буде мати назву: "В тюрму Омельченка, бо в нього очі швидко бігають" :)

            На тому тижні був в Київраді та бачив пікет і АКТИВІСТІВ ВГО: біля намальованого гуашем плакатика чоловік 5 студентиків молодших курсів , які уявлення не мають, що таке кримінальна відповідальність та за якою статтею ККУ треба притягати Омельченка. Таку акцію назвати "пікетом" можна хіба що в непристойному значенні слова стосовно замовників.

            Метрополітенівці страйкувати не можуть(в погонах же ж!), а справжню бухгалтерію громадським активістам ніхто не дасть, тому що метрополітен об"єкт подвійного призначення: до структури метрополітену належать бомбосховища, склади продовольства, тунелі для спецперевезень, евакуаційні шляхи від держустанов і т. п. Дані стосовно всього цього становлять державну таємницю (справжній гриф, а не "не для преси").

            Стосовно цін на проїзд в інших містах. У цьому році: Васильків(райценр в Київській області) маршрутка - 75 коп. і вище; Чернігів (300 000 населення) - 50 коп. і вище. В інших містах цього року не був.

            Рішення про підвищення цін Омельченко не вигадав: він зустрічався з перевізниками, які пояснили чому та на скільки треба підвищувати. Стосовно транспортних питань, роботи з покращення постійно ведуться: закуповуються нові автобуси та тролейбуси (доречі, вітчизняні), оптимізуються трамвайні колії стосовно шуму, з"являються нові маршрути, вже згадані 68 км. тролейбусних ліній, нові станції метро, надземні переходи на небезпечних ділянках руху (район Кирилівки та Кар. дач, наприклад), нові вокзали... Та що говорити! Вийти на вулицю розути очки та подивитись.

            Пропоную цікавий експеримент. Йдучи або їдучи містом подивитися навкруги та ідентифікувати об"єкти, як "епохи Омельченка" і "епохи до Омельченка". В ході цього експерименту виявиться, що все достойне у місті з"явилося або за Омельченка, або за період "до застою". Щось не пригадаю, щод колишній "мєр" Косаківський щось для Києва створив, окрім пам"ятника біля Головпоштамта зі своїм обличчям.

            Виникає ряд запитань до активістів та їх господарів:
            1. Кого вам треба привести на мерське крісло замість Омельченка?(чи прозорість ви тільки декларуєте?) Хто зможе керувати містом краще за нього? Розкажіть, хай народ обговорює.
            2. Хто оплачує всі ці цирки? (не треба тільки байок, на зразок: зібралися незалежні студенти на квартирі, скинулися стипендіями та організували акцію)
            3. Якщо ви вважаєте, що в діях Омельчнка є ознаки злочину, то чому ви не подасте позов до суду, а намагаєтесь через Президента травонути Омелю в кулуарний спосіб? Мер не має недоторканності, тому посадити його можна.
            4. Чи не вважаете ви підлим залучення наївної молоді з духом протестантизму до вирішення кадрово-кулуарних питань? І чи не шкода вам їх здоров"я? Нащо їм стояти на вітрі та морозі заради цирку (вибачте, МАСОВОЇ СЕРЙОЗНОЇ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ АКЦІЇ), який від початку приречений на провал?

            Ставте троляку, не ображусь.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2005.03.29 | Горицвіт

              Re: розуйте очі!!!!!!!!!!!!!!!!!!

              Slavix пише:

              > Рішення про підвищення цін Омельченко не вигадав: він зустрічався з перевізниками, які пояснили чому та на скільки треба підвищувати.

              Дуже цікаво. Ясно, що продавці зацікавлені підняти ціну. Тим більше, коли це робиться постановою, що всі піднімають разом і конкуренції по цінах не буде. Класно так.


              > Щось не пригадаю, щод колишній "мєр" Косаківський щось для Києва створив, окрім пам"ятника біля Головпоштамта зі своїм обличчям.

              Просто супер підхід. Тоді, наприклад, Ющенко може взагалі нічого не робити і все одно буде кращим по контрасту з попередніми.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2005.03.29 | donbass_boy

                Ребятки, вы что?

                Вы ж так боролись за оранжевых...
                Демократия уже началась... вот и первые плоды: подняли цены на Ж/Д перевозки!
                Кстати, вот и ещё одна новость:
                "Минтранссвязи отменило предельные тарифы на проезд в автобусах межобластных маршрутов"
                ССЫЛКА
                http://www.podrobnosti.ua/economy/transportational/2005/03/28/199952.html
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2005.03.29 | Горицвіт

                  демократія довгий час стримувала ріст цін в Києві

                  Він боявся піднімати ціни на проїзд, бо мав напружені стосунки з оточенням Кучми, тому лякав Кучму тим, що він народний мер. Підняття цін зразу розбивало його популярність. Тому демократія - якраз той механізм, який стримував зростання цін.

                  Що відбувається зараз? Омельченко вирішив, що примазавшись до Ющенка він схопив бога за бороду і тепер йому популярність не потрібна.

                  Просто треба повернути ситуацію в русло демократії.
              • 2005.03.29 | Slavix

                Re: розуйте очі!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                Горицвіт пише:

                > Дуже цікаво. Ясно, що продавці зацікавлені підняти ціну. Тим більше, коли це робиться постановою, що всі піднімають разом і конкуренції по цінах не буде. Класно так.

                У кожному місті муніципальна влада встановлює тарифи на перевезення: комунальним підприемствам (трамвайним, тролейбусним депо) напряму, а приватним перевізникам (маршрутникам) надає дозвіл встановлювати визначену ціну залежно від довжини маршруту: енна сума за енний кілометраж. Тому цінова конкуренція не можлива впринципі і відпочатку.

                Маршрутники зверталмся до Омельченка з проханням переглянути тарифи: 1) Через подорожчання пального; 2) Через прийняття безглуздого, як на мене, закону, що забороняе перевозити стоячих паважирів в маршрутках, навіть спеціально обладнаних для цього(Богдани, наприклад). Можливо будуть звертатися ще й через відміну пільг вітчизняним автовиробникам, що підніме ціни на нові бусики та запчастини.

                До речі, для прикладу. Рік тому їздив приватною маршруткою від м. "Чернігівська" до Чернігова за 8 грн., цієї зими вже за 14 грн. Вартість проїзду в чернігівських міських тролейбусах/автобусах зросла на 5 коп. Слід зробити висновки.

                > Просто супер підхід. Тоді, наприклад, Ющенко може взагалі нічого не робити і все одно буде кращим по контрасту з попередніми.

                З приводу Ющенка я згоден. Стара істина: не помиляється лише той, хто нічого не робить. Як на мене - краще не робити нічого, чим робити дурниці. Чесно кажучи, за Ющенка я голосував тільки в третьому турі, після політреформи, тобто голосував за Юлю з розширеними повноваженнями.
                А з приводу "суперпідходу" я щось не зрозумів, до чого це. Я дорікнув, що Косаківський ніфіга не робив і це погано. Омельченко робить багато і на 95% його діяльність корисна. І це добре.

                Я щось трошки не розумію позиції деяких учасників форуму: на одних гілках вони лопочуть про євроромантизм та перехід до ринкової економіки, на інших палко відстоюють совкові методи господарювання, заперечуючи або ігноруючи будь-які аргументи, економічні обгрунтування.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2005.03.30 | Горицвіт

                  Re: розуйте очі!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                  Slavix пише:
                  > Горицвіт пише:
                  >
                  > > Дуже цікаво. Ясно, що продавці зацікавлені підняти ціну. Тим більше, коли це робиться постановою, що всі піднімають разом і конкуренції по цінах не буде. Класно так.
                  >
                  > У кожному місті муніципальна влада встановлює тарифи на перевезення: комунальним підприемствам (трамвайним, тролейбусним депо) напряму, а приватним перевізникам (маршрутникам) надає дозвіл встановлювати визначену ціну залежно від довжини маршруту: енна сума за енний кілометраж. Тому цінова конкуренція не можлива впринципі і відпочатку.


                  Не зрозумів, чому неможлива в принципі.


                  > Маршрутники зверталмся до Омельченка з проханням переглянути тарифи: 1) Через подорожчання пального; 2) Через прийняття безглуздого, як на мене, закону, що забороняе перевозити стоячих паважирів в маршрутках, навіть спеціально обладнаних для цього(Богдани, наприклад). Можливо будуть звертатися ще й через відміну пільг вітчизняним автовиробникам, що підніме ціни на нові бусики та запчастини.


                  Розумієте, коли продавець аргументує, що він повинен підняти ціну, то в принципі нема довіри. Може, це все і правда, що він розказує про причини, але в принципі - ясно, що продавець зацікавлений підняти ціну. Чим більше, тим краще. Особливо, коли нема цінової конкуренції (і не може буьти в принципі, як ви пишете). Тому коли ви пишете, що, мовляв, Омельченко ж не сам вирішив підняти ціну, а порадившись з перевізниками, – то це не аргумент і це не показує, що Омельченко хороший.


                  > Я дорікнув, що Косаківський ніфіга не робив і це погано. Омельченко робить багато і на 95% його діяльність корисна. І це добре.


                  При чому тут Косаківський? Хто порахував 95%?


                  > Я щось трошки не розумію позиції деяких учасників форуму: на одних гілках вони лопочуть про євроромантизм та перехід до ринкової економіки, на інших палко відстоюють совкові методи господарювання, заперечуючи або ігноруючи будь-які аргументи, економічні обгрунтування.


                  Я скажу за себе. Монопольна напівдержавна безконтрольна система - це якраз "совкові методи господарювання", точніше, постсовкові.

                  Якщо говорити про транспорт, то я за повну його приватизацію і демонополізацію з одночасним встановленням стратегії його розвитку.
            • 2005.03.29 | Роман ShaRP

              Ти це собі кричи, Slavix'е

              Я тобі ще на попередній "Плач дятла" про "травлю Омельченко" дав розгорнуту відповідь, а інші - мене доповнили.
              Нам не потрібен Омельченко.
              А розповіді про його успіхи - дешевий агітпроп. Плям на цьому "сонці" набагато більше, ніж світла.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2005.03.29 | Slavix

                Тілько світло видно одразу, а...

                плями треба шукати під мікроскопом, та й ті виявляються бульками.

                Не кожного дня буваю в інтернеті, тому відповідь не читав. Цікаво, чи було там відповідь на головне питання: кого треба протягнути замість Омелі? Якщо когось вартого уваги то можна і Омелю мочити за принципом "Был бы человек, статья найдётся".

                А поки дятлу доведеться трохи порюмсати


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".