Одеса перемогла кучмістів
04/05/2005 | stefan
"К сожаленью, в день рожденья"
04 Апреля 2005, 18:51
Оригинальный подарок к 63-летию сделала пока еще Одесскому городскому голове Руслану Боделану судья Приморского района Одессы Ярош. Согласно ее решению, в ближайшие 3 дня наш именинник перестанет быть городским головой и передаст полномочия своему давнему сопернику.
В соответствии с решением суда, городской избирательной комиссии предписано признать Эдуарда Гурвица мэром города, избранным по итогам выборов 2002 года.
Подробности - в ближайшее время.
Опубликовал: S.D.
КОММЕНТАРИИ
Автор: Противная одесситка
04 Апреля 2005, 19:07
7 лет1 Семь долгих-долгих лет....
Автор: ash
04 Апреля 2005, 19:10
Хай живе Одеса . Вітання!
Автор: Одесситка
04 Апреля 2005, 19:12
Ну а теперь начнется драка
Не думаю ,что Бодя просто так отдаст власть,при этом все средства хороши...
Автор: Противная одесситка
04 Апреля 2005, 19:16
Ага... вот только со средствами... напряг, думаю поиздержался на взятках социкам и прочим.
Автор: Столяров
04 Апреля 2005, 19:34
Вітаю всіх одеситів.
Автор: Одесситка
04 Апреля 2005, 19:37
Противная одесситка
Дай Бог,дай Бог.........
Не успели Гурвица мэром объявить ,а друзей уже появилось у него........!!!!!
Автор: Противная одесситка
04 Апреля 2005, 19:44
2 Одесситка
Само собой...
Автор: Л.М.
04 Апреля 2005, 20:08
А ещё по 1+1 сказали, что виноват в фальсификации боделан! Значит бандит таки будет сидеть в тюрьме!!!
Автор: Одесситка
04 Апреля 2005, 20:10
А еще сказали что сегодня День Рождения у Гурвица
Автор: tomcat
04 Апреля 2005, 20:13
да здравствует украинский суд!!! самый .... суд в мире!!!
p.s. за сбычу мечт!
Автор: Осадчук Олег
04 Апреля 2005, 20:14
"-Просите и дано будет вам; ищите и найдете, стучите и отворят вам. Ибо всякий просящий получает, и ищущий находит, и стучащему отворят". (Иисус Христос род. 25.12.05 до н.э. Умер 14.04.30 г. н.э.)
Посвящается тем, кто не опустив руки боролся и достиг своей цели. Несправедливость и мошенничество рано или поздно будут раскрыты и наказаны!
С тержеством справедливости всех одесситов!
Автор: Противная одесситка
04 Апреля 2005, 20:29
Не-не-не день варенья сегодня у боди
Гурвиц февральский.
Автор: Противная одесситка
04 Апреля 2005, 20:32
Интер сцепив зубы дал коментарий, что еще горизбирком должен решение суда признать и выполнить
Автор: Ну-ну
04 Апреля 2005, 21:02
Противная одесситка, не вводите народ в заблуждение! Гурвиц не февральский, а январский ))))
А подарок Боде классный!
Поздравляю всех нас!
Автор: stefan s
04 Апреля 2005, 21:47
це- перемога всіх одеситів.
слава героям(одеситам)!
Автор: stefan s
04 Апреля 2005, 21:51
перемога над кучмоїдами - бандюковичами,
і кваснюковичами.
кваснюкович вчора останній раз лаявся на одеському ТБ(наче перед смертю).
Автор: Дрейк
04 Апреля 2005, 21:51
Ну что можно сказать по этому поводу, только УРА-А-ААА!!!!!!
Автор: SD
04 Апреля 2005, 21:53
А "непризнание" и невыполнение решения суда - это уголовка, раз уж такого зверя, как Боделан, завалили, то уж мелкой сошке годик-другой схлопотать вполне возможно...
Автор: ЭЭэээээ
04 Апреля 2005, 21:53
Интересно, а самоубийство будет?
7 выстрелами в голову?
Делаем ставки?
:-\
Автор: Противная одесситка
04 Апреля 2005, 22:07
Нет! будет инфаркт с контрольным выстрелом в голову
Автор: Дрейк
04 Апреля 2005, 22:14
Нет,Противная одесситка, пусть сначала Бодю со скандалом выселят из кабинета, а уж апосля...))))))
Автор: Гоша
04 Апреля 2005, 23:51
Дорогой Русслан Б..Б.. Вы Очень Дорого Обошлись Нашему городу(во всех смыслаах этого выражовывания).Да, я хочу заметить
Нашему Городу с большой буквы.Вам все равно,что было бы с Прекрасной Одессой,на которую Вам ......!Ведь вы сколоти свой кэпитал благодаря Одессе
((а это санатории,пионерские лагеря,базы отдыха(о человеках ни слова), земли и строения,которые наши деды и прадеды защитили своей кровью,честью,совестью!))Я уверен у вас нет ни стыда,ни совести(о чести молчу).Да вам этого не понять,для вас это высшая математика.Хочу вас сегодня успеть поздравить с днем рождения пожелать Чести,Совести,Покоя,Удачи.((не рой яму другому сам туда(Варламов,Свобода,Вихров,Деревянко%%%%)
04 Апреля 2005, 18:51
Оригинальный подарок к 63-летию сделала пока еще Одесскому городскому голове Руслану Боделану судья Приморского района Одессы Ярош. Согласно ее решению, в ближайшие 3 дня наш именинник перестанет быть городским головой и передаст полномочия своему давнему сопернику.
В соответствии с решением суда, городской избирательной комиссии предписано признать Эдуарда Гурвица мэром города, избранным по итогам выборов 2002 года.
Подробности - в ближайшее время.
Опубликовал: S.D.
КОММЕНТАРИИ
Автор: Противная одесситка
04 Апреля 2005, 19:07
7 лет1 Семь долгих-долгих лет....
Автор: ash
04 Апреля 2005, 19:10
Хай живе Одеса . Вітання!
Автор: Одесситка
04 Апреля 2005, 19:12
Ну а теперь начнется драка
Не думаю ,что Бодя просто так отдаст власть,при этом все средства хороши...
Автор: Противная одесситка
04 Апреля 2005, 19:16
Ага... вот только со средствами... напряг, думаю поиздержался на взятках социкам и прочим.
Автор: Столяров
04 Апреля 2005, 19:34
Вітаю всіх одеситів.
Автор: Одесситка
04 Апреля 2005, 19:37
Противная одесситка
Дай Бог,дай Бог.........
Не успели Гурвица мэром объявить ,а друзей уже появилось у него........!!!!!
Автор: Противная одесситка
04 Апреля 2005, 19:44
2 Одесситка
Само собой...
Автор: Л.М.
04 Апреля 2005, 20:08
А ещё по 1+1 сказали, что виноват в фальсификации боделан! Значит бандит таки будет сидеть в тюрьме!!!
Автор: Одесситка
04 Апреля 2005, 20:10
А еще сказали что сегодня День Рождения у Гурвица
Автор: tomcat
04 Апреля 2005, 20:13
да здравствует украинский суд!!! самый .... суд в мире!!!
p.s. за сбычу мечт!
Автор: Осадчук Олег
04 Апреля 2005, 20:14
"-Просите и дано будет вам; ищите и найдете, стучите и отворят вам. Ибо всякий просящий получает, и ищущий находит, и стучащему отворят". (Иисус Христос род. 25.12.05 до н.э. Умер 14.04.30 г. н.э.)
Посвящается тем, кто не опустив руки боролся и достиг своей цели. Несправедливость и мошенничество рано или поздно будут раскрыты и наказаны!
С тержеством справедливости всех одесситов!
Автор: Противная одесситка
04 Апреля 2005, 20:29
Не-не-не день варенья сегодня у боди
Гурвиц февральский.
Автор: Противная одесситка
04 Апреля 2005, 20:32
Интер сцепив зубы дал коментарий, что еще горизбирком должен решение суда признать и выполнить
Автор: Ну-ну
04 Апреля 2005, 21:02
Противная одесситка, не вводите народ в заблуждение! Гурвиц не февральский, а январский ))))
А подарок Боде классный!
Поздравляю всех нас!
Автор: stefan s
04 Апреля 2005, 21:47
це- перемога всіх одеситів.
слава героям(одеситам)!
Автор: stefan s
04 Апреля 2005, 21:51
перемога над кучмоїдами - бандюковичами,
і кваснюковичами.
кваснюкович вчора останній раз лаявся на одеському ТБ(наче перед смертю).
Автор: Дрейк
04 Апреля 2005, 21:51
Ну что можно сказать по этому поводу, только УРА-А-ААА!!!!!!
Автор: SD
04 Апреля 2005, 21:53
А "непризнание" и невыполнение решения суда - это уголовка, раз уж такого зверя, как Боделан, завалили, то уж мелкой сошке годик-другой схлопотать вполне возможно...
Автор: ЭЭэээээ
04 Апреля 2005, 21:53
Интересно, а самоубийство будет?
7 выстрелами в голову?
Делаем ставки?
:-\
Автор: Противная одесситка
04 Апреля 2005, 22:07
Нет! будет инфаркт с контрольным выстрелом в голову
Автор: Дрейк
04 Апреля 2005, 22:14
Нет,Противная одесситка, пусть сначала Бодю со скандалом выселят из кабинета, а уж апосля...))))))
Автор: Гоша
04 Апреля 2005, 23:51
Дорогой Русслан Б..Б.. Вы Очень Дорого Обошлись Нашему городу(во всех смыслаах этого выражовывания).Да, я хочу заметить
Нашему Городу с большой буквы.Вам все равно,что было бы с Прекрасной Одессой,на которую Вам ......!Ведь вы сколоти свой кэпитал благодаря Одессе
((а это санатории,пионерские лагеря,базы отдыха(о человеках ни слова), земли и строения,которые наши деды и прадеды защитили своей кровью,честью,совестью!))Я уверен у вас нет ни стыда,ни совести(о чести молчу).Да вам этого не понять,для вас это высшая математика.Хочу вас сегодня успеть поздравить с днем рождения пожелать Чести,Совести,Покоя,Удачи.((не рой яму другому сам туда(Варламов,Свобода,Вихров,Деревянко%%%%)
Відповіді
2005.04.05 | So_matika
Ні, це ще не перемога
Перемога буде, коли Боделан сяде в тюрму.2005.04.05 | Людмила
та й вирок суду...
м"яко кажучи дещо дивний.ІМХО, "неможливість встановити результат" та перевибори виглядало б логічніше, та й взагалі було б кращим виходом в цій ситуації...
2005.04.05 | So_matika
цілком логічний вирок
бо економниє єврейскіє одесіти обрали найдешевший варіантвибори - дорого: дільниці, спостерігачі, бюлетені, етс
референдум - дорого, бо це ті ж самі витрати що й на вибори
тимпаче, що вибори все одно через рік
а так - якщо той, хто нібито перше місце зайняв - казьол, то його треба мочіть , а мером буде той, хто зайняв друге місце
доречі це шанс для Гурвіца показати, шо він дійсно мер - і пройти на виборах 2006
2005.04.05 | _YZ_
Из огня да в полымя
> В соответствии с решением суда, городской избирательной комиссии предписано признать Эдуарда Гурвица мэром города, избранным по итогам выборов 2002 года.2005.04.05 | Сергій Кабуд
це Ви?-
http://alliance.maidanua.org/user/302005.04.05 | _YZ_
Yeep
Why?2005.04.05 | Сергій Кабуд
радий бачити(-)
2005.04.05 | _YZ_
Де? Кого?
Я ж там нічо не написав.Вже не пам"ятаю, але воно сказало, що відішле мені пароль, а так і не відіслало. Глюк, короче.
Та і потім, я нічим не допоможу. Я - далеко
2005.04.06 | Сергій Кабуд
Re: Де? Кого?
в PA?я доречі в NY
2005.04.06 | _YZ_
Re: Де? Кого?
PA means Pivnichna AmerykaUofM.CA
рік народження теж не мій - просто залишив бай діфолт
2005.04.07 | Сергій Кабуд
в вас проблема з паролем була-
шо вам потрібно зробити шоб допомогти?2005.04.05 | stefan
ypa
05-04-2005 15:12 Майдан-ІНФОРМ, ОдесаВ Одессе - новый мэр
Версія до друку // Редагувати // Стерти // URL: http://maidan.org.ua/static/news/1112703146.html
Во исполнение вчерашнего решения суда, городская избирательная комиссиия единогласно зарегистрировала Э.И.Гурвица как избранного по итогам выборов 2002 года Одесским городским головой.
Первая сессия горсовета, которой будет руководить "новый" "старый" мэр, состоится сегодня в 17:00
2005.04.05 | Ukropithecus (robustus)
Це вже навіть і не кучмізм
Це вже навіть і не кучмізм, бо щось я не пригадаю щоб за Кучми результати виборів встановлював суд. Для чого тоді взагалі голосування - зразу треба подавати в суд, нехай він переможця і визначить. Мрак якийсь.2005.04.05 | tomcat
насолоджуйтесь життям i не переймайтесь дурницями!!! (-)
2005.04.05 | So_matika
якщо вибори були сфальшовані - то тут потрібен саме суд (-)
2005.04.07 | Ukropithecus (robustus)
Звичайно
але вибори є актом вільного волевиявлення громадян. Чи відбувся саме оцей акт вільного волевиявлення, і чим в такому випадку є результати отих в лапках виборів, коли бюлетені були знищені, протоколи підроблені, а результати щодо переможця скасовані? Мені наплювать і на Боделана і на Гурвіца, людей позбавили права обирати владу, цю владу призначив суд, оце головне.2005.04.05 | Чучхе
Якщо суд визнав, що Боделан переміг з порушеннями
То в такому випадку десь мають бути винні у тих порушеннях. Як ви думаєте, вони будуть судимі? Ото ж бо.Ще питання. Якщо Боделан займав свою посаду незаконно, то який статус усіх підписаних ним за три останні роки документів?
2005.04.05 | Ukropithecus (robustus)
Боделан займав посаду законно
Чучхе пише:> Ще питання. Якщо Боделан займав свою посаду незаконно, то який статус усіх підписаних ним за три останні роки документів?
Боделан займав посаду законно, і це було зафіксовано попереднім рішенням суду, яке оскарженню не підлягало. Без ВС вийти з цієї ківаловщини буде неможливо.
2005.04.05 | S.D.
Re: Боделан займав посаду законно
Ukropithecus (robustus) пише:> Боделан займав посаду законно, і це було зафіксовано попереднім рішенням суду, яке оскарженню не підлягало. Без ВС вийти з цієї ківаловщини буде неможливо.
Нкасколько я помню, предыдущее решение суда было отменена отнюдь не в порядке обжалования.
2005.04.05 | So_matika
доречі Гурвіц склав з себе депутатські повноваження
ну і депутатський імунітет втратив, ясне ділоне боїцця, значить
2005.04.05 | _YZ_
Значить, скоро знову побачимо "джаффу"
та плитку на вулицях з його цеху за скаженими цінами та за наші податки.Відберуть і перший поверх кафедри іноземних мов Одеського медину під "єврейський культурний центр" (другий відібрали ще одразу, як тільки він був став мером).
Відремонтує з бюджету міста дорогу в бік Крижанівки (чи де він тепер житиме?)
Знову найме сміттєвивізників типу "Альтфатер", яким, за його звітами, платитиме сповна, але Альтфатер стверджуватиме, що гроші не дійшли.
Продовже будувати мечеть на Чкалова за податки міста та якись черговий медичний реабілітаційний центр для дітей, гуманітарну допомогу з якого можна буде купити на Привозі.
Знову почуємо, мабуть, про якись гігантський проект (як на Грецькій площі, де Гурвіц з Ворохаєвим обікрали "Міханіки Україна", так що робота була зупинилася на добрих 6 років)
Але сумніваюся, що поверне борги з усіма відсотками з муніціпального зайому?
А навіщо? Тоді він катав Кучму на вертольоті, як той балотувався в 1994, потім був за Ющенка...
Такі не тонуть.
Ну, що, займаємо чергу за "Джаффа" на прилавках від його синка з Ізраїлю?
2005.04.05 | stefan
Re: Значить, скоро знову побачимо "джаффу"
не всім до вподоби Гурвіц - це природнньо.але, практичнно, велика більшість громадян Одеси була проти Боделана-
це факт.
2005.04.05 | _YZ_
Так я і кажу: шило на мило
Це вибір "з двох зол вибирають менше". Хоча, як і кажу, ніяке Гурвіц "не менше".Ппросто люди встигли забути як він крав.
А Боделан - свіжачок. Томц і всі проти.
Ось пройде 5-6 місяців, схаменуться люди, що ніфіга не міняється і дачі так само будуються, тільки бабло йтиме замість Боделана та до Гурвіца, та пізно буде.
Що, вважаєте, що Гурвіц позносе оті всі "сарайчики"? Так його на другий день найдуть з відрізаною головою. Побоїться.
Скаже: "Давайте, дагагиє адєсіти, ім пгастім, пускай уже стоят..."
ПС. Коли вже почнутиь вибирати не з найгірших найкраще, а з найкращих найкраще?
2005.04.05 | So_matika
Блін...
_YZ_ пише:> та плитку на вулицях з його цеху за скаженими цінами та за наші податки.
Плитка ця - виробництва м.Іллічівськ. До заводу Гурвіц не має ніякого відношення.
> Відремонтує з бюджету міста дорогу в бік Крижанівки (чи де він тепер житиме?)
Ті дороги, які при ньому ремонтувалися, не зміг знівечити до кінця навіть Боделан. Доречі, Гурвіц був ледь не перший мер, при якому дороги стали ремонтувати не для "птічкі".
> Знову найме сміттєвивізників типу "Альтфатер", яким, за його звітами, платитиме сповна, але Альтфатер стверджуватиме, що гроші не дійшли.
Ні, правда, ванючі іржаві гімняні баки доалтфатерних часів були набагато кращі!!! Попросіть Гурвіца про персональний такий рарітет спец. для вашого будинку - і наслаждайтєсь польотом.
> Продовже будувати мечеть на Чкалова за податки міста та якись черговий медичний реабілітаційний центр для дітей, гуманітарну допомогу з якого можна буде купити на Привозі.
"Мечеть на Чкалова", тобто Український Арабський культурний центр, створено на гроші Ківана Аднана, бізнесмена із Сірії. В Одесі вчиться безліч арабських студентів, і в них нарешті з"явилося місце, куди можна прийти до Бога. Коли в Сірії будують православні церкви - вам це спати не заважає?
Медичний центр - це ви про "Дом з ангелом"? Спитайте Литвака, за які кошти він утримується. Доречі можна і не питати: в фойє висить список спонсорів.
> Але сумніваюся, що поверне борги з усіма відсотками з муніціпального зайому?
Муніципальний займ, доречі, похерив саме Кучма. Так як і самого Гурвіца на користь Боделана. Вертольоти не допомогли.
> Ну, що, займаємо чергу за "Джаффа" на прилавках від його синка з Ізраїлю?
Дядечку, ви антисеміт? Хочете про це поговорити? Може вам пігулку дати, полегшає...
А Джаффа непогана, краще мабуть ніж водичка з під крану від Сандори
2005.04.06 | _YZ_
нафталіном запахло
So_matika пише:> _YZ_ пише:
> > та плитку на вулицях з його цеху за скаженими цінами та за наші податки.
> Плитка ця - виробництва м.Іллічівськ. До заводу Гурвіц не має ніякого відношення.
Ага. Розкажіть своєму діду лисому. Чомусь тільки саме нею мого знайомого підприємця з Садової (мав там магазин) заставляли вимощувати біля його ж магазину шмат бордюру. Та ще за його ж гроші її купити. Іншою не дозволяли, хоча там невкладеної вулиці - повно і зараз, так що "ансамбль" би не порушився.
> > Відремонтує з бюджету міста дорогу в бік Крижанівки (чи де він тепер житиме?)
> Ті дороги, які при ньому ремонтувалися, не зміг знівечити до кінця навіть Боделан. Доречі, Гурвіц був ледь не перший мер, при якому дороги стали ремонтувати не для "птічкі".
Ну, да. Дорога на Таірова тоді була розбита (там живе кілька сот тисяч, мабуть), а у Крижанівку, де живе, може, всього тисяча, стала шикарною. Бо він жив десь там.
> > Знову найме сміттєвивізників типу "Альтфатер", яким, за його звітами, платитиме сповна, але Альтфатер стверджуватиме, що гроші не дійшли.
> Ні, правда, ванючі іржаві гімняні баки доалтфатерних часів були набагато кращі!!! Попросіть Гурвіца про персональний такий рарітет спец. для вашого будинку - і наслаждайтєсь польотом.
Розруха в головах. При чому тут "смердить чи не смердить"? Я про те, скільки він під це "несмердіння" вкрав з нашої кишені. Саме так, не скільки заплатив Альтфатеру за їх роботу, а вкрав під шумок.
Це те саме, що схвалювати і Боделана: мовляв, скільки красивих будинків над Фонтаноми побудовано, і до дупи, що до моря не пройдеш, зато красиво! Або що головний лікар ПНД продав відділення неврозів на 11 станціїї - так у ПНД поповнився бюджет; і до дупи, що Брусенцов собі був купив БМВ-7 за частину грошей, головне, що бюджет поповнив!
Те саме і тут. Накрав під шумок несмердіння - почитайте претензії Альтфатера, десь є в інтернеті.
> > Продовже будувати мечеть на Чкалова за податки міста та якись черговий медичний реабілітаційний центр для дітей, гуманітарну допомогу з якого можна буде купити на Привозі.
> "Мечеть на Чкалова", тобто Український Арабський культурний центр, створено на гроші Ківана Аднана, бізнесмена із Сірії. В Одесі вчиться безліч арабських студентів, і в них нарешті з"явилося місце, куди можна прийти до Бога. Коли в Сірії будують православні церкви - вам це спати не заважає?
Це зараз. Після того як піднявся скандал. Згадайте як починалося і звідки йшли гроші на побудову тоді.
> Медичний центр - це ви про "Дом з ангелом"? Спитайте Литвака, за які кошти він утримується. Доречі можна і не питати: в фойє висить список спонсорів.
І як там відмиваються його гроші.
Чому-сь пропустили коментар про продаж нуманітарної картоплі на Привозі? Я сам купував. От таке "спонсорство".
І не смішіть мої тапочки. Я досі близько знайомий з Мішою Левинським -бувшим головним лікарем того "борделю з ангелом". Він відмовився примати участь в брудних іграх з відмивання, його за це звільнили в 2000, він уїхав в Канаду, зараз він там лікар.
> > Але сумніваюся, що поверне борги з усіма відсотками з муніціпального зайому?
> Муніципальний займ, доречі, похерив саме Кучма. Так як і самого Гурвіца на користь Боделана. Вертольоти не допомогли.
Але як все співпало: Гурвіц взяв, а похерив... Кучма! Зручно. Є на кого собак вішати.
Побачимо, чи поверне. Кучми ж нема більше, вірно? Нехай Гурвіц тепер виб"є ті гроші законом з них.
Чекаю побачити.
> > Ну, що, займаємо чергу за "Джаффа" на прилавках від його синка з Ізраїлю?
> Дядечку, ви антисеміт? Хочете про це поговорити? Може вам пігулку дати, полегшає...
> А Джаффа непогана, краще мабуть ніж водичка з під крану від Сандори
Госсподи, та при чому тут "єврейське питання"?
Йой, ну так я і знав! Антисеміт!
Про власний бізнес Гурвіца одразу якось забулося, коли з"явилася нагода знову підняти нафталінову тему. А те, що монопольно завозився сік, так можна невдоволених в антисемітизмі звинуватити.
Розруха в головах.
Гурвіц хитріший від Боделана, і його на мякині не піймаєш. Кабздєц Одесі.
2005.04.06 | So_matika
Re: нафталіном запахло
_YZ_ пише:> Гурвіц хитріший від Боделана, і його на мякині не піймаєш. Кабздєц Одесі.
Кабздєц Одеса пережила, і не один, в неї вже імунітет. А хитріший - мабуть тому що розумніший. Не так нагло крав, як Боделан - щось ще й в місті робив.
Хоча - про що це ми? В нього є рік терміна випробування - перед виборами 2006. Там і подивимось.
2005.04.06 | Михайло Свистович
Ну якщо так, то я взнаю докладно. Мені це не важко.
_YZ_ пише:>
> Це зараз. Після того як піднявся скандал. Згадайте як починалося і звідки йшли гроші на побудову тоді.
2005.04.06 | Абу
поки ти подзвониш у нас взнати, я тут відповім
можна?Арабський культурний центр будувався за гроші Кейвана Аднана. крапка. довідка з печаткою у Свистовича.
там ще мінарет був у проекті, але митрополит натиснув на владу і його відмінили. Кейван восени зробив не ту ставку і дав гроші (немалі за чутками) на янучара, так що в нього зараз складна ситуація.
за все інше - нічогісінького не знаю.
Михайло Свистович пише:
> _YZ_ пише:
> >
> > Це зараз. Після того як піднявся скандал. Згадайте як починалося і звідки йшли гроші на побудову тоді.
2005.04.06 | Михайло Свистович
Re: поки ти подзвониш у нас взнати, я тут відповім
Абу пише:> можна?
треба.
2005.04.06 | So_matika
Re: нафталіном запахло
_YZ_ пише:> Ну, да. Дорога на Таірова тоді була розбита (там живе кілька сот тисяч, мабуть), а у Крижанівку, де живе, може, всього тисяча, стала шикарною. Бо він жив десь там.
В Фонтанці він жив. А ця дорога доречі веде на пос.Котовського, який більше за Таїрова вдвічі. Величезний спальний район отримав нормальний автомобільний рух і сполучення. Коли цієї дороги не було, на Котовського треба було діставатись півтори-дві години, зараз - хвилин 20-30. Тільки тому, що пану Гурвіцу стукнуло в голову прокласти дорогу до свого дому.
> Чому-сь пропустили коментар про продаж нуманітарної картоплі на Привозі? Я сам купував. От таке "спонсорство".
Угу.
Етикетка: "Картопля гуманітарна. Ціна рупь-кіло. Вкрадено Гурвіцем в Дитячому реабілітаційному центрі". Підпис: "Уплочено. Литвак".
2005.04.06 | _YZ_
Дорога-то -- веде. Та не доводе :)
So_matika пише:> _YZ_ пише:
> > Ну, да. Дорога на Таірова тоді була розбита (там живе кілька сот тисяч, мабуть), а у Крижанівку, де живе, може, всього тисяча, стала шикарною. Бо він жив десь там.
> В Фонтанці він жив. А ця дорога доречі веде на пос.Котовського, який більше за Таїрова вдвічі. Величезний спальний район отримав нормальний автомобільний рух і сполучення. Коли цієї дороги не було, на Котовського треба було діставатись півтори-дві години, зараз - хвилин 20-30. Тільки тому, що пану Гурвіцу стукнуло в голову прокласти дорогу до свого дому.
Йой, Ви все переплутали. Рівна та красива вона була до повороту. А одразу після відходу до п.Котовського вона (Дніпроптровська Дорога) як була вузенька та поганенька (як і будувалася відпочатку), так і залишалася, принаймні, до 2002 року. Що потім - не знаю, більш там не був.
> > Чому-сь пропустили коментар про продаж нуманітарної картоплі на Привозі? Я сам купував. От таке "спонсорство".
> Угу.
> Етикетка: "Картопля гуманітарна. Ціна рупь-кіло. Вкрадено Гурвіцем в Дитячому реабілітаційному центрі". Підпис: "Уплочено. Литвак".
Я ж кажу - досі в контакті з бувшим головним лікарем Мішою Левинським.
В них був електроенцефалограф, який вони придбали в Німеччині за 100.000. Золота ціна йому 50.000 за новий, а вони взяли б/у.
Я осб досі не знаю, куди пішла різниця. А Ви?
Свистовиче, можете перевірити і цю інфу також.
Ще на Привозі продавалися ліки і якісь чи то пузирі, чи то пакети для підігрівання дитячого харчування, якось вони там хитро працювали. І все то з того Центру.
Про "Міханіки України" та плитку на вулицях також.
Ще я можу розказати що робилося в РайОНО(ах) за його часів - в мене є знайомі, хто працював в школах в ті часи.
В общем, я так зрозумів, Соматіка, що Ви закохані в Гурвіца.
Любов - зла. Любіть.
Наснаги.
2005.04.06 | So_matika
Re: Дорога-то -- веде. Та не доводе :)
_YZ_ пише:> В общем, я так зрозумів, Соматіка, що Ви закохані в Гурвіца.
> Любов - зла. Любіть.
Це цілком об"єктивна любов Він дійсно багато зробив для міста.
А особисто я вдячна Гурвіцу за кілька цілком конкретних і цілком безкорисних добрих справ. Як би дивно для вас це не було - шо він на них здатний.
2005.04.06 | Людмила
а Вам що з того...
_YZ_ пише:> Гурвіц хитріший від Боделана, і його на мякині не піймаєш. Кабздєц Одесі.
Ви ж "далеко"?????
а от ми тут, поблизу, тепер вже не збираємось мовчки спостерігати, а обережненько так створювати виховні умови. раптом Гурвіц в ейфорії про обіцянки Президента забуде...
він має розуміти, що мешканці міста вже інші. і старі методи вже не пройдуть... тож доведеться доведеться або креативності додати, або просто працювати чесно
все просто...
2005.04.06 | Михайло Свистович
І дійсно блін
So_matika пише:>
> "Мечеть на Чкалова", тобто Український Арабський культурний центр, створено на гроші Ківана Аднана, бізнесмена із Сірії.
Я це можу підтвердити, оскільки і особисто мав нагоду познайомитися з Ківаном, і купу спільних знайомих з ним маю. Він би ще більшу мечеть відгрохав, якби його влада не попросила зменшити розмах, бо тоді б мечеть була більшою за будь-який християнський храм.
2005.04.06 | _YZ_
Свистовиче, не переводьте тему вбік!
Я кажу про те, як то все задумувалося і який відсоток планувався з бюджету! До скандалу!2005.04.06 | Михайло Свистович
А хіба "джаффи" зараз в Одесі немає?
_YZ_ пише:>
> Продовже будувати мечеть на Чкалова за податки міста
Одна неправда зиушує сумніватися й в інших закидах.
>
> Ну, що, займаємо чергу за "Джаффа" на прилавках від його синка з Ізраїлю?
Ну якщо одесити так полюбляють "джаффу", що готові за нею в чергах стояти, то її поставки до Одеси дійсно треба збільшити.
2005.04.06 | So_matika
а де можна чергу зайняти?
джаффа є - і соки, і фрукти, і воно справді смачне, і мені абсолютно похер, чи Гурвіц джуніор це сюди везе, чи хтось інший - бо продукти нормальні2005.04.06 | Михайло Свистович
Питайте в YZ, я лише про мечеть та арабський центр в курсі (-)
2005.04.06 | _YZ_
Re: а де можна чергу зайняти? - а скоро інших і не буде.
So_matika пише:> джаффа є - і соки, і фрукти, і воно справді смачне, і мені абсолютно похер, чи Гурвіц джуніор це сюди везе, чи хтось інший - бо продукти нормальні
Бач, а моєму другу, який торгував соками з Мадьярщини на бульварі Фрунзе, було не пофік. Бо його закрили. Монополія, панімаєш.
2005.04.06 | So_matika
песіміст ви, песіміст
А ви зараз де? Одесу давно бачили?Бо такий глючний абсурд писати можна тільки давно не бачивши міста на власні очі 8)
А закрити могли і з великої кількості інших причин. Конкуренціі не витримали - і звалили на монополію.
2005.04.06 | Михайло Свистович
Думаю, що будуть
А як не буде - Гурвіц атвєтіт.2005.04.06 | So_matika
правильно (-)
2005.04.06 | S.D.
Re: а де можна чергу зайняти? - а скоро інших і не буде.
> Бач, а моєму другу, який торгував соками з Мадьярщини на бульварі Фрунзе, було не пофікНа бульваре Фрунзе? Это в каком районе города, извините..?
2005.04.06 | So_matika
"бульвар Фрунзе"?
може це нинішня Балківська? (доречі я на ній живу)хіхі, бульвар
в простореччі цей район звецця "канава" - бо колись тут рєчка-ванючка текла
а зараз це район стандартних брєжнєвок, де пилюка і куча транспорту
бульвар, панімаєш
2005.04.06 | _YZ_
Свистовиче, думаю,Вас зараз зомбують.
Я ніколи не казав, що Боделан "кращий". Це - ворог всього живого. Навіть якби це було "безкоштовно", він би руйнував.Як писав Войнович, він з усіх рішень прийме найгірше. І не тому, що не знає, яке найкраще, а тому, що за мудре рішення може, прийдеться відповідати, а за дурне - ні. Апріорі. ЩО він і робив, починаючи свою карьєру в комсомолі.
Щодо Гурвіца. Ну, от я читаю заголовки в головній сторінці Майдану.
Мовляв, хтось там перефарбувався. Це дуже і дуже розлючує людей. І правильно! Гурвіц - один з таких. Доки він "мерствував" і все було нормально - а чули Ви від нього щось проти Кучми? Ні. Він розрулював місто, а Боделан - область. Так та зв"язка і називалася: "Гурвіц-Боделан". Але коли виявилося, що в місті можна надерибанити більше (передиректування комунальної власності), то і почалася війна між ними. Зрештою, Боделан оказався ближче до тіла Кучми (десь навіть щось є в плівках Мельниченка) - дався досвід роботи у хабарних ВЛКСМ-КПСС - і його "вибрали" мером.
І почалося...
Ні Боделан, ні Гурвіц - не є тими людьми, які бажані для мерства.
Наразі відомого і, в одночас, чесного представника немає. Є відомі, але непорядні. Є чесні, але вони невідомі.
Знову маємо "З 2 зол вибирають найменше". Скільки по граблях танцювати?
Зміняємо Нусера на Балогу (якщо я правильно розумію, все, що змінилося - це напрямок грошового потоку). Те саме буде і в Одесі.
Може, Гурвіц не буде вже "так!" красти, я колись. Може. І, навіть швидше за все - не буде. Але завжди буде підкрадати. Він - нечесна людина. Це просто пристосуванець. Це що - взірець мера?
Природу не зміниш. Це казали ще древні, і жодного разу разу це правило не брехало.
П.С. Ну, і на закінчення пару слів про шляхи взнавання правди.
Наприклад, про ту ж мечеть. Взнавати про неї правду через учасників цього процесу - те саме, що запитувати правду про будівництво дач над морем у... Боделана. Або про чесність та щирість Шуфрича в нього самого.
Наразі. Я гілку закінчив.
2005.04.06 | Михайло Свистович
Я не піддаюсь зомбуванню
_YZ_ пише:> Я ніколи не казав, що Боделан "кращий".
І я ніколи не казав, що Ви таке казали.
>
> хтось там перефарбувався. Це дуже і дуже розлючує людей. І правильно! Гурвіц - один з таких.
Я теж так вважаю.
>
> Доки він "мерствував" і все було нормально - а чули Ви від нього щось проти Кучми?
Ні.
>
> Ні Боделан, ні Гурвіц - не є тими людьми, які бажані для мерства.
Згоден.
> Наразі відомого і, в одночас, чесного представника немає. Є відомі, але непорядні. Є чесні, але вони невідомі.
Теж згоден.
> Знову маємо "З 2 зол вибирають найменше". Скільки по граблях танцювати?
Стільки, скільки не проявлятимемо безпосередню народну активність.
> Зміняємо Нусера на Балогу (якщо я правильно розумію, все, що змінилося - це напрямок грошового потоку). Те саме буде і в Одесі.
В Закарпатті все не аж так погано.
> Може, Гурвіц не буде вже "так!" красти, я колись.
Напевно.
>
> Наприклад, про ту ж мечеть. Взнавати про неї правду через учасників цього процесу - те саме, що запитувати правду про будівництво дач над морем у... Боделана. Або про чесність та щирість Шуфрича в нього самого.
Я маю можливість взнати й не від учасників.
2005.04.06 | _YZ_
Гм, гарна розмова
Без випердонів і показух.Бо інші співрозмовники чомусь, як мені здається, просто закохані в Гурвіца.
Ні, я повністю згоден, що Гурвіц все таки трохи краще від Боделана.
Але... блін...
Головний лікар 14 поліклініки Лєліков АІ подубував собі дачу за накрадені гроші на інших побудовах та ліквідаціях за міський кошт. То що, йому ще треба дякувати (бо він все ж таки керує поліклінікою і хворі мають хоч якийсь шанс куди податися)?
Та сама історія і з Гурвіцем.
Ззовні все виглядає красиво, але що то коштувало жителям і де осіла різниця цін?
Звичайно, Боделан просто нагло крав, навіть нічого не роблячи. Просто звітував. Мовляв, все ок, будинки опалюються. Всім радіти і платити за тепло!А в домах було +9.
Звичайно, зараз до виборів року Гурвіц буде зад шматувати собі на фашистський хрест, аби показати, який він класний мер.
А запитати його, а на які шиші він купив квартиру на Молдаванці у 2002, аби просто мати право зареєструватися на перегони на посаду мера? Невже зберіг всю зарплатню мера і не їв весь цей час? Свистовиче, Ви можете собі оце просто так купити квартиру? І не для життя в ній, а ... просто так, "мєждупрочім"?
Гурвіц, Боделан... якась лихоманка малярійна...
Що краще: рак печінки чи рак підшлункової?
Хто стане мером?
2 злочинці змагаються...
ПС. Гілку продовжив від несподіванки нормальної розмови.
Але вже мушу бігти.
ПСС. Думаю, навіть якщо і взнаєте, що з тою мечеттю все правда як я написав, все одно то нічо не змінить (якщо я не помиляюся, саме так воно і анонсувалося навіть по радіо, коли то все починалося. Було багато розмов по місту з цього приводу, особливо серед євреїв - "він хоче побудувати мечеть, аби нагнітати обстановку в єврейському місті і потім рубати капусту на розв"язуванні теми"; якщо маєте простих аполітичних знайомих в Одесі з гарною памяттю - вони можуть підтвердити). По перше - зараз він Оранжевий. По-друге - багато все забулося, бо час - найкращий лікар(теж давня промовка). Ну, і по-третє, більшість на виборах все одно проголосують за Альтфатери та Джаффу, не вдаючись в питання економіки. Аби блищало. Логіка папуасів, вибачаюсь.
2005.04.06 | So_matika
цей рядок не можу не прокоментувати
_YZ_ пише:> А запитати його, а на які шиші він купив квартиру на Молдаванці у 2002, аби просто мати право зареєструватися на перегони на посаду мера? Невже зберіг всю зарплатню мера і не їв весь цей час? Свистовиче, Ви можете собі оце просто так купити квартиру? І не для життя в ній, а ... просто так, "мєждупрочім"?
Хто не в курсі: Молдаванка - це й досі самий убитий район міста, і квартирами це назвати часто досить важко. Більшість квартир на Молдаванці - цілковиті руїни, де на голову тече і падає. Скоріше за все, Гурвіц саме таке нещастя і купив, щоб отримати міську прописку. Щодо коштів: в політичні кола цей чувак прийшов вже не бідним: він був головою одного з перших в Україні будівельних кооперативів.
Звичайно, Гурвіц не янгол, і Одеса могла б претендувати на кращого мера. Але - його прихід в мерію є ЗАКОННИМ. Як він виявить себе в ролі горголови при НОВІЙ політичній моді, покаже рік, що остався до виборів. Якщо він зажереться - його не виберуть, а сфальшувати вибори в нових обставинах будь-кому буде вкрай важко.
Блін, якою ж зеленою була товста пика Боделана, душа радуєцця
2005.04.06 | _YZ_
Та хіба тільки розбита квартира?
So_matika пише:> _YZ_ пише:
>Щодо коштів: в політичні кола цей чувак прийшов вже не бідним: він був головою одного з перших в Україні будівельних кооперативів.
>
І багатшав після того, як став мером, як на дріжджах.
Наприклад, показували по тєлєку його хатинку в Ізраїлі за пару мільйонів баксів після першого періоду мерстування. Ні, я розумію - бізнесмен В МИНУЛОМУ, передвиборчий бруд, вся білизна дістається назовню, багато брехні і все таке, але так хотілося почути спростування!... але, чуда не сталося.
Ще.
Не можу зараз сказати імен і призвищ, але якщо буде бажання - зв"яжуся зі свідком події, хоча і не впевнений, що свідок пам"ятає точно.
В любому випадку, це була досить значна подія, так що пам"ятаючі знайомі знайдуться в кожного, хто їх має в Америці.
А історія була така. Гурвіц якось полетів в США (як був мером) і був присутній на якісь виставі, по-моєму, в НЙорку чи Вашингтоні в театрі. Його помітили в одній ложі з бандитом - бувшим одеситом. На запитання якогось папараци-журналіста, теж російськомовного бувшого одесита, одразу після вистави, з ким він сидів і як таке могло статися, Гурвіц по-ідіотськи посміхнувся, клюнув носом, і відповів буквально наступне "А какая разница? Пусть хоть с дьяволом, лишь би деньги в гор.казну шли". Мій знайомий Льоня казав, що це його інтерв"ю крутили тоді там по місцевих каналах. Думаю, пан Столяров зможе отримати коментар, Гурвіц йому близько доступний.
А пізніше на запитання - звідки гроші, Гурвіц, береш, звідки такий резиновий бюджет? - він сказав фразу "Из тумбочки!" (тепер вже легендарну).
Яка прозорість, панове? Які це домовленості з криміналітетом, після якого в казні буцім з"являються гроші?
Але - час плине. Багато забувається. Ось вже і Гурвіц - ідеал для Одеси. Головне - ніс тримати по вітру (до речі, Гурвіцу є що тримати по вітру).
2005.04.08 | Odd
Re: Свистовиче, думаю,Вас зараз зомбують.
На бульваре Фрунзе- это Балковская авеню !?Это там где глубокий вдох , может стать вашим последним.
Гурвиц руководил Беспределом в 90х, при чем в масштабах Украины (да и еще Европы ,России и Израиля). Да и кроме чеченцих банд в его подчинении были ментовские генералы.
Страна непуганых идиотов (с)
Алё, а где здравый смысл?
Тогда крали все и не стесняясь. Бандитом был каждый второй.
Одесситы поменяли Б на Г.
У Г есть критиковать-новые дороги, новые мусорники, новые трауры, новые производства …а у Б что ? ?
ЗЫ
Мои поздравления всем Одесситам! особый респект тем кто боролся, SD вам и всем ребятам с jeep –особый!
2005.04.06 | Михайло Волошин
Re: Одеса перемогла кучмістів
Знаєте, _YZ_, мені здається, що зараз ви живете не в Одесі. Та мабудь давно вже в ній були. Тому що міркуєте теоретично. Так - Гурвіц був не білий та пухнастий. Але чи багато зараз в політиці таких людей?А от знали б ви у що перетворилось колись свободолюбиве місто... Люди стали злі, похмурі та (ви мабудь не повірите) - вони почали боятись! І це та Одеса, яка у свій час була гідним викликом Москві. Ті одесити, команда КВН ОГУ яких так і зійшла зі сцени, ні разу не програвши, незважаючи на всілякі підсуджування Маслюкова москвичам. Тому що одесити замість страху - сміялись. А зараз, коли більша частина України сміялась з "Веселих яєць" і тому не боялась - одесити тряслись від страху. Ви можете в це повірити?? А, на жаль, так і є. Я допомогав хлопцям з Н.А.Д.О. збирати підписи за проведення референдуму і люди боялися поставити свій підпис! Вони чекали й вболівали, що виграє Гурвіц а значить - немає потреби зайвий раз ризикувати.
Не всі такі одесити, але, на жаль - більшість. Розумієте, Одесу за останні роки дійсно згвалтували. Можу сказати це й іншими словами: виї**** Одесу разом з одеситами. Скільки потрібно буде років, щоб одесити знову повернули свій дух?... Не знаю...
А ви кажете "Альтфатер". Наче б то не пам'ятаєте, що було на одеських вулицях без нього. А не подобається "Джафа" - не пийте... Да, можете ще шабат не відмічати
2005.04.06 | stefan
боделан не любив Одесу
Лист на Майдан: П'ять хвилин тріумфу одеситівЗнаєте, заради цих п'яти хвилин 5-го квітня опів на шосту за одеським часом мало сенс жити! Мало сенс жити, щоб побачити, як Руслан Боделан вийшов з мерії (назавжди!) та під ганьбування одеситів пішов Приморським бульваром згвалтованої ним Одеси до свого автомобіля. Мало сенс побачити це обличчя, яке, можливо вперше, відчуло справжнє відношення до себе одеситів. І міліція теж була з народом! Майже з ласкою міліціонер умовляв людей не тиснути так і дати машині від'їхати. Боделан не любив Одесу - одесити відповіли взаємністю.
Якби назва "Приморський бульвар" не була для Одеси самоцінною, його мали б назвати Бульваром Ганьби. Щоб кожен мер, відкривши двері меріїї, відразу бачив би один з шляхів його можливої долі. та на секунду замислявся б.
Все. Як політик, Руслан Боделан для одеситів ніхто. А вже доля його, як громадянина - це справа правових органів. Одеса почала підійматись з колін. Слава місту-герою!
Михайло Волошин, Одеса.
***
з паном Михайлом Волошиним солідарний, з Матікою також.
з.і.коли в Одесі на Дерибасівській поклали першу плитку - в київських
ЗМІ"їв появилися статті -
1.Гурвіц зариває в землю дорогу плитку
2.Що тротуари проваляться після дощів
через пів року в Києві появилась плитка на тротуарах - в 2 рази дорожча за одеську.
Відповідь на 2-ге питання дали давно кваліфіковані інженери-будівельники і час.
***
інфо для роздуму...
а є над чим.
2005.04.06 | stefan
гурвіц-jaffa-боделан
і ще:>А не подобається "Джафа" - не пийте... Да, можете ще шабат не >відмічати
jaffa, між іншим, непоганий і недорогий напій серед тих, які ми вживаємо в Одесі.
І не думаю, що Боделан зробив "зелену дорогу" для jaffa, який виробляється сином Гурвіца...
2005.04.06 | JXP
Re: гурвіц-jaffa-боделан
Сок "JAFFA" это не главное для Одессы!Главное это нужен Э.Гурвиц Одессе или нет!
Что выиграет и что потеряет Одесса с Э.Гурвицем?
На мой взгляд этот человек гораздо хуже предыдушего!
Один только Городской займ под 50% годовых, который выпустила мэрия во
главе с Э.Гурвицем, говорит о многом.( до сих пор город рассчитывается по нему своим иуществом сумма займа составила
$30 000 000.00).
Расцвет коррупции, бандитизма, взяточничества вот, что происходило за годы правления Э.Гурвица и его команды!
Это тот человек, для которого демократия и демократические перемены слова на бумаге и не более!
2005.04.06 | JXP
Re: Одеса перемогла кучмістів
Уважаемый Михаил Волошин.Читая Ваш пост у меня возникает чувство обиды за свой Город.
Мне кажется, что это Вы живёте в далеке от Одессы, и память оставила Вас в покое, потому что трудно забыть тот беспредел который творили
преступные чеченский группировки в Одессе, в период царствования Э.Гурвица, в прочем как и многое другое!
2005.04.06 | S.D.
Re: Одеса перемогла кучмістів
JXP пише:> трудно забыть тот беспредел который творили преступные чеченский группировки в Одессе, в период царствования Э.Гурвица
Мы все это прекрасно помним. И давно пора строго спросить с генерала Григоренко, начальника облУВД, который ни разу не подчинялся Гурвицу, почему милиция не выполнила своих обязанностей и этот беспредел не остановила. И за какие такие достижения по представлению Боделана стал главой райадминистрации.
2005.04.06 | JXP
Re: Одеса перемогла кучмістів
На сколько владею информацией,УБОПом против Э.Гурвица было заведено уголовное дело, от тюрьмы его спас депутатский мандат!Э.Гурвицем и его командой оказывалось давление на работников УВД с целью закрытия тех или иных уг. дел., в отношении этих бандитов.
С приходом в мэрию Р.Боделана с этими группировками было покончено, во всяком случае их влияние в Одессе очень сильно ослабло!
2005.04.06 | S.D.
Re: Одеса перемогла кучмістів
JXP пише:> На сколько владею информацией,УБОПом против Э.Гурвица было заведено уголовное дело, от тюрьмы его спас депутатский мандат!
> Э.Гурвицем и его командой оказывалось давление на работников УВД с целью закрытия тех или иных уг. дел., в отношении этих бандитов.
> С приходом в мэрию Р.Боделана с этими группировками было покончено, во всяком случае их влияние в Одессе очень сильно ослабло!
И кто после это генерал Григоренко? Я так понимаю, именно за слабоволие Боделан поставил его руководить Суворовским районом?
2005.04.06 | So_matika
Re: Одеса перемогла кучмістів
JXP пише:> С приходом в мэрию Р.Боделана с этими группировками было покончено
Конечно покончено! Все тогдашние бандиты при своем покровителе легализовались, и обросли должностями и фирмами.
2005.04.07 | Михайло Волошин
Декілька слів невдоволеним
JXP пише:> На сколько владею информацией,УБОПом против Э.Гурвица было заведено уголовное дело, от тюрьмы его спас депутатский мандат!
В даному разі це не в захист Гурвіца: ви, певно, пам'ятаєте наскільки легко було зовсім ще недавно відкрити карне діло проти будь-кого. Он наша прем'єр досі його має в Росії. Для відкриття карного діла потрібно було лише одне - комусь у владі заважати.
Далі...
> С приходом в мэрию Р.Боделана с этими группировками было покончено, во всяком случае их влияние в Одессе очень сильно ослабло!
Андрій Москвичов, досить відомий в Одесі фотограф-стиліст, якось розповідав про те, як на початку двухтисячних (не пам'ятаю вже точно рік) його... скажим так - "запросили" бути фотографом на з'їзді кримінальних авторитетів, який проходив в ресторані готелю "Красная". Нервів, звісно, це коштувало немалих...
Скажіть: так от відкрито криміналу збиратися можна там, де його переслідують? І друге: перераховуючи, Луценко назвав Одесу третім містом по кількості бандитських угрупувань. Як це вяжеться з вашими словами? Чи може Луценко бреше?
І найголовніше: через Одесу - через порт і не тільки - проходить основна маса контрабанди Придністров'я. Певно, що зброя теж - якось же вона проходе. Інтереси в Придністров'ї - це російські інтереси. І проросійський Боделан - одна з найголовніших фігур в цьому стратигічно важливому регіоні.
Хоча ще лишається Гринивецький, та й соціаліст Цушко... добре, не будем пока про СПУ...
Повернення Гурвіца - це значний підрив тих сил, які останнім часом дистабілізували обстановку в Одесі. Ви ж, певно, не скажите, що "підтримуючий чеченських бандитів" Гурвіц настроєний проросійськи?.. Може ще рядам з вулицею Ісхака Рабіна з'явиться Аслана Масхадова (це жарт, оскільки це перейменування - притча во язицях
А там... будем контролювати. Хай тільки спробує продовжувати кривдити Одесу, як це робив Боделан!
2005.04.07 | JXP
Re: Декілька слів невдоволеним
Уважаемый Михаил Волошин.Дела заводятся легко - согласен!
В конечном счёте это дело можно поднять и рассмотреть, чтобы всё стало на свои места. За $30 000 000.00 облигаций городского зайома, под 50% годовых там наверно тоже сказано.
Согласен и с Вами и с Луценко - бандиты должны сидеть в тюрьмах!
Бороться с корупцией тоже надо!
Я не сомневаюсь, что Луценко хочет искренне побороть корупцию, дай Бог ему удачи!
Но не могут корупционеры, бороться с корупцией (сужу по Одессе), они могут только перевернуть её с одного бока на другой!
Не может человек признающий только денги, бороться со всем этим злом!
Я не считаю что Боделан рай для Одессы, тоже себе на уме, но я жил и живу в Одессе, у меня есть глаза, я в состоянии трезво мыслить, я видел, что происходило при Гурвице и что при Боделане, при последнем сдвиги носили позитивный характер.
Приход Гурвица уничтожит наш город!
Кстати имеет право г-н. Украины иметь двойное гражданство - Гурвиц имеет!
С уважением
2005.04.07 | Михайло Волошин
Х-м-м...
>... я в состоянии трезво мыслить, я видел, что происходило при Гурвице и что при Боделане, при последнем сдвиги носили позитивный характер.Пробачте, ми з вами, певно, живемо в різних світах та на різних планетах. Таке буває.
2005.04.07 | JXP
Re: Х-м-м...
Уважаемый Михаил Волошин!Понимаю Ваше недовольство, такое бывает, когда заканчиваются аргументы.
Мы все живём в одной стране имя которой Украина!
Время - хороший Судья.
Дай Бог, чтобы я ошибался!
С уважением
2005.04.07 | _YZ_
Починаємо конструктив:
що "конструктивного" зробив Боделан для Одеси, аби при цьому не підкрасти на проекті?Починаємо.
1.
2.
3.
і т.д.
2005.04.07 | JXP
Re: Починаємо конструктив:
Мне кажется, что таким началом конструктивного диалога не получится.Могу Вам задать тоже вопрос заменив имя Боделан на Гурвиц, и так будем долго выяснять кто из них больше украл!
Чтобы понять мою точку зрения прочитайте мои посты в этой теме, тогда и конструктивно поговорим (во всяком случае попытаться можем)!
2005.04.07 | _YZ_
Ну, так а я про що?
Оби-два - одного поля ягоди.Жодному не місце на цій посаді.
Оби-два крали - які ще тепер "іспитові" періоди потрібні?
2005.04.07 | JXP
Re: Ну, так а я про що?
Согласен 100%!А теперь возникает вопрос:
Зачем нужен Одессе Гурвиц?
Почему тем же решением Суда нельзя было просто признать выборы не состоятельными и назначить досрочные перевыборы, на худой конец дать Боделану доработать!
Вообще когда начинаю касаться этой темы, то перестаю верить в демократию на Украине, как то односторонне она работает!
2005.04.07 | _YZ_
Re: Ну, так а я про що?
JXP пише:> Согласен 100%!
>
> А теперь возникает вопрос:
> Зачем нужен Одессе Гурвиц?
Питання гарне, погоджуюся.
> Почему тем же решением Суда нельзя было просто признать выборы не состоятельными и назначить досрочные перевыборы, на худой конец дать Боделану доработать!
Ви мали на увазі, "додерибанить"? Але тоді чому тоді "на худой". Якраз "на радість" було б.
> Вообще когда начинаю касаться этой темы, то перестаю верить в демократию на Украине, как то односторонне она работает!
Це Ви про історію з одеськими "комсомольцями" натякаєте за часів Боделана, що їм "припаяли" тероризм?
Тоді я Вас поважаю.
2005.04.07 | JXP
Re: Ну, так а я про що?
Додеребанить - пусть будет так, особой разници не вижу.А однобокая демократия это когда теряется смысл слов ПРАВДА, ЗАКОН.
Другими словами есть две точки зрения: одна моя, другая неверная!
2005.04.07 | Odess
Re: Ну, так а я про що?
JXP пише:> Додеребанить - пусть будет так, особой разници не вижу.
> А однобокая демократия это когда теряется смысл слов ПРАВДА, ЗАКОН.
> Другими словами есть две точки зрения: одна моя, другая неверная!
Красиво сказано, конечно.
Пафосно так слово ЗАКОН большими буквами выведено.
Я даже слышу как это говорит сам Бодя - гнусавым таким низким голосом с молдавским акцентом (простите меня Молдаване, ничего личного к вам). Только извечный вопрос - можно ли законно поступать с тем кто его ежедневно нарушал? С тем кто никогда не гнушался и не погнушается переступить его в очередной раз и вновь будет балотироваться что бы набивать свои карманы? Это, увы, касается и Гурвица.
Но я испытал настоящую радость, подленькую такую (незаконную ), что одному подонку дали по рукам.
Сейчас я закрою глаза на то как это сделали - для меня важно что правда (или часть ее) восторжествовала.
да, более правильными с точки Закона были бы повторные выборы. Но ИМХО они Одессе сейчас не нужны. Мы еще не отошли от баталий выборов президента. Довыборы в прошлое воскресенье показали что никакого выбора не было и не было бы и в этом случае. Боюсь, что Бодя пользуясь бОльшими бабками (включая "бешеных" кауровских бабок) опять бы стал мэром - а это путь в никуда
Гурвиц уже за пару дней так рвет задницу что бы показать какой он хороший, как Бодя не рвал ни разу - даже когда Януковича пропихивал (я имею в виду включение отопления в Октябре месяце, когда на улице было +20).я понимаю что это очередная показуха - но пока она приносит пользу городу. И я надеюсь что если он зарвется, то мы сможем попытаться повлиять на него...
2005.04.08 | JXP
Re: Ну, так а я про що?
Хорошее не может начинаться с плохого!Если оно, хорошее, начинается с плохого это означает, что будет ещё хуже! В Ираке тоже хотели сделать хорошо, демократично, сколько человек погибло и погибает в результате хорошего?
Сила дьявола заключалась в том, что он убедил Мир в его отсутствии!
Ваша настоящая, подленькая радость говорит о Вас, как о человеке, закрыв глаза однажды Вы не сможете уже открыть их второй раз, тяжело в первый раз!
ПРАВДА и ЗАКОН не бывают половинчатыми, хотя Вы на это глаза закроете!
2005.04.07 | Людмила
"позитивные" сдвиги...
JXP пише:> Я не считаю что Боделан рай для Одессы, тоже себе на уме, но я жил и живу в Одессе, у меня есть глаза, я в состоянии трезво мыслить, я видел, что происходило при Гурвице и что при Боделане, при последнем сдвиги носили позитивный характер.
лично для меня последней каплей, после которой эта харя вызывала только отвращение, было интервью в новостях на АРТе, где было сказано следующеее (не цитата, но близко к тексту):
...это совершенно естественно, что кондукторы в трамваях не совсем честно сдают выручку, ведь у них такая низкая зарплата...
о том, что мэрская зарплата по меркам боделана слишком низкая, надеюсь, всем понятно... ну, и каков следующий шаг в этом рассуждении????
2005.04.07 | S.D.
Re: Декілька слів невдоволеним
JXP пише:> Кстати имеет право г-н. Украины иметь двойное гражданство - Гурвиц имеет!
Ух ты! Ну-ну!
А какое именно?
2005.04.07 | JXP
Re: Декілька слів невдоволеним
Израиль2005.04.06 | S.D.
Re: Одеса перемогла кучмістів
Михайло Волошин пише:> А, на жаль, так і є. Я допомогав хлопцям з Н.А.Д.О. збирати підписи за проведення референдуму
Спасибо тебе за это. И за заметку вчерашнюю - тоже спасибо.
2005.04.06 | Hanna1
Re: Одеса перемогла кучмістів
1. Все, що зроблено в Одесі задля того, щоб Гурвіц знову сів у кабінеті на Думській плоші не може в нормальної людини викликати нічого, крім огиди.З точки зору закону все це повний безпрєдєл. Була купа можливостей розв"язати ситуацію цивілізовано. Вона була "розрулена" по-бандитськи.
Територіальна громада має право мати міського голову, якого обрала. Одеса мала одного... (я навіть не можу знайти цензурного виразу як його назвати), якого їй нав"язали, тепер вона має іншого, який їй нав"язався сам.
Я можу д-у-у-у-уже багато чого сказати саме про цю ситуацію, але скажу одне: радіти нема чому - є чого соромитися!!!
На жаль, краще в Одесі ще довго не стане. Перед третім туром виборів я була кілька днів в Одесі, а ще раніше годинами висіла на телефоні намагаючись переконати в тому, що "Ющенко - наш президент" всіх, кого тільки могла дістати. Можу засвідчити - рівень нерозуміння більшістю одеситів абсолютно простих і самозрозумілих речей просто катострофічний. І те, що сталося і те, як воно сталося ситуацію не покращить, а от погіршить - напевно.
В Одесі знають - за ким сила, той і правий. От вони і отримали наочне підтвердження...
Немає сил. Жалко.
2005.04.06 | stefan
гурвіц-ворог україни?
Hanna1Я зрозумів, ти(ви) за Ющенко, але проти Гурвіца.
Невже Ти вважаєш, що Гурвіц-ворог України і Ющенка?
поясни.
2005.04.07 | Hanna1
Re: гурвіц-ворог україни?
Хто такий Гурвіц, можна писати роман. Тільки не треба оперувати поняттями чорне - біле, друг - ворог тощо. Гурвіц по-своєму любить Одесу. У всякому разі він так щиро думає. Просто ця любов досить специфічна, а крім того характер самого Едуарда Йосиповича теж досить специфічний.Я взагалі не дуже полюбляю навішувати яклики навічно. Тіпа там мостив плиткою не тою (що в принципі є в Одесі найбільш живучим міфом) то значить вже нічого хорошого від нього не дочекаєшся. Що було - то пройшло. Часу багато сплило, переживань і досвіду побільшало. Тож справа не в цьому. Хоча я не думаю, що в Гурвіцові поменшало його параноїдальної мстивості і свинського ставлення до людей взагалі і колишніх соратників зокрема.
Але ж справа не в Гурвіці й Боделані!!! Справа в тому, що від такої правової колізії голова завернеться у будь-якого правника, крім, звичайно Ківалова і Євдокимова, на яких, соррі, проби було ставити ніде ще в їхні одеські часи, а вже в київські... Не питайте! І зрештою Боделана скинув Гурвіц, вилізши з кущів, а не одесити, хоч це вони його ненавидять гірше чорта. То хто кому має бути вдячним: одесити Гурвіцу, що звільнив їх від Боделана чи Гурвіц одеситам, бо вони його найняли на роботу? От-от. А мало би бути зовсім навпаки. З метою хоч якогось прогресу в місті.
Отака-то фігня виходить.
2005.04.06 | Odess
Re: Одеса перемогла кучмістів
Hanna1 пише:> На жаль, краще в Одесі ще довго не стане. Перед третім туром виборів я була кілька днів в Одесі, а ще раніше годинами висіла на телефоні намагаючись переконати в тому, що "Ющенко - наш президент" всіх, кого тільки могла дістати. Можу засвідчити - рівень нерозуміння більшістю одеситів абсолютно простих і самозрозумілих речей просто катострофічний. І те, що сталося і те, як воно сталося ситуацію не покращить, а от погіршить - напевно.
Уважаемая Hanna!
Я думаю Вы даже представить не можете что на самом деле творилось в Одессе накануне выборов и творится сейчас. Боюсь еще не одно десятилетие Одесса будет пожинать плоды правления этого исчадие зла в прямом смысле этого слова - боделана. От старой Одессы не осталось практически ничего. Беспредельщики менты в сотни раз страшнее бандюков - с теми можно было договориться.
Запуганый и обозленный народ, замерзающий зимой и питающийся самым дорогим хлебом в Украине, ездящий на самых дорогих маршрутных такси в Украине, не верящий ни во что уже - это нынешняя Одесса, бывшая жемчужина
Вам очень хорошо рассуждать о том кто хороший, а кто плохой со стороны. Поживите 7 лет в нашей шкуре!
Я не сторонник Гурвица и ни разу за него не голосовал, (как и за Бодю), но несмотря на спорность решения Приморского суда я бесконечно рад что Боделана скинули, пусть даже таким способом. Этот ублюдок за оставшийся год довел бы то что осталось от Одессы до полной разрухи.
Первая моя мечта сбылась - Бодю сняли.
Теперь у меня вторая мечта - что бы его посадили. И что бы сидел он не в камере одиночке, а в настоящей зоне. Нет и не будет прощения человеку, загубившему такой город
2005.04.07 | stefan
ні за кого не голосував
шановний Одесс1Ви(ти) ні разу не голосував ні за г. ні Б.
Якщо ти думаєш, що ти герой(г), то помиляєшся.
за тебе проголосували.
а якщо ідеально-кому можеш пожалітися,. якщо ні за кого не голосував.
2005.04.07 | Odess
Re: ні за кого не голосував
stefan пише:> шановний Одесс1
> Ви(ти) ні разу не голосував ні за г. ні Б.
> Якщо ти думаєш, що ти герой(г), то помиляєшся.
> за тебе проголосували.
> а якщо ідеально-кому можеш пожалітися,. якщо ні за кого не голосував.
Разве я писал что я не ходил голосовать?
Другое дело куда засунули наши бюллетени...
2005.04.08 | Михайло Волошин
Все більш схиляюсь на бік Гурвіца (л)
Сподобалось інтерв'ю, яке він дав "Обозу":http://www.obozrevatel.com/news/2005/4/7/6260.htm
Відчувається дух Одеси, якою вона була раніше. Особливо в останніх словах:
>Для вас Одеса певно зараз гаряча точка?
Ні, в Одесі зараз все спокійно. Одеса ніколи не була містом, де б спалахували якісь заворушення – всі займаються своїми справами, у всіх їх багато.
2005.04.08 | stefan
в шторм кораблі не заходять в порт
> Ні, в Одесі зараз все спокійно.в Одесі ТЕПЕР і НАДОВГО буде спокійно.
***
в шторм кораблі не заходять в порт.
а нам потрібно щоб кораблі заходили в порті виходили, і чим більше-тим
краще.і інвестиції також не заходять, коли шторм.
***
так що попутного вітру новій владі в Одесі!